Ομόφωνα, συμπεριλαμβανομένων των ψήφων του Έλληνα και του Κύπριου δικαστή, καταδικάστηκε η Ελλάδα από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου για την παραβίαση του δικαιώματος Ελλήνων πολιτών, που ανήκουν στην μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, να αυτοπροσδιορίζονται ως Τούρκοι συστήνοντας σωματεία για την προώθηση της ταυτότητάς τους.
Ο Άρειος Πάγος είχε απορρίψει την έγκριση σύστασης σωματείου που είχε στην ονομασία τον προσδιορισμό «τουρκικός» επικαλούμενος λόγους κινδύνου της δημόσιας τάξης σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η Συνθήκη της Λωζάννης κάνει λόγο για μουσουλμανική και όχι για τουρκική μειονότητα.
Το δικαστήριο (ΕΔΔΑ) αποφάσισε μετά την κατάθεση δύο προσφυγών (Εμίν και λοιποί και Τουρκική Ένωση Ξάνθης και λοιποί κατά Ελληνικής Δημοκρατίας), ενώ όπως επισημαίνει ο καθηγητής Ν. Αλιβιζάτος η ψήφος του Έλληνα δικαστή «έσωσε την τιμή της χώρας μας».
Τα ΜΜΕ υποδέχθηκαν την απόφαση άλλα με σκεπτικισμό (Bήμα), άλλα συντασσόμενα με το πνεύμα της απόφασης (ΤΑ ΝΕΑ, Καθημερινή) και άλλα με την υποψία ότι δεν είναι τυχαία για την τροπή των εθνικών θεμάτων (Ριζοσπάστης). Ήδη μάλιστα άρχισαν να πέφτουν τα πρώτα σκάγια από την πλευρά του «πατριωτικού μετώπου. Παρατηρήθηκαν MMΕ και πολιτικοί σχεδόν από όλο το κομματικό φάσμα, οι οποίοι θεωρούν τη συγκεκριμένη απόφαση επέμβαση στις εξωτερικές σχέσεις της Ελλάδας με την Tουρκία υπέρ της δεύτερης.
Ωστόσο, η απόφαση δεν αφορά τις εξωτερικές σχέσεις της Ελλάδας. Δεν αφορά καν τον χαρακτηρισμό της μειονότητας ως τουρκικής ή μουσουλμανικής. Kαταδικάζει την Ελλάδα διότι εμφανίζεται να στερεί από Έλληνες πολίτες το θεμελιώδες δικαίωμα να προσδιορίζουν εκείνοι την ταυτότητά τους και να καλλιεργούν τις ιδέες που εκείνοι επιθυμούν, όσο απεχθείς ή δυσάρεστες μπορεί να είναι στους υπόλοιπους.
Tο όριο σύμφωνα με την απόφαση του δικαιώματος του αυτοκαθορισμού και της καλλιέργειας δεσμών μεταξύ ατόμων που θεωρούν ότι έχουν την ίδια ταυτότητα μέσω της σύστασης σωματείων είναι το ίδιο το Σύνταγμα. H ελληνική πολιτεία ακριβώς αυτό αρνείται. Tο δικαίωμα ο κάθε πολίτης της να διαμορφώνει ο ίδιος την ταυτότητά του. ΄
Oχι απλά το αρνείται αλλά φτάνει στο σημείο να το θεωρεί κατά τρόπο παρανοϊκό απειλή για τη δημόσια ασφάλεια. Tο δικαστήριο αντιτείνει ότι εφόσον με συγκεκριμένες πράξεις απειληθεί η νομιμότητα, με πράξεις όμως και όχι με την έκφραση γνώμης ή την έκφραση αυτοκαθορισμού, τότε η ελληνική πολιτεία μπορεί να προβεί σε τέτοια κατασταλτικά μέτρα.
Kαι πράγματι η έκφραση γνώμης ή η έκφραση αυτοκαθορισμού όσο ακραία, απεχθής, περιθωριακή ή προκλητική κι αν είναι, παραμένει ωστόσο νόμιμη. Ειδάλλως νόμιμο θα ήταν μονάχα αυτό που αποδέχονται οι περισσότεροι, η έκφραση του political correct. Kαι θα ήταν όχι μόνο αντιδημοκρατικό αλλά και νυσταλέο.
Kαλώς ή κακώς έχουμε επιλέξει να ζούμε σε κράτος δικαίου. Kαι το κράτος δικαίου δεν υπάρχει σε δόσεις, λίγο, λιγότερο ή όσο μας βολεύει. Δεν τελεί υπό τον όρο της αμοιβαιότητας με τριτοκοσμικά καθεστώτα. ΄H υπάρχει ή δεν υπάρχει. Kαι αυτή ακριβώς είναι η `ύπουλη΄ δύναμη της δημοκρατίας, να ενθαρρύνει την απόκλιση, να τη συναιρεί και να τη χωνεύει.
Είναι ο πατριωτισμός της κοινής μοίρας και όχι ο πατριωτισμός της επιβεβλημένης ιδέας. Aντίθετα στην Ελλάδα της χαμηλής αυτοπεποίθησης η διαφορετικότητα αντιμετωπίζεται σαν πατριωτικά θανάσιμη απειλή.
H προσέγγιση αυτή δεν παραγνωρίζει ότι πίσω από τη μειονότητα κρύβονται παιχνίδια του τουρκικού εθνικισμού.
Aναγνωρίζει όμως ότι το ελληνικό κράτος διαθέτει τα πολιτικά εργαλεία ώστε να αντιμετωπίσει την επιθετική αυτή πολιτική. Aς φροντίσει καταρχάς τα παιδιά της μειονότητας να ολοκληρώνουν την υποχρεωτική 9ετή φοίτηση στα σχολεία και να μην καταλήγουν χωρίς εκπαίδευση, χωρίς εισοδήματα και χωρίς κοινωνικές ευκαιρίες στην αγκαλιά του Προξενείου. Oι ολοκληρωτισμοί στα πολιτικά προβλήματα απαντούν με αυταρχισμό. Oι δημοκρατίες με ευκαιρίες.
Εξαιρετικό άρθρο.
ReplyDeleteΑΝΩΤΑΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΧΟΛΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ReplyDeleteΜαθήματα δημοκρατίας.
ReplyDeleteΜπράβο παιδιά. Αγγίζετε εξαιρετικά ευαίσθητες χορδές με τα τελευταία σας άρθρα, και το κάνετε υποδειγματικά με μεστές και τεκμηριωμένες απόψεις.
ΔΙΑΒΑΖΩ στο ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΒΗΜΑ:
ReplyDeleteΣτις αρχές της εβδομάδας το ΠαΣοΚ σχημάτισε «σκιώδη κυβέρνηση». Ως συνήθως, προέκυψε σύγχυση αρμοδιοτήτων. «Δηλαδή, εμείς τι κάνουμε;» ρωτούν μέλη του Πολιτικού Συμβουλίου. Υπάρχει απάντηση. «Τους έχουμε για τη λάντζα» μου λέει μεγαλοστέλεχος. Φώφη, εσύ που είσαι μέλος του Οργάνου, ανάλαβε δράση. Αρκετά σιώπησες.
To G700, ως φαίνεται, είναι πολύ en vogue. Ολοι μας αντιγράφουν. Κύριοι του ΚΑΤΑΚΙΤΡΙΝΟΥ ΤΥΠΟΥ πρωτοτυπείστε και λιγάκι.
Το θέμα είναι γενικότερο στην Ελλάδα με το άγχος της επιβολής σε πολλά ζητήματα. Είναι ζήτημα εθνικής ή ακριβέστερα "κοινοτικής" αυτοπεποίθησης.
ReplyDeleteΚαι η υπόθεση της ονομασίας της "ξέρεισποιας" που λέει και ο Κούρτοβικ στο νέο του βιβλίο
έχει να κάνει με την καταπίεση που δέχθηκαν πρώην σλαβόφωνοι και νυν ελληνόφωνοι πληθυσμοί και το άγχος αμφισβήτησης της ταυτότητάς τους.
Είναι το κλασσικό παράδειγμα με τους παλιούς καταπιεσμένους να γίνονται οι χειρότεροι καταπιεστές.
@Γ700
ReplyDeleteΗ σύσταση Τουρκικού σωματείου στη Δ. Θράκη δεν αποτελεί μια αυθόρμητη αντίδραση κατοίκων της περιοχής, αλλά αποτελεί ενέργεια σαφώς κατευθυνόμενη από την Τουρκική κυβέρνηση και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζεται. Ο σκοπός αυτών των σωματείων δεν είναι οι μεταφυσικές αναζητήσεις ή το σκάκι, αλλά η με κάθε μέσο και τρόπο προώθηση της "Ανεξάρτητης Δυτικής Θράκης".
Φαίνεται πως μετά την εμπέδωση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Τουρκίας στο Αιγαίο, δηλ. τη μη άσκηση του δικαιώματος επέκτασης της αιγαιαλίτιδας ζώνης στα 12νμ, τη διαφαινόμενη "λύση" του Κυπριακού, την ευθεία αμφισβήτηση εδαφών ελληνικής κυριαρχίας, σειρά πήρε τώρα και η Δ. Θράκη.
Εν τέλει αν το ελληνικό κράτος έχει τα εργαλεία και την ισχύ να προστατέψει ικανοποιητικά την Θράκη από τον Τουρκικό επεκτατισμό -γιατί η συγκρότηση Τουρκικών σωματείων αυτό εκφράζει στην ουσία του, τότε :
1)Να εξασκήσει άμεσα όλα τα νόμιμα δικαιώματα που απορρέουν από το δίκαιο της θάλασσας στο χώρο του Αιγαίου.
2)Να απαιτήσει και να πετύχει την επαναλειτουργία της θεολογικής Σχολής της Χάλκης, και το σεβασμό τουλάχιστον των περιουσιών των Ελλήνων της Πόλης.
3) Κι ας βάλει ένα τέλος επιτέλους στις παραβιάσεις του εθνικού εναερίου χώρου από οπλισμένα τουρκικά μαχητικά, τα οποία προκλητικά υπερύπτανται ακόμα και σε ύψος 100μ. από νησιά του Α. Αιγαίου.
Αν η "ισχυρή" Ελλάδα καταφέρει να εκπληρώσει και τους τρεις παραπάνω στόχους, εγώ προσωπικά θα γίνω ο πρώτος που θα υποστηρίξει το δικαίωμα των Τούρκων της Δ. Θράκης να ιδρύουν σωματεία και να λέγονται όπως θέλουν, αφού αποδεδειγμένα η Ελλάδα θα έχει την ισχύ να αντιμετωπίσει το όποιο πρόβλημα ανακύψει.
@Vaggelas
ReplyDeleteΑυτό ακριβώς λέει και το σχόλιο της Γενιάς. Εάν το ελληνικό κράτος διαπιστώσει παράνομες πράξεις ΤΟΤΕ με την απόδειξη ΠΡΑΞΕΩΝ και όχι γνώμης, σκέψης ή ταυτότητας μπορεί να πάρει μέτρα καταστολής. Επιπλέον η Ελλάδα καλώς ή κακώς ανήκει στο συνασπισμό του δυτικού νομικού πολιτισμού και όχι στη μέση ανατολή. Οπότε τα δικαιώματα ισχύουν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ εάν λειτουργεί ή θα λειτουργήσει η Σχολή της Χάλκης. Αυτά σε νομικό επίπεδο.
Σε πολιτικό επίπεδο,
πραγματιά πιστεύεις ότι πέρα από το ότι μας ξεφτιλίζει και μας υποβιβάζει σε κράτος φοβικό και αυτιτιστικό,
προσφέρει κάτι συγκεκριμένο σε "επιχειρησιακό" επίπεδο εάν μιλήσουμε με όρους μάχης.
Αυτοί του προξενείου χάνουν κάτι, δεν προωθούν την ατζέντα τους στη μειονότητα.
Προχωρώ,
μηπώς την προωθούν ακόμη περισσότερο επικαλούμενοι
τις απαγορεύσεις αυτές του ελληνικού κράτους;
Ο υποτιθέμενος σκληρός χαρακτήρας που δείχνουμε με τέτοιες αποφάσεις μηπώς τελικά είναι επαρχιωτισμός εσωτερικής κατανάλωσης που τελικά
ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ
την ατζέντα του τουρκικού εθνικισμού;
Eίπες:
ReplyDelete"Εάν το ελληνικό κράτος διαπιστώσει παράνομες πράξεις ΤΟΤΕ με την απόδειξη ΠΡΑΞΕΩΝ και όχι γνώμης, σκέψης ή ταυτότητας μπορεί να πάρει μέτρα καταστολής."
Τότε φίλε μου θα είναι αργά, γιατί η "ειρηνευτική δύναμη Δ. Θράκης" καραδοκεί σε άκρως επιθετική διάταξη από τα ανατολικά.
Είπες:
"Αυτοί του προξενείου χάνουν κάτι, δεν προωθούν την ατζέντα τους στη μειονότητα."
Η μειονότητα είτε μας αρέσει, είτε όχι, ελέγχεται πλήρως από το τουρκικό προξενείο. Η ατζέντα τους θα προωθηθεί ούτως ή άλλως.
είπες:
"Επιπλέον η Ελλάδα καλώς ή κακώς ανήκει στο συνασπισμό του δυτικού νομικού πολιτισμού και όχι στη μέση ανατολή. Οπότε τα δικαιώματα ισχύουν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ εάν λειτουργεί ή θα λειτουργήσει η Σχολή της Χάλκης.
Τα ανθρώπινα δικαιώματα ισχύουν για όσους μπορούν να τα επιβάλλουν, period!
Είπες:
"Ο υποτιθέμενος σκληρός χαρακτήρας που δείχνουμε με τέτοιες αποφάσεις μηπώς τελικά είναι επαρχιωτισμός εσωτερικής κατανάλωσης που τελικά
ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ την ατζέντα του τουρκικού εθνικισμού;"
Ο επαρχιωτισμός συναντάται μόνο σε όσους αγνοούν τον Θουκιδίδη στη χώρα που τον γέννησε. Και αυτός ο μέγιστος άνδρας σχολίασε 2500 χρόνια πριν:
Ο ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΟΣΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ, ΚΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΟΣΟ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα φίλε μου. Μακάρι όλα να ήταν τόσο διαφορετικά, μακάρι...
@
ReplyDelete"Τότε φίλε μου θα είναι αργά, γιατί η "ειρηνευτική δύναμη Δ. Θράκης" καραδοκεί σε άκρως επιθετική διάταξη από τα ανατολικά."
Και θα δεν θα επέμβει προφανώς επειδή η τίμια Ελλάς απαγόρευσε τη σύσταση του σωματείου.
"Η μειονότητα είτε μας αρέσει, είτε όχι, ελέγχεται πλήρως από το τουρκικό προξενείο. Η ατζέντα τους θα προωθηθεί ούτως ή άλλως. "
Εάν ελέγχεται πλήρως τότε εμείς γιατί προβαίνουμε σε απαγορεύσεις;
Η μοιρολατρία δεν είναι και τόσο πατριωτική. Μπορεί να ελέγχεται αλλά το κράτος οφείλει να δίνει μάχες. Και συνήθως ελέγχονται αυτοί που δεν έχουν να χάσουν και πολλά, δεν έχουν ευκαιρίες και εισοδήματα, δεν μπορούν να αισθανθούν αυτοί τη χώρα πατρίδα επειδή εμείς δεν το θέλουμε καταρχάς.
"Τα ανθρώπινα δικαιώματα ισχύουν για όσους μπορούν να τα επιβάλλουν, period!"
Είσαι σίγουρος ότι δεν ανήκεις σε κάποια μειονότητα; Δεν υπάρχουν μόνο οι εθνικές ή γλωσσικές μειονότητες ξέρεις. Υπάρχουν σεξουαλικές, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ, ακόμη και αισθητικές μειοψηφίες. Τα δικαιώματα υπάρχουν για να προστατεύουν τις μειοψηφίες από τη βούληση των περισσότερων. Και όλοι μας ανήκουμε σε διάφορες μειοψηφίες ειδάλλως θα υπήρχε μόνο ο στατιστικός άνθρωπος του μέσου όρου. Όλοι έχουμε τις διαφοροποιήσεις και τις ιδιαίτερες ταυτότητές μας. Αυτό ακριβώς είναι το ιδεώδες της δημοκρατίας, άνθρωποι με ισχυρές ταυτότητες που είναι φτιαγμένες από διαφορετικά υλικά.
"Ο επαρχιωτισμός συναντάται μόνο σε όσους αγνοούν τον Θουκιδίδη στη χώρα που τον γέννησε. Και αυτός ο μέγιστος άνδρας σχολίασε 2500 χρόνια πριν:
Ο ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΟΣΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ, ΚΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΟΣΟ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα φίλε μου. Μακάρι όλα να ήταν τόσο διαφορετικά, μακάρι..."
Όντως έτσι είναι τα πράγματα και δεν είμαι σίγουρος αν θα ήταν καλύτερα εάν ήταν διαφορετικά.
Η ισχύς δεν είναι μόνο η πραγματική ή αν θες η στρατιωτική.
Σε μεγάλο βαθμό είναι και αυτή.
ΟΜΩΣ,
ο κόσμος έχει αλλάξει πια και είναι πολυεπίπεδος. Βλέπεις ότι ακόμη και η Αμερική που είναι η στρατιωτικά μακράν ισχυρότερη χώρα στον κόσμο έχει σοβαρότατο πρόβλημα ασφάλειας γιατί ακριβώς επέλεξε να λύσει (ή να δημιουργήσει;) τις διαφορές της με στρατιωτικό και μόνο τρόπο.
Στις διεθνείς σχέσεις υπάρχει επιπλέον η ηθική ισχύς, η ισχύς του επηρεασμού της παγκόσμιας κοινής γνώμης και η οικονομική ισχύς, η οποία συναρτάται από το μπλέξιμο της χώρας με τα διεθνή οικονομικά συμφέροντα.
Τα επίκαιρα κείμενα θέλουν και επίκαιρες ερμηνείες.
Βάσει της ανάλυσης σου, Law, θα έπρεπε μια σειρά από απαγορεύσεις να αρθούν στη χώρα, συμπεριλαμβανομένου του συμφώνου ελεύθερης διαβίωσης, για ετερόφυλους και ομόφυλους, καθώς επίσης και του ανεκδιήγητου καθεστώτος των κλειστών επαγγελμάτων. Εξαιρετική η ανάλυση σου.
ReplyDeletesto EDDA eixan profygei kai kyprioi polites gia ti diekdikisi ton periousion toys kai eixan profygei kai oi Ellines tis Konstantinoupolis. Kai oi dyo bgikan kerdismenoi. Episis I Ellada ektos apo anthropistikoys logous prepei na skeftei kai toys logoys symferontos. Oti oso de lynei themata ensomatosis tis meionotitas kai kanei paixnidia, dinei xoris logo ena moxlo piesis stin alli pleyra.Sorry gia ton kynismo moy alla etsi einai. An yphrxe isonomia kai isopoliteia den tha piezotan apo kanena toyrko i eyropaio. To tragiko einai oti se ola ta balkania yparxoyn meionotites me tis opoies ta krati proeleysis kanoyn paixnidia.goodnight
ReplyDeleteΕίναι αλήθεια Law πως ότι κι αν τελικά κάνουμε, οι Τούρκοι, ένθεν και εκείθεν, θα θέσουν τις απαιτήσεις τους και τα "δικαιώματά τους" για όσο τους το επιτρέπει η δύναμή τους και η σχετική τους ισχύ. Εμείς όμως από την άλλη, θα μπορούμε να δικαιολογούμε την υποχωρητικότητά μας πολιτισμική και ηθική ανωτερότητα, νηφαλιότητα, ψυχραιμία, και απερίσκεπτα έτσι να αφαιθούμε στις απολαύσεις του παρασιτικού καταναλωτισμού και στη σιγουριά πως άλλοι θα υπερσπισθούνε για λογαριασμό μας ότι εμείς δεν μπορούμε να υπερασπίσουμε.
ReplyDeleteΟπότε λέγοντας όλα αυτά, τελικά μάλλον μου είναι παγερά αδιάφορο για το πως θα ονομάζουμε του Τούρκους της Δ. Θράκης. Η ουσία βρίσκεται αλλού. Η ουσία βρίσκεται στο αν το ελληνικό κρατίδιο έχει τα εργαλεία και την ισχύ να υπερασπίσει αυτά που εκείνο θεωρεί ως αναφαίρετα δικαιώματά του, στο παρόν αλλά και στο προσεχές μέλλον.
Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι πως πλέον η στρατηγική της φίλης και συμμάχου Τουρκίας χρησιμοποιεί την Ευρώπη για την προώθηση των διεκδικίσεών της, αντιστρέφοντας την βασική ελληνική στρατηγική των τελευταίων 10 χρόνων.
ReplyDeleteΤελικά αντί να εξημερώσουμε το θηρίο, το θηρίο θα εξημερώσει εμάς...
βέβαια βαγγέλα με τον ίδιο ακριβώς απροκάλυπτο τρόπο θέτει και η Ελλάδα τα "δικαιώματά" της στη Βόρεια Ήπειρο, όπου στην κυριολεξία αν το καλοσκεφτείς γίνεται πάρτυ παρεμβατισμού από την πλευρά μας. Αντίστοιχα η Ελλάδα προέτρεψε τους Έλληνες της Πόλης να προσφύγουν στο ΕΔΔΑ για τα βακούφια κοκ. Δυστυχώς, όπως λέει κι ο Κονδύλης παραπάνω οι μειονότητες έχουν γίνει πιόνια στα γεωπολιτικά παιχνίδια των βαλκανικών εθνικισμών ουκ ολίγες φορές. Το ερώτημα είναι πότε ευδοκιμούν οι συνθήκες να γίνονται παιχνίδια. Και είναι ξεκάθαρο ότι οι συνθήκες ευδοκιμούν όταν υπάρχει ξεκάθαρη παραβίαση θεμελιωδών δικαιωμάτων των μειονοτήτων. Διότι τότε νομιμοποιούνται ή ακόμα και καλούνται οι προστάτες να δράσουν με το αζημίωτο φυσικά. Τα θέματα αυτά προφανώς απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή, όμως η μόνη λύση τελικά είναι πολιτικές που προωθούν τον πατριωτισμό της κοινής μας μοίρας.
ReplyDeleteAυτό ακριβώς θα ήταν ευφυής κίνηση
ReplyDeleteαπό την πλευρά της Ελλάδας.
Tην ώρα που η Tουρκία θεωρεί την
μειόνοτητα πιόνι στην ελληνοτουρκική σκακιέρα εσύ αλλάζεις την ατζέντα.
Tην ΄από-εντάσσεις΄ από τις ελληνοτουρκικές σχέσεις θεωρώντας την εσωτερικό ζήτημα ελλήνων πολιτών διαφορετικής καταγωγής που για τον άλφα ή βήτα λόγο δεν απολαμβάνουν των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων όπως οι υπόλοιποι Έλληνες.
Δεν είναι σκανδαλώδες σε ευρωπαϊκή χώρα να ισχύει το 2008 η σαρία;
Κυρίες και Κύριοι,
ReplyDeleteΤΟ ΑΔΙΚΟΝ ΟΥΚ ΕΥΛΟΓΕΙΤΑΙ
Η αλήθεια είναι πως η Ελληνική Πολιτεία, αντιμετώπισε ιστορικά τους ΑΤΥΧΟΥΣ Μουσουλμάνους Ελληνες Πολίτες της Θράκης ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ και από ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ (αν είναι δυνατόν!!!) - και τους ΕΞΩΘΗΣΕ να νοιώθουν ΤΟΥΡΚΟΙ, να "γίνουν" Τούρκοι.
Θυμάμαι προ 3-4 ετών, σε μιά εκπομπή, τον Νίκο Χριστοδουλάκη να λέει, "Ενας Μουσουλμάνος της Κομοτηνής χριεάζεται άδεια από το Υπουργείο ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ για να ανοίξει ΜΠΑΚΑΛΙΚΟ"!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γράφει, λοιπόν, η G700 παραπάνω η `ύπουλη΄ δύναμη της δημοκρατίας, να ενθαρρύνει την απόκλιση, να τη συναιρεί και να τη χωνεύει
AKΡΙΒΩΣ, ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΑ.
Στην Ελληνική Συνοικία του Τορόντο, ακόμα και στις ταμπέλες των οδών, οι ονομασίες είναι ΚΑΙ στα Ελληνικά. Η Κυβέρνηση ΕΠΙΧΟΡΗΓΕΙ τις πολιτιστικές εκδηλώσεις και ΠΡΟΑΓΕΙ τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ των μειονοτήτων. Και τα παιδιά των Ελλήνων μεταναστών λένε "Είμαι Ελληνας", αλλά εννοούν εθνοτικά και παρά την έντονη Ελληνική τους κουλτούρα, νοιώθουν ΚΑΝΑΔΟΙ.
ΔΕΝ χωρεί ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ καμμιά, μα καμμιά, πως ΑΝ οι Μουσουλμάνοι της ΘΡΑΚΗΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑΝ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ, ΚΑΙ δεδομένης της ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ εισοδήματος per capita μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας, θα ΕΝΟΙΩΘΑΝ 100% ΕΛΛΗΝΕΣ.
επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πολλοί από τους αυτοεπονομαζόμενους σήμερα Τούρκους είναι Πομάκοι, οι οποίοι "τούρκεψαν" την εποχή του 50-60 λόγω των περιοριστικών μέτρων των κυβερνήσεων της Δεξιάς και της χούντας έναντι των βουλγαροσλαβόφωνων που σκοπό είχαν την προστασία της Ελλάδας από τον κίνδυνο από το Βορρά (σοβιετικό μπλοκ).
ReplyDeleteΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ
ReplyDeleteΔΙΑΒΑΖΩ
"Ζήτημα παραίτησης του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ θέτουν με νέα δήλωσή τους δύο από τους 11 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που κατέθεσαν ερώτηση στη Βουλή για τη βίλα του κ. Σουφλιά. Του καταλογίζουν «απεριόριστη αλαζονεία», τον καλούν να εγκαταλείψει τους «λεονταρισμούς» και υπογραμμίζουν πως είναι υποχρέωσή του να προσέλθει και να δώσει απαντήσεις στη Βουλή, προστατεύοντας το πολιτικό του έργο και την υστεροφημία του."
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ, πολύ σωστά.
ΚΑΙ ο ΣΗΦΟΥΝΑΚΗΣ πρέπει να δώσει ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, κύριε Γιωργάκη Παπανδρέου, για το ΠΑΡΑΝΟΜΟ στην ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜ.
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteΚανείς δεν είναι θεματοφύλακας της ηθικής και του δικαίου. Και όλοι κρίνονται για το έργο τους και για τον εαυτό τους. Αυτό όμως δεν τους στερεί το δικαίωμα να εκφράζονται, να κρίνουν και να ασκούν το ρόλο τον οποίο με την ψήφο τους τους έδωσαν οι πολίτες.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDelete"Η Κυβέρνηση ΕΠΙΧΟΡΗΓΕΙ τις πολιτιστικές εκδηλώσεις και ΠΡΟΑΓΕΙ τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ των μειονοτήτων"
ReplyDeleteΕκεί βρίσκεται και ο λόγος του αυξημένου ενδιαφέροντος γύρω από τα μειονοτικά δικαιώματα.Κυβερνήσεις,επιχειρήσεις,ιδρύματα,πανεπιστήμια,εκκλησίες,μυστικές υπηρεσίες χρηματοδοτούν πλουσιοπάροχα ερευνητές,ΜΚΟ,MEDIA για να εντοπίζουν και τις περισσότερες φορές να επινοούν και να κατασκευάζουν μειονότητες.
Σε πολλές χώρες,και όπου νάναι και στην Ελλάδα,ΣΥΜΦΕΡΕΙ να είσαι μειονοτικός.Δεν αποκτάς απλά δικαιώματα αλλά ΠΡΟΝΟΜΙΑ.
Προβλέπω άνθηση του επαγγέλματος του μειονοτικού και των συναφών δραστηριοτήτων.
κομφούκιε, λάβε υπόψη ότι η "αναγκαία παρένθεση", όταν ισούται με χρησιμοποίηση του blog για καταγγελίες και αντικαταγγελίες, οι οποίες δεν έχουν προκληθεί από το περιεχόμενο του υπό συζήτηση θέματος, αλλά από ειδήσεις για σκάνδαλα που είδες ή διάβασες στην εφημερίδα, ΣΥΝΙΣΤΑ κατάχρηση της φιλοξενίας μας και ως εκ τούτου σε παρακαλούμε να δείξεις μεγαλύτερη αυτοσυγκράτηση. Δεν έχουμε καμία όρεξη να εμπλακούμε σε θέματα του τύπου η ροζ βίλα του χ και το παράνομο του Ψ.
ReplyDeleteΕΧΕΙΣ δίκαιο. Απέσυρα τα εκ του περισσού.
ReplyDeleteΠροσωπικά με ενοχλεί περισσότερο η πολιτική εκμετάλλευση των θεμάτων αυτών παρά το αν θα μας πουν ρατσιστές γιατί δεν επιτρέπουμε να μας προκαλούν μέσα στην ίδια μας την χώρα.
ReplyDeleteΗ απόφαση του Αρείου Πάγου ήταν σωστή. Ας κάνουν μουσουλμανικό σύλλογο. Τουρκικό όχι. Δεν θα αλλάξουμε την συνθήκη της Λωζάνης γιατί είναι ντεμοντέ... και όχι Politicaly correct. Τώρα, αν δεν αρέσει στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο και μας βάλει πρόστιμο... σκασίλα μας. Θα πληρώσουμε το πρόστιμο, αλλά η απόφαση είναι δική μας.
ΤΙ λέει η ΣΥΝΘΗΚΗ της Λωζάννης Βασίλη;;;;
ReplyDeleteΔιάβασα ΚΑΙ το άρθρο #1 ΚΑΙ το άρθρο #2 και ΑΔΥΝΑΤΩ να βρω ΠΟΥ και ΠΩΣ βασίστηκε ο Αρειος Πάγος στην απόφασή του.
Σε κάθε περίπτωση, θα ήθελα να ακούσω την προσωπική σου γνώμη επί του θέματος, ώστε να υπάρξει συζήτηση.
Ευχαριστώ