Tuesday, January 20, 2009

Social Security for the Young

Scott Burn’s Interview with Laurence Kotlikoff *
Dallas Morning News, 2 November 2008

Nearly five years ago MIT Press published "The Coming Generational Storm", a book I co-authored with economist Laurence J. Kotlikoff. We shared a deep foreboding about the implicit debt of our government and the burden it put on the young. We thought tough times were coming.

And they have.

But there is a silver lining--- if we are daring enough. Listen to this recent interview with professor Kotlikoff.

Kotlikoff: Our fears have been confirmed. The country has entered a great depression. Fortunately, the depression is mental, not economic. So far the nation has lost its mind, not its wealth.

What do you mean, the nation hasn’t lost its wealth? House prices have fallen by one- fifth. The stock market is down two-fifths since last October!

Kotlikoff: Look around. You’ll see the same equipment, factories, and office buildings we had a year ago. You’ll also see the same people with the same skills available to work with these tools.

But the stock market drop has wiped out the savings of millions of Americans.

Kotlikoff: Yes, and that’s horrible. But the economy’s real wealth hasn’t changed.

If total wealth hasn’t changed and tens of millions are poorer, who’s richer?

Kotlikoff: Current and prospective buyers of houses and stocks can now buy up these assets at deep discounts.

But this isn’t fair-- the sellers are old and the buyers are young.

Kotlikoff: Nothing is fair in love or money. A generational storm was inevitable. Uncle Sam has spent decades transferring ever larger sums from the young to the old via Social Security, Medicare, and Medicaid. He’s also been cutting taxes on wealth holders, who tend to be old, and raising them on workers, who tend to be young. Take dividend and payroll taxes. In 1950, the tax rate on dividends was 84 percent, while the FICA tax rate (employer plus employee) was 3 percent. Today, dividends are taxed at 15 percent, and the FICA rate is 15.3 percent.

So this financial crisis has leveled the generational playing field?

Kotlikoff: Right. The young still face huge tax bills to pay the boomers’ retirement and health-care benefits. But the current financial mess has a silver lining. It will help the young face the coming fiscal mess.

But that’s only if the young can earn and save enough money to buy up these low-priced assets.

Kotlikoff: Precisely. That’s why the irrational pessimism, which has gripped the nation and much of the world, is so scary. It may lead to massive job layoffs. This would prevent our young from benefiting from this market-generated intergenerational transfer.

I see what you mean. But if the old are selling and the young can’t buy, who gains?

Kotlikoff: The Chinese, Saudis, Russians, you name it. Cash is king. Anyone with a paycheck, a liquid bank account or, like China, $1.9 trillion in foreign reserves can purchase America’s homes and businesses at bargain-basement prices.

How can we ensure that our young obtain ownership?

Kotlikoff: No card-carrying economist is allowed to say this, but Uncle Sam should borrow the money that America’s oldsters are too scared to keep in equities. Uncle Sam should invest it in the stock market on behalf of youngsters. If Roosevelt were alive, he’d call this Social Security for the Young.

Should Uncle Sam gamble in stocks?

Kotlikoff: He already owns 80 percent of AIG and some bank stocks. If the market continues to tank, Uncle Sam should effectively buy stock in the top 5,000 U.S.companies. He can do that by purchasing futures contracts on the Wilshire 5000 index and rolling them over through time.

Why future contracts?

Kotlikoff: The contracts confer ownership rights without voting rights. We don’t want Uncle Sam micro-managing major companies.

Isn’t this unprecedented?

Kotlikoff: Only in scale. By the way, Uncle Sam also holds stock, indirectly, via his claim to corporate income tax revenue.

When would you intervene?

Kotlikoff: The S&P 500 is down 42 percent from its peak. If it falls 75 percent, I’d intervene.

Who would oversee this investment?

Kotlikoff: An independent board. The board would buy stocks of all 5,000 of our leading companies with the proportions determined by the companies’ total stock market valuations.

What if the market falls after Uncle Sam invests?

Kotlikoff: The government should invest for the long term. One dollar invested at the bottom in 1932 was worth more than $6, after inflation, 20 years later. Twenty years is when the boomers will be mid-retirement.

That’s pretty gutsy.

Kotlikoff: Sure is. But this would be a buy up--- not a bailout. It would provide what the country and the world needs -- an unequivocal statement of confidence by America’s leaders in the American economy.

*Laurence J. Kotlikoff is Professor of Economics at Boston University, Research Associate at the The National Bureau of Economic Research and President of the Economic Security Planning, Inc.

On the web:
Columns about the Coming Generational Storm:
The Coming Generational Storm (the book)

88 comments:

  1. Kotlikoff: The Chinese, Saudis, Russians, you name it. Cash is king. Anyone with a paycheck, a liquid bank account or, like China, $1.9 trillion in foreign reserves can purchase America’s homes and businesses at bargain-basement prices.

    Κομφούκιος:Τώρα, λοιπόν, ΟΤΑΝ θα πέσουν οι αξίες των ΑΚΙΝΗΤΩΝ στον πάτο, ΑΤΟΜΑ με credit score ΑΝΩ του 800, θα μπορέσουν να ΑΥΞΗΣΟΥΝ τον ΠΛΟΥΤΟ τους σε μικρό χρόνο ΚΑΙ ασφαλώς, διότι θα είναι σε θέση με χαμηλά επιτόκια δανεισμού να αγοράσουν ακίνητα στο ΚΛΑΣΜΑ της αξίας τους.

    ΔΙΔΑΓΜΑ:
    Να έχετε ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ, κάνετε ΟΛΕΣ τις αγορές σας με την ΚΑΡΤΑ και να EΞΟΦΛΕΙΤΕ το ΟΛΟ ΠΟΣΟ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ON TIME και ιδανικά ΙΝ ΤΙΜΕ. Σε 10 ΧΡΟΝΙΑ θα έχετε τις ΤΡΑΠΕΖΕΣ στα πόδια σας.

    January 19, 2009 3:44 AM


    Tα μεγάλα πνεύματα πάντοτε συναντώνται

    ReplyDelete
  2. Associated Press

    Διαρκούντος του πατροπαράδοτου μετά την ορκωμοσία γεύματος στην Ροτόντα του Καπιτωλίου, ο γερουσιαστής Kennedy που πρόσφατα διαγνώσθηκε και χειρουργήθηκε γιά κακοήθεια του εγκεφάλου, φανερά πιά γερασμένος, σωριάσθηκε στο πάτωμα με οιονεί επιληπτικούς σπασμούς.

    Δικό μου σχόλιο: Δεξιά του Προέδρου κυρίου Obama καθόταν ο νέος Αντιπρόεδρος κύριος Biden και αριστερά του η κυρία Nancy Pelosi, Speaker of the House, δλδ Πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων.

    Γιά να μαθαίνετε και κομμάτι Συνταγματικές Αρχές των ΗΠΑ. Η/Ο Πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων είναι συμβολικά ΠΡΟΕΔΡΟΣ όλου του Σώματος, δλδ ΚΑΙ του Κογκρέσου ΚΑΙ της Γερουσίας τα οποία ΟΜΟΥ ονομάζονται επίσης CONGRESS.

    Σύμφωνα με το ΣΥΝΤΑΓΜΑ των ΗΠΑ, εάν και ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος ΔΕΝ μπορούν να κυβερνήσουν, πρόεδρος ΑΝΑΚΗΡΥΣΣΕΤΑΙ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ
    ο Πρόεδρος του Κογκρέσσου, στην προκείμενη περίπτωση, η κυρία Nancy Pelosi.

    ReplyDelete
  3. Προφέρεται Νάνσυ Πελόζι.

    ReplyDelete
  4. O κύριος Biden ήταν, όπως πάντα, λαλίστατος, μονίμως γελαστός και μεγαλοπρεπής.
    Εχει, ξέρετε, και στενή, προσωπική φιλία με κανά δυό Ελληνικές οικογένειες της sophisticated Ομογένειας και γνωρίζει τα Ελληνικά πράγματα οριζοντίως και καθέτως.

    Εχει δε μεγάλη αδυναμία στο ΠΑΣΟΚ. Φατνασθείτε ότι εκτιμά την οικογένεια Παπανδρέου όσο και ο Κομφουκιάκος σας.

    ReplyDelete
  5. Καλά όλοι οι άλλοι, εκείνοι οι λεχρίτες οι U2 τι κάνανε εκεί πέρα... χάθηκε κάνας μεγάλος καλλιτέχνης, τους πιτσιρικάδες ηλικίας 60, ντυμένους σαν καραγκιόζηδες βρήκανε να βάλουνε;

    ReplyDelete
  6. Τhe GAFFE of the century

    Είμαι περίεργoς αν αύριο ή μεθαύριο θα αναφερθεί στους New York Times και την Washington Post.

    Ο κύριος Obama φοράει απόψε white bow tie (δηλαδή άσπρο pique' παπιγιόν) με dinner jacket (αυτό που στα Ελληνικά ονομάζεται σμόκιν) που στην γλώσσα του πρωτοκόλλου ονομάζεται black-tie, ακριβώς διότι φοριέται ΜΟΝΟ με μαύρο παπιγιόν.

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ μεγαλύτερη βλαχειά από αυτό. THE ULTIMATE SOCIAL BOO-BOO.

    To "σμόκιν" ΑΠΑΙΤΕΙ μαύρο παπιγιόν και φυσικά δενόμενο, ΟΧΙ ετοιμόδετο όπως φοράνε οι χωριάτες lumpen-με-λεφτά-γυφτοπασόκοι-αλογοσκούφηδες.

    Το ΑΣΠΡΟ όμως παπιγιόν (thence white tie) ΦΟΡΙΕΤΑΙ αποκλειστικά με tail coat (δλδ σακάκι με ουρά) plus white waistcoat (γιλέκο).

    Πολύ φοβάμαι ότι "του την έχουν στήσει". Αν αρχίσουμε ΕΤΣΙ, ΚΑΗΚΑΜΕ.

    ΑΥΤΑ μπορεί να σας φαίνονται αστεία, ΑΛΛΑ σε μιά χώρα που ΔΙΝΕΙ μεγάλη ΣΗΜΑΣΙΑ στο γεγονός της ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ και τα λεγόμενα STATE EVENTS and STATE DINNERS, που δίδοντια προς τιμήν ΑΡΧΗΓΩΝ ΚΡΑΤΩΝ κλπ, αυτό ΣΥΝΙΣΤΑ κάτι ανάλογο της ΤΥΜΒΩΡΥΧΙΑΣ.

    ΕΙΜΑΙ σίγουρος ότι του ΤΗΝ ΕΣΤΗΣΑΝ γιά να τον ΜΕΙΩΣΟΥΝ.

    ReplyDelete
  7. ΟΠΩΣ με όλους τους αρχηγούς κρατών, στον ΛΕΥΚΟ ΟΙΚΟ, υπάρχει θέση Chef de Protocol που καταλαμβάνει συνήθως senior διπλωμάτης από την ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΘΙΜΟΤΥΠΙΑΣ του Υπουργείου Εξωτερικών.

    ΑΚΟΜΑ και στην Ελλάδα, μιά χώρα χωρικών (με πισίνες βέβαια, nonetheless χωρικών), έχουμε υπηρεσία πρωτοκόλλου στην Προεδρία της Δημοκρατίας και τρεχόντως Γενικός Γραμματεύς είναι ο Πρέσβυς Κώστας Γεωργίου που είναι εξαιρετικός στη δουλειά του.

    ReplyDelete
  8. "ΑΥΤΑ μπορεί να σας φαίνονται αστεία, ΑΛΛΑ σε μιά χώρα που ΔΙΝΕΙ μεγάλη ΣΗΜΑΣΙΑ στο γεγονός της ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ και τα λεγόμενα STATE EVENTS and STATE DINNERS, που δίδοντια προς τιμήν ΑΡΧΗΓΩΝ ΚΡΑΤΩΝ κλπ, αυτό ΣΥΝΙΣΤΑ κάτι ανάλογο της ΤΥΜΒΩΡΥΧΙΑΣ."

    Και όταν όλα αυτά χρηματοδοτούνται με δανεικά απο τους Κινέζους δεν σου μοιάζουν λίγο σαν μπαταχτσήδες όλοι αυτοί οι χαζοχαρούμενοι συνδαιτημόνες;


    "ΕΙΜΑΙ σίγουρος ότι του ΤΗΝ ΕΣΤΗΣΑΝ γιά να τον ΜΕΙΩΣΟΥΝ."

    Δεν του την έστησαν.Απλά είναι ξένος με όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια που προκαλούν ιλαρότητα ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΕΩΣ.

    ReplyDelete
  9. Ας μελετήσουμε καλά τον Kotlikoff και τις απόψεις που καταθέτει εδώ και καιρό για την κρίση και την οικονομία γενικά. Η διαφορά του με έναν απλό θεωρητικό και public science οικονομολόγο τύπου Krugman είναι ότι έχει άμεση επαφή τόσο με το policy όσο και με πρακτικά θέματα, για παράδειγμα με τον Burns αποτελούν ένα πολύ καλό δίδυμο που δίνει πρακτικές συμβουλές για θέματα personal finance, κυρίως ασφαλιστικά. Και πάνω απ' όλα παρότι οικονομολόγος δε φοβάται να σκεφτεί αντισυμβατικά.

    Όταν λέγαμε ότι θεωρούμε την κρίση μεγάλη ευκαιρία πολύ κορόιδευαν. Όμως δυνητικά αυτή η χρηματοοικονομική μπορεί να φέρει στα ίσια το "generational playing field" που λέει κι ο ποιητής. Στην Ελλάδα βέβαια όχι ακόμα. Γιατί; Διότι από τη μία οι τιμές σε σπίτια, προϊόντα και υπηρεσίες αντέχουν και σε μερικά πράγματα αυξάνονται κιόλας (αν είναι δυνατόν), από την άλλη η αγορά εργασίας έκατσε εκ των προτέρων και ήδη δεν κινείται τίποτα, υπάρχει στάση αναμονής. Και φυσικά ως λύση ακούμε κάτι τραγικότητες για Πρόωρη Συνταξιοδότηση Ανέργων.

    Τώρα, σχετικά με το θέμα του προηγούμενου άρθρου και την πρόταση για μείωση των μισθών των βουλευτών, διοικητών ΔΕΚΟ κλπ ως κίνησης ύψιστης συμβολικής σημασίας θα συνεχίσουμε σε επόμενο Post, όπου αφού μελετήσουμε και αξιολογήσουμε τα όσα έχουν ειπωθεί και στα σχόλια του προηγούμενου, θα καταρτίσουμε ένα menu of pain για να ποσταριστεί ως συνέχεια.

    Χτες άλλωστε ο Αθανασόπουλος της ΔΕΗ πήρε την πρωτοβουλία να μειώσει τις αποδοχές του κατά 40% και το υπόλοιπο 60% να το συνδέσει με την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων της επιχείρησης.

    ReplyDelete
  10. Xαίρομαι. Ο Τάκης Αθανασόπουλος είναι σοβαρός άνθρωπος, en provenance de Thyre'e, πιστός στo motto του Πριγκηπικού Οίκου,

    E Labore Stabilitas et e Labore Virtu

    ReplyDelete
  11. Ax.
    Mε νευριάζεις τακτικά,

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    γράφεις κάτι κείμενα που με ενθουσιάζουν και μου ΔΙΝΟΥΝ ΕΛΠΙΔΑ.

    ΜΗ πάρεις θάρρος πάλι, διότι θα γίνει της Λαλιωτο-φώφης.

    ReplyDelete
  12. Nα σας πω. Το ΘΕΜΑ ΔΕΝ είναι ΠΟΤΕ φεύγεις, αλλά εάν και ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ το ποσό της ΣΥΝΤΑΞΗΣ είναι vis a vis στο ΣΥΣΣΩΡΕΥΘΕΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ εκ των ΕΙΣΦΟΡΩΝ + ΤΟΚΩΝ

    ΥΠΕΡ - ή ΥΠΟ- ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟ.

    Με άλλα λόγια, όπως έχουμε πει time and again, την ΣΤΙΓΜΗ της ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ από τον ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΒΙΟ,

    ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ:
    1) το ΣΥΣΣΩΡΕΥΘΕΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ και
    2) η ΗΛΙΚΙΑ του ΑΠΟΧΩΡΟΥΝΤΟΣ ή, να το πούμε αλλιώς το [80 ΜΕΙΟΝ την ΗΛΙΚΙΑ του αποχωρούντος].

    ΚΑΙ γίνεται ΕΤΗΣΙΟΠΟΙΗΣΗ (amortization) του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ με βάση την ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ, ήτοι [80-ηλικία αποχώρησης] και το ΜΕΣΟΝ επιτόκιον 15ετούς, 20ετούς ή 30ετούς ΔΑΝΕΙΟΥ.

    Το ΤΡΑΓΙΚΟ με την ΕΛΛΑΔΑ είναι ότι ΠΛΕΙΣΤΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ είναι ΥΠΕΡΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ, δλδ υπολογίζονται ωσάν το ΣΥΣΣΩΡΕΥΘΕΝ κεφάλαιο να ήταν πολύ μεγαλύτερο ή ωσάν τα ΕΠΙΤΟΚΙΑ των 15ετών και 30 ετών ΔΑΝΕΙΩΝ να ήσαν της τάξης του 8 και 10 και 12 επί τοις εκατόν.

    ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, όχι στην πρόωρη σύνταξη per se.

    ReplyDelete
  13. erratum
    όχι στην πρόωρη σύνταξη per se.
    ->
    όχι στην πρόωρη συνταξιοδότηση per se.

    ReplyDelete
  14. σωστά αυτό είναι το θέμα. Ότι στην Ελλάδα πρόωρη = υπερανταποδοτική σε άτομα που μάλιστα δεν την έχουν ανάγκη. Και άσε τους άλλους να κουρεύονται. Η κυβέρνηση πρέπει να λογοδοτήσει για την κατάντια στο ασφαλιστικό. Ήδη τα άκουσε ένα χεράκι από την Fitch: "αυτό που έγινε δεν θα λέγαμε ότι είναι ακριβώς μεταρρύθμιση", είπε ο εκπρόσωπός της. Τώρα να πάει ζητήσει να αξιολογηθεί θετικά για το χρέος με το πρόγραμμα πρόωρων συνταξιοδοτήσεων της Φ.Π.Π.ια

    ReplyDelete
  15. ΠΑΙΔΙΑ το παρακάτω μου ήρθε καθ ύπνους.
    Σκεφτόμουνα από καιρό, ΤΙ στο καλό έχει το πρόσωπο του Baby Doc-Μικροκεφαλάκη Assad-Παπανδρέου a.k.a* ΦΩΤΟΠΟΔΗΛΑΤΗ και με εκνευρίζει ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ.

    Λοιπόν, ΜΟΙΑΖΕΙ με πρόσωπο ΜΩΡΟΥ που γελάει εδώ και κει ΑΣΚΟΠΑ και ΑΣΤΟΧΕΥΤΑ, εξ ου και το ηλίθιον της έκφρασής του.

    ΔΕΝ ξέρω αν το γνωρίζετε, ΑΛΛΑ το λεγόμενο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ μετά τους 6 ΜΗΝΕΣ ΖΩΗΣ.

    ΔΗΛΑΔΗ μέχρι ΤΟΤΕ τα μωρά γελάνε ΧΩΡΙΣ να ΑΝΑΓNΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙΚΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ή ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ εξ ου και το ΧΑΜΟΓΕΛΟ τους είναι "ΨΕΥΤΙΚΟ" και οιονεί ΗΛΙΘΙΟ.

    a.k.a.= also known as

    ReplyDelete
  16. χαααααααααααααααααααααααααχαχαχαχα

    Σε καλό μου, με έκανα και γέλασα

    ReplyDelete
  17. TRIVIA

    Σε ποιές χώρες είδαμε ΓΙΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΩΝ και ΣΑΔΙΣΤΩΝ να ΔΙΑΔΕΧΟΝΤΑΙ τον ΠΑΤΕΡΟΥΛΗ τους;;;;

    ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ

    ΑΪΤΗ

    ΣΥΡΙΑ

    ΕΛΛΑΔΑ


    Ελληνίδα, Ελληνα

    ΠΡΕΠΕΙ να θυμάσαι την ΝΤΡΟΠΗ σου.

    ReplyDelete
  18. HΓΟΥΝ ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΔΗΛΑΔΗ

    έχουμε πρωθυπουργό με πρόσωπο που θυμίζει

    ΕΣΧΑΤΟΓΡΗΑΝ 95 ετών που μόλις ΕΒΓΑΛΕ τις ΜΑΣΕΛΕΣ της γιά να ΚΟΙΜΗΘΕΙ

    και αρχηγό της μείζονος αντιπολίτευσης που θυμίζει

    ΗΛΙΘΙΟΝ ΜΩΡΟ.

    Αντλαμβάνεσθε ΓΙΑΤΙ μιλώ περί ΑΔΙΕΞΟΔΟΥ;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    ΚΑΙ αυτή ΕΡΜΗΝΕΙΑ είναι ΦΡΟΥΔΑ

    ΔΕΝ υπάρχουν ΑΔΙΕΞΟΔΑ στην ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΕΣΕΙΣ τους ΘΕΛΕΤΕ αυτούς τους ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ, διότι

    ΜΟΝΟ ΤΕΤΟΙΟΙ ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ σας εξασφαλίζουν

    ΜΙΣΘΟΥΣ ΗΠΑ με ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

    ΜΗ κρυβόσαστε πίσω από το δάχτυλό σας.

    ReplyDelete
  19. uh uh uh the Kennedy family, the Bush Family, the Clintons? i mean ok we got a problem but hey shit happens everywhere it's called modern day democracy man. rasta man respec ma like a lion from Zion...

    ReplyDelete
  20. Ο JFK παιδί μου ΔΕΝ ήταν ΤΥΡΑΝΝΟΣ ούτε ΣΑΔΙΣΤΗΣ, μήτε ΕΒΑΠΤΙΣΕ κάποιον συγγενή ή απόγονό του Μεσσία ή διάδοχον. HTAN ένας εξαίρετος πρόεδρος.

    Ο Clinton παιδί μου ΔΕΝ ήταν ΤΥΡΑΝΝΟΣ ούτε ΣΑΔΙΣΤΗΣ, μήτε ΕΒΑΠΤΙΣΕ κάποιον συγγενή ή απόγονό του Μεσσία ή διάδοχον. ΗΤΑΝ ένας εξαίρετος πρόεδρος, τουλάχιστον γιά την χώρα του.

    ΚΑΙ

    ΚΑΙ

    ΚΑΙ

    η συζυγός του έχει σπάνιο μυαλό - υπολογίστρια, και υποκρίτρια ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΕΛΗΝΕΚΟΥΣ εν, αλλά ΙΔΙΟΦΥΗΣ. ΔΕΝ μπορείς, λοιπόν, να συγκρίνεις την κ. Rodham-Clinton με το Κρέας ή τον Χαζουλάκην. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;;;

    Ως προς την περίπτωση BUSH, είχαμε μιά ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ το 2000, όταν υποψήφιος με ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΨΗΦΟΥΣ και ΑΡΚΕΤΗ ΒΙΑ-ΝΟΘΕΙΑ στον σκοταδιστικό Νότο ΕΚΛΕΨΕ την ΕΚΛΟΓΗ.

    ΜΗΠΩΣ έχεις πάρει ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΣΗ;;;

    ReplyDelete
  21. Εδώ όπως έγραψα τις προάλλες

    ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ στο ΠΑΣΟΚ

    ο κ. Αλέκος Παπαδόπουλος, σύμφωνα με Gallup polls ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΕΤΑΙ.

    ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΔΙΟΤΙ είναι ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
    και έφερε μέχρι και experts του Αμερικανικού IRS γιά να διδάξουν τεχνικές βελτίωσης του ΦΟΡΟ-ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

    και τον ΕΦΑΓΑΝ "ΛΑΧΑΝΟ".

    ΚΑΙ εκλέγει αυτός ο ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ΕΛΕΕΙΝΟΣ ΛΑΟΣ πρώτο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ

    την ΓΝΩΣΤΗ "ΜΑΝΑ του ΕΡΓΑΤΗ" διότι η "φιλοσοφία" της είναι ΔΑΝΕΙΣΟΥ από το ΜΕΛΛΟΝ και ΞΟΔΕΥΕ

    ή αλλέως ειπείν

    "Πάμε στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα".

    ReplyDelete
  22. OK got it man. All i'm saying is that Greece is not the US but it ain't Syria either. It is Syria only in your head in the same way the US becomes Greece in my stoned head when im off my brain. Hope i didn't confuse you too much. Harmony in Chaos peace and respec. We're all equal coz we all come from da punani.

    ReplyDelete
  23. ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΥΣ όχι όταν μιλάς με ΜΕΝΑ.

    Η Ελλάδα είναι ΣΥΡΙΑ.

    ΕΠΙΜΕΝΩ απ αυτού και

    ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΩ επ αυτού

    Mιά χώρα που εκλέγει ΠΡΩΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ την κυρία ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ

    είναι "de facto ΣΥΡΙΑ"

    ReplyDelete
  24. Παρμενίδη,

    Στο ΠΛΑΙΣΙΟ μιάς ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ, και μάλιστα μιάς κρίσης στην οποία οι ΗΠΑ έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο,

    ΚΑΤΑΝΟΩ απολύτως το πνεύμα σου ΚΑΙ θα ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑ επαυξάνοντας γιά τα χθεσινά καραγκιοζιλίκια, εάν ο εκλεγείς ήταν ένας ακόμα Αμερικανός πρόεδρος στην 233χρονη πορεία αυτού του ΛΑΟΥ.

    ΕΔΩ όμως έχουμε ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ δυό ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΣΥΜΒΑΜΜΑΤΑ

    1) ΑΠΑΛΛΑΧΘΗΚΑΝ, η ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ η ΥΦΗΛΙΟΣ, από ένα ΑΝΟΑ, ΠΑΡΑΝΟΪΚΟ, ΦΑΣΙΣΤΑ που σχεδόν ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ το ΣΥΜΠΑΝ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ. Εδώ είχαμε από το 1980 ένα ΜΕΙΖΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ στις ΗΠΑ, τους αυτοαποκαλούμενους "born again Christians", "moral majority", "citizens legislators" και άλλα ακροδεξιά ναζιστικά στοιχεία που διέπονται από την φιλοσοφία του DOMINIONISM*, το χριστιανικό ανάλογο των Ajatollahs.

    και

    2) Οι Αφροαμερικανοί ΒΙΩΣΑΝ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ την ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ τους ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ.

    Και λέω ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ, διότι ουσιαστικά οι ΚΑΥΚΑΣΙΟΙ και οι ΑΦΡΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ παραμένουν, κοινωνικώς, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ. Οχι στο επίπεδο των "αστικών" επαγγελμάτων, αλλά ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ σε επίπεδο ΚΑΤΩ της μεσαίας τάξης.

    Η αλήθεια, βέβαια, είναι ότι ουδεμιά πλευρά ΤΕΙΝΕΙ ΧΕΙΡΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ της άλλης - από φόβο, μίσος, αμηχανία, δεν ξέρω.

    ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ:
    Το χθεσινό ξεφάντωμα ήταν σε μείζονα βαθμό δικαιολογημένο.


    *Aν η μνήμη με υπηρετεί σωστά, έκανα πριν ένα χρόνο εδώ μέσα ένα σχόλιο¨, που παινέθηκε, γιά τον DOMINIONISM των Τηλευαγγελιστών με τους οποίους ΕΡΩΤΟΤΡΟΠΗΣΕ επικίνδυνα ο Reagan, διακριτικά ο Bush πατέρας και φανατικά ο Bush υιός.

    ReplyDelete
  25. ok but in the same way the US elects Arnold and this guy from the World Wrestling Federation Ventura or whatcha macallit which utterly and totally false. does this make americans stupid i don't think so

    ReplyDelete
  26. ΠΛΑΝΑΣΑΙ
    ΟΛΟΙ αυτό νομίζαμε γιά τον Arnold. KAI πήρε αυστηρές αλλά ορθολογικές θέσεις σε οικονομικά θέματα.

    MOREOVER

    όταν η συζήτηση ΗΡΘΕ στο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    ΔΙΑΧΩΡΙΣΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ την ΘΕΣΗ του από τους ΡΕΠΟΥΜΠΛΙΚΑΝΟΥΣ γιά τους οποίους το περιβάλλον είναι ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΙ

    και ΠΗΡΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ την στιγμή που αν μιλήσεις στους ακροδεξιούς γιά δέντρα, λίμνες και νερά σε κοιτάνε στραβά και σου λένε, "Αre a pinko or something?" - personal experience.

    ΔΕΝ είναι όπως πολλοί νομίζουν ο Arnold ...... ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ, ενίοτε ΑΠΑΤΟΥΝ.

    ReplyDelete
  27. Hey Guys! Check out Obama's inaugural speech at:

    www.cnn.com/2009/POLITICS/01/20/obama.politics/?iref=mpstoryview&imw=Y

    ReplyDelete
  28. erratum
    Are a pinko or something?
    ->
    Are you a pinko or something?

    ReplyDelete
  29. Παρμενίδη,

    Στα δυό σημεία που προανέφερα θα ήθελα να προσθέσω και ένα τρίτο. ΧΘΕΣ έγινε και, τουλάχιστον μιά απόπειρα γιά, ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ στις ΗΠΑ.

    ΜΕΧΡΙ το 2000, ήσαν χωρισμένοι, κοινωνικά, οι ΑΣΠΡΟΙ από τους ΜΑΥΡΟΥΣ. Από το 2000 έως 2008, η ΧΩΡΑ προοδευτικά ΧΩΡΙΣΘΗΚΕ σε

    "Χριστιανούς" και "Αριστερούς". Η ξενοφοβία και η μισαλλοδοξία προκάλεσαν ΜΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΠΟΛΩΣΗ στο ΕΘΝΟΣ, πράγμα σπάνιο σε μιά χώρα ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΩΝ, middle-of-the-road people.

    ReplyDelete
  30. @ Γ700

    Μιά άσχετη ερώτηση, αλλά κάνω κάποιους υπολογισμούς και χρειάζομαι απάντηση στο εξής:

    Οταν λένε στην Ελλάδα ότι ο μέσος μισθός υπολείπεται Α% του μέσου Ευρωπαϊκου κλπ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ή ΔΕΝ λαμβάνονται υπόψη ο 13ος και 14ος μισθός καθώς και διάφορα επικουρικά επιδόματα;;; Γιά παράδειγμα, με επιδόματα, ο μισθός ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ σχεδόν στους υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών*.

    Επίσης, ο μισθός λογίζεται ως το μετά τους φόρους ποσόν ή το ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ ΠΟΣΟ;

    ΕΙΝΑΙ δυνατόν να ενημερώσετε επ αυτού;

    Ευχαριστώ

    *Η βεβαιωμένα διανοητικά καθυστερημένη εξαδέλφη μου Στάμη Κ. με απολυτήριο παλαιού Γυμνασίου, δλδ Λυκείου, παίρνει συνολικά 2.500 ευρώ μηνιαίως στην μηχανογραφική υπηρεσία του Υπ Οικ. Ομως ο βασικός της μισθός είναι περί τα 1500. Στις εκτιμήσεις της Eurostat, λοιπόν, ΠΟΙΟ νούμερο χρησιμοποιούν;

    ReplyDelete
  31. @ Κομφούκιος

    Απόσο γνωρίζω, και μπορεί η G700 να με διορθώσει, η Eurostat μετράει τον μέσο μισθό (συμπεριλαμβανομένου του 13ου και 14ου για όσες χώρες τις αφορά), χωρίς τα οποιαδήποτε επιδόματα.

    Κι από εκεί και πέρα κάνεις τις εκπτώσεις, ανάλογα με μικτό ή καθαρό μισθό.

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  33. To generational playing field έρχεται στα ίσια σε όλη την Ευρώπη. Με το που θα ηρεμήσουν και θα αρχίσουν να ξαναπέρνουν μπροστά οι κεντρικές και βόρειες οικονομίες της Ευρώπης, θα είναι η κατάλληλη στιγμή για εργασία και επενδύσεις σε αυτές τις χώρες. Πολύ πιθανόν πολλοί νέοι από Νότια και Ανατολική Ευρώπη - συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας - αυτόν το δρόμο να τον πάρουν περισσότερο μαζικά. Πρέπει έτσι η χάραξη πολιτικής από ελληνικής πλευράς να λάβει και αυτόν τον παράγοντα υπόψη.

    Παρόλα αυτά, σε διαπροσωπικό και διαοικογενειακό επίπεδο, η Ελλάδα χρήζει ίσως της μεγαλύτερης διαγενεακής αλληλεγγύης στην Ευρώπη.

    ReplyDelete
  34. @mesout & komfukios

    ίσως κάνω λάθος αλλά νομίζω ότι και τα επιδόματα εξαρτάται από ποιόν λογαριασμό προέρχονται για το αν θα μετρηθούν ως επιδόματα ή όχι.

    περιπτώσεις σαν την ξαδέλφη του Κ. υπάρχουν πολλές, πάρα πολλές

    (και το αστείο είναι ότι παραπονιούνται και από πάνω "ε σιγά τα λεφτά που παίρνω")

    ReplyDelete
  35. ΕΚΑΝΑ αυτήν την ερώτηση ειλικρινά, διότι ΔΕΝ γνωρίζω.

    ΠΑΝΤΩΣ αυτό που γνωρίζω με βεβαιότητα είναι ΟΤΙ όλοι οι Ελληνες, όταν ερωτώνται "ΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ" ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ λεφτά ΜΕΤΑ από ΦΟΡΟΥΣ και ΕΙΣΦΟΡΕΣ, δηλαδή ΚΑΘΑΡΑ.

    ΚΑΙ από όσο ξέρω ΤΟΣΟ στην ΕΥΡΩΠΗ όσο και στην Αμερική, όλοι οι εργαζόμενοι ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ, ΕΙΣΦΟΡΩΝ κλπ κλπ.

    MΠΗΚΑ όμως σε αυτή τη υποψία από το εξής:
    Μιά γνωστή μου, Διευθύντρια Υπουργείου Εθ. Οικονομίας, μου έλεγε ότι παίρνει 2500 το μήνα - οπόταν είχα βγάλει το συμπερασμα ότι το ετήσιο εισόδημά της είναι 30.000 [σωστά;;; 2500 x 12 = 30000].

    Γιά να συμπεριληφθεί σε ένα ευεργέτημα, ως μητέρα δύο φοιτητών ορφανών πατρός, έπρεπε να έχει εισόδημα ΚΑΤΩ των 40.000, ΟΠΟΤΑΝ αποκαλύφθηκε ότι το εισόδημά της ήταν 42.000 το χρόνο.

    Με άλλα λόγια, ανεξαρτήτως του ότι τα καθαρά που έπαιρνε στο χέρι ΗΣΑΝ 30.000 το χρόνο, ο προ φόρων ΜΙΣΘΟΣ της ήταν και είναι 42.000 ευρώ.

    ΚΥΡΙΕΣ και ΚΥΡΙΟΙ

    42.000 ευρώ δλδ 65.000 δολλάρια,

    ΟΥΔΕΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ λαμβάνει!!!!!!!!!!!!!!

    ΚΥΡΙΕΣ και ΚΥΡΙΟΙ

    ΕΔΩ ΔΕΝ έχουμε ΜΟΝΟ το ΣΚΑΝΔΑΛΟ της ΧΙΛΙΕΤΗΡΙΔΑΣ

    ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ τους ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ

    ΠΟΥ ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ ΩΜΑ

    ΚΑΙ

    ΚΑΙ

    ΚΑΙ

    ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ!!!!!!!!!!!

    Απαιτώ Μχάλη ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ αντι να ασχολείσαι με ΣΑΧΑΛΜΑΡΙΤΣΕΣ να μας ΠΕΙΣ

    ΠΟΙΟΣ είναι ο ΕΤΗΣΙΟΣ ΜΙΣΘΟΣ των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ σε κάθε βαθμίδα

    ΚΑΙ ΟΤΑΝ λέμε ΜΙΣΘΟΣ εννοούμε

    ΣΥΝ 13ος
    ΣΥΝ 14ος
    ΣΥΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
    ΣΥΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ
    ΣΥΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΤΕ άλλο εις ΕΙΔΟΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΜΑ

    ΠΡΙΝ από την ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ.

    Κυρίες και Κύριοι

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ τους ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ότι

    ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΥΝ τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ

    το ΧΥΔΑΙΟΥ ΖΑΠΛΟΥΤΟΥ ΛΑΟΥΤΖΙΚΟΥ.

    ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΜΙΧΑΛΗ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ να ζει καλύτερα από ΜΕΝΑ ο ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ και η ΠΟΥΤΑΝΑ

    ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΕΦΤΑ

    και ΕΓΩ να ΠΛΗΡΩΝΩ ΦΟΡΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ

    ΕΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ στην ΕΛΛΑΔΑ


    ENTIMOI ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ που ΕΡΓΑΖΕΣΤΕ ΣΚΛΗΡΑ

    ΕΠΙΤΕΘΕΙΤΕ στον ΕΧΘΡΟ σας

    ΤΟ ΕΛΕΕΙΝΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ του ΠΑΣΟΚ

    και της ΝΔ

    που ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΛΥΣΕΙ το ΚΡΑΤΟΣ

    ReplyDelete
  36. @ G700

    Έχετε πρόθεση να σχολιάσετε το ζήτημα των αγροτών με κάποιο ποστ; Πολύ θα ήθελα να ξέρω ποια είναι η άποψή σας για την κατάστασή τους και τα αιτήματά τους. Και ποια είναι η θέση σας για την αγροτική ανάπτυξη στην Ελλάδα γενικότερα.

    ReplyDelete
  37. OECD GLOSSARY OF STATISTICAL TERMS

    WAGES AND SALARIES – EUROSTAT

    French Equivalent: Salaires et traitements – Eurostat

    Definition:
    Wages and salaries are defined as "the total remuneration, in cash or in kind, payable to all persons counted on the payroll (including homeworkers), in return for work done during the accounting period" regardless of whether it is paid on the basis of working time, output or piecework and whether it is paid regularly or not.

    Context:
    Wages and salaries include the values of any social contributions, income taxes, etc. payable by the employee even if they are actually withheld by the employer and paid directly to social insurance schemes, tax authorities, etc. on behalf of the employee. Wages and salaries do not include social contributions payable by the employer.

    Wages and salaries include: all gratuities, bonuses, ex gratia payments, "thirteenth month payments", severance payments, lodging, transport, cost-of-living, and family allowances, tips, commission, attendance fees, etc. received by employees, as well as taxes, social security contributions and other amounts payable by employees and withheld at source by the employer. Wages and salaries which the employer continues to pay in the event of illness, occupational accident, maternity leave or short-time working may be recorded here or under social security costs, dependent upon the unit's accounting practices.

    Payments for agency workers are not included in wages and salaries.

    Source Publication:
    Definitions of Structural Business Statistics Regulation (Commission Regulation (EC) No. 2700/98 of 17 December 1998) variables (13 32 0)
    .

    Cross References:
    Compensation of employees – SNA
    Wages and salaries – SNA


    Version Indicator: Eurostat

    Statistical Theme: Labour statistics - Labour compensation statistics

    Created on Tuesday, September 25, 2001

    Last updated on Sunday, March 17, 2002

    ReplyDelete
  38. Ok, let's talk 2008 recession. And before we even start, let's make one thing crystal clear: It is very important we all understand that Greece's predicament has nothing to do IN ITS CAUSES with the financial crisis the developed world is dealing with. Exacerbated, yes. Exposed, definitely. But created, NO WAY.
    The key point in Kotlikoff's interview that deserves some discussion if we are to understand what's happening in the world today is the following: …the economy's real wealth hasn't changed.
    This is accurate; but something DID change, and that something is the VALUE of a number of assets(such as stocks) tied to, dependent on, or derived from certain other basic assets whose face value ran wildly faster than their real, intrinsic value, a condition commonly dubbed as a "bubble". These other basic assets that found themselves embedded in scores of other tradable assets are basically two: houses, and accounts receivable in the balance sheets of banks…

    Consider this: there have been areas in the US (ex. California, Nevada, Arizona and Texas) where the value of a house doubled from 1995 to 2005!!! Obviously after countless speculatory flip-overs, whoever ended up owning one of these babies in 2008 had in their hands a grossly overpriced asset. Now that baby, secured a mortgage that in less than 24 hours after it was signed, had already been bundled with other mortgages and became a security, usually but far from only, a CDO (Collateralized Debt Obligation) which thanks to a deregulated (remember the word, it's the key to unlocking the recession door), free for all globalized financial market, found its way in the portfolios of the four corners of the world… In addition, and under the guise of risk management, new speculative financial products appear, and they appear much faster than the accounting standards or the -anyway reluctant- regulators can follow them: new derivatives (what Warren Buffett had once called financial instruments of mass destruction) such as the interest swaps, find their way in institutional and corporate investment packages. As a result, nobody knew with certainty what anyone's position is…

    But what caused all that? On a nutshell: deregulation and its offspring, predatory irresponsible lending. It's the years of Reagan and Greenspan and Bush when the proponents of regulation were dubbed enemies of the free markets (as if the market is not a human activity that needs its rules). I will try to keep this comment as short as possible so I will leave the deregulation subject for some other time…

    What do we have so far? An overpriced house, a huge mortgage, and new, inventive sets of financial instruments spread throughout the globe based on overvalued commodities. As the mortgage becomes due, and exactly because it represents an obligation out of par with the productive capabilities of the borrower, it defaults… The receivables in the bank's balance sheet turn out to be worthless and with them the values of EVERYTHING tied to them, from financial instruments to houses nosedive…

    The house is still a house. The borrower may not still have the same house or the same job, but has still the same skills. It is just the values that crash down from their bubbly levels, and they bring down with them liquidity, consumer spending, and confidence. It s a market adjustment; painful, deep, and long lasting, but just an adjustment…

    Καληνύχτα stay safe and smart

    ReplyDelete
  39. Κομφούκιε,

    Το EU Minimum Wages Report της Eurostat 2007 μετράει τον ελάχιστο θεσμοθετημένο μικτό μισθό (τον καθαρό μισθό + τις εργατικές εισφορές είτε αυτός είναι θεσμοθετημένος δια νόμου είτε με συλλογική σύμβαση) και τον εκφράζει επίσης ΚΑΙ σε όρους αγοραστικής δύναμης (ppp). Σε χώρες όπου υπάρχουν 14 μισθοί, όπως η Ισπανία, τα στοιχεία λαμβάνουν υπόψη και αυτό το δεδομένο.

    Σύμφωνα λοιπόν με τη συγκεκριμένη έρευνα που λαμβάνει υπόψη την Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (ΕΓΣΣΕ) ο ελάχιστος μηνιαίος μισθός στην Ελλάδα το 2006ήταν 668 ευρώ και σε ppp ήταν 768 ευρώ. Το επίπεδο αυτό μας καθιστά 7ους και 8ους αντίστοιχα στην ΕΕ.

    Δες Statistics in Focus Minimum Wages in Europe 2007

    Τώρα σύμφωνα με την ΕΓΣΕΕ 2008-2009ο κατώτατος μικτός μισθός για άγαμο χωρίς προϋπηρεσία (εδώ πρέπει να κάνεις την αναγωγή για τους 14 μήνες) εξελίχτηκε ως εξής

    από 1ης Ιανουαρίου 2008 ΕΥΡΩ 680,59
    από 1ης Σεπτεμβρίου 2008 ΕΥΡΩ 701,01
    από 1ης Μαΐου 2009 ΕΥΡΩ 739,57
    ΜΙΚΤΑ

    ReplyDelete
  40. Η εικόνα αναφορικά με το μέσο μικτό μισθό (καθαρός μισθός + εργατικές εισφορές) είναι εντελώς διαφορετική.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΕ που παρουσιάζονται στην Έκθεση της ΓΣΕΕ για την Οικονομία 2008, το 2006 ο μέσος μικτός μισθός στη χώρα μας ανέρχονταν στα 1668 ευρώ για τους απασχολούμενους με πλήρες ωράριο έναντι 2.366 κατά μέσο
    όρο στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης των 15. Το αντίστοιχο μέγεθος στην Πορτογαλία ανερχόταν σε 1.207 Ευρώ.
    Αν προσθέσουμε και τις εργοδοτικές εισφορές, το συνολικό ύψος του μηνιαίου εργατιού κόστους αντιστοιχεί σε 2.912 Ευρώ στην ΕΕ-15 κατά μέσο όρο και σε 2.062 Ευρώ
    στην Ελλάδα και σε 1.450 Ευρώ στην Πορτογαλία.

    Σε όλες τις περιπτώσεις είμαστε προτελευταίοι στην ΕΕ-15 στη σύγκριση των μέσων μικτών μισθών.

    Η αγοραστική δύναμη του μέσου ακαθάριστου μισθού στην Ελλάδα, των 1668 ευρώ δηλαδή
    κατά το 2007, ανερχόταν στο 83% του μέσου όρου της Ευρωπαϊκής Ένωσης των 15.

    Σύμφωνα με τη ΓΣΕΕ η παραπάνω εκτίμηση των μέσων αποδοχών στην Ελλάδα (1668 ευρώ) αποκρύπτει ένα βασικό χαρακτηριστικό της κατανομής των αποδοχών.

    Συγκεκριμένα ότι ο διάμεσος μισθός ανέρχεται σε περίπου 1.250 ευρώ. Δηλαδή το 50% των μισθωτών στην Ελλάδα αμείβονται με μικτές ακαθάριστες αποδοχές μέχρι 1.250 ευρώ.

    Η μεγάλη διαφορά μέσου και διάμεσου σύμφωνα πάντα με τη ΓΣΕΕ οφείλεται στο ότι υπάρχει ένα 15%
    μισθωτών που έχουν εξαιρετικά υψηλούς μισθούς οι οποίοι ανεβάζουν τον μέσο όρο.

    Η φίλη σου από την εφορία είναι σίγουρα σ' αυτή την τελευταία κατηγορία. Εκεί βρίσκονται τα λεγόμενα ρετιρέ.

    Φυσικά καλά τα λέει η ΓΣΕΕ, όμως αυτό που αποκρύπτει με τη σειρά της είναι το τεράστιο μέγεθος της παραοικονομίας που αν υπολογιστεί ως ένα μέγεθος 25% του ΑΕΠ περίπου μας βγάζει κατα κεφαλή ΑΕΠ λίγο κάτω από αυτό της Γαλλίας.

    Εξού και το άρθρο τι Ελλάδα τι Γαλλία

    Εδώ η Έρευνα της ΓΣΕΕ για τους μισθούς 2008

    Σε όλη αυτή την ιστορία υπάρχει μια τεράστια αδικία στην κατανομή των εισοδημάτων τόσο κοινωνική όσο και γενεακή και σε όρους παραγωγικότητας.

    ReplyDelete
  41. @neologos
    Δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου αλλά παρέλειψες να αναφέρεις ότι το κακό είναι και στο παθητικό

    Όπως ειπώθηκε (πολύ σωστά) there's nothing left on the right and there's nothing right on the left

    Και φυσικά το πρόβλημα της Ελλάδας είναι ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΟ (structural).
    Γι' αυτό σήμερα γεματοι εθνική περηφάνεια δανειστήκαμε με ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΚΟΣΤΟΣ απ'ότι οι Γερμανοί
    και οι περήφανοι αγρότες μας κλείνουν τους δρόμους ζητιανεύοντας επιδοτήσεις

    PS: Με τα IRS δεν υπάρχει προβλημα, μάλλον εννοείς τα CDS.

    Ισως πιστεύεις ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει (ακόμη) πρόβλημα- σκέψου
    όμως ότι οι ελληνικές τράπεζες έχουν grey spots:
    1/ Πιστωτικές καρτες
    2/Τιμές ακινητων - εδώ η αγορά μόνο efficient δεν είναι
    3/Βαλκάνια-Toυρκία-Ρωσία-Ουκρανία-Αίγυπτος

    Βάλε να "σκάσουν" αυτά να δεις τι θα γίνει. Ειδικά το (2) που πολλές τράπεζες τα έχουν "πακετάρει" γιά να ενισχύσουν το TIER I....
    Kαθόλου τυχαίο ότι ο Προβόπουλος έφτιαξε προχθές ειδική διεύθυνση παρακολούθησης των ακινήτων!

    Kαι να δεις υποαξίες από αποτίμηση κρατικών ομολόγων και uncovered collaterals

    Θες να μιλήσουμε και γιά F/X? Δες μόνο τη ζημιά από τη Ρουμανία στις 2 μεγάλες ιδιωτικές τράπεζες

    Να μη δεις το VaR, θα χάσεις τον ύπνο σου
    Ας μην πούμε και γιά OTC obligations .......

    Just run the numbers, as I do and you'll see what the downside is

    And what we see here?
    Damnant quod non intellegunt.

    (=ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ)

    ReplyDelete
  42. @Ser
    Let's do some number crunching:

    H Ελλάς και οι αγαθοί της κυβερνήται δανειστικαν εχθές Δευτέρα με τη διαδικασία του βιβλιου προσφορών και την έκδοση 5-ετων ομολόγων με spread 3.26% πάνω απο το γερμανικο(βλ Ελευθεροτυπια 21/1/09) Απο τα προσφερθέντα 7δις, έλαβαν τα 4δις.
    Για τους διαθέτοντες κομπιουτεράκι των 2 ευρο, και ενα τουλάχιστον δάκτυλο η πικρά αλήθεια έχει ως εξής:
    Η Ελλάς θα πληρώσει τα επόμενα 5 χρόνια σε σταθερες τιμές 652,000,000 ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο οτι θα πλήρωνε η Γερμανία η ενα φερέγγυο κράτος.
    Παρακαλώ, feel free to compute what Greece could have done with these moneys, and dont hold back.

    For my part, I computed how much we could make at a modest 5% interst compounded annually (over 130.4 million per year) just by lending that money: 111,594,000 !!!

    If we decided to just build some good schools, based on the budget for the new ΤΕΕ της Καλαμαριάς (13,5 εκατ)we could have built no less than 48.3 schools!!!

    I wish I had the time to compute how many wind parks we could build and then multiply their kwat capacity times 50 years, times the kwat price, but I got to go to bed...

    Once more, Καληνύχτα, stay safe and smart

    ReplyDelete
  43. @ G700
    Αν προσθέσουμε και τις εργοδοτικές εισφορές, το συνολικό ύψος του μηνιαίου εργατιού κόστους αντιστοιχεί σε 2.912 Ευρώ στην ΕΕ-15 κατά μέσο όρο και σε 2.062 Ευρώ στην Ελλάδα

    Μάλιστα.
    Le diabolique Κομφουκιάκος έκανε μιά άλλη computation, AΠΛΗ μέθοδο των τριών actually - MH σκιάζεσθε.

    Αν προσαρμόσουμε την ΑΜΟΙΒΗ εργασίας (προσέξτε την ΑΜΟΙΒΗ, όχι τους ΜΙΣΘΟΥΣ) στην ΠΑΡΑΓΩΓΗ per capita εργαζομένου ανεξαρτήτως ωρών εργασίας

    στην Ελλάδα ο ΜΕΣΟΣ ΜΙΣΘΟΣ κοστίζει

    2.945,14 ευρώ το ΜΗΝΑ
    έναντι 2,912.00 ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ στην ΕΥΡΩΠΗ των 15.


    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Λογιζομένης, ως ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ, και της παραγωγής per capita εργαζομένου, η ΑΜΟΙΒΗ της ΕΡΓΑΣΙΑΣ στην Ελλάδα έχει ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ την ΜΕΣΗ στην ΕΕ15 κατά 33,14 ΕΥΡΩ ΜΗΝΙΑΙΩΣ

    ReplyDelete
  44. @ G700

    Eγώ πάντως επιμένω. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΔΙΚΙΑ στους ΝΕΟΥΣ.

    ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ από σας και ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΑΥΤΟΙ, είστε world class creme de la creme και αξίζετε τα εκατομμύρια του Κόσμου, όχι μόνο σε αμοιβές ΑΛΛΑ ΚΑΙ σε ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ και απο πλευράς μου θα ΓΥΡΙΣΩ τον ΚΟΣΜΟ ΑΝΑΠΟΔΑ γιά να ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ αυτός ο στόχος - αφού έχω ΠΑΘΟΣ με την ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ το ΔΙΚΑΙΟΝ,

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    την ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των ΝΕΩΝ θα την ΠΛΗΡΩΝΑ ΜΟΝΟ από ΛΥΠΗΣΗ.

    ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΦΡΑΓΚΟ από πλευράς ικανοτήτων και κοντολογίς είναι ΡΕΜΠΕΛΟΙ, ΘΡΑΣΕΙΣ και ΑΝΑΙΣΘΗΤΑ ΤΟΜΑΡΙΑ.

    ReplyDelete
  45. Επί τη ευκαιρία. Στην Ελλάδα ήμουν, σκληρά εργαζόμενος κατα την κρίση του 1989-1992. Είχαμε τότε νέα κυβέρνηση κάθε 6μηνο κλπ, πιστωτικές κάρτες με 32%, πληθωρισμό στο 15-20%, ανεργία στο 20%.

    Παρά την ταλαιπωρία μας κατά το 12ωρο εργασίας μας, περνάγαμε καλά τις υπόλοιπες ώρες (ήμουν βέβαια στην Κρήτη, γι' αυτό μάλλον). Παρεάκι, ταβέρνα... 4 άτομα φαί και μπύρες, 3.000 δραχμές (15 δολάρια).

    Αυτά τα νούμερα για τους Αμερικανούς είναι χειρότερα από το Great Depression...

    Η Ελλάδα καλά περνάει λόγω ιδιοκτησίας σπιτιών και ενός μοναδικού οικονομικού μέτρου που οι νομπελίστες δεν ξέρουν: "Οικογενειακή Πρόνοια" (στενές οικογένειες, μένουνε μαζί, μεγάλο ποσοστό ιδιόκτητων κατοικιών, no property taxes).

    Όσον αφορά το social security για τους νέους, οι νέοι χρειάζονται Ανοικτούς Ορίζοντες κι ευκαιρίες και όχι νοσοκομεία (αυτά είναι για τους γέρους).

    ReplyDelete
  46. @ Γ700
    Σύμφωνα λοιπόν με τη συγκεκριμένη έρευνα που λαμβάνει υπόψη την Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (ΕΓΣΣΕ) ο ελάχιστος μηνιαίος μισθός στην Ελλάδα το 2006ήταν 668 ευρώ και σε ppp ήταν 768 ευρώ

    Tώρα με μπέρδεψες!
    Η Purchasing Power Parity (PPP) η χρησιμοποιούμενη στο ανωτέρω υπολογισμό ΠΩΣ λογίζεται;;;
    ΥΠΟΘΕΤΩ χρησιμοποεί την αγοραστική αξία του ευρώ στην μέση εικονική Ευρωπαϊκή χώρα versus Ελλάδα;;;;;
    ΚΑΙ πες μου αν μπορείς, ΠΟΙΑ αγαθα και υπηρεσίες ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ υπόψη στον υπολογισμό;;;;
    Στις ΗΠΑ, γιά παράδειγμα, υπάρχει ΑΓΟΡΑ ΑΓΑΘΩΝ (ΑΜΕΧ, Chicago) όπως υπάρχει το Χρηματιστήριο ΑΞΙΩΝ (NYSE και NASDAQ). Στην Ευρώπη υπάρχει ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΝ της ΑΜΕΧ;
    ΚΑΙ εάν όχι ΠΩΣ υπολογίζεται η αγοραστική αξία του ΕΥΡΩ στην, πες, Γαλλία, Γερμανία;;;;
    Επίσης, λογίζονται στον υπολογισμό ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ και ΑΓΑΘA;;;

    Τα ρωτάω ΟΛΑ αυτά διότι είδα το εισόδημα σε PPP (OYΣΙΑΣΤΙΚΟ) στην Ελλάδα να είναι μεγαλύτερο του actual (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ). ΚΑΙ εκπλήσσομαι διότι πολλά ΤΡΟΦΙΜΑ (ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΑ είδη) αλλά και πολλά ΕΛΑΣΤΙΚΑ (είδη ένδυσης, υπόδησης) ΚΑΙ ουχ ήττον οι ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ είναι ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ στην Ελλάδα, με εξαίρεση τα ΕΝΟΙΚΙΑ και το ΚΟΣΤΟΣ των ξενοδοχείων 4 και 5 αστέρων που είναι ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ στην Ελλάδα από οπουδήποτε στη ΔΥΣΗ, δλδ ΕΕ15+ΗΠΑ+ΚΑΝΑΔΑ.

    ΤΕΛΟΣ τον προσδιορισμό του εισοδήματος σε PPP τον έκαναν υπηρεσίες της ΕΕ ή Ελληνικές;;;

    ΓΙΑΤΙ σας το λέω αυτο;
    ΔΙΟΤΙ συνέλαβα τα ΜΜΕ να ψεύδονται. ΛΕΝΕ, γιά παράδειγμα, ότι το ΜΙΣΟ ΚΙΛΟ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ στην Ελλάδα στοιχίζει 0,90 περίπου ΕΥΡΩ. ΑΥΤΟ είναι ΚΑΚΟΗΘΗΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ. Στo Carrefour, Champion τα generic μακαρόνια στοιχίζουν 0.47 ευρώ και η μανέστρα 0.44 ευρώ [προσωπικές αγορές τις μέρες των εορτών].

    ΓΕΝΙΚΑ πάντως, ΔΕΝ πιστεύω τους Ελληνικούς Δείκτες.

    ReplyDelete
  47. Η Ελλάδα καλά περνάει λόγω ιδιοκτησίας σπιτιών

    AYTO είναι αλήθεια στην επαρχία και λιγότερο στα ΑΣΤΙΚΑ κέντρα.

    και ενός μοναδικού οικονομικού μέτρου που οι νομπελίστες δεν ξέρουν: "Οικογενειακή Πρόνοια" (στενές οικογένειες, μένουνε μαζί, μεγάλο ποσοστό ιδιόκτητων κατοικιών, no property taxes).

    ΛΑΘΟΣ. Εδώ και πολλά χρόνια η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ και ο ΠΥΡΗΝΑΣ του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ, η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, έχουν ΔΙΑΛΥΘΕΙ. ΔΕΝ ΔΥΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ απλώς, ΑΛΛΑ ΔΙΑΛΥΘΗΚΑΝ. Τουλάχιστον στην μεσαία τάξη και πάνω. Τώρα η "μόδα" επεκτείνεται ΚΑΙ στην ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΤΑΞΗ. Στην πρωτεύουσα του Πριγκηπάτου, το ΑΣΤΡΟΣ, οι "Γάλλοι και Γαλλίδες" Υπήκοοι έχουν Ουκρανές και Αλβανές γιά να περιποιούνται τους γέροντες γονείς και παππούδες τους που μένουν χωριστά.

    Ασφαλώς και ΥΠΑΡΧΟΥΝ property taxes στην Ελλάδα από αμνημονεύτων χρόνων.
    CITY TAXES γιά ΑΚΙΝΗΤΑ στην Ελλάδα ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ μέσω του ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ της ΔΕΗ - ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ και λέω παρανόμως διότι
    1) Είναι absurd να πληρώνει, πες, ο ενοικιαστής τα λεγόμενα εδώ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ που είναι ενσωματωμένα στο λογαριασμό της ΔΕΗ και είναι συνδεδεμένα ΜΕ ΤΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ του ΣΠΙΤΙΟΥ.
    2) Είναι ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ του χειρίστου ΕΙΔΟΥΣ να ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ οιονδήποτε από τα ΤΡΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΑΓΑΘΑ [Ηλεκτροδότηση, Υδροδότηση, Τηλεφωνία] με πληρωμή ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ - totally absurd ΚΑΙ αντιβαίνον στην Συνθήκη των Ανθρωπίνων Διακωμάτων ΚΑΙ στο ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟΝ!!!!!!!!!!!!

    Επίσης, από φέτος, ΠΕΡΑΝ των CITY TAXES που πληρώνονται μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ, θα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ και ΕΤΑΚ [Εθνικόν Τέλος Ακινήτου Περιουσίας] - το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΟΡΘΩΣ και ΔΙΚΑΙΩΣ.

    ΟΠΩΣ έχουμε ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ad nauseam, μέχρι φέτος και ενόσω 1.5-2 εκατομμύρια Ελληνες έπρεπε να πλήρώνουν ΦΜΑΠ (Φορο Μεγάλης Ακινήτου Περιουσίας] τον φόρο αυτό ΠΛΗΡΩΝΑΜΕ μόνο 37-38 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΤΟΜΑ, δλδ το 0.35% του πληθυσμού!!!!

    ΚΑι ΌΛΑ αυτα ΔΙΌΤΙ δεν έχει γενικευθεί το ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ και άντε να βρεις την ΣΥΝΟΛΙΚΗ περιουσια του Γιάννη, του Γιώργου, της Μαρίας κοκ. ΕΤΣΙ ΦΜΑΠ πληρώναμε ΜΟΝΟ οι 37-38.000 ΕΝΤΙΜΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, δλδ εκείνοι που καλοπίστως δηλώναμε ότι ΤΩ ΟΝΤΙ έχουμε ΑΚΙΝΗΤΗ περουσία ΑΞΙΑΣ άνω των 247.000 ευρώ.

    ΕΣΕΙΣ οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, τα ΛΑΜΟΓΙΑ, ο ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ πατέρας σας και η ΠΟΥΤΑΝΑ μάνα σας, όμως, θα ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ.

    ReplyDelete
  48. ΣΥΓΓΝΩΜΗ γιά την ΩΜΟΤΗΤΑ αλλά ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ τίποτα καλύτερο γιά τους ΓΟΝΕΙΣ σας.

    ΕΙΝΑΙ PLAIN ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, and that is that. PERIOD

    ReplyDelete
  49. KAI ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΙΣ ΜΗΤΗΡ ΜΑΘΗΣΕΩΣ

    Κατά ΙΣΟΚΡΑΤΗΝ
    Ελλην είναι αυτός που ΓΝΩΡΙΖΕΙ την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΝ

    Κατά Κομφού
    ΕΛΛΗΝ είναι αυτός που ΓΝΩΡΙΖΕΙ την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
    και
    ΠΛΗΡΩΝΕΙ τους ΛΕΛΟΓΙΣΜΕΝΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ που του ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ στην ΠΑΤΡΙΔΑ.

    ReplyDelete
  50. ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ο ΠΑΣΟΚΙΚΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ του

    ΑΡΧΙΑΛΗΤΗ και ΑΡΧΙΦΟΝΙΑ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

    Κύριοι Αγρότες

    Είστε μιά εργασιακή κοινότητα με ιδιαίτερα προβλήματα και ανάγκες. Ως πολίτες μιάς Δημοκρατίας ΕΧΕΤΕ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΠΙΕΣΗ στους ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ και την ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ προκειμένου να ΔΩΣΟΥΝ ΠΡΟΣΟΧΗ και να ΕΠΙΛΥΣΟΥΝ τα ΑΙΤΗΜΑΤΑ σας.

    ΟΜΩΣ

    ΟΜΩΣ

    ΟΜΩΣ

    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ΜΕΤΑΚΥΛΙΕΤΕ τις ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ των ΜΕΘΟΔΩΝ των ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΩΝ σας στο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ.

    Το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    και ο απόλυτος ΦΑΣΙΣΜΟΣ,

    ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΪΣΜΟΣ,

    ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΛΑΒΑΝΙΣΜΟΣ,

    ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΤΣΙΠΡΑΪΣΜΟΣ,

    ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΛΗΤΟΠΑΣΟΚΙΣΜΟΣ

    ΚΑΙ γι αυτό ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΣΘΕ

    στο ΠΥΡ το ΕΞΩΤΕΡΟΝ.

    ReplyDelete
  51. Μπήκα στο μπλογκ μετά από καιρό. Κάποιες ενδιαφέρουσες συζητήσεις κα απόψεις. Και ο αιώνιος Κομφούκιος. ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. GET A LIFE. Ελεος..........

    ReplyDelete
  52. κομφούκιε, αν προσαρμόσουμε την ΑΜΟΙΒΗ εργασίας στην ΠΑΡΑΓΩΓΗ per capita εργαζομένου ανεξαρτήτως ωρών εργασίας για την Ελλάδα ΤΟΤΕ πρέπει αντίστοιχα να το κάνουμε αυτό και για την Ευρώπη. Συνεπώς γι' αυτό το λόγο και μόνο το συμπέρασμά σου μεθοδολογικά είναι άκυρο και δεν μπορεί να γίνει αυτή η σύγκριση που λες.

    Καλύτερο μέτρο σύγκρισης με την Ευρώπη είναι το GDP per capita εκεί όπου μετριούνται τα εισοδήματα τόσο από εργασία όσο κι από κεφάλαιο και άλλες δραστηριότητες ή το actual consumption per capita και τα δύο at comparative price levels.

    Παρεμπιπτόντως στο άρθρο "τι Ελλάδα τι Γαλλία" λαμβάνεται υπόψη η πρώτη αναθεώρηση του ΑΕΠ που ήταν 20και%, ενώ τελικά αναθεωρήθηκε μόνο κατά 9,5%. Οπότε αυτό το αφήνουμε στην άκρη.

    Για την περίοδο που χρησιμοποιούμε δηλαδή το 2006 τα επίσημα στοιχεία EUROSTAT:GDP per capita, consumption per capita and
    comparative price levels in Europe
    δείχνουν ότι με comparataive price level 10% χαμηλότερο από το μέσο ευρωπαϊκό των 27 η Ελλάδα έχει gdp per capita γύρω στο 95% των ΕΕ-27 και AIC (κατανάλωση per capita) ακριβώς στο μέσο.

    Ένα μεγάλο θέμα σχετικό μ' αυτά τα στοιχεία είναι η ισοκατανομή αυτού του πλούτου. Οι μισθολογικές διαφορές (comparative wages) είθισται ιστορικά να είναι πιο μικρές και πιο σταθερές. Αν μιλάμε για εισοδήματα γενικώς πχ εκμετάλλευση περιουσιακών στοιχείων, κεφαλαίου κλπ η ανισότητα αμέσως αυξάνεται σε όλες ανεξαιρέτως τις χώρες.

    Στην Ελλάδα ας πούμε το εισόδημα του πλουσιότερου 20% του πληθυσμού είναι 7 περίπου φορές μεγαλύτερο από το εισόδημα του φτωχότερου 20% όταν στην Ευρώπη των 15 οι διαφορές αυτές είναι πολύ μικρότερες.

    Τώρα σχετικά με τους νέους τα έχουμε πει. Οι νέοι ανεξάρτητα από το αν κάποιος τους θερωρεί τενεκέδες ή λαμπρά μυαλά δεν είναι τόσο ριζικά πιο βλάκες ή αμόρφωτοι (το αντίθετο θα λέγαμε) από τους μεγαλύτερους ώστε να αποτελούν μια μη προνομιούχο ομάδα με τόσες τεράστιες διαφορές από τις μεγαλύτερες παραγωγικές ηλικίες:
    -σε μισθούς :το 56% μέχρι 30 αμείβεται με μισθούς μέχρι 750 ευρώ όταν ο διάμεσος είναι 1270 και ο μέσος 1668
    -σε ανεργία: 23% στις ηλικίες 19-24, 10% 25-34 όταν ο μέσος στη χώρα είναι 8% και στις ηλικίες από 35 και άνω κινείται από 4,5% έως και 2,5%.
    -για να μη μιλήσουμε για τα υπόλοιπα θέματα διαγενεακής ανισότητας τα γνωστά δημόσιο χρέος, ασφαλιστικό, περιβάλλον και τη δυνητική αύξηση του lifetime net tax που αυτά συνεπάγονται.

    ReplyDelete
  53. Γεια σου άναξ. Θυμάσαι έναν μηχανικό που έψαχνες και δε λειτoυργούσε το email του; Σύμφωνα με τα λεγόμενα του, μας έστειλε email, τώρα λειτουργεί. Αν ενδιαφέρεσαι ακόμα μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί του.

    ReplyDelete
  54. @ Γ700

    Αν ΔΕΝ ΠΛΑΝΩΜΑΙ, η παραγωγή per capita στην Ελλάδα, ακόμα και μετά ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΝ των περισσοτέρων ωρών εργασίας των Ελλήνων ΥΠΟΛΕIΠΕΤΑΙ του ΜΕΣΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΕΕ15.
    ΣΩΣΤΑ;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑΥΤΟ που ΕΚΑΝΑ, λοιπόν, ήταν ΔΙΟΡΘΩΣΗ με σημείον αναφοράς την MEΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ per capita παραγωγή.

    όπερ ΘΕΜΙΤΟΝ. Διαφωνείς;;;;

    ReplyDelete
  55. κομφούκιε, ναι διαφωνούμε γιατί προσαρμόζεις το μέσο εργατικό κόστος της Ελλάδας, από 2070 το πας 2.945,14 ευρώ το ΜΗΝΑ
    χωρίς να αναπροσαρμόσεις αντίστοιχα και το μέσο ευρωπαϊκό το οποίο το αφήνεις σταθερά στα 2912 ευρώ.

    ReplyDelete
  56. @ G700

    Με ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ από τα data που παρουσίασες ότι 20% του πληθυσμού έχει εισόδημα 7 ΦΟΡΕΣ μεγαλύτερο από το φτωχότερο άκρο.

    ΑΥΤΟ ΠΕΡΑΝ της ΑΝΙΣΟΚΑΤΑΝΟΜΗΣ δηλώνει και ΟΤΙ η "ΥΠΕΡ-ΕΧΟΥΣΑ" ΤΑΞΗ στην Ελλάδα ΔΕΝ είναι μιά elite 5%, 3% ή 1%

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    2.200.000 ΕΛΛΗΝΕΣ, δλδ ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ του ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ το οποίο

    1) Γιά να ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ αφορά σε ένα melange από ΕΥΡΕΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ όπως ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ, ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ, ΜΑΝΑΒΗΔΕΣ, ΧΑΣΑΠΗΔΕΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΟΥΣ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΥΣ κλπ δλδ ένα ΕΥΡΥ ΕΤΕΡΟΓΕΝΕΣ ΦΑΣΜΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ που είναι αρκετά μεγάλο ΩΣΤΕ να επηρεάζει τις ΤΙΜΕΣ των ΑΓΑΘΩΝ και ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

    2) ΕΠΕΙΔΗ είναι ΜΕΓΑΛΟ καταφέρνει και ΣΥΝΤΗΡΕΙ μεγάλη ΓΚΑΜΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ στο Κολωνάκι και αλλού.

    3) ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ να ΣΥΝΤΗΡΕΙ τις ΤΙΜΕΣ ειδών πολυτελείας σε ΥΨΗ ΔΣΥΘΕΩΡΗΤΑ, τα οποία ΥΨΗ ΔΕΝ επηρεάζονται από τους κανόνες ελαστικότητας της αγοράς
    ΕΙΔΙΚΑ αφού ΑΥΤΑ τα άτομα ΘΕΩΡΟΥΝ το ΑΚΡΙΒΟ αυτομάτως και prestigieux καθώς και τρόπον επίδειξης και "κοινωνικής καταξίωσης".

    ΦΟΒΕΡΗ πληροφορία.

    ReplyDelete
  57. Further, η παρουσία ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ με ΥΨΗΛΑ εισοδήματα ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ την παρουσία ΠΑΡΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΜΑΥΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    ΑΛΛΑ

    και ένα STATUS ANOMIAΣ και ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΩΝ.

    ΑΥΤΟ το έχω διαπιστώσει εδώ και τουλάχιστον 15 ΧΡΟΝΙΑ. Οπως ξέρεις είμαι φυσιογνωμιστής και από την εμφάνιση και γλώσσα του σώματος βγάζω πολλά συμπεράσματα.

    Λοιπον, το Κολωνάκι εδω και τουλάχιστον 15-20 έχει ΑΛΩΘΕΙ από ΑΡΑΒΙΚΕΣ-ΠΕΙΡΑΤΙΚΕΣ ΦΑΤΣΕΣ τύπου ΚΑΣΤΑΝΙΔΗ και ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΜΑΙ από το ΤΡΟΠΟ που κάθονται, την ΣΙΓΟΥΡΙΑ τους.

    Με άλλα λόγια η Ελλάδα ΕΧΕΙ ΑΛΩΘΕΙ από τον ΥΠΟΚΟΣΜΟ!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  58. @ G700

    EKANA μιάν ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ δλδ δέχθηκα ότι το η ΜΕΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ per capita EE15 ή 25 ANTIΣΤΟΙΧΕΙ στο ΜΕΣΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ των 2912, το οποίο ΔΕΝ είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟ.

    ΑΛΛΑ

    έκανα μιάν ΥΠΟΘΕΣΗ, δλδ ότι ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ CO-LINEARITY (συγγραμμικότητα;;) μεταξύ εισοδημάτων και παραγωγικότητας των χωρών μελών.

    Grosso modo, θα ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕΣ ότι αυτή η αυθαιρεσία μου κινείται στο πλαίσιο της legitimite' και καλοπιστίας. Παραδείγματος χάριν, οι Γερμανοί έχουν μεγάλους μισθούς αλλά και μεγάλη παραγωγικότητα. ΟΧΙ;;;

    Please return to this analysis for approximation with your comments

    ReplyDelete
  59. Dhladh Komfou h fatsa tou Shmith (monimos sthn plateia) einai ok ... hmarton!

    ReplyDelete
  60. ΠΕΡΙ ΑΛΩΣΕΩΣ (συνέχεια)

    ΑΥΤΑ τα στρώματα πάντα υπήρχαν, από τα late 60ς. EINAI o ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ που πήγαινε στα μπουζούκια και έσπαζε πιάτα με ντουζίνες και στην συνέχει πέταγε καλαθιές από γαρδένιες.

    ΟΜΩΣ

    ΟΜΩΣ

    ΟΜΩΣ

    μέχρι να ανεβεί η ΣΥΜΜΟΡΙΑ στην εξουσία

    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΝΤΡΕΠΟΝΤΟΥΣΑΝ να ρθούν στο Κολωνάκι.

    ΤΩΡΑ ελέγχουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ο ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ την Ελλάδα.

    ReplyDelete
  61. OΠΟΙΟΣ πιάνει στο ΣΤΟΜΑ του το κύριον κύριον ΚΩΣΤΑΝ ΣΗΜΙΤΗ

    είναι ΕΧΘΡΟΣ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ.

    O k. ΣΗΜΙΤΗΣ είναι ΓΕΝΝΗΜΑ ΘΡΕΜΑ

    άρχοντας, παιδί του Πειραματικού. Ε έχει τις ελίτσες του αλλά ΟΥΔΕΜΙΑ βαρβαρότητα στην έκφραση.

    ΑΤΥΧΩΣ, είναι λίγο αντικοινωνικός και ντροπαλός. ΤΙ να κάνουμε, έτσι είναι η φύση του, ΑΛΛΑ δεν θα τον συγκρίνεις OΠΤΙΚΑ με τον Καστανίδη και τους ΑΡΑΒΕΣ βρωμοπόδαρους ΠΑΣΟΚΟΥΣ.

    No way!

    ReplyDelete
  62. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  63. ΚΑΙ κάνεις λάθος. ΔΕΝ κάθεται ο ΣΗΜΙΤΗΣ στην Πλατεία, αλλα ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ όπως είναι φυσικό αφού μένει 10 μέτρα παρακεί, στην Αναγνωστοπούλου.

    ΚΑΙ ξέρεις ΓΙΑΤΙ δεν κάθεται ΠΟΤΕ στην Πλατεία*;;;

    ΔΙΟΤΙ είναι ακριβά!!!!!!!

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    *Η Δάφνη κάθεται ενίοτε στη Πλατεία και γευματίζει επίσης στο Πρυτανείο με καμμιά φίλη της, ΑΛΛΑ ο ΣΗΜΙΤΗΣ δεν κάθεται, ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ.

    ReplyDelete
  64. MAKAΡΙ να του μοιάσουμε αυτού του ΑΝΘΡΩΠΟΥ στην πειθαρχία, την λιτότητα, την σεμνότητα.

    ΥΣΤΕΡΑ από 8ετία στην πρωθυπουργία ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ σαν μαθητής του Δημοτικού και όταν χαιρετάει κόσμο στο δρόμο υποκλίνεται και σκύβει το κεφάλι διότι είναι ντροπαλός.

    ΑΥΤΟΣ είναι ο ΣΗΜΙΤΗΣ.

    ΕΝΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ ΕΛΛΗΝ!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  65. Με ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ από τα data που παρουσίασες ότι 20% του πληθυσμού έχει εισόδημα 7 ΦΟΡΕΣ μεγαλύτερο από το φτωχότερο άκρο

    Ναι γράψε λάθος είναι 5,5 φορές περίπου και πάλι πολύ μεγάλη διαφορά. Για την ακρίβεια με βάση τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Έρευνας Οικογενειακών Προϋπολογσμών του 2005 (η τελευταία που είναι διαθέσιμη) στο κάτω 20% (πρώτα 2 δεκατημόρια) αντιστοιχεί το 7,4% του συνολικού εισοδήματος και στο πάνω 20% (9ο και 10ο δεκατημόριο) αντιστοιχεί το 39,6%. Αν πάρουμε δε τα άκρα θα δούμε ότι το πλουσιότερο 10% έχει 24,5 του συνολικού εισοδήματος και το φτωχότερο 10% το 2,9%.

    Διάβασε αν έχεις όρεξη τη ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΤΕΣ KERNEL 2007

    ReplyDelete
  66. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  67. Ώπα, παιδιά λάθος. Δεν διάβασα καλά αυτά που γράψατε. Αυτά παθαίνει κανείς όταν του αποσπά την προσοχή από το "μπλόγκιν" η δουλειά...
    Back to work for me, then. Sorry for the interruption.

    ReplyDelete
  68. οι Γερμανοί έχουν μεγάλους μισθούς αλλά και μεγάλη παραγωγικότητα. ΟΧΙ;;;

    Ναι, έχουν και μεγάλη ωριαία παραγωγικότητα οι Γερμανοί όμως.

    Η παραγωγικότητα της εργασίας στην Ελλάδα το 2006 ανέρχονταν σε 91% του μέσου ευρωπαϊκού όρου. Το GDP per capita κινούνταν στα ίδια επίπεδα περί το 95%. Η παραγωγικότητα γενικά στην Ελλάδα αυξάνεται διαρκώς από το 1994 μέχρι το 2004 με μέσο όρο το 4,5% και μετά πέφτει στο 2,5% περίπου. Αυτό μας βάζει στις πρώτες κλίμακες ρυθμού αύξησης της παραγωγικότητας στο δυτικό κόσμο. Η αύξηση όμως οφείλεται στην εντατικοποίηση της εργασίας και σε επενδύσεις φυσικού κεφαλαίου-υποδομές και όχι στην αύξηση της ωριαίας παραγωγικότητας (μυαλό, τεχνολογία κα).

    Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2004 η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων εργαζόμενων βρίσκονταν στο 81,7% ενώ η ανά ώρα παραγωγικότητα στο 67,9%.

    Σε απλά ελληνικά όλα αυτά σημαίνουν ότι ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΕΧΕΙ ΠΟΔΙΑ και εν μέρει εξηγούν και το φαινόμενο της υπερεργασίας.

    ReplyDelete
  69. Δηλαδή με βάση συγκριτικά ευρωπαϊκά στοιχεία και εντελώς απλοϊκά μπορούμε να πούμε ότι η υψηλότερη ανά ώρα παραγωγικότητα, δηλαδή η μεγαλύτερη απόδοση εντός 8ώρου και το λιγότερο χάζεμα ας πούμε, = καλύτεροι μισθοί λιγότερο τρέξιμο.
    Ας θυμηθούμε το ποιηματάκι του gmosioy σε προηγούμενο Post.

    ReplyDelete
  70. Ναι, έχουν και μεγάλη ωριαία παραγωγικότητα οι Γερμανοί όμως.

    E αυτό είναι προσωπική υπόθεση του εργαζόμενου. Εκτός εάν υπανίσσεσαι ΔΟΜΙΚΑ και ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ προβλήματα των καθ έκαστα επιχειρήσεων ως τα αίτια της ΧΑΜΗΛΗΣ ΩΡΙΑΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ των Ελλήνων δλδ λόγους ΞΕΝΟΥΣ από την ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ και ΒΟΥΛΗΣΗ του υπαλλήλου.

    Το τελευταίο, ομολογώ, ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ [on top of ΛΟΥΦΑ], τουλάχιστον στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.

    ReplyDelete
  71. ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ στο ΣΗΜΕΙΟΝ ΕΝΑΡΞΕΩΣ του ΕΥΡΥΤΕΡΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ.
    Το ΚΡΑΤΟΣ προσελάμβανε άτομα σε ΜΗ αναγκαίες ή ghost positions, ΑΡΓΟΜΙΣΘΟΥΣ δηλαδή.

    ΕΤΣΙ έχουμε τα ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ-Gennimatas Inc. όπου υπάρχει ένας άντε δυό γιατροί, μιά νοσηλεύτρια και 8 ΚΗΠΟΥΡΟΙ, ΤΡΑΥΜΑΤΙΟΦΟΡΕΙΣ κλπ κλπ.

    ΕΤΣΙ έχουμε τον ΟΣΕ-Laliotis Inc. με ΥΠΕΡΤΡΙΠΛΑΣΙΟ ΑΡΙΘΜΟ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ από τον χρειαζόμενο, αλλά με
    ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

    ΕΤΣΙ έχουμε την ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ-Chryssohoides Holdings Inc. με 50.000 ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ και την ΚΥΨΕΛΗ νάχει γίνει Chicago ΛΟΓΩ "ΕΛΛΕΙΨΕΩΣ" ΕΠΡΙΠΟΛΙΩΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ - καθότι ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΨΗΝΟΥΝ ΚΑΦΕ και ΦΕΡΝΟΥΝ ΝΕΡΟ (de facto Φιλιππινέζοι) στο γραφείο του Βουλγαράκη και του Χρυσοχοϊδη.

    ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ..................

    ΑΛΛΑ φέτος, φοβάμαι, Η θα αλλάξουμε

    Η θα βυθιστούμε!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  72. erratum
    EΠΡΙΠΟΛΙΩΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ
    ->
    ΠΕΡΙΠΟΛΙΩΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ

    ReplyDelete
  73. @ ventriloquist

    Καλά τα έγραψες χριστιανέ μου. χαχαχαχα

    ReplyDelete
  74. To έχετε προσέξει;;;;;;;;

    ΟΠΟΥ πας στο ΔΗΜΟΣΙΟ σου λένε, "Εχουμε τρομακτικές ελλείψεις σε προσωπικό"!!!!!

    ΠΟΥ;;;;

    Σε μιά χώρα στην οποία ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ είναι ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ.

    Στην αρχή, όταν μου τόλεγαν, νευρίαζα και θεωρούσα τον ισχυρισμό τους ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΚΟ.
    ΚΑΙ όμως είναι ΑΛΗΘΗΣ.

    Οι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ είναι όλοι σε ΝΕΚΡΕΣ ή ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ και σε ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ υπάρχουν πράγματι

    ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ.

    Ενα ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
    Στον ΟΤΑ, throughout Greece, ΟΛΟΙ οι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΥΓΙΕΙΝΗΣ είναι ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    και γιά ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ χρησιμοποιούν ΕΠΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, δλδ ΠΟΛΙΤΕΣ "ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ" πουθ τελικά μετατρέπονται σε "Φιλιππινέζους" μέσα στην ίδια τους την χώρα!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑΥΤΟ σας δίνει ΚΑΙ το ΜΕΤΡΟΝ της ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΠΟΛΙΤΗ από ΠΟΛΙΤΗ.

    Το ΜΟΝΟ που δεν έχει ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ στην ΕΛΛΑΔΑ είναι ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΑ.

    ReplyDelete
  75. στο Δημόσιο Τομέα γενικά η παραγωγικότητα είναι χαμηλή, πολύ χαμηλότερη του μέσου όρου της Ευρώπης.

    Η γενική χαμηλή ανά ώρα παραγωγικότητα στην Ελλάδα οφείλεται εν μέρει στο χαμηλό επίπεδο μερίδας του εργατικού δυναμικού και εν μέρει στην ποιότητα και το είδος της επιχειρηματικότητας που κάνει ο μέσος Έλληνας επιχειρηματίας, έντασης εργασίας, ανάγκης, χωρίς εξαγωγικό προσανατολισμό, χαμηλής καινοτομικότητας και ρηχής δηλαδή με προσανατολισμό τον πελάτη και όχι άλλες επιχειρήσεις (business to customer).

    Και μια και το θέμα μας είναι η οικονομική κρίση, με αφορμή τον κύκλο που κάναμε γύρω από τους μισθούς και την εργασία φεύγοντας λίγο off topic αλλά όχι off blog, εμείς πιστεύουμε ότι η επένδυση στην πράσινη επιχειρηματικότητα, το περιβάλλον, το energy saving και τις υποδομές των κτιρίων, την ήπια ενέργεια των ΑΠΕ και την αναδιάρθρωση του τοπίου της ενέργειας γενικά, είναι δραστηριότητες έντασης εργατών γνώσης και τεχνολογίας, αποτελούν δε παρθένο έδαφος για τις περισσότερες χώρες συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας και πρέπει να φροντίσουμε να τις καταστήσουμε ναυαρχίδα της ανάπτυξης άμεσα. ΚΟΨΤΕ τις άρτσι μπούρτσι παροχές και ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ στο μέλλον. Αλλά πρώτα είπαμε. The menu of pain. Coming next week.

    ReplyDelete
  76. Σου λένε γιά ο ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ.

    ΚΤΗΡΙΑ, ΚΤΗΡΙΑ, ΚΤΗΡΙΑ παντού, με λεφτά της ΕΕ.

    ΚΑΙ με τεράστιες ελλείψεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.

    ΚΑΙ μπορούσε να είναι ΑΛΛΙΩΣ;;;;

    ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ

    το ΑΡΓΟΣ και το ΝΑΥΠΛΙΟΝ απέχουν περί τα 10-12 χιλιόμετρα, δλδ 10 λεπτά ΟΔΙΚΩΣ.

    ΗΛΙΟΥ ΦΑΕΙΝΟΤΕΡΟ, ότι αν ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ αντί ΔΥΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ στο ΜΕΣΟΝ της ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

    Το ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ θα ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ 100% ΑΡΤΙΟΤΕΡΑ κι με το ΜΙΣΟ ΚΟΣΤΟΣ!!!!!

    ReplyDelete
  77. ΣΩΣΤΑ

    τα περί ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

    ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΤΕ ΔΩ

    ΠΡΕΠΕΙ να ΠΡΑΤΤΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΤΕ

    Προς το παρόν ΜΑΖΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

    ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ στην ΕΛΛΑΔΑ

    1) ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟΙ και
    2) Ο Κομφού

    Παρά το γεγονός ότι οι γονείς μου είχαν αυτοκίνητο όταν οι δικοί σας δεν είχαν ΟΥΤΕ ΜΟΥΛΑΡΙ.

    ReplyDelete
  78. Ναι, έχουν και μεγάλη ωριαία παραγωγικότητα οι Γερμανοί όμως.


    Όταν σε σέβεται το κράτος, απαντάς κι εσύ με μεγαλύτερη παραγωγικότητα και περισσότερο ενθουσιασμό στη δουλειά σου. Βλέπω για παράδειγμα στις ΗΠΑ, στις βόρειες πολιτείες όπου το κράτος σέβεται περισσότερο τον κόσμο και είναι πιο παραγωγικοί (βοηθά και το κρύο, κάνει τον κόσμο πιο εργατικό και μεθοδικό).
    Στο νότο, το κράτος σου συμπεριφέρεται λες και είσαι εγκληματίας... (έως αποδείξεως του αντιθέτου).

    Να μη ζηλεύετε όμως τους Σουηδούς κλπ. Τρομακτική φορολογία και κακός καιρός κάθε μέρα. Αυτές είναι άθλιες χώρες (εκτός κι αν πιστεύετε σαν κουτοί ότι το κέφι θα σας το φτιάξει ένα ωραίο νοσοκομείο στη γειτονιά).

    ReplyDelete
  79. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΕΧΕΙ ΠΟΔΙΑ

    i like to use to my brain in mind expanding activities.

    i prefer Germany to Sweden dude. but London any time o day to anything else except for LA where it all begun of course...

    ReplyDelete
  80. ΠΑΝΤΑ

    NOBLESSE OBLIGE, ακόμα και στην Ελλάδα.

    Ο ΜΟΝΟΣ Ελληνικός χώρος ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ, το ΜΕΤΡΟ, ΛΑΜΠΕΙ από ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ και πολιτισμένη συμπεριφορά.

    ΔΙΟΤΙ εκεί οι ΕΛΛΗΝΕΣ νοιώθουν και ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ και απαντούν εις ΕΙΔΟΣ.

    ReplyDelete
  81. @ κομφούκιος
    Αντε να χαθείς γελοίε υποκείμενε, δήθεν.

    Παιδιά, μιά μέρα τις γιορτές πήγε να πάρει το μετρό στον Ευαγγελισμό. Στεκόταν, που λέτε, στην αποβάθρα με εκείνο το ύφος της αηδίας προς όποιον ερχόταν έστω και 3 μέτρα κοντά.

    Φθάνει ο συρμός, ανοίγουν οι πόρτες και προσπαθούν οι καημένοι οι επί της αποβάθρας πολίτες να μπουν μέσα πριν τους εξερχόμενους όπως είναι το έθιμο στις Βαλκανικές χώρες και με λίγο σπρωξιματάκι γιά κουλέρ τοπικάλ.

    ΚΑΙ ξαφνικά ακούμε εμείς ο λαουτζίκος, "Προηγούνται οι εξερχόμενοι κατώτατα άτομα. Πότε θα αποκτήσετε κυκλοφοριακήν αγωγή;"

    ReplyDelete
  82. OFF TOPIC but MOST PERTINENT

    Πέραν του απόλυτου ΦΑΣΙΣΜΟΥ των ΑΓΡΟΤΩΝ με ενοχλεί και ΚΑΤΙ άλλο στην συμπεριφορά των ΑΓΡΟΤΩΝ.

    ΔΕΝ ακούγεται ούτε ένας να προτείνει Η να ζητεί από την Κυβέρνηση, το Γεωργικό Πανεπιστήμιο ή άλλους φορείς
    μιά ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ προς ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ.

    ΟΛΟ κι όλο που τους ενδιαφέρει είναι να πάρουν παροχές γιά να εξασφαλίσουν τα Calvin Klein εσώρρουχα και τις Ted Lapidus κολώνιες ης χρονιάς.

    ΑΚΟΥΣΟΝ-ΑΚΟΥΣΟΝ

    Μόλις βγήκε το νέο άρωμα Flatus του Jean Patou και το Fyssa του Christian Lacroix έγιναν ανάρπαστα στις perfumeries της Καλαμπάκας, της Λάρισας, του Μεσενικόλα και της Καρδιτσομαγούλας Καρδίτσης.

    Είδες Παρμενίδη μου, η αγαπημένη σου λέξη, όπως την περιγράφει ο Ιπποκράτης και η Αγγλοσαξονική ορολογία παραμένει διαχρονική ΑΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ.

    ReplyDelete
  83. @G700

    Βρήκαμε κάποιον, ευχαριστώ παντως.

    ReplyDelete
  84. OK, guys, we got the message and we have placed a link on our blog.

    ReplyDelete