Wednesday, March 11, 2009

Leaving the Impasse? Civil Society Activism

By Frauke S. Austermann

Το άρθρο που ακολουθεί αποτελεί κεφάλαιο της ερευνητικής εργασίας "Towards Generational Justice on the European Labour Market", η οποία δημοσιεύτηκε στα Maastricht European Studies Papers, July 2007/05.

As governments on the national and international level remain relatively moribund when it comes to the implementation of generational justice in the labour market, civil society organisations (CSOs) are eager to boost this specific issue and lobby political decision makers so that concrete results are finally tangible. In the following section, it will be presented how these CSOs manage to create an important impulse that might trigger governments to leave the above-mentioned impasse.

The first example for this civil society activism towards generational justice was mentioned in section 1, namely the Foundation for the Rights of Future Generations (FRFG). The Foundation is a typical case for what the sociologists Buechler and Kendall call a “New Social Movement” (cf. Buechler, 1999; Kendall, 2005). According to these scholars, ever since the 1960s social movements have distanced themselves from well-known ‘classical’ economic concerns such as workers’ rights, and emphasise more fundamental social changes in lifestyle and culture (Buechler, 1999). Thus, FRFG’s vision is a generationally just world which goes hand in hand with sustainable development (Tremmel, 2006, p.196-220).

Keeping the ideal of generational justice in mind, the activists of the Foundation launch concrete campaigns to realise better working conditions for young people. However, their engagement is not limited to single issue campaigns. They pursue change in several fields that are related to their vision, ranging from advocating renewable energy sources to campaigns for a proper internship scheme in Europe (FRFG, 2006).

The daily work of the Foundation involves various activities, like the publication of its proposals for generational justice, thereby making use of diverse media, networking with similar organisations, or lobbying political decision makers. The CSO therefore applies a rather flexible protest, or what the sociologist Byrne bluntly calls “relatively disorganised” (1997, p.10). Still, this new protest leads to concrete results. Thus, it was thanks to the lobby work of FRFG that 100 members of the German Bundestag adopted a proposal in November 2006 stipulating the inclusion of generational justice in the German constitution (FRFG, 2006).

A second example of a CSO fighting for generational justice in the European labour market is the French organisation Génération Précaire. This loose association of young people focuses on the above-described particular field concerning generational justice on the labour market, namely internships. Representing many of the 800,000 French interns, the activists of Génération Précaire all experienced internships of similar patterns: they worked a lot more than the (in France) legally fixed 35 hours per week; their tasks were oftentimes not properly supervised; they were in most cases not paid for their work, nor did they enjoy any social rights.

Many employers kept them working under these circumstances, sometimes for more than a year, by promising them regular employment if they stay for a ‘sufficient’ time in the firm as interns. The employers kept this promise in only 8 percent of the cases (APEC, 2005).

The interns accept these conditions since the alternative would be unemployment (cf. Génération Précaire, 2005). The profile of this cheap or even free of charge labour force is quite homogeneous: they are in their twenties; they have studied four or five years, and graduated with diplomas with good or even outstanding grades and; and they are highly motivated to enter the labour market.

Since September 2005, Génération Précaire tries to improve this situation in France and also Europe-wide with the ultimate aim of achieving generational justice in the European labour market (cf. Generation P, 2006). This makes Génération Précaire a kind of hybrid. It is a classic social movement since it pursues a specific campaign, aiming at a well-known economic concern, namely the improvement of working conditions. Yet, similar to FRFG, it also envisions the new ideal of generational justice, which is typical for a New Social Movement.

What tactics does Génération Précaire utilise to achieve these goals? The action taken is threefold: publications, demonstrations, and concrete legal proposals. Regarding the first item, publications, Génération Précaire established a proper Internet site that is visited about 600 times per day. Here, they present their demands in more detail, offer a platform to exchange experiences, inform on how to fight abusive intern practices (e.g. how to take companies to court) and publish press articles. Moreover, they edited a book called “Sois stage et tais-toi” and two different film producers made documentaries on the movement which were recently shown in public.

Their Internet presence and related means like email groups are used to organise a particular kind of demonstration, the so-called “flash mobs”, involving about 10 or 20 people at strategic spots on which the movement spontaneously decides, for example private companies that pursue an abusive intern policy, but also public institutions that should adopt political measures to stop change the situation.

Always appearing masked and accompanied by the media (print, TV and radio), this punctual demonstration, a new form of protest, has turned out to be a successful way to attract attention of the wider public in France concerning the movement’s critiques, demands and propositions. Turning to the third point, Génération Précaire has formulated its demands into concrete legal proposals, for example their petition for a legal status for interns, addressed to the French government. Although such a status does not yet exist, a recent judicial success is worth mentioning: because of her abusive intern policy, a Parisian CEO was penalised in November 2006 by the regional court with six months of prison and a fine of 25,000 Euro. This sum was equally distributed among the interns that were the victims of the exploitation (Faure, 2006).

According to the French model, similar intern organisations are rising in other
European countries: the German association “Students at work” has addressed a petition to the German Parliament in December 2006 (Bundestag, 2006). The movement “Generation Praktikum” has just started a media campaign in Austria (Generation Praktikum, 2007). The Italian “Milleuristi” fight as well for a better insertion of young people in the labour market (Generazione Milleuristi, 2007).

And the first “stagiaires association” of the European Parliament has had its inaugural meeting in January 2007 to improve the working conditions of interns in the legislative EU institution. Organisations in other European countries start to work on the subject, for instance in Spain, Belgium or the Netherlands (see e.g. FNV Jong, 2006). It becomes evident that just according to the Union’s principle of subsidiarity these intern organisations lobby their individual national governments. At the same time, they are building Union-wide synergies in the framework of their European umbrella organisation “Generation P”. To give an example of these synergies, a Europe-wide strike was simultaneously organised in Paris, Berlin and Brussels on April 1, 2006 (Le Monde, 2006).

Moreover, Generation P formulated a petition and addressed it to the European Parliament (Génération Précaire, 2006; Generation P, 2006a). In January 2007 they even met with membres de cabinet to the European Commissioners for Enterprise and Industry (Günther Verheugen) and for Employment, Social Affairs and Equal Opportunities (Vladimir Spidla), in order to discuss the precarious situation of the youth (Figaro, 2007). The aim was to convince the Commission, being the instance that proposes European legislation, to include the issues into upcoming legislative proposals. Especially because the Commission announced 2007 to be the European Year of Equal Opportunities for All, Generation P has right now good conditions to campaign for generational justice on the EU-level. As one result of the Commission meeting, the movement was asked to contribute to the recently published green paper “Modernising labour law to meet the challenges of the 21st century” (European Commission
2006b).

So Generation P’s pragmatic policy seems to be effective because they adapt to the reality as described in previous parts of this paper: given the difficulty to reconcile national and supranational governance, the activists realised that they need to simultaneously take action on national and supranational level. Therefore, they established a network of national movements with similar objectives.

Each organisation that is part of this network addresses its state government, and together they create synergies to influence the supranational EU government, for instance by organising a European-wide strike on one and the same day in Member States’capitals or by lobbying the European institutions. Furthermore, thanks to its new protest forms (e.g. punctual demonstrations with masks, always accompanied by the media) Generation P indeed raised public awareness and helped to put the intern question on the political agenda.Tying up to the specific issue of internships, the movement is triggering politicians to reconsider the implementation of generational justice in general.

So far, the dimension of the movement is rather impressive. Nevertheless, it has not yet achieved its goals. The legislative measures that Generation P demands have not yet been adopted, let alone implementation. One must, however, take into account that it is still a very young civil society movement. How can its future potential be evaluated? The outlook for the future is ambiguous: on the one hand, one must remain sceptical: the fact that the most successful national movement so far, Génération Précaire in France, refuses any hierarchic structures and prefers spontaneous protest actions makes the engagement of and for interns even more fluid and instable than civil society movements in general are already.

Moreover, except for the German organisation “Students at work”, which is part of the German Confederation of Trade Unions (DGB), their partners in other EU Member States are independent and have only very recently started to raise public awareness on the intern question in their countries.

On the other hand, the movement consists of a rather homogenous group of young, motivated, well-educated people that can be considered as one electoral target group. According to the political scientist Balme, this homogeneousness is exactly what the masses of unemployed people in Europe lack (2002, p.466).

So the probability that European and national politicians will respond to the social demands around the intern-question is quite high because they may recognise this electoral potential (ibid. p.465). Nevertheless, when it comes to active participation in political decision-making, the new civil society movement can at best influence parts of the process. It can help initiating and formulating policies and evaluate them after being adopted and implemented. The decisive stages, namely decision making and implementation, rest however on the shoulders of governmental institutions (cf. Howlett and Ramish, 2003).

In conclusion of this section, the current European intern movement shows that the engagement of civil society can be very fruitful. It is not the solution to circumvent the political dilemma of reconciling approaches pursued by national and supranational governments. Yet, it constitutes an important impulse that might trigger a way out of this impasse.

Όλη η σχετική βιβλιογραφία στο "Towards Generational Justice on the European Labour Market"

74 comments:

  1. Σήμερα στο Ευρωκοινοβούλιο συζητιέται η έκθεση Andersson για την απασχόληση. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τη συζήτηση σε απευθείας μετάδοση εδώ http://www.europarl.europa.eu/wps-europarl-internet/frd/live/live-video?language=el

    ReplyDelete
  2. άμα σας έχει μείνει καμιά δεκάρα

    διαβάστε αυτό
    Μια κρίση "αφιερωμένη" στη νέα γενιά επενδυτών

    Η οικονομική κρίση της γενιάς των Baby Boomers αποτελεί τη λύση για τις μελλοντικές αποδόσεις των, νεαρών σήμερα, επενδυτών της γενιάς των «Υ».

    Η τρομακτική χρηματιστηριακή διολίσθηση των ΗΠΑ είναι «μια γροθιά στο στομάχι» του συνταξιοδοτικού χαρτοφυλακίου των 50άρηδων Αμερικανών, αλλά παράλληλα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τη γενιά των νεαρών επενδυτών.

    «Αν ηλικιακά βρίσκεστε στις δεκαετίες των 20 και 30, θα πρέπει να χορεύετε από τη χαρά σας», αναφέρει στο CNNMoney ο οικονομικός σύμβουλος κ. Frank Armstrong, πρόεδρος της Investor Solutions. «Είναι μια εκπληκτική ευκαιρία για επενδύσεις σε μετοχές, σε τιμές ξεπουλήματος. Στη συνέχεια, έχετε περιθώριο 30 ετών και πλέον για να αφήσετε τα κεφάλαιά σας ήσυχα. Δεν γνωρίζετε τι θα συμβεί τους επόμενους μήνες ή και τα επόμενα χρόνια, αλλά μέσα στις δεκαετίες μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα βγάλετε λεφτά».

    To κρίσιμο σημείο είναι να επενδύσετε τώρα, τονίζει ο αναλυτής. «Για να έχει μελλοντικό νόημα η επένδυση, θα πρέπει οι μετοχές να αγοραστούν στις σημερινές πολύ φθηνές τιμές… Οι μετοχές, και όχι τα ομόλογα ή το ρευστό, είναι που προσφέρουν τις καλύτερες αποδόσεις σε σχέση με τον πληθωρισμό, μακροπρόθεσμα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι αγορές θα συνεχίσουν να υποχωρούν τους ερχόμενους μήνες ή χρόνια, αλλά αν είστε 20 ή 30 χρονών, αυτό πρακτικώς δεν έχει σημασία. Επενδύετε για το 2040 και το 2050, όχι για το 2011».

    ReplyDelete
  3. In conclusion of this section, the current European intern movement shows that the engagement of civil society can be very fruitful

    Mr Austermann speek englis very perfect.

    Oπως λέμε στα Γρεβενά, "Η αίθουσα ήταν πολύ πλήρης κόσμου".

    Aλλά και το περιεχόμενο του άρθρου ε;;

    Οπως λέμε στην Γαστούνη "Ιτ χιέζ φορμ εντ σάπστανς"

    ReplyDelete
  4. this is a rather long article for my liking you "Guays" i can't be fucked to carefully read thru it. kind of a good summary on what's happening on the young social movement front in Europe. informative but long! the dude abides

    ReplyDelete
  5. Ρε Λεμπόφσκι fuck fuck fuck και ξανά fuck χαλάρωσε λίγο βρε αδελφάκι δεν είσαι στο Σάουφ Λάντ-ον. Παρόλα αυτά Point taken.

    ReplyDelete
  6. @ Gμόσιος

    MHN αναμασάς και αναπαράγεις ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ανοήτων!!!!!

    Αυτό που έχουμε πει εδώ και μήνες, ΚΑΙ δεν χρειαζόταν το CNN να το επιβεβαιώσει, είναι ότι η περίοδος αυτή είναι ΚΑΙ των ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ γιά τους ΝΕΟΥΣ!!!!!!

    ΟΜΩΣ

    ΟΜΩΣ

    ΟΜΩΣ

    η ΣΥΣΤΑΣΗ μου ήταν γιά ΑΚΙΝΗΤΑ και συγκεκριμένα όχι αμέσως τώρα, αλλά αφού η υποχώρηση τιμών ΠΕΡΑΣΕΙ το 30-40%. ΑΛΛΑ και εκεί υπάρχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ CAVEATS και μπορείς να πέσεις ΘΥΜΑ ευκολότατα*.
    Ατυχώς, στην Ελλάδα υπάρχει άγνοια από πλευράς αγοραστών, αφενός, και πολλοί απατεώνες μεσίτες/πωλητές, αφετέρου, όπερ ισοδυναμεί με εκρηκτικό μηχανισμό.

    ΟΣΟΝ αφορά στα χρηματο-οικονομικά.
    ΣΥΜΦΩΝΩ απολύτως, αλλά πάλι με CAVEATS:

    1) Mπορείς να πάρεις μετοχές μιάς ΣΤΙΒΑΡΗΣ εταιρείας σε πολυ μικρή ΤΙΜΗ. Εάν η εταιρεία ΠΕΣΕΙ ΕΞΩ τα έχασες ΟΛΑ!!! Vide Lehman Borthers

    2) Aπό τις ΣΤΙΒΑΡΕΣ Τραπεζικές, αυτές που θα επιπλεύσουν, ΣΙΓΟΥΡΑ θα σου προσφέρουν ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΡΔΗ μακροπρόθεσμα, αλλά

    3) ΥΠΑΡΧΕΙ τρόπος να ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ακόμα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ με το λεγόμενο risk averaging or weighting.

    Δηλαδή,
    Η μετοχή Α μπορεί να είναι τώρα στο 50% της αξίας που είχε το 2007, ΑΛΛΑ μπορεί να πέσει στους επόμενους 12-24 μήνες στο 10% της αξίας του 2007 - ΑΡΑ, μετά 24 μήνες τα 1000 πες ευρώ σου νάχουν γίνει 200!!!!
    ΕΑΝ, λοιπόν, αγοράσεις στη σημερινή τιμή και υπάρξει και άλλη υποχώρηση, ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ μπορεί να σου χρειασθούν
    περίπου 30 ΧΡΟΝΙΑ γιά να ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ σου σε ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ, δηλαδή 30 χρόνια γιά να ΕΧΟΥΝ την αξία που έχουν ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ άλλα 20-30 δηλαδή συνολικά 50-60 γιά να δεις κέρδος.

    ΠΩΣ, λοιπόν, αντιμετωπίζεις το πρόβλημα;;;;;;;;;;;;;;

    ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ!!!!!!!!!!!

    Οι γνώσεις μου έχουν ΤΙΜΗ και από δω και στο εξής θα ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ

    ή με ΣΕΒΑΣ

    ή με ΧΡΗΜΑ.

    Διαλέγετε και παίρνετε.

    Απέναντί μου θα είστε KOΣΜΙΟΙ.

    Ιci Manhattan. Bonjour a tous.


    *Γιά να μη προσβληθεί η αισθητική ορισμένων, gμόσιε, τα μεταξωτά εσώρρουχα απαιτούν επιδέξιo derriere.

    ReplyDelete
  7. "τα μεταξωτά εσώρρουχα απαιτούν επιδέξιo derriere."

    Parmie dearest, how do you like my civility?

    ReplyDelete
  8. KAI σχολιάζω πικρά το άρθρο αυτού του κυρίου, διότι εδώ δεν έχουμε θέμα γλωσσομάθειας, αλλά ΛΟΓΙΚΗΣ!

    Οταν, πχ, κάτι είναι full of delight, δλδ delightful, εξ ορισμού ΔΕΝ μπορεί να είναι very ή less full.

    ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:

    Ο τρόπος που μιλάμε προδίδει πάντα τον βαθμό της λογικής και κριτικής μας σκέψης. Μετά ο άλλος διερωτάται ΓΙΑΤΙ ενόσω διαθέτει διΚΤΑτορικό από την Μπερμπάντειον Κατωτάτην ή το Wharton της Μεγάλης Βρετανίας [sic] - it don't matter, δεν μπορεί να βρει δουλειά.

    Mιλάω, βέβαια, για την διεθνή ΑΡΕΝΑ, διότι στην Ελλάδα ΔΕΝ υπάρχουν δουλειές γιά εργάτες της γνώσης, ANYWAY!!!!

    ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΓΚΕΙΤΑΙ Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ,

    ότι οι 1-2 στους 100, που είναι πραγματικοί εργάτες της γνώσης, είναι ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΘΥΜΑΤΑ!!!

    ReplyDelete
  9. Κομφούκιε σήμερα έχει 11 Μαρτίου. Θα σου απευθύνω ξανά το λόγο στις 11 Απριλίου για να μάθεις να είσαι κόσμιος και να μη σβήνεις τα σχόλια.

    g700οι αν σας έχει περισσέψει καμιά δεκάρα πάρτε Εθνική. Για σπίτι ακόμα δεν το συζητάω είναι πανάκριβα και δάνεια δε δίνουν οι τράπεζες. Υπομονή. Μακάρι να πέσουν να μαντρώσω κι εγώ το Felicity!

    ReplyDelete
  10. @G700

    Το "Fuck" του Λεμπόσκι και "τα μεταξωτά εσώρρουχα απαιτούν επιδέξιo derriere" του Κομφούκιου, δεν είναι χυδαιότητες.Είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς οι λέξεις, όταν χρησιμοποιούνται σε ένα συγκεκριμένο νοηματικό πλαίσιο και με το ανάλογο ύφος, μπορούν να δημιουργούν τέχνη,στη προκειμένη περίπτωση λογοτεχνία.Η τέχνη δεν είναι ποτέ χυδαία.

    ReplyDelete
  11. (Eπενδυτικών συνέχεια)

    ΚΑΙ να θυμάστε πάντα το motto του Ωνάση ΚΑΙ του Κομφού.

    Το παράδειγμα είναι προσαρμοσμένο (ο Ωνάσης μίλαγε γιά την Avenue Foch στο Παρίσι).

    Λέγω, λοιπόν, πως ανάμεσα σε ένα εξάρι στο Παγκράτι και σε μιά γκαρσονιέρα στο Κολωνάκι, να προτιμήσετε την γκαρσονιέρα στο Κολωνάκι, διότι

    1) Αγοράζετε διεύθυνση και κοινωνικό prestige. Besides, έλεγε ο Ωνάσης, ο άλλος [κοινωνική ή επαγγελματική σχέση] ΔΕΝ γνωρίζει ούτε νοιάζεται να μάθει πόσο μεγάλο είναι το σπίτι σας. Οι Αμερικανοί, στο ίδιο μήκος κύματος λένε, location-location-location.

    2) Η απόδοση της prestigious επένδυσης θα είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερη.

    Και προσέξτε:
    Είναι ακριβής ο lefteris όταν λέει ότι στην Oklahoma City, Oklahoma, αγοράζεις ΕΠΑΥΛΗ με 125.000 δολλάρια, ενώ με τα ίδια χρήματα αγοράζεις 4-5 τετραγωνικά μέτρα στο Manhattan ή 18-20 τετραγωνικά στην Αστόρια.

    ΑΛΛΑ

    αυτό που δεν είπε o lefteris είναι ότι μετά 30 χρόνια, η έπαυλη στην Oklahoma City θα τιμάται 160-180.000 δολλάρια [50% υπεραξία], ενώ η επένδυση στο Manhattan θάχει τετρα- έως πενταπλασιασθεί!!!!!!!

    Η κτηματαγορά σε ΟΛΗ την ΑΜΕΡΙΚΗ είναι στον ΠΑΤΟ (30%++ κάτω), εκτός από την Νέα Υόρκη και ειδικά το Manhattan όπου έχει σημειωθεί πτώση μόλις της τάξης του 5-7% and even this, questionably.

    ReplyDelete
  12. ΤΙ ΚΟΙΝΟ ΕΧΕΙ Η ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΙΣΜΟΣ;


    "Αραγε, σε ποιον βαθμό ευθύνεται το «κτηματομεσιτικό πορνό» για τη διόγκωση της φούσκας;

    Πριν γίνει πρόεδρος της Shelter, ενός φιλανθρωπικού οργανισμού εξειδικευμένου στην κατοικία, ο Ανταμ Σάμσον διεξήγαγε έρευνα για την πορνογραφία. Θεωρεί ότι τα είδη έχουν κοινά στοιχεία:

    «Η πορνογραφία μετατρέπει συναισθήματα και συμπεριφορές θεωρούμενα ως απαράδεκτα, σε φυσιολογικές πρακτικές. Το κτηματομεσιτικό πορνό δεν εφηύρε την ιδέα ότι μπορεί κάποιος να πλουτίσει κερδοσκοπώντας στον κτηματομεσιτικό τομέα. Ομως, νομιμοποίησε τέτοιου είδους συμπεριφορές».
    "Κυρ.Ελυθεροτυπία,Μόντ,8-3-09"
    -------------------------------

    Το "κτημασιτικό πορνό" οδήγησε στη φούσκα των ακινήτων.Αυτό με τη σειρά του, στις "οικονομίες που έγιναν τσιμέντο". Και αυτό με τη σειρά του στις ουρές για συσσίτιο.Και παει λέγοντας,και παέι λέγοντας...

    ReplyDelete
  13. Αυτό το μοντέλλο που μας κατέστρεψε και μας και το περιβάλλον πρέπει να το εξοβελίσουμε στα τάρταρα.Να απαγορευτούν οι επενδύσεις σε ακίνητα.Φεύγουμε απο τη "κοινωνία των ιδιοκτητών" και πάμε για τη "κοινωνία της πρόσβασης".
    Αυτό επιβάλλει η νέα ιδεολογία-θρησκεία της πράσινης ανάπτυξης των OBAMA-GAP-STERN.

    ReplyDelete
  14. Στη πράσινη οικονομία,η γή και τα κτίρια δεν θα επιτρέπεται να είναι "επενδυτικά αγαθά".
    Τα σημειώνεις Κομφού;
    Θα είσαι ο πρώτος που θα ενημερωθείς για το νέο Μανιφέστο,που είναι ακόμη σε πρωτολειακή μορφή.Σου το λέω για να μην κάνεις κανένα επενδυτικό λάθος, απο τώρα μέχρι τον Ιούνιο, και θα λές γιατί δεν μου το είπατε.
    Είδες άλλωστε ότι οι USA έγιναν USSA.
    Απο τώρα και πέρα ΘΑ είσαι κάτοικος των ΗΣΠΑ και όχι των ΗΠΑ.

    ReplyDelete
  15. Φυσικά παρμενίδη και γι' αυτό ουδέποτε ασχοληθήκαμε στις περιπτώσεις που αναφέρεις: fuck και derriere. Στο Λεμπόφσκι πλάκα έκανε ο admin γι' αυτό και το Σάουφ-Λάντ-ον.

    Τώρα για τα υπόλοιπα ας μην αισθάνεται και πολύ δικαιωμένος ο κομφούκιος. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στη "λογοτεχνία" όπως λες και το παραληρηματικό ξέσπασμα με το γνωστό ασορτί λεξιλόγιο.

    ReplyDelete
  16. πσσττ, κόσμια έτσι. Μη λέτε μας γ*μάει ο μπούλης. Πειτε μας στέλνει τηλεομυωτυπία.

    ReplyDelete
  17. USSA στάνταρ. Union of Socialist States of America άντε και Soviet.

    ReplyDelete
  18. [Περί ΑΚΙΝΗΤΩΝ συνέχεια]

    Ο Bush, τα ΠΑΣΟΚ* και γενικά ο κόσμος της χυδαιότητας και της απόλυτης βαρβαρότητας μας είπαν, "Τhe bigger, the better". Εξ ου και τα Hammer, οι "βίλλες" τύπου Dallas [minimum 200 ΤΜ!!] στην πάνω γειτονιά του Αστρους - δηλαδή από χαμοκέλα μεταπήδησαν στα 200 ΤΜ, και ούτω καθ εξής.

    Ο Κομφουκιάκος θα σας διδάξει ότι
    all precious objects come in miniatures.

    *Tην ωραία αυτή έκφραση, "Τα ΠΑΣΟΚ", που λίγοι καταλάβαιναν την σημασία της, χρησιμοποιούσαν ομού η διαπρεπής μαμά και η θεομήτωρ. ΚΑΙ είναι σημειολογικά σημαντικό ότι συμφωνούσαν εδώ:

    η μαμά με γνωστικό αντικείμενο την Ελληνική γλώσσα και από τους ελάχιστους μετά τον ΙΗΣΟΥ σοσιαλιστές και
    η θεία Φωφώ, αγράμματη αν και κοινωνικά μορφωμένη λόγω καταγωγής, που αν και "φαντασμένη" επαγγελλόταν πομπωδώς τον σοσιαλισμό. Χρησιμοποιούσαν, λοιπόν, αυτόν τον όρο γιά να περιγράψουν το LUMPEN με λεφτά.

    Που κολλάει, τώρα, αυτο στη κουβέντα;;;;

    ΟΤΑΝ μπεις, parmie, σε "έπαυλη" της πάνω γειτονιάς του Αστρους, και αντικρύσεις τις σαλοτραπεζαρίες ΚΟΜΠΛΕ και τα ΣΥΝΘΕΤΑ-ΚΟΜΠΛΕ θα αντιληφθείς ΤΙ εννοούσαν η διαπρεπής μαμά και η υπουργομήτωρ με τον όρο "Τα ΠΑΣΟΚ".

    Ατυχώς, στην ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗ και ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ αυτή ΠΑΡΑΔΟΣΗ είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΜΕΝΗ και η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

    Η οικογένεια Παπανδρέου, όπως και της Θεομήτορος, ΠΡΑΤΤΕΙ τα ΔΙΑΜΕΤΡΙΚΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ από όσα ΔΙΔΑΣΚΕΙ.

    Οπως γνωρίζεις, ο ΓΕΡΟΣ αφήκε στο κορίτσι την "Βίλλα Γάλήνη" - ένα συμπαθητικό μικρό σπίτι σε ένα μεγάλο, θαυμάσιο πευκώνα.

    ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ;;;;;;;;;;;;;;;

    ΟΠΩΣ, όλοι οι ιδιοκτήτες της περιοχής, ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΑΝ τον ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΑΥΤΟ ΧΩΡΟ σε οικοπεδάρια και ΟΡΘΩΣΑΝ ΣΠΙΤΑΡΕΣ των 250+++ ΤΜ.

    ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑΝ,

    ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ στην ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

    ΘΡΗΣΚΕΙΑ του κυρίου ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

    είναι ΜΟΝΟΝ,

    "ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ την ΕΞΟΥΣΙΑΝ",

    FOR A FACT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  19. Παρμενίδη,
    Εσυ και ο Ventrilό, είστε δυό άτομα με ΣΠΑΝΙΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΛΑΜΨΗ και ΣΠΑΝΙΟ ΗΘΟΣ (έτσι μου λέει η διαίσθησή μου αφού δεν γνωριζόμαστε διά ζώσης), που, ασφαλώς τόχεις αντιληφθεί, ομορφαίνουν τη ζωή μου.

    ΑΛΛΑ βρε παιδί μου,

    ΟΤΑΝ σας πιάσουν τα μαρξιστικά

    ΔΕΝ πετάτε απλώς ζουζουκέλες (ή όπως το λες, δεν θυμάμαι), αλλά ΩΜΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ.

    ΕΣΥ δε, αν είχες εξουσία στα χέρια σου, όπως και ο μακαρίτης πρωτεξάδελφος, θα ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ να ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ΛΑΟΥΣ - ιδεολογικά είσαι Bush a l' envers, αλλά πρακτικά εξ ίσου ΔΥΝΗΤΙΚΑ (εν δυνάμει που λέει η τσοκαρία) καταστρεπτικός!!

    ReplyDelete
  20. κομφουκιος οι μετοχες είναι η καλυτερη επενδυση για καποιον που εχει πολυ μακροπροθεσμο οριζοντα.
    μπορει να κανει αυτο που λεμε στα ελληνικα diversification δηλ. επενδυση σε πολλες μετοχες ή στον ΓΔ και να εχει μικρο κίνδυνο να χρεοκοπησει μια εταιρεια που δεν θα τον τσουξει και πολύ.Ακόμη δεν υπάρχει κινδυνος νομιζω να πεσουν οι μετοχες 30-40% απο εδω που βρίσκονται τώρα.
    Αντιθετως υπάρχει κινδυνος για -10-20% στα ακινητα τώρα.
    Εξάλλου ιστορικα στην Ελλαδα οι επενδυσεις σε οικιστικη κατοικια εχουν αποδοσεις της ταξης 1-2% τον χρόνο.πολυ απογοητευτικες δηλαδή.

    ReplyDelete
  21. @ Parmenides
    Τα ΑΚΡΑ είναι ΑΣΧΗΜΑ, αλλά ΔΕΝ επιτρέπεται να μιλάς ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ γιά τα ΑΚΙΝΗΤΑ, μήτε γιά επενδύσεις ΚΑΙ σε ακίνητα.

    Γίνεσαι όχι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ

    αλλά ΠΑΡΑΠΛΑΝΑΣ τον αμύητο αναγνώστη.

    Ασφαλώς και η διοχέτευση ΟΛΩΝ των χρημάτων ενός ατόμου στην οικοδομή είναι ΑΝΕΔΑΦΙΚΗ και ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ και πολλούς λόγους, όπως
    1) δεν βοηθάει τους ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ
    2) σου στερεί την ρευστότητα
    3) ενδεχομένως να σε αφήσει και με μηδενικό εισόδημα
    κλπ κλπ

    ΑΛΛΑ

    το να ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙΣ ως "ΑΜΑΡΤΙΑ" την επένδυση σε ακίνητα είναι ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑ, ΩΜΗ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑ

    και ΩΜΟΣ, ΒΛΑΚΩΔΗΣ ΜΑΡΞΙΣΜΟ-ΛΕΝΙΝΙΣΜΟΣ!

    I submit to you respectfully,
    η ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΑΝΕΔΕΙΞΕ και συντήρησε ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ και η ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗ, ιδιαίτερα, πέτυχε την ΑΝΕΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
    της Ελληνικής Οικονομίας στην 8ΕΤΙΑ του Γερο-Καραμανλή.

    ΔΕΝ φταίει η ΟΙΚΟΔΟΜΗ γιά ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ.

    ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ το ΤΣΙΜΕΝΤΟ - ισχυρισμός των κατωτέρων στρωμάτων που αναμασούν Ο,ΤΙ ακούνε από διάφορους ΜΕΣΙΕΣ της ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ!

    Η ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ-ΠΕΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ, η ΑΠΟΥΣΙΑ ΡΥΜΟΤΟΜΙΑΣ κλπ κλπ

    η ΑΝΑΡΧΙΑ, αν θες

    ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ

    η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΣ ενός ΚΑΤΩΤΑΤΟΥ, ΑΞΕΣΤΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΔΟΒΟΣΚΩΝ

    είναι που ΔΙΕΛΥΣΑΝ το ΣΥΜΠΑΝ!!!!

    Από ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ το ΚΑΛΛΟΣ

    πες, της ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ, της ΒΟΣΤΩΝΗΣ, των ΠΑΡΙΣΙΩΝ, του Amsterdam, της ΣΤΟΚΧΟΛΜΗΣ;;;;;;

    Μα ΑΣΦΑΛΩΣ και ΟΛΟΙ συνδέουμε αυτούς τους ΤΟΠΟΥΣ με την ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ τους, τα ΚΤΙΣΜΑΤΑ τους.

    Ετσι δεν είναι;;;;

    ΓΙΑΤΙ έρχεται όλος αυτός ο κόσμος στην Ελλάδα;;;;;;;;;;;;;;;

    Κατά 40% και πλέον, γιά τα ΚΤΙΣΜΑΤΑ μας, τα αρχαία βέβαια.

    ΕΥΣΕΒΩΣ, παρακαλώ να ΑΠΟΣΥΡΕΙΣ το ΑΚΡΙΤΟΝ ΣΧΟΛΙΟ!

    ReplyDelete
  22. ANTIΣΤΡΟΦΩΣ

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΩΧΝΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ από την ΕΛΛΑΔΑ;;;;;;;;

    1) ο ΘΟΡΥΒΟΣ αν και ο κ. Χρυσοχοίδης δεν συμφωνεί μαζί μου

    2) η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ και η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗ ΑΛΒΑΝΟΠΟΙΗΣΗ των μεγαλουπόλεων και όλων των ΘΕΡΕΤΡΩΝ.

    ReplyDelete
  23. "ο ΘΟΡΥΒΟΣ αν και ο κ. Χρυσοχοίδης δεν συμφωνεί μαζί μου"

    Eπειδή ο κύριος Σημίτης και ο Κομφού είναι οι μόνοι εναπομείναντες ηθικοί Ελληνες,

    οφείλω να είμαι ΑΚΡΙΒΗΣ στους ΛΟΓΟΥΣ μου.

    Ο κύριος Χρυσοχοϊδης ΔΕΝ έχει δηλώσει ότι ο θόρυβος κάνει ΚΑΛΟ, αλλά ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ στο ΚΑΛΟΒΟΥΛΟ πολίτη την ΕΞΑΓΩΓΗ αυτού του συμπεράσματος

    αφού ήταν ο καλύτερος Υπουργός Δημόσιας Τάξης EVER in 20th century GREEK HISTORY, ήτοι

    1) Ηταν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ στην ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ του ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ

    2) Ηταν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ στην ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ της ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

    3) Ηταν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ στην ΜΕΙΩΣΗ της ΟΔΗΓΗΣΗΣ υπό ΕΠΗΡΕΙΑΝ

    αλλά

    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ του

    ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΘΗΚΕ ο ΘΟΡΥΒΟΣ από ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ.

    Συγκεκριμένα, επί ΥΠΟΥΡΓΙΑΣ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ γινόντουσαν τακτικότατα μπλόκα γιά alcotest στην Πλατεία Ρηγίλλης

    ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ γιά τον ΘΟΡΥΒΟ

    Οι ΚΟΥΡΣΕΣ (races) στην Βασιλίσσης Σοφίας με ΒΓΑΛΜΕΝΟ ΣΙΓΑΣΤΗΡΑ και οι ΣΟΥΖΕΣ στις 3:30 το χάραμα

    ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΑΝ επί ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ

    όπερ μου επιτρέπει, δια της απαγωγής εις το ΑΤΟΠΟΝ

    ότι ο κ. Χρυσοχοϊδης

    ΠΙΣΤΕΥΕΙ στις ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ του ΘΟΡΥΒΟΥ.

    Γιά τους ΠΡΟ και ΜΕΤΑ Χρυσοχοϊδη Πασοκικούς ΚΑΙ Νεοδημοκράτες ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ Δ ΤΑΞΗΣ δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ΔΙΟΤΙ

    στις ΘΗΤΕΙΕΣ τους ΔΙΕΛΥΘΗΣΑΝ τα ΠΑΝΤΑ, και μεταξύ πάντων των άλλων αυξήθηκε ΚΑΙ ο ΘΟΡΥΒΟΣ

    ΑΛΛΑ

    επί Χρυσοχοϊδη

    ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ οι ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και Δ ΤΑΞΗΣ πλην του ΘΟΡΥΒΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  24. JAGA

    (επειδη δεν υπάρχει πλέον η δυνατότητα για σχόλια στο προηγούμενο ποστ σου απαντάω εδώ…)

    ““Εφόσον ο εργαζόμενος (οποιοσδήποτε από τους 100 υποψήφιους) μπορεί να κάνει τη δουλειά του σωστά, ο εργοδότης οφείλει να τον πληρώνει τα ανάλογα χρήματα. Αντί για αυτό, όχι μόνο αυτός ο ένας δεν πληρώνεται σωστά, αλλά ο εργοδότης συνεχίζει να σκούζει ότι δεν μπορεί να βρει κάποιον μέσα στους 100 που να κάνει ακριβώς αυτό που θέλει. Εμένα αυτός ο εργοδότης μου ακούγεται σαν κακομαθημένο παιδάκι που, ενώ έχει αμέτρητα παιχνίδια, πάντα γκρινιάζει γιατί θέλει κάποιο "καλύτερο".””

    Μεγάλη προσφορά – μικρή ζήτηση, ασχέτως αν συμφωνώ η όχι με αυτή την φόρμουλα διαμόρφωσης των τιμών κ των μισθών, αυτή ισχύει. Τώρα για κακομαθημένους ή όχι εργοδότες δεν ξέρω, άλλωστε να τους βάλω όλους στο ίδιο καλάθι δεν μπορώ.

    ««Οι εταιρίες αβαντάρουν τους "δουλευταράδες" γιατί αυτοί συνήθως κοστίζουν λιγότερο και δεν ξέρουν να διεκδικούν ούτε τα νόμιμα των αποδοχών τους. Οι σπουδές προσφέρουν κυρίως ωριμότητα σκέψης και ικανότητα προσαρμογής και εκμάθησης, κάτι που είναι απείρως πιο χρήσιμο από για ξερή εφήμερη γνώση σε ένα συγκεκριμένο (συνήθως τεχνικό) αντικείμενο. Φυσικά οι εταιρίες δεν θέλουν να πληρώνουν κάποιον για την ωριμότητα σκέψης που έχει, αν δεν σκοπεύουν να τον κρατήσουν ως στέλεχος. Για τους υπόλοιπους, τους "μάστορες", πάντα υπάρχουν οι συμβάσεις 6μήνου, οι άγραφες υπερωρίες, η ανασφάλιστη εργασία, κτλ.»»

    Το να έχει μπει κάποιος από μικρός στην εργασιακή αγορά, δεν σημαίνει ότι δεν έχει πτυχίο, εν αντιθέσει με τα wannabe golden boys/girls, που κάνουν μεταπτυχιακό στην διοίκηση επιχειρήσεων στα 23, ήμαρτον.
    Τώρα εκεί που μεταφράζεις την «εργασιακή εμπειρία» (που έγραψα) σε «ξερή και εφήμερη γνώση σε ένα συγκεκριμένο (συνήθως τεχνικό) αντικείμενο» (που έγραψες ) , τι να πω;; η εμπειρία είναι κάτι που δεν διδάσκεται σε κανένα πανεπιστήμιο δεν μεταβιβάζεται και δεν κληρονομείται, δυστυχώς, επίσης δεν περιορίζεται σε τεχνικές γνώσεις και κάθε άλλο παρά ξερή και εφήμερη είναι. Να στο πω κάπως διαφορετικά, αλλιώς έκανες σεξ στα 17 και αλλιώς στα 23, αυτή η διαφορά προς το καλύτερο είναι θέμα εμπειρίας. Για να το φτάσω σε ένα συμπέρασμα, εγώ πιστεύω ότι σπουδές και δουλειά(σαν διαδικασία απόκτησης εμπειρίας) είναι ο καλύτερος συνδυασμός.
    Όσο αφορά στο πτυχίο που είπες, εγώ προσωπικά το πτυχίο το θεωρώ αναγκαίο μόνο και μόνο επειδή αποδεικνύει κάτι, που πρακτικά δεν ισχύει βέβαια, αλλά θεωρητικά το πτυχίο σημαίνει ένα πακέτο γνώσεων, τωρα αν θα ανοίξει το μυαλό σου ή θα καλλιεργήσεις άλλα χαρακτηριστικά είναι θέμα ανθρώπου, αν το ‘χει η κούτρα να κατεβάζει ψείρες που λέει και ο λαός, άλλωστε είναι γνωστό ότι τα πανεπιστήμιά έχουν βγάλει και μεγάλα ζώα όπως και μεγάλα μυαλά.


    ««Για τα γερμανικά Πανεπιστήμια ίσως έχεις δίκιο, αλλά για τα βρετανικά μάλλον δεν ξέρεις που βρίσκεται το επίπεδο σπουδών του 95% εξ' αυτών, εκτός των πολύ γνωστών top (Cambridge, UCL, IC, κτλ). Τα περισσότερα από αυτά παράγουν τεχνολόγους ή καλύτερα τεχνικούς, οι οποίοι ούτε αυτοί έχουν εργασιακή εμπειρία αλλά κοστίζουν σαφώς λιγότερο για τον εργοδότη όταν βγαίνουν στην αγορά. Τι κάνουν όταν η αγορά αλλάξει και οι τεχνικές γνώσεις τους είναι πλέον άχρηστες; Συνήθως αλλάζουν δουλειά, αλλάζουν χώρα ή απλά συμβιβάζονται με πολύ χαμηλότερο μισθό.»»

    Ναι το ίδιο λέμε, ότι οι Γερμανοί και οι Βρετανοί έχουν διασπορά αντικειμένων, όχι κουτσοί στραβοί με το ζόρι να γίνουν δικηγόροι, φιλόλογοι, π. μηχανικοί κλπ κλπ, σε κάθε πολυκατοικία υπάρχει και δικηγόρος, έλεος!! Εξέλιξη επίσης υπάρχει σε όλους τους τομείς από τους τεχνικούς εως τους θεωρητικούς, όλοι έχουν ανάγκη μετεκπαίδευσης και συνεχούς ενημέρωσης στο αντικείμενό τους.

    ««άρα το επίπεδο σπουδών δεν έχει καμία σχέση με το γιατί οι εταιρίες δεν πληρώνουν σωστά χρήματα για κάποιον.»»

    έχει σχέση το επίπεδο των σπουδών με το μισθό, τώρα που το πτυχίο, μην πω μεταπτυχιακό έχει γίνει σαν το απολυτήριο λυκείου και όλοι έχουν… πόσο θες να δίνουν κανένα διχίλιαρο;;;


    ««για ένα "περίπτερο" που ονομάζουν επιχείρηση.»»¨

    μπορεί και να έχεις δίκιο, αλλά όταν το όνειρο είναι να είσαι μεγαλοστέλεχος και υψηλά αμειβόμενος μην πηγαίνουν στα περίπτερα να ζητήσουν δουλειά… ας να φτιάξουν δική τους επιχείρηση και όχι να έχουν απαίτηση να τα ακουμπάνε στον καθένα που έχει ένα πτυχίο… η εργασία, ο μισθός δεν είναι διαδικασία βάζω το κεφάλι κάτω μαζεύω χαρτιά και γυρίζω και πρέπει να με περιμένει μια γραφειάρα για να βάζω τα πόδια πάνω στο γραφείο και να έχω γραμματέα…και πες μου ότι έχω άδικο... όχι προσωπικά αλλά πόσοι από αυτούς που ξέρεις τελείωσαν με τα χίλια ζόρια ένα πανεπιστήμιο πήγαν και καμιά αγγλία και το παίζουν διανοούμενοι και αδικημένοι από το «σύστημα»

    ««Υπόψη ότι οι μεγαλύτερες και πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις έχουν ξεκινήσει κυρίως από νεαρούς, με ή χωρίς πτυχίο, σίγουρα χωρίς εργασιακή εμπειρία αλλά με σωστό ένστικτο και συμπεριφορά προς τους συνεργάτες τους (έτσι τους αντιμετωπίζουν, όχι "εργαζόμενους").»»¨

    Ποτέ δεν αμφισβήτησα την δύναμη που έχει ένας νέος άνθρωπος, 23 ετών είμαι κ εγώ… αλλά παράλληλα είναι και αυτό που δεν κατάλαβα ποτέ γιατί κανένα νέο παιδί δεν την χρησιμοποιεί, καλώς ή κακώς δεν φτάνει μόνο το πτυχίο θέλει και προσωπικότητα. Σκέψου ότι υπάρχουν νέοι που θυματοποιούντε, χωρία να θέλω να κατονομάσω, ελπίζω να με αντιλαμβάνεσαι.

    ReplyDelete
  25. Θα ήθελα να καταγγήλω τον ασχημονούντα στα μουλωχτά παραπάνω.

    Τι θα πει ΠΕΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ;

    Σας εμπαίζει μου φαίνεται συνδέοντας το χυδαίο πρώτο συνθετικό με τη λέξη (ο) διαγράφων και νομίζει ότι θα σας ξεφύγει και δε θα το διαγράψετε!

    ReplyDelete
  26. ΠΕΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ->ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ

    συγγνώμη


    χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ReplyDelete
  27. Moreover,

    honi soit qui mal y pense.

    Στο keyboard με λατινικα γράμματα, το Ε είναι οριζοντίως δίπλα στο R, to its left, in fact.

    ReplyDelete
  28. Γιά αυτούς από σας που δεν είστε εξοικειωμένοι με τα στοχαστικoύλια.

    ΕΝΑΣ δείκτης μπορεί να ΑΥΞΗΘΕΙ σημαντικά (στατιστικά εννοώ), να ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ, ή να MEIΩΘΕΙ.

    Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ (probability) η ΕΠΙΤΥΧΙΑ του κυρίου Χρυσοχοϊδη να ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΡΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΑΤΟΥΣ (οι δύο πρώτοι, δλδ η τρομοκρατία και το έγκλημα τουλάχιστον) ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΙΣΘΗΤΑ

    να είναι ΤΥΧΑΙΑ

    ΗΤΑΝ 1/3 χ 1/3 χ 1/3 δλδ


    3.59% (P = 0.0359).

    ΑΡΑ, απορρίπτουμε την NULL HYPOTHESIS και βγάζουμε το συμπέρασμα ότι ΛΟΓΟΙ άλλοι από ΤΥΧΗΝ εξηγούν την επιτυχία του.

    Πράγματι, ο άνθρωπος είχε ΜΕΘΟΔΟ και ΟΡΓΑΝΩΣΗ.

    H αποτυχία του, συνεπώς, στον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τομέα, δλδ τον ΘΟΡΥΒΟ, ΤΙ σημαίνει ventrilό;;

    ΚΑΙ μάλιστα η με ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΦΟΡΑ (SENSE, as in physics) μεταβολή αυτού του ΔΕΙΚΤΗ;;;;

    ΠΩΣ ερμηνεύεται η ΕΠΙΤΥΧΙΑ στους ΤΡΕΙΣ πρώτους ΚΑΙ by far ΔΥΣΚΙΛΟΤΕΡΟΥΣ ΔΕΙΚΤΕΣ να ΣΥΝΔΥΑΣΘΕΙ με ΑΠΟΤΥΧΙΑ σε ένα τόσο ευκο-ελεγχόμενο ΔΕΙΚΤΗ όπως ο ΘΟΡΥΒΟΣ από αφαίρεση του ΣΙΓΑΣΤΗΡΑ από τον ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟ ΑΛΗΤΑΓΚΟΥΡΑ.

    ΟΠΟΙΟΣ ΔΩΣΕΙ έστω ΚΑΙ κατά προσέγγιση ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ (δεν απαιτεί ΜΟΝΟ αριθμητικές πράξεις ΑΛΛΑ και μιά ΛΟΓΙΚΗ ASSUMPTION)

    ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΜΕΤ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ

    ESPACE PREMIERE Αθήνα-Νέα Υόρκη με Αir France!

    ReplyDelete
  29. @ Lebowski

    Μα σε παρακαλώ τώρα. Η αστική τάξη δεν κάνει τέτοια πράγματα.

    χαααααααααααααααααααχαχαχαχαχα

    ReplyDelete
  30. Όχι κι αλητάγκουρας.

    ΚΆ-ΓΚΟΥ-ΡΑΣ, παρακαλώ

    Πσσττ, Lebowski, ασ τον ελέφα ήσυχο.


    βρρρρρΟΥΟΥΟΥΟΥΜΜΜ!!!!!!!!!!!

    Sebring εξάτμιση και τα μυαλά στα κάγκελλα κολλητέεεεεεεεε

    (την έκανα)

    ReplyDelete
  31. έλειψα μερικές μέρες και με την επιστροφή μου βλέπω ότι το blog έχει μεταβληθεί σε επενδυτικό αγλάισμα (....)
    Μέχρι και συγκεκριμένες μετοχές προτείνονται

    Έτσι είναι περισσότερο του γούστου μου αλλά επιτρέψτε μου -λόγω ώρας- να έιμαι πολύ σύντομος

    D-It was written

    Συστήνω ανεπιφύλακτα το slumdog millionaire

    ReplyDelete
  32. Απετράπη η ανέλιξη Παναγιωταρέα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    http://www.tvxs.gr/v7108

    ReplyDelete
  33. xanoum mpourek said...
    Απετράπη η ανέλιξη Παναγιωταρέα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

    http://www.tvxs.gr/v7108

    Nα έχει καλά ο Θεός και σε και την οικογένειά σου. Απόψε ΘΑ ΚΕΡΑΣΩ ΟΛΟ το ΜΑΝΗΑΤΤΑΝ.

    Η γυναίκα αυτή είναι ΝΤΡΟΠΗ γιά την Δημοσιογραφία.

    ΕΥΓΕ στους ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ-ΦΟΙΤΗΤΕΣ της Θεσσαλονίκης που την κυνήγησαν.

    Σας ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΟΝΩΣ.

    Παιδιά δημιουργείτε σιγά-σιγά κλίμα αλλαγής. Αυτό είναι σημαντικό!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  34. ΠΡΕΠΕΙ να είμαστε ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ.

    Διά της ΥΠΟΜΟΝΗΣ και ΕΠΙΜΟΝΗΣ,

    θα ΣΥΝΤΡΙΒΕΙ το ΠΝΕΥΜΑ ΠΑΣΟΚ

    που έχει ΔΙΑΠΟΤΙΣΕΙ όλα τα κοινωνικο-οικονομικά και μορφωτικά στρώματα, και όλες τις πολιτικές παρατάξεις, οριζοντίως και καθέτως

    και

    μετατραπεί σε modus operandi et vivendi

    OΛΟΥ του ΛΑΟΥ!

    Το ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ στην ΠΑΤΡΙΔΑ

    ReplyDelete
  35. @ Κομφούκιος

    Η διαφωνία μου είναι επί της Αρχής.Και οι Αρχές έχουν πάντα ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ χαρακτήρα.Η βάση κάθε αξιακού συστήματος,άρα και ιδεολογικού,άρα και κοινωνικού,άρα και πολιτισμικού,άρα και αισθητικού,άρα και βιοθεωρητικού, είναι ένα κάποιο ΔΟΓΜΑ.Και το δόγμα στη πράσινη κοινωνία,και όχι μόνο στη πράσινη οικονομία,είναι,θα πρέπει να είναι: Η ΓΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΤΙΣΜΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΑΓΑΘΑ.Και οποιαδήποτε παράβαση αυτού του ΝΟΜΟΥ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ θα χαρακτηρίζεται,με θρησκευτικούς όρους,ΠΟΡΝΕΙΑ.

    Γιαυτό "ΕΥΣΕΒΩΣ, παρακαλώ να ΑΠΟΣΥΡΕΙΣ το ΑΚΡΙΤΟΝ ΣΧΟΛΙΟ!"

    ReplyDelete
  36. "ΓΙΑΤΙ έρχεται όλος αυτός ο κόσμος στην Ελλάδα;;;;;;;;;;;;;;;
    Κατά 40% και πλέον, γιά τα ΚΤΙΣΜΑΤΑ μας, τα αρχαία βέβαια."

    Τα οποία φυσικά κτίσματα,αν και σήμερα είναι ερείπια,ουδέποτε υπήρξαν επενδυτικά αγαθά.
    Εκείνο που θέλω να τονίσω, με έμφαση, είναι ότι η σημερινή κρίση είναι πάνω απόλα κρίση της ιδεολογίας του Επενδυτή.Τα πάντα έχουν μετατραπεί σε επενδυτικά αγαθά.Δηλητηριάσαμε τη ζωή μας αναζητώντας επενδυτικές ευκαιρίες.Και φυσικά αργά αναγνωρίσαμε την τοξικότητά τους.Θα μπορούσαμε να πούμε ότι μας τελειώνει ο ΗΟΜΟ INVESTOR; Στα τσακίδια.

    ReplyDelete
  37. Και στο κάτω κάτω, Κομφού,γιατί να μετατρέψουμε τα σπίτια σε επενδυτικά αγαθά; Υπάρχουν τόσα άλλα.Τα βρακιά της Μαντόνα,τα σκουλαρίκια του Μπέκαμ,οι ζαρτιέρες της Πετρούλας,και ένα σωρό άλλα.

    ReplyDelete
  38. Οσο για το αν "οι τουρίστες έρχονται στην Ελλάδα για να επισκεφθούν τα κτίσματα", το βρίσκω ευστόχως ΑΣΤΟΧΟΝ.

    ReplyDelete
  39. κύριοι της γ700 δεν νομίζω ότι είστε και τόσο ειλικρινής
    ούτε στις προθέσεις σας ούτε και στις θέσεις σας
    αντίθετα θολώνεται περισσότερο τα νερά με τις δήθεν σωστές θέσεις σας.

    γιατί δεν μας λέτε ότι κάνατε μη κυβερνητική οργάνωση η οποία όπως όλες χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση ?

    γιατί δεν μας λέτε επίσης και ποσά λεφτά παίρνετε για να εκφράζετε τις απόψεις αυτές?

    Αλήθεια που διαφωνείτε με τον Στέφανο Μανο?

    ReplyDelete
  40. Η "γενιά των 700 ευρώ" έχει αναπτύξει διάφορες δραστηριότητες μεταξύ των οποίων και την ίδρυση μιας ΜΚΟ,η οποία ακόμη δεν ολοκλήρωσε τη γραφειοκρατική διαδικασία.Είναι δε ακόμη σε αναζήτηση γραφείου για να εγκατασταθεί.
    Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν πήρε δεκάρα απο πουθενά.Τα έξοδά της τα καλύπτουν απο την τσέπη τους τα μέλη της.Βεβαίως και θα επιχειρήσει κάποια σιγμή να αναζητήσει πόρους απο κάθε καθαρή πηγή, κυβερνητική και μή.Και βεβαίως θα είσαι ευπρόσδεκτος, κάθε στιγμή, να δεις απο κοντά τους ανθρώπους της και να βοηθήσεις και να ελέγξεις τα λογιστικά της συμμετέχοντας, άν το θέλεις,και αν συμφωνεις με τις καταστατικές αρχές της, στις συνελέυσεις των μελών της.Ολες οι δραστηριότητές μας διέπονται απο το πνεύμα του εθελοντισμού και τη διάθεση προσφοράς στη κοινωνία των πολιτών.
    Οσο για το ιδεολογοκό μας στίγμα είναι κατακάθαρα γραμμένο και μπορείς να το διαβάσεις αλλά και να το διαπιστώσεις στις καθημερινές μας αναρτήσεις.
    Με το κ.Μάνο,που τον θεωρούμε ως ένα απο τους πιό σοβαρούς πολιτικούς με καινοτόμο σκέψη,δεν έχουμε καμμία απολύτως οργανωτική ή άλλη σχέση.
    Μετά απο αυτά θα περιμένουμε να μας πείς σε τί δεν είμαστε ειλικρινείς,με βάση κάποια επιχειρήματα που θα τα ακούσουμε ευχαρίστως.
    Σε προσκαλούμε σε διάλογο.Σε ακούμε.Γράψε.

    ReplyDelete
  41. Ακούστε και δείτε αχρειότητα.Τα χρήματα απο το ΤΕΜΠΤΕ ,οι πρώτοι που τα πήραν, ήταν, φαρμακοποιοί,συμβολαιογράφοι,γιατροί,δικηγόροι,φροντιστήρια ικηγόροι φροντιστήρια,μεσιτικά γραφεία,διαγνωστικά κέντρα,γραφεία κηδειών και άλλοι που τα "δικαιούνται" και τα κατέθεσαν σε προθεσμιακές καταθέσεις.
    Η κάθε παρασιτική δραστηριότητα δοξάζεται και χρηματοδοτείται απο το ΑΙΜΑ της γεννιάς των 700 ευρώ.
    Καλάσνικωφ εδώ και τώρα.

    ReplyDelete
  42. OYTE ΕΜΕΙΣ οι ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ της ΓΗΣ, εν τη πράξει και όχι λόγοις, ΒΑΡΥΤΑΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ, over 35 years, EΛΛΗΝΕΣ ΣΟΣΙΑΛΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ έχουμε σχέση με τον κύριον κύριον ΣΤΕΦΑΝΟΝ ΜΑΝΟΝ

    αλλά

    ΥΠΟΛΗΠΤΟΜΕΘΑ ΒΑΘΥΤΑΤΑ

    τον κύριον κύριον ΣΤΕΦΑΝΟΝ ΜΑΝΟΝ

    και είναι ΤΙΜΗ γιά την ΕΛΛΑΔΑ να έχει πολίτες ωσάν τον κύριον ΜΑΝΟΝ.

    ReplyDelete
  43. Eίναι ΜΕΙΖΟΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ για το ΕΘΝΟΣ ο κύριος κύριος ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΝΟΣ.

    Ici Manhattan. Bonjour a tous.

    ReplyDelete
  44. @ parmenides

    Συγχέεις την πράσινη οικονομία (και συγχρόνως ΤΗΝ ΔΥΣΦΗΜΕΙΣ] όταν ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΕΙΣ με τον ΜΑΡΞΙΣΜΟ και τα παραπροϊόντα του. Επίσης, παρακαλώ να προσέχεις ΟΤΑΝ διαδίδεις ΨΕΥΔΕΙΣ πληροφορίες γιά τον πρόεδρον κύριον κύριον Obama.

    Γιά τον k. Παπανδρέου δεν γνωρίζω και μπορείς να λες ό,τι θές εάν τον εκπροσωπείς ή είσαι βέβαιος γιά αυτά που παρουσιάζεις ως ΘΕΣΕΙΣ του ότι είναι οι θέσεις του.

    ΑΛΛΑ δεν θα εκπλαγώ Ο,ΤΙ και να ακούσω. Γνωρίζω, -εις, -ουμε ότι όπως και ο πατερούλης του ΠΙΣΤΕΥΕΙ στα ΠΑΝΤΑ εκείνα που θα τον κάνουν πρωθυπουργό,

    for instance,

    ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    ΥΠΕΡ του ΑΡΘΡΟΥ 16
    ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ-ΣΑΒΒΑΤΟ-ΚΥΡΙΑΚΗ
    ΚΑΤΑ του ΑΡΘΡΟΥ 16.

    Αλλά επί του προκειμένου.

    Από την στιγμή που είμαστε ΚΤΗΤΟΡΕΣ πράγματος, το ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ είναι ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΙΜΟ, δλδ επαναπωλείται και φυσικά επαναγοράζεται από τρίτους and so on, ad infinitum.

    Aρα έχει ΑΞΙΑΝ, διαπραγματευτική αξία, άρα συνιστά, μεταξύ άλλων ΚΑΙ (οικονομική) ΕΠΕΝΔΥΣΗ. Μπορεί βέβαια να είναι αναλώσιμο (perishable) όπως τρόφιμα, ΑΛΛΑ μέχρι να καταναλωθεί είναι διαπραγματεύσιμο και ενόσω είναι διαπραγματεύσιμο είναι ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ - ανεξαρτήτως του αν το αντιμετωπίσαμε έτσι, από την στιγμή που το αγοράσαμε μέχρι την τελική του ανάλωση. Aλλά και εάν αναλώθηκαν από μας, πάλι λειτούργησαν ως επένδυση με την ευρύτερη έννοια της λέξης, αφού υπήρξε ΟΦΕΛΟΣ.

    Ο,ΤΙ, λοιπόν, αποδίδει ΑΤΟΜΙΚΟΝ ή ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΝ ΟΦΕΛΟΣ [δυνητικά (εν δυνάμει που λέει η τσοκαρία) ΚΑΙ αρνητικό όφελος] συνιστά ΕΠΕΝΔΥΣΗ.

    Γιά ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, η ΠΑΙΔΕΙΑ στην ΕΛΛΑΔΑ, όπως την ΕΦΤΙΑΞΕ η ΣΥΜΜΟΡΙΑ του 1981, είναι η ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ στην ΙΣΤΟΡΙΑ της ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ (per capita αποφοιτούντος) αφού τα ΠΤΥΧΙΑ της είναι το ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ χαρτί τουαλέτας παγκοσμίως!!!!!!!!!!!!!!!! και ούτω καθ εξής.

    Στον ίδιο βαθμό που θα ήταν παράλογο, ίσως και άηθες, να αντιμετωπίζουμε τα πάντα ΜΟΝΟ ως επενδυτικό εργαλείο,

    θα ήταν ΑΚΡΙΤΟ

    να ΜΗΝ εκτιμάμε την σημασία τους, μεταξύ άλλων, ΚΑΙ από ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ.

    Οι ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΚΟΠΟΙΟΙ της ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ του 1981 και στη συνέχεια ο Αλέκος και η Αλέκα και έτεροι κλώνοι,

    υπό το ΨΕΥΔΟ-ΠΡΟΣΧΗΜΑ ότι "η ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ είναι ΕΠΕΝΔΥΣΗ υπό την αυστηρώς οικονομική έννοια" ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ την ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ στην ΕΛΛΑΔΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ και από το HARVARD με την διαφορά

    ότι ενόσω το HARVARD βγάζει ΑΔΑΜΑΝΤΕΣ

    τα Ελληνικά ΑΕΙ παράγουν ΑΝΘΡΑΚΕΣ!

    ReplyDelete
  45. ΟΠΩΣ σου είπα και χθες, όταν σε πιάνουν τα μαρξιστικά λές ασυναρτησίες.

    Και μου θυμίζεις αξέχαστες στιγμές, με την διαπρεπή μαμά να λέει γιά την θεομήτορα, "Η αδελφή μου φέρει το ακαταλόγιστον".
    χαααααααααααααααααααααχαχαχαχαχα

    ReplyDelete
  46. Καλά βρε συ ipontikos τώρα έμαθες για τη ΜΚΟ? Εδώ ολόκληρη επίσκεψη στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας έγινε μ' αυτό το θεσμικό σχήμα. Το φυλλάδιο υπάρχει κρεμασμένο πρώτο πρώτο σε σύνδεσμο στη δεξιά στήλη του blog εδώ και πόσους μήνες. Ενημερωτικό Φυλλάδιο.

    Εγώ για να εκφράσω τη θέση αυτή πήρα 2 εκ ευρώ. Μου τα έδωσε ο Μάνος ο στυλοβάτης της παγκόσμιας σιωνιστικής συνωμοΣΙΑΣ. Να γελάσουμε και λίγο βρε παιδί.

    ReplyDelete
  47. @ gg
    Ακόμη δεν υπάρχει κινδυνος νομιζω να πεσουν οι μετοχες 30-40% απο εδω που βρίσκονται τώρα.

    ΕΔΩ, φίλτατε, βρίσκεται "το κομβίον της κυρίας Αλεξάνδρας".

    ΥΠΑΡΧΕΙ και μάλιστα ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ.

    Το CRASH έλαβε χώρα το 1929. Σωστά;;;;;

    ΠΟΤΕ όμως ο DOW JONES άγγιξε το

    ΝΑΔΙΡ του;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΚΑΙ πόσο ΑΛΛΟ έπεσε;;;;;;;;;;;

    Να πας στην WIKI να το μελετήσεις και να επιστρέψεις με τον κηδεμόνα σου.

    ReplyDelete
  48. "@κομφούκιος
    March 12, 2009 12:31 PM"

    Αρτζι μπούρτζι και λουλάς.Τι σχέση έχει ο φάντης με το ρετσινόλαδο.Τη κακομοίρα τη Μάννα σου.Δεν θα υπήρξε πιό δυστυχισμένος άνθρωπος.

    ReplyDelete
  49. Ο Κομφουφαφλατισμός είναι επένδυση με σίγουρες και ασφαλείς αποδόσεις.
    ΕΔΩ, φίλτατε, βρίσκεται "το κομβίον της κυρίας Αλεξάνδρας".

    ReplyDelete
  50. @ parmenides
    Ακούστε και δείτε αχρειότητα.Τα χρήματα απο το ΤΕΜΠΤΕ ,οι πρώτοι που τα πήραν, ήταν, φαρμακοποιοί,συμβολαιογράφοι,γιατροί,δικηγόροι,φροντιστήρια ικηγόροι φροντιστήρια,μεσιτικά γραφεία,διαγνωστικά κέντρα,γραφεία κηδειών και άλλοι που τα "δικαιούνται" και τα κατέθεσαν σε προθεσμιακές καταθέσεις.
    Η κάθε παρασιτική δραστηριότητα δοξάζεται και χρηματοδοτείται απο το ΑΙΜΑ της γεννιάς των 700 ευρώ.
    Καλάσνικωφ εδώ και τώρα.


    ΣΥΜΦΩΝΩ. Πρέπει να επανέλθει ad hoc η ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ γιά ΙΔΙΩΝΥΜΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ, όπως

    το ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΑΞΙΟΤΗΤΑΣ
    και
    το ΕΓΚΛΗΜΑ κατά της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ

    και, ύστερα από ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ,
    να στηθούν στο ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ,

    στα ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ

    όλα τα ΑΛΗΤΟΠΑΣΟΚΙΑ που ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ τo EΘΝΟΣ με par excellence ΘΥΜΑ τους G700.

    ReplyDelete
  51. ΛΟΓΟΘΕΤΟΠΟΥΛΟΣ=ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

    ReplyDelete
  52. Kυρίες και Κύριοι

    ΕΠΤΑ ΑΕΙ

    ΕΠΤΑ ΑΕΙ

    ΕΠΤΑ ΑΕΙ

    δανείσθηκε από το ΜΕΛΛΟΝ

    ο ΦΟΝΙΑΣ του ΕΘΝΟΥΣ

    ΟΧΙ γιά ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    γιά να πηγαίνουν η μάνα σας και ο πατέρας σας στην Αντζελα Δημητριάδου να "τα σπάνε"

    και

    γιά να αγοράζει ο γεννημένος sans culotte πατέρας σας Calvin Klein

    και η γεννημένη sans souliers μάνα σας, Prada.

    LE RESULTAT????????????????????

    Oσοι συνταξιοδοτηθούν το 2010

    θα πάρουν το ΕΦΑΠΑΞ το 2014, και ΑΝ!

    ΔΗΛΑΔΗ

    ΤΙ διαφέρει ο ΔΩΣΙΛΟΓΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ των ΓΕΡΜΑΝΩΝ

    από αυτόν

    που ξοδεύει ΑΣΚΟΠΑ τα λεφτά της οικογένειάς του ΚΑΙ αφήνει τα παιδιά του να ΠΕΙΝΑΝΕ;;;;;


    ΚΑΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΔΙΟΤΙ, ο Τσοβόλας είναι μεν ΠΟΙΝΙΚΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ αλλά ηθικά απαλλάσσεται - ήξερε ΤΟΣΟ οικονομικά, όσο η θεομήτωρ

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    ο ΦΟΝΙΑΣ του ΕΘΝΟΥΣ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΟΔΗΓΟΥΣΕ τον ΛΑΟ στον ΓΚΡΕΜΟ!!!!

    ΚΑΙ

    ΚΑΙ

    ΚΑΙ

    το έπραξε ΕΛΑΦΡΑ TH ΚΑΡΔΙΑ!!!!

    ReplyDelete
  53. Αυτήν την ΤΡΑΓΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ, λοιπόν, η ΕΛΛΑΔΑ

    έχει να αντιμετωπίσει

    σοβαρότατα θέματα

    ΚΟΜΒΙΚΟ των οποίων είναι το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ με τους ΔΥΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΠΥΛΩΝΕΣ, ήτοι

    1) ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΝ*

    2) AΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΥΓΕΙΑΣ

    που εν ουδεμιά περιπτώσει πρέπει να συγχέονται ή συνδέονται ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.

    * ΚΑΙ το ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ, εν σειρά, ουδεμιά πρέπει να έχει σχέση με τις ΠΡΟΝΟΙΑΚΕΣ υποχρεώσεις του ΚΡΑΤΟΥΣ πχ έναντι επαναπατριζομένων, απόρων κ.ο.κ

    ReplyDelete
  54. Όπως λοιπόν είπα στο προηγούμενο ποστ και από τις απαντήσεις που έλαβα
    Διαπιστώνω πόσο δίκιο έχω

    Δηλαδή εξηγούμαι ότι

    χρησιμοποιείτε τον πολιτικά ουδέτερο τίτλο γ700 προκειμένου να διαδώσετε-προπαγανδίσετε θέσεις και απόψεις που μόνο ουδέτερο πολιτικό χρώμα δεν έχουν
    Φυσικά και είναι δικαίωμα σας να έχετε τις απόψεις σας και να τις συζητάτε όπου θέλετε αλλά δεν είναι καθόλου έντιμος ο τρόπος αυτός
    Σας προτείνω λοιπόν το βλογ να μετονομαστεί σε φιλελεύθερη γενιά των 700 ευρω
    Η πιο σωστά σε ΜΚΟ της φιλελεύθερη γενιάς των 700 ευρω

    Έτσι ώστε και ο απλός εργαζόμενος των 700 -400 ευρω να καταλαβαίνει κατευθείαν και τις θέσεις σας και εσείς να μην κουράζεστε να εξηγείτε σε τύπους σαν και εμένα τα αυτονόητα

    ReplyDelete
  55. Αγαπητέ φίλε ipontikos,

    Καταρχάς μην μας ταυτίζεις με τους σχολιαστές και αυτά που γράφουν ατομικά όσοι σχολιάζουν στα comments. Στα σχόλια ο καθένας μπορεί να επικαλείται ό,τι άποψη θέλει χωρίς να δεσμεύει την ομάδα της G700. Ακόμα και όταν χρησιμοποιεί την έννοια "εμείς" θα κάνουμε εκείνο "εμείς" θα κάνουμε το άλλο κοκ.

    Τις θέσεις της G700 σε μία σειρά από ζητήματα μπορείς να τις διαβάσεις στη δεξιά στήλη του blog κάτω από την επικεφαλίδα Agenda G700.

    Εκεί θα δεις το προφανές: ότι οι θέσεις μας δεν είναι ουδέτερες. Άλλωστε δεν υπάρχουν ουδέτερες θέσεις.

    ΔΕΝ είναι όμως ούτε νεοφιλελεύθερες ούτε παλαιοσοσιαλιστικές.

    Η βασική μας ατζέντα, είναι η προώθηση της ΔΙΑΓΕΝΕΑΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, μια ατζέντα πολιτικών που τέμνει οριζόντια το πολιτικό και κοινωνικό φάσμα. Στόχος αυτών που προτείνουμε είναι η γενεακά δίκαιη διευθέτηση των μεγάλων κοινωνικών ζητημάτων: του ασφαλιστικού, του χρέους, του εργασιακού, του περιβαλλοντικού. Κοινωνικός φορέας (κοινωνική πρωτοπορία όπως θα έλεγαν και οι μαρξιστές) αυτής της ατζέντας πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνουν όλοι οι νέοι, και ειδικά οι εργάτες γνώσης που είναι περισσότερο συνειδητοποιημένοι, αλλά και όσοι ανεξαρτήτως ηλικίας πιστεύουν ότι δεν μπορεί να σχεδιάζονται πολιτικές με μυπωικά κριτήρια, οι οποίες υποθηκεύουν το δικαίωμα των μελλοντικών πολιτών να ζήσουν απαλλαγμένοι από δυσβάσταχτα οικονομικά βάρη σε ένα ισορροπημένο φυσικό περιβάλλον.

    ReplyDelete
  56. ΠΑΝΤΩΣ, γιά να βάζουμε τα πράγματα στη σωστή προοπτική τους, το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ των ΘΕΣΕΩΝ είναι ΟΡΘΟΤΑΤΟΝ, αλλά η ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ δεν είναι ΔΙΑΓΕΝΕΑΚΗ, δλδ μιάς ΗΛΙΚΙΑΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ vs μιάς ΑΛΛΗΣ, ως παρουσιάζεται.

    Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ των ΑΛΛΑΓΩΝ ΄

    ΕΙΝΑΙ και

    ΠΡΕΠΕΙ να ΕΙΝΑΙ

    ΟΛΟΙ οι ΚΑΛΟΙ ΚΑΓΑΘΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.

    Το πρόβλημα είναι ΔΙ-ΗΘΙΚΟΝ

    δλδ ΑΝΑΜΕΣΑ στα ΛΑΜΟΓΙΑ

    και

    στα ΜΗ ΛΑΜΟΓΙΑ.

    Υπάρχουν ΝΕΟΙ ΛΑΜΟΓΙΑ και ARCH-ΠΑΡΑΣΙΤΑ (από τους οποίους, προς τιμήν τους οι G700 έχουν αποστασιοποιηθεί), eg ΧΛΙΔΑΕΡΓΟΙ διοικητές επιχειρήσεων, ΧΛΙΔΑΕΡΓΕΣ αγράμματες ψυχολόγοι του Wharton της Μεγάλης Βρετανίας [sic] και της Μπερμπαντείου Κατωτάτης
    και ΧΛΙΔΑΕΡΓΕΣ χοντρές διαιτολόγοι της Χαροκοπείου Σχολής Οικιακών Βοηθών

    και

    υπάρχουν ΝΕΟΙ ΑΔΑΜΑΝΤΕΣ.

    Εξ ίσου

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ άτομα άνω των 35 ετών που ΦΑΓΑΝΕ, ΚΛΕΨΑΝΕ και ΛΕΗΛΑΤΗΣΑΝ το ΣΥΜΠΑΝ

    και άτομα άνω των 35 που έζησαν και ζουν ΛΙΤΑ και ΤΙΜΟΥΝ την ΠΑΤΡΙΔΑ στα πέρατα της ΓΗΣ.

    Το ΜΟΝΟ ΛΑΘΟΣ των G700, στο οποίο επιμένω διότι ΠΑΡΑΠΛΑΝΑ και τελικά ΑΠΟΣΤΕΡΕΙ τους ΝΕΟΥΣ από ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥΣ και συμμάχους, είναι πως μιλούν γιά ΔΙΑΓΕΝΕΑΚΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

    και ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

    ReplyDelete
  57. Το αφιερώνω στη μούσα μου, τον Κομφούκιο, για τις περισπούδαστες αναλύσεις του.

    ----
    ποίημα Γ.Βιζυινού "τρουβαδούρος εν Αθήναις"

    Μα του Παρνασσού τας κίσσας,
    και το δέρμα του Μαρσύου,
    κι εγώ πρέπω μεταξύ σας,
    ποιηταί από γραφείου!
    Δόξαν επαιτών και κλέος,
    σύρ' εκ τετριμμένης πήρας
    τρουβαδόρος κι εγώ νέος,
    λείψανον θραυσθείσης λύρας,
    και σας ψάλλω καθαρά,
    τραλλαλά τραλλαλλαρά,
    «άρες μάρες
    κουκουνάρες».

    Κι εγώ μέλπων καταισχύνω
    τας Αρκαδικάς Σειρήνας
    και γενναίον ζύθον πίνω
    εις τας κλασικάς Αθήνας,
    και σοβώ διά του πλήθους
    υψηλαύχην μουσοπόλος,
    υπό θέρμης κακοήθους
    παρακρούων ασυστόλως
    δεξιά κι αριστερά,
    τραλλαλά τραλλαλλαρά
    «άρες μάρες
    κουκουνάρες».

    Εν εκστάσει κι εγώ θώκον
    ποιητού και δάφνην είδον
    και οιστρήλατος διώκων
    τον χορόν των Ιλισίδων.
    Αχ! προσκρούσας εκυλίσθην
    εις του ποταμού τους βράχους,
    και οπόταν αφυπνίσθην
    έψαλον με τους βατράχους,
    εις τ' ακάθαρτα νερά
    τραλλαλά τραλλαλλαρά
    «άρες μάρες
    κουκουνάρες».

    Κι εγώ οσάκις εις την πόλιν
    μείν' η Μούσ' άνευ ζωπύρου,
    ανταλλάσσω την ασβόλην
    με την δρόσον του Φαλήρου,
    κι ασπασθείς διά της αύρας
    τας γυμνάς των Ναϊάδων
    κυνηγώ χελώνας, σαύρας,
    δι' ακάρπων πεδιάδων
    τονθορύζων σοβαρά
    τραλλαλά τραλλαλλαρά
    «άρες μάρες
    κουκουνάρες».

    Κι εγώ γράφω. Κι αν ο χάρτης
    λείψ' εκ της πολυγραφίας
    (ο πιστός μου κύων μάρτυς,
    μετασχών της εργασίας)
    πάσαν θύραν, πάντα τοίχον,
    προς το πείσμα των κυρίων,
    καταβρέχω διά στίχων,
    και τον κάλαμόν μου ξύων,
    σχεδιάζω τολμηρά
    τραλλαλά τραλλαλλαρά
    «άρες μάρες
    κουκουνάρες».

    Τους κριτάς κι εγώ φορτίζω,
    ως τον Ηρακλήν Αυγείας,
    και την δάφνην τοις χαρίζω,
    αν μοι δώσουν τας χιλίας.
    Αν μ' εκδάρουν πλην το δέρμα,
    παρ' αξίαν εννοείται,
    και το τελευταίον σπέρμα
    του νοός μου εξαντλείται
    εν τω σπείρειν μοχθηρά,
    τραλλαλά τραλλαλλαρά
    «άρες μάρες
    κουκουνάρες».

    Λοιπόν, μα τας λάλους κίσσας,
    και τον μάρτυρα Μαρσύαν,
    κι εγώ πρέπω μεταξύ σας,
    κύκνοι κατά φαντασίαν,
    αφού προς κοινόν μας κλέος,
    την πατρώαν λύραν σύρας,
    τρουβαδόρος εγώ νέος
    εκ της παλαιάς μου πήρας,
    σας τα είπον φανερά
    τραλλαλά τραλλαλλαρά
    «άρες μάρες
    κουκουνάρες».

    ReplyDelete
  58. Ο επόμενος γύρος της κρίσης θα είναι η κατάρρευση των ασφαλιστικών ταμείων. Ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα, η κατάρρευση μάλλον θα έρθει πολύ πιο νωρίς απ' ότι λένε οι εκτιμήσεις.

    Κι αυτό θα σημάνει το τέλος της πολιτικής σταθερότητας στη χώρα. Ίσως την αρχή μιας νέας εποχής, αλλά δυστυχώς το δυναμικό κομμάτι της κοινωνίας που θα μπορούσε να προβάλει δυναμικά και ριζοσπαστικά τη διάθεση για αλλαγή και ΕΡΓΑΣΙΑ είναι βαθιά κοιμισμένο, με τάσεις προς την παραβατικότητα και τον απολυταρχισμό. Φοβάμαι ότι είστε λίγοι εσείς των G700, όχι σε ποιότητα αλλά σε κρίσιμο αριθμό για να επηρεάσετε και τους υπόλοιπους.

    Όσο για τη συζήτηση που γίνεται περί ΜΚΟ κλπ., ο τρίτος τομέας συνολικά, και μάλιστα διεθνώς, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ανοικοδόμησης του παγκόσμιου οικονομικού και χρηματοοικονομικού συστήματος, ανέκαθεν σε περιόδους ύφεσης αποδείχτηκε ζωτικής σημασίας για την κοινωνική συνοχή, και αποδεικνύεται και σημαντικός πυλώνας, πέρα από το κράτος, σταθεροποίησης του χρηματοοικονομικού συστήματος.

    Μακάρι το εγχείρημα της ΜΚΟ να το συνεχίσετε δυναμικά και με όρους Ευρώπης παιδιά, μακάρι μακάρι μακάρι.

    ReplyDelete
  59. σχετικά με την ΜΚΟ,δεν σημαίνει ντε και καλά ότι θα χρηματοδοτείται - ευκαιρια ειναι g700 να δηλώσετε ότι δεν θα λάβετε από τον κρατικό κορβανά

    @κομφούκιε
    όπως γνωρίζεις δεν υπάρχει "κύριος κύριος". Είναι μιά βλακώδης "εφέυρεση" των θρησκόληπτων

    "κκ" είναι ο πληθυντικός του "κ"
    δηλαδή "κκ" = κύριοι

    @Mesout
    τα ταμεία έχουν ήδη φαληρίσει. Τόσα χρόνια σπρώχναμε το πρόβλημα στο μέλλον, τώρα ήρθε το μέλλον.
    Πιό κάτω δεν έχει να σπρώξουμε τίποτα.

    Θα ερχόταν ούτως ή άλλως το πρόβλημα εκεί κάποτε (αρκεί μόνο να σκεφτείς την αναλογία εργαζομένων/συνταξιούχων και το προσδόκιμο ζωής) αλλά ως γνήσιοι Ελληνες φέραμε την ώρα αυτή κοντύτερα με ενα σωρό άστοχες ενέργειες

    Οι διοικήσεις των Ταμείων ΑΧΡΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ, διαχείρηση αποθεματικών ΜΗΔΕΝ και sitting ducks.

    Ούτε καν το προφανές- payables matching.

    Ετσι ειναι φίλε μου, αν δεν το πονάς το μαγαζί θα κλείσει.
    Πως λεει ο lebowski? fuck fuck fuck

    ReplyDelete
  60. @ κομφούκιος,

    ο κοινωνικός φορέας των αλλαγών πρέπει να είναι όλοι οι καλοκάγαθοι πολίτες φυσικά. Σε μια ευρεία κοινωνική συμμαχία. Όμως τέτοια συμμαχία για αλλαγές, χωρίς δυναμική, φιλoμεταρρυθμιστική νέα γενιά δεν μπορεί να υπάρξει. Οι νέοι και ειδικά οι εργάτες γνώσης με ήθος πρέπει να γίνουν όχι απλά φορείς αλλαγής, αλλά κοινωνική πρωτοπορία, μπροστάρηδες στις αλλαγές. It's simple demographics.

    ReplyDelete
  61. Διαγενεακό Ζήτημα σημαίνει άδικη κατανομή των οικονομικών βαρών και των ωφελειών ανάμεσα στις γενιές. Η αδικία μπορεί να εστιάζεται στον οποιοδήποτε όχι αποκλειστικά τους νέους. Το ότι έχει η Ελλάδα 25% φτωχούς συνταξιούχους πολλοί εκ των οποίων πολέμησαν στο Β Παγκόσμιο δεν είναι μέγιστη διαγενεακή αδικία;

    Ο διαχωρισμός λαμόγια μη λαμόγια είναι σημαντικός, αλλά όχι ιδιαίτερα παραγωγικός για μια μεταρρυθμιστική ατζέντα. Μια κοινωνία από μη λαμόγια, από καλοκάγαθους πολίτες, μπορεί να κάλλιστα να συνυπάρχει με ένα κακό και άδικο κοινωνικό και οικονομικό σύστημα. Ο διαχωρισμός αυτός λοιπόν παρότι σημαντικός δεν οδηγεί σε χρήσιμα συμπεράσματα για το policy και γενικότερα για το πως πρέπει να οργανωθεί η καλή κοινωνία.

    ReplyDelete
  62. σκέψου τη χρησιμότητα της ακόλουθης φιλοσοφικής αρχής "η ευθύνη κάθε πράξης φτάνει 7 γενιές μετά".

    ReplyDelete
  63. Komφουκιος μη ξεχνας οτι η οικονομικη κρίση ξεκινησε το 29 και τελειωσε το 33 οποτε και αρχισε η ανακαμψη του χρηματιστηριου.Τα δυο συσχετιζονται μεταξυ τους.Και στην αμερικη τουλαχιστον το τελος της κρίσης μοιάζει κοντά.Απο τοτε που το εγραψα ήδη τα χρηματιστηρια εχουν ξεκινησει να ανεβαίνουν...
    ΕΠΤΑ ΑΕΠ και οχι ΕΠΤΑ ΑΕΙ
    πως να δανειστεί πανεπιστημια ο
    λαοπλανος

    Ειδες ομως και η γ700 γινεται ΜΚΟ.
    Ολα μπιζνες είναι τελικα σε αυτη την ζωή...

    ReplyDelete
  64. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  65. Ναι, Κομφούκιε. Συμφωνώ κι εγώ με τους Γ700. Εμείς οι νέοι πρέπει να είμαστε μπροστά. Όχι τίποτε άλλο, αλλά είμαστε και πιο ωραίοι και γράφουμε στην κάμερα. Είδες ο Δημήτριος στο video; Εσένα πού να σε βγάλουμε;

    Επίσης, εδώ υπάρχει διαμάχη. Μετά το φαγοπότι, οι πόροι είναι ελάχιστοι. Δεν υπάρχει απλώς θέμα δικαιοσύνης. Υπάρχει κυρίως θέμα επιλογών.

    Λέμε λοιπόν εμείς οι νεαροί και ωραίοι, κύριοι τα κάνατε θάλασσα. Οι ελάχιστοι πόροι λοιπόν θα επενδυθούν στους νέους για να βελτιωθούν τα πράγματα και όχι στους γέρους για να έχουν άνετα γεράματα. Ό,τι φάγατε, φάγατε.

    Αυτό, εαν το δεις ως δίκαιη τιμωρία των γερόντων που τα σπάσανε, τότε ναι, μιλάμε για δικαιοσύνη. Αλλά επειδή δεν μπορείς επισήμως να δικάσεις και να καταδικάσεις μία ολόκληρη γενιά, μιλάμε για διαγενεακή διαμάχη, το αποτέλεσμα της οποίαςθα διαμορφώσει τις επιλογές μας.

    Όταν οι Γ700 λοιπόν μιλάνε για διαγενεακή δικαιοσύνη, εσύ έχεις πρόβλημα με τη λέξη "διαγενεακή". Εγώ με τη λέξη "δικαιοσύνη".

    Η ανάλυση αυτή, βεβαίως, είναι απλοϊκή. Στηρίζεται όμως σε κάτι που θεωρώ το πιο σημαντικό στοιχείο της κοινωνικότητας του ανθρώπου. Την τάση του για ομαδοποίησή του. Οι ομαδοποιήσεις με κριτήρια ηθικής, εξαιτίας του εξευτελισμού τους από την προηγούμενη γενιά δεν λειτουργούν πλέον. Οι ηλικιακή ομαδοποίηση που προτείνουν οι Γ700 μπορεί μάλλον να λειτουργήσει καλύτερα, ιδίως γιατί βασίζεται στα "δικαιώματα" των νέων. Και αυτά τα δικαιώματα για να προστατευτούν, επειδή αναφέρονται κυρίως στο μέλλον, χρειάζεται σύνεση και προγραμματισμός. Στην ΘΕΩΡΙΑ, λοιπόν, η ομαδοποίηση αυτή είναι καλή και λογική.

    ReplyDelete
  66. ΜΚΟ;;; Μα αυτό είναι απ' τα άγραφα!!

    ReplyDelete
  67. Πάω τώρα για ύπνο που κάνει καλό στο δέρμα, γιατί αν είναι να περιμένεις απ' το botox, χάθηκες.

    Καληνύχτα σας

    ReplyDelete
  68. ventriloquist, απλοϊκή γίνεται η ανάλυση εάν καταλήξει σε ένα σχήμα οι καλοί οι κακοί και οι άσχημοι. Όλα σε κουτάκια άσπρο μαύρο χωρίς καθόλου άλλα χρώματα. Η γενεακή ανάλυση ωστόσο δεν είναι καθόλου απλοϊκή αντιθέτως λόγω δημογραφικού και οικολογικού ίσως καταστεί το intellectual leitmotif του 21ου αιώνα.

    ReplyDelete
  69. gg άσε που να σου λέμε. Κάνουμε κάτι μπίζνες εδώ και δέκα μήνες τζι-τζί.

    Καληνύχτα σε όλους.

    ReplyDelete
  70. Ventriloquist said...
    Πάω τώρα για ύπνο που κάνει καλό στο δέρμα, γιατί αν είναι να περιμένεις απ' το botox, χάθηκες.

    Καληνύχτα σας

    Beauty sleep has always been de rigueur.
    Καλού κακού, όμως, ο Κομφουκιάκος έφτιαξε το προσωπάκι του και στην Cleveland Clinic.

    ReplyDelete
  71. @ 1+1:

    Δεν έχω καμιά σημαντική αντίρρηση στα όσα λες.

    Η βασική μου θέση είναι ότι όσο λάθος θεωρείται (σωστά) από κάποιον με 15 πτυχία να λαμβάνει μισθό 15 φορές πάνω από των υπολοίπων που δεν έχουν τα πτυχία του, τόσο και περισσότερο λάθος είναι ένας εργοδότης ή μια επιχείρηση να βλέπει τους εργαζόμενους ως "πάγιο έξοδο" και όχι σαν μακροπρόθεσμη επένδυση.

    Όταν στην πρώτη οικονομική στραβή της επιχείρησης οι πρώτοι που την πληρώνουν είναι, όπως φαίνεται τους τελευταίους μήνες, οι εργαζόμενοι, νομίζω κάτι λέει αυτό. Το ότι μια επιχείρηση δεν επιβιώνει δεν οφείλεται μόνο στο αν στην αγορά υπάρχουν πελάτες αλλά κυρίως από το την ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών που η ίδια η εταιρία προσφέρει. Αν δεν έχεις τα κατάλληλα άτομα και αν δεν μπορείς να τα έχεις ευχαριστημένα μισθολογικά (ώστε να μην σου φύγουν και να δουλεύουν με όρεξη), τότε όσους και να απολύσεις από τη "φύρα" τα πράγματα δεν φτιάχνουν με τίποτα. Δες τι γίνεται στις αυτοκινητοβιομηχανίες σε ΗΠΑ και Ευρώπη: μόλις ζορίστηκαν απέλυσαν τόσο κόσμο (σε πλήθος και ποιότητα) και τώρα δεν μπορούν καν να ξοδέψουν τα χρήματα που τους χαρίζονται λόγω έλλειψης μυαλών και υποδομής.

    Με λίγα λόγια, καλή η κριτική προς τους πολυ-πτυχιούχους, συμφωνώ ότι ένα χαρτί σου εξασφαλίζει συγκεκριμένο μισθό μόνο στο Δημόσιο, αλλά τα τελευταία χρόνια, ειδικά στην Ελλάδα μιλάμε για το εντελώς άλλο άκρο, δηλαδή ζητάνε πτυχιούχους της Παντείου για γραμματειακή υποστήριξη (με τον μισθό της δεύτερης "προδιαγραφής" φυσικά). Η πολύ ελεύθερη αγορά-ζήτηση στα πτυχία έχει τα ίδια άσχημα αποτελέσματα με την υπερβολική ελευθερία που οδήγησε στη σημερινή κρίση σε οικονομικό επίπεδο. Το ίδιο μοντέλο, η ίδια λογική, τα ίδια προβλήματα.

    Λύση δεν είναι η υποβάθμιση της επαγγελματικής αξίας του πτυχίου (αυτό που γίνεται σήμερα) αλλά η εύρεση τρόπων για την μισθολογική πληρωμή της πραγματικής αξίας του πτυχίου (σίγουρα πάνω από 700 ευρώ, όπως φαίνεται από άλλες χώρες στην ΕΕ).

    ReplyDelete