Ανοιχτή επιστολή από την ομάδα του Ρεπορτάζ χωρίς Σύνορα και της Θεματικής Βραδιάς.
Θύμα λογοκρισίας το Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα και η Θεματική Βραδιά!
Θύμα λογοκρισίας το Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα και η Θεματική Βραδιά!
12-5-2008
Με επίσημο δελτίο τύπου που εξέδωσε η ΕΡΤ σήμερα, Δευτέρα 12-5, ανακοινώνει τη λήξη της συνεργασίας της με την εκπομπή. Αναλυτικά η ΕΡΤ αναφέρει:
«Έπειτα από συνάντηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ κ. Χρήστου Παναγόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Τηλεόρασης, κ. Δημητρίου Γόντικα με τον δημοσιογράφο κ. Στέλιο Κούλογλου, ανακοινώθηκε στον κ. Κούλογλου ότι δεν θα συνεχιστούν στην επόμενη τηλεοπτική σεζόν οι εκπομπές ‘Θεματική Βραδιά’ και ‘Ρεπορτάζ χωρίς Σύνορα’. Η ΕΡΤ ευχαριστεί τον κ. Κούλογλου για τη συνεργασία του.»
Στη συνάντηση ο κ. Παναγόπουλος είπε στον κ. Κούλογλου ότι η συνεργασία με την εκπομπή δε θα συνεχιστεί επειδή απλά... "δεν του αρέσει"...
Το παρασκήνιο της ανακοίνωσης αυτής εξηγεί καλύτερα η επιστολή που προηγήθηκε και εστάλη από τον Στέλιο Κούλογλου προς το γενικό διευθυντή της ΕΡΤ:
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ- ΕΡΤ
Kύριε Γόντικα,
Εδώ και ένα μήνα περίπου μάταια προσπαθώ να εξασφαλίσω μια επιστολή από την ΕΡΤ, ώστε να βγάλω δημοσιογραφική βίζα για την Κίνα. Μόλις χθες με ειδοποιήσατε μέσω του κ. Αναστασόπουλου ότι η διοίκηση δεν θέλει να προβάλω εκπομπή για την Κίνα. Για το ντοκιμαντέρ «Από τον Μάο στους Ολυμπιακούς Αγώνες» έχουν γίνει ήδη όλες οι προετοιμασίες (εισιτήρια, διαμονή και εταιρεία παραγωγής στο Πεκίνο), έχει συλλεχθεί αρχειακό υλικό καθώς έχουν γίνει ήδη συνεντεύξεις, όπως με την βιογράφο του Μάο. Αδυνατώ να πιστέψω ότι υπάρχουν «πολιτικοί λόγοι» για την άρνηση σας, θέλω να ελπίζω ότι πρόκειται για παρεξήγηση και σας ζητάω να με διευκολύνετε, γιατί χωρίς δημοσιογραφική βίζα η έρευνα στην Κίνα γίνεται δυσκολότερη.
Εν τω μεταξύ από διάφορες πηγές μέσα στην ΕΡΤ μαθαίνω ότι η εταιρεία δεν θα ανανεώσει την συνεργασία μαζί μου για την ερχόμενη τηλεοπτική χρονιά. Αυτό μου προκαλεί έκπληξη καθώς είναι γενικώς αποδεκτό ότι και οι δύο εκπομπές που παρουσιάζω δεν υστερούν σε ποιότητα των υπόλοιπων του σταθμού. Από οικονομικής πλευράς είναι αποδοτικές λόγω των πολλών διαφημίσεων (έφτασα να έχω φέτος 16 λεπτά διαφημιστικά σποτ μέσα σε μια ώρα), ενώ και από πλευράς θεαματικότητας (5% Μέσος όρος το Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα και 4.1% η Θεματική Βραδιά, φέτος) ξεπερνούν κατά πολύ το μέσο όρο της ΕΤ-1.
Ως αιτία για τη διακοπή της συνεργασίας αναφέρεται το περιεχόμενο των εκπομπών μου και ειδικότερα το γεγονός ότι προγραμμάτισα την προβολή της έρευνας για την γενιά των 700 ευρώ και την ακρίβεια, παρότι η διοίκηση μου ζήτησε να την ματαιώσω. Επειδή σε εκπομπές όπως αυτές που παρουσιάζω ο προγραμματισμός (ταξίδια, ντοκιμαντέρ κλπ) ξεκινάει από τον Ιούνιο θα ήθελα να με ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν αν θα συνεχισθεί ή όχι η συνεργασία μας.
9-5-2008
Μετά τιμής,
Στέλιος Κούλογλου.
«Έπειτα από συνάντηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ κ. Χρήστου Παναγόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Τηλεόρασης, κ. Δημητρίου Γόντικα με τον δημοσιογράφο κ. Στέλιο Κούλογλου, ανακοινώθηκε στον κ. Κούλογλου ότι δεν θα συνεχιστούν στην επόμενη τηλεοπτική σεζόν οι εκπομπές ‘Θεματική Βραδιά’ και ‘Ρεπορτάζ χωρίς Σύνορα’. Η ΕΡΤ ευχαριστεί τον κ. Κούλογλου για τη συνεργασία του.»
Στη συνάντηση ο κ. Παναγόπουλος είπε στον κ. Κούλογλου ότι η συνεργασία με την εκπομπή δε θα συνεχιστεί επειδή απλά... "δεν του αρέσει"...
Το παρασκήνιο της ανακοίνωσης αυτής εξηγεί καλύτερα η επιστολή που προηγήθηκε και εστάλη από τον Στέλιο Κούλογλου προς το γενικό διευθυντή της ΕΡΤ:
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ- ΕΡΤ
Kύριε Γόντικα,
Εδώ και ένα μήνα περίπου μάταια προσπαθώ να εξασφαλίσω μια επιστολή από την ΕΡΤ, ώστε να βγάλω δημοσιογραφική βίζα για την Κίνα. Μόλις χθες με ειδοποιήσατε μέσω του κ. Αναστασόπουλου ότι η διοίκηση δεν θέλει να προβάλω εκπομπή για την Κίνα. Για το ντοκιμαντέρ «Από τον Μάο στους Ολυμπιακούς Αγώνες» έχουν γίνει ήδη όλες οι προετοιμασίες (εισιτήρια, διαμονή και εταιρεία παραγωγής στο Πεκίνο), έχει συλλεχθεί αρχειακό υλικό καθώς έχουν γίνει ήδη συνεντεύξεις, όπως με την βιογράφο του Μάο. Αδυνατώ να πιστέψω ότι υπάρχουν «πολιτικοί λόγοι» για την άρνηση σας, θέλω να ελπίζω ότι πρόκειται για παρεξήγηση και σας ζητάω να με διευκολύνετε, γιατί χωρίς δημοσιογραφική βίζα η έρευνα στην Κίνα γίνεται δυσκολότερη.
Εν τω μεταξύ από διάφορες πηγές μέσα στην ΕΡΤ μαθαίνω ότι η εταιρεία δεν θα ανανεώσει την συνεργασία μαζί μου για την ερχόμενη τηλεοπτική χρονιά. Αυτό μου προκαλεί έκπληξη καθώς είναι γενικώς αποδεκτό ότι και οι δύο εκπομπές που παρουσιάζω δεν υστερούν σε ποιότητα των υπόλοιπων του σταθμού. Από οικονομικής πλευράς είναι αποδοτικές λόγω των πολλών διαφημίσεων (έφτασα να έχω φέτος 16 λεπτά διαφημιστικά σποτ μέσα σε μια ώρα), ενώ και από πλευράς θεαματικότητας (5% Μέσος όρος το Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα και 4.1% η Θεματική Βραδιά, φέτος) ξεπερνούν κατά πολύ το μέσο όρο της ΕΤ-1.
Ως αιτία για τη διακοπή της συνεργασίας αναφέρεται το περιεχόμενο των εκπομπών μου και ειδικότερα το γεγονός ότι προγραμμάτισα την προβολή της έρευνας για την γενιά των 700 ευρώ και την ακρίβεια, παρότι η διοίκηση μου ζήτησε να την ματαιώσω. Επειδή σε εκπομπές όπως αυτές που παρουσιάζω ο προγραμματισμός (ταξίδια, ντοκιμαντέρ κλπ) ξεκινάει από τον Ιούνιο θα ήθελα να με ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν αν θα συνεχισθεί ή όχι η συνεργασία μας.
9-5-2008
Μετά τιμής,
Στέλιος Κούλογλου.
Η ΕΡΤ και το Σύστημα Μαξίμου, που τη χρησιμοποιεί ως προπαγανδιστικό μηχανισμό, αφού υποβάθμισε σχεδόν απέκρυψε τα γεγονότα με την Ολυμπιακή Φλόγα στην Ολυμπία, άρχισε τώρα ΑΝΟΙΧΤΑ να απολύει δημοσιογράφους, σαν τον Στέλιο Κούλογλου και τους συνεργάτες του, που ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να γίνουν υποχείρια όργανά τους.
ReplyDeleteΗ Γενιά των 700 Ευρώ καταδικάζει παρόμοιες αυταρχικές συμπεριφορές και δηλώνει αποφασισμένη να αγωνιστεί για να γίνει κατανοητό σε όλους ότι δεν θα επιτρέψει,στο μέτρο των δυνατοτήτων της, σε κανέναν θεσμό εξουσίας - φορέα ύποπτης ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗΣ ιδεολογίας να φιμώσει τη φωνή δημοσιογράφων, σαν του Στέλιου Κούλογλου και των συνεργατών του, που τιμούν την Ελληνική δημοσιογραφία.
πως γιναμε ετσι ?υπαρχει περιπτωση να κοιμισεις πλεον το κοσμο?.δηλαδη για να μη μπορουν ν αγγιξουν και να φιμωσουν μια φωνη πρεπει η φωνη παραλληλα να κανει τουμπες και να φερνει εκατομυρια?δεν εχει πια κανενα νοημα η αποστολη της ενημερωσης? ποσοι πια ακομη αναρμοδιοι και κενοι αξιων σε θεσεις αρμοδιων?. ποσο αδικο να σαι 26 και να νιωθεις aνημπορος.
ReplyDeleteΟ Καραμανλής,με την "πολυδιάστατη" εξωτερική πολιτική δίνει "γήν και ύδωρ"(λιμάνια,αγωγοί,κλπ),κυριολεκτικά και μεταφορικά,σε αυταρχικά Καθεστώτα τα οποία επιπλέον ζητάνε και πολιτικά ανταλλάγματα.Οπως τη φίμωση κάθε απόπειρας κριτικής προς τα καθεστώτα αυτά για την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις χώρες τους.
ReplyDeleteΟυδέποτε η Ελλάδα,στο όνομα οποιασδήποτε πολιτικής,απεμπόλλησε το δικαίωμα να επικρίνει τους δικτάτορες.Ποιοί λόγοι επιβάλλουν να το κάνει τώρα;
Η απόπειρα φίμωσης του Στέλλιου Κούλογλου εντάσσεται μέσα σ'αυτό το αλισβερίσι του "Συστήματος του Μαξίμου" με τους απανταχού Νεομεγιστάνες.
Δεν μπορείτε κύριοι του Μηχανισμού να εκταμιεύεται συνεχώς τα Δημοκρατικά μας Αποθέματα για να λουστράρετε τους αναδυόμενους εχθρούς της Δυτικής Δημοκρατίας.Και να τους επιτρέπετε να αλλοιώνουν στο εσωτερικό μας τη Δημοκρατική συμπεριφορά Ελλήνων πολιτών.
ούτε στη Ρωσία του Πούτιν δε γίνονται αυτά, αφορμή ζητούσαν να τον κόψουν, this aggression will not stand
ReplyDeleteΤελικά υπάρχει ελευθερία της έκφρασης και πόσο αποφασισμένη είναι η σημερινή κοινωνία να την υπερασπιστεί?
ReplyDeleteΌποιον και να ρωτήσεις, τι πιστεύεις για την ελευθερία της έκφρασης, η άμεση απάντηση θα είναι, 80% των περιπτώσεων, Ναι, αλλά..
Αυτό το αλλά από μόνο του,άσχετα ποια είναι η απάντηση, υποδεικνύσει συντηρητισμό κι ανάγκη των Ελλήνων για έλεγχο, φόβο για ελευθερία.
Σε αυτό το πλαίσιο κινήσεις όπως της απόλυσης του Κούλογλου, όπως η απόκρυψη του δράματος του Θιβέτ, το χάιδεμα στα αυτιά της Κίνας και του Ντουμπάι, η προσπάθεια ρύθμισης των μπλογκς, κλπ., περνάνε απαρατήρητες κι ασχολίστες από την πλειοψηφία. Έχω την εντύπωση ότι όσοι γράφουμε στο διαδίκτυο θα πρέπει σιγά σιγά να σχηματίζουμε και ζωντανές ομάδες προβληματισμού και πίεσης. Πρέπει να αισθανθούνε την αναπνοή μας.
τα είπε ο dude παραπάνω έχουμε επηρεαστεί από τον υιό της Ρωσίας, πουτινόσκαβγια ντε λος πουτινέρος
ReplyDeleteΚούλογλου μη μασάς,
ReplyDeleteΟύτως ή άλλως η τηλεόραση είναι για τα σκουπίδια. Μπορεί η μαεστρία σου και μερικών ακόμα εκλεκτών να προσεγγίσει την προσοχή του κόσμου στο διαδίκτυο? Δεν υπάρχει καλύτερη πηγή ενημέρωσης αυτή τη στιγμή.
@μεσούτ
ReplyDeleteΑκριβώς.Η τηλεόραση δεν είναι πια το μόνο μέσον. Οι g700 θα μπορούσαν σε συνεργασία με τον Κούλογλου να ανεβάσουν την εκπομπή κι εδώ στο blog κι οπουδήποτε στο δίκτυο! τι θα κάνουν, θα βγάλουν τη πρίζα από το ίντερνετ;
και μετά λέμε για λογοκρισία σε Κίνες κι Αγγλίες. Ενώ στην Ελλαδάρα όλα δουλεύουν ρολόι. Ε ρε κούνια που μας κουνάει..
Αλλά έτσι εξηγείται η υπεραριθμία των αργόμισθων δημοσιογράφων της κρατικοδίαιτης ΕΡΤ. Αν δεν ήταν πίσω μαγαζί και προπαγανδιστικό όργανο (της εκάστοτε κυβέρνησης, μην μπερδεύεστε) θα την είχαν ξεκαθαρίσει καιρό τώρα)
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κος ΦΩΤΗΣ ΚΟΥΒΕΛΗΣ, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΑΘΗΝΑΣ κατέθεσε :
ReplyDeleteΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον κ. Υπουργό Επικρατείας κο Ρουσόπουλο με Θέμα: Διακοπή των εκπομπών «Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα» και «Θεματική Βραδιά» του Στέλιου Κούλογλου
Οι τηλεοπτικές εκπομπές «Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα» και «Θεματική Βραδιά» του δημοσιογράφου και συγγραφέα Στέλιου Κούλογλου, οι οποίες συμπληρώνουν 13 χρόνια ζωής στην κρατική τηλεόραση, αποτελούν όαση στο σύγχρονο τηλεοπτικό τοπίο, καλλιεργώντας την έγκυρη δημοσιογραφική έρευνα που αποκαλύπτει αθέατες πλευρές της πραγματικότητας, με θέματα κοινωνικού, εθνικού και παγκόσμιου ενδιαφέροντος, όπως ο Πόλεμος στον Κόλπο, το Τσέρνομπιλ, το Ιράκ, η Τσετσενία κ.ά.
Επισημαίνεται ότι ο Στέλιος Κούλογλου έχει βραβευθεί με έξι τηλεοπτικά βραβεία και η εργασία του είναι αναγνωρισμένη και καταξιωμένη στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ωστόσο, το περιεχόμενο των ανωτέρω εκπομπών φαίνεται ότι δεν ικανοποιεί τη διοίκηση της ΕΡΤ, αφού ματαιώθηκε η προγραμματισμένη προβολή του ντοκυμανταίρ «Επιβιώνοντας στην Ελλάδα με 700 ευρώ» καθώς και η προγραμματισμένη έρευνα στην Κίνα για το ντοκυμανταίρ «Από τον Μάο στους Ολυμπιακούς Αγώνες» και ανακοινώθηκε στον δημοσιογράφο Στέλιο Κούλογλου ότι η διοίκηση της εταιρείας δεν επιθυμεί την ανανέωση της συνεργασίας τους για την επόμενη τηλεοπτική χρονιά.
Κατόπιν των ανωτέρω,
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
* Ποιοι λόγοι οδήγησαν στη διακοπή της συνεργασίας του δημοσιογράφου και συγγραφέα Στέλιου Κούλογλου με τη δημόσια τηλεόραση;
* Θεωρεί ότι η απομάκρυνση ενός τέτοιου δημιουργού υπηρετεί την οφειλόμενη στους πολίτες ποιότητα της δημόσιας τηλεόρασης;
13/5/2008
Ο ερωτών βουλευτής
Φώτης Κουβέλης
Εφτακόσιοι, ΝΑΙ 700, ιδιοκτήτες 1800 αυτοκινήτων,εκβιάζουν την κοινωνία.Είναι τα χαιδεμένα παιδιά της κυβέρνησης που τους χρησιμοποιεί ως πολιορκητικό κριό για να υπερασπίζεται το Σύστημα των Νταβατζήδων.
ReplyDeleteτην επίκαιρη ερώτηση μας την έστειλε στο email ο κος Κουβέλης
ReplyDeleteφίλε οδηγέ, φίλε οδηγέ έβαλες flash στην μπαταρία; καύσιμα σίγουρα δεν έβαλες πάντως γιατί δεν παίζει σταγόνα. Αμά θες πάντως να στραγγίξεις κανά ηλιέλαιο θα βγάλει ορυκτέλαιο
ReplyDeleteΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟΤΕΡΟ ΤΩΝ ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ
ReplyDelete700 ΝΑΙ 700 νταβατζήδες(ιδιοκτήτες ΔΧ φορτηγών-βυτιοφόρων) μας διδάσκουν τί θα πεί λαθρεμπόριο,μαύρη οικονομία,πολιτική προστασία,διαπλοκή.Αυτοί οι λεβέντες μας διδάσκουν γιατί έχουμε πληθωρισμό και ακρίβεια στην Ελλάδα.
ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟΤΕΡΟ ΤΩΝ ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ
ReplyDeleteΕδώ μιλάμε για ΣΥΜΜΟΡΙΑ φίλε.
Αυτό που συμβαίνει με τον Κούλογλου βλέπαμε να συμβαίνει σε ποικίλες περιπτώσεις στη γειτονική μας Τουρκία, η οποία δέχεται ουκ ολίγες επιθέσεις για την καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας λόγου (βλ. φυλάκιση δημοσιογράφων κ.ά.). Μήπως θα πρέπει να ανοίξουμε τα μάτια μας και να δούμε πόσο απαράδεκτοι είμαστε οι ίδιοι στο θέμα της ελεύθερης έκφρασης, αντί να σχολιάζουμε αποστασιοποιημένα, με την ιδιότητα του ανώτερου και σα να μη μας αφορά, τι κάνουν οι γείτονες μας; Η λογοκρισία ζει στην Ελλάδα και μάλιστα είναι έντονη, απλώς συγκαλύπτεται πολύ συχνά με υποχθόνια μέσα. Έως πότε θα παραμένουμε απαθείς;
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteΔυστυχώς αυτή είναι η Δημοκρατία που Ευαγγελίζονται οι πολιτικοί στην χώρα μας . Αποδεικνύεται περίτρανα ότι το τελευταίο που τους νοιάζει είναι η προάσπιση των βασικών αρχών της δημοκρατίας όπως η ελεύθερη γνώμη , το αδιάκριτο ρεπορτάζ κλπ, αλλά αντιθέτως δείχνουν πόσο αδίσταχτοι είναι όταν τολμά κάποιος να πει ή να παρουσιάσει κάτι που του αγγίζει.
ReplyDeleteΓι αυτό η γενιά μας πρέπει να είναι ανυπάκουη, ριζοσπαστική και αδιαπραγμάτευτή.
Επειδή θα πρέπει να υπάρχει αντικειμενική ενημέρωση, η οποία χρειάζεται να φέρνει στην επιφάνεια και θέματα που επιμελώς αποκρύπτουν τα ρεπορτάζ των ΜΜΕ, θύματα λογοκρισίας μπορεί να είναι και όσοι έχουν επιλέξει να μιλούν με την εργασία τους,όταν αντιμετωπίζουν πρόσωπα που πιστεύουν ότι δεν δεσμεύονται από κανένα κανόνα, πίσω από την κάλυψη της μιντιακής τους προβολής (όπως ο κ. Κούλογλου πχ.).Λοιπόν προσθέτω στην ενημέρωση σας το εξής σχετικά με τον κ.Κούλογλου.Τον Ιούνιο του 2005 υφάρπαξε την εκπομπή "Θεματική βραδιά" (διατηρώντας μάλιστα τον ίδιο τίτλο!) από ένα αξιολογώτατο συνάδελφο του που επίσης εργάζεται στην ΕΤ, το δημοσιογράφο και αναλυτή διεθνών θεμάτων κ.Γιώργο Καπόπουλο, που έκανε την εν λόγω εκπομπή στην αμέσως προηγούμενη τηλεοπτική σεζόν. Ετσι εμφανίστηκαν "Ρεπορτά χωρίς σύνορα" και "θεματική βραδιά' σ' ένα ενιαίο περιτύλιγμα!Τότε τα ΜΜΕ δεν έθιξαν το θέμα.
ReplyDeleteΤότε φυσικά δεν υπήρχε "δάκτυλος" της Ν. Δημοκρατίας!
Πρόκειται για φαινόμενο επίκαιρο, που δεν φωτίζεται όσο πρέπει.Ο κ. Κούλογλου έχει καταφέρει να διαμορφώσει ένα ενδιαφέρον προφίλ, αγαπητό στά μίντια,που αναμιγνύει την αριστερή ιδεολογία με την διαφήμιση του αυτοκινήτου LEXUS και τα ένστικτα αυτοσυντήρησης του τύπου "πατάω επί πτωμάτων".Ε λοιπόν απέχει πολύ από την γενιά των 700 Ευρώ, η οποία καλό θα είναι να διερευνά και όλες αυτές τις "αθέατες" σχέσεις εξουσίας,που επιβάλλουν στους "άλλους", όσους δεν "κραυγάζουν" (και πιστέψτε με υπάρχουν πολλοί σε όλους τους τομείς)μια στάση επιβεβλημένης σιωπής,που τείνει να γίνει ο κανόνας σήμερα...
Για ψάξτε λοιπόν σε βάθος το θέμα...
οκ κι αυτό κατακριτέο είναι αν όντως έχει συμβεί, δεν το γνωρίζουμε. Ωστόσο αφορά σε εσωτερικές αντιπαλότητες και προβλήματα στο επαγγελμα των δημοσιογράφων για τις οποίες δεν μας πέφτει λόγος. Όχι σε παρεμβάσεις τέτοιου τύπου όπως η χτεσινή. Εμείς δε στηρίζουμε τον Κούλογλου σε προσωπικό επίπεδο, ΑΛΛΆ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ να αποδεχτούμε ότι στην Ελλάδα του 21ου αιώνα κόβονται εκπομπές κατ' αυτόν τον τρόπο. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
ReplyDeleteΗ παρασκηνιακή δράση του οποιουδήποτε δημοσιογράφου κι η κυβερνητική λογοκρισία είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα. εδώ θίγεται ακριβώς το ίδιον της φύσης της δημοκρατίας, η ελευθερία δηλαδή του λόγου.
ReplyDeleteαυτό με το λέξους αυτοκίνητο, όταν το είδα είπα τι μαλάκας θεέ μου...why? Αλλά εγώ δε δικάζω την αριστεροφροσύνη του Κ, δε με νοιάζει, εγώ την εκπομπή βλέπω και αναλόγως κρίνω, το κόψιμο χωρίς λόγο, όμως το καταδικάζω.
ReplyDelete@axbax
ReplyDelete"Ο κ. Κούλογλου έχει καταφέρει να διαμορφώσει ένα ενδιαφέρον προφίλ, αγαπητό στά μίντια,που αναμιγνύει την αριστερή ιδεολογία με την διαφήμιση του αυτοκινήτου LEXUS και τα ένστικτα αυτοσυντήρησης του τύπου "πατάω επί πτωμάτων"
Τον Ιούνιο του 2005 υφάρπαξε την εκπομπή "Θεματική βραδιά" (διατηρώντας μάλιστα τον ίδιο τίτλο!) από ένα αξιολογώτατο συνάδελφο του που επίσης εργάζεται στην ΕΤ, το δημοσιογράφο και αναλυτή διεθνών θεμάτων κ.Γιώργο Καπόπουλο, που έκανε την εν λόγω εκπομπή στην αμέσως προηγούμενη τηλεοπτική σεζόν"
Το πιστεύω.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΚΟ.Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ.
ΑΛΛΑ
ΑΛΛΑ
ΑΛΛΑ
Ενας φιλελεύθερος σαν και μας θα μπορούσε να του πεί το εξής: "Το ξέρω ότι είσαι ένας ΑΧΡΕΙΟΣ αλλά θα υπερασπιστώ το δικαίωμά σου στην αχρειότητα.Προτιμώ να είσαι ελεύθερος και να περιφέρεις την αχρειότητά σου παρά να στηρίζω κάποιον Τύρανο που να σου στερεί την ελευθερία να το κάνεις".
Μπραβο στην ΕΡΤ.
ReplyDeleteΓια ακομη μια φορα μας απεδειξε το τι ειδους Δημοκρατια εχουμε στην Ελλαδα...
@dafni
ReplyDelete"Μήπως θα πρέπει να ανοίξουμε τα μάτια μας και να δούμε πόσο απαράδεκτοι είμαστε οι ίδιοι στο θέμα της ελεύθερης έκφρασης, αντί να σχολιάζουμε αποστασιοποιημένα, με την ιδιότητα του ανώτερου και σα να μη μας αφορά, τι κάνουν οι γείτονες μας";
Εχεις δίκαιο.Πρέπει να κοιταχθούμε στο καθρέπτη μας.
ΕΡΤ= Έγινα Ρόμπα Τελείως.....
ReplyDeletekanonika
ReplyDeleteΠροφανώς και δεν σχολιάζουμε τα αποτελέσματα που θα έχει η «ανεργία» για τον Κούλογλου. Αυτό που είναι σοβαρό είναι ο τρόπος διαχείρισης της εξουσίας και η λογική που διακατέχει τα υψηλόβαθμα στελέχη της ΕΡΤ, αλλά και το γεγονός ότι πίσω από τον Κούλογλου εργάζονταν άνθρωποι του μεροκάματου και της Ελληνικής καθημερινότητας
ReplyDeleteΣωστά! Τι θα γίνει με τα μέλη της ομάδας που στήριζε και οργάνωνε τη δουλειά του Κούλογλου τόσον καιρό; Τους σκέφτηκε κανείς αυτούς;
ReplyDeleteΔεν σχολιάζω , δεν με αφορά, ούτε μέμφομαι την επαγγελματική επιτυχία του κ.Κούλογλου. Δικαίωμα του επίσης να διαφημίζει αυτοκίνητα και να διαχειρίζεται όπως θέλει την μιντιακή του εικόνα.
ReplyDeleteΜε την προηγούμενη καταχώρηση μου και το παράδειγμα που ανέφερα, που επίσης είναι ένα δημόσιο γεγονός, αλλά όχι προβεβλημένο από τα ΜΜΕ, σχολιάζω την επιλεκτική άποψη περί δημοκρατίας. Και το δημοκρατικό ήθος που κατα την γνώμη μου δεν μπορεί να διαχωρίζει την προσωπική επαγγελματική στάση κάποιου από την κυβερνητική η εργοδοτική λογοκρισία.Δεν υπάρχει μέσα και έξω στην δημοκρατία!
"Γίνε πρώτα ελεύθερος και μετά να ζητάς ελευθερία". Αν δεν απατώμαι το λέει ο Pessoa.Και εννοεί πως προσωπική και δημόσια στάση απέναντι σε κάποιες αρχές είναι συγκοινωνούντα δοχεία.Γιατί δηλαδή να δεχόμαστε την διπλή γλώσσα?
Το να τα αποδίδεις όλα σήμερα στην κυβερνητική λογοκρισία είναι αυτονόητο.ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ!!! Καμμία αντίρρηση.Το άλλο όμως για σκεφτείτε! Απαιτεί έρευνα σε βάθος και μακριά από τα στερεότυπα. Και διασφαλίζει πιο ουσιαστικά τους δημοκρατικούς θεσμούς και όχι επιλεκτικά και κατά περίπτωση.
Οταν ήμουνα πιτσιρικάς, τα κατώτατα και αμαθή στρώματα πουλούσαν πατριωτισμό και εθνικοφροσύνη εξασφαλίζοντας έτσι μιά θέση στο δημόσιο, στην χωροφυλακή, άδειες λειτουργίας προνομιούχων/επιχορηγουμένων επιχειρήσεων, κλπ.
ReplyDeleteΣήμερα, τα ίδια στρώματα, δλδ η κοινωνικώς-αισθητικώς-μορφωτικώς-ηθικώς ΚΑΤΩΤΑΤΗ τάξη των υπηρετριών και πουτανακίων της TV, επαγγέλλεται την ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΥΝΗ και τον ΑΚΡΑΤΟ ΦΩΦΙΣΜΟ*.
Eίπαμε, δημοσιογράφοι είναι οι Χούκλη, Μανδραβέλης, Κύρτσος, Παπαχελάς, Μίχας και 5-10 ακόμα άτομα. Οι υπόλοιποι είναι απλές ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΕΣ.
*Φωφισμός εκ του Φώφη υποδηλοί τον ελληνικού τύπου λαϊκισμό avec λαμογιά.
δεν είναι απλά κυβερνητική η λογοκρισία έχει και ιδεολογικό πρόσημο : "byronisation" of the public sphere and the media realm. if u know what i mean...
ReplyDeleteΠαθατε ολοι με τη στερηση της ενημερωσης που συνεπαγεται η αποπομπη του κουλογλου..Καλος ειναι, παραδεχομαι, και παντα με ενδιαφερει να δω το ρεπορταζ..Αλλα παιδια το αφιερωμα που εκανε στην ιστορια του ΚΚΕ ηταν απλα μονοπλευρο και αυτο δειχνει και τα ορια του ιδεολογικου πλαισιου του ιδιου του κουλογλου αλλα και της κρατικης τηλεορασης. Συνεντευξη πηρε απο ιστορικα στελεχη του ΚΚΕ τα οποια εχουν πια φυγει και ηταν και φυσικο να εκφραζουν μεταξυ αλλων και την πικρια τους..οκ..Αλλα δεν ειδα πουθενα μα πουθενα την αντιληψη του σημερινου ΚΚΕ για το θεμα που απασχολουσε την εκπομπη..Ουτε κανεναν να φωναζει για τη μεροληψια του Κουλογλου
ReplyDeletewe do not judge the man "K", we criticize the Putin style heavy handed methods of giving end to a successful TV program for reasons that are not properly and thoroughly explained
ReplyDeleteBy the way, ΟΛΑ τα ΚΛΕΙΣΤΑ επαγγέλματα πρέπει να ανοίξουν ΚΑΙ εξ αυτών, το ΑΧΡΗΣΤΟ επάγγελμα του ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΥ που δεν υπάρχει στην Αγγλοσαξονική κοινωνία να ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ αυθωρεί και παραχρήμα.
ReplyDeleteΟι ταξιτζήδες και ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ είναι χειρότεροι ακόμα και από τους ΠΑΣΟΚους.
Ο big έχει δίκαιο, όπως κι ο libertarian παραπάνω. Το θέμα δεν είναι τα πρόσωπα πόσο αυθεντικά, καλά, αριστερά, κοινωνικά, όμορφα, φιλελεύθερα είναι, αλλά το αν προστατεύεται ή όχι η ελευθερία του λόγου. Στην προκειμένη περίπτωση αυτό δεν φαίνεται να συμβαίνει κι είναι απαράδεκτο. Από κει και πέρα η κρίση της ποιότητας μιας εκπομπής ή της αυθεντικότητας ή των ιδεολογικών εμμονών ενός προσώπου είναι άλλης τάξεως ζήτημα. Είναι θέμα κρίσης και ελέγχου των δημόσιων προσώπων από την κοινωνία που πρέπει να γίνεται. Δεν είναι όμως το κυρίαρχο θέμα αυτή τη στιγμή. Η ανάδειξή του σ' αυτή τη φάση του λειτουργεί παραπλανητικά.
ReplyDeleteΣήμερα πια δεν φτάνουν τα λόγια,η οργή και η εκτόνωση μέσω των blogs.
ReplyDeleteΧρειάζεται άμεσα αντιδράση στην επιχειρούμενη δικτατορία της μονοδιάστατης "ενημέρωσης" όπου βήμα έχουν μόνο όσοι στηρίζουν τους ισχυρούς και τους διαπλεκόμενους. Με αφορμή την εξοργιστική υπόθεση Κούλογλου γιατί τόλμησε να ασχοληθεί με τους παρίες των 700 ευρώ, ΕΜΠΡΟΣ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΑ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΗΣ ΕΡΤ.ΠΡΟΤΟΥ ΜΑΣ ΑΛΥΣΟΔΕΣΟΥΝ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Κι εγώ δε συμφωνώ γενικότερα με την ιδεολογική γραμμή των εκπομπών του Κούλογλου, αν και θα ήταν άδικο να μην αναγνωρίσει κανείς ότι τουλάχιστον προσφέρουν πλούσιο υλικό για πληροφόρηση και προβληματισμό.
ReplyDeleteΩστόσο, αυτό που συμβαίνει είναι αδικία (και πολλά περισσότερα). Είτε ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος ονομάζεται Κούλογλου είτε όχι, είτε συμφωνούμε ή διαφωνούμε με τις κατευθυντήριες γραμμές των εκπομπών του, αυτό που του συνέβη είναι καταδικαστέο! Ας μη μπερδευόμαστε...
"Η Διοίκηση της ΕΡΤ ζήτησε τη ματαίωση της προβολής του ντοκυμανταίρ της Γενιάς των 700 ευρώ"
ReplyDeleteΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 13-05-08 σελ.18
Αυτό εγώ δυσκολεύομαι να το καταλάβω.HELP!!!
Κύριοι της Δημόσιας τηλεόρασης, γιατί θα πρέπει να βλέπω φραπελιές,εξωγήινους και βραζιλιάνικες σαπουνόπερες;
ReplyDeleteΕπανορθώστε το λάθος σας και συνεχίστε να προβάλετε από την ΕΤ1 (που την πληρώνουμε όλοι), τις πολύ καλές και κυρίως πολύ χρήσιμες εκπομπές του Στέλιου Κούλογλου.
κάμερες, φίμωση bloggers, Κούλογλου..
ReplyDeleteΖΗΤΩ Η ΝΕΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
να τους χαίρεστε...
Αυτά για όσους αμφιβάλουν ακόμα να κάνουν το βήμα και να πετάξουν την TV... η να την κάνουν ενυδρείο whatever...
ReplyDeleteH TV EΡΥΦΘΗ!
Αίσχη και Λογοκρισία.
ReplyDeleteΔε λογοκρίνουν τους πολιτικούς λόγους που τολμούν και εξτομίζουν τέτοια λόγια. Λογοκρίνουν εκπομπές και ανθρώπους που προσπαθούν να επιβιώσουν σε μια τηλεοπτική πραγματικότητα η οποία στρέφεται μονίμως εναντίον τους.
Εσείς που λέτε ότι "δε συμφωνείτε με την ιδεολογία των εκπομπών του Κούλογλου" πολύ θα ήθελα να μας αναπτύξετε τη δική σας ιδεολογία.
Όσα παραθέτει στις εκπομπές του είναι απολύτως τεκμηριωμένα και κοινώς αποδεκτά. Τι δε σας αρέσει δηλαδή; Με τι δε συμφωνείτε;
Καλή σας ημέρα..
www.rwf.gr
wert01gf.blogspot.com
Οοοπ, καλά πότε προλάβανε και κάνανε τέτοια πατατιά;
ReplyDeleteΜάλλον ακούνε "γενιά 700" και τους σηκώνεται η τρίχα κάγκελο!
Απαράδεκτοι
To ωραίο της υπόθεσης είναι ότι τους πληρώνουμε κιόλας. Τζάμπα μάγκες!
ReplyDeleteΜπορούν τώρα να βάλουν τον Μάκη στη θέση του Κούλογλου να κάνει "αποκαλυπτικό ρεπορτάζ", να ανεβάσουν και την ακροαματικότητα βρε παιδί μου.
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteΔΙΑΒΑΖΩ παραπάνω:
ReplyDelete"Η ΤV ΕΡΥΦΘΗ" (SIC)
Ενα είναι σιγουρο... πως η ΣΥΜΜΟΡΙΑ του 81 κατέστρεψε το ΕΘΝΟΣ.
Τώρα ΟΛΟΙ οι Ελληνες μιλούν και γράφουν Σλαβομακεδονικά!!!!
Είμαι 27 ετών και τα τελευταία 5 χρόνια ζω μόνη μου σε χώρα της Ε.Ε., όπου και ακολουθώ ακαδημαΪκή καριέρα σε γνωστό πανεπιστήμιο. Έφυγα απο την Ελλάδα, γιατί απλά δεν ήθελα να ανήκω κι εγώ στη γενιά των 700 ευρώ και επειδή κατάλαβα νωρίς ότι το πολίτευμα της χώρας μου ΔΕΝ είναι η δημοκρατία, όπως θέλουμε να πιστεύουμε. Η πρόσφατη άσκηση λογοκρισίας της ΕΡΤ στην εξαιρετικής ποιότητας εκπομπή του κ. Τέλλογλου το επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά στην πράξη. Δεν μπορούσα να ανεχτώ ότι στη χώρα μου 'βιάζονται' καθημερινά οι νέοι και ότι τους έχει αφαιρεθεί το δικαίωμα να κυνηγήσουν το όνειρο τους στη χώρα τους και να είναι αυτοί οι πρωταγωνιστές της κοινωνικής ζωής ανοίγοντας το δρόμο της προόδου με τις φρέσκες ιδέες τους και -πολύ συχνά- με την υψηλή μόρφωσή τους. Τώρα εδώ που βρίσκομαι το σύστημα με προωθεί και επενδύει σε μένα γιατί απλά είμαι νεα. ΤΩΡΑ ζω τον δικό μου μύθο. ΤΩΡΑ είμαι ελεύθερη.
ReplyDeleteεκπομπή του κυρίου Κούλογλου θες να πεις. ΚΟΜΦ πως σου φάνηκε το κάλεσμα γαπ να μαζέψουν οι φορτηγατζήδες την απεργία;
ReplyDeleteΠεριμένω με ανυπομονησία το Στέλιο Κούλογλου να προβάλει την εκπομπή για τη γενιά των 700 ευρώ από άλλο σταθμό, ακόμα πιο δυναμικά.
ReplyDeleteΑν νομίζει η κυβέρνηση ότι μπορεί να κλείσει το στόμα των δημοσιογράφων σε μια κοινωνία πολυφωνίας, τότε πλανάται πλάνην οικτράν.
Τη βλέπω τη δουλειά να γυρίζει boomerang για την κυβέρνηση της φίμωσης. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δημοσιογράφος μεγέθους Κούλογλου απολύθηκε λόγω ενός ντοκυμαντέρ και της επιμονής του για δημοσιογραφική βίζα για μια άλλη. Πολύ πιθανόν αυτά να ήταν το κερασάκι στην τούρτα, της εσωτερικής αντιπάθειας και κόντρας που λογικά σταδιακά οδήγησε εδώ. Αλλά και πάλι, η κίνηση αυτή, τόσο λάθος τοποθετημένη χρονικά, δίνει ισχυρότερη φωνή και στη Γενιά των 700 Ευρώ, και στην κατακριτέα φωνή κατά της άθλιας καταπιεστικής κι αντιδημοκρατικής εξουσιαστικής μηχανής της Κίνας. Δεν ενημερώθηκε καλά ο Κωστάκης, ή μάλλον ξέχασε να διαβάσει ιστορία. Οι κινήσεις άμυνας και διπλώματος πάντα κάνει τους δεξιούς να χάνουν το παιχνίδι. Και αυτή η πορεία αρχίζει στο μυαλό των πολιτών. Μόνο να μην παρασυρθούμε από το πνεύμα του αριστερίστικου λαϊκισμού και τραμπουκισμού ως μέσο αντίδρασης
ReplyDeleteΔάφνη, έχεις δίκιο, αυτά τα παιδιά είναι οι αφανείς ήρωες και τα γνωστά θύματα, πληρώνονται 700 ευρώ μισθωτοί με το μπλοκάκι, δουλεύουν 12ωρα και από τη μια μέρα στην άλλη είναι πάλι στον κόσμο της ανεργίας και της ανασφάλειας. Αν είναι μαχητές όμως δεν θα πάθουν τίποτα, νέοι είναι, αν δραστηριοποιηθούν θα τη βρούνε πάλι την άκρη. Κι αυτά μέρος της ζωής είναι, καλύτερα να τα πάθουν τώρα, παρά στα 50 και στο παρά πέντε του εργασιακού τους βίου. Τότε να δεις πώς δε βρίσκεις δουλειά πουθενά.
Άντε, και το επόμενο ντοκυμαντέρ, θα είναι η ιστορία του ντοκυμαντέρ του Κούλογλου για την Γενιά των 700 ευρώ και η απόλυση του γιατί η ελευθερία έκφρασης στην Ελλάδα δεν επιτρέπει περιθώρια έκφρασης για τους G700 από την κυβέρνηση.
Nαι ρε σεις, συνεννοηθείτε με τον Κούλογλου να την ανεβάσετε έστω και μισή...
ReplyDelete΄Aξιος, άξιος ο μισθός τους.
ReplyDeleteKαραμανλής σαν Πούτιν.
Είμαστε μάγκες στην εξωτερική πολιτική
και στο εσωτερικό της μπανανίας
κόβουμε κεφάλια.
Θα τον γράψει η ιστορία
πιθανόν ως έναν από τους πιο ισχυρούς προθυπουργούς που έχουν περάσει αλλά
και ως τον AΠOΛΥTO TΙΠOTOΛOΓO.
Kυβερνά όπως ο καφετζής του χωριού.
Mαγκιά και τα μυαλά στα κάγγελα.
´´πρωθυπουργούς΄΄
ReplyDeleteOι δημοσιογράφοι ΔΕΝ επιτρέπεται να ΦΟΡΤΙΖΟΥΝ το reportage, reporting ή την έρευνά τους με την προσωπική τους ιδεολογική απόκλιση, ΜΗΔΕ καν να προβαίνουν σε σχόλια, εξαιρουμένων ειδικών άρθρων που σκοπός τους είναι αποκλειστικά ο σχολιασμός.
ReplyDeleteΑυτό το διδαχθήκαμε στο Πειραματικό στην Α Γυμνασίου, στην Αγωγή του Πολίτη.
Συμφωνώ και επαυξάνω ΠΑΝΑΓΡΙΟΤΑΤΕ,
ReplyDeleteΑΛΛΑ
ΑΛΛΑ
ΑΛΛΑ
δίπλα στο ΤΙΠΟΤΑ (δηλαδή το ΜΗΔΕΝ) έχουμε το ΜΕΙΟΝ, δηλαδή μιά ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝ ΠΟΙΝΙΚΩΝ, που κατέστρεψε το ΕΘΝΟΣ.
ΑΥΤΗ είναι η ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ της ΕΛΛΑΔΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ για να είμαστε δίκαιοι, δεν είναι ο Καραμανλής που ΟΥΔΕΝ πράττει, είναι ο λαουτζίκος των κεκτημένων που ΟΥΔΕΜΙΑ επιτρέπει ΑΛΛΑΓΗ................
ΔΗΛΩΝΕΙ ο λαουτζίκος πως θέλει ΑΛΛΑΓΗ, αλλά ΜΟΛΙΣ ΘΙΓΟΥΝ τα προσωπικά του κεκτημένα ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΙ, ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ, ΑΚΥΡΩΝΕΙ.
Η ΕΛΛΑΣ ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ
Εχω προτείνει εδώ μέσα ένα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣ ΤΡΙΠΟΛΙΚΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ
ReplyDeleteΚΑΙ έχω προτείνει να το συζητήσουμε ΕΔΩ μέσα, εδάφιον προς εδάφιον, λέξη προς λέξη
ΚΑΙ έχω προτείνει να ερχόσαστε στο μικρό μουσείο της Ρηγίλλης, όταν είμαι στην Ελλάδα, να συζητήσουμε το ΘΕΜΑ ad nauseam, σε πολιτισμένη και απόλυτα αισθητική ατμόσφαιρα
αλλά
ΦΟΒΑΣΤΕ.
KAI κάτι άλλο που μας έμαθαν στο Πειραματικό
ReplyDeleteΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗΝ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗΝ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Αλλιώς θα τρώτε Φώφη και Αλογοσκούφη στην μάπα και θα το ΑΞΙΖΕΤΕ!!
@wert01gf
ReplyDeleteΘα προτιμούσα ορισμένα ρεπορτάζ/ντοκυμαντέρ κάποιων δημοσιογράφων να είναι λιγότερο ιδεολογικά φορτισμένα - με κάλυψε ο Κομφούκιος. Ο κάθε τηλεθεατής ας επεξεργάζεται τα στοιχεία που λαμβάνει και σύμφωνα με αυτά ας οδηγείται στα συμπεράσματά του.
Ωστόσο, το θέμα μας είναι η αυθαίρετη παύση εργασίας ενός δημοσιογράφου που παρουσιάζει ελεύθερα τα θέματά του, καθώς και του δημοσιογραφικού του τιμ που τον στηρίζει στην αποστολή αυτή.
Σε αυτούς που κλαίνε για το τι θα γίνουν οι δημοσιογράφοι της ομάδας τους Κούλογλου, θα ήθελα να τουε καθυσηχάσω, καθώς αυτοί θα συνεχίσουν να δουλεύουν στην ΕΡΤ.
ReplyDeleteinside information?
ReplyDeleteΣιγά βρε παιδιά!Ο κ. Κούλογλου είναι πολύ καλός στο να κάνει κάθε φορά ένα μιντιακό μπουμ και να επεξεργάζεται ένα προφίλ δήθεν επαναστατικό. Το εκμεταλλεύεται μάλιστα πολύ καλά στο επόμενο επαγγελματικό του βήμα!Και σε διαφημίσεις τύπου LEXUS. Προσθέτω ότι το ίδιο έκανε και το 2005 όταν έδινε συνεντεύξεις στα ποικίλα περιοδικά λέγοντας ότι τον "κόβουν οι κομπλεξικοί", επειδή μετέφεραν την εκπομπή του "Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα" από την ΝΕΤ στην ΕΤ1.Και τότε πήγε στην ΕΤ1 με δώρο ακόμη μία εκπομπή την "Θεματική βραδιά"!
ReplyDeleteΠου την "υφάρπαξε" από κάποιον άλλο!Ας υπάρχει λίγο μέτρο.Μπορεί πολύ απλά να έκλεισε ο κύκλος της εκπομπής του.Αλλωστε τελευταία πολύ συχνά επαναλαμβανόταν.Π.Χ.το ρεπορτάζ περί κομμουνιστικής αριστεράς κλπ κλπ.Αλήθεια έχω και μια απορία.Πληρωνόταν για τις επαναλήψεις του? Μπορεί ο,τιδήποτε πλέον γίνεται μιντιακή φιέστα να ταυτίζεται με αντίσταση? Μήπως είναι πολύ εύκολο και πολύ φτηνό?Υπάρχουν και άλλοι που κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους (και δεν αναφέρομαι μόνο στον χώρο των ΜΜΕ)και υφίστανται αδικίες, λογοκρισίες, απολύσεις κλπ.Δεν τους ψάχνετε κι αυτούς? Ε όχι και να ζούμε με ήρωες σαν τον Κούλογλου!Θλίβομαι μάλιστα όταν βλέπω κόμματα σαν τον συνασπισμό να πέφτουν στην ίδια μιντιακή παγίδα.Το να κάνεις δηλαδή με τον Κούλογλου σημαία, κυβερνητική αντιπολίτευση.Μήπως τον προετοιμάζουν για βουλευτή επικρατείας?Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς την τόσο μεγάλη αναστάτωση.Και την "μεγαλειώδη" επερώτηση στην βουλή.Μήπως πολιτική και λάιφστάιλ πάνε χέρι-χέρι πιά?
ρε συ κομφούκιε δε φοβόμαστε, απλά πήζουμε με δουλειά
ReplyDeleteεξακολουθώ να αδυνατώ να καταλάβω γιατί η διακοπή ενός αριστερίζοντα, λεξουσδιαφημιστή, υφαρπαγέα εκπομπών δημοσιογράφου για ορισμένους δεν αποτελεί φίμωση, μόνο και μόνο επειδή είναι αριστερίζοντας, λεξουσδιαφημιστής, υφαρπαγέας εκπομπών, δημοσιογράφος.
ReplyDeleteΚαι τον Τριανταφυλλόπουλο να έκοβαν (χωρίς σοβαρό λόγο) πάλι το ίδιο θα λέγαμε: Δεν νοείται η λογοκρισία σε μια δημοκρατική χώρα!!
ακόμα και την παναγιωταρέα...
ReplyDeleteΜα ο κ. Κούλογλου με την στήριξη των μίντια και των κομματικών μηχανισμών τύπου πασόκ και συνασπισμού που διαθέτει, μετέτρεψε την διακοπή της εκπομπής του σε σκηνοθεσία λογοκρισίας!Αυτό λέω.Δεν είδα να γίνεται το ίδιο "μπούγιο" και για άλλες πολύ αξιόλογες περιπτώσεις,που είναι τα σιωπηρά θύματα της λογοκρισίας, παντού, όχι μόνο στα ΜΜΕ...Αυτό προσπαθώ να επισημάνω, αλλά φαίνεται πως δεν γίνεται κατανοητό.
ReplyDeleteΑλλά τέρμα. Βαρέθηκα την ιστορία και την περαιτέρω διαφήμιση του κ.Κούλογλου.Απομένει να τον δούμε και στην εκπομπή του Λαζόπουλου!
Με χαιρετισμούς και αγάπη στην γενιά των 700 ευρώ!Μην μασάτε τόσο εύκολα.
Κυριες και Κυριοι
ReplyDeleteΠροσωπικα πιστευω οτι με αυτη την αποφαση η τηλεοραση γινεται ολο και πιο φτωχοτερη στην μαχητικη και ποιοτικη δημοσιογραφια και κλειδωνιζεται ο θεσμος της ελευθεριας του τυπου. Ο κυριος Κουλογλου ειναι απο τους τελευταιους δημοσιογραφους ο οποιος τηρουσε τις βασικες αρχες και τον κωδικα δεοντολογιας στην δημοσιογραφια. Μακαρι καποιοι να συνεχισουν το εργο του καθως επισης ελπιζω ο ιδιος να συνεχιζει να προβαλει το εργο του τουλαχιστον απο καποιο αλλον τηλεοπτικο σταθμο. Ολα αυτα επιδεικνυουν μια κυβερνήση η οποια κυριολεκτικα κρυβεται πισω απο το συγκεκριμενο προβλημα και με ψευδεις δηλωσεις υποβαθμισει το φαινομενο της φτωχειας.Σε αυτο ερχεται να προσθεθει και η ανικανοτητα
και των υπολοιπων πολιτικων δυναμεων οι οποιες εκμεταλευονται το συγκεκριμενο θεμα για καθαρα μικροκοματικους σκοπους.Και απο την στιγμη που κανενας αρμοδιος παραγοντας δεν εκφραζει προθυμια για το προβλημα της φτωχιας προσωπικα προτεινω εσεις που δημιουργησατε αυτο το blog να περασετε στο επομενο σταδιο.Αυτο το blog να μην ειναι μονο ενημερωτηκο αλλα να αποτελεσει ενας βαθμος πιεσης στην κοινωνια.Προσπαθειστε και να ειστε σιγουροι οτι θα τα καταφερετε γιατι θα εχετε την υποστηρηξη ολων μας.Ευχαριστω πολυ και συγνωμη για την μακρυγωρια.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!!
ReplyDeleteΟ κύριος Κούλογλου ΟΥΔΕΜΙΑ έχει σχέση με την ΥΨΗΛΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
και όταν λέω υψηλή δημοσιογραφία εννοώ προδιαγραφών Edward Murrow, του μοναδικού δημοσιογράφου που είχε το σθένος να πεί στον Mc Carthy, "Don't you have any decency, Sir".
After all, και εξ ορισμού,
κάθε άτομο που δεν έχει πατέρα ρουφιάνο, ούτε μάνα πουτάνα, ΚΑΙ που έχει στοιχειώδη αξιοπρέπεια ΚΑΙ νοημοσύνη, ΔΕΝ είναι ΔΥΝΑΤΟΝ να έχει ΟΙΑΔΗΠΟΤΕ διασύνδεση με ΠΑΣΟΚ ή ΣΥΝ.
Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ του 81 και ΑΠΑΝΤΕΣ οι ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ της ΠΡΕΠΕΙ να ΠΕΡΙΧΑΡΑΚΩΘΟΥΝ από την ΚΟΙΝΩΝΙΑ των ΠΟΛΙΤΩΝ.
ΠΡΕΠΕΙ να αρχίσουμε να ΕΚΔΗΛΩΝΟΥΜΕ και να ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΑΝΟΙΚΤΑ την ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ μας κατά των ΚΟΙΝΩΝ ΠΟΙΝΙΚΩΝ και ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ, των ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ του ΕΘΝΟΥΣ που μετέτρεψαν την χώρα σε 10 εκατομμύρια ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑΔΩΝ.
Κυρίες και Κύριοι,
ReplyDeleteΖητώ ΣΥΓΓΝΩΜΗ για την ΩΜΗ γλώσσα, αλλά ήθελα να πετύχω ακριβώς αυτό.. to be desturbing.
Ειτε θελουμε να το πιστεψουμε ειτε οχι δυστηχως μονο ο Κουλογλου θα εβγαζε στην φορα το θεμα της γενιας των 700 € με καποια αντικειμενικοτητα.Οσον αφορα για το πως ξεκινησε ο Κουλογλου την δημοσιογραφια και με τι? πολιτικες σκοπιμοτητες ειχε κτλ δεν διαφωνω μαζι σου. Αλλα τουλαχιστον δεν βλεπω καποιον αλλο δημοσιογραφο να φερνει το θεμα στην επιφανεια. Προσφατα ο κυριος Χατζινικολαου εκανε μια εκπομπη για το θεμα αυτο με καλεσμενους αρκετους πολιτικους και κατεληξε οπως παντα σε τηλεμαχια χωρις καμια ουσια. Για αυτο επιμενω και ελπιζω να υπαρξουν περισσοτεροι δημοσιογραφοι αυτου του ειδους για να μπορεις να εχεις μια πιο αντικειμενικη εικονα στην Τηλεοραση.Το θεμα ειναι οτι προς το παρον δεν βλεπω κανεναν.
ReplyDeleteΤο ντοκυμαντέρ για την Γ700 θα προβληθεί από την ΕΡΤ τελικά.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteδυνατώ να πιστέψω το χάλι αυτής τη χώρας!! Πως είναι δυνατόν με τέτοιο φασιστικό τρόπο να προσπαθούνε να απομακρύνουν ένα άνθρωπο που έχει να επιδείξει μόνο αξιόλογη δουλειά μέχρι στιγμής! Οι εκπομπές του αποτελούν όαση ανάμεσα στον κώλο της Σάσα Μπάστα και το ξεκατίνιαζα της Τατιάνας!
ReplyDeleteΕίναι άξιο απορίας πως πάντα καταφέρνουν άνθρωποι «νοήμονες» να ρυθμίζουν τα θέλω μας, να επεμβαίνουν στο μυαλό μας, να ορίζουν την ενημέρωση μας, την διασκέδαση μας και να οργανώνουν σύμφωνα με τις εντολές των «μεγάλων» την ζωή μας στείρα. Αποφασίστηκε λοιπόν να κοπούν δύο εκπληκτικές εκπομπές, γιατί «δεν αρέσει» σε κάποιον. Έτσι απλά.
ReplyDeleteΚαι εμείς όμως, έτσι απλά λέμε ότι «μας αρέσει» και θέλουμε να συνεχίσουν.Αν θέλετε και εσείς ψηφίστε στο http://antistathite.blogspot.com/
Πόσο ακόμα θα ανέχεστε τον και καλά "γραφικό" κομφούκιο να λέει τις μανάδες σας πουτάνες;
ReplyDeleteΕπιτέλους έλαβε τέλος αυτή η απαράδεκτη εκπομπή. Συγχαρητήρια στην διοίκηση της ΕΡΤ για την πρωτοβουλίας της. Καιρός ήταν. Τώρα μπορούν να αφοσιωθούν στην μαζική παραγωγή εκπομπών για τη Eurovision (για το κόστος μην ανησυχείτε υπάρχουν πάμπολλοι πρόθυμοι χορηγοί) , για την αναμετάδοση όλων των αγώνων του ΠΑΟ, του ΟΣΦΠ, της ΑΕΚ, του ΠΑΟΚ, του ΑΡΗ και την δραστηριότητα των ανεγκέφαλων οπαδών τους, και για εκπομπές της κ. Παναγιωτά και του κ. Ζούλα (που δεν ενοχλούν και κανένα).
ReplyDelete@ giorgos
ReplyDeleteθεμελιώδης αρχή μιας πλουραλιστικής δημοκρατίας είναι η ελευθερία του λόγου, η ανοχή και ανεκτικότητα. Ο καθένας κρίνεται γι'αυτά που λέει.
Δεν πιστεύω ότι η ακροαματικότητα του Κούλογλου ήταν μόνο 5% όπως ισχυρίζονται κάποιοι. Δεν το έβλεπαν οι δημοσιογράφοι; Δεν το έβλεπαν οι πολιτικοί; Δεν το έβλεπε κανένας από εμάς τους απλούς πολίτες που ψάχνουμε για κάτι ουσιώδες και ποιοτικό στην TV; Κρίμα που η κρατική τηλεόραση μας θεωρεί άξιους μόνο για τη EYROVISION.Κρίμα και για εμάς που την πληρώνουμε για να προοθεί την πολιτική της εκάστοτε κυβέρνησης...
ReplyDeleteΤΟ ποσταρα και στο πιο πανω θεμα.
ReplyDeleteΒασικα απο διαφημιση στην ΕΤ1 το ειδα και μετα το επιβεβαιωσα και απο τα SIte της ΕΤ και του www.rwf.gr
-Η εκπομπή θα προβληθεί την ΠΕΜΠΤΗ 22 ΜΑΪΟΥ ΣΤΙΣ 22:00, από την ΕΤ1, στα πλαίσια της Θεματικής Βραδιάς,
libartarian, πως προεξοφλείς ότι εδώ είμαστε φιλελεύθεροι (και μάλιστα του είδους σου (libertarians), που μεταφράζεται μάλλον ως αντιδραστικός νεοφιλελεύθερος);
ReplyDeleteΔεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλά είναι ο νεοφιλελευθερισμός που οδήγησε στην ύπαρξη γενιάς των 700 ευρώ όχι μόνο εδώ αλλά σε όλη την Ευρώπη.
Παιδιά για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, εμείς σας ομάδα δεν ασχολούμαστε με ιδεολογικούς μύθους του 20ου αιώνα. Είτε λέγονται σοσιαλισμός, είτε φιλελευθερισμός, είτε νεο-φιλελευθερισμός. Έχουμε μία προτίμηση προς τις σοσιαλφιλελεύθερες ή φιλελεύθερες σοσιαλιστικές προσεγγίσεις τύπου Κάρλο Ροσέλι, όμως το ζητούμενο είναι να έχεις ένα σταθερό πλαίσιο αξιών και προτάσεις που να οδηγούν-δημιουργούν αποτέλεσμα. όλα τ' άλλα είναι αναμάσημα των ιδεοληψιών της μεγαλύτερης γενιάς.
ReplyDeleteΣτέλιο μας μή μελαγχολείς ! 13-05-2008
ReplyDeleteΣτέλιο μας μή μελαγχολείς που σου καρατομήσαν...
τα δυνατά προγράμματα κάποιους θα ενοχλήσαν !
Καθένας την μουντζούρα του θέλει να την πουλήσει...
και την Αλήθεια την σωστή να τήνε στραγγαλίσει !
Ζούμε σε βάρβαρους καιρούς..λέγεται Νέα Τάξη
το μαύρο... είν' κατάλευκο, σαν χιόνι, σαν μετάξι !
Εκεί στην Κίνα μακρυά πού... σκώληκες εκτρέφει,
γιά το μετάξι δηλαδή, τί άραγε... να τρέχει ;
Μήπως ο Μάο τάκουσε, γι'αυτό κι' η γής εσείσθη,
καί το τσουνάμι έφθασε ...κι' ο Στέλιος.. απεκλείσθη ;
Η μήπως θα χαλούσαμε τους κύκλους.. τους δικούς μας,
αφού στην Κίνα στείλαμε ...τους Ολυμπιακούς μας ;
Μήπως εσύ θεάθηκες στο Σινικό το τείχος,
κρατώντας κόκκινο πανί...καί βγήκε τέτοιος... ήχος !
Μήπως κυρ Στέλιο σκέφτηκες θρυάλλιον ν'ανάψεις,
με Σινική πυρίτιδα την EΡΤ να.. ανατινάξεις;
Πάλι το ξανασκέφτομαι και... ξύνω το κεφάλι,
Στέλιο... πως καταντήσαμε σ'αυτό το μαύρο χάλι!
Εκλεισ' ο κύκλος σου πετούν κι'άντε να βρείς...την άκρη,
τέτοια σειρά να χάνεται....και πνίγομαι... στο δάκρυ.
Καί απορώ κι'εξίσταμαι γιά τη ...λογοκρισία.!
μήπως θα βρώ απάντηση με τέτοια ..υποκρισία ;
Οι πάντες το γνωρίζουνε.....κωφεύει η εξουσία..
σ' ευρώ επτακόσιων γενεά...αυτ' είναι η ουσία !
Μήπως θ'αλλάξει τίποτα αν θα το πεί ο Στέλιος.
κι' έγινε τόσος πάταγος και δώσανε το Τέλος;
Σηκώστε λάβαρο ψηλά και με τον... Αλαβάνο!
όλοι βροντοφωνάζουμε το: Κάτω Δέν Τα Βάνω !