Tuesday, February 5, 2008

Το Μετρό είναι δικό μας...

Από τον Aντώνη Kαρκαγιάννη

Πριν από ένα- δύο χρόνια έπαιρνα από τη Λάρισα την αμαξοστοιχία που έφτανε στην Αθήνα γύρω στις δώδεκα παρά δέκα. Ισως και τώρα να φτάνει την ίδια ώρα. Εχω αρκετό καιρό που δεν τη χρησιμοποιώ και ο λόγος είναι ο εξής: Στις δώδεκα παρά δέκα που έφτανε η αμαξοστοιχία, αλαφιασμένοι οι επιβάτες, γέροι, νέοι και παιδιά με τις αποσκευές στα χέρια, στριμώχνονταν στις πόρτες για να αποβιβασθούν γρήγορα. Και μόλις αποβιβαζόμασταν, ανάλογα με τις δυνάμεις και την ηλικία του καθενός και ανάλογα με το βάρος των αποσκευών, προσπαθούσαμε να τρέξουμε.

Ο λόγος; Για να προλάβουμε το τελευταίο Μετρό! Φτάναμε στις σκάλες οι ταχύτεροι δώδεκα παρά πέντε και είχαν κάποιες ελπίδες. Οι βραδύτεροι δώδεκα παρά τρία ή παρά δύο και βρίσκαμε τα ρολά κατεβασμένα. Ολοι απορούσαμε και αναρωτιόμασταν, μερικοί όχι και τόσο ευγενικά, γιατί, αφού γνωρίζουν ότι έρχεται αμαξοστοιχία κατάμεστη από επιβάτες, με την οποία υποτίθεται ότι το Μετρό έχει ανταπόκριση, δεν παρατείνουν τη λειτουργία του σταθμού επί πέντε ή δέκα λεπτά.

Και αφού το Μετρό μάς απέρριπτε τόσο βάναυσα και ξεδιάντροπα, κατ’ ανάγκη πέφταμε... στη φροντίδα των γνωστών ταξιτζήδων του Σταθμού Λαρίσης, που σε πηγαίνουν όπου θέλουν αυτοί και όχι όπου θέλεις εσύ. Αλλη τριτοκοσμική κατάσταση, που συνεχίζεται επί χρόνια και δεν συγκινεί κανέναν, ούτε την Αστυνομία ούτε το υπουργείο Μεταφορών. Κατόπιν όλων αυτών αναγκάστηκα να αλλάξω αμαξοστοιχία και παίρνω μια άλλη, που φτάνει στην Αθήνα περίπου στις οκτώ.

Τολμώ να πω ότι το Μετρό, που εκτός από την αναφερθείσα περίπτωση λειτουργεί άψογα και οι χώροι του είναι πεντακάθαροι (άκουσα από πολλούς να ισχυρίζονται ότι είναι το καλύτερο της Ευρώπης), το Μετρό λοιπόν, σε συνδυασμό με τον Ηλεκτρικό, άλλαξε τη ζωή μου και πιστεύω πολλών άλλων ανθρώπων. Την έκανε πιο πολιτισμένη και λιγότερο αγχώδη. Γι’ αυτό τον λόγο άκουσα με χαρά και ανακούφιση την απόφαση να παρατείνουν τη λειτουργία του Μετρό και του Ηλεκτρικού ώς τις δύο μετά τα μεσάνυχτα, στην αρχή για δύο μέρες την εβδομάδα και ίσως αργότερα για όλες τις μέρες.

Δεν μπορούσα να φαντασθώ ότι θα αντιδρούσε το συνδικάτο των εργαζομένων! Κήρυξε μάλιστα και στάση εργασίας για να ματαιώσει την απόφαση. Υπέθετα ότι το συνδικάτο και όλοι οι εργαζόμενοι θα χειροκροτούσαν με ενθουσιασμό το μέτρο, γιατί και κάποιες επιπλέον αμοιβές θα υπήρχαν και κυρίως θα προέκυπτε η ανάγκη νέων θέσεων εργασίας, σε μια χώρα που μαστίζεται από ανεργία.

Δεν αναφέρομαι στην ικανοποίηση που λογικά θα πρέπει να αισθάνεται ένα συνδικάτο όταν από την επιχείρηση ικανοποιείται το κοινό, ο λαός. Πολύ φοβάμαι ότι τα τελευταία χρόνια μερικοί αντιλαμβάνονται ότι υπάρχει συνδικαλιστική δράση και είναι αποτελεσματική μόνο όταν ταλαιπωρεί το κοινό, το λαό! Πρόκειται για μεγάλη στρέβλωση του «ταξικού αγώνα»...

Αξιοπρόσεκτο είναι το επιχείρημα των συνδικαλιστών ότι με την επέκταση του ωραρίου δεν μένει αρκετός χρόνος για τη συντήρηση των συρμών και του δικτύου. Επειδή σχεδόν για κανένα πρόβλημα δεν απαιτείται να ανακαλύπτουμε τον τροχό, καλό είναι να μάθουμε τι κάνουν σε άλλες χώρες όπου το ωράριο επεκτείνεται αρκετά πέραν των δώδεκα.

Και το τελευταίο. Οι συνδικαλιστές πρέπει κάποτε να μάθουν ότι το Μετρό δεν τους ανήκει. Ούτε υπάρχει και λειτουργεί με μοναδικό σκοπό να εξυπηρετεί τους εργαζομένους σ’ αυτό. Μας στοίχισε πολλά λεφτά για να έχει έναν τόσο περιορισμένο σκοπό.

Ανήκει στο λαό της Αθήνας και σκοπός της ύπαρξής του και της λειτουργίας του είναι να τον εξυπηρετεί. Και για την ώρα τα καταφέρνει άριστα, γι’ αυτό και ο λαός το αγάπησε. Δεν θα μας το χαλάσουν οι συνδικαλιστές και λυπάμαι που αναφέρομαι σ’ αυτούς σαν ένα ιδιαίτερο είδος εγωιστικής κι αυθαίρετης και παράλογης συμπεριφοράς...

Το άρθρο του Αντώνη Καρκαγιάννη δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Καθημερινή στις 5 - 2 - 2008.

95 comments:

  1. είπαμε να ξαλαφρύνουμε λίγο το προηγούμενο κείμενο - κάλεσμα μιας και έχει φτάσει τα 600 και πλέον σχόλια με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να παρακολουθήσει κανείς τη συζήτηση.

    ReplyDelete
  2. @ Αντώνης Καρκαγιάννης

    "Οι συνδικαλιστές πρέπει κάποτε να μάθουν ότι το Μετρό δεν τους ανήκει. Ούτε υπάρχει και λειτουργεί με μοναδικό σκοπό να εξυπηρετεί τους εργαζομένους σ’ αυτό. Μας στοίχισε πολλά λεφτά για να έχει έναν τόσο περιορισμένο σκοπό."

    ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΤΕ κύριε Καρκαγιάννη. Να το βάλετε καλά στο μυαλό σας.
    Στην Ελλάδα ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ οι ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ με απόφαση του Πατερούλη και της Συμμορίας.

    Ακούς εκεί θράσος ο Καρκαγιάννης. Ακούς εκεί θράσος ο Λαός. Ακούς εκεί θράσος τα Συλλογικά Συμφέροντα.

    ReplyDelete
  3. Κ. Καρκαγιάννη ελπίζουμε ότι θα είστε κι εσείς κοντά μας το Σάββατο βράδυ.

    ReplyDelete
  4. ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ των ΠΟΛΙΤΩΝ

    Προσέξτε, ΟΧΙ του όχλου που άγεται και φέρεται,

    ΑΛΛΑ

    της ΑΥΤΟ-ΠΕΙΘΑΡΧΗΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ των ΠΟΛΙΤΩΝ

    της ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ των ΠΟΛΙΤΩΝ,

    της ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ των ΠΟΛΙΤΩΝ,

    της ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ των ΠΟΛΙΤΩΝ

    ReplyDelete
  5. ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΟΥ και ΣΥ

    ΑΠΟ και ΠΡΟΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ με ΜΕΤΡΟ,

    ΔΕΙΞΕ τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ σου,

    !!!!!!!!!ΜΠΟΡΕΙΣ!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. MIA EYXH

    Σήμερα το ΜΕΤΡΟ από και προς αεροδρόμιο χρησιμοποιείται από
    1) ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ και
    2) τον ΚΟΜΦΟΥΚΙΟ

    Ασ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ότι σε 12 ΜΗΝΕΣ

    θα το χρησιμοποιούν και
    3) οι 600.000 ΑΘΗΝΑΙΟΙ και
    4) οι 3.600.000 ΧΩΡΙΚΟΙ που ζουν στην Αθήνα.

    ReplyDelete
  7. "Πολύ φοβάμαι ότι τα τελευταία χρόνια μερικοί αντιλαμβάνονται ότι υπάρχει συνδικαλιστική δράση και είναι αποτελεσματική μόνο όταν ταλαιπωρεί το κοινό, το λαό! Πρόκειται για μεγάλη στρέβλωση του «ταξικού αγώνα»..."

    Ο εκβιασμός του κοινού και η ομηρία των πολιτών είναι οι νέες μορφές "ταξικής πάλης".

    ReplyDelete
  8. ΕΛΛΗΝΙΔΑ και ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ,

    Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ των ΠΟΛΙΤΩΝ μακρυά από
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    ΚΟΜΜΑΤΑ
    ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ

    και το ΣΥΝΤΑΓΜΑ

    είναι

    ο ΠΛΟΥΤΟΣ σου

    τα ΕΡΓΑΛΕΙΑ σου

    τα ΕΙΡΗΝΙΚΑ σου ΟΠΛΑ

    ReplyDelete
  9. ΕΛΛΗΝΙΔΑ και ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ

    Το επόμενο Σάββατο το βράδυ

    ΟΥΤΕ EΝΑ ΧΑΡΤΑΚΙ στο ΠΑΤΩΜΑ

    μέσα ή εξω από το ΜΕΤΡΟ

    ΔΕΙΞΕ το ΨΥΧΙΚΟ σου ΜΕΓΑΛΕΙΟ


    !!!!!!ΜΠΟΡΕΙΣ!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους...

    ReplyDelete
  11. Kala re komfou pou diaolo ta skarfizesai ayta ta nick?!!

    ReplyDelete
  12. Ολα τα μέσα σταθερής τροχιάς(ΜΕΤΡΟ,ΤΡΑΜ,ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ) πρέπει να λειτουργούν 22 ώρες τις καθημερινές(04:00 έως 02:00).
    Τα σαββατοκύριακα ολο το 24ωρο..
    Υπάρχουν και εργαζόμενοι την νύχτα.
    Το πως θα γίνει αυτό ρωτήστε τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες που συμβαίνει
    επιβατης προαστιακου

    ReplyDelete
  13. Aν μπορούσα θα πήγαινα με το εξής πλακάτ:
    Μaria, fellatio expert*, στον χώρο σου μετά τις 12πμ μέσα σε λίγα λεπτά χάρη στο ΜΕΤΡΟ!

    *{(C) κομφούκιος}

    ReplyDelete
  14. Γιά να ΜΕΤΡΑΕΙ πρέπει να είναι

    1) ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ή ΤΟΛΜΗΡΟ αλλά

    2) ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΚΑΙ επί του ΘΕΜΑΤΟΣ

    Ετσι το έθεσε ο Κομφου.
    ΑΥΤΟ που προτείνεις εσύ είναι
    1) ΑΚΡΩΣ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟ και
    2) όπως θα έλεγε ο Clinton "ΔΕΝ είναι σεξ"

    ΑΛΛΑ

    ΟΧΙ τίποτ' άλλο, ΝΑ ΜΗ ΤΡΕΦΕΙ ΦΡΟΥΔΕΣ ελπίδες η νεολαία ότι η κ. Λιάνη-Παπανδρέου θα επανέλθει στην επαγγελματική ζωή.

    ΔΕΝ θάταν ΑΣΧΗΜΑ, αλλά ΨΕΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΠΟΤΕ.

    ReplyDelete
  15. εγώ Λάκη μου δεν τρέφω τρούφες ελπίδες... δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις εργασίας στην πιάτσα μας... καταραμένο Aroxol!

    ReplyDelete
  16. Ασχημα θα ΗΤΑΝ από το MILE HIGH να στραφεί στο MILE LOW η αγαπητή κ. Λιάνη-Παπανδρέου;

    ReplyDelete
  17. ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ από
    τον
    λΑΛΙΩΤΗ, τον μΑΓΓΙΝΑ, τον τΣΙΤΟΥΡΙΔΗ και τον τΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ

    είναι ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

    την ΝΥΚΤΑ

    ΙΔΙΩΣ την ΝΥΚΤΑ διότι τότε

    είναι που οι ΑΛΗΤΗΡΙΟΙ μας παρακαλάνε

    ΚΑΙ τους ΘΕΛΩ να ΠΕΙΝΑΣΟΥΝ!!!!!!

    ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ οι ΣΩΦΕΡΑΝΤΖΕΣ

    ReplyDelete
  18. Αμάν πιά Κομφου. Στόχω πει 100 φορές. Γλυκά Νερά λέγονται, Γλυκά Νερά, όχι Αλμυρά Νερά.

    ReplyDelete
  19. Έθνος: Κατάληψη σε σταθμό Μετρό υπέρ του νυχτερινού ωραρίου

    Εντονη κινητικότητα επικρατεί στο Διαδίκτυο από την περασμένη Παρασκευή, με αφορμή το... μέτωπο που έχει ανοίξει στην πρωτεύουσα για τη δοκιμαστική μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του ΗΣΑΠ, κάθε Παρασκευή και Σάββατο, μέχρι τις 02:00...

    ReplyDelete
  20. όποιος έχει facebook να δει το group Athens overnight metro Έχει μαζέψει 3100 φίλους.

    ReplyDelete
  21. Απίστευτο

    Μπαίνω στην αίθουσα γυμναστικής. Τον βλέπω να χτυπιέται λες και ήταν σε κρίση Giles de La Tourette.
    Λέω, "Τί κάνεις βρε τέρας και χτυπιέσαι, θα πάθεις κάνα έμφραγμα". Γυρίζει έκπληκτος και αποκρίνεται, "Ι dance-exercise to mUther fOcker".

    "O Χριστός και η Παναγία" είπα "τώρα στα γεράματα;". "Γρηά και ζηλιάρα είσαι συ" μου απάντησε.

    ΟΙΔΕ ο ΚΥΡΙΟΣ!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  22. Paris Metro

    Opening hours

    Trains run from approximately 0500 to 0100 every day on every station. The last train, often called the "balai" (broom) because it sweeps up remaining passengers, arrives at the terminal station at 0115. The Metro stays open an hour later on Saturdays and on nights before a holiday, when the service ends at 0215. Since 7 December 2007, the Metro stays open an extra hour on Fridays[4].

    The network stays partially open all night for New Year's Eve, Fête de la Musique or Nuit Blanche and other events.

    ReplyDelete
  23. London Underground

    The Underground does not run 24 hours a day, (except for at New Year and on major public events - such as the Queen's Golden Jubilee in 2002) because the majority of lines have only two tracks (one in each direction) and therefore need to close at night for planned maintenance work. First trains on the network start operating around 04:30, running until around 01:30.

    ReplyDelete
  24. Madrid Metro

    - OPERATION

    Mon - Sun 6:00 - 1:30

    Morning rush hours every 2-3 minutes, daytime every 4-6 minutes, every 15 minutes after midnight

    ReplyDelete
  25. @ anonymous
    "The network stays partially open all night for New Year's Eve, Fête de la Musique or Nuit Blanche and other events."

    NAI ε;;;;
    ΚΟΙΤΑ ΤΙ μαθαίνει ο άνθρωπος....
    Που λες φίλε στην Ελλάδα,
    ο ΑΡΧΙΦΟΝΗΑΣ,
    ο ΕΚΜΑΥΛΙΣΤΗΣ,
    ο ΔΙΑΦΘΟΡΕΑΣ του ΕΘΝΟΥΣ,
    ο "κάτω από 500 εκατομμύρια είναι απλώς δωράκι"

    και

    η ΣΥΜΜΟΡΙΑ του AL CAPONE (λαλιώτη)

    και

    η ΣΥΜΜΟΡΙΑ του "FOUR SEASONS"

    αποφάσισαν στα 80ς

    ότι ο "ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ" επιβάλλει να παραλύει το ΣΥΜΠΑΝ στην Ελλάδα στις 11μμ την ΠΑΡΑΜΟΝΗ της ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ.

    Εσύ δεν είσαι "ανθρωπιστής";;;;;;;

    ReplyDelete
  26. Τον καημένο, τον ΑΠΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ που με τον ΙΔΡΩΤΑ του, μεσ' το ΚΡΥΟ και στο ΧΙΟΝΙ, λίγα ΨΙΧΟΥΛΑ, πάει κι αυτός στον ΦΤΩΧΙΚΟΝ του ΜΕΖΟΝΕΝ, μόλις 150 τμ

    ΑΧ ΑΚΑΡΔΗ ΚΕΝΩΝΙΑ

    ΑΤΙΜΗ ΚΕΝΩΝΙΑ

    Κομφούκιοι και όπως αλλιώς μεταμορφώνεστε, που πίνετε το αίμα του κοσμάκη.

    ΕΜΕΙΣ θα είμαστε ΠΑΝΤΑ σις επάλξεις, θα παλαίψουμε στα χαρακώματα για τον

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΘΡΩΠΟ

    Εμείς λέμε ΟΧΙ στους ΑΡΙΘΜΟΥΣ

    ReplyDelete
  27. To 150 arithmos den einai?

    ReplyDelete
  28. AΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

    Στα Προκαταρκτικά, μεταξύ των Δημοκρατικών
    Clinton Wins: California, Arizona, Missouri, New Jersey, Massachusetts, New York, Oklahoma, Arkansas, Tennessee

    Obama Wins: Idaho, Minnesota, Connecticut, Kansas, Utah, North Dakota, Alabama, Delaware, Illinois, Georgia

    Η κυρία Clinton κερδίζει 9 Πολιτείες έναντι 10 του κυρίου Obama, ΑΛΛΑ πρέπει να λάβετε υπόψη ότι η πρώτη ΚΕΡΔΙΣΕ California και New York που από μόνες τους, λόγω τεράστιου πληθυσμού, της προσφέρουν προς το παρόν ΜΕΓΑΛΗ πλειοψηφία ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ (delegates). Remember that the number of delegates from each state is proportional to the population.

    Tα παραπάνω είναι ακριβή στις 12:30 πμ EST, δηλαδή 7:30 πμ Ελλάδας.

    ReplyDelete
  29. Aπό τους Ρεπουμπλικάνους κερδίζει ο John McCain. Σημειώσατε ότι ο τελευταίος είναι, κατά βάση, αντίθετα προς το κοπρόσκυλο που είναι σήμερα στην προεδρία, ένας ΕΝΤΙΜΟΣ άνθρωπος, ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΥ του Βιετνάμ κλπ, ΑΛΛΑ επειδή δεν είναι ρουφιάνος, δεν είναι διπλωμάτης, δεν είναι φίλος με το κοπρόσκυλο και δεν είναι σε πολυ θερμές σχέσεις με τους φασίστες του ΝΟΤΟΥ, είναι βέβαιο πως ΔΕΝ θα προκαλέσει μεγάλη συσπείρωση στoυς "praise-the-Lord-the-watermelons-and-the-amunition*" [="δοξάστε τον Θεό, τα καρπούζια και τα πυρομαχικά" χαχαχαχαχαχαχα] υπερυσντηρητικούς της Ζώνης της Βίβλου (Bible Belt).

    ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
    Πιθανότατα η αναμέτρηση το Νοέμβρη θα είναι μεταξύ Clinton και McCain, στην οποία περίπτωση η ΝΙΚΗ της πρώτης θα είναι ΑΝΕΤΗ.

    Προβλέπω ΜΑΖΙΚΑ ΕΜΦΡΑΓΜΑΤΑ στους υπερσυντηρητικούς του ΝΟΤΟΥ που μισούν τους Clintons θανάσιμα.

    Σε κάθε περίπτωση, έχουμε λόγους να αισιοδοξούμε. Οι Clintonς είναι αμφότεροι ΣΠΑΝΙΑ ΜΥΑΛΑ. Η Οικονομία θα ΠΑΡΕΙ μετά βεβαιότητας την πάνω βόλτα και θα γίνει σταδιακή απόσυρση (όχι άμεση) από το ΙΡΑΚ. H Eυρωπαϊκή και γενικότερη πολιτική των ΗΠΑ, θα παραμείνει, εννοείται, ως έχει.

    ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΠΑΛΙ Ο DOW JONES. Βλέπετε, η WALL STREET που ιστορικά έκλινε πάντα δεξιά, έχει αρχίσει εδώ και 20 χρόνια να αντιλαμβάνεται το ΦΙΑΣΚΟ της βλακείας των Ρεπουμπλικάνων προέδρων, ιδίως των πατρός και υιού, ΚΑΙ την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ καταστροφή που επέφεραν και κατάφεραν στην χώρα.

    * Το "the amunition" δηλαδή "τα πυρομαχικά" έχει σχέση με τον πόλεμο Βορείων και Νοτίων. Τους έχει μείνει από τότε, για να αντιλαμβάνεσθε πόσο βαθειά αντιπαθούν τους Βορείους. Οι τελευταίοι, βέβαια, δεν μισούν τους Νοτίους (και δεν μισούν γενικά) ΑΛΛΑ νοιώθουν περιφρόνηση, για να ΜΗ πω ντροπή, για το επίπεδο των Νοτίων [πρέπει κάποτε να διαβάσετε Wlliam Faulkner, John Steinbeck και Alexis de Toqueville και θα καταλάβετε το Νότο].

    Από τα βιβλία του Steinbeck, συνιστώ ειδικά τα "Grapes of wrath" [Σταφύλια της οργής] και "Of mine and men" [Ανθρωποι και ποντίκια].

    ΚΑΙ να θυμάστε πάντα, ΠΡΙΝ ανοιξετε το στόμα για να πείτε ΑΡΛΟΥΜΠΙΤΣΕΣ που σας έμαθε το ΑΡΧΙΚΑΘΑΡΜΑ εναντίον των Αμερικανών, πως έχει βγάλει και ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ των ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, της ΤΕΧΝΗΣ και του ΗΘΙΚΟΥ ΣΘΕΝΟΥΣ αυτή η ΧΩΡΑ, μα κολοσσιαίους σας λέω - σε βαθμό που να μένει κανείς ενεός.

    ReplyDelete
  30. ΚΑΙ να θυμάστε πάντα, ΠΡΙΝ ανοιξετε το στόμα για να πείτε ΑΡΛΟΥΜΠΙΤΣΕΣ που σας έμαθε το ΑΡΧΙΚΑΘΑΡΜΑ εναντίον των Αμερικανών, πως έχει βγάλει και ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ των ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, της ΤΕΧΝΗΣ και του ΗΘΙΚΟΥ ΣΘΕΝΟΥΣ αυτή η ΧΩΡΑ, μα κολοσσιαίους σας λέω - σε βαθμό που να μένει κανείς ενεός.

    February 6, 2008 8:38 AM

    Mας ενδιαφέρουν αυτά που λές και γράφεις για την Αμερική.Είσαι ένας φιλελεύθερος Αμερικανικών προδιαγραφών.Σπεύδω να το διευκρινίσω με δύο παραδείγματα.
    -Στην Ελλάδα μπορείς να δηλώνεις φιλελεύθερος και να είσαι οπαδός του Ανθιμου.
    -Ο ΓΑΠ είναι ένας φιλελεύθερος Αμερικανικών προδιαγραφών που τρώει ξύλο από τους "αριστερούς" όλων των παρατάξεων και κυρίως απο τα MEDIA.Και όμως είναι ο τελευταίος επώνυμος Ελληνας πολιτικός που είναι, ουσία και όχι τύποις, φιλελεύθερος.

    ReplyDelete
  31. Σημειώσατε, επίσης, πως η κυρία "Μαίρη Λίντα" [Merrill Lynch] που (σαρκάζω) "ΔΕΝ ήθελε να βγει το ΠΑΣΟΚ στην Ελλάδα λόγω ανησυχιών της ΜΗΠΩΣ διαταραχθεί η παγκόσμια ισορροπία", [χαχαχαχαχαχα - ΕΙΧΑΝΕ ΧΤΥΠΗΘΕΙ οι ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ στα ΓΕΛΙΑ όταν ΔΙΑΒΑΣΑΝ τις προεκλογικές ΑΡΛΟΥΜΠΟΕΙΔΕΙΣ ΑΙΤΙΑΣΕΙΣ του ΔΟΛ, της "ΚΙΤΡΙΝΟΤΥΠΙΑΣ" και του ΠΑΣΟΚ]

    έχει ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΑΝΑΚΑΜΨΗ του ΔΟΛΛΑΡΙΟΥ.

    ReplyDelete
  32. Παρμενίδη που ήσουνα όλη μέρα χθές. Μας έλειψες. Μήπως συνωμοτούσες βρε;;; (σε δουλεύω)

    ReplyDelete
  33. Εrratum

    Of mine and men -> Of mice and men

    ReplyDelete
  34. Εχω την πεποίθηση ότι οι Clintons γνωρίζουν πολύ καλύτερα τα παγκόσμια προβλήματα και είναι και ικανώτατοι να τα διαχειριστούν.Θα ανασάνει ο πλανήτης αν εκλεγούν το Νοέμβρη.

    ReplyDelete
  35. EΛΛΕΙΜΜΑ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

    Παίδες σας τόχω πει ξανά, αλλά επανάληψις μήτηρ μαθήσεως.

    Ο Clinton άφησε ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ 100 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΔΟΛΛΑΡΙΩΝ.

    Το κοπρόσκυλο θα αφήσει ΕΛΛΕΙΜΜΑ
    800, επαναλαμβάνω 800 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΔΟΛΛΑΡΙΩΝ.

    UNPRECEDENTED DISASTER!!!!!!!!!

    BUSH = Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ + ΤΣΟΒΟΛΑΣ

    Και τουλάχιστον, ο Αντρέας έκλεψε από μένα και έδωσε 70% στον λαουτζίκο και 30% σε Κόκκαλη-Βαρδινογιάννη-Κοσκωτά, αυτός, όμως, ο αλητήριος cow-boy τάδωσε ΜΟΝΟΚΟΥΚΙ στην HALLIBURTON και σε μερικούς ακόμα μεγαλοαπατεώνες της FORTUNE 500 !!!!!!

    ReplyDelete
  36. Ο Αντιαμερικανισμός στην Ελλάδα είναι μια πονεμένη ιστορία.
    Ο Ανδρέας έχει ένα μέρος της ευθύνης γι'αυτό αλλά ο ίδιος δεν ήταν αντιΑμερικανός ιδεολογικά παρά του ότι εισήγαγε τον τριτοκοσμισμό στην πολιτική ζωή της Ελλάδας,ως υποστηρικτής ενός τρίτου πόλου-κόσμου την εποχή του Διπολισμού.
    Ο παππούς Καραμανλής ήταν περισσότερο αντιαμερικανός με καθαρά Γκωλλικά κριτήρια.
    Ο ανεψιός Καραμανλής είναι αντι αμερικανός περισσότερο και από τους άλλους δύο για λόγους ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥΣ.Είναι βαθειά συντηρητικός τύπου "Αμερικανού του Νότου".Αυτό ίσως δεν το προσέξαμε ιδιαίτερα.Αλλωστε μας είναι ΠΟΛΥ ΑΓΝΩΣΤΟΣ ο πρωθυπουργός μας.Δεν ξέρω αν τον γνωρίσουμε ποτέ.

    ReplyDelete
  37. "Αλλωστε μας είναι ΠΟΛΥ ΑΓΝΩΣΤΟΣ ο πρωθυπουργός μας.Δεν ξέρω αν τον γνωρίσουμε ποτέ"

    Τον γνωρίζουμε,τον γνωρίζουμε.Είναι κρυψίνους και καταχθόνιος οπαδός της μυστικής και κλειστής πολιτικής που τη χαρακτηρίζει το ΑΠΛΕΤΟΝ ΦΩΣ.

    ReplyDelete
  38. ΑΠΛΥΤΟΝ ΦΩΣ ΣΕ ΟΛΑ!!

    ReplyDelete
  39. ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
    Το έλλειμμα μέχρι πρότινος ήταν γύρω στα 650 ΔΙΣ, αλλά λόγω του stimulus package των περίπου 150 ΔΙΣ [προς αναθέρμανση της οικονομίας (που δεν το κάνει για να βοηθήσει τον λαό, αλλά το χρηματιστήριο και να αποτρέψει ύφεση)], θα ΑΝΕΛΘΕΙ εις, και θα ξεπεράσει ίσως, τα 800 ΔΙΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ!!

    Μιλάμε για λεβεντόπαιδο, "ΝΟΙΚΟΚΥΡΗ" και "ΓΑΜΠΡΟ"!!!
    Ετσι αποκαλούσε ο Θυρεάρχης, που μετέτρεψε το Αστρος από χωριό στη 2η πόλη της Αρκαδίας, τα διαλυτικά στοιχεία της κοινωνίας.

    ReplyDelete
  40. το άπλυτον φώς said...
    "Αλλωστε μας είναι ΠΟΛΥ ΑΓΝΩΣΤΟΣ ο πρωθυπουργός μας.Δεν ξέρω αν τον γνωρίσουμε ποτέ"

    Τον γνωρίζουμε,τον γνωρίζουμε.Είναι κρυψίνους και καταχθόνιος οπαδός της μυστικής και κλειστής πολιτικής που τη χαρακτηρίζει το ΑΠΛΕΤΟΝ ΦΩΣ."

    ΠΑΙΔΕΣ ΥΠΕΡΤΙΜΑΤΕ τις ικανότητές του. Ενας ανθρωπάκος είναι - μιά νούλλα δίπλα στον Σημίτη. Τον θυμάμαι μόνο από το Πειραματικό (όπως σας έχω πει ΔΕΝ έχω σχέσεις με κατωτεριές).

    ΑΠΛΑ, απλούστατα, ΕΔΩ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ 3 ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΥΠΕΡ ΑΥΤΟΥ:

    1) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΥΗΜΕΡΙΑ των 2/3
    2) Η ΑΗΔΙΑ και ΟΡΓΗ του ΚΟΣΜΟΥ προς το ΠΑΣΟΚ
    3) Η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ

    ReplyDelete
  41. parmenides said...
    Ο Αντιαμερικανισμός στην Ελλάδα είναι μια πονεμένη ιστορία.
    Ο Ανδρέας έχει ένα μέρος της ευθύνης γι'αυτό αλλά ο ίδιος δεν ήταν αντιΑμερικανός ιδεολογικά παρά του ότι εισήγαγε τον τριτοκοσμισμό στην πολιτική ζωή της Ελλάδας,ως υποστηρικτής ενός τρίτου πόλου-κόσμου την εποχή του Διπολισμού.
    Ο παππούς Καραμανλής ήταν περισσότερο αντιαμερικανός με καθαρά Γκωλλικά κριτήρια."

    Μα ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ, το ότι, κατά βάθος, ο Αντρέας ΕΣΕΒΕΤΟ τους Αμερικανούς, δλδ η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ και ο ΟΠΠΟΡΤΟΥΝΙΣΜΟΣ του απέναντι σε ένα ΑΞΕΣΤΟ ΛΑΟ, ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙ ακόμα την ΘΕΣΗ του στην ΙΣΤΟΡΙΑ και τον ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ. ΑΥΤΗ είναι μιά από τις ΚΟΜΒΙΚΕΣ ΑΙΤΙΑΣΕΙΣ μου.

    ΕΠΡΕΠΕ να σεβασθεί την ΑΓΝΟΙΑ του ΛΑΟΥ. Κι όμως ΟΧΙ μόνο ΔΕΝ τον ΜΟΡΦΩΣΕ, αλλά ΕΝΕΣΠΕΙΡΕ και ΖΙΖΑΝΙΑ. Τα άλλα δυό ΖΙΖΑΝΙΑ ήσαν ο ΑΝΤΙ-ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ και ο ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ - το τελευταίο δε, είναι ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ της ΕΛΛΑΔΑΣ. ΚΑΙ γι αυτό και μόνο, θα ΚΑΤΑΡΙΕΜΑΙ τον Αντρέα ΟΣΟ αναπνέω.

    Τώρα, ο γερο-Καραμανλής
    ΔΕΝ ήταν αντι-Αμερικανός, ούτε ο de Gaulle. Ο Καραμανλής γινόταν ΘΗΡΙΟ όταν έβλεπε την Φρειδερίκη με τον Αμερικανό πρέσβυ να παίρνουν αποφάσεις για τη χώρα, ΘΗΡΙΟ ΑΝΗΜΕΡΟ. ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ από τους Αμερικανούς ΗΘΕΛΕ, δεν έτρεφε αντι-Αμερικανισμό per se. To ίδιο ήταν αληθές ΚΑΙ για τον de Gaulle. Ο τελευταίος πίστευε ΠΟΛΥ στην ανεξαρτησία της χώρας του. ΑΛΛΩΣΤΕ στο πλαίσιο ΑΥΤΗΣ της ΔΙΑΘΕΣΗΣ του, η ΓΑΛΛΙΑ ανέπτυξε την ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ γιά απόκτηση ανεξαρτησίας από τις Αραβικές χώρες ΚΑΙ ο ιστορικός θα του ΠΙΣΤΩΣΕΙ αυτό το ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΕΡΓΟ (μεταξύ άλλων).

    ReplyDelete
  42. Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΣΙΧΑΙΝΟΤΑΝ την ΔΟΥΛΙΚΟΤΗΤΑ απέναντι στους ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ
    και
    γι αυτό ΓΙΝΟΤΑΝ ΘΗΡΙΟ στην ΑΠΕΙΡΟΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ
    όταν ο Αντρέας του ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΕ ΑΙΣΧΡΑ και ΚΑΚΟΠΙΣΤΩΣ ότι ήταν λακές των Αμερικανών (που ήταν ψέμμα 1000000%).

    Ο Αντρέας ΕΠΑΙΞΕ ΕΝΑ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, Παρμενίδη, πολύ ΒΡΩΜΙΚΟ και ΔΥΣΚΟΛΑ θα απαλλαγεί ο ΑΤΥΧΗΣ, ΑΞΕΣΤΟΣ και ΑΜΑΘΗΣ ΛΑΟΣ μας από τις συνέπειες του ΑΝΔΡΕΪΣΜΟΥ.

    ReplyDelete
  43. "Ο Αντρέας ΕΠΑΙΞΕ ΕΝΑ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, Παρμενίδη, πολύ ΒΡΩΜΙΚΟ και ΔΥΣΚΟΛΑ θα απαλλαγεί ο ΑΤΥΧΗΣ, ΑΞΕΣΤΟΣ και ΑΜΑΘΗΣ ΛΑΟΣ μας από τις συνέπειες του ΑΝΔΡΕΪΣΜΟΥ.

    February 6, 2008 11:37 AM"

    Ο Ανδρέας μας άφησε μια μεγάλη ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΙΚΑ:Ενα πολύ καλό όνομα στις Αραβικές χώρες και σε όλες τις χώρες του δευτέρου και τρίτου κόσμου.Χώρες που σήμερα είναι ανερχόμενες δυνάμεις και που έπαιξαν και παίζουν ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.Η Ελλάδα λειτουργεί στις συνειδήσεις αυτών των λαών ως ένα οιονεί "αντί-ΙΣΡΑΗΛ",χωρίς φυσικά να είναι.

    ReplyDelete
  44. Η αποστασιοποίηση του Ανδρέα από τη Δύση ήταν μεγαλύτερη από αυτή που επέβαλλαν τα εθνικά μας συμφέροντα ΑΛΛΑ αυτό αποκαταστάθηκε πλήρως από το ΣΗΜΙΤΗ που μας άφησε επίσης μεγάλη ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΙΚΑ: Την Ελλάδα πρωταγωνιστή στην υπεράσπιση της πολιτικης ενοποίησης της Ευρώπης και προσηλωμένη στη τήρηση του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ.Από αυτή τη στάση προέκυψε η ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ και το σχέδιο Ανάν.
    Σήμερα όμως καταλαβαίνεις κάτι εσύ για να μου εξηγήσεις και μένα;

    ReplyDelete
  45. Η καραμέλα υπέρ ΠΑΣΟΚ και κατά ΠΑΣΟΚ έχει κουράσει.

    Η μίρλα και η απαισιοδοξία είναι διάχυτη στους νέους, συνεπώς επικρατεί μια πλήρης απαξίωση του πολιτικού συστήματος. Κι όταν μιλάμε για πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα, όλοι έχουμε στο μυαλό μας τα δύο μεγάλα κόμματα, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.

    Όμως, δεν μπορούμε να ισοπεδώνουμε τα πάντα και τους πάντες συνεχώς. Όπως κάθε κοινωνική ομάδα, κάθε επιχείρηση, κάθε οικογένεια, κάθε σπίτι κλπ. έχουν και υγιή και παρασιτικά στοιχεία, πρέπει να παραδεχτούμε ότι το ίδιο ισχύει και στα κόμματα.

    Καθώς μιλάμε συνεχώς για υπευθυνότητα λοιπόν εδώ μέσα, η αφοριστική στάση προς οποιαδήποτε ομάδα, η ισοπέδωση και ο εκμηδενισμός, είναι στάση ανεύθυνη κι επικίνδυνη.

    Το κλειδί δεν είναι η απαξίωση, αλλά η συμμετοχή των πολιτών, όλων μας, στις πολιτικές και κοινωνικές διεργασίες της χώρας. Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε τα υγιή στοιχεία και να τα προασπίσουμε, ανεξαρτήτως κόμματος. Οφείλουμε να περάσουμε το μήνυμα στα υγιή στοιχεία ότι το πελατειακό κόστος που έχουν μάθει όλοι να υπολογίζουν είναι πολιτικό και κοινωνικό όφελος. Οφείλουμε να υποστηρίξουμε τα υγιή στοιχεία, να τους δώσουμε αέρα αυτοπεποίθησης για την επικράτηση τους έναντι του παρασιτισμού που έχει ευδοκιμήσει στα κόμματα, η σύνθεση των οποίων δεν είναι τίποτα άλλο από μια μικρογραφία, μια αντανάκλαση της κοινωνίας μας.

    Για το λόγο αυτό πολιτικοί όπως ο νυν Υπουργός Μεταφορών, η κα Γιαννάκου πρώην υπουργός παιδείας, ο Μίμης Ανδρουλάκης, ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, και λίγοι ακόμα μετρημένοι στα δάχτυλα, χρειάζονται τη στήριξη όλων μας. Απαιτούμε ισχυρές, επαρκείς, καθαρές και δυναμικές κυβερνήσεις όπως απαιτούμε ισχυρή, επαρκή, καθαρή και δυναμική αντιπολίτευση.

    Τέρμα οι αφορισμοί και οι εκμηδενισμοί. Καιρός είναι να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους. Και να τα στηρίζουμε.

    ReplyDelete
  46. Σήμερα η Ελλάδα έχει τον μόνο ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟ διεθνώς πολιτικό που είναι ο ΓΑΠ.Δεν είναι τυχαίο που ο Κλίντον και Γκέιτς(Μάικροσοφτ) αφιέρωσαν χρόνο για να συναντηθούν μαζί του.ΑΝ εμείς δεν κάνουμε τίποτε άλλο από να τον απαξιώνουμε τότε βλάπτουμε τον εαυτό μας.

    ReplyDelete
  47. «Ναι» σε μεταμεσονύχτιο μετρό, ηλεκτρικό
    Συμφωνία επήλθε μεταξύ εργαζομένων και υπουργείου Μεταφορών ως προς την ασφαλή συντήρηση του δικτύου και των συρμών... (Καθημερινή 6/2/2008)

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_06/02/2008_258296

    ReplyDelete
  48. "Ναι» σε μεταμεσονύχτιο μετρό, ηλεκτρικό
    Συμφωνία επήλθε μεταξύ εργαζομένων και υπουργείου Μεταφορών ως προς την ασφαλή συντήρηση του δικτύου και των συρμών... (Καθημερινή 6/2/2008)"

    Αν πράγματι είναι έτσι ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ.

    ReplyDelete
  49. Τα ίδια και από in.gr, εκτός απροόπτου, θα λειτουργήσει το πιλοτικό πρόγραμμα από την Παρασκευή

    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=870763&lngDtrID=244

    ReplyDelete
  50. Συντεχνία κατά κοινωνίας
    Tης Ελλης Τριανταφυλλου

    Μιλούσε ακατάπαυστα ο υπουργός Μεταφορών Κ. Χατζηδάκης, προκειμένου να πείσει τους ακροατές του ΣΚΑΪ 100,3 για το δίκαιον της απόφασης επέκτασης της λειτουργίας του μετρό κατά δύο ώρες την Παρασκευή και το Σάββατο. Και αν κρίνει κανείς από τα μετέπειτα σχόλια, μάλλον δεν χρειάστηκε να κοπιάσει ιδιαίτερα, αφού οι περισσότεροι δηλώνουν αναφανδόν υπέρ του μέτρου - έστω και στην πειραματική αυτή φάση του. Γιατί συμφωνούν με το μέτρο; Την καλυτερη απάντηση έδωσε μία μεσήλικη κυρία, η οποία βγήκε επωνύμως στο ραδιόφωνο και έκανε τρεις λιτές παρατηρήσεις:

    - Οτι η επέκταση κυκλοφορίας του μετρό την Παρασκευή και το Σάββατο, λειτουργεί κυρίως υπέρ των μεσαίων και χαμηλών εισοδηματικών τάξεων.

    - Οτι είναι ένα μέτρο φιλικό προς τους νέους, οι οποίοι, πολύ συχνότερα από τους μεγαλύτερους, γυρνούν στο σπίτι τους μετά τις δώδεκα το βράδυ.

    - Οτι συμβάλλει στην αύξηση των θέσεων εργασίας - διότι κάποιοι θα πρέπει να κινήσουν τους συρμούς τις δύο αυτές νύχτες.

    Αυτά που δεν είπε η κυρία, προφανώς για λόγους ραδιοφωνικής οικονομίας, αλλά μάλλον συμμερίζεται, είναι ότι πέραν των παραπάνω, τα νυχτερινά δρομολόγια, μπορεί να αποδειχθούν πραγματικά σωτήρια για εκείνους τους πολίτες -κυρίως νέους- που οδηγούν τη νύχτα υπό την επήρεια αλκοόλ, ενώ σίγουρα θα συμβάλουν στην περαιτέρω εξοικείωση πολλών με το συγκεκριμένο ή γιατί όχι και με τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς.

    Είναι πραγματικά απορίας άξιον γιατί οι συνδικαλιστικές οργανώσεις αντέδρασαν με τέτοια σφοδρότητα και προσπάθησαν να ματαιώσουν την υλοποίηση των σχεδίων του υπουργείου. Τα επιχειρήματα που άρθρωσαν είναι τόσο αδύναμα που πραγματικά δυσκολεύεται ο κάθε καλοπροαίρετος πολίτης να αποδεχθεί ότι πρόκειται για μία αγαθών προθέσεων συμπεριφορά που πηγάζει από υπεύθυνη συνδικαλιστική στάση.

    Τι αντιτείνουν, δηλαδή, οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι, σε όλους εκείνους τους πολίτες που κυριολεκτικά κατέκλυσαν τις ραδιοφωνικές συχνότητες τις τελευταίες ημέρες για να εκφράσουν τη χαρά τους που βρήκαν επιτέλους τρόπο να πηγαίνουν σινεμά ή θέατρο και να μπορούν να γυρίζουν σπίτι τους, φτηνά και με ασφάλεια; Και τι ακριβώς προτείνουν στη νεολαία για την οποία άπαντες κόπτονται; Να παίρνουν ταξί ή να οδηγούν οι ίδιοι μετά το μπαράκι και τη σαββατιάτικη έξοδο; Μήπως αντιδρούν τόσο έντονα γιατί δεν θέλουν να επιβαρύνουν τον κρατικό κορβανά με πρόσληψη επιπλέον πενήντα εργαζομένων; ’Η κόπτονται για να μην υποστεί ο φορέας οικονομική ζημιά αν το επιβατικό κοινό δεν ανταποκριθεί στην προσφορά της Πολιτείας; Αν ισχύει το τελευταίο, είναι και εντυπωσιακό και ιδιαιτέρως συγκινητικό... Σε αυτήν την περίπτωση, όμως, ας αφήσουν να εφαρμοστεί το μέτρο πιλοτικά για ένα δίμηνο, να μετρηθεί η επιβατική κίνηση και να αποδειχθεί στην πράξη αν υπάρχει ή όχι ανταπόκριση του κοινού. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού και το μόνο που κάνουν είναι να διογκώνουν την απαρέσκεια των πολιτών και για τις συνδικαλιστικές τους ηγεσίες.




    Συντεχνία κατά κοινωνίας
    Tης Ελλης Τριανταφυλλου

    Μιλούσε ακατάπαυστα ο υπουργός Μεταφορών Κ. Χατζηδάκης, προκειμένου να πείσει τους ακροατές του ΣΚΑΪ 100,3 για το δίκαιον της απόφασης επέκτασης της λειτουργίας του μετρό κατά δύο ώρες την Παρασκευή και το Σάββατο. Και αν κρίνει κανείς από τα μετέπειτα σχόλια, μάλλον δεν χρειάστηκε να κοπιάσει ιδιαίτερα, αφού οι περισσότεροι δηλώνουν αναφανδόν υπέρ του μέτρου - έστω και στην πειραματική αυτή φάση του. Γιατί συμφωνούν με το μέτρο; Την καλυτερη απάντηση έδωσε μία μεσήλικη κυρία, η οποία βγήκε επωνύμως στο ραδιόφωνο και έκανε τρεις λιτές παρατηρήσεις:

    - Οτι η επέκταση κυκλοφορίας του μετρό την Παρασκευή και το Σάββατο, λειτουργεί κυρίως υπέρ των μεσαίων και χαμηλών εισοδηματικών τάξεων.

    - Οτι είναι ένα μέτρο φιλικό προς τους νέους, οι οποίοι, πολύ συχνότερα από τους μεγαλύτερους, γυρνούν στο σπίτι τους μετά τις δώδεκα το βράδυ.

    - Οτι συμβάλλει στην αύξηση των θέσεων εργασίας - διότι κάποιοι θα πρέπει να κινήσουν τους συρμούς τις δύο αυτές νύχτες.

    Αυτά που δεν είπε η κυρία, προφανώς για λόγους ραδιοφωνικής οικονομίας, αλλά μάλλον συμμερίζεται, είναι ότι πέραν των παραπάνω, τα νυχτερινά δρομολόγια, μπορεί να αποδειχθούν πραγματικά σωτήρια για εκείνους τους πολίτες -κυρίως νέους- που οδηγούν τη νύχτα υπό την επήρεια αλκοόλ, ενώ σίγουρα θα συμβάλουν στην περαιτέρω εξοικείωση πολλών με το συγκεκριμένο ή γιατί όχι και με τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς.

    Είναι πραγματικά απορίας άξιον γιατί οι συνδικαλιστικές οργανώσεις αντέδρασαν με τέτοια σφοδρότητα και προσπάθησαν να ματαιώσουν την υλοποίηση των σχεδίων του υπουργείου. Τα επιχειρήματα που άρθρωσαν είναι τόσο αδύναμα που πραγματικά δυσκολεύεται ο κάθε καλοπροαίρετος πολίτης να αποδεχθεί ότι πρόκειται για μία αγαθών προθέσεων συμπεριφορά που πηγάζει από υπεύθυνη συνδικαλιστική στάση.

    Τι αντιτείνουν, δηλαδή, οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι, σε όλους εκείνους τους πολίτες που κυριολεκτικά κατέκλυσαν τις ραδιοφωνικές συχνότητες τις τελευταίες ημέρες για να εκφράσουν τη χαρά τους που βρήκαν επιτέλους τρόπο να πηγαίνουν σινεμά ή θέατρο και να μπορούν να γυρίζουν σπίτι τους, φτηνά και με ασφάλεια; Και τι ακριβώς προτείνουν στη νεολαία για την οποία άπαντες κόπτονται; Να παίρνουν ταξί ή να οδηγούν οι ίδιοι μετά το μπαράκι και τη σαββατιάτικη έξοδο; Μήπως αντιδρούν τόσο έντονα γιατί δεν θέλουν να επιβαρύνουν τον κρατικό κορβανά με πρόσληψη επιπλέον πενήντα εργαζομένων; ’Η κόπτονται για να μην υποστεί ο φορέας οικονομική ζημιά αν το επιβατικό κοινό δεν ανταποκριθεί στην προσφορά της Πολιτείας; Αν ισχύει το τελευταίο, είναι και εντυπωσιακό και ιδιαιτέρως συγκινητικό... Σε αυτήν την περίπτωση, όμως, ας αφήσουν να εφαρμοστεί το μέτρο πιλοτικά για ένα δίμηνο, να μετρηθεί η επιβατική κίνηση και να αποδειχθεί στην πράξη αν υπάρχει ή όχι ανταπόκριση του κοινού. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού και το μόνο που κάνουν είναι να διογκώνουν την απαρέσκεια των πολιτών και για τις συνδικαλιστικές τους ηγεσίες.

    ReplyDelete
  51. Θέλουμε 24 ώρη λειτουργία !!

    ReplyDelete
  52. ίσως τελικά ΓΙΝΕΙ Η ΔΟΚΙΜΗ

    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ. ΩΣ ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΦΟΥΛ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ

    ReplyDelete
  53. To link de douleuei paides

    ReplyDelete
  54. από το in.gr

    Από την ερχόμενη Παρασκευή -με καθυστέρηση μίας εβδομάδας- αναμένεται να αρχίσει τελικά η δίμηνη πιλοτική παράταση του νυχτερινού ωραρίου λειτουργίας στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο.

    Η επέκταση του ωραρίου ώς τις 2 τα ξημερώματα τα βράδια της Παρασκευής και του Σαββάτου, επρόκειτο να εφαρμοστεί από την προηγούμενη εβδομάδα, όμως ακυρώθηκε λόγω των κινητοποιήσεων των εργαζομένων στα δύο Μέσα.

    Ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις διοικήσεις και τους εργαζόμενους στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό και όπως όλα δείχνουν οι δύο πλευρές αναμένεται να συμφωνήσουν ώστε το μέτρο να εφαρμοστεί κανονικά από τα μεσάνυχτα της Παρσκευής.

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Νέων, οι εργαζόμενοι λένε τώρα ότι έχουν λάβει διαβεβαιώσεις από τις διοικήσεις των εταιρειών για την ασφαλή εφαρμογή του μέτρου.

    ReplyDelete
  55. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ. ΩΣ ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΦΟΥΛ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ

    ReplyDelete
  56. μακαρι να προχωρησει κανονικα το μετρο,ακομα καλυτερα να γινει 24ωρο τα π/σ να ξεκολλησουμε απ τη νεοελληνικη μιζερια διοτι πας σε αλλες χωρες της ευρωπης και βλεποντας την υποδομη που εχουν οι συγκοινωνιες εκει ειναι να κλαις

    ReplyDelete
  57. "Ο Ανδρέας μας άφησε μια μεγάλη ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΙΚΑ"

    Na sysfixoume tis diplomatikes mas sxeseis me to iran kai to voreio korea. Pyrinika exoun pote den xereis ti ginetai...

    ReplyDelete
  58. "Την Ελλάδα πρωταγωνιστή στην υπεράσπιση της πολιτικης ενοποίησης της Ευρώπης και προσηλωμένη στη τήρηση του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ."

    Anekdoto einai ayto? Etyxe na eimaste tyxaia stin proedria kai giname kai protagwnistes!!!

    ReplyDelete
  59. 'Λέμε ΟΧΙ στην αντίληψη που θέλει τα δημόσια αγαθά, τις υπηρεσίες και τις υποδομές της χώρας έρμαιο στα χέρια των συνδικαλιστών.'

    Το ΟΧΙ θα έπρεπε να αναφέρεται εξάρχής στην παράδοση της εκμετάλλευσης δημοσίων αγαθών σε ιδιώτες όπως στην περίπτωση του αττικόν μετρόν, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν εγγυάται την πρόσληψη προσωπικού για τη μεταμεσονύχτια λειτουργία. Περιττό να πούμε ότι δήλωση σαν την παραπάνω θα μπορούσαν να κάνουν όλοι οι γνωστοι φασίστες ηγέτες της παγκόσμιας ιστορίας.
    Επίσης, εαν έχουμε κάποια ελπίδα να πάρουμε κάποτε πάνω από 700 ευρώ, αυτή έγγυται στην ενεργό ενασχόλησή μας με το συνδικαλισμό (εκτός εαν οι ιθύνοντες του blog έχουν κάποιο κόμμα να προτείνουν και με λόγια εκτός από τα έργα τους).

    'Λέμε ΟΧΙ στη δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία που αντιτίθεται σε οποιαδήποτε αλλαγή.
    Λέμε ΟΧΙ στη φίμωση της κοινωνίας, στην αποστέρηση του δικαιώματος όλων μας να δοκιμάσουμε μια νέα δυνατότητα.'

    Οι δικές μας άσχημες εργασιακές συνθήκες πρέπει να αλλάξουν και όχι να χαλάσουν αυτών που σήμερα θεωρούνται προνομιούχοι επειδή δουλέυουν 8ωρο και παίρνουν πάνω από 700 ευρώ. Επιπλέον πρέπει επιτέλους να μάθουμε να συνδέουμε το δικαίωμα του παραγωγού με αυτό του καταναλωτή και όχι να είμαστε κοντόφθαλμοι. Η επέκταση άθλιων εργασιακών σχέσεων που οδηγούν στη γενιά των 700 ευρώ δεν πρέπει να ανταλλάσσονται με τη λειτουργία κανενός μετρό.

    'Λέμε ΟΧΙ στην αυταρχική και κοινωνικά ανάλγητη στάση των Σωματείων Εργαζομένων στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό.'

    Αναρωτιέμαι από αυτήν την ...κίνηση νέων που μοναδικό κοινό στοιχείο έχει τον πενιχρό μισθό... ασχολήθηκε κανείς να συζητήσει με τα σωματεία των εργαζομένων που παλεύουν για τις ώρες εργασίας και το μισθό τους ή βλέπει τη λύση στο πρόβλημά της αλλού.

    Τέλος, ένα γενικό σχόλιο. Οι οργανώσεις , κόμματα, συνδικάτα και λοιποι φορείς, έχουν συγκεκριμένες διαδικασίες βάσει των οποίων αποφασίζουν και λογοδοτούν. Οι διαδικασίες αυτές στις περισσότερες περιπτώσεις θέλουν πολλές διορθώσεις αλλά υπάρχουν. Η κίνηση των νέων που παίρνουν 700 ευρώ... ΄δεν έχει ούτε διαδικασίες ούτε τίποτα, προβάλλεται από το σκαϊ και το net και πραγματικά αναρωτιέμαι αν τελικά υπάρχει κάτι πιο χειραγωγήσιμο από αυτήν την κίνηση.
    ΕΛΠΙΖΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ

    ReplyDelete
  60. Πως θα σας φαινόταν αν δοκιμάζαμε πιλοτικά το να δουλεύετε για 2 μήνες 2 ώρες τη μέρα χωρίς να πληρώνεστε, με αντάλλαγμα όμως να "πάει μπροστά η χώρα";;
    Είστε κουτορνίθια, ο κάθε σκάι και ο κάθε πορτοσάλτε σας κάνει ότι θέλει γιατί είστε ό,τι πιο αντιδραστικό υπάρχει στους νέους σήμερα.
    Τέλος στο παραμύθι της ελεύθερης γνώμης, άντε κάντε κατάληψη ενάντια στους εργαζόμενους όπως σας υποδεικνύουν η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ.
    ΥΓ. Σαν πολλοί δε μαζευτήκατε; Μήπως είστε κάτι σαν....

    ΚΟΜΜΑ!

    ReplyDelete
  61. eida kai tis theseis sas gia tin paidia kai to asfalistiko.

    kala re paidia , mono 700 euro sas dinei o karamanlis gia na ananewnete to blog.

    ReplyDelete
  62. " βενετία said...
    eida kai tis theseis sas gia tin paidia kai to asfalistiko. "


    Τί δεν σου άρεσε από τις θέσεις της γ700 στο Ασφαλιστικό Βενετία;

    ReplyDelete
  63. @ mesout tavaz
    "Για το λόγο αυτό πολιτικοί όπως ο νυν Υπουργός Μεταφορών, η κα Γιαννάκου πρώην υπουργός παιδείας, ο Μίμης Ανδρουλάκης, ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, και λίγοι ακόμα μετρημένοι στα δάχτυλα, χρειάζονται τη στήριξη όλων μας."

    Συμφωνώ με πολλά από τα λεγόμενά σου, αλλά
    ΔΙΑΦΩΝΩ ΡΙΖΙΚΑ ως προς τον
    ΑΡΡΙΒΙΣΤΑ, ΣΑΛΤΑΔΟΡΟ, ΜΠΑΛΛΑΡΙΝΟΝ και ΝΟΥΜΕΡΙΣΤΑ του PEROQUET

    ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ

    Τετοια άτομα όσο ευφυή και αν είναι, έχουν επιβεβαιώσει δια του ΠΡΟΤΕΡΟΥ ΒΙΟΥ των ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ, αρα ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ και, εξ αυτού, είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ.

    ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ -> ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ

    ReplyDelete
  64. Αγαπητέ βενέτο, καταρχήν, αν ρωταγες για την παιδεία θα σε παρέπεμπα κτευθείαν στο site της ΔΑΠ, όπου περιγράφονται οι ίδιες ακριβώς θέσεις (αυτοτέλεια, αξιολογηση, σύνδεση με τη morgan stanley!).
    Για το ασφαλιστικό,στο βαθμό που και από την κυβέρνηση μόνο ο Μητσοτάκης λέει ανοιχτά τις προθέσεις του, τα πράγματα είναι πιο συγκαλλυμένα. Αξίζει όμως μια αναφορα σε κάποια σημεία που με μια πρόχειρη ανάγνωση στα κείμενα του blog χτυπάνε στο μάτι :
    -Υπερθεματίζεται -έμμεσα- η συνένωση των ταμείων η οποία αυτή τη στιγμη επιχειρείται με την ταυτόχρονη καταλήστευση (10%) των αποθεματικών.
    -Για τη συννένωση γίνεται αναφορά στο ν Ρέππα , ο οποίος υπενθυμίζω ότι θέσπισε (και θα ισχύσει από φέτος) μεταξύ άλλων τον υπολογισμό των συντάξεων με βάση την τελευταία πενταετία και όχι το τελευταίο έτος, ουσιαστική δηλαδή μείωση ΟΛΩΝ των συντάξεων.
    -Αναφέρεται εύστοχα σε δύο περιόδους μαζικών πρόορων συνταξιοδοτήσεων, αλλά 'ξεχνάει' να πει γιατί συνέβησαν. Η μία το 91-92 (ν Σιούφα) και η άλλη 98-99 (ν Ρέπα).
    - Ο νόμος Σιούφα που κόβει στα μισά τις συντάξεις αυτών που ασφαλίστηκαν μετά το 1993 δεν αναφέρεται πουθενά, παροτι αυτός είναι που κατεξοχήν θίγει τη γενια των 700 ευρώ.
    -Ο πυρήνας του προβλήματος εστιάζεται στη γενιά των μεσηλίκων (έλεος) που θα έπρεπε να παίρνουν μικρότερη σύνταξη και καταπιέζουν εμάς τους νεότερους .
    -Δίνεται έμφαση στην ανταποδοτικότητα και όχι στην ουσία του να ζούμε από μία σύνταξη και να μην σκοτώνουμε τους γέρους που δεν δούλεψαν όταν ήταν νέοι.
    -Κουβέντα για χρηματιστήριο και δομημένα ομόλογα
    -Αυτά τα επιχειρήματα και αυτή η επιλεκτική μνήμη χρησιμοποιείται κατά κόρον από την κυβέρνηση. Ξεχνάνε βέβαια πως σε όλο αυτό το διάστημα, κάποιοι γίνονται φτωχότεροι, κάποιοι όμως γίνονται πλουσιότεροι από τη δική μας εργασία.
    Η πρόταση για δημόσια υγεία για όλους εξω από τα ταμεία με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, αλλά νομίζω ότι απλώς διαχωρίζεται από την ουσιαστική στήριξη που δείχνει στις κυβερνητικές επιλογές.
    Η γενιά των 700 ευρώ στην οποία εγώ σίγουρα ανήκω θυμάται και θέλει κατάργηση νόμων Σιούφα Ρέπα, θυμάται τα ομόλογα και το χρηματηστήριο και θέλει πίσω τα κλεμμένα, δεν τα βάζει με τους συνταξιούχους και θέλει να πληρώσουν αυτοί που κερδίζουν από την εργασία μας για μια υψηλή σύνταξη για όλους για αξιοπρεπή διαβίωση.
    Μάλλον υπάρχουν και άλλα στο κείμενο του blog αλλά πρέπει να φύγω τώρα.
    ΥΓ. Υπάρχει όνομα βενέτος ;

    ReplyDelete
  65. @ ypno apo tis 12:00

    ΑΚΡΙΒΩΣ για να ΣΥΝΕΤΙΣΘΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΝΑΦΑΝΔΟΝ

    την ΑΠΟΛΥΣΗ ΟΛΩΝ των ΑΠΕΡΓΟΥΝΤΩΝ με "ΨΕΥΔΟ-ΑΙΤΙΑΣΕΙΣ", δηλαδή ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ ΕΝ ΑΜΑΡΤΙΑΙΣ,

    ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ του ΜΕΤΡΟ.

    Με ΕΝΟΧΛΕΙ εξ ίσου
    1) ότι ΜΕΤΑΚΥΛΙΟΥΝ στον ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ τα προσωπικά προβλήματα, ΟΠΕΡ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ
    και
    2) ότι ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΨΕΥΔΕΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΟ.

    ΑΠΟΛΥΣΗ, λοιπόν, σε όλους ώστε να ΔΙΔΑΧΘΕΙ κάθε επίδοξος
    "πολυζωγόπουλος" και κάθε επίδοξος "παπασπύρος" ότι ο
    ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΣ-ΑΝΔΡΕΪΚΟΣ-ΛΑΪΚΙΣΤΙΚΟΣ-ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ της ΕΛΛΑΔΑΣ
    πλησιάζει το τέλος του.

    ReplyDelete
  66. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  67. νεότερες εξελίξεις:

    http://www.ekathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100077_06/02/2008_258296

    http://anoihtipoli.blogspot.com/2008/02/blog-post.html

    ReplyDelete
  68. από το blog της,Ανοιχτής Πόλης

    Σήμερα, μετά από πολυήμερες διαπραγματεύσεις μεταξύ των εργαζομένων και της εταιρίας "Αττικό Μετρό ΑΕ", συμφωνήθηκε η έναρξη των νυχτερινών δρομολογίων από την Παρασκευή και Σάββατο που έρχονται [βλ. σχετικό δημοσίευμα]. Την Παρασκευή το πρωί το σωματείο των εργαζομένων θα δώσει και συνέντευξη τύπου όπου θα παρουσιάσει τις θέσεις του για το θέμα.

    Η Ανοιχτή Πόλη έχει επανειλημμένα, και με διάφορους τρόπους, υποστηρίξει την παράταση του ωραρίου λειτουργίας του Μετρό: στις αρχές του 2007 όταν κατέθεσε σχετικά ψήφισματα (1, 2) στο Δημοτικό Συμβούλιο, τον Οκτώβρη 2007 σε συναντήσεις με τον Υπουργό Μεταφορών και τη διοίκηση της ΑΜΕΛ, με ανακοινώσεις (1, 2), δηλώσεις και παρέμβαση στο Δήμο όταν προέκυψαν τα προβλήματα στην εφαρμογή του μέτρου.

    Αυτή η εξέλιξη που ξεπερνάει το "αδιεξόδο" που είχε δημιουργηθεί. Όμως μην ξεχνάμε πως αντίπαλοι (και) στην περίπτωση αυτή δεν είναι οι εργαζόμενοι - αυτοί είναι οι φυσικοί σύμμαχοι των κινημάτων πολιτών που ζητούν καλύτερη ποιότητα ζωής στην πόλη, αλλά το Υπουργείο που με "διαρροές" εδώ και μήνες υποσκάπτει την παράταση ωραρίου...

    Σήμερα, είναι σημαντικό:
    - Να στηρίξουμε τους εργαζόμενους που διεκδικούν οι επιπλέον ανάγκες να καλυφθούν με νέες προσλήψεις και διασφάλιση των συνθηκών εργασίας και ασφάλειας.
    - Να ζητήσουμε το μέτρο της παράτασης ωραρίου να εφαρμοστεί πλήρως –και όχι μόνο "πιλοτικά" για δυο μήνες, έτσι ώστε να υπάρξει αναγκαίος χρόνος για να αποδώσει.
    - Να συμβάλλουμε, όπως μπορεί ο καθένας και η καθεμία, ώστε οι πολίτες να πεισθούν αφήσουν το ΙΧ και να πάρουν το μετρό για τη νυχτερινή τους έξοδο.
    - Να μην επιτρέψουμε να επιβεβαιωθούν οι "προφητείες" περί αποτυχίας του μέτρου!

    ReplyDelete
  69. Δεν συμφερει τους εργαζομενους γιατι δουλευουν ΤΑΧΙ μετα την βαρδια τους και θα χασουν την μαρμιτα

    ReplyDelete
  70. "ΥΓ. Υπάρχει όνομα βενέτος ;"

    Βεβαίως υπάρχει.Ο τρόπος που ερμηνεύεις τις θέσεις της γ700 για το Ασφαλιστικό είναι εντελώς ασύμβατος με ό,τι εγώ καταλαβαίνω για αυτές.ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΠΟΛΥ.Από ΔΑΠ δεν σκαμπάζω καθόλου.
    Γιατί όμως τα επιχειρήματά σου μού φαίνονται ετοιματζίδικα και κονσερβοποιημένα; Ολόκληρος ποταμός απο φλυαρίες που αποπνέουν ένα νεοσυντηρητισμό με τον οποίο οι γ700 έχουν ανοιχτό μέτωπο.Είναι δυστυχώς το πρόβλημα των ομηλίκων μας:Νέοι,μορφωμένοι,έξυπνοι ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΠΑΓΙΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.

    ReplyDelete
  71. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  72. Dear Βενετία

    ΛΕΣ

    Τέλος, ένα γενικό σχόλιο. Οι οργανώσεις , κόμματα, συνδικάτα και λοιποι φορείς, έχουν συγκεκριμένες διαδικασίες βάσει των οποίων αποφασίζουν και λογοδοτούν. Οι διαδικασίες αυτές στις περισσότερες περιπτώσεις θέλουν πολλές διορθώσεις αλλά υπάρχουν. Η κίνηση των νέων που παίρνουν 700 ευρώ... ΄δεν έχει ούτε διαδικασίες ούτε τίποτα, προβάλλεται από το σκαϊ και το net και πραγματικά αναρωτιέμαι αν τελικά υπάρχει κάτι πιο χειραγωγήσιμο από αυτήν την κίνηση.
    ΕΛΠΙΖΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ


    Όχι μόνο το αφήνουμε αλλά αφήνουμε και όλα τα άλλα που έγραψες παρακάτω καθώς δημοκρατικότατοι και μη κατευθυνόμενοι από κανέναν.

    Επί της ουσίας όμως των επιχειρημάτων μας έχεις να πεις κάτι; Ας πούμε τι κομίζει η θέση σου στη συζήτηση; Κατά την άποψή μας ο νόμος Σιούφα και ο νόμος Ρέππα είναι οι νόμοι που κρατάνε ζωντανό το ασφαλιστικό στην Ελλάδα αυτή στιγμή. Δεν είναι όμως επαρκείς.

    ReplyDelete
  73. Πίσω στο θέμα του μετρό. Όλα δείχνουν ότι τελικά ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

    ReplyDelete
  74. "Ανοιχτή Πόλη":

    "Σήμερα, είναι σημαντικό:
    - Να στηρίξουμε τους εργαζόμενους που διεκδικούν οι επιπλέον ανάγκες να καλυφθούν με νέες προσλήψεις και διασφάλιση των συνθηκών εργασίας και ασφάλειας.
    - Να ζητήσουμε το μέτρο της παράτασης ωραρίου να εφαρμοστεί πλήρως –και όχι μόνο "πιλοτικά" για δυο μήνες, έτσι ώστε να υπάρξει αναγκαίος χρόνος για να αποδώσει.
    - Να συμβάλλουμε, όπως μπορεί ο καθένας και η καθεμία, ώστε οι πολίτες να πεισθούν αφήσουν το ΙΧ και να πάρουν το μετρό για τη νυχτερινή τους έξοδο.
    - Να μην επιτρέψουμε να επιβεβαιωθούν οι "προφητείες" περί αποτυχίας του μέτρου!

    February 6, 2008 5:55 PM"

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ:Είναι σημαντικό να κατανοηθεί οτι το μέτρο για να πετύχει πρέπει να υποστηριχθεί και με άλλες παράλληλες δράσεις.Και πάνω απόλα με μια καμπάνια ενημέρωσης του κοινού για την επικείμενη αλλαγή.Θα χρειαστούν πόροι που θα αποδώσουν μακροπρόθεσμα και μια συγκοινωνιακή πολιτική που θα βάζει σε υψηλή προτεραιότητα την ομαλή λειτουργία όλων των ΜΜΜ.Η Αθήνα αλλάζει και σταδιακά μετατρέπεται στη "down town" της μεγαλούπολης που λέγεται ΑΤΤΙΚΗ.

    ReplyDelete
  75. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  76. WARNING ΠΡΟΣ ΕΠΠΑΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΛΑΜΟΓΙΑ

    FINITO LA MUSICA PASSATO LA FIESTA

    Henceforth

    ΒΕΡΜΠΑΛΙΣΜΟΙ
    ΕΚΛΟΓΙΚΕΥΣΕΙΣ
    ΟΞΥΜΩΡΑ
    NON-SEQUITURS
    ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ
    και ΩΜΑ ΨΕΥΔΗ

    ΟΧΙ στον ΛΑΟ.
    Αυτά θα τα συζητάτε με τους ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΑΣ, ήτοι

    τον λαλιώτη, τον μαγγίνα, τον τσιτουρίδη και τον τσοχατζόπουλο

    ΑΛΛΑ

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΟΥΝ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
    στην
    ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ των ΠΟΛΙΤΩΝ

    FINITO LA MUSICA PASSATO LA FIESTA

    ReplyDelete
  77. erratum

    ΕΠΠΑΓΕΛΜΑΤΙΕΣ-> ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

    ReplyDelete
  78. φίλε με το λογιστή κόψε σαπέρα μη σου γα*

    ReplyDelete
  79. @ Κομφούκιος

    Θεωρώ ότι η ικανότητα κριτικής σκέψης, κριτικής ανάλυσης, η γνώση του παρελθόντος και η επίγνωση της σχέσης του παρόντος με το παρελθόν, καθώς και τέλος η διορατικότητα για το μέλλον, είναι ύψιστης σημασίας, απαραίτητη δε η συνύπαρξη τους με ένα πακέτο ηθικών αρχών και αξιών, ειδικά όσον αφορά τους πολιτικούς.

    Το ήθος και το σθένος είναι, αναμφίβολα, κλειδιά για την καλλιέργεια ενός ατόμου, προς όφελος της κοινωνίας. Πώς γίνεται όμως αυτό το καλάθι αξιών κι αρχών να είναι εποικοδομητικό, όταν απουσιάζει η ικανότητα κριτικής σκέψης? Αντίθετα, στην απουσία κριτικής σκέψης, το ήθος και το σθένος καλλιεργείται από εξωτερικούς μηχανισμούς επιρροής, όχι απαραίτητα για το καλό της κοινωνίας. Δες πχ Ελληνική Εκκλησία, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Ελληνικά Πανεπιστήμια, Βουλή, Ελληνική οικογένεια. Σε αυτήν την περίπτωση το καλάθι των ηθικών αρχών κι αξιών υιοθετείται από τον αμαθή και κοιμισμένο άνθρωπο με προπαγανδιστικές διαδικασίες.

    Ας φέρω ένα παράδειγμα για να εξηγήσω την τρελή μου σκέψη. Ο ΓΑΠ, απ’ ότι αντιλαμβάνομαι, είναι πολιτικός με ηθικές αρχές κι αξίες. Οι προσωπικές του θέσεις, οι οποίες βασίζονται στις αποσπασματικές βιωματικές του εμπειρίες από τη ζωή στο εξωτερικό και τον κύκλο γνωριμιών που σχημάτισε στην πορεία της ζωής του, αν κι όχι ολοκληρωμένες, είναι καλές, και προδιαθέτουν τον σκεπτόμενο άνθρωπο να γίνει περισσότερο ηθικός, περισσότερο συλλογικός, περισσότερο συμμετοχικός. Ο ΓΑΠ πάσχει όμως σημαντικά από όσα ανέφερα στην αρχή της πρώτης παραγράφου (παρελθόν, παρόν, μέλλον, κριτική ανάλυση), και κατά συνέπεια από πολιτικά αντανακλαστικά. Κληρονόμησε δε από τον πατέρα του ένα σύνολο συμπλεγμάτων που οδηγεί το κόμμα του σε μια όλο και αυξανόμενη εσωστρέφεια. Ο Μίμης Ανδρουλάκης από την άλλη, που λαϊκίζει στο βαθμό που όλοι οι πολιτικοί, άνευ εθνικότητας, χώρας δράσης και ιδεολογικού χώρου, λαϊκίζουν, όπως με τα περίφημα «Αμερικανάκια» του, έχει αποδείξει και με το λόγο του, και με τα βιβλία του, και με το πρόσφατο κείμενο του για το Νέο ΠΑΣΟΚ, ότι υπερπληροί κριτικής σκέψης, αντίληψης κλπ. Ο συνδυασμός των ΓΑΠ και Μίμη, αν αφαιρέσεις τα συμπλέγματα, θα μπορούσε να είναι εκρηκτικός. Στην έλλειψη Μίμη όμως ο ΓΑΠ είναι πολύ φτωχός, και μάλλον ανεπαρκής για το αξίωμα του. Ένας Μίμης μόνος του επίσης μπορεί να είναι επικίνδυνος, αν έχει όμως τον αληθινό και αποδεσμευμένο από συμπλέγματα ΓΑΠ του, μπορεί να είναι φοβερά εποικοδομητικός.

    ReplyDelete
  80. ΠΩΣ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, Παρμενίδη, το HTML γράψιμό μου;;;

    ReplyDelete
  81. Χαιρετίζουμε την απόφαση των συνδικαλιστών για άρση της στάσης εργασίας. Κατόπιν πίεσης της κοινωνίας των πολιτών, και βάσει έλλειψης ουσιαστικών και πραγματικών επιχειρημάτων, ο συντεχνιακός φασισμός που φοράει το περιτύλιγμα της προστασίας των εργαζομένων, καταρρέει και ανοίγει δρόμο στη δημοκρατία.

    ReplyDelete
  82. @ MESOUT TAVAZ

    1. Μίλησα για ΗΘΙΚΟΝ ΣΘΕΝΟΣ (MORAL COURAGE)

    ΗΘΟΣ ΑΝΕΥ ΣΘΕΝΟΥΣ -> Δουλεία
    ΣΘΕΝΟΣ ΑΝΕΥ ΗΘΟΥΣ -> Θράσος

    ΟΥΔΕΙΣ στην ΕΛΛΑΔΑ (πολύ περισσότερο η διεφθαρμένη μέχρι το λαιμό Εκκλησία) καλλιεργεί το ΗΘΙΚΟΝ ΣΘΕΝΟΣ. Ολοι καλλιεργούν Η το ένα Η το άλλο. ΑΛΛΑ όταν διατίθενται ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΥΤΑ τα σπουδαία ΣΤΟΙΧΕΙΑ, δηλαδή το ΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΛΛΟ, είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΑ και ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ.

    2. Ακριβώς επειδή έχω διαβάσει ιστορία και διαθέτω ΜΝΗΜΗ ελέφαντα (την τρέμουν τα Αμερικανάκια φοιτητές μου)

    ΜΠΟΡΩ να σου ΠΩ ότι

    ΓΑΠ + ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ=

    ALEXANDRA FIODOROVNA + RASPUTIN
    o πλέον επικίνδυνος συνδυασμός που μπορεί να υπάρξει, η ΑΦΕΛΕΙΑ με την ΔΙΑΒΟΛΙΚΟΤΗΤΑ.
    ΔΙΟΤΙ πάντα υπάρχουν σκοτεινές δυνάμεις από πίσω, κάποιες Grand Duchesses MILICA και STANA εκ Montenegro ορμώμενες, με άκρατη αρχο- και μεγαλο-μανία.

    ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΜΕΤΑ να περιμένεις έναν FELIX YUSUPOV να καθαρίσει τη ΚΟΠΡΙΑ.

    ReplyDelete
  83. Ωραία. Κατάρχήν προς Βενέτο:
    Προφανώς αυτά που σημείωσα για το ασφαλιστικό δεν είναι ζήτηματα ερμηνείας, αλλά απλή ανάγνωση των όσων διακηρρύσονται απο τους γ700. Σε παραπέμπω στην απάντηση από τους ίδιους ότι οι νόμοι Σιουφα και Ρέππα είναι που κρατάνε το ασφαλιστικό σύστημα ζωντανό. Δεν ξέρω γιατί τα επιχειρήματα μου σου φαίνονται "κονσερβοποιημένα και ετοιματζίδικα", πάντως δεν έχω κανένα άγχος να τα κάνω να μοιάσουν πιο επικοινωνιακά για να σου αρέσουν. Θα προτιμούσα να μου απαντήσεις επί της ουσίας στο γιατί διαφωνείς και είναι ασύμβατα με τον τρόπο που σκέφτεσαι. Όσο για την κριτική για τα μπαγιάτικα, καλά εσείς με τόσο φρέσκες ιδέες και νέο κόσμο δεν σκεφτήκατε να κάνετε καμιά πιο φαντεζί κίνηση για την παράταση του ωραρίου του μετρό από ΚΑΤΑΛΗΨΗ;
    Προς g700:
    Ο νόμος Σιούφα κατέταξε τους εργαζόμενους σε ασφαλισμένους πριν και μετά από το '93. Εγώ που είμαι μετά το '93 πρέπει να πληρώνω τις ίδιες εισφορές στο ταμείο μου και σύμφωνα με τους υπολογισμούς που ισχύουν τώρα θα πάρω σύνταξη (αν και όποτε πάρω) 260 ευρώ. Ειδικά εσείς, που μιλατε εξ' ονόματος της γενιάς των 700, πρέπει να ξέρετε ότι αυτός είναι ο βασικός νόμος που τη δημιούργησε, περικόπτωντας τα ασφαλιστικά της δικαιώματα.
    Όσο για τον άλλο νόμο, του Ρέππα, αλλάζει τον τρόπο υπολογισμού των συντάξεων με βάση το μέσο όρο των μισθών της τελευταίας 5ετίας, εφαρμόζει δηλαδή δραστική μείωση όλων των συντάξεων.
    Δεν καταλαβαίνω πως κρατούν "ζωντανό" το ασφαλιστικό την ίδια ώρα που το 20% των αποθεματικών των ταμείων τζογάρονται, χάνονται στο χρηματιστήριο, γίνονται δομημένα. Άσε που δεν πρέπει να πιστεύεις ό,τι λένε για τη βιωσιμότητα των ταμείων (συγκεκριμένα για το ΤΣΜΕΔΕ που τυχαίνει να γνωρίζω, λέγαν ότι το 2003 θα έχει καταρρεύσει, όταν τελικά ήταν το πλουσιότερο ταμείο με αποθεματικά 2 δις ευρώ).
    Προφανώς πάλι δεν είναι επαρκή τα επιχειρήματα, αλλά δεν θέλω να καταχραστώ το χώρο παραπάνω.
    Τέλος προς Κομφούκιο:
    βερμπαλισμοί, εκλογικεύσεις κλπ είναι σίγουρα καλύτερα από τους δικούς σου επιφανειακούς αφορισμούς. Καλός ο καναπές αλλά πρόσεξε γιατί η "πολιτισμένη κοινωνία των πολιτών" που εννοείς είναι κοντά στη βάρβαρη κοινωνία των καταναλωτών.

    ReplyDelete
  84. @ Βενετία

    ο νόμος Σιούφα αντί να προσφέρει μια διαγενεακά δίκαιη λύση υπέταξε τη νέα γενιά και την έβαλε να πληρώσει τα σπασμένα των προηγούμενων που τα κάνανε μπάχαλο.

    Οι πριν το 93 κατοχύρωσαν υπερβολικούς όρους συνταξιοδότησης, όπως πχ η ρύθμιση για σύνταξη άγαμης θυγατέρας στην Εμπορική, συνταξιοδότηση με 25 χρόνια ασφάλισης στα 55 για τους Άντρες και στα 45 με 20 χρόνια για τις γυναίκες κοκ και πάλι Εμπορική, για να χρησιμοποιήσουμε ένα πρόσφατο παράδειγμα.

    Πριν το 93 η κακοήθης ΔΕΚΟπάθεια είχε κακοφορμίσει.

    ΛΥΣΗ; Είπαν τότε στη ΝΔ. φορτώστε τα στους επόμενους. Έτσι επιβίωσε βραχυπρόθεσμα το σύστημα.

    Αυτό το αναγνωρίζουμε. ΟΤΙ ΕΠΙΒΙΩΣΕ ΔΗΛΑΔΗ.

    ΟΜΩΣ ΟΥΤΕ Ο Νομ.ΣΙΟΥΦΑ ΟΥΤΕ αργότερα Ο Νομ.ΡΕΠΠΑ, δίνουν μακροπρόθεσμη, βιώσιμη, κοινωνικά αλληλέγγυα και διαγενεακά δίκαιη λύση στο πρόβλημα.

    Όταν τελειώσει η ιστορία του μετρό θα χαρούμε να σε έχουμε στη συζήτηση που κάνουμε για το ασφαλιστικό με τεκμηριωμένες θέσεις.

    ReplyDelete
  85. AΚΟΥΣΕ ΜΕΣΟΥΤ

    Το πρόβλημα που έχει ο ΛΑΟΣ με το ΠΑΣΟΚ είναι το ΙΔΙΟ με ΑΥΤΟ που έχει με την ΜΟΝΑΡΧΙΑ.

    Εχει ΣΙΧΑΘΕΙ ο ΛΑΟΣ το ΠΑΣΟΚ
    Εχει ΣΙΧΑΘΕΙ ο ΛΑΟΣ την ΜΟΝΑΡΧΙΑ

    ΟΠΟΙΟΣ, λοιπόν, και να είναι ο "διάδοχος", ΑΚΟΜΑ και ο ΘΕΟΣ να κατέβει,
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Ν' ΑΚΟΥΣΕΙ.

    Υπ' αυτήν την έννοια λυπάμαι τον κ. Παπανδρέου, διότι είναι αντιμέτωπος με
    ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ του ΛΑΟΥ έναντι του ΠΑΣΟΚ καθώς ΚΑΙ, ή μήπως θάπρεπε να πω ΚΥΡΙΩΣ, έναντι του ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΑΣΟΚ.

    Είναι ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ της "τουρκιάς" και του ραγιαδισμού όταν παληά προσπαθούσαμε να απαλλαγούμε από ό,τι αρνητικό ΔΗΛΩΝΑΝ οι λέξεις αυτές.

    ReplyDelete
  86. ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΝ που

    1) προνοεί για ΟΛΟΥΣ αλλά ΔΕΝ τιμωρεί [απεναντίας ενθαρρύνει τους συνετούς αποταμιευτές) και
    2) ΚΑΤΑΡΓΕΙ την ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΜΜΕΣΗ φορολόγηση ΤΡΙΤΩΝ (-όσημα) προς πλουτισμόν προνομιούχων Ταμείων

    είναι ΕΤΟΙΜΟ.

    ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΝ δλδ που προτείνει
    ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ

    1) ΕΝΙΑΙΑΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ
    και
    2) ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ

    είναι ΕΤΟΙΜΟ

    και ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟΡΙΕΣ.

    ReplyDelete
  87. Κομφούκιε σε ακούω πολύ προσεκτικά και κερδίζω από τα λεγόμενα σου, τα οποία ουκ ολίγες φορές έχουν λειτουργήσει ως stimuli για τη διεύρυνση της αντίληψης μου για τα πράγματα.

    Πολύ σωστά θέτεις το θέμα ΠΝΕΥΜΑ ΠΑΣΟΚ. Το πνεύμα Σημίτη ήταν κι αυτό πνεύμα ΠΑΣΟΚ, δεν ήταν όμως ούτε το πνεύμα της κοινωνίας, ούτε το πνεύμα του Ανδρέα. Η κοινωνία μας σήμερα περισσότερο έχει συνδέσει το πνεύμα ΠΑΣΟΚ με την εποχή Σημίτη, και περισσότερο λησμονεί το πνεύμα Ανδρέα, το οποίο ως "από μηχανής θεός" επαναφέρει ο Καραμανλής στο προσκήνιο.

    Είμαι πολύ απογοητευμένος από το ΠΑΣΟΚ. Αναφερόμενος λίγο και το θέμα του ποστ, είναι το μοναδικό κόμμα που δεν πήρε θέση, και μάλλον φαίνεται ότι η όλη στάση των συνδικαλιστών είναι υποκινούμενη από τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ.

    Δεν έχω πειστεί καθόλου όμως ότι η κοινωνία μας απορρίπτει το πνεύμα ΠΑΣΟΚ για τους λόγους που το απορρίπτουμε εσύ κι εγώ.

    Είμαι αισιόδοξος όμως. Δυνάμεις της κοινωνίας των πολιτών δείχνουν τα δόντια τους. Δείχνουν ήθος και σθένος και αποτελούν τη βάση που θα παρασύρει θετικά και το πολιτικό σύστημα. Εγώ λέω να στηρίξουμε τα υγιή στοιχεία, κι όχι μόνο πρόσωπα, του συστήματος, ανεξαρτήτως κομματικού χώρου.

    ReplyDelete
  88. @ Mesout Tavaz said...
    "Χαιρετίζουμε την απόφαση των συνδικαλιστών για άρση της στάσης εργασίας. Κατόπιν πίεσης της κοινωνίας των πολιτών, και βάσει έλλειψης ουσιαστικών και πραγματικών επιχειρημάτων, ο συντεχνιακός φασισμός που φοράει το περιτύλιγμα της προστασίας των εργαζομένων, καταρρέει και ανοίγει δρόμο στη δημοκρατία."

    ΕΙΔΕΣ μεσούτ ΤΙ μπορεί να ΠΕΤΥΧΕΙ η ΚΟΙΝΩΝΙΑ των ΠΟΛΙΤΩΝ όταν ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ.

    ΑΥΤΟΣ είναι ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΡΙΑΜΒΟΣ της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ των πολιτών με ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ της Γενιάς 700.

    Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ

    Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ

    Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ

    ReplyDelete
  89. @ ΜΕΣΟΥΤ ΤΑΒΑΖ
    "Πολύ σωστά θέτεις το θέμα ΠΝΕΥΜΑ ΠΑΣΟΚ. Το πνεύμα Σημίτη ήταν κι αυτό πνεύμα ΠΑΣΟΚ, δεν ήταν όμως ούτε το πνεύμα της κοινωνίας, ούτε το πνεύμα του Ανδρέα. Η κοινωνία μας σήμερα περισσότερο έχει συνδέσει το πνεύμα ΠΑΣΟΚ με την εποχή Σημίτη, και περισσότερο λησμονεί το πνεύμα Ανδρέα, το οποίο ως "από μηχανής θεός" επαναφέρει ο Καραμανλής στο προσκήνιο."

    Διάβασα το σχόλιό σου επισταμένως. Νομίζω ότι εμπεριέχει ένα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ λάθος. Κρίνοντας από τα ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ η ανάλυσή σου είναι απολύτως ΣΩΣΤΗ, αλλά όχι σε βάθος. Θα επανέλθω επ αυτού σε λίγο.

    ΞΕΚΙΝΩ από ένα προοίμιο.

    Ο άνθρωπος καταμεσής του ΔΕΟΥΣ του για την αγριάδα της ΦΥΣΗΣ και το ΧΑΟΤΙΚΟ ΜΕΓΕΘΟΣ του ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ, αναζήτησε το ΑΠΟΛΥΤΟ και ανακάλυψε τον ΘΕΟ. Ομως, ο θεός άφησε ΚΕΝΑ και γι΄ αυτό "ΠΕΘΑΝΕ". Τότε, αναζήτησε αλλού το απόλυτο, ή ΙΣΩΣ φρόντισαν ΑΛΛΟΙ να προσεγγίσουν τον άνθρωπο μέσα από, και ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ εις, τα ΚΕΝΑ του "θανάτου" του ΘΕΟΥ.
    Νάσου, λοιπόν, ο Marx, ο Freud, ο structuralism. Σε κάποια φάση ΚΑΤΕΡΡΙΦΘΗΣΑΝ και αυτές οι θέσεις στα ΜΑΤΙΑ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
    ΚΑΙ τότε εμφανίσθηκε ο "ΝΕΟΣ" παληός ΘΕΟΣ, ο ΜΑΜΩΝΑΣ, που λέει και η αγαπημένη μου Camille Paglia.
    To "money money money" είναι, λοιπόν, ΔΙΕΘΝΕΣ ΘΕΪΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ, όχι μόνο Ελληνικό.

    Ασφαλώς και στην ψυχή των περισσοτέρων (εκτός των ψυχοπαθών) ανθρώπων υπάρχει ΕΓΓΕΝΩΣ ένα στοιχειώδες σύστημα αρχών και αξιών που συνήθως, όμως, ενδίδει στο εκάστοτε ΔΕΛΕΑΡ του ΜΑΜΩΝΑ. ΟΣΑΚΙΣ όμως ο Μαμωνάς δημιουργεί ΚΕΝΑ, το ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΩΝ πληροί τα ΚΕΝΑ και ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΕΤΑΙ.

    ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ;;;;;;;;

    Ο Ελληνας γνώριζε την αισχρότητα της Χούντας, αλλά ΟΣΟ ΕΤΡΩΓΕ λόγω ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ ΧΡΕΩΝ και ΔΑΝΕΙΩΝ ήταν ΕΥΤΥΧΗΣ και δεν ανθίστατο. Μόλις άρχισαν τα δύσκολα οικονομικώς, από 1970 και μετά, ΟΛΟΙ οι πολίτες ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ότι ήσαν σκλαβωμένοι και άρχισαν να μιλούν για ΗΘΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ.

    Ο Ελληνας ΓΝΩΡΙΖΕ, από τουλάχιστον το 1985, την διαφθορά του ΠΑΣΟΚ, αλλά ενόσω ΕΥΗΜΕΡΟΥΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, αρχές και αξίες είχαν ΜΠΕΙ στο ΡΑΦΙ (στις καλένδες).

    ΔΕΝ μεγάλωσε πολύ η διαφθορά. Σαφώς μεγάλωσε επί Σημίτη (όχι λόγω Σημίτη, ίσα-ίσα). Οσο διαιωνίζεται το ίδιο κόμμα στην εξουσία, τα φαινόμενα διαφθοράς και αλαζονείας αυξάνονται ΕΚΘΕΤΙΚΑ και αναμένονται.
    ΑΥΤΟ που συνέβη είναι ότι επί ΣΗΜΙΤΗ, ΕΣΦΙΞΑΝ πολύύύύύύ ΤΑ ΖΩΝΑΡΙΑ και τότε, τα ΚΕΝΑ του ΜΑΜΩΝΑ τα συμπλήρωσε για μιά ακόμα φορά ο ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΟΣ και κατα το δοκούν θεός, η ΗΘΙΚΗ.

    "Μέσα" του, πάντως, ο ΕΧΕΦΡΩΝ, "πονηρός" μεν αλλά εχέφρων, πολίτης ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ τον Σημίτη και ΓΝΩΡΙΖΕΙ ότι η ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ είναι συνδεδεμένη με το ΠΝΕΥΜΑ ΑΝΔΡΕΑ.

    ΠΩΣ εξηγείς άλλωστε ότι παρά την ΠΤΩΣΗ Σημίτη, ότι παρά το ότι το ΠΑΣΟΚ είναι επί 4 χρόνια εκτός εξουσίας ΚΑΙ παρά τα ΑΠΕΙΡΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ της ΝΔ, ο ΛΑΟΣ έχει το ΠΑΣΟΚ στο στόχαστρο;;;;;

    ReplyDelete
  90. erratum

    ΔΕΝ μεγάλωσε πολύ η διαφορά -> ΔΕΝ μεγάλωσε δυσανάλογα η διαφθορά.

    ReplyDelete
  91. @ mesout tavaz
    @ parmenides

    Αυτά που λες για τον ΓΑΠ, Μεσούτ, είναι σωστά, αλλά αποφάσισα να ΜΗ σχολιάζω πιά, διότι στενοχωριέται ο Παρμενίδης στον οποίο τρέφω αδυναμία ΚΑΙ γιά το πνεύμα ΚΑΙ για το ήθος του.

    Πιστεύει σ' αυτόν και γι' αυτό επανέρχεται ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ με κάποιο "παινεμό", δραττόμενος κάποιας ευκαιρίας (αυτοσχέδιας συνήθως - βλέπεις ο Parmie είναι "λέρα" σαν και μένα, χαχαχα).

    ΛΟΙΠΟΝ, Parmie, θα σταματήσεις να του πλέκεις καθημερινώς το εγκώμιο, διότι συγχίζομαι [εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν] και θα σταματήσω να τον λέω "χαζουλάκην".

    It will be a truce or moratorium, whichever you choose Parmie.

    ReplyDelete
  92. "Πως θα σας φαινόταν αν δοκιμάζαμε πιλοτικά το να δουλεύετε για 2 μήνες 2 ώρες τη μέρα χωρίς να πληρώνεστε, με αντάλλαγμα όμως να "πάει μπροστά η χώρα";;"

    -Den tha isxyei kathe mera alla gia 8 synolika sabbatokyriaka
    -Kanenas den eipe oti den tha plirwthoun
    -Milame gia peripou 1-2% perissotera dromologia to mina epomenws eina elaxistes perissoteres ergatwres! Twra den nomizw oti einai ypervoliko na toys zitame na ergastoun kata meso oro 40*2%/7= 6.9 lepta perissotera tin imera kai ayta na ta plirwthoun me to parapanw! (ayto ypothetontas oti den tha proslifthoun alloi ergazomenoi)

    ReplyDelete
  93. @ κομφούκιος

    "ΔΕΝ μεγάλωσε πολύ η διαφθορά. Σαφώς μεγάλωσε επί Σημίτη (όχι λόγω Σημίτη, ίσα-ίσα). Οσο διαιωνίζεται το ίδιο κόμμα στην εξουσία, τα φαινόμενα διαφθοράς και αλαζονείας αυξάνονται ΕΚΘΕΤΙΚΑ και αναμένονται.
    ΑΥΤΟ που συνέβη είναι ότι επί ΣΗΜΙΤΗ, ΕΣΦΙΞΑΝ πολύύύύύύ ΤΑ ΖΩΝΑΡΙΑ και τότε, τα ΚΕΝΑ του ΜΑΜΩΝΑ τα συμπλήρωσε για μιά ακόμα φορά ο ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΟΣ και κατα το δοκούν θεός, η ΗΘΙΚΗ."

    Συμφωνώ κι επαυξάνω. Όταν ο Σημίτης μιλούσε για λιτότητα, όταν η προσωπικότητα του ήταν (και είναι) υπόδειγμα σεμνότητας και λιτότητας, όταν ο Σημίτης προσπαθούσε να προωθήσει μια νέα "θρησκεία", αυτή της Ελλάδας με όραμα, στόχους και πρόγραμμα, όταν ο Σημίτης προσπαθούσε να κάνει το ΜΑΜΩΝΑ υπηρέτη, εμείς γυρίσαμε την πλάτη και κάναμε το ΜΑΜΩΝΑ αφέντη, προσευχηθήκαμε στο νέο θεό να μας δώσει δύναμη να αντισταθούμε. Και ξανα-ανακαλύψαμε την ΗΘΙΚΟΛΟΓΙΑ.

    Money is a good servant, but a bad master (old proverb)

    ReplyDelete