Wednesday, October 15, 2008
Η οικονομική κρίση και η ξαφνική δημοσιονομική ακράτεια της κυβέρνησης
Εάν ακόμη αναρωτιέστε που θα πάνε τα 7,4 δις ευρώ επιπρόσθετων φόρων που μας υποσχέθηκε ότι θα πάρει φέτος από την τσέπη μας ο κύριος Αλογοσκούφης, μην ανησυχείτε. Μόλις το ανακοίνωσε. Ποσό μέχρι 6 δισ. ευρώ θα δοθεί στις τράπεζες ως άμεση ρευστότητα, χωρίς εγγύηση, στα πλαίσια ενός συνολικού πακέτου εγγυήσεων του ελληνικού δημοσίου προς το τραπεζικό σύστημα της τάξης των 28 δις ευρώ.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Εδώ έπεσε υστερία και η κυρά Κατίνα άρχισε μαζικές αναλήψεις από τους λογαριασμούς της επειδή κάτι άκουσε σε κάποιο πρωινάδικο.
ReplyDeleteΣκέψου δηλαδή τί θα γινόταν αν έβγαινε η κυβέρνηση και έλεγε επισήμως ότι "εκεί είναι το πρόβλημα και θα το αντιμετωπίσουμε πχ αμα σταματήσετε τις αναλήψεις". Μαζική υστερία!
Πιο πολύ μου κάνει για τυφλή ομοφωνία της ελληνικής κυβέρνησης απέναντι στους Ευρωπαίους παρά για κάποια σοβαρή στρατηγική.
antigrafh apo @
ReplyDeleteΠολιτική στα blogs
Τα θεμελια δεν εχουν πειραχτει: κανεις δεν πιστεψε πραγματικα πως η κριση θα εφερνε το “τελος του καπιταλισμου”, γιατι εχουμε πια εκπαιδευτει υπερβολικα καλα να μην μπορουμε να φανταστουμε κατι ριζοσπαστικα διαφορετικο. Αν μη τι αλλο, τα θεμελια στερεωνονται καλυτερα μεσα απο τις διαδοχικες κρισεις. Ηδη μπορουμε να δουμε πως ο μονος τροπος πια να κινητοποιηθουν οι πολιτες στον δυτικο κοσμο ειναι ο φοβος, το ισχυροτερο πια συνεκτικο στοιχειο για τις κοινωνιες μας. Αν αυτο δεν ειναι η σημαντικοτερη νικη του καπιταλισμου μεχρι σημερα, τι ειναι?
"ο φοβος, το ισχυροτερο πια συνεκτικο στοιχειο για τις κοινωνιες μας."
ReplyDeleteΝΑΙ ο φόβος είναι αυτό που λές αλλά όχι μόνο για τις καπιταλιστικές κοινωνίες.
Παράλληλα είναι και το ισχυρότερο διαλυτικό στοιχείο των ατόμων και των συλλογικοτήτων κάθε μορφής.
Αυτό το δεύτερο συμβαίνει τώρα.Τώρα που ο φόβος μετατρέπεται σε πανικό και στη συνέχεια σε τρόμο χρειαζόμαστε ηγετικές φυσιογνωμίες που να πετάξουν κλωτσηδόν τους λογιστές και τους αναλυτές απο τη μέση και να καθαρίσουν το τοπίο απο το παρασιτικό καπιταλισμό.
Και προπαντός να σταματήσουν να παίρνουν κατευθύνσεις απο τους χρηματιστηριακούς δείκτες.
Η δικτατορία των χρηματιστηριακών δεικτών,ΑΥΤΩΝ ΔΗΛ.ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΑΝΟΥΒΡΑΡΟΥΝ, είναι το πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί με πολιτικά εργαλεία και όχι με τα ίδια χρηματιστηριακά εργαλεία των ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ και των ΝΟΝΩΝ των ΔΕΙΚΤΩΝ.
ReplyDeleteΟ libertarian καταληφθηκε απο το φαντασμα του Ντουρουτι!
ReplyDeleteΡε σοσιαλφιλελευθεροι, ο Μπραουν και οι υπολοιποι ηγεταραδες της κρισιμης για τη παγκοσμια ισορροπια Ε.Ε φυτρωσανε δια της αμωμου συλληψεως? Ασχετοι!! Ο Ομπαμα ειναι ο καταλυτης εξοδου απο τη κριση επειδη θα συλλαβει τον Οσαμα...Το Μπιν ετσι?
ReplyDeleteH Τροικα! Ο γατος ο Μπραουν παραδιδει μαθηματα!Η Μερκελ!Ο Νικολα!
ReplyDeleteΗ ηταν τοσο μαλακες που δεν ειχαν παρει χαμπαρι τιποτα ή κατι ειναι σαπιο στο βασιλειο...
Μια ελληνικη φρεγατα εφυγε για να αντιμετωπισει πειρατες στη Σομαλια...Με το ΝΑΤΟ φυσικα...Αλλα το μονο που ξερετε να κανετε ειναι να ωρυεστε οταν 10 μαλακες τα σπανε στο πολυτεχνειο! Και ποιος θα τα πληρωσει!!!Και το ασυλοοοοο!!!
ReplyDeleteΕίναι κοινά αποδεκτό ότι η σημερινή οικονομική κρίση αποτελεί την μεγαλύτερη πληγή για τις οργανωμένες κοινωνίες που μεταξύ όλων των άλλων ασκούσαν εθνική και προγραμματισμένη πολιτική. Αυτές οι κοινωνίες δεν πίστευαν πως όλος αυτός ο οικονομικός όγκος της παραγωγής και διακίνησης του πλούτου μπορεί να καταρρεύσει σε μια νύχτα και κανείς να μην μπορεί να προστατέψει τις περιουσίες των απλών επενδυτών και καταθετών.
ReplyDeleteΗ επίσημη θέση και αυτήν που κάνεις δεν αμφισβητεί δημοσίως ίσως είναι αυτή που θα ήθελαν οι ισχυροί του πλανήτη είναι ότι κατέρρευσε το χρηματοπιστωτικό σύστημα λόγω των στεγαστικών δανείων και των «τοξικών», όμως θέλω να θέσω μερικά ερωτήματα: πως είναι δυνατόν αυτοί που σχεδιάζουν την τύχη των λαών ξαφνικά να δηλώνουν ανήμποροι να προστατέψουν τον εθνικό τους πλούτο; Πως είναι δυνατόν σε ένα κράτος πχ στην Αμερική, όπου η βαριά βιομηχανία και ο μαύρος χρυσός στηρίζουν καθοριστικά το Α.Ε.Π. ξαφνικά να υποτιμούν το νόμισμά τους λες και είναι κάλπικες Αλβανικές λύρες; Μήπως η οικονομική κρίση της Αμερικανικής οικονομίας είναι μηχανισμός αυτοάμυνας ενόψει της Arabian Union;
Θα μπορούσα να θέσω ακόμη περισσότερα ερωτήματα αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του κειμένου. Εξάλλου κανείς νοήμων πολίτης δεν πιστεύει ότι η κρίση είναι μια ακαταμάχητη ασθένεια που πρέπει να κάνει τον κύκλο της για ατονήσει. Αντιθέτως η συγκεκριμένη κρίση αποτελεί όπως αναφέρθηκε μηχανισμό αυτοάμυνας των εθνικών οικονομιών για τις οργανωμένες κοινωνίες και άλλοθι για τις Διαλυμένες και Αποπροσανατολισμένες κοινωνίες όπως η Ελληνική έτσι ώστε να υφαρπάξουν μέσω ενός νέου πλιάτσικου τις οικονομίες του λαού.
Τα 6 δις εκ. ευρώ που ξαφνικά δηλώνει ότι διαθέτει η Ελληνική Κυβέρνηση για την σωτηρία του τραπεζικού συστήματος αποδεικνύει περίτρανα το colpo grosso του Καραμανλή που έστησε για να δικαιολογήσει τους νέους φόρους που μας φόρτωσε 4 μήνες πλην κλείσει το οικονομικό έτος.
Τέλος σε μια χώρα που η Δημοκρατία και Θεσμοί της, ακόμη ερμηνεύονται τότε για ποια τύχη αυτού του τόπου μιλάμε.
Γιούρι, κανονικά η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει ήδη στείλει φρεγάτα στην Ερυθρά θάλασσα και να μην περιμένει το ΝΑΤΟ.
ReplyDeleteΑλλιώς θα πρέπει να προσθέσεις sto συλλογισμό σου πως τα 11 δις ευρώ του ναυτιλιακού συναλλάγματος που κερδίζει η χώρα δεν τα χρειάζεται και μπορεί να τα χαρίσει στους Σομαλούς "αδελφούς" πειρατές.
πάντως στην ελλάδα εγώ δεν είδα καμιά ιδιαίτερη υστερία αν και τα μέσα προσπάθησαν να την καλλιεργήσουν με κάθε τρόπο για να είναι ιν. Μη και χάσουν τη διεθνή μόδα. Η τυφλή ομοφωνία παίζει σαν σενάριο αλλά τα 6 εκ ρευστό είναι greek πατεντα. Γιατί άλλο να λες εγγυόμαι τόσα κι άλλο να τα δίνεις σε ρευστό απλόχερα σα να μην τρέχει μία
ReplyDeleteΕίναι απλώς ένας επικοινωνιακός χειρισμός, μην ψάχνετε για βαθύτερα κίνητρα σ' αυτή την κυβέρνηση. Βολεύει σ' αυτή τη συγκυρία να έχει ακουμπήσει και την Ελλάδα η διεθνής κρίση: προσφέρει ένα άλλοθι για την παταγώδη αποτυχία του οικονομικού επιτελείου και την οσονούπω κατάρρευση. Επιπλέον αποσπάει την προσοχή από το Βατοπέδι και τα άλλα σκάνδαλα. Όσο για την έλλειψη εγγυήσεων δεν οφείλεται σε κάποιο ιδεολόγημα. Είναι πέρα από τις ικανότητές του να διαμορφώσουν έστω κι ένα στοιχειώδες ρυθμιστικό πλαίσιο εγγυήσεων. Τα 6 δισ. είναι μια παραλλαγή των τριχίλιαρων της Ηλείας.
ReplyDeleteWhere has all the money gone?
ReplyDeleteBillions of pounds have been wiped off property values and share prices remain volatile, while the debt-laden banks are being bailed out. But where has all this money gone? Economist John Sloman explains.
Money consists of two main elements.
The first is cash (notes and coins). The total amount of cash in the UK is just over £50bn, with about £43bn circulating outside the banks and £7bn in banks' safes, tills and cash machines.
But cash is a relatively small proportion of the total amount of money. So what is the rest?
The bulk of money is in the form of bank deposits not backed by cash. This totals around £1,800bn. The point is that the main purpose of money is for buying things. And for most large purchases - and many small ones too - we don't use cash.
THE ANSWER
Money is more than just cash, and the quantity of money can rise and fall
Houses and shares are not money, but assets whose values vary with market forces
Instead, we access the money in our accounts by using debit cards, direct debits, standing orders and cheques. When you pay for something with your debit card in Tesco, your account is debited and Tesco is credited. Money is transferred between the two accounts - but no cash has been used.
It is similar with credit cards. When you buy something with a credit card, the shop's account is credited. You get a monthly bill and when you pay it, your account is debited. The bulk of money, then, is simply a record of deposits - entries on balance sheets.
But isn't all this very worrying? The answer is: not in normal times. Of course, times have not been "normal" recently. So let's look first at what banks do in normal times and then we'll look at the abnormal times of recent days and weeks.
Worst case scenario
Banks are not giant safes. When you pay in £100 in cash, the bank does not just hold on to it, waiting for you to withdraw it. Banks know that in normal times, only a small fraction of money deposited in them will be withdrawn in cash.
When people withdraw cash, other people are paying in cash
The vast bulk of people's balances in their accounts will stay there. Even when people do spend some, most of it involves plastic or electronic transfer, not cash. Even when people do withdraw cash, other people are paying in cash.
So what do banks do with their deposits? The answer is that they lend to individuals and firms, and to each other. When people spend these loans - say in shops - the shops then deposit the money back into the banks.
These deposits are used as the basis of further loans to other people. These, in turn, generate more deposits and yet more loans.
And so the process goes on and on. More and more deposits get generated. And these deposits count as money. Thus money grows. But there is no more cash. Feeling worried? You shouldn't be for two reasons:
1. Banks are normally careful to keep enough cash to meet the demands of their customers
2. If they do start running short of cash, they can always borrow money from the Bank of England
But what about abnormal times? What happens if people start getting worried that their bank will not have enough cash, or worse still, if it could go out of business? What happens if banks stop lending to each other, fearing they might not get their money back? Central banks are backed by governments and can always print enough cash to meet all demands
The worst-case scenario is a "run on the bank". This is what happened with Northern Rock. People queued to take their money out. In the end, it's up to the government and central banks (the Bank of England in the case of the UK). They have to guarantee that deposits are safe.
And this is what's been happening these past few days.
Central banks have been lending vast sums of money to the banking system. Central banks are backed by governments and can always print enough cash to meet all demands.
Governments themselves have been pumping mind-boggling sums of money into banks by buying shares in them. In the UK, the government has promised to purchase £37bn of new shares in banks if it cannot be raised from private investors - £20bn in the Royal Bank of Scotland alone.
In addition, the government has guaranteed everyone's personal deposits in banks up to £50,000. In practice, as with Northern Rock and Bradford & Bingley, the government would almost certainly guarantee all deposits if a bank ran into difficulties. Even private deposits in the failed Icelandic banks have been guaranteed by the UK government.
Disappearing wealth
So where has all the money gone? Your money is still there. So don't worry about that.
Nevertheless, money is being eroded in value by inflation. £100 today can buy only about 95% of what it could last year and only about half as much as it could 20 years ago. This is one reason why we need to be paid interest to save money.. WHO, WHAT, WHY?
A regular feature in the BBC News Magazine - aiming to answer some of the questions behind the headlines
But what about so-called "sub-prime debt"? This was money lent to people unlikely to be able to pay it back. The problem is that the loans were mainly to buy houses and houses have fallen in value. Thus if people sold their house, they would not get their money back.
It's the same with stocks and shares. If you had bought £1,000 worth of shares a year ago, they would be worth only around £670 today.
But houses and shares are not money. They are assets whose value varies with market forces. If demand rises and/or supply falls, their price will rise. If demand falls and/or supply rises, their price will fall. Don't forget that warning in small print: "prices can go down as well as up".
Thus your money as bank deposits may not have disappeared. But some of your wealth may well have.
But declining wealth feeds back into money creation. If banks are worried about bad debts, they may not lend so much. With a deepening credit crunch, there would be less spending and less money would be deposited by shops and businesses. There would be even less lending and the economy could fall into recession.
After all, less spending leads to less production and less employment. No wonder governments feel they have act. No wonder vast sums are being pumped into the banking system.
John Sloman is director, Economics Network, the Economics subject centre of the Higher Education Academy, based at the University of Bristol. He is author of Economics, Essentials of Economics and various other textbooks.
Αυτό το κείμενο μας βοηθάει να κατανοήσουμε ότι είμαστε όλοι αλυσσοδεμένοι απο τη συμπεριφορά του καταναλωτή.Και ότι δεν υπάρχει υγιής τράπεζα σε ένα οικονομικό σύστημα, βασισμένο στο Θεό-καταναλωτή που " αρρώστησε" και αποφάσισε να απέχει απο τις υποχρεώσεις του να καταναλώνει,να καταναλώνει,να καταναλώνει...
Οι υπερχρεωμένοι Αμερικανοί και Ελληνες είναι οι ατμομηχανές του συστήματος που παράγει ευημερία για όλους μας.
Τώρα ήλθε η ώρα να τους τιμήσουμε και να τους ξαναδώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία πληρώνοντας εμείς τα μισά τουλάχιστο απο τα χρέη τους.
Πολύ ωραίο post!!!
ReplyDeleteΑν το συνδυάσει δε με τα σχόλια το paisios και του hypnotist βλέπεις την κουτοπονηριά του κυβερνητικού επιτελείου σε όλο του το μεγαλείο!!!!
Ενώ δηλαδή, (σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις που δίνονταν για το τραπεζικό μας σύστημα) η παρούσα κρίση θα μπορούσε να μετασχηματιστεί, με την ευλογούμενη (πλέον) από την ΕΕ συνδρομή του ελληνικού κράτους, σε τρομερή ευκαιρία για τις "υγιείς" ελληνικές τράπεζες επέκτασης στην μαστιζόμενη από την κρίση (ανατολικο)ευρωπαϊκή αγορά και να βοηθήσει στην συντήρηση της ανάπτυξης τη ελληνικής οικονομίας σε υψηλότερα επίπεδα ώστε στο τέλος να βγούμε όλοι πιο δυνατοί σε σχέση με τους ευρωπαίους εταίρους μας και να κλείσει πλέον αυτή η ρημάδα η "ψαλίδα"..............
η ελληνική κυβέρνηση διάλεξε να χρησιμοποιήσει τις εξελίξεις μόνο για επικοινωνιακούς σκοπούς, για την δημιουργία εντυπώσεων και για τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης από τις αρπαχτές των υπουργών της.
Ότι θα έκανε δηλαδή ο κάθε κουτοπόνηρος κλεφτοκοτάς που ήρθε από το χωριό στην πόλη και κοιτάει να κάνει καμιά αρπαχτή να κονομήσει.
We deserve better than that!!!!!!
libertarian said...
ReplyDelete"Where has all the money gone?..."
Ένα παιδί ανακαλύπτει τ' άστρα....
Τι να πει κανείς???
Άντε, ..καλή πρόοδο και εις ανώτερα!!
Όταν τελειώσεις με την μικροοοικονομία και την μάκροοικονομία να πιάσεις τα διεθνή οικονομικά και την άνοιξη θα σ'εξετάσω.
@don
ReplyDelete"Ένα παιδί ανακαλύπτει τ' άστρα."
Το σωστό είναι: "Ενα παιδί μετράει τ΄άστρα".Τίτλος δημοφιλούς βιβλίου του Λουντέμη.
Το έχεις ακουστά, το ξέρω, αλλά μπερδεύτηκες λίγο.
@ normad
ReplyDelete1./ η φράση μου δεν ήταν εσκεμμένα εντος εισαγωγικών, άρα η παρατήρηση σου είναι άτοπη
2./ το "ανακαλύπτει" ταιριάζει καλύτερα στην περίπτωση του φίλου σου.
vaggelas said
ReplyDeleteΓιούρι, κανονικά η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει ήδη στείλει φρεγάτα στην Ερυθρά θάλασσα και να μην περιμένει το ΝΑΤΟ.
Αλλιώς θα πρέπει να προσθέσεις sto συλλογισμό σου πως τα 11 δις ευρώ του ναυτιλιακού συναλλάγματος που κερδίζει η χώρα δεν τα χρειάζεται και μπορεί να τα χαρίσει στους Σομαλούς "αδελφούς" πειρατές.
Τα χρειαζεται ρε βαγγελα αλλα που ειναι?
Το σημαντικό είναι να κατανοήσουμε ότι το τραπεζικό σύστημα και όχι μεμονωμένες τράπεζες χρειάζονται βοήθεια.Δεν υπάρχουν υγιείς τράπεζες σαυτή τη φάση.Ολές θα μπούν στην ΕΝΤΑΤΙΚΗ.Απο εκεί και πέρα υπάρχουν διαφορές στο τρόπο που κάθε κυβέρνηση το αντιμετωπίζει,ανάλογα με την ιδεολογία της,την ικανότητα της και την εσωτερική πολιτική συγκυρία.
ReplyDeleteΧρειαζόμαστε ΣΩΣΤΙΚΑ μέτρα,που προηγούνται των ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ που πρέπει σύντομα να ακολουθήσουν.
Στη φάση αυτή προέχουν τα ΣΩΣΤΙΚΑ μέτρα.Μετά θα ακολουθήσει μια εργώδης διεθνής προσπάθεια, με πρωταγωνιστή την Ευρώπη,και με σκοπό μια ΝΕΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ στο τρόπο διοίκησης και ρύθμισης της παγκόσμιας οικονομίας.
ReplyDeleteΑυτό που έπαθε ο libertarian σήμερα, δεν μου το βγάζεις απ' το μυαλό, είναι σίγουρα δουλειά του Lebowski!!!
ReplyDeleteH κρίση δεν θα τελειώσει εύκολα εκτός εάν οι κυβερνήσεις καταλάβουν ότι αυτό που πλέον συντηρεί την φωτιά είναι η αβεβαιότητα για το μέγεθος της ζημιάς και το πόσο αγγίζει τον καθένα (τράπεζες, βιομηχανικούς κλαδους, κράτη). Η αγορά έχει πλέον σχιζοφρενικές τάσεις με έντονες ενδείξεις μανίας καταδίωξης. Εάν δεν βγάλουν πόρισμα για το ποιος και πόσα έχασε ώστε να μπορεί να πάρει θέση η αγορά, ο πανικός και η κερδοσκοπία θα συνεχίζεται.
ReplyDeleteΌσα ευχολόγια και ρεφενέδες να κάνουν θα τα καταπίνει όλα η μαύρη τρύπα της αβεβαιότητας. Να πάψουν να συγκαλύπτουν τους έως τώρα κερδοσκόπους και να μας πουν την αλήθεια. Όχι άλλη συνομωσία και άλλες εκτιμήσεις του στυλ "κάπου τόσα", "μέχρι τότε" κτλ!!!!!
Μόνο έτσι θα μπορεί η αγορά να αποτιμήσει το κόστος του καθενός, να τιμωρήσει τους ενόχους και να βρει στέρεο έδαφος για να μπορεί να ξεκινήσει από κάπου.
where is the money Lebowski?
ReplyDelete@don
ReplyDelete"Μόνο έτσι θα μπορεί η αγορά να αποτιμήσει το κόστος του καθενός, να τιμωρήσει τους ενόχους "
Και τί είναι αυτή η Αγορά που τιμωρεί και επιβραβεύει; Ενα μεταφυσικό Ον;
Τι θεοκρατισμός είναι αυτός ...Θεέ μου, που να μας πάρει ο ...Διάβολος;
@don,
ReplyDeleteΑν κατάλαβα καλά είσαι περισσότερο υπέρ μιας αυτορρύθμισης των αγορών σε αυτήν την φάση; Θεωρείς ότι οι κινήσεις των κυβερνήσεων θολώνουν την εικόνα και επιτείνουν το πρόβλημα;
Ακούω αναλυτές να λένε ότι είναι σχεδόν αδύνατον να γίνει πραγματική αποτίμηση της ζημιάς, αυτό πόσο ισχύει;
H ελληνική κυβέρνηση μέσα σε όλη την κρίση που βιώνουμε αναλώνεται σε σκάνδαλα, μεθοδεύσεις, αρπαχτές και δολοπλοκίες.
ReplyDeleteΕπιλέγει την προχειρότητα και την μισή αλήθεια. Για παράδειγμα αποφεύγει να παραδεχτεί ότι ο μεγαλύτερος κερδοσκόπος στην αγορά καυσίμων είναι το κράτος αφού προσβλέπει σε αυξημένα έσοδα από είσπραξη μεγαλύτερων φόρων λόγω της συντήρησης υψηλών τιμών συντηρώντας μία φιλολογία αποπροσανατολισμού του λαού.
Επιλέγει τον νόμο της σιωπής και του κουκουλώματος για την ληστεία του δημόσιου πλούτου από την εκκλησία και τους (υφ)υπουργούς της.
Δεν τιμωρεί αυτούς που δεν είναι "σεμνοί και ταπεινοί" επιδεικνύοντας τεράστια "ανοχή".
Επιλέγει τραμπουκισμούς για να ελέγξει την δικαιοσύνη.
Σημειώνει ρεκόρ σκανδάλων χωρίς να δίνει απαντήσεις. Θυμίζω.....
Ρεγκούζας, Τσιτουρίδης, Σπηλιωτόπουλος (εξοπλισμοί), Υποκλοπές, Ομόλογα, Σουφλιάς (αυθαίρετο και νομιμοποίηση με φωτογραφική νόμο/ διάταξη από τον ίδιο για τον εαυτό του), Μαγγίνας, Βουλγαράκης-Πελέκη, ΣΑΟΣ, Siemens, Βατοπαίδι, ...........(ζητώ συγνώμη σε όποιον πιθανόν ξεχνάω)!!!!!
ΈΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!
Και ρωτώ:
1./
Πως γίνεται ο κύριος καταλληλότερος να δέχεται να συνυπάρχει μαζί με κοινούς εγκληματίες και λοιπούς παρανόμους??????
2./
Γιατί δεν παραδέχεται ότι εξαπατήθηκε και αυτός μαζί με εμάς και να ζητήσει από την δικαιοσύνη να βρει τους ψεύτες-κλέφτες (υφ)υπουργούς του και να τους κλείσει φυλακή (πράγμα το οποιο αν μη τι άλλο θα του εξασφάλιζε τουλάχιστον άλλες δύο τετραετίες)????
3./
Μήπως ισχύει το "Όμοιος στον όμοιο και η κοπριά στα λάχανα"??????
4./ Μήπως μας έχουν για τόσο χαζούς?????
@don
ReplyDelete" ο μεγαλύτερος κερδοσκόπος στην αγορά καυσίμων είναι το κράτος "
Το κράτος! Αλλη μεταφυσική οντότητα!
Αυτο το κόσμο τον κάνουν κουμάντο οι μεταφυσικές οντότητες ΑΓΟΡΑ και ΚΡΑΤΟΣ!
Δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ φυσικά πρόσωπα!
Επειδη βλεπω -και εδω μεσα φυσικα- μια υπερβολικη χρηση του ορου καταναλωτισμος,με σκοπο την επιβεβαιωση διαφορων ιδεοανατρεπτικων ονειρωξεων προτεινω κατι...
ReplyDeleteΟταν σκεφτεστε για την καταναλωση και φυσικα την προκυπτουσα προταση "ικανοποιηση αναγκων" πρεπει να ορισετε με βαση την αντικειμενικη ΙΣΤΟΡΙΚΗ πραγματικοτητα τον ορο "αναγκη"...Αν δε γινει αυτο το περισσοτερο που μπορει να επιτευχθει ειναι ταυτολογιες του τυπου "αναγκη ειναι η αναγκη",καταναλωτισμος ειναι η αχρειαστη καταναλωση"...
Αν σκεφτουμε ομως την αναγκη σα μια "ΕΛΛΕΙΨΗ",η οποια εκφραζει την ΑΝΤΙΘΕΣΗ αναμεσα στο βαθμο αναπτυξης της κοινωνικης παραγωγης και του επιπεδου ατομικης και κοινωνικης καταναλωσης θα μπορεσουμε να καταλαβουμε περισσοτερα για τον "υπερκαταναλωτισμο" απο αυτα που μας δινει να καταλαβουμε ενας λογος που ψυχολογιοποιει και ωθει στη σφαιρα του ακατανοητου το γιατι "υπερκαταναλωνει" καποιος
Ο Ομπαμα καλπαζει!!!!!!!
ReplyDeletevaggelas said...
ReplyDelete"Ακούω αναλυτές να λένε ότι είναι σχεδόν αδύνατον να γίνει πραγματική αποτίμηση της ζημιάς, αυτό πόσο ισχύει;"
Eίναι φαύλος κύκλος που πρέπει να σπάσει.
Όσο υπάρχει πανικός η οποιαδήποτε αποτίμηση ξεπερνιέται από τα γεγονότα και πάει λέγοντας.....
Να ζητήσουν από όλους τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς να κάνουν ταμείο σύμφωνα με τις αρχές που ήδη υπάρχουν. Δεν είναι ανάγκη "να ανακαλύψουμε πάλι την Αμερική".
Τα μέτρα-ρεφενέ δημιουργούν καχυποψία και αβεβαιότητα για το πόσο επαρκή είναι και ακόμα για το κατά πόσο είναι εφικτό για τα κράτη να τηρήσουν τις δεσμεύσεις τους.
Πάρε ένα link από συνέντευξη του Jim Rogers (αν δεν γνωρίζεις ποιος είναι να σου πω απλά ότι είναι ένας τυπάκος που είχε προβλέψει πολλά από αυτά που συμβαίνουν στις αγορές χρήματος και πρώτων υλών. Ελπίζω να σε κατατοπίσω:
http://www.moneymorning.com/2008/08/19/jim-rogers/
Normad said...
ReplyDelete"Δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ φυσικά πρόσωπα!"
Αν από όλο το σχόλιο στο οποίο αναφέρεσαι, το μόνο που κατάλαβες είναι ότι δεν αναφέρομαι σε φυσικά πρόσωπα, τότε είσαι περιορισμένης αντίληψης και δυστυχώς δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε άλλο.
Στα κοινωνικά συστήματα που ο καταναλωτής απελευθερώνεται απο τις "βασικές" ανάγκες, ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΟΙ "ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟΙ",το ατομικό μοντέλο κατανάλωσης το καθορίζουν οι ανάγκες για ΑΥΤΟΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ και οι δουλείες της.
ReplyDeleteΑυτό συμβαίνει στο σημερινό μεταμοντέρνο κόσμο που χρησιμοποεί τη κατανάλωση σαν ατμομηχανή της οικονομίας.
normad
ReplyDeleteH στεγαση π.χ ειναι βασικη αναγκη?ειναι λυμενη?
Δε μπορεις να καθορισεις ποιες ειναι οι "βασικες" αναγκες το επιπεδο της αναπτυξης της παραγωγης τις αλλαζει συνεχως..
Οσο για το αλλο της αυτοπραγματωσης κανεις αυτο ακριβως που σας επισημαινω μεσες ακρες συνεχεια..Υποθετεις κινητρα τα οποια δεν εχουν υλικο αντικρυσμα και ειναι μεταφυσικα
Η αναγκη ειναι ΙΣΤΟΡΙΚΗ κατηγορια η αυτοπραγματωση ειναι στην ουσια η ΕΦΟΔΟΣ για την κατακτηση της
ReplyDeleteΓιούρι,
ReplyDeleteη πλειονότητα των πολιτών έχει περάσει από την ανάγκη στην επιθυμία και το θέλω.
Ο σημερινός Έλληνας είναι ένας homo consumerus που τα θέλει όλα εδώ και τώρα. Έχει αφήσει παράμερα την αυτοπειθαρχεία και την αυτοσυγκράτηση αρχές που συνδέονται τόσο με τον αστικό πολιτισμό όσο και τη σοσιαλιστική κοινωνία, κι επιζητεί διακαώς την αυτοπραγμάτωση προβάλλοντας το «δικαίωμα» ακόμα και των πιο τρελών καταναλωτικών επιθυμιών να βρουν ικανοποίηση. Το αίτημα της αυτοπραγμάτωσης είναι σ’ αυτό το σημείο το κλειδί.
Η αυτοπραγμάτωση συνυφαίνεται με όλες εκείνες τις ηδονιστικές στάσεις που υποβαστάζουν ψυχολογικά τη μαζική κατανάλωση και επομένως την ίδια την υπόσταση της οικονομίας. Οι υλικές ανάγκες του ανθρώπου καταναλωτή ξεπερνούν κατά πολύ την επιβίωση ή την λιτή διαβίωση και ακουμπάνε το επίπεδο της πολυτελούς διαβίωσης και της συνεχούς εναλλαγής βιωμάτων και εμπειριών.
Αυτό όμως το διαρκές κυνήγι της αυτοπραγμάτωσης μέσω της κατανάλωσης προκαλεί σημαντικές έως κοσμογονικές αλλαγές στον κόσμο γύρω μας. Η αυτοπραγμάτωση συνεπάγεται μια καινούρια αντίληψη του εαυτού μας, της εργασίας, της πολιτικής, των ανθρώπινων σχέσεων, της ίδιας της ζωής.
Όταν δημοσιευτεί στο νέο περιοδικό postzine γύρω στα μέσα Νοεμβρίου θα αναρτήσουμε το σχετικό άρθρο που γράψαμε για τον Homo Consumerus για συζήτηση γιατί έχει ενδιαφέρον το θέμα.
@ g700
ReplyDeleteΙδιαίτερο ενδιαφέρον σχετικά με αυτό είχε και η συζήτηση που είχαμε με τον mesout με αφορμή το Ιαπωνικό μοντέλο για την προσέγγιση της ιδανικής αναλογίας κατανάλωση/ αποταμίευση ώστε να προκύπτει κοινό συμφέρον και βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης.
Είναι θετικό που βάζετε το ζήτημα σε μία δυναμική γιατί πρέπει κάποια στιγμή να ξεφύγουμε λίγο από τον Maslow και την θεωρία της αυτοπραγμάτωσης. Όχι ότι είναι λάθος, απλά μάλλον έχει ξεπεραστεί και θυμίζει μαθήματα ψυχολογίας στην Α' Λυκείου.
Είναι προφανές ότι θα εκδώσει ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου και θα επιδιώξει το χρέος αυτό να μη προστεθεί στα πλαίσια του Μάαστριχ στο δημοσιονομικό έλλειμμα...
ReplyDeleteΘεωρώ οτι θα γίνει αποδεκτό απο τους φίλους μας ευρωπαίους όχι διότι μας κάνουν χάρη αλλά διοτι θα κάνουν το ίδιο και για τον εαυτό τους...
Ενα τρικ θα είναι στα πλαίσια της δημιουργικής λογιστικής...
Όμως τα αποτελέσματα απο τη ενδυνάμωση της οικονομίας (πολυ ποιο αποτελεσματική χρηματοδότηση απο την πληρωμή καταναλωτικών απαιτήσεων του σπάταλου κράτους ίδιου ύψους) θα φέρουν τα χρήματα πίσω και το κράτος θα βγει κερδισμένο...
@don
ReplyDeleteΕνδιαφέρουσα η συνέντευξη του Jim Rogers.
Βλέπω πάντως πολλοί αναλυτές να μιλάνε με τα καλύτερα για τον Paul Volcker. Ότι λέει έχει ακόμα και σήμερα ιδιαίτερη βαρύτητα. Μάλλον πολλοί θα επιθυμούσαν να βλέπαν, αν όχι τον ίδιο, έναν ανάλογου διαμετρήματος οικονομολόγο στο τιμόνι της Fed.
Eίναι προφανές πως την σημερινή ηγεσία δεν την εμπιστεύονται κοθόλου.
" γιουρι γκαγκαριν said...
ReplyDeleteH στεγαση π.χ ειναι βασικη αναγκη?ειναι λυμενη?"
Εχω ένα σπίτι στο ψυχικό,ένα στο Καπανδρίτι και ένα στη Πάρο.Για να καλύπτω τις βασικές μου ανάγκες για στέγαση.
Στην διαμόρφωση αυτής της σύγχρονης πεποίθεσης, στο ότι δλδ δεν είναι θέλημα Θεού κάποιοι να έχουν και κάποιοι να μην έχουν (το ιδεώδες της υλικής ισότητας με άλλα λόγια) μεγάλη συμβολή έχουν όλα τα ρεύματα της σοσιαλιστικής σκέψεις και ιδιαίτερα οι Μαρξιστές.
ReplyDeleteΗ δυτικές μαζικές δημοκρατίες ανδρώθηκαν κυριολεκτικά μέσα από την ιδεολογική ζύμωση των δύο κυρίαρχων ιδεολογικών ρευμάτων του 20ου αιώνα: τον φιλελευθερισμό και τον μαρξισμό.
Πάντως έχει ενδιαφέρον ένα κομμάτι από το βιβλίο του Π. Κονδύλη "Από τον 20ο στον 21ο αιώνα" στο οποίο αναφέρει το εξής διαχρονικά σημαντικό:
"Ανεξάρτητα από την ουσιώδη συμβολή του κράτους στην ευδοκίμηση της ιδιωτικής οικονομίας μέσα στις δυτικές χώρες, τούτη η τελευταία αντλεί την κοινωνική της νομιμοποίηση από την αίσθηση ότι αυτή αποτελεί το καλύτερο μέσο προς την επίτευξη της γενικής ευημερίας και ενός πλεονάσματος που επιτρέπει αξιόλογες ανακατανομές και την άμβλυνση των πιο κραυγαλέων υλικών ανισοτήτων. Αν δεν θα ήταν σε θέση να ικανοποιήσει τέτοιες μαζικοδημοκρατικές προσδοκίες, θα έριχνε σε κρίση νομιμοποίησης τον εαυτό της και μαζί το "σύστημα"
Ώστε η απόδοση της ιδιωτικής οικονομίας δεν αποτελεί ιδιωτικό ζήτημα, αλλά υπόθεση δημόσια και στο έπακρο πολιτική -και έγινε τέτοια κάτω από την πίεση του αντιφιλελεύθερου αιτήματος για υλική ερμηνεία της αρχής της ισότητας."
Αυτό που αντιλαμβάνομαι σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση είναι ότι η ιδεολογική κυριαρχία της μαζικότητας στην κατανάλωση, την πολιτική, την κουλτούρα, αν τεθεί κάτω από την πίεση μιας μεγάλης κρίσης θα δημιουργήσει μια έντονη δυναμική αμφισβήτησης θεσμών και εξουσιών. Το κράτος αν δεν καταφέρει να διατηρήσει και να εγγυηθεί το επίπεδο της μαζικής ευημερίας, τότε η ίδια η μαζική κοινωνία θα θέσει την νομιμοποίησή του σε κρίση και σε μεγάλη αμφισβήτηση.
Η κρίση νομιμοποίησης, όταν και αν εμφανιστεί, δεν θα έχει να κάνει τόσο σε σχέση με κάποια συγκεκριμένα αιτήματα μαζικής κατανάλωσης, όσο με το ποιός ή τί θα μπορέσει να εγγυηθεί καλύτερα την πραγμάτωση αυτών των αιτημάτων.
Για να δούμε τί θα δούμε...
Μπήκαμε στη περίοδο των Διευθυντηριακών Διαταγμάτων.
ReplyDeleteΤί θα πεί δημοσιονομική κρίση;
Η Ευρώπη μπήκε σε μία φάση που οι μέχρι τώρα ισχύοντες κανονισμοί ανατρέπονται.Γιατί και η νεοφιλεύθερη συνταγή, "κανένας κανονισμός στην Αγορά", κανονισμός είναι εν τέλει.Μέχρι όμως να δημιουργηθούν οι καινούριοι θεσμοί θα περάσουμε απο την εποχή των έκτακτων διαταγμάτων του Διευθυντηρίου των Βρυξελλών.
Ετσι απο σήμερα και μέχρι νεωτέρας
:Καταργείται το Μάασρτιχτ.
:Καταργείται η δημοσιονομική πειθαρχία
:Καταργείται η νομισματοκεντρική άσκηση οικονομικής πολιτικής
Οπότε τί θα πεί δημοσιονομική κρίση;
ΥΓ Κάποιοι, σύντροφοι εδώ μέσα, αντί ΔΙΕΥΘΥΝΤΉΡΙΟ προτείνουν ΤΡΟΙΚΑ.Εχουν δίκαιο.Το υιοθετώ.
Και τρίτος φίλος του ΓΑΠ,ο Πώλ Κρούγκμαν,πηρε ΧΘΈΣ το Νόμπελ στην οικονομία. Οι δύο προηγούμενοι Αμάρτια Σεν και Στίγκλιτζ είναι ήδη συμβουλοί του.Θυμίζω ότι ο Σέν είναι μέλος του ΔΣ του ιδρύματος "Ανδρέας Παπανδρέου" και ο Στίγκλιτζ τέθηκε επικεφαλής της επιτροπής μελέτης για την "προοδευτική παγκόσμια διακυβέρνηση" απο το πρόεδρο της σοσιαλιστικής Διεθνούς GAP.
ReplyDeleteΩχ ωχ ωχ επεσε και ο Maslow στην κονιστρα...Ασε ρε don, τα χεις κανει ρωσικη σαλατα
ReplyDeleteg700 said...
"Έχει αφήσει παράμερα την αυτοπειθαρχεία και την αυτοσυγκράτηση αρχές που συνδέονται τόσο με τον αστικό πολιτισμό όσο και τη σοσιαλιστική κοινωνία, κι επιζητεί διακαώς την αυτοπραγμάτωση προβάλλοντας το «δικαίωμα» ακόμα και των πιο τρελών καταναλωτικών επιθυμιών να βρουν ικανοποίηση. Το αίτημα της αυτοπραγμάτωσης είναι σ’ αυτό το σημείο το κλειδί."
Για να ακριβολογουμε οι αρχες που αναφερετε πιο πολυ με το χριστιανισμο συνδεονται παρα με τον αστικο πολιτισμο και το σοσιαλισμο..Μαλλον αντιλαμβανομαι λαθος τη λεξη αυτοπραγματωση καθως τη χρησιμοποιειτε διαφορετικα απο μενα...Τι παει να πει αυτοσυγκρατηση και αυτοπειθαρχια?
Μηπως και οι τιμες ανεβαινουν επειδη δεν εχουμε "καταναλωτικη συνειδηση"?
Σταματηστε να κανετε τους ψυχολογους και αφηστε τετοιου ειδους ερμηνειες για τους ψυχαναλυτες...Ή μαλλον καλυτερα ξεκινηστε να κανετε τους ψυχολογους ερμηνευοντας τη πραγματικοτητα ,με βαση χειροπιαστα πραγματα οπως το εμπορευμα!...Αυτο εκανε ο καημενος ο Μαρξ αλλα κανεις δε φαινεται να καταλαβαινει...
Η ιδιωτική οικονομία με τις τελευταίες κρατικοποιήσεις έχει τεθεί ήδη και αυτήν σε γενική αμφισβήτηση.
ReplyDeleteΣε καμιά περίπτωση πάντως αυτήν η αμφισβήτηση δεν σχετίζεται με την ιστορική πραγμάτωση κάποιου ουτοπικού σχεδίου, όπως αρκετοί ονειρεύονται.
Περισσότερο σχετίζεται με τον τρόπο βάση του οποίου συγκροτείται ο ορίζοντας των προσδοκιών, καθώς και το περιεχόμενό τους μέσα στις μαζικές δημοκρατίες.
Γιουρι συμφωνώ με τον ΝΤΌΝ ως προς την Αυτοπραγμάτωση και τον Πατέρα της το Maslow.
ReplyDelete"Κατά τον Μaslow αυτοπραγμάτωση σημαίνει ικανοποίηση όλων των βασικών αναγκών. Στη θεωρία της αυτοπραγμάτωσης εμφανίζεται η κοινωνία ως γενικό πλαίσιο, το οποίο αναθέτει στα άτομα συγκεκριμένους ρόλους και επιβάλλει περιορισμούς. Και στις δύο περιπτώσεις τα άτομα αντιδρούν, ενεργούν και δραστηριοποιούνται, είτε επιχειρώντας να διαφύγουν είτε επιχειρώντας να αποδεχτούν τους ρόλους και να υποστούν τους περιορισμούς. Ο άνθρωπος έχει τη φυσική τάση αυτοπραγμάτωσης, που είναι μια ροπή για προέκταση, ανάπτυξη και ωριμότητα . Ωστόσο οι ανασταλτικές συνθήκες του περιβάλλοντος εμποδίζουν την αυτοπραγμάτωση και οδηγούν σε μια ψυχική στάση άμυνας. Πίσω όμως από κάθε αμυντική στάση βρίσκεται το πρωτογενές κίνητρο για ανάληψη δράσης και ανάπτυξη της κοινωνικής παρουσίας. Σ'ένα άτομο, που αυτοπραγματώνεται, τα μέρη της προσωπικότητάς του, δηλαδή το γνωστικό, το συναισθηματικό, το βουλητικό και κινητικό, βρίσκονται σε πλήρη συνεργασία και όχι σε σύγκρουση . "
Θυμαμαι οταν διαβαζα το Maslow στη σχολη ειχα μονιμως αυτη την αισθηση..."Ε,και?"
ReplyDeleteΚαλος ειναι σαν νοητικο εργαλειο στο θεραπευτικο σχεδιασμο αλλα το να τον επεκτεινετε ετσι ειναι λαθος
ReplyDeleteΝα ασχολειστε με τον "καταναλωτισμο" καλο ειναι για χαβαλε.. Το να ερμηνευετε προβληματα της κοινωνικοοικονομικης σφαιρας αποτελει συγχυση..
ReplyDeletevaggelas said...
ReplyDelete"Περισσότερο σχετίζεται με τον τρόπο βάση του οποίου συγκροτείται ο ορίζοντας των προσδοκιών, καθώς και το περιεχόμενό τους μέσα στις μαζικές δημοκρατίες."
what?
χαααααααααχαχαχαχαχαχαχαααααα
ReplyDeleteΕιδατε που ο Μακειν και ο Ομπαμα απευθυνονταν στο Τζο τον υδραυλικο?
Γιούρι για να στο θέσω πιο απλά, ο ορίζοντας πχ των δικών σου προσδοκιών καθορίζεται από την επίτευξη ή όχι ισότητας υλικών αγαθών για όλους τους ανθρώπους.
ReplyDeleteΛέω εγώ τώρα, γιατί αν βρισκόσουν στην υποσαχάρια Αφρική, ο ορίζοντάς σου θα ήταν το πως θα ξεπεράσεις τις 800 θερμίδες την ημέρα!
Με βάση τον ορίζοντα των προσδοκιών σου, χτίζεις μια στρατηγική επίτευξης των στόχων που θέτουν αυτές οι προσδοκίες, δημιουργείς δλδ έναν τρόπο.
Με την εμφάνιση της κρίσης, ο προηγούμενος "τρόπος" (ελεύθερες-ασύδωτες αγορές) τεθηκε υπο αμφισβήτηση. Όχι γιατί προηγήθηκε κάποια αλλαγή παραδείγματος μέσα στις κοινωνίες ή κάποιος ιδεολογικός διαφωτισμός τους.
Οι καταναλωτικές προσδοκίες της μαζικής κοινωνίας δεν μεταβλήθηκαν καθόλου. Οι νέες συνθήκες μπορεί να δυσκόλεψαν την επίτευξή τους αλλά δεν τις μετέβαλλαν. Γι αυτό και όλοι ενδιαφέρονται να κρατήσουν ψηλά την κατανάλωση. Προσαρμόζουν έτσι τον τρόπο-στρατηγική στις νέες συνθήκες που δημιούργησε η κρίση.
@ vaggelas
ReplyDeleteΤον βραχυκύκλωσες τώρα!!!!!
@ γιούρι
Η γλώττα σου προτρέχει της διανοίας σου. Αν μπορέσεις να διορθώσεις αυτό το ελάττωμά σου, ίσως γίνεις καλύτερος άνθρωπος. Ο θυμός δεν υπήρξε ποτέ καλός σύμβουλος....
Eμείς στο ΠΑΣΟΚ λέμε
ReplyDeleteΝΑΙ στις 10,000 θερμίδες την ημέρα ώστε να αποκτήσουν όλοι οι Ελληνες αρχοντικό derriere όπως του πρωθυπουργού
ΝΑΙ, στα PRADA παπούτσια γιά όλες τις Ελληνίδες να μη μας λέει Αξυπόλυτους αυτό το κάθαρμα από το Μanhattan
ΝΑΙ, στα Calvin Klein boxers γιά όλους τους νέους γιά να τους κάτσουν τα κορίτσια και να αυξηθεί ο πληθυσμός της Ελλάδος. Αλλιώς, δεν θα λυθεί το Δημογραφικόν
ΝΑΙ, στην Εθνικοποίηση του Ταμείου Προικοδότησης Απόρων Κορασίδων της Φρειδερίκης, που θα μετονομάσουμε σε ΜΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟΝ Ταμείο της Νεολαίας του ΠΑΣΟΚ
ΝΑΙ, στο ΔΙΚΑΙΩΜΑ κάθε Λαρισαίου Οικογενειάρχη να έχει ΜΙΑ PORSCHE γιά τον γιό, μιά Μπέμπα Ντεκαπουτανάμπλ γιά την κορούλα του και μιά Μερσεντέν γιά κείνο κι άλλη μιά γιά την κυράτσα του, καθότι σκληρά εργαζόμενοι ρουφιάνοι, ψηφοφόροι του Σαχινίδη.
ΦΕΤΟΣ θα είναι ΕΤΟΣ ΓΑΠ.
Ο ΓΑΠ είναι φίλος του Κρούγκμαν, του προέδρου της Kωτ Ντιβουάρ και φίλος του πρωθυπουργού του Σαν Μαρίνο.
ΕΜΕΙΣ λέμε
ΝΑΙ στον ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΘΡΩΠΟ
@Vaggelas
ReplyDelete"Μάλλον πολλοί θα επιθυμούσαν να βλέπαν, αν όχι τον ίδιο, έναν ανάλογου διαμετρήματος οικονομολόγο στο τιμόνι της Fed.
"
Ριξε μια ματια εδω:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Bernanke
και πες μου αν επιμενεις στο "ανάλογου διαμετρήματος"
"ΦΕΤΟΣ θα είναι ΕΤΟΣ ΓΑΠ"
ReplyDeleteΚαι όχι μόνο φέτος.
vaggelas said
ReplyDelete"Με την εμφάνιση της κρίσης, ο προηγούμενος "τρόπος" (ελεύθερες-ασύδωτες αγορές) τεθηκε υπο αμφισβήτηση."
Με την εμφανιση της κρισης μας τα ζαλισατε με την αμφισβητηση των "ελευθερων αγορων"...Εχετε χτισει ενα εχθρο που δεν υπαρχει στην ουσια και προσπαθειτε να χτισετε ιδεολογια..Ποτε οι αγορες ηταν ασυδοτες? Μια χαρα κανει το κρατος τη δουλεια του, αναδιανεμει προστατευει,εξαγει πολεμικες συρραξεις...Τυχαιο ειναι ρε σοσιαλφιλελευθεροι που η συντριπτικη πλειοψηφια των απεργιων εχει χαρακτηριστει παρανομη και καταχρηστικη?
Οσο για τον οριζοντα που λες η ισοτητα υλικων αγαθων δεν ειναι δικος μου ουτε καν φυσικα του σοσιαλισμου...Της ιδιας της αστικης κοινωνιας ειναι η οποια απετυχε παταγωδως...Σα το σοσιαλισμο ενα πραμα...
Εχθρός όλων πρέπει να είναι η βλακεία των ανθρώπων!
ReplyDelete@don
ReplyDeleteΘα λεγα τωρα κατι για τη δικη σου γλωσσα αλλα ειμαι ευγενικος..
@don
ReplyDeleteΚαι η φτωχεια ειναι μεσα μας!
Kαι το παν ειναι να τα χεις καλα με τον εαυτο σου!
ReplyDelete"Ο ΓΑΠ είναι φίλος του Κρούγκμαν"
ReplyDeleteΤο αντίθετο.Ο Κρούγκμαν είναι φίλος του ΓΑΠ.
" γιουρι γκαγκαριν said...
ReplyDeleteΚαι η φτωχεια ειναι μεσα μας!
Kαι το παν ειναι να τα χεις καλα με τον εαυτο σου!"
Σλόγκανς της Οπρα.
normad
ReplyDeleteΕιμαι σιγουρος οτι ειναι και του don!!!χαχαχαα
γιουρι γκαγκαριν said...
ReplyDelete"@don
Θα λεγα τωρα κατι για τη δικη σου γλωσσα αλλα ειμαι ευγενικος.."
Δεν καταλαβαίνω γιατί το παίρνεις προσωπικά.......Ήταν πολύ γενικό το σχόλιο μου.
Όπως και να'χει...., αν αισθάνεσαι ότι κάτι τέτοιο σου δίνει την αφορμή που χρειάζεσαι για να παραμένεις με τον θυμό σου, ...τι να πω(?), όπως βολεύεται ο καθείς.
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
ReplyDeleteΠαρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2008 11:04
"«Γυρίζει την πλάτη» στα κρατικά κεφάλαια η Deutsche Bank
Η μεγαλύτερη τράπεζα της Γερμανίας Deutsche Bank δεν σκοπεύει να ζητήσει τη βοήθεια του γερμανικού κράτους, το οποίο ετοιμάζεται σήμερα να επικυρώσει το φιλόδοξό σχέδιό του για τη διάσωση του τραπεζικού τομέα, όπως ανακοινώθηκε από χρηματοπιστωτικές πηγές.
«Η κεφαλαιοποίηση της Deutsche Bank είναι πολύ σταθερή, συνεπώς δεν υπάρχει καμιά ανάγκη να ζητηθεί κρατική βοήθεια», διευκρίνισαν οι ίδιες πηγές.
Το γερμανικό πρόγραμμα διάσωσης, το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί σήμερα από το κοινοβούλιο, προβλέπει εγγυήσεις 400 δισ. ευρώ για τα διατραπεζικά δάνεια και 80 δισ. ευρώ για την ανακεφαλαιοποίηση των ιδρυμάτων που αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Στο μεταξύ, ο διοικητής της Deutsche Bank Γιόζεφ Άκερμαν δήλωσε στην εφημερίδα "Bild am Sonntag", που θα κυκλοφορήσει την Κυριακή, ότι δεν θα δεχθεί το ετήσιο παχυλό bonus του. «Ανακοίνωσα στο συμβούλιο εποπτείας της Deutsche Bank ότι θα αποποιηθώ αυτή τη δύσκολη στιγμή του μπόνους μου προς όφελος των μισθωτών που έχουν περισσότερη ανάγκη τα χρήματα από εμένα», εξήγησε ο επικεφαλής της τράπεζας."
XAAAAAAAXXXAAAAAAXXAXAXAXAXA!!!!
Γειά σου ρε τρόϊκα με τις πατέντες σου.......
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
ReplyDeleteΠαρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2008 12:25
"Mε μια πρωτοφανή κίνηση η Ελβετία, η χώρα που είναι «εθνικά υπερήφανη» για τη σύνεση και στη σταθερότητα της χρηματοπιστωτικής αγοράς της, αναγκάστηκε χθες να λάβει έκτακτα μέτρα για να αποτρέψει την καταρράκωση της εμπιστοσύνης στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα.
Η κυβέρνηση θα προβεί σε «ένεση» 5,3 δισ. δολαρίων στη UBS τη μεγαλύτερη τράπεζα της χώρας, έναντι ποσοστού 9,3% του κεφαλαίου της, δίνοντας στη UBS τη δυνατότητα να «ξεφορτωθεί» 54 δισ. δολάρια τοξικών τίτλων, όπως μεταξύ άλλων ενυπόθηκα δάνεια μειωμένων εξασφαλίσεων και τίτλοι τύπου Alt-Α, σε ένα κεφάλαιο που ελέγχεται από την κεντρική τράπεζα.
Η Credit Suisse η δεύτερη τράπεζα δανείων της Ελβετίας προχώρησε στην άντληση 8,8 δισ. δολαρίων από το επενδυτικό κοινό, σύμφωνα με τις οδηγίες της Κεντρικής Τράπεζας, αναφέρει σε σχετικό άρθρο η εφημερίδα The Independent.
«Είναι σαφές ότι υπάρχει πρόβλημα εμπιστοσύνης, και οι δύο μεγαλύτερες τράπεζες είναι αυτές που έχουν επηρεαστεί περισσότερο», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της ελβετικής κεντρικής τράπεζας, Φίλιπ Χίλντεμπραντ.
Η κυβέρνηση της Ελβετίας δήλωσε ότι θα ακολουθήσει το παράδειγμα των υπόλοιπων ευρωπαϊκών κυβερνήσεων και θα αυξήσει όριο προστασίας καταθέσεων από τα σημερινά επίπεδα των 26.400 δολαρίων. Τόνισε, επίσης, ότι οι υπόλοιπες τράπεζες της χώρας έχουν γενικά γερά θεμέλια.
Τα μέτρα της κυβέρνησης θα αναχαιτίσουν το κλίμα απόσυρσης των στοιχείων ενεργητικού των πελατών από τις τράπεζες. Οι πελάτες υψηλού εισοδηματικού επιπέδου έχουν αποσύρει τα χρήματά τους από τη βασική δραστηριότητα διαχείρισης περιουσίας της τράπεζας εξαιτίας της έξαρσης διαγραφών στον επενδυτικό τραπεζικό τομέα."
Κάποιος, κάτι έλεγε για τις τράπεζες λιανικής και ότι αυτές λέει δεν έχουν πρόβλημα σαν τις επενδυτικές της Αμερικής και κάτι τέτοια και έφερνε για παράδειγμα τις ελβετικές τράπεζες.....(??).
Κοίτα να δεις που κανείς δεν θα μπορεί πλέον να κοιμάται ήσυχος!!!
"....η Τράπεζα της Ελλάδος υποστηρίζει ότι η επιβράδυνση της οικονομικής δραστηριότητας θα έχει αμεσότερες επιπτώσεις στην απασχόληση των νέων, ιδίως εκείνων που απασχολούνται μερικώς ή με συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Το πλήγμα δηλαδή θα είναι ιδιαίτερα αισθητό στη γενιά των 700 ευρώ..."
ReplyDeleteΕλεύθερος Τύποσ 17-10-08
Μακάρι να είχαμε σχόλια με γνώμη.Εστω επί "παντός επιστητού" αλλά που να είναι ΓΝΩΜΗΣ.Φυσικά και η έμμεση γνώμη, μέσω αρθογραφίας διαφόρων τρίτων,έχει ενδιαφέρον.Αλλά αμα τα λέμε με δικά μας λόγια νομίζουμε ότι θα είναι καλύτερα,αυθεντικότερα και ζωντανότερα.H τεκμηρίωση, όπου και όταν χρειάζεται η αναφορά στις πηγές, ας μην είναι μακροσκελέστατη με copy-paste ολόκληρων άρθρων-ποταμών.
ReplyDeleteΠεριμένουμε απο όλους τους σχολιαστές περιεκτικά κείμενα ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΓΝΩΜΗΣ.
followed by links thanks
ReplyDeleteparmie's finished striking
ReplyDeleteMy apologies....you 're right!
ReplyDelete@parmenides
ReplyDeleteΠεριμένω με ανυπομονησία να δημοσιοποιήσεις τα GAP FACTS (κατά τα Chuck Norris facts, ή τα makisfacts).
Σήμερα η αγορά του ΧΑ θεωρεί ότι το going concern της ΕΤΕ είναι ισχνό!!!
ReplyDeleteΗ λογιστική αξία της ΕΤΕ με βάση τα στοιχεία στις 30/06 είναι 17,57 ευρώ και η τρέχουσα τιμή της στο ΧΑ είναι 18,26 μετά από ελεύθερη πτώση -12,21%.
Αν δεν υπάρχει κάποιο συνταρακτικό γεγονός που να δικαιολογεί τα όσα συμβαίνουν και το οποίο δεν έχουμε μάθει ακόμα εμείς οι κοινοί θνητοί, τότε παίζεται χοντρή πουστιά. Ίσως να την πηγαίνουν κι αυτή για ξεπούλημα (βλ. OTE)!!!!
Δηλαδης εσεις πατε φιρι φιρι να με αγχωσετε. Δηλαδης γω για να γραφω δω περα πρεπει να εχω ψηλη πνευνατικη και αισθητικη ζυγοσταθμη, να γραφω πρωτογενεις γνωμες και να δινω και λινκς που τις στηριζουν.
ReplyDeleteΑντε να προσπαθησω.
Επειδης τις προαλλες σας ειπα το προβλημα μου για το πεντικιουρι που δε μου κανει κανενας και δε ξερω γιατι, θελω να σας πω οτι η πρωτογενης γνωμη μου ειναι οτι ουλοι μας πρεπει να εχουμε προσβαση σε πεντικιουρικές υποδομες, οπου θα μπορουμε με αξιοπρεπεια να παμε και να πλενουμε τα ποδια μας, τουλαχιστο μια φορα το τριμηνο. Ακομα κι αν ειμαστε και γελαδαρηδες και σκατογεροι οπως εγω.
Ο δημαρχος στην Αθήνα που ειναι πολυ ψιλης ζυγοσταθμης καταλαβε τη σημαντικοτητα αυτου του δικαιωματος.
Πάρτε και το λινκ.
Πεντικιούρια για γερόντια
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (KO)
ReplyDeleteΤελευταία Ενημέρωση: 17/10 17:16
Τελευταία τιμή 17,80(K)
Διαφορά %: (-14,42%)
Ογκος: 8.231.572
Η πτώση της μεγαλύτερης ελληνικής τράπεζας σήμερα υπήρξε μνημειώδης. Καταποντίστηκε σημειώνοντας τουλάχιστον διπλάσια πτώση από την πτώση οποιασδήποτε άλλης τράπεζας. Η αγοραία αξία της άγγιξε την λογιστική της αξία.
Δηλαδή τη Δευτέρα ναγοράσω ΕΤΕ Ντόν; Επιασε πάτο;
ReplyDeleteΓω δε ξερω να σου πω αν επιασε πατο νορμαδ, αλλα οι χονδροειδεις υπολογισμοι του προβοπουλου και οι φοβεροι χειρισμοι του χοντρου και του αλογοσκουφη δειχνουν οτι επιασαν (και θα πιασουν πολυ ακομα) τοπο. Αντε εμεις να δουμε τι θα πιασουμε.
ReplyDeleteΠαντως μην ανησυχειτε. η ΕΤΕ δεν παθαινει τιποτα. εχει ασετς και πολυ πρωτα. και πραγματικα, ε, οχι αερα κοπανιστο.
Γι αυτο λοιπον πρεπει ουλοι να παρετε μετοχες ΕΤΕ. Οσο οσο. Ιδιως γιατι εγω εχω ενα σωρο...
απώφυτε,
ReplyDeleteΜε ικανοποιεί ο τρόπος που τα λές.Αν μιλούσες σαν αναλυτής,ξέρεις απο αυτούς που κάνουν κάτι σχεδιαγράμματα λαβυρινθώδη και βάζουν και δέκα χιλ. αριθμούς από πάνω,θα το έβαζα στα πόδια και όπου φύγε φύγε. Τώρα σαν να με έπεισες.Θα το σκεφτώ.
Ειδικά αν ο αναλυτής είναι γυιός της Μαίρης της μακαρίτισας.
ReplyDeleteΩχ, παει σε πηρα στο λαιμο μου. Νορμαδ θελω να σου εξομολογηθω κατι.
ReplyDeleteΕπειδης ψεματα δε μπορω να πω, αν δεν ειχα τα γελαδια μου και δε τα προσεχα σα τα ματια μου, απ το χρηματιστηριο θα ειχα χρεοκοπησει τουλαχιστο μια φορα ως τωρα. Γι αυτο καμια φορα αισθανομαι μειωνεκτικα δω μεσα, επειδης ουλοι λενε οτι κερδιζουν. Δηλαδης εγω ειμαι ο μονος βλακας;
Η παραπανω ερωτηση ειν ρητορικη, ε.
"Δηλαδης εγω ειμαι ο μονος βλακας;"
ReplyDeleteΟχι δεν είσαι μόνος,είμαστε χιλιάδες αλλά δεν μαρτυράμε.Εκτός και αν κάνει μπάμ και εμείς το έχουμε κρυφό καμάρι.
Γιαγιάάάάάάάάάάάάάάάάάά..........
ReplyDeleteΓιαγιούλα μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ...
Γιαγιακουλίτσα μουυυυυυυυυυυυ......
Ο καταραμένος και η CIA ριξανε τη τιμή της Εθνικής στην Βαλ στρήτ στα 4.5 δολλάρια το κομμάτι πριν μιά ώρα γιά να πάρει έλεγχο και να με κάνει καθαρίστρια του κυρίου Αραπάκη....
Γιαγιούλα μου.... είπε στους δημοσιογράφους, "Θα βάλω τους Ελληνες να δουλέψουν...."
GAP,THE FIRST GREEN PRIME MINISTER.
ReplyDeleteαπωφυτος λοικιου said...
ReplyDelete"Παντως μην ανησυχειτε. η ΕΤΕ δεν παθαινει τιποτα. εχει ασετς και πολυ πρωτα. και πραγματικα, ε, οχι αερα κοπανιστο."
Άλλα αντ' άλλων......
Δεν θα μάθετε ποτέ!! Το "πολυ πρωτα", από που τεκμαίρεται???? Έχει τίποτα ακίνητα στο Manhattan τα οποία αποτελούν σταθερή αξία και δεν χάνεται με τίποτα???
Το μεγαλύτερο asset της Εθνικής είναι η εμπιστοσύνη των πελατών της (πλέον)!!!!!!!!
Εκτός αυτού, περίμενε μέχρι να δεις τα αποτελέσματα της Finans και μετά να είσαι τόσο σίγουρος....
2./
"Γι αυτο λοιπον πρεπει ουλοι να παρετε μετοχες ΕΤΕ. Οσο οσο. Ιδιως γιατι εγω εχω ενα σωρο..."
Not even close. I'll give you a hint. You will either be a "black swan" or a sitting duck!
Συστήνω: buy ETE.
ReplyDelete"Not even close. I'll give you a hint. You will either be a "black swan" or a sitting duck!"
ReplyDeleteΑυτά είναι χρησμοί,δηλαδή πουστιές.
"ΣΚΑΙ:Πρόστιμο στη μητρόπολη Καλαβρύτων
ReplyDeleteΗ πολεοδομία της περιοχής επέβαλε πρόστιμο 105.000 ευρώ στη μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, επειδή πήρε άδεια για ανέγερση εκκλησίας, αλλά τελικά έχτισε σπίτι για το μητροπολίτη"
ΜΟΝΟ με 100 ψωροχιλιάδες ο Αμβρόσιος, ο τύπος που κυκλοφορεί με τη Σημαια της Αγίας Λαύρας,την έβγαλε λάδι.
Ενω έπρεπε με συνοπτικές διαδικασίες και με αυτόφωρο να πάει Κορυδαλλό.
Εγώ γιατί να πληρώσω φόρους;
H Ελλάδα τιμωρείται απο τους Αμερικανούς,ζητώντας απο τους πολίτες της Βίζα ενώ εξαίρεσε τη Σλοβακία,Λεττονία κλπ, χωρών με έντονο και τυφλό και ΙΔΙΟΤΕΛΗ φιλοαμερικανισμό.
ReplyDeleteΚοντόφθαλμη πολύ κοντόφθαλμη πολιτική.Ετσι καλλιεργείται ο Αντιαμερικανισμός άπο αυτούς που υποτίθεται ότι τον θεραπεύουν. Κοντός ψαλμός αλληλούια.Ερχεται ο Ομπάμα και κυρίως ο ΜΠΑΙΝΤΕΝ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ.Ειναι η τελευταια ευκαιρια.
This comment has been removed by the author.
ReplyDeletenormad said...
ReplyDelete"Αυτά είναι χρησμοί,δηλαδή πουστιές."
Μην προσπαθείς να διαχειριστείς περισσότερα από εκείνα που το περιορισμένης αντίληψης μυαλό σου μπορεί να επεξεργαστεί. Γίνεσαι γελοίος!!! Και πρόσεχε τι εξέρχεται από το στοματάκι σου.....
GAP: είναι τόσο Green που και τα μαρούλια κοκκινίζουν από ζήλια μόλις τον βλέπουν...
ReplyDeleteΕλάτε, όπου νάναι θα συμπληρώσουμε πλήρη λίστα... βάλτε λίγο φαντασία...
Λοιπον,αυτο με τον Ομπαμα εχει καταντησει γελοιο ετσι?Θελουν να μας πεισουν μερικοι οτι σε μια χωρα που καταληγει με υποψηφιους το Μακειν και τη ΠΕΙΛΙΝ(!) ειναι δυνατον ο αντιπαλος τους να απεχει ετη φωτος,γιατι αυτο πρεπει να συμβαινει για να ειπωθει κατι καλο γι αυτο το ρεντικολο τον Ομπαμα...Μη μας τα ζαλιζετε αλλο ..Ελεος..Ο Ομπαμα θα κανει αυτο ακριβως που πρεπει σε ενα κρατος οπου τα μονοπωλια ασκουν καθαρα και ξαστερα την εξουσια...
ReplyDeletefreedom and democracy!!!
ReplyDeletefuck me dead...
Να πάς στον Εξορκιστή στης Palin να σε βοηθήσει να βγάλεις τη Κανέλη απο μέσα σου, μπας και σταματήσει ο σεληνιασμό σου.
ReplyDeleteΑυτο με τον εξορκιστη μου φαινεται το χα πει εγω παλιοτερα για σενα...
ReplyDeleteΜπορεί δεν το θυμάμαι.Σου αναγνωρίζω πνευματικά δικαιώματα επι της μεθόδου.
ReplyDelete"Αυτά είναι χρησμοί,δηλαδή πουστιές."
ReplyDeleteΡε σύ σύντροφε γιούρι,τι κακό βρίσκεις σαυτή τη φράση, εσύ σαν ψυχολόγος,και έγινε Τούρκος ο Ντόν;
Εγώ με το "πουστιές" δεν έκανα κανένα hint εναντίον του.
Ακόμα και αν το έχει το πρόβλημα εγώ σεξιστής δεν είμαι.Σέβομαι την ιδιαιτερότητά του.
Δώσε μια ψυχαναλυτική ερμηνεία, έστω και με μαρξιστικές αποχρώσεις.
Ο don παρότι χρησιμοποιεί μερικές φορές λίγο αλαζονική έκφραση έχει δίκιο-
ReplyDeleteκαμία τράπεζα δεν είναι ασφαλης αυτη τη στιγμή.
Μόνο όσοι ξέρουν προσωπικά τους risk managers καθεμιάς μπορούν να υποθέσουν στο περίπου πόσο κίνδυνο κουβαλούν.
Εξ αυτού του λόγου και μονο ισχυριζομαι ότι η ΕΤΕ δεν διατρέχει "τοξικό" κίνδυνο.
Όσον αφορά τα ενοποιημένα αποτελέσματα (μιά που ο don έθιξε το θεμα της finans) εκεί υπάρχουν άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν
Και μιά συμβουλή γιά όσους αποφασίσουν να αγοράσουν ΕΤΕ ή οτιδήποτε άλλο-
αποεπενδυθείτε το αργότερο μέχρι 5/11
Δηλαδή λές μέχρι τις 5/11 να πουλάμε και να μην αγοράζουμε; Τι εννοείς με το αποεπενδυθείτε;
ReplyDeleteΚομφούκιε,ανακαλείται η άδειά σου.Η Πατρίς κινδυνεύει.Γεμίσαμε ΧΡΗΣΜΟΔΟΤΕΣ.Γεμίσαμε δευτεράντζες.Δεν έχεις το δικαίωμα να μας αφήνεις στην ορφάνεια μας τέτοιες κρίσιμες στιγμές.Δείξε τη μεγαλοψυχία σου.
ReplyDelete@ ser
ReplyDeleteσχετικά με το αλαζονικό ύφος....
έχω την πεποίθηση ότι κάθε άνθρωπος πρέπει να αντιμετωπίζεται με τον τρόπο που του αξίξει ή αν θες με τον τρόπο που αρμόζει στην συμπεριφορά του.
Δεν νομίζω να έχω αδικήσει κανέναν.
Για παράδειγμα.....
@ normad
συνεχίζεις να μιλάς για χρησμούς όταν εγώ σου μιλάω με τίτλους βιβλίων που προτείνουν ριζοσπαστικές μεθόδους αντιστάθμισης κινδύνου χαρτοφυλακίων βασιζόμενες στο "unexpected" και οι οποίες μάλιστα την συγκεκριμένη περίοδο βγάζουν τεράστια κέρδη. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν ότι είσαι τόσο "τυφλός" που θεωρείται θαύμα το ότι δεν κουτουλάς στις κολώνες όταν προχωράς στον δρόμο.....Καλά θα κάνεις να μην "παίζεις" χρηματιστήριο. Προτίμησε το καζίνο ή τις κούκλες.....
@ ser
Καμιά φορά είναι προς όφελος μερικών να τους αποθαρύνεις (έστω και με τρόπους όπως το αλαζονικό ύφος) από το να ασχολούνται με πράγματα τα οποία δεν μπορούν να διαχειριστούν. Πιστεύω ότι έτσι τους προστατεύεις σε ένα βαθμό από την καταλυτική επίδραση που μπορεί να έχει η άγνοιά τους στην ίδια τους την ζωή. Μάλλον είμαι ανθρωπιστής!!!!
don
ReplyDeleteΠρεπει να γουσταρεις αφορητα τη παρτη σου οταν λες "χαρτοφυλακια" "επιτοκιο" κτλ, ε?
όχι προτιμάω τις λέξεις:
ReplyDeleteμπολσεβίκοι, προλεταριάτο και εργατιά
α,....και το κολλεκτίβα το γουστάρω τρελά. μου δίνει μία ψυχική ανάταση!!!
ReplyDeleteΡε σύ γιούρι! Ο δικός σου το παίζει γκόλντεν μπόι! Πέστου να διαβάσει και λίγο Ριζοσπάστη για να κάνει και καμιά "αντιστάθμιση κινδύνου".
ReplyDeleteΑσε με τωρα εχω δουλεια...Διαβαζω πως ο λευκος μαγος Μπραουν και ο πεφωτισμενος της τηλεοπτικης δημοκρατιας των ΗΠΑ θα σωσουν το καπιταλιστικο συστημα απο την καταρευση..
ReplyDelete@don
ReplyDeleteειμαι της άποψης ότι "τον αράπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς"
@normad
καλό θα είναι, επειδη εδώ μιλάμε ανοιχτά, να εξηγήσεις ποιους θεωρείς "χρησμοδότες" και ποιούς "δευτεράτζες"
"τον αράπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς"
ReplyDeleteΑυτό είναι χρησμός καραμπινάτος
Το δικαίωμα να μιλάει ο καθένας όπως θέλει,με χρησμούς,με παροιμίες,με αλληγορίες,με παραβολές κλπ,είναι ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ.
ReplyDeleteΟπως ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ είναι και το δικαίωμα των άλλων να μην εκστασιάζονται ντέ και καλά και να απαιτούν σαφέστερες απαντήσεις.
Και όταν το κάνουν αυτό τους θεωρούν τυφλούς κλπ.
Οσοι γράφουν απλά με χρησμούς είναι απλά χρησμοδότες όπως εσύ.Οσοι όμως επαίρονται κιόλας για τους χρησμούς ΤΟΥς ,χαρακτηρίζοντας τους άλλους μειωτικά,όπως ο Ντόν, είναι δευτεράντζες,κακέκτυπα του Κομφούκιου.
ser said...
ReplyDelete"ειμαι της άποψης ότι "τον αράπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς""
Μάλλον έχεις δίκιο τελικά.
Εξέφρασα μια γνώμη για τη μετοχή της ΕΤΕ ζητώντας παράλληλα και τις συμβουλές άλλων.Αντί συμβουλών,με εξαίρεση το γελαδάρη,εισέπραξα λοιδωρίες άλλες με ευθύ και άλλες με χρησμικό τρόπο διατυπωμένες.Αυτός ο γκολτενμποισμός,ειδικά του Ντόν,δεν με εκπλήσσει γιατί είναι άνθρωπος της Αγοράς.Η Αγορά διαμορφώνει κοινωνικές συμπεριφορές και διαπλάθει χαρακτήρες: Εγωπαθητικούς,άπληστους,αδιάφορους για τους άλλους,σπουδαιοφανείς.Αυτά τα κοινωνικά φαινόμενα αντιμετωπίζουμε αυτές τις μέρες και πρέπει να τα καταπνίξουμε με όση δύναμη και όποιον τρόπο διαθέτει ο καθένας μας.
ReplyDeleteWhere is the money Lebowski?????
ReplyDelete@normad
ReplyDeleteστη θέση σου δεν θα βιαζόμουν. Αν πάντως το έχεις αποφασίσει κινήσου μέσα στο πρώτο 30' και μη διστάσεις να πουλησεις και εντός της ημέρας αν δεις >+5% (σου θυμίζω ότι αυτή είναι η ΕΤΗΣΙΑ απόδοση προθεσμίας)
δεν είναι γκολντεμποισμός όπως κατηγορείς τον don.
Ούτε φυσικά συμφωνώ με τους χαρακτηρισμούς που δίνεις στους αθρώπους της "αγοράς" οπως τους λες.
Ανθρωποι είναι και αυτοί και μάλιστα δεν ξέρουν τι θα τους ξημερώσει -
Αυτό που λέει ο άνθρωπος είναι ότι το παιχνίδι έχει χοντρύνει ΠΑΡΑ πολύ και άν δεν ξέρεις πραγματικά τι κάνεις καίγεσαι.
(εδώ καίγονται αυτοί που ξέρουν τι κάνουν)
και αν αναρωτιέσαι τι σημαίνει η πιό πάνω παράγραφος προσπάθησε να στήσεις ένα double barrel digital στην μετοχή της ΕΤΕ
και τότε σίγουρα θα καταλάβεις
Ο Επενδυτής Ονλάιν γινηκαμε. Καλιτεροι απ την εσπρεσσο και τη σπορ τάιμ μαζι. Μας βλεπω ειδικους καλεσμενους σε πρωινάδικα, να λεμε το μακρυ και το κοντο μας για τα ασετς της εθνικης, μετα τα ζώδια και πριν τις συνταγες μαγειρικης.
ReplyDeleteΕλπιζω να μην ειστε τιποτες ασχημοι και μου χαλασετε τη φωτογένια γιατι γω ειμαι κοτσονατος με τσιγκελωτη μουστακα αλφα αλφα.
Αρε μεγαλεία.
Εμένα πάντως με ενδιαφέρει η συζήτηση που έχει ουσία.Και ο σερ στο τελευταίο σχόλιο ήταν πολύ ποιοτικός και όσο μπορούσε κατατοπιστικός.
ReplyDeleteΔεν θα μεταφέρουμε τα πρωινάδικα εδώ γελαδάρη.Ερχεται μπόρα ΚΑΙ Η ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 700 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΘΥΜΑΤΑ.Μπορείς να βάλεις μια πλάτη; καλώς.Δεν μπορείς σκούπισε καβαλίνες και άσε μας στο πόνο μας.
Ω καίει νορμαδ. Συ μην ερχεσαι. (σιγα μη δεν ερχοσουν αμα σε καλουσαν. Μαλλον εισαι ασχημος και ξερεις οτι δε γραφεις στο φακο οπως εγω και αφου δε σε καλουν το παιζεις ποιοτικος).
ReplyDeleteΔε μου λες, γι αυτο που ειπες για τα πρωτα θυματα. Πώς θα ειναι οι Γ700 τα πρωτα θυματα; με την ανεργια και επειδης ειν χρεωμενοι; Γω λεω, οσο πιο μεγαλη ειν η κριση, τοσο καλυτερα για τους νεους και τοσο χειροτερα για τους γερους. Οι κρισεις φερνουν αλλαγες και στις αλλαγες οι νεοι προσαρμοζονται πιο ευκολα (1ον Γελαδαρικόν Αποφθεγμα).
Και σε κατι διαφορετικο. Τι χαμος γινεται με τη κυβερνηση και τους παπαδες βρε παιδι μου.
Παντως το να πεσει δεξια κυβερνηση με αφορμη τους τραγόπαπες ειν για μενα ονειρωξη, και δε πα να γινει οτι θελει μετα. Ρε μπας και να γινω θρησκος; (μπορει να βοηθησει και με το χρηματιστηριο)
Ωρε παρμενιδη ολο λες φετος θα ειναι ετος γαπ και το φετος κοντευει να τελειωσει. Δε το αλλαζεις σε "του χρονου" για να εισαι καλυμμενος βρεξει-χιονισει;
Ξερεις, γιό έσκο αρμάν. Και ειδα το δουλευεις λιγο το βλαχικο σα γλωσσα. Δουλεψε το και σα συμπεριφορα για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο. (τ' αλλαζεις βλαχε μ'; -τ' αλλαζω)
"Τι χαμος γινεται με τη κυβερνηση και τους παπαδες βρε παιδι μου.
ReplyDeleteΠαντως το να πεσει δεξια κυβερνηση με αφορμη τους τραγόπαπες ειν για μενα ονειρωξη, και δε πα να γινει οτι θελει μετα. Ρε μπας και να γινω θρησκος; (μπορει να βοηθησει και με το χρηματιστηριο)"
Μετά το Χριστόδουλο,οι παπάδες που μείνανε είναι όλοι της πλάκας.Αλλά μήπως η Ελληνική Δεξιά δεν είναι και αυτή της πλάκας; ολόφτυστη η Αριστερά της Κανέλη δεν είναι;
Φτου να μη βασκαθούν!
Τι ονειρώξεις να σου προκαλέσουν αυτοί οι σπαραξικάρδιοι μοσχαρολαίμηδες; Αστους εκεί στη κυβέρνηση, να κάνουμε χαβαλέ, να χορτάσουμε καζούρα, να βγάλουμε το χειμώνα, και μετά βλέπουμε.
ΑΝ στο χρηματιστήριο είναι εισηγμένη καμμια εταιρία που ειδικεύεται στο κυβερνητικό κράξιμο,πάρε αμέσως μετοχές,θα κάνει χρυσές δουλειές.
Ε, αμα εισαι γέρος παλιο-ψευτο-αριστερος με κοινωνικες ανησυχιες, αλλα το μανικιουρι μανικιουρι, επειδης μετα απο πεντε δεκαετιες δουλειας σου μεινε και κανα φραγκο στο χερι, εχεις και πολλα κουσουρια. Οποτες, τι περιμενεις να λεω. Αυτα ειν παλιες εμμονές που μου βγαινουν παλι με αυτα που ακουω και βλεπω.
ReplyDeleteΟι τραγοπαπες ειν σταθερη αξια. Μην εστιαζεις στο χριστοδουλο ή στο τζερόνιμο. Εδω δεν εχουμε μπαντ κοπ - γκουντ κοπ διδυμο. Εδω εχουμε κατεστημενο αιωνων με σταθερη συμπεριφορα (που 'σαι ρε γιουρι να μη τα λεω μονος μου).
Οσο για τη σημερινη δεξια, ενταξει, κι αν ειν και για γελια ΔΕ θα καθησουμε να μας πηδανε κιολα. Μα αυτοι τα εχουν κανει μανταρα σε ολα τα επιπεδα: ΚΑΙ δε μπορουν να διαχειριστουν τιποτες, ΚΑΙ κλεβουν, ΚΑΙ γινονται και ρεζιλι, ΚΑΙ το παιζουν και μαγκες, ΚΑΙ το παιζουν και θιγμενες παρθενες Μαρίες.
ΑΛΛΑ, αυτο που με αναγουλιαζει περισσοτερο με τη ΝΔ, αλλα και γενικα τη δεξια, ειν αυτο που εχει περασει να ονομαζεται "λαϊκή δεξια". Κατι σαν ορφανό με οιδιπόδιο συμπλεγμα.
Η Δεξιά είναι πάντα "Λαική".Εμεις τα μπερδέψαμε.Ο Φιλευθερισμός διασύρθηκε ως ιδεολογία από τότε που τον υιοθέτησε η Δεξιά και τον συκοφάντησε μετατρέποντάς των σε ιδεολογία της Απάτης και της Υποκρισίας.Ο διαχωρισμός ΦΙΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑΣ είναι το πρώτο που πρέπει να γίνει για να καταδειχτούν και να κατανομαστούν οι πραγματικοί υπεύθυνοι της κρίσης.
ReplyDeleteOι πρώτοι που θα θιγούν από τη κρίση είναι η γενια των 700 ευρώ.Οσοι δηλαδή ζούν απο την εργασία αποκλειστικά και μόνο.ΓΙΑΥΤΌ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΤΩΝ 28 ΔΙΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΗς ΜΟΡΦΗ.κΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΓΓΥΗΘΟΎΜΕ ΝΑ ΤΟ ΕΧΑΣΦΑΛΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ.
Θα πρέπει να αποτελεί μέρος του κοινωνικού συμβολαίου(έστω ντιλ)που πρέπει να απαιτήσει η γενιά των 700 να συνταχθεί τώρα με αντισυμβαλλόμενη τη γενιά των εχόντων περιουσίες.
Να μην επιβαρυνθεί ούτε η εργασία ούτε το παραγωγικό κεφάλαιο αλλά το ραντιέρικο κεφάλαιο και τα πάσης φύσεως εισοδήματα εκτός εργασίας .
@ g700
ReplyDeleteΈψαχνα το παρακάτω απόσπασμα για να διορθώσω ένα σφάλμα ενός παλαιότερου post όπου αναφερόταν ότι η κρίση έχει το ίδιο ιδεόγραμμα στα κινέζικα με την ευκαιρία και τελικά το βρήκα τώρα κατά τύχη και σας το παραθέτω. To ορθόν λοιπόν έχει ως εξής:
"In fact, the spirit of our definition of risk in finance is captured best by the Chinese symbols for risk.
(Image με 2 κινεζικά ιδεογράμματα)
The first symbol is the symbol for “danger”, while the second is the symbol for “opportunity”, making risk a mix of danger and opportunity. It illustrates very clearly the tradeoff that every investor and business has to make – between the higher rewards that
come with the opportunity and the higher risk that has to be borne as a consequence of the danger.
(Damodaran in Valuation, ch.4).
Sorry για το off-topic αλλά πίστεψα ότι μπορεί να το βρείτε ενδιαφέρον.
parmenides said...
ReplyDelete"Θα πρέπει να αποτελεί μέρος του κοινωνικού συμβολαίου(έστω ντιλ)που πρέπει να απαιτήσει η γενιά των 700 να συνταχθεί τώρα με αντισυμβαλλόμενη τη γενιά των εχόντων περιουσίες."
Τέτοια λες και θα θυμίσεις στον Κομφούκιο άλλες εποχές και θα αρχίσει να βρίζει τους πεθαμένους (κατά την προσφιλή του κριτική)........
Εννοείται ότι δεν αναφέρομαι στον John Locke....έτσι??
ReplyDelete@parmenides
ReplyDeleteθέλεις να χρεωκοπήσει η χώρα το επόμενο λεπτό ?
Τα "κοινωνικά συμβόλαια" και τα "οράματα" μας κατάντησαν στο σημερινό μας χάλι
καλοί οι βερμπαλισμοί και οι βαθυστόχαστοι ιδεολογισμοί αλλά η πραγματικότητα είναι άλλη.
Και η πραγματικότητα Παρμενίδη είναι ότι οι όροι "δεξια" και "αριστερά" έχουν προ πολλού ξεπεραστεί.
Ουτε και είναι πανάκεια κανείς από τους 2 δρόμους- η μέση οδός είναι πάντα προτιμότερη με το ποσοστό δεξιά/αριστερά να εξαρτάται από τις ιδιαιτερότητες ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ της κάθε χώρας.
Γιά να "προκαλέσω" τα ιδεολογικά σου αντανακλαστικά, σου θυμίζω ότι πάσης φύσεως εισόδημα καταλήγει να γίνει παραγωγικό κεφάλαιο (=κοινωνικός ρόλος των τραπεζών).
Το ελληνικό πρόβλημα είναι η πλήρης έλλειψη ειδίκευσης της εγχώριας οικονομίας. Οικονομία δεν είναι το ψιλικατζίδικο ή περίπτερο της γειτονιάς, ούτε τα ενοικιαζόμενα δωμάτια παρά θιν'αλός
Στη χώρα που δεν παράγει ΤΙΠΟΤΑ κι έχει γεμίσει Porsche & Mercedes, στη χώρα της δωρεάν ανύπαρκτης Παιδείας των καταλήψεων,της ανύπαρκτης διεφθαρμένης Δημόσιας Διοίκησης, η κρίση προυπήρχε και προσποιούμασταν ότι δεν το βλέπαμε.
@G700
προτείνω τα θέματα σου να γίνουν περισσότερο πρακτικά καθώς το πρόβλημα αυτής της χώρας δεν είναι η θεωρία αλλά η πράξη.
Και μάλιστα κάνω την αρχή, προτείνοντας να ξεκινήσει το g700 εκστρατεία γιά την αλλαγή του ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥ νόμου περί υθύνης υπουργών.
Η θέση μου είναι:
1-Η Δικαιοσύνη να ελέγχεται από ανεξάρτητη Αρχή
2- Η Δικαιοσύνη να είναι αυτοδιοικούμενη
3-Η ευθύνη υπουργών να παραμένει επί 20ετία (όπως των κοινών θνητών)
4-Η δίωξη κατά υπουργών να ασκείται από την Δικαιοσύνη ΧΩΡΙΣ ανάμειξη της Βουλής
Αυτες είναι οι θεσμικές αλλαγές που χρειάζεται η Ελλάδα
(και όχι να χρειάζεται άρση της ασυλίας του κ.Στυλιανίδη γιά να δικαστεί γιά ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - φυσικά δεν ήρθη η ασυλία...)
BREAKING NEWS
ReplyDeleteBREAKING NEWS
BREAKING NEWS
CNN (9 MINUTES AGO)
Colin Powell Endorses Barack Obama
CNN
posted: 9 MINUTES AGO
filed under: Election News, Barack ObamaPrintShareText SizeAAA(Oct. 19)
- Former Secretary of State Colin Powell announced Sunday that he will be voting for Sen. Barack Obama, citing the Democrat's "ability to inspire" and the "inclusive nature of his campaign."
"He has both style and substance. I think he is a transformational figure," Powell said on NBC's "Meet the Press."
Η συνέντευξη δόθηκε στον βετεράνο δημοσιογράφο Tom Brokaw. Hταν εμπνευσμένη και εκ βαθέων, ωσάν εξομολόγηση, συνταρακτική θα έλεγα.
@ ser
ReplyDeleteΚάνετε λάθος κύριε. Πολύ καλά τα λέει ο κύριος Παρμενίων. Ο Γιώργος μας και η εγγονούλα μου προτείνουν το νιού ντηλ
το
CONTRAT FOFIAL APATEONIQUE:
PORSCHE
PRADA
kai
PASOK
Φωφω μου, συ κανεις λαθος! ΔΕ προκειται να παμε μπροστα ετσι.
ReplyDeleteΠριν απο μερικες μονο μερες εγραψα με σαφηνεια και περιεκτικοτητα τα απαραιτητα μετρα που πρεπει να λειφθουν για να παει η Ελλας μπροστα. Αυτα τα εγραφα σε σχεση με το χρεος, αλλα ταιριαζουν γενικα στην προοδο της Ελλας!
Απο αυτα, αντιγραφω το ενα και σημαντικοτερο, μπας και το παρει το αδειο σου κεφαλι.
"..............
-Να πεινασουμε, λοιπον. Αυτο ειναι που θα φερει την ολοκληρωση της οριμης οικονομιας μας. Οπως ουλοι ξερουμε, το χρεος ειν μεγαλο. Πολυ μεγαλο. Γι αυτο για να το καλυψουμε ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να πεινασουμε. Και οταν λεω πεινα, εννοω πεινα πραγματικη, οχι απλως να σταματησουμε να αγοραζουμε ντιζάιν σαγιοναρα.
Εγω αυτο, σαν αξιος πολιτης που ειμαι, το εφαρμοζω εδω και τρεις μηνες τωρα, και τα αποτελεσματα ειμαι σιγουρος οτι θα αρχισουν να διαφαινονται απο τον επομενο προϋπολογισμο κιολας. Τι κανω; -Εχτος απ το οτι εχω κοψει ΕΝΤΕΛΩΣ τα παϊδακια και τσι μπριτζολες, για δυο μερες ΚΑΘΕ βδομαδα (δευτέρα και παρασκευή) ΔΕ ΤΡΩΩ ΚΑΘΟΛΟΥ. Τα λεφτα αυτα που γλιτωνω τα δινω στον αλογοσκουφη και αυτος τσουπ, καλυπτει και λιγο χρεος.
Βεβαια σημερα που ειναι παρασκευη, απο το μεσημερακι και μετα θα αρχισω να νοιωθω μια αδυναμια και γι αυτο σας γραφω τωρα που ακομα βασταω λιγο. ΑΛΛΑ μου το παν και γιατροι οτι οσο λιγοτερο τρως, τοσο καλυτερα."
(October 10, 2008 11:34 AM)
Συν - Πολίτες του Κόσμου
ReplyDeleteΣυν - Ελληνες
Κυρίες και Κύριοι
ΕΠΕΙΔΗ εξακολουθείτε να διαλέγεσθε με μιάν frivolite' λες και ουδέν το συνταρακτικό λαμβάνει αυτή τη στιγμή χώρα στην Ελλάδα ή διεθνώς, υποχρεούμαι να εκφράσω ή μάλλον να επαναλάβω ΑΥΤΑ γιά τα οποία εδώ και τουλάχιστον 6 μήνες ΩΡΥΟΜΑΙ και ΒΟΩ.
ΟΠΩΣ και οι ΗΠΑ, η ΧΩΡΑ μας ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ όχι λόγω "τοξικών" τίτλων/χρεωγράφων/επενδύσεων, μήτε λόγω ανεκπλήρωτων λογιστικών υποχρεώσεων.
Οπως κάθε οικογενειάρχης που βγάζει 10 και ξοδεύει 16, έτσι και η ΧΩΡΑ μας βυθίζεται ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΟΣ.
Το ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ του ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ στον ΠΥΡΗΝΑ του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ, δλδ την οικογένεια, είναι, σε επίπεδο ΚΡΑΤΟΥΣ, το ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΤΡΕΧΟΥΣΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ.
Εκπλήσσομαι διότι ΟΛΟΙ αντιλαμβάνονται το πρώτο, αλλά ελάχιστοι το δεύτερο!!!!!!!!!!
Η χώρα φέτος έχει ΕΛΛΕΙΜΜΑ τρεχουσών συναλλαγών ΥΨΟΥΣ περίπου 24-26 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ, δλδ ίσον προς περίπου 50% του ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ μας.
ΚΟΝΤΟΛΟΓΙΣ, ο ΛΑΟΣ βρίσκεται στο μέσο μιάς ΔΙΕΛΚΥΣΤΙΝΔΑΣ, με ΔΥΟ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΜΕΝΕΣ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ,
την ΝΔ ενός ΚΡΕΑΤΟΣ-ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑ
και
το ΠΑΣΟΚ ενός ΒΛΑΚΟΣ και ΑΝΙΚΑΝΟΥ,
TEARING HIM APART,
η μιά εκ "δεξιών" και η άλλη εξ "ευωνύμων".
ΚΑΤΑ την γνώμη μου, ΟΥΔΕΝ θα αλλάξει ενόσω το ΘΕΜΑ είναι ΔΟΜΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ.
ΟΛΟΙ σας έχετε ΜΑΝΑ ΠΟΥΤΑΝΑ και ΠΑΤΕΡΑ ΡΟΥΦΙΑΝΟ έτσι ώστε και ΑΓΙΟΥΣ και ΣΟΦΟΥΣ να βάλουμε στην κυβέρνηση ΟΥΔΕΝ θα αλλάξει.
Επ' αυτού ο διαπρεπής ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ και ο γράφων συνφωνούμε ΑΠΟΛΥΤΑ.
Μoreover, από την 21 Απριλίου 1967 και εντεύθεν, η ΕΛΛΑΔΑ βιώνει μιά ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ,
των ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΩΝ επί 7 χρόνια
και του ΧΥΔΑΙΟΥ ΟΧΛΟΥ από 1974 και επέκεινα,
ΟΡΘΩΣ δε ο ΙΔΙΟΦΥΗΣ Μάνος Χατζηδάκης είπε ότι το ΠΑΣΟΚ και η ΑΥΡΙΑΝΗ είναι η ΦΥΣΙKΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ και ΣΥΝΕΠΕΙΑ της ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ του Παπαδόπουλου.
Το κρέας είναι ΣΙΓΟΥΡΟ πως θα επιδιώξει την ΠΟΛΩΣΗ και καλά θα κάνει...... την δουλειά του κάνει.
Η εναλλακτική λύση με ΠΑΣΟΚ και ΣΥΝ και Λούκες, Φώφες και άλλες ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΕΣ θα είναι όχι ο ΠΑΤΟΣ ή ΥΠΟ-ΠΑΤΟΣ
ΑΛΛΑ
ΑΛΛΑ
ΑΛΛΑ
ο ΑΠΟΠΑΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μοναδική, επαναλαμβάνω ΜΟΝΑΔΙΚΗ λύση είναι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ υπό τον ΚΩΣΤΑ ΣΗΜΙΤΗ.
KAI εννοώ ότι ο Κώστας Σημίτης σε μιά τέτοια περίπτωση ΔΕΝ θα εκπροσωπεί Κόμμα - άλλωστε ο ΣΗΜΙΤΗΣ και οι διακεκριμμένοι ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ-ΛΗΣΤΕΣ-ΚΑΚΟΠΟΙΟΙ του 81 ΟΥΔΕΜΙΑ έxουν σχέση μεταξύ του.
ReplyDeleteΟ Κώστας Σημίτης είναι ΑΤΟΜΟ που εκτιμάται από ένα ΕΥΡΥ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΦΑΣΜΑ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ (με εξαίρεση τους καθ' έξιν, εξακολούθησιν και υποτροπήν ΛΗΣΤΕΣ ΠΑΛΑΙΟΠΑΣΟΚΟΥΣ του ΒΑΘΕΟΣ ΠΑΣΟΚ, δλδ των δεδηλωμενων ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ, που τον ΜΙΣΟΥΝ ΘΑΝΑΣΙΜΩΣ) που τέμνει οριζόντια ΗΛΙΚΙΕΣ, ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ, ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ επίπεδο.
κομφούκιε, αντιλαμβανόμαστε ότι μετά τον Παρμενίδη τέρμα κι εσύ με την απεργία οπότε welcome back.
ReplyDeleteΣτη συζήτηση που διεξάγεται ανάμεσα σε εσένα και τον Παρμενίδη εδώ και μήνες με τίτλο "συμμορίτες του 81 vs έτος GAP 2008" δεν μπαίνουμε, γιατί δε μας αφορά και δε συμφωνούμε με τον τρόπο που γίνεται.
Επί της ουσίας τώρα. Συμφωνούμε ωστόσο σ' αυτό που λες ότι:
ΟΠΩΣ και οι ΗΠΑ, η ΧΩΡΑ μας ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ όχι λόγω "τοξικών" τίτλων/χρεωγράφων/επενδύσεων, μήτε λόγω ανεκπλήρωτων λογιστικών υποχρεώσεων.
Όπως κάθε οικογενειάρχης που βγάζει 10 και ξοδεύει 16, έτσι και η ΧΩΡΑ μας βυθίζεται ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΟΣ.
Το ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ του ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ στον ΠΥΡΗΝΑ του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ, δλδ την οικογένεια, είναι, σε επίπεδο ΚΡΑΤΟΥΣ, το ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΤΡΕΧΟΥΣΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ.
Ο Fareed Zakaria σε ένα αισιόδοξο άρθρο του στο newsweek του Οκτωβρίου με τίτλο THE bright side, το μεταφράζουμε το άρθρο και θα το ανεβάσουμε την Τετάρτη, θέτει τα πράγματα σε μια σωστή βάση λέγοντας ότι οι Αμερικανοί από τη δεκαετία του 80 και μετά καταναλώνουν περισσότερο από όσο παράγουν και δανείζονται για να καλύψουν τη διαφορά. Μάλιστα ισχυρίζεται ότι η συμπεριφορά του μέσου Αμερικανού πολίτη είναι ενάρετη σε σύγκριση μ' αυτή της κυβέρνησής του (πέρα από χρέος κοκ δίνει το παράδειγμα των τοπικών revenue bonds backed by the prospect of future income form taxes and lotteries). Καταλήγει ότι ολόκληρη η χώρα ήταν συμμέτοχη σε μια μεγάλη απάτη thew whole country has been complicit in a great fraud.
Βραχυπρόθεσμα οι λύσεις για να ξεπεραστεί η σημερινή κρίση δεν είναι άλλες από την αύξηση των δαπανών και των ελλειμμάτων υπό την προϋπόθεση όμως ότι χρηματοδοτούνται επενδύσεις σε μεγάλα έργα πνοής ειδικά στον τομέα της ενέργειας, ΟΧΙ την κατανάλωση.
Μεσοπρόθεσμα όμως και μακροπρόθεσμα πρέπει να επιστρέψουμε στα βασικά. Τα νοικοκυριά και η κυβέρνηση πρέπει να αποταμιεύουν περισσότερο, ενώ η wall street και το χρηματοοικονομικό σύστημα χρειάζεται μεταρρύθμιση έτσι ώστε να σταματήσει το αντιπαραγωγικό χρηματοοικονομικό μαγείρεμα (non productive financial engineering) που απλώς μοιράζει και ξαναμοιράζει τους υπάρχοντες πόρους χωρίς να συνεισφέρει στην πραγματική οικονομία.
μολις πεινασουμε για τα καλα - καλα τοτε θα κοψουμε και τις αμπελοφιλοσοφιες.
ReplyDeleteΉ ειμαστε με τον εργαζομενο κοσμακη και ανοιγουμε τα στραβα μας να παμε λιγο αριστεροτερα ή και μετα απο 100 χρονια θα λεμε παπαριες και αυτοι θα συνεχιζουν να μας σπρωχνουν.
Οταν λεω "αυτοι" εννοω τους 15- 20 χιλιαδες ανθρωπους που εχουν στα χερια τους το JOY STICK
του καπιταλιστικου συστηματος.
Ενας συνειδητοποιημενος ανθρωπος της εργασιας δεν φοβαται.
Γνωριζει επ΄ ακριβως τι γινεται γυρω του και ξερει πως αντιμετωπιζονται.