Α. Εκλογές όπως παλιά
Παρόλο που σήμερα οι συνθήκες είναι διαφορετικές και θα περιμέναμε από το πολιτικό σύστημα να ωριμάζει από τις εξελίξεις στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, η εκλογική αντιπαράθεση διεξάγεται όπως παλιά: σε μια εικονική πραγματικότητα.
Τα κόμματα σπάνια μπαίνουν στην ουσία των πραγμάτων, καταφεύγουν στην εύκολη λύση των γενικόλογων διακηρύξεων, χωρίς να τεκμηριώνουν ή να κοστολογούν. Το έλλειμμα προετοιμασίας αποδεικνύεται στην πράξη: κάθε φορά που έρχεται η ώρα της υλοποίησης, κάθε κυβέρνηση «ανακαλύπτει και πάλι τον τροχό». Το ίδιο μοτίβο της εύκολης πολιτικής αναπαράγει και η πλειοψηφία των ΜΜΕ.
Το έργο παίζεται ξανά και ξανά, καθώς το ευρύτερο πολιτικό-μιντιακό status quo ευνοεί την αστάθεια. Κάθε δυο περίπου χρόνια διεξάγονται εκλογές. Η μεταβλητότητα του εκλογικού κύκλου είναι παροιμιώδης και βασικό εμπόδιο στις μεταρρυθμίσεις.
Β. Εκλογές σήμερα
Το περιβάλλον, μέσα στο οποίο διεξάγονται αυτές οι εκλογές, είναι ιδιαίτερο. Η εκλογική αναμέτρηση ικανοποιεί περισσότερο έναν πολιτικό συμβιβασμό παρά μια κοινωνική ανάγκη. Είναι αποτέλεσμα πολιτικής συμφωνίας, το αντάλλαγμα στη Νέα Δημοκρατία για να στηρίξει την κυβέρνηση Παπαδήμου, αλλά και σε όσους ζητούσαν έντονα «λαϊκή νομιμοποίηση» ήδη από το Μάιο του 2010. Είχαμε εγκαίρως επισημάνει τους κινδύνους που προκύπτουν από την προσφυγή στην κάλπη.
Η χώρα δεσμεύεται με ένα πρόγραμμα οικονομικής προσαρμογής προκειμένου να μη χρεοκοπήσει. Ανεξάρτητα με το ποια θα είναι η νέα κυβέρνηση, Βουλή, Διοίκηση και Δικαιοσύνη καλούνται να σχεδιάσουν, νομοθετήσουν και εφαρμόσουν πολλές νέες ρυθμίσεις, να εξοικονομήσουν δεκάδες δις ευρώ και να αναβαθμιστούν μέσα στην ύφεση.
Η συνεργασία είναι δύσκολη για ένα πολιτικό σύστημα που έμαθε στην πόλωση. Η πολιτική συγκατοίκηση των τριών (μετέπειτα δύο) κομμάτων, πέρα από την υπερψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης και του PSI, αποδείχθηκε «λυκοφιλία». Παρόλ’ αυτά η κυβέρνηση Παπαδήμου ολοκλήρωσε την αποστολή της και απέτρεψε τη χρεοκοπία, μέσα σε συνθήκες υστερόβουλης αδράνειας και απροθυμίας από πολλούς.
Επίσης, κατά την τετραετία της ύφεσης (2008-2012), το σύνολο του πολιτικού προσωπικού δοκιμάστηκε στα δύσκολα και στην πλειοψηφία του απέτυχε. Σήμερα προσπαθεί να αναβαπτιστεί και μέσα από νέα κόμματα, τα οποία αναπαράγουν τα ίδια πολιτικά στερεότυπα, δημιουργούν τεχνητά τείχη «μνημονιακών – αντιμνημονιακών» για να οριοθετούν την αντιπαράθεση, και φυσικά, αποφεύγουν να μιλήσουν συγκεκριμένα. Μόνος τους στόχος είναι η διατήρηση θέσεων επιρροής και η τυχοδιωκτική εκμετάλλευση του κοινωνικού θυμού.
Η διάχυτη αναξιοπιστία δίνει χώρο σε πολιτικούς όλου του φάσματος να υιοθετούν έναν συνωμοσιολογικό, αντισυστημικό λόγο ως μια εύκολη, προσιτή σημαία ευκαιρίας που μολύνει τη λογική και αμφισβητεί ευθέως κανόνες και νόμους. Από αυτή την ανεύθυνη στάση, την ενοχική στάση των κομμάτων και την απουσία της πολιτείας, κερδίζουν ακραίες ομάδες, που σήμερα διεκδικούν κοινοβουλευτική εκπροσώπηση.
Η αλήθεια δεν είναι ευχάριστη, αλλά πρέπει να ειπωθεί: περιθώρια για αποκλίσεις στις δημόσιες πολιτικές το επόμενο χρονικό διάστημα βάσει του προγράμματος οικονομικής προσαρμογής δεν υπάρχουν πολλά.Κανείς πολιτικός αρχηγός ή κανένα κόμμα δεν είναι σε θέση να διαχειριστεί μόνος και εξ’ ολοκλήρου τη διακυβέρνηση. Χρόνος για πειράματα, καθυστερήσεις, διοικητικές ανακατατάξεις και «εμπνεύσεις» πελατειακού τύπου απλά δεν υπάρχουν. Η Τρόικα θα συνεχίσει να είναι εδώ, εκκρεμούν μεγάλες τομές, η συνεργασία είναι μονόδρομος και η πιθανή συγκυβέρνηση δεν μπορεί να λειτουργεί με πήλινα πόδια, υπουργούς, βουλευτές και κόμματα να πατάνε σε δύο βάρκες, μία των υποχρεώσεών τους και μία του δημαγωγικού λαϊκισμού.
Γ. Ψηφίζουμε με το βλέμμα μπροστά
Οι περισσότεροι στεκόμαστε πολιτικά μετέωροι μπροστά σε επιλογές μειωμένης ή/και μηδαμινής αξιοπιστίας. Πιστεύουμε, όμως, ότι, ως πολίτες, έχουμε ευθύνη για όσα έγιναν, γίνονται και θα γίνουν. Οι εκλογές μπορούν να είναι για κάποιους βαλβίδα εκτόνωσης, έκφρασης θυμού και αντίδρασης, αλλά μπορούν να γίνουν αφορμή για μια θετική έκφραση υπευθυνότητας. Βλέπουμε πέρα από τις φθαρμένες ταμπέλες. Αυτό που εμείς αντιλαμβανόμαστε ως προοδευτικό μεταρρυθμιστικό κίνημα, βρίσκεται σήμερα διάσπαρτο σε διάφορα κόμματα, ενώσεις πολιτών και ανεξάρτητες φωνές.
Πρώτον,στηρίζουμε πολιτικές που αλλάζουν ριζικά το τοπίο της οικονομίας, της διακυβέρνησης και της δημόσιας διοίκησης στη χώρα. Από τη μία χρειαζόμαστε τη δημιουργική καταστροφή του πελατειακού ελληνικού καπιταλισμού που τρέφεται από το κράτος. Από την άλλη, θέλουμε την κοινωνική στήριξη και πολιτική ενδυνάμωση της μεσαίας τάξης και της αγνοημένης σιωπηλής πλειοψηφίας όσων έχουν επωμιστεί τα βάρη της κρίσης.
Το πλαίσιο έχει περιγραφεί σε μεγάλο βαθμό στο νέο πρόγραμμα οικονομικής προσαρμογής που μας δεσμεύει για τα επόμενα χρόνια. Όσο και αν στον προεκλογικό διάλογο δεν συζητείται, δρομολογούνται αναγκαίες μεταρρυθμίσεις που αν εφαρμοστούν, θα γλιτώσουν τους πολίτες από νέες περικοπές. Για παράδειγμα, η αναδιοργάνωση του κράτους μέσα από τα νέα οργανογράμματα για τα υπουργεία, το ενιαίο μητρώο των δημοσίων υπαλλήλων, τα διπλογραφικά συστήματα, η διαφάνεια στις δημόσιες προμήθειες, η αξιοποίηση των τεχνολογικών εργαλείων για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, η διεύρυνση της «Διαύγειας» και δεκάδες άλλες αλλαγές που κρατάμε στο σκοτάδι για χρόνια, μπορούν να εξοικονομήσουν δις ευρώ και να αναδιανείμουν το δημόσιο πλούτο από τα χέρια των αδίκως ευνοημένων, στα χέρια των αγνοημένων και των αδυνάτων, αυτών δηλαδή που έχουν ανάγκη περισσότερο το κράτος. Δεν είναι τυχαίο ότι δεκάδες αντίστοιχες ρυθμίσεις δεν αποτελούν αντικείμενο συζήτησης στον προεκλογικό διάλογο.
Το πρόγραμμα οικονομικής προσαρμογής, όμως, από μόνο του δεν αρκεί.Απαιτούνται επιπρόσθετες ριζικές και σε βάθος αλλαγές στο πολιτικό σύστημα, τους δημοκρατικούς θεσμούς, το κοινωνικό κράτος, το σύστημα ασφάλειας, για τις οποίες θα τοποθετηθούμε σύντομα.
Δεύτερον, είναι αναγκαίο να συνειδητοποιήσουμε, ότι η Ελλάδα από μόνη της δεν πρόκειται να καταφέρει να ξεπεράσει την κρίση, αν η ίδια δεν δείξει βούληση και δεν διαμορφώσει τη δική της πρόταση. Από τη μία, η Ευρώπη πρέπει να προωθήσει τη μείωση των χρεών και των ελλειμμάτων σε συνδυασμό με ένα Ευρωπαϊκό Σχέδιο Ανάκαμψης και Επενδύσεων με προτεραιότητα τη μείωση του χάσματος μεταξύ των χωρών του Βορρά και του Νότου. Χρειάζονται βαθιές αλλαγές για την εμπέδωση μιας πραγματικής οικονομικής διακυβέρνησης, απαραίτητη προϋπόθεση για την πολιτική ενοποίηση της Ε.Ε. Από την άλλη, η χώρα μας χρειάζεται συνεννόηση και εθνικό σχέδιο για να διαπραγματεύεται με αξιώσεις τη βελτίωση της θέσης της και να συνδιαμορφώσει μια Συμμαχία για την κοινωνική και οικονομική Ανάπτυξη. Αν μη τι άλλο, έχουν δαπανηθεί σημαντικά ποσά για μελέτες και έρευνες την τελευταία διετία, που μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για απτές λύσεις και όχι για συζητήσεις από το μηδέν.
Τρίτον,και στο πλαίσιο αυτό, θέλουμε να φέρουμε στο φως και να αναδείξουμε πολίτες και πολιτικούς που όχι μόνο δρουν μεταρρυθμιστικά, προοδευτικά, αλλά των οποίων ο τρόπος ζωής, η πολιτική, επαγγελματική και κοινωνική τους παρουσία εγγυώνται ότι θα αναλάβουν τις ευθύνες τους. Θα τιμήσουν την εκλογή τους στηρίζοντας γενναίες αλλαγές με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον, και όχι ισοδύναμα μέτρα νέων περικοπών και ύφεσης. Πρόσωπα με αυτά τα χαρακτηριστικά υπάρχουν στα κόμματα που στηρίζουν έμπρακτα, έστω και με παραλλαγές, την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας.
Στηρίζουμε πολιτικές και πρόσωπα μέσα από έναν ευρύτερο πολιτικό χώρο που σήμερα υπερβαίνει τα κόμματα. Τραβάμε μια διακριτή γραμμή με την παλαιά πολιτική και τους πρωταγωνιστές της, καθώς και τις ακραίες παραφυάδες της. Στηρίζουμε τον θαραλλέο ρεαλισμό που χρειάζεται για να γίνουν δίκαιες και ορθολογικές αλλαγές, όχι νέες οριζόντιες επιπολαιότητες.
Δ. Η εμφάνιση της νέας πολιτικής
Είμαστε βέβαιοι ότι η αποδόμηση του πολιτικού συστήματος που ξεκίνησε την τελευταία διετία, αλλά και η προσπάθειά του να διασωθεί μέσω του κατακερματισμού του, δεν θα αναπληρώσει το κενό αξιοπιστίας του. Ενδεχομένως οι εκλογές αυτές να οδηγήσουν σε πολιτική αστάθεια, ενδεχομένως και όχι. Σίγουρα όμως θα απελευθερώσουν και άλλους πολίτες να εκφράζονται και να συμμετέχουν ενεργά στο νέο δημόσιο χώρο που γεννιέται. Ωριμάζοντας μέσα από τις δυσκολίες, συνειδητοποιούμε ότι τα αυτονόητα θέλουν φαντασία, ανοιχτά μυαλά και συνεργασίες.
Αντιλαμβανόμαστε ότι όροι, όπως «κεντροαριστερά», «προοδευτισμός», «σοσιαλδημοκρατία», «φιλελευθερισμός», «κοινωνική δικαιοσύνη», «κοινωνική πολιτική», «μεταρρυθμίσεις» κ.α. ακούγονται με καχυποψία σήμερα. Σε πολλούς δεν λένε τίποτα. Είναι λογικό, αφού έχουν γίνει αντικείμενο κακομεταχείρισης από πρόσωπα και φορείς που διαστρέβλωσαν το περιεχόμενό τους και τους χρησιμοποίησαν ως δούρειους ίππους για κρατικίστικες και δημαγωγικές πολιτικές. Μπορούμε να τους ξαναδώσουμε περιεχόμενο, αν αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη στον δημόσιο διάλογο και ξεφύγουμε από τη συνθηματική πολιτική.
Πολλά πρόσωπα που μέχρι σήμερα δραστηριοποιούνται μέσα στα κόμματα σε κινήσεις πολιτών, ομίλους προβληματισμού ή στα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πολίτες που προσφέρουν στις τοπικές κοινωνίες, νέοι που αναζητούν πολιτικές απαντήσεις σε όσα τους απασχολούν, νέοι επαγγελματίες και επιστήμονες, επιχειρηματίες και δημιουργοί, μπορούμε να συζητήσουμε και να συνθέσουμε ένα νέο δημόσιο πολιτικό χώρο. Θέλουμε να βλέπουμε Μπροστά, σήμερα.
Η 6η Μαΐου δεν είναι το τέλος της διαδρομής, αλλά η αρχή μιας νέας.
ΜΠΡΟΣΤΑ | Forward Greece
Πολιτική Κοινότητα
ΕΔΩ μπορείτε να διαβάσετε τις θέσεις της G700 για τις εκλογές
Ηγγικεν λοιπόν η ώρα.ΤΟ ΠΑΣΟΚ θα είναι το θύμα μιας καταστροφικής προεκλογικής πολιτικής του Μπένυ και της ομάδας που διαμορφώνει αυτή τη πολιτική.Μιάς πολιτικής που στηρίχτηκε στην απαξίωση του ΓΑΠ και στις διώξεις των πρωταγωνιστών της πολιτικής που έσωσε τη χώρα.Οταν δικαιώνεις τους ριψάσπιδες και τους λιποτάκτες και παραγκωνίζεις όλους όσους πληρώσανε σκληρό τίμημα για να καταστραφεί το πελατειακό σύστημα τότε τη Κυριακή θα το βρείς στη κάλπη.
ReplyDeleteΕυτυχώς που η κυβερνητική πολιτική του ΓΑΠ έγινε "εθνικό κεκτημένο" και το θέμα που απομένει είναι να δούμε τη Δευτέρα ποιός θα τη διαχειριστεί καλύτερα.
"Σας σώσαμε αλλά σας ζητάμε συγγνώμη γιαυτό το κακό που σας κάναμε.Λυπηθήτε μας, δεν θα το ξανακάνουμε".
ReplyDeleteΠάνω σαυτό στηρίζεται η προεκλογική καμπάνια του Μπένυ.
Βαρέθηκα να ακούω πολιτικούς να ζητάνε συγγνώμη. Ένδειξη μιας ενοχικής πολιτικής τάξης, χωρίς νομιμοποίηση. Σύντομα θα ζητάει και ο Σαμαράς.
DeleteΑντί να βγεί επιθετικά και να υπερασπιστεί τη μόνη εθνική πολιτική που διατήρησε τη χώρα όρθια, κρατάει αποστάσεις απο τη "διετία ΓΑΠ" εξασφαλίζοντας τα χειροκροτήματα απο τις Μαριλίζες και Μιρέλες που,μαζί με άλλους, με τα θανατηφόρα τσιμπήματά τους ανέτρεψαν ένα δημοκρατικά εκλεγμένο πρωθυπουργό.
ReplyDeleteΚρίμα γιατί ο ίδιος,ο Μπένυ, πράγματι συνεισέφερε στη φάση της διακυβέρνησης της χώρας απο τον Παπαδήμο.Αλλά είναι ατομικά ευφυής μεν, πολιτικά αφελής δε.Κάτι που δεν φαινότανε όταν την ηγεσία είχε το πολιτικό ΟΝ που λέγεται ΓΑΠ.
Esy telika exeis psyxosi.
Delete" Με τη βοήθεια του Θεού", ή με όποιο τρόπο τέλος πάντων, ελπίζω να γίνει πρωθυπουργός ο Σαμαράς,για να ικανοποιήσω και εγώ τα δικά μου ρεβανσιστικά αισθήματα.
ReplyDeleteΟ Μπένυ χρησιμοποιεί το χριστιανικό λόγο της καταλλαγής για να μην τροφοδοτήσει και άλλο τον επερχόμενο κανιβαλλισμό,που κάποιοι τον λένε κοινωνική εξέγερση ή κοινωνική επανάσταση.
ReplyDeleteΜε βρίσκει σύμφωνο ως προς τη φόρμα αλλά όχι ως προς το περιεχόμενο.
Δεν θέλω να σχολιάσω το άρθρο γιατί πραγματικά το βρίσκω υπερβολικά φλύαρο και γενικόλογο.
ReplyDeleteΕδώ έχουμε μια "πολιτική κοινότητα", με μια σελίδα στο Facebook (σωστά?), υποθέτω καμιά 500αριά στο σύνολο (εκτός αν κάνω λάθος), ετερόκλητης πολιτικής προέλευσης και αγνώστου εργασιακής σύνθεσης. Εννοείται ότι έχουν κάθε δικαίωμα να πούνε τη γνώμη τους. Άλλος συμφωνεί, άλλος όχι.
Από την άλλη, να σημειώσω ότι πέρυσι τέτοιο καιρό ακριβώς, πάρα πολλοί είχαν σπεύσει να επισημάνουν ότι 500.000 κόσμος που μαζευόταν στις πλατείες ήταν "υπερβολικά ετερόκλητος", άρα λίγο-πολύ "άχρηστος". Ότι δηλαδή "δεν ήξερε", άρα δεν έπρεπε να τον λάβουμε υπόψη μας.
Υποθέτω θα υπάρχει κάποιος απροσδιόριστος λόγος που πρέπει να λάβουμε πιο σοβαρά υπόψη τη γνώμη 500 ατόμων, απέναντι σε 500.000 άτομα...
Akribos. Oute aristera, oute deksia. Mono mprosta - dimiourgia, ksana!
ReplyDeleteMpas kai ksebromisei o topos apo ta bothrolymata.
Το "μπροστά" δεν λέει τίποτα όταν σέρνεις πίσω στην καρότσα τα "βοθρολύμματα". Η βρώμα ακολουθεί όπου και να πάει το "μπροστά".
DeleteΕπίσης δεν είναι και η καλύτερη επιλογή όταν βρίσκεσαι ήδη στο χείλος του γκρεμού.
Θέλω να πω, το να βάζει κανείς παρωπίδες βοηθά στην καταπολέμηση του φόβου (όπως στα άλογα), αλλά δεν αντιμετωπίζει κανέναν πραγματικό κίνδυνο.
Σωστό.Το πραγματικό κίνδυνο τον αντιμετωπίζουν μόνο τα μουλάρια,ποτέ τα άλογα.Αυτό τουλάχιστο μας διδάσκει η μουλαρολογία αποσπάσματα της οποίας δημοσιεύεις κάθε μέρα εδώ μέσα.
DeleteΤο "ΜΠΡΟΣΤΑ" δεν λέει τίποτε.Το "ΠΙΣΩ" λέει τα πάντα.Είναι αυτο το σίγουρο ρε παιδί μου,είναι κάτι σαν το deja vu,κάτι σαν το deja vie.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
DeleteΑυτά τα "σενάρια" για νοθείες είναι γελοιότητες όσων θέλουν να βρίσκονται σε ετοιμότητα για να αμφισβητήσουν πάλι τις επιταγές της δημοκρατίας μας. Είναι μία ακόμη διάτρητη, διάφανη και γελοία τακτική γλοιωδών φασιστάκων.
DeleteΔεν είδα πουθενά επίσημα ο Τσίπρας να το λέει, τουλάχιστο.
Ας μην αναπαράγουμε εδώ κι άλλα σκουπίδια, από πηγές που χρησιμοποιεί ο κάθε τρολλο-Jaga.
Κίνδυνο νοθείας στις εκλογές εγείρει επιστολή του ΣΥΡΙΖΑ στο Υπ. Εσωτερικών
Deletehttp://www.axortagos.gr/kindino-notheias-stis-ekloges-egeirei-epistoli-tou-siriza-sto-esoter_2.html
Το αποτέλεσμα είναι ήδη νοθευμένο, από τον εκλογικό νόμο.
DeleteΤα δύο κόμματα της τρόικας εσωτερικού θα ξεπεράσουν αθροιστικά, με το ζόρι, το μαγικό όριο του 34%.
Βάσει των ποσοστών που προβλέπεται να πάρουν τα κόμματα κάτω του 3%, με άθροισμα 34% βγάζουν μαζί 151 βουλευτές και κάνουν συγκυβέρνηση.
Έχουν ήδη έτοιμο τον Προβόπουλο για τη θέση αντι-Παπαδήμου. Με άλλα λόγια, αλλαξοκαρεκλιές, σε υπουργεία και υπηρεσιακούς πρωθυπουργούς-τραπεζίτες.
ΑΥΤΟ εννοώ ότι όποια κυβέρνηση και να βγει δεν θα έχει ουσιαστική νομιμοποίηση.
ΞΥΠΝΑΤΕ!
Απλή αναγωγή ή "απλή λογική" (Μάνος):
Delete34% επί αυτών που ψηφίζουν μας κάνει 3.349.000 ψήφοι στο ΝΔΠΑΣΟΚ.
Πόσοι λένε ότι είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι; Πόσο είναι το "διορισμένο" κράτος; Ένα εκατομμύριο.
Πόσοι ενήλικοι ψηφίζουν ανά οικογένεια κατά μέσο όρο στην Ελλάδα; Περίπου 3,5 στους 4.
Ορίστε το μαγικό νούμερο. Αν θεωρήσουμε ότι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι το "πελατειακό κράτος", τότε όντως έχει μείνει να τους ψηφίζει μόνο η δική τους πελατεία.
Διευκρίνιση:
Φυσικά, είμαι ο τελευταίος που θα πω ότι ΟΛΟΙ οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι "διορισμένοι πελάτες" (αν και ισχύει σε μεγάλο ποσοστό), όποιος διαβάζει τα σχόλιά μου το ξέρει αυτό. Απλώς θέλω να δείξω πόσο εύκολο είναι να στοχοποιήσεις συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων με βάση την "κοινή λογική" (Μάνος).
This comment has been removed by the author.
DeleteΡε jaga όσο το σκέφτομαι αυτό το 34%... γουστάρεις να γράφεις αρλούμπες, έτσι;
Delete@Ventriloquist
DeleteΈχεις δίκιο. Βρήκα την πηγή και αναφέρεται σε αποκλειστικές πληροφορίες που έχουν. Δεν υπάρχει δήλωση του Τσίπρα.
Θα πρέπει να διασταυρώνω καλύτερα τις πηγές που χρησιμοποιώ.
Σβήνω τα σχόλια μου για ένα και μόνο λόγο. Δεν γουστάρω να συμμετέχω στην διασπορά ψευδών ειδήσεων. Δυστυχώς την είδηση την ψάρεψα από ένα άτομο που γενικά εμπιστεύομαι και γνωρίζω γι' αυτό δεν μπήκα στο κόπο να το επαληθεύσω.
Delete@Jaga
DeleteΜε βάση τα δημοσκοπηκά αποτελέσματα κυβέρνηση συνεργασίας δεν σχηματίζεται αν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ δεν μαζέψουν σύνολο 40%. Το σενάριο του 34% θα είναι δυνατό μόνο εάν τις χασούρες των δύο μεγάλων κομμάτων δεν τις καρπωθούν τα υπόλοιπα κόμματα που μπαίνουν στην βουλή. Συγκεκριμένα στην βουλή προβλέπεται να μπουν 7.
Σκέψου το και αλλιώς. Αν βγει δεύτερο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση συνεργασίας γιοκ.
@xanoum
DeleteΟ Jaga έχει φοβερό ταλέντο στις αρλούμπες. Έχει πολύ γέλιο. Παραπάνω, για παράδειγμα κατάφερε σε μερικές γραμμές να παρουσιάσει μια αρλούμπα ως λογική, να την αποδώσει στον κ Μάνο και να τον κατηγορήσει ξεκάρφωτα, είτε για χρήση λογικής γενικά, είτε για χρήση της συγκεκριμένης εφηρμοσμένης αρλουμπο-λογικής που ο ίδιος ο Jaga μόνος του εφηύρε (δεν είναι ξεκάθαρο ποιο από τα δύο άτοπα επιλέγει ο ποιητής…).
Πάντως, το κύριο πρόβλημα του Jaga είναι η περιορισμένη αντίληψή του. Αυτό μάλιστα που βγάζει το περισσότερο γέλιο είναι ότι δεν καταλαβαίνει τι λέει ο ίδιος.
DeleteΓια παράδειγμα,
-αν δεχτούμε ότι τα νούμερα που τσαμπουνάει ο Jaga είναι σωστά (λέμε τώρα),
-αν ο Τσίπρας πίστευε ότι η δύναμη του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ από το 1,000,000 δημόσιων υπαλλήλων-πελατών που μοιράζονται, όπως (υποθετικά;) αναφέρει ο Jaga
-αν είμασταν αρκετά πονηροί για να υποψιαστούμε (λέμε τώρα) ότι ο Τσίπρας ονειρεύεται να έχει την ίδια δύναμη με το ΠΑΣΟΚ ή τη ΝΔ με ΑΥΤΟΝ τον τρόπο
-αν δηλαδή έβγαινε παγανιά για πελάτες ίδιας ποσότητας και ποιότητας με αυτούς του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ για να του δώσουν (με Jago-υπολογισμούς) αριθμό ψήφων πρώτου κόμματος
ΠΟΙΟ θα ήταν το "μαγικό" νούμερο που θα κυνηγούσε;;;;
-500.000 νέες δημοσιοτραφείς θέσεις!
http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=16099
Κοίτα να δεις σατανική σύμπτωση!
χαχαχαχα
Η μεγάλη απάτη είναι η αναφορά του σε δημόσιες επενδύσεις και όχι σε απευθείας προσλήψεις στον δημόσιο τομέα. Αν πιστέψουμε στην αγνότητα των προθέσεων του πρέπει να τον ρωτήσουμε τι είδους επενδύσεις θα είναι αυτές που θα έχουν ως αποτέλεσμα 100.000 προσλήψεις τον χρόνο. Γενικά δεν βγαίνει νόημα.
DeleteΒεβαίως ΚΑΙ με προσλήψεις απευθείας στο δημόσιο! Οι δημόσιες επενδύσεις είναι μόνο ένα μέρος του μεγαλοφυούς σχεδίου των δημοσιοτραφών θέσεων, xanoum. Εδώ έχουμε ΧΙΛΙΑΔΕΣ "οργανικά κενά" που πρέπει να καλύψουμε με θέσεις σε ένα σωρό τομείς του δημοσίου: "...στην εκπαίδευση, στην υγεία, τις κοινωνικές υπηρεσίες…".
DeleteΝτροπή xanoum που με μια μονοκονδυλιά πας να απαξιώσεις ένα τόσο μεγαλοφυές σχέδιο για την έξοδο από την κρίση! Άκου εκεί δε βγαίνει νόημα. Ποιος είσαι εσύ για να το πεις αυτό! Εσύ είσαι ένας. Εδώ υπάρχουν χιλιάδες που ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ και άρα τα πιάνουν αυτά τα υψηλά νοήματα. Εσένα τον ένα θα ακούσουμε; Μη γίνεσαι αντιδημοκρατικός.
Σόρρυ άλλα μου είναι αδύνατο να διαβάσω παραπάνω από δέκα λέξεις από το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ.
DeleteΣήμερα δεν το έχω :(
Παραπάνω:
Delete"...η δύναμη του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ από το 1,000,000..." -->
"...η δύναμη του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ από το 1,000,000..."
@xanoum mpourek:
DeleteΜάλλον δεν σου τα έχουν πει καλά. Το όριο του 101/250 ή 40,4% ισχύει μόνο αν δεν λάβουμε υπόψη τα κόμματα με σημαντικό ποσοστό αλλά εκτός Βουλής.
Με άλλα λόγια, σημασία έχει το ΣΧΕΤΙΚΟ ποσοστό των κομμάτων που μπαίνουν στη Βουλή. Πάρε ένα κομπιουτεράκι, δεν είναι ντροπή.
@Ventriloquist:
Ο πανικός σας είναι τρομερά διασκεδαστικός. Ειδικά όταν, αντί για απάντηση, βρίσκεις την ευακιρία να πεις "ναι, αλλά ο τάδε είναι χειρότερος".
"Mind conditioning" λέγεται αυτό. Πρόσεχε γιατί σε μεγάλη ηλικία εξελίσσεται σε σχιζοφρένεια. Ειδικά πριν από εκλογές.
Άσε που στο παραπάνω νούμερο που αναφέρω υπολογίζεται μηδενική αποχή.
DeleteΜε 25% που είναι το αναμενόμενο, χρειάζονται από κοινού μόλις 2,5 εκατ. ψήφους.
Τελικά Jaga δε μας είπες πως και τον θυμήθηκες τον κ Μάνο έτσι ξεκάρφωτα και για ποιο πράγμα κατηγορείς τον κατηγορείς... Τον κατηγορείς γιατί είναι γενικά λογικός ή τον κατηγορείς ότι χρησιμοποιεί τη δικής σου προελεύσεως "λογική";
DeleteΤο ρωτάω γιατί το δεύτερο, εκτός από ψευδές, είναι και πολύ βαρύ βρε παιδί μου.
Επίσης, Jaga μου, γιατί μπουρδουκλώνεσαι έτσι; Πάρε τα πράγματα ένα ένα…
DeleteΑπό τη μιά επιχειρηματολογείς για το πώς η "λογική" που αυθαίρετα προσάπτεις στο Μάνο στοχοποιεί συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων (που από το ύφος σου, μάλλον δε σ' αρέσει) και από την άλλη υπερασπίζεσαι την ίδια "λογική" στο xanoum για να μας πεις ότι οι εκλογές είναι νοθευμένες.
Δεν κρατιέσαι βρε παιδί μου… Λες κάτι, τσουπ! κατευθείαν να αυτοαναιρεθείς. Αντανακλαστική αυτοαναίρεση!! Τρομερό πράγμα. Δεν το έχω δει σε άλλον.
@jaga
DeleteΑυτό το πρόβλημα σου με τα ποσοστά και τις διατυπώσεις να το προσέξεις. Γράφω...
"Το σενάριο του 34% θα είναι δυνατό μόνο εάν τις χασούρες των δύο μεγάλων κομμάτων δεν τις καρπωθούν τα υπόλοιπα κόμματα που μπαίνουν στην βουλή. Συγκεκριμένα στην βουλή προβλέπεται να μπουν 7."
Μήπως γράφουμε το ίδιο; Ε; Μάλλον το ίδιο γράφουμε.
@Ventriloquist:
DeleteΕγώ ακόμα περιμένω απάντηση για το ποιος θα πληρώνει τα νοσήλεια στα νοσοκομεία, αν ο Μάνος καταργήσει όλα τα ασφαλιστικά ταμεία και τις εισφορές.
Εκεί ακριβώς κολλάει η "απλή λογική" του κόμματος. Δεν καλύπτει ούτε καν ένα ολοκληρωμένο βήμα σκέψης (για να μην πω δεύτερο ή τρίτο).
@xanoum mpourek:
DeleteΌχι, δεν εννοούμε το ίδιο. Εσύ αναφέρεσαι στη μετακίνηση (ή όχι) ψηφοφόρων από ΝΔΠΑΣΟΚ σε άλλα κόμματα εκτός Βουλής. Εγώ αναφέρομαι στις ψήφους "εκτός Βουλής" που ανεβάζουν τα σχετικά ποσοστά ΟΛΩΝ των κομμάτων εντός Βουλής.
Κάποιος θα πει, μα καλά, αφού ανεβαίνει το ποσοστό όλων των κομμάτων, ποιο είναι το πρόβλημα; Ο εκλογικός νόμος. Αυτό είναι το πρόβλημα. Άλλο πρώτο κόμμα με 20% (πραγματικό) και άλλο με 25% ή 30% (σχετικό).
@ Jaga Re: νοσοκομεία (ξανά...)
DeleteΣου απάντησα.
VentriloquistApr 29, 2012 11:38 PM
Από τον προϋπολογισμό, όπως και στην Αγγλία, τρολλο-jaga.
-Δεν μιλάμε εδώ για σενάρια φαντασίας, αλλά για πράγματα που ήδη έγιναν και γίνονται με επιτυχία.
Άκου 'δω, τρολλιάρη: πρέπει να το πάρεις απόφαση ότι δεν υπάρχει περίπτωση αυτές τις μέρες να σου επιτρέψω να αλλοιώσεις αυτά που λέω ή να ισχυριστείς ΨΕΥΔΩΣ είτε ότι έγραψα είτε ότι δεν έγραψα οτιδήποτε όπως σε βολεύει για να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Αυτές οι μέρες είναι σημαντικές.
Καλά πρόσεχε μη σκίσεις κανένα κολάν.
DeleteΔεν είναι η πρώτη φορά που βρίζεις και βγαίνεις από τα ρούχα σου επειδή δεν μπορείς να απαντήσεις.
Όποιος θέλει, μπορεί από μόνος του να σκεφτεί αν και κατά πόσο κερδίζει το κράτος καταργώντας εντελώς τα σφαλιστικά ταμεία και πληρώνοντας 100% συντάξεις και νοσήλεια, δηλαδή πηγαίνοντας από αναδιανεμητικό σύστημα σε αμιγώς κρατική ασφάλιση.
Υπάρχει βέβαια και το "οι άνθωποι δεν πεθαίνουν κιόλας" του Λοβέρδου. Όλο και κάποια ιδέα θα υπάρχει τι να κάνουμε με τους συνταξιούχους άνω των 67 ετών...
Άσε τα σάπια τρολλιάρη. Στο τέλος θα μας πεις ότι είσαι και αντι-κρατιστής εναντίον του… κρατιστή Μάνου μόνο και μόνο για να προσπαθήσεις να αποδείξεις ότι από τα κουραφέξαλα του ΣΥΡΙΖΑ βγαίνει νόημα. Είπαμε, λογική και πράγματα που γίνονται αποδεδειγμένα.
DeleteΆντε και με τα ποσοστά που φαίνεται να παίρνετε πρέπει να σοβαρευτείτε λιγουλάκι γιατί αλλιώς θα φάτε το κεφάλι σας μόνοι σας.
Parmenidi, sou afierono aytes tis meres olokliri tin epistoli Tzimerou sti Merkel, tin opoia esteile prin kan dimiourgisei komma. Etsi, oste na katalabainoume oloi siga-siga poio einai to ergo pou afinei piso tou o fostiras GAP, to pareaki tou, alla mazi kai i "antipoliteysi":
ReplyDeleteEξοχότατη,
σας ευχαριστούμε για τις προσπάθειες που κάνετε να προσφέρετε αίμα στην Ελλάδα, για να βγει από την εντατική, αλλά, όπως διαπιστώνετε κάθε μέρα, δεν θα έχουν κανένα αποτέλεσμα αν δεν αντιμετωπιστεί πρώτα η αιμορραγία: το διεφθαρμένο, σπάταλο, και εχθρικό σε κάθε προσπάθεια παραγωγής, κράτος. Αν δεν έχετε βρεθεί σε ελληνική υπηρεσία ζητώντας ένα οποιοδήποτε πιστοποιητικό δεν μπορείτε να φανταστείτε ούτε τον βαθμό της διαφθοράς ούτε την έκταση του παραλογισμού αυτού του καφκικού μηχανισμού. Το κράτος αυτό που αποτελείται κατά κύριο λόγο από τους πρώην αφισοκολλητές των δύο κομμάτων τρώει, όπως ο γύπας στην τραγωδία του Αισχύλου «Προμηθέας Δεσμώτης», τα σπλάχνα του παραγωγικού δυναμικού αυτής της χώρας.
Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι υπάρχουν δύο Ελλάδες: Ελλάδα δεν είναι μόνο οι απατεώνες πολιτικοί και οι γραφειοκράτες που μας έχουν κάνει να ντρεπόμαστε για τη χώρα μας. Η Ελλάδα έχει ένα τεράστιο δυναμικό ευφυών, δημιουργικών, εργατικών και ηθικών ανθρώπων που στραγγαλίζονται κάθε μέρα από την κομματική μαφία. Αν στην Ιταλία η Μαφία έχει συναλλαγές με το κράτος, στην Ελλάδα, Μαφία είναι το ίδιο το κράτος! Όλα αυτά τα χρόνια, οι πολιτικοί σε συνεργασία με τους εργολάβους δημοσίων έργων που είναι παράλληλα ιδιοκτήτες των ΜΜΕ, κλέβουν ασύστολα τις επιδοτήσεις της Ε.Ε. και τους φόρους όσων Ελλήνων δεν μπορούν να φοροδιαφύγουν, ενώ προσφέρουν εξοργιστική ασυλία σε κάθε γκάγκστερ του συναφιού τους.
Τι θα κάνατε εσείς αν ακούγατε τον εφοριακό που ήρθε στην επιχείρησή σας για έλεγχο και τα βρήκε όλα άψογα, να σας λέει ότι είναι αδύνατον να γυρίσει στην εφορία με «άδεια χέρια» και ότι πρέπει οπωσδήποτε να γράψει πρόστιμο και να πάρει κι αυτός τη μίζα του; Κι όμως, υπάρχουν πολλοί πρώην δημόσιοι υπάλληλοι που παραιτήθηκαν γιατί δεν άντεχαν να περνούν όλη τη ζωή τους σε ένα γραφείο χωρίς να κάνουν απολύτως τίποτε, παρά μόνο ρουσφέτια διορισμών και παρανομιών με την ευλογία του πολιτικού τους προϊσταμένου!
Δεν υπάρχει ούτε ένας τομέας σήμερα στην Ελλάδα που να θυμίζει δυτικοευρωπαϊκή χώρα. Η Παιδεία, το μέλλον κάθε χώρας είναι πεδίο αισχρής συναλλαγής καθώς οι φοιτητές με νόμο του Ανδρέα Παπανδρέου που μόλις τώρα καταργήθηκε, ψήφιζαν για τους Πρυτάνεις και πουλούσαν τις ψήφους τους με αντάλλαγμα τα θέματα στις εξετάσεις και τις θέσεις για τις διδακτορικές διατριβές.
Οι αγρότες όλα αυτά τα χρόνια, με πολιτική κάλυψη, εξαπατούσαν την Ε.Ε εμφανίζοντας εκτάσεις που δεν καλλιεργούσαν και ψεύτικη παραγωγή για να εισπράτουν τις επιδοτήσεις, ενώ τα χρήματα των Ευρωπαίων φορολογουμένων αντί να αξιοποιηθούν στην αναμόρφωση των καλλιεργειών και στον εκσυγχρονισμό της παραγωγής γινόντουσαν πολυτελή αυτοκίνητα και γλέντια στα νυχτερινά κέντρα της επαρχίας.
Σε ένα τέτοιο όργιο παρανομίας δεν είναι καθόλου περίεργο που ο μεγαλύτερος παράνομος στην Ελλάδα είναι το ίδιο το κράτος μη εφαρμόζοντας τους νόμους που το ίδιο ψηφίζει. Δεν πληρώνει ποτέ εμπρόθεσμα, οδηγώντας επιχειρήσεις σε κλείσιμο και επιχειρηματίες στην αυτοκτονία (κυριολεκτικά: αναφέρομαι σε πραγματικά περιστατικά) δεν τηρεί τις συμφωνίες του, δεν επιστρέφει το ΦΠΑ (χρωστάει αυτή τη στιγμή 6 δις ευρώ) ενώ αν κάποιος πολίτης στραφεί νομικά εναντίον του εξοντώνεται οικονομικά από την «Δικαιοσύνη» η οποία χρειάζεται 20 περίπου χρόνια για να ολοκληρώσει μια απλή αίτηση αποζημίωσης.
Ξέρετε ότι υπάρχουν ιδιωτικές εκτάσεις που το κράτος έχει δεσμεύσει για απαλλοτρίωση το 1990 και ακόμα δεν έχει αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες της, παρότι υπάρχει νόμος που το υποχρεώνει να το κάνει; Ταυτόχρονα εδώ και χρόνια, τις δημόσιες εκτάσεις τις οικειοποιούνται και τις πωλούν συμμορίες κρατικών υπαλλήλων στις πολεοδομίες και τις δασικές υπηρεσίες σε συνεργασία με επίορκους δικηγόρους, συμβολαιογράφους και πολιτικούς «νονούς».
Είναι τόσο μεγάλα τα έσοδα των διεφθαρμένων κρατικών λειτουργών που διευθυντές εφοριών με πολύ «ψωμί» αφού πρώτα έτρωγαν όσα μπορούσαν, λίγο πριν συνταξιοδοτηθούν έβγαζαν στη δημοπρασία τη θέση τους την οποία πουλούσαν σε όποιον διευθυντή «φτωχής» εφορίας έδινε την μεγαλύτερη προσφορά! Τυπικά η πώληση καλύπτονταν με αμοιβαία μετάθεση.
ReplyDeleteΚανένας ηθικός και αξιοπρεπής άνθρωπος δεν δέχεται να εργαστεί σε τέτοιο περιβάλλον. Έτσι, ο Δημόσιος Τομέας καταλήφθηκε από τους κομματικούς στρατούς οι οποίοι, ανεξάρτητα από το κόμμα στο οποίο ανήκουν, έχουν κοινά χαρακτηριστικά:
- θεωρούν ότι πληρώνονται επειδή υποστηρίζουν τον βουλευτή που τους διόρισε και όχι επειδή οφείλουν να προσφέρουν υπηρεσίες στο κοινό
- οι περισσότεροι είναι αμόρφωτοι και χαμηλής νοημοσύνης, χωρίς καμία ικανότητα αλλά και διάθεση για εργασία
- έχοντας στενή επαφή με την εξουσία λειτουργούν υπεράνω νόμων και αισθάνονται πως ό,τι κι αν κάνουν οι πολιτικοί φίλοι τους θα τους καλύψουν
- οι πιο πονηροί από αυτούς εκμεταλλεύονται την πολυνομία και τη δαιδαλώδη γραφειοκρατία για να στήσουν συμμορίες κλοπής εκατομμυρίων από τα ταμεία του Δημοσίου ενώ οι λιγότερο δικτυωμένοι απαιτούν από τους πολίτες χρήματα απλώς και μόνο για να κάνουν τη δουλειά τους. Αυτό τον παράνομο, αλλά ευρύτατα διαδεδομένο χρηματισμό ο λαός τον βάφτισε «γρηγορόσημο». Αν δεν πληρωθεί στον υπάλληλο, η υπόθεση του πολίτη θα αφεθεί να λιμνάσει στο απέραντο τέλμα της γραφειοκρατίας για χρόνια ή και δεκαετίες!
Είναι προφανές ότι το ΣΥΜΦΕΡΟΝ του πολιτικού κόσμου είναι να διατηρεί αυτό το καθεστώς εκβιασμών και παρανομίας. Δύο περιπτώσεις, τα αυθαίρετα και οι φοροδιαφυγή είναι case studies. Επιτρέψτε μου, να αναφερθώ εκτενέστερα, γιατί η ουσία κρύβεται και στις λεπτομέρειες.
Αυθαίρετα
Στην Ελλάδα ουδέποτε υπήρξε χωροταξικός σχεδιασμός. Τα πρώτα αυθαίρετα χτίστηκαν μετά τον εμφύλιο, στη δεκαετία του '50 κυρίως από κυνηγημένους αριστερούς που έφυγαν από την επαρχία και προσπαθούσαν να φτιάξουν τη ζωή τους όπως - όπως στην ανωνυμία της Αθήνας. Όμως στη συνέχεια αυθαίρετα έχτιζαν οι πάντες, παντού: σε παραλίες, σε δάση, σε δημόσια γη, σε καμένες εκτάσεις, ή καταπατώντας ιδιοκτησίες άλλων που δεν μπρούσαν να ελέγχουν συχνά τα οικόπεδά τους διότι ήταν π.χ. μετανάστες στην Αμερική. Πολλά από αυτά εξυπηρετούν πραγματικές οικιστικές ανάγκες: η Αθήνα του 2011 προφανώς δεν μπορεί να έχει τα όρια της Αθήνας του 1950 και ο πλεονάζων πληθυσμός κάπου θα πρέπει να στεγαστεί. Ποτέ όμως το επίσημο κράτος δεν όρισε πού και πώς μπορείς να χτίσεις και πού όχι. Η Ελλάδα είναι άλλωστε η μοναδική χώρα της Ε.Ε. που δεν διαθέτει ακόμα Εθνικό Κτηματολόγιο. Κάθε φορά, μάλιστα που κάποιος πολιτικός, μεμονωμένα, αναλάμβανε σχετική πρωτοβουλία, όπως το 1983 ο αείμνηστος Αντώνης Τρίτσης, αποπέμπονταν από την κυβέρνηση. Παράξενο; Καθόλου! Τα αυθαίρετα είναι εδώ και 30 χρόνια μια τεράστια βιομηχανία με πολλά δις ευρώ ετήσιο τζίρο - φυσικά μαύρο, τον οποίο καρπώνονται οι συμμορίες σε πολεοδομίες, νομαρχίες, Δήμους, Δασαρχεία, Υπηρεσίες Ηλεκτρισμού, Ύδρευσης, Αποχέτευσης κ.λ.π. για να κάνουν τα «στραβά μάτια». Μάλιστα, σε περιοχές αυθαιρέτων, υπάρχουν και διαφημίσεις μεσολαβητών που θα «κανονίσουν το θέμα» με την ΔΕΗ την ΕΥΔΑΠ κ.λ.π.! Αλλά και το ίδιο το κράτος χρησιμοποιεί τους αυθαίρετους οικιστές ως όμηρους κάθε φορά που χρειάζεται πρόσθετα έσοδα. Σύμφωνα με τον νόμο Τρίτση του 1983 καθορίζονταν με σαφήνεια και αυστηρότητα οι όροι νομιμοποίησης των μέχρι τότε αυθαιρέτων ενώ όλα τα αυθαίρετα από εκείνη την ημερομηνία και μετά, θεωρούνται κατεδαφιστέα. Όμως από το 1983 έχει υπολογιστεί ότι μόνο στην Αττική έχουν χτιστεί 100.000 αυθαίρετα. Πόσα κατεδαφίστηκαν; Κανένα! Κάθε 5-6 χρόνια παίζεται το ίδιο έργο: μια κυβέρνηση που χρειάζεται χρήματα λέει «ως εδώ, πληρώστε για να σώσετε τα σπίτια σας, αλλά από δω και μπρος όλα θα κατεδαφίζονται». Ακόμα και η σημερινή «εκσυγχρονιστική», υποτίθεται κυβέρνηση το ίδιο ακριβώς έκανε:
δημιούργησε τον Απρίλιο του 2010 μια υπηρεσία κατεδαφίσεως αυθαιρέτων, η οποία πήγε με τον πρωθυπουργό επικεφαλής και με όλα τα τηλεοπτικά συνεργεία και κατεδάφισε ένα νυχτερινό κέντρο! Αυτό ήταν όλο! Στη συνέχεια σκέφτηκαν ότι χρειάζονται χρήματα και επανέλαβαν το ίδιο κόλπο με τους ιδιοκτήτες αυθαιρέτων: πληρώστε για να μην σας ενοχλήσουμε! Μάλιστα είναι τέτοια η ξεφτίλα και του επίσημου Κράτους, που σε όσους πληρώσουν δεν θα δώσουν χαρτιά νομιμοποίησης, αλλά αναστολή κατεδάφισης για 30 χρόνια! Και μέσα σ' όλα αυτά έρχεται μια απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που θεωρεί όλα τα αυθαίρετα μετά τον νόμο Τρίτση του 1983 κατεδαφιστέα και αντισυνταγματικούς τους νόμους όλων των ετών από το 1983 και έπειτα που τα νομιμοποιούσαν έναντι είσπραξης προστίμου! Η απόλυτη σχιζοφρένεια!
ReplyDeleteΦοροδιαφυγή
Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο, φόρους πληρώνεις όχι επειδή το όρισε ο Μωυσής με τις 10 εντολές, αλλά για να χρηματοδοτείς τις Δημόσιες Υπηρεσίες οι οποίες υποτίθεται εξυπηρετούν και προστατεύουν τον πολίτη. Στην Ελλάδα, σύμφωνα με επίσημες έρευνες, το 85% των φόρων καταλήγουν σε παράνομους διορισμούς σπατάλες και μίζες. Ένας δρόμος κοστίζει 6 φορές περισσότερο απ' όσο ένας αντίστοιχος των ίδιων προδιαγραφών σε κάποιο άλλο κράτος της Ε.Ε. Όσο για το τι είδους Υπηρεσίες προσφέρονται στους πολίτες, έχω ήδη γράψει αρκετά. Το ίδιο το φορολογικό είναι τερατωδώς άδικο, παράλογο και αντιφατικό, και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά αλλάζει κάθε λίγους μήνες (μέσα στο 2011 ψηφίστηκαν 11 φορολογικά νομοσχέδια!). Οι εφοριακοί και να θέλουν δεν μπορούν να μάθουν όλες αυτές τις αλλαγές, ενώ ο ο πολίτης αισθάνεται όπως κάθε θύμα ένοπλης συμμορίας εκβιαστών: πρέπει να πληρώσει γιατί το Κράτος θα του κάνει κακό αν δεν πληρώσει, ξέροντας ότι τα χρήματά του θα καταλήξουν στις τσέπες των φίλων του κόμματος και στις βίλες των πολιτικών. Επίσης πρέπει να κρατήσεις χρήματα για να πληρώσεις τον εφοριακό που θα σου κάνει έλεγχο, τον γιατρό που θα σε εγχειρήσει, τον υπάλληλο που θα σε «εξυπηρετήσει». Έτσι η φοροδιαφυγή έχει και λογικό και ηθικό έρεισμα, σαν τα χρήματα που αρνείται να δώσει ένας Σικελός στην Μαφία. Επίσης, η κυρίαρχη ιδεολογία που επέβαλαν το ΠΑΣΟΚ, τα σταλινικά κόμματα της αριστεράς, αλλά ασπάσθηκε και η λαϊκίζουσα Νέα Δημοκρατία είναι πως επιχειρηματίας = εχθρός του λαού και κέρδος = κλοπή. Σε κανένα άλλο μέρος της Ευρώπης (τουλάχιστον) το επιχειρείν δεν αντιμετωπίζεται με τέτοια εμφανή εχθρότητα. Η πολυνομία, οι 100 φορείς που είναι αρμόδιοι και θα πρέπει να πάρεις τις υπογραφές τους για να φτιάξεις έναν στάβλο, τα στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που αντιτίθενται σε οτιδήποτε χαλάει τη νιρβάνα τους, οι οικολόγοι που θα ανακαλύψουν ότι οι έλικες των ανεμογεννητριών ενοχλούν τις μέλισσες (ναι, έτσι έγινε!) και θα καταθέσουν προσφυγή, τα δικαστήρια που για να μην φανούν «φίλοι του κεφαλαίου» θα διατάξουν αναστολή των εργασιών έχουν διώξει δισεκατομμύρια επενδύσεων από αυτή τη χώρα. Όσες επιχειρήσεις καταφέρνουν και λειτουργούν υφίστανται διαρκή πόλεμο από την απίστευτα παράλογη νομοθεσία (μπορώ να σας ενημερώσω για εκατοντάδες νόμους που θα ζήλευε κι ο Ιονέσκο!) τους ελεγκτές που θέλουν το λάδωμά τους, ενώ το θεσμικό πλαίσιο, που αλλάζει συνεχώς, δεν τους αφήνει να ξέρουν τι θα ξημερώσει αύριο. Επιπλέον, αντί η κυβέρνηση να επιβραβεύει όσους δηλώνουν τα εισοδήματά τους, τους απομυζεί κάθε φορά που χρειάζεται έσοδα με έκτακτους φόρους, απίθανες εισφορές και ληστρικά ποσοστά φορολόγησης. Είναι χαρακτηριστικό το απόλυτα ανήθικο και βλακώδες, μακροοικονομικά, σύστημα της «περαίωσης» - ελληνική πατέντα: επειδή το Κράτος δεν μπορεί ούτε να εισπράξει ούτε να ελέγξει, κάθε 2-3 χρόνια λέει στους φορολογούμενους: ελάτε να πληρώσετε ένα ποσό για κάθε έτος και δεν θα σας ελέγξουμε! Αλλά αυτή θα είναι η τελευταία φορά που το κάνουμε αυτό. Το κάνουν κάθε 2-3 χρόνια!
Είναι προφανές ότι όσοι έχουν αποκρύψει μεγάλα εισοδήματα πληρώνουν ευχαρίστως, όσοι έχουν κρύψει λίγα πληρώνουν με δυσφορία, ενώ όσοι δήλωσαν τα πάντα αισθάνονται ακόμα μια φορά εξαπατημένοι, ενώ έχουν επιπλέον και τον φόβο του ελέγχου που δεν υπάρχει περίπτωση να φύγει χωρίς «κάτι να πάρει». Ουσιαστικά, το ίδιο το κράτος σε ωθεί στη φοροδιαφυγή. Κι όμως το να πιαστούν οι κραυγαλέες τουλάχιστον περιπτώσεις (μεγαλογιατροί, μεγαλοδικηγόροι, ελεύθεροι επαγγελματίες, συνδικαλιστές) είναι πάρα πολύ απλό: αρκεί η διασταύρωση των περιουσιακών στοιχείων με τις φορολογικές δηλώσεις και το άνοιγμα των τραπεζικών λογαριασμών. Γιατί δεν το αποφασίζει καμμία κυβέρνηση; Διότι πολύ δύσκολα θα αποφύγουν το άνοιγμα και των δικών τους λογαριασμών! Οπότε θα ξηλωθεί όλο το πουλόβερ της διαφθοράς και της διαπλοκής! Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν ένας δημοσιογράφος άρχισε να βιντεοσκοπεί με κρυφή κάμερα περιπτώσεις διαφθοράς κρατικών λειτουργών, η Βουλή αντέδρασε με πρωτοφανή ταχύτητα ψηφίζοντας νόμο που απαγορεύει την δημοσιοποίηση αυτού του υλικού, ορίζει ότι τα δικαστήρια δεν θα το λαμβάνουν υπόψη και τιμωρεί τον δημοσιογράφο για παράνομη δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων! Αν μάλιστα η δημοσιογραφική έρευνα ενοχλήσει περισσότερο, η λύση είναι η δολοφονία, όπως συνέβη πρόσφατα με τον αμφιλεγόμενο αλλά ενοχλητικό για πολλούς Σ. Γκιόλνα.
ReplyDeleteΜόλις τώρα, η είσοδος μηχανογραφικών συστημάτων σε κάποιους τομείς της Δημόσιας Διοίκησης (οι περισσότερες Υπηρεσίες δεν διαθέτουν καν μηχανογράφηση) αποκάλυψε απίστευτα πράγματα. 4500 πεθαμένοι (κάποιοι από το 1975!) συνέχιζαν να πληρώνονται! Είναι τέτοια η αδιαφορία των Δ. Υπαλλήλων, που κανένας δεν αναρωτήθηκε, από περιέργεια έστω, ποιος είναι αυτός ο παππούς που, με χρονολογία γέννησης 1890, είναι ακόμα ακμαίος και πηγαίνει στην Τράπεζα κάθε μήνα να εισπράξει τη συνταξή του! Τώρα μάθαμε επίσης για τη βιομηχανία παραγωγής δήθεν «αναπήρων» με συμμετοχή γιατρών και νομαρχιακών υπαλλήλων που έφτασε να δώσει σύνταξη τυφλού σε τερματοφύλακα ποδοσφαιρικής ομάδας!
Ωστόσο κανένας ακόμα δεν έχει θίξει τις συντάξεις που δίδονται σε ανύπαντρες κόρες αξιωματικών, σε όλη τους τη ζωή, ακόμα κι αν εργάζονται! Ούτε τις συντάξεις σε δήθεν αντιστασιακούς του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, ο οποίοι τότε δεν είχαν καν γεννηθεί! Εξακολουθούν να συνταξιοδοτούνται: γυναίκες που δούλεψαν μόλις 15 χρόνια αν είναι μητέρες έστω και ενός παιδιού, 45άρηδες στρατιωτικοί, 55 ετών δημόσιοι υπάλληλοι, επειδή, λέει, έχουν «ώριμο» δικαίωμα, την ίδια στιγμή που η χώρα βουλιάζει από τα χρέη. Ο ελληνικός στρατός έχει περισσότερους συνταξιούχους στρατηγούς από τον στρατό των HΠΑ!
ια τέτοια κρατική «φιλοσοφία» είναι επόμενο να αδιαφορεί παντελώς για την προστασία της Δημόσιας περιουσίας. Πριν μερικές μέρες, στον καταχρεωμένο ΟΣΕ, συνέβη μια απίστευτη κλοπή: άγνωστοι (;) έκλεψαν έξι ολόκληρες ντιζελάμαξες, κάθε μία από τις οποίες ζυγίζει 50 τόνους, βαγόνια αλλά και δεκάδες μέτρα σιδηροτροχιάς! Οι κλέφτες τα τεμάχισαν όλα αυτά, με σκοπό την εκποίησή τους ως σκραπ, χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανένας!
Η λέξη τιμωρία απουσιάζει από το λεξιλόγιο της Δημόσιας Διοίκησης. Είναι χαρακτηριστικές οι περιπτώσεις που αναφέρει στην πρόσφατη έκθεσή του, ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης κ. Λέανδρος Ρακιντζής, ένας δραστήριος και τίμιος Ανώτατος Δικαστικός, που προσπαθεί να φωτίσει, τουλάχιστον, αυτό το καρκίνωμα:
- Παθολόγος Γενικού Νοσοκομείου του Εθνικού Συστήματος Υγείας, εγκατέλειπε τη θέση του, αφήνοντας παράνομα ως αντικαταστάτη, ειδικευόμενο γιατρό, με μικρότερη εμπειρία. Ως αποτέλεσμα, ασθενής που εισήχθη με πονοκέφαλο πέθανε λόγω λανθασμένης διάγνωσης. Ποινή: Καμμία!
- Υπάλληλος δήμου, ελεγκτής εσόδων-εξόδων παραπέμφθηκε για έλλειμμα 59.200.000 ευρώ στη διαχείριση του Γραφείου Παρακαταθηκών και Δανείων. Ποινή: Καμμία!
- Υπάλληλος πανεπιστημίου, υπεύθυνος για την παραλαβή πετρελαίου, παρήγγειλε τεράστιες ποσόστητες τις οποίες έκλεβε και πουλούσε στην αγορά. Η ζημιά που προκάλεσε στο Πανεπιστήμιο ήταν 7.000.000 ευρώ! Ποινή: Καμμία!
Δύο ελεγκτές εσόδων-εξόδων έκλεψαν περισσότερα από 18 εκατομμύρια ευρώ το διάστημα 1996 έως και το 2001! Ποινή: 6 μήνες προσωρινή παύση από τα καθήκοντά τους!
ReplyDeleteΤο γιατί αυτές οι εξαιρετικά σοβαρές περιπτώσεις διαφθοράς έμειναν ατιμώρητες από τις Δημόσιες Υπηρεσίες που υπέστησαν τη ζημία, είναι προφανές: οι συνένοχοι είναι περισσότεροι και σε υψηλότερα κλιμάκια Διοίκησης. Ο υπάλληλος που εμφανίζεται ότι έχει την ποινική ευθύνη συνήθως είναι ένα «χαμηλόβαθμο» στέλεχος της συμμορίας και «νονοί» είναι οι διευθυντές του, αυτοί που θα έπρεπε τιμωρήσουν τη διαφθορά!
Το εντυπωσιακό είναι ότι ο κ. Ρακιντζής επί σειρά ετών υποβάλλει ανάλογες εκθέσεις προτείνοντας θεσμικές αλλαγές για να μην υπάρχει πρόσφορο έδαφος διαφθοράς. Καμμία από τις προτάσεις του δεν υιοθετήθηκε από το Κράτος! Είναι τόσο βαθειά ριζωμένη στους Δημόσιους ληστές η αντίληψη ότι «τα χρήματα του κράτους είναι δικά μου» που ακόμα και οι τελευταίες οριζόντιες μειώσεις μισθών του επέβαλε η Κυβέρνηση στο μισθολόγιο των Δημοσίων Υπαλλήλων είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των δαπανών μισθοδοσίας στα περισσότερα Υπουργεία! Σας φαίνεται περίεργο; Δεν είναι καθόλου: οι υπάλληλοι φρόντισαν να υπερκαλύψουν την απώλεια των εσόδων τους υπογράφοντας μεταξύ τους βεβαιώσεις ότι συμμετείχαν σε επιτροπές, ότι δούλευαν υπερωριακά, εκτός έδρας κ.λ.π. - κόλπο διαδεδομένο στους ληστές της Δημόσιας Διοίκησης. Διευθύντρια του υπουργείου Υγείας συμμετείχε με αμοιβή σε 31 επιτροπές(!) καταγράφει σε έκθεσή του ο κ. Ρακιντζής. Διαπιστώθηκε, επίσης, η ύπαρξη πλήθους επιτροπών και υποεπιτροπών στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και στο υπουργείο Υγείας, οι οποίες δεν είχαν αντικείμενο εργασίας...
Μάλιστα είναι τέτοιο το θράσος τους που το κύκλωμα εξέδιδε βεβαιώσεις συμμετοχής σε επιτροπές ακόμα και τις ημέρες της κανονικής τους άδειας! Δεν μπήκαν καν στον κόπο να δουν πότε απουσίαζε ο καθένας!
Και γιατί να ενδιαφερθούν; Παίρνουν παράδειγμα από τους ηγέτες τους: σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κ. Πάγκαλος, ο Δημόσιος Οργανισμός ΑΓΡΟΓΗ, από το 1998 μέχρι το 2009 είχε μόλις 73 υπαλλήλους και, ξαφνικά, μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο λίγο πριν τις εκλογές του 2009, απέκτησε άλλους 269! Ποιος ήταν υπεύθυνος γι' αυτή την εξώφθαλμη παρανομία; Ο Υπουργός Δικαιοσύνης (2008) και Αγροτκής Ανάπτυξης (2009) της Ν. Δημοκρατίας Σωτήρης Χατζηγάκης! Στην Ελλάδα δεν έχει βρωμίσει μόνο το κεφάλι του ψαριού αλλά όλη η κρατική θάλασσα!
«Ευτυχώς που δουλεύουμε με βάρδιες και δεν χτυπάμε κάρτα, οπότε κάποιοι μπορεί να έρχονται σπανίως στα γραφεία. Διότι αν κάποια μέρα έρθουμε όλοι μαζί, όχι μόνο θα μείνουμε πολλοί όρθιοι, αλλά θα δημιουργηθεί...μποτιλιάρισμα στο Σύνταγμα και η ουρά των αυτοκινήτων που θα περιμένουν να μπουν στο υπόγειο πάρκινγκ της Βουλής θα σχηματίζει χιλιόμετρα...», ανέφερε συνδικαλιστής σε παλαιότερο ρεπορτάζ της εφημερίδας «Το Βήμα», αναφερόμενος στους...άπειρους συναδέλφους του στη Βουλή! Νομίζετε ότι έπαψαν οι διορισμοί στη Βουλή των συγγενών των βουλευτών; Λάθος! Με την 3987/2708/22-3-2010 κοινή απόφαση της κ. Μαριλίζας Ξενογιαννακοπούλου και του προέδρου της Βουλής κ. Φίλιππου Πετσάλνικου, διορίστηκε στη Βουλή χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένο αντικείμενο και χωρίς προκήρυξη διαγωνισμού, η δακτυλογράφος στο Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρα-
κος «Σωτηρία», κ. Σοφία Ανδριτσοπούλου, ως μόνιμη πλέον υπάλληλος της Βουλής, με Α΄ βαθμό. Σας θυμίζω ότι την περίοδο της πρόσληψης η κοινή γνώμη συγκλονιζόταν από τις αποκαλύψεις για το όργιο προσλήψεων στη Βουλή και για τα προκλητικά προνόμια των χιλιάδων υπαλλήλων της - όλοι τους συγγενείς βουλευτών, τους οποίους, σε πλήρη αντίθεση με το δημόσιο αίσθημα, υπερασπίζονται οι πολιτικοί συγγενείς τους. Η κ. Σ. Ανδριτσοπούλου είναι η σύζυγος του βουλευτή Λακωνίας του ΠΑΣΟΚ κ. Λεωνίδα Γρηγοράκου.
Ποιος θα σπάσει αυτό το απόστημα; Όχι αυτοί που το δημιούργησαν!
Αλλά ακόμα κι αν το ήθελε, κανένα από τα κόμματα εξουσίας στην Ελλάδα δεν μπορεί να αλλάξει το σύστημα. Διότι η διοίκηση μιας χώρας απαιτεί την ύπαρξη στη Δημοσια Διοίκηση 2000 ανώτερων κρατικών στελεχών που θα αναλάβουν να προωθήσουν και να επιβάλλουν όπου χρειαστει τις μεταρρυθμίσεις. Ούτε η Δημόσια Διοίκηση ούτε τα κόμματα τους διαθέτουν. Τόσα χρόνια αναξιοκρατίας και διαφθοράς έχουν απομακρύνει τους σοβαρούς ανθρώπους από την δημόσια ζωή. Δεν είναι τυχαίο ότι και τα δύο κόμματα παρουσιάζουν τα ίδια στελέχη εδώ και 20 χρόνια. Ποιος σοβαρός άνθρωπος δέχεται να συναλλάσσεται με κομπιναδόρους, να συζητάει με ανόητους και να παλεύει μάταια με τον πιο παράλογο γραφειοκρατικό μηχανισμό της υφηλίου μετά την πτώση του Ανατολικού Μπλοκ;
ReplyDeleteΕίναι χαρακτηριστική η επιλογή διοικητών νοσοκομείων από τη σημερινή κυβέρνηση: ούτε ένας στους τρεις δεν έχει διοικητική εμπειρία και ούτε ένας στους δέκα σχετική εκπαίδευση. Ως διοικητές επιλέχθηκαν θεολόγος, φιλόλογος, γεωλόγος, εκπαιδευτικός, ναυπηγός, διαιτολόγος, στρατιωτικός χημικός, τελωνειακός, ηλεκτρολόγος...
Και ο Γιώργος; Τι κάνει ο Γιώργος με την διεθνή κουλτούρα και το εκσυγχρονιστικά οράματα; Ο Γιώργος Παπανδρέου ακόμα και να θέλει να αλλάξει το σκηνικό (δεν έχει δείξει καμμία ανάλογη πρόθεση) δεν μπορεί. Τον εμποδίζει το ίδιο του το κόμμα - ακόμα και οι άνθρωποι του περιβάλλοντός του! Είναι μάλλον τίμιος και καλών προθέσεων αλλά δεν διαθέτει την πυγμή του ηγέτη. Θα ήταν καλός ενδεχομένως για πολιτικός της Σουηδίας ή του Καναδά, όμως είναι απολύτως ακατάλληλος για να τα «βάλει» με τα πιτ-μπουλ που εξέθρεψε ο κομματικός μηχανισμός του πατέρα του. Στηρίζεται σε όσους θα έπρεπε να αποκλείσει για πάντα από την πολιτική ζωή - ακόμα και να στείλει στη φυλακή. Ο Άκης Τσοχατζόπουλος, ο άνθρωπος που λίγο έλειψε να γίνει πρωθυπουργός, ήταν γνωστό σε όλη την επιχειρηματική «πιάτσα» ότι χρηματίζονταν. Οι πάντες το ήξεραν - προφανώς το ήξερε και ο Γιώργος Παπανδρέου, αλλά τον «τιμώρησε» αποκλείοντάς τον από το ψηφοδέλτιο στις προηγούμενες εκλογές. Τέτοια αυστηρότητα! Κι επειδή όλοι είναι βουτηγμένοι στη διαφθορά, ο ένας «κρατάει» τον άλλον. Δεν είναι τυχαίο ότι ο κατάπτυστος νόμος περί ευθύνης υπουργών που παραγράφει σε 5 χρόνια κάθε αξιόποινη πράξη όχι μόνο των Υπουργών αλλά και των συνεργατών τους (!), βάσει του οποίου έχουν παραγραφεί οι ποινικές ευθύνες και του Άκη και των νεοδημοκρατών, ψηφίστηκε και από τα δύο κόμματα εξουσίας και ήταν αποτέλεσμα συνεργασίας του Β. Βενιζέλου, του σημερινού Υπουργού Οικονομικών και του τότε Υπουργού Δικαιοσύνης και σημερινού Προέδρου της Βουλής, Φίλιππου Πετσάλνικου!
Μη σας κάνει εντύπωση γιατί δεν υπάρχει συναίνεση των πολιτικών στην Ελλάδα. Η εξήγηση είναι απλή: γιατί ουδέποτε οι διαφορές τους ήταν ιδεολογικές. Πάντα, η εκάστοτε αντιπολίτευση, αντιδρούσε σε κάθε θέση της εκάστοτε κυβέρνησης μόνο και μόνο για να την φθείρει ώστε να έρθει και η σειρά της να κλέψει τα δημόσια έσοδα.
πό την μια πλευρά, λοιπόν, της αντίδρασης σε κάθε μεταρρύθμιση είναι η κρατική μαφία και από την άλλη οι ομιλούντες σκελετοί του Σταλινικού Μουσείου: τα τριτοκοσμικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ και της Αριστεράς. Η μισή κυβέρνηση είναι εναντίον των ιδιωτικοποιήσεων, που υποτίθεται ότι καλείται να εφαρμόσει! Οι συνδικαλιστές του ίδιου του ΠΑΣΟΚ που όλα αυτά χρόνια θεωρούσαν τις δημόσιες υπηρεσίες «χωράφι τους», απεργούν σε κάθε απόπειρα αλλαγής των απαράδεκτων προνομίων τους βυθίζοντας τη χώρα στο χάος. Οι απεργίες τους είναι αυταπόδεικτα παράνομες, κανένας όμως δεν εφαρμόζει τον νόμο. Οι τραμπούκοι της ομάδας κρούσης του ΚΚΕ, του ΠΑΜΕ, εμποδίζουν πλοία να αποπλεύσουν, απαγορεύουν σε εργαζόμενους να πάνε στη δουλειά τους, κλείνουν δρόμους, λιμάνια, αρχαία μνημεία, όποτε το αποφασίσουν χωρίς κανείς να τους ενοχλεί.
Εξοχότατη,
ReplyDeleteαν ήμουν στη θέση σας θα έλεγα «να πάει στο διάολο αυτή η απαίσια χώρα». Εμείς, οι σκεπτόμενοι και αξιοπρεπείς Έλληνες σάς είμαστε ευγνώμονες που δεν έχετε πάρει (ακόμα) αυτή τη θέση και εξακολουθείτε να μας στηρίζετε. Αλλά για να μπορέσουμε να σας το ανταποδώσουμε και να ξεπληρώσουμε το χρέος που συσσώρευσαν η ανικανότητα και οι μίζες των πολιτικών μας, σας παρακαλούμε: υποχρεώστε τους σε ένα και μόνο πράγμα: να αλλάξουν το κράτος-τέρας που δημιούργησαν. Να καταργήσουν την μονιμότητα της κομματικής τους πελατείας που έχουν διορίσει με απίστευτους μισθούς και προνόμια (θα γνωρίζετε υποθέτω για το «επίδομα έγκαιρης προσέλευσης» που έπαιρνε όποιος απλώς πήγαινε στην ώρα του στη δουλειά του!). Να υποχρεωθούν να εφαρμόσουν κανόνες οικονομικής διαφάνειας στα ίδια τα κόμματα και σε κάθε συναλλαγή του Δημοσίου. Αν δεν τους υποχρεώσετε δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνουν μόνοι τους! Μην τους δώσετε ούτε ένα ευρώ παραπάνω, χωρίς αυτή την προϋπόθεση, θα σας το κλέψουν!
Εξοχότατη,
παρ' όλα αυτά η Ελλάδα μπορεί να μεγαλουργήσει, όπως το έχουν κάνει χιλιάδες Έλληνες μετανάστες, σε χώρες όπως η δική σας, όπως το έχει καταφέρει η ελληνική ναυτιλία. Μόλις το κράτος - αγχόνη σταματήσει να πνίγει όσους έχουν και ιδέες και διάθεση και παραγωγικό σφρίγος, η Ελλάδα θα ανθίσει. Βοηθήστε μας να το πετύχουμε. Απαγορέψτε στους διεφθαρμένους και ανίκανους πολιτικούς μας εσάς να εξαπατούν, εμάς να εξευτελίζουν και να στερούν από τον κόσμο του αύριο τον πλούτο που μπορεί να προσφέρει το αληθινό Ελληνικό πνεύμα - αυτό που ποτέ δεν έσβησε σ΄αυτόν τον τόπο.
Θάνος Τζήμερος
Βρε aoua πόνεσε το χέρι μου να κάνει scroll down.
DeleteΗ Ελλάδα απο τις 4 0κτωβρίου 2009 έβαλε σε ρότα αλλαγής όλα αυτά που περιγράφει ο Τζήμερος.Και έχουμε και τα πρώτα θετικά αποτελέσματα.Ο ΓΑΠ μόνος του,με λίγους Ελληνες και πολλούς ξένους,μεταξύ των οποίων η Μέρκελ και ο Σαρκοζί,εγκατέστησε, με πειρατικό τρόπο είναι αλήθεια,στο σκληρό δίσκο της πολιτείας μας ένα πρόγραμμα που θα οδηγεί την Ελλάδα για τα επόμενα χρόνια της ιστορίας της.Κάποιοι θα τρελλαθούν,αρκετοί θα αυτοκτονήσουν,πολλοι θα βλέπουν οράματα αλλά το πρόγραμμα είναι πρόγραμμα.Είναι "Εθνικό κεκτημένο".Ακόμα και η SP το κατάλαβε και άλλαξε τις αξιολογήσεις της προς το θετικότερο με αποτέλεσμα ο Ερντογάν να γίνει "Τούρκος".
ReplyDeleteΤη Κυριακή θα έχουμε ένα διαγωνισμό πολιτικών καλλιστείων για το ποιός θα το εφαρμόσει καλύτερα.Στους ενδιαφερόμενους μπήκε δυνατά και ο Τσίπρας.Εγώ έπιασα θέση στην εξέδρα και τους απολαμβάνω.
Eipame, ase tis papardelles. I mixanografisi tou dimosiou einai ena project pou oloklironetai mesa se 6 mines an strosoun k**lo merikoi.Opoios barietai na zymosei, deka meres koskinizei.
DeleteOxi mono den exei piastei kanenas, oxi mono synexizoun anenoxlitoi na alonizoun ti dimosia perousia, oxi mono eksakolouthoun na xrostane foroepistrofes kai na diorizoun ap'to parathyro, oxi mono i anergia, i anomia kai i forodiafygi exoun pleon spasei kathe ennoia tis leksis "rekor" alla epiplpeon exoun to thrasos na trone kai na pinoun stin ygeia ton koroidon apo ta teleytaia daneika tis troikas, ta opoioa mazi me olous kseplironoun kai kapoioi "anoitoi" tou idiotikou tomea douleyontas sa ta skylia gia pentarodekares.
Mi mas trellaineis kiolas oti mpikame se "rota allagis". Edo kai 30 xronia, allagi akoume. Sixtiri pia.
"...Ο ΓΑΠ μόνος του,με λίγους Ελληνες και πολλούς ξένους,μεταξύ των οποίων η Μέρκελ και ο Σαρκοζί,εγκατέστησε, με πειρατικό τρόπο είναι αλήθεια,στο σκληρό δίσκο της πολιτείας μας ένα πρόγραμμα που θα οδηγεί την Ελλάδα για τα επόμενα χρόνια της ιστορίας της..."
DeleteΒρε τι σύμπτωση... Ακριβώς τα ίδια έλεγε πριν μερικές δεκαετίες ο συνονόματός του.
Τότε έλεγε ότι η Ελλάδα κινδυνεύει από τον κομμουνισμόν. Τώρα ο George είπε ότι κινδυνεύει από τη δραχμή.
Το "με πειρατικό τρόπο" προφανώς οι βαμμένοι του κόμματος το θεωρούν καθημερινή συνήθεια. Ε βέβαια, δεν κατέβασαν τα άρματα στο δρόμο (μόνο τα ΜΑΤ).
Ο αριθμός των τρελλών,όσο υπάρχουν πολιτικοί σαν τον Τσίπρα,θα είναι διαχειρήσιμος.Ο άνθρωπος με εκείνο το φοβερό κυβερνητικό του πρόγραμμα,που θα είναι μια περιφορά κάθε μέρα γύρω-γύρω απο το Σύνταγμα και επί τρείς μέρες, με την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης υπό μάλης,θα προσφέρει μια μαζική ψυχοθεραπεία σε ένα σωρό ταραγμένες ψυχούλες.
ReplyDeleteΣτο μεταξύ τη Κυριακή πρέπει να βρούμε και κανένα να κάνει το πρωθυπουργό για όσους μήνες τέλος πάντων "θελήσει ο Θεός".Ως γνωστόν απο εδώ και πέρα ο Θεός θα παίζει πιό σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις των ηγετών.
ReplyDeleteΠρέπει να βρούμε έναν αρχηγό το βασικό προσόν του οποίου θα είναι η "άγνοια κινδύνου" που λεει και ο μακειαβελικός Μπένυ.Τέτοιοι μέχρι τώρα δήλωσαν ο Σαμαράς,ο Τσίπρας και ο Καμένος.Μακάρι να τα βρίσκανε κιόλας και να μοιραστούν τη θητεία.
Ο Μπένυ βάζει τα δυνατά του και προσπαθεί με ένα σατανικό τρόπο να κάνει το Σαμαρά πρωθυπουργό.Ο Θεός να τον βοηθήσει.
Κοίτα που με τόση γκεσταπίτικη προπαγάνδα εναντίον του Τσίπρα, πλάκα-πλάκα θα οδηγήσουν τον κόσμο να ψηφίσει τελικά ΣΥΡΙΖΑ, έτσι για σπάσιμο.
ReplyDeleteΕγώ κρατιέμαι ακόμα, δεν αλλάζω γνώμη, αλλά δυσκολεύομαι πολύ πλέον. Όσο πιο πολύ λάσπη ρίχνουν, τόσο πιο πολύ το σκέφτομαι να προσχωρήσω και εγώ γαι πρώτη φορά τους "αριστερούς light", παρόλο που δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
Μην έχετε καμία αμφιβολία, μνημονιακή συγκυβέρνηση θα υπάρξει την Κυριακή, ότι και να γίνει. Το απαιτούμενο άθροισμα το έχουν για πλάκα (προς το παρόν).
ReplyDeleteΤο ζητούμενο είναι ότι πλέον ξέρουν πως δεν πρόκειται να παραμείνουν στην εξουσία πάνω από ένα 6μηνο. Μόλις σπάσει η "παρθενιά" του δικομματισμού στο μυαλό των ψηφοφόρων, δεν πρόκειται πλέον να σηκώσουν κεφάλι ποτέ.
Από μια άποψη, καλύτερα να μην βγει τώρα συγκυβέρνηση αντιμνημονιακών, γιατί σίγουρα θα τα κάνουν ματάρρα από το άγχος τους. Καλύτερα σιγά αλλά σταθερά, σε βάθος 2-3 χρόνων.
Η παρούσα κατάσταση θα "φάει" τουλάχιστον 3-4 κυβερνήσεις μέχρι να ηρεμήσουν τα πράγματα. Όποιος αμφιβάλλει, ας διαβάσει λίγο Ιστορία, περίοδος '60 (λίγο πριν τη χούντα).
Απ!!! Εδώ έχεις δίκιο Jagούκο!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ. Επιτέλους!
DeleteΈχουν φαγωθεί όλοι να ΜΗΝ κυβερνήσουν.
Γιατί;; Επειδή αυτό που έγραψαν ο Διαθεσόπουλος και ο Παρμενίδης είναι αληθές. Έχουν ήδη αλλάξει τα πάντα. Και κανένας δε θέλει να διαχειριστεί την αλλαγή αυτή.
ΑΛΛΆ ΑΛΛΆ ΑΛΛΆ
ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ
ΓΙΑΤΙ;;;;
ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ.
Και κανείς δεν είναι τόσο ηλίθιος, όπως τους κόβω, από αυτούς που μπαίνουν στη βουλή.
Όλοι τα μετράνε πρώτα τα κουκιά και το παίζουν αντί- ΜΟΝΟ όταν βεβαιωθούν ότι τα υπέρ θα υπερισχύσουν. Όταν αντιληφθούν ότι μπορεί να χρεωθούν το στοπ, τα μαζεύουν. Τους κόβονται τα ύπατα. Ο Αλέξης, η Αλέκα, ο Πάνος κλπ έχουν αρχίσει να τρελαίνονται μη τυχόν και παράθύμωσε ο Αγάς-λαός…
Αρχίζουν να λένε, καλή ώρα, "άσε τώρα, καλύτερα σε 2-3 χρόνια"…
Αλλά οι Ελλαδίτες ταλαιπωρούνται χωρίς λόγο με αυτές τις αηδίες.
Μετρημένοι στα δάχτυλα είναι αυτοί που ενστερνίζονται την αλλαγή. Οι καλύτεροι αυτων, της Δράσης. Όσο οι Ελλαδίτες δεν ψηφίζουν κόμματα σαν τη Δράση, τόσο περισσότερο θα σέρνονται.
Αν ήμουν αριστερός θα ψήφιζα ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Είναι πιο original και φρέσκο κόμμα. Άκουσα τον Πέτρο Παπακωνσταντίνου να λέει για τον ΣΥΡΙΖΑ ότι είναι σαν τον ελέφαντα. Άμα πιάσεις την προβοσκίδα νομίζεις ότι είναι φίδι, άμα πιάσεις την κοιλιά βράχος. Αριστερός αχταρμάς. Για όλους έχει ο μπαχτσές.
DeleteΕσύ έχεις συνηθίσει να βλέπεις ταυτόσημο το "θέλουν" με το "μπορούν".
DeleteΣτην πραγματικότητα όλοι "θέλουν". Απλώς μερικοί ξέρουν πως δεν "μπορούν", λόγω συνθηκών, λόγω κατάστασης ή λόγω αυτογνωσίας ακόμα.
Το πρόβλημα είναι ότι οι ΝΔΠΑΣΟΚ και οι παροικίες τους, δεξιά και αριστερά, το "θέλουν" υπερισχύει πάνω από κάθε τι, από τη χώρα, το καλό του λαού, της ίδιας τους της αξιοπρέπειας. Προτιμούν να τους φτύνουν στον αιώνα τον άπαντα, παρά να χάσουν την καρέκλα. Οι λόγοι είναι γνωστοί, μην τα ξαναλέμε: καλύτερα η ξεφτίλα, παρά η φυλακή.
Όσο για τους υπόλοιπους, είναι σαν αυτόν που βρίσκεται μπροστά στο πιλοτήριο ενός 747, με τους πιλότους τέζα. Αν αποφασίσουν να δοκιμάσουν να πιλοτάρουν, ξέρουν ότι μπορεί να σκοτώσουν τους πάντες ή να τα καταφέρουν να προσγειωθούν και να γίνουν ήρωες.
Υπάρχουν και πιο σημαντικά πράγματα από την πολιτική φιγούρα του καθενός. Όποιος το καταλάβει πρώτος, κέρδισε.
Οι μόνοι που έχουν συνηθίσει να βλέπουν ταυτόσημο το "θέλουν" με το "μπορούν" είναι οι οπαδοί ή ψηφοφόροι των "αντιμνημονιακών" κομμάτων που αφελώς πιστεύουν ότι τα αντιμνημονιακά κόμματα θέλουν να τους κυβερνήσουν, και άρα μπορούν να τους δώσουν αυτά που υπόσχονται.
DeleteΤα αντιμνημονιακά κόμματα ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να κυβερνήσουν γιατί ενώ ΜΠΟΡΟΥΝ πολύ απλά να σταματήσουν μνημόνια και πληρωμές δανείων ξέρουν ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΕΤΑ να κάνουν πραγματικότητα όλα τα άλλα ανεδαφικά που υπόσχονται. Π.χ. 500,000 νέες δημοσιοτραφείς θέσεις εργασίας...
Ελπίζω η επιχειρηματική ελίτ να στηρίξει Μάνο και Μπακογιάννη.Αν αυτά τα δύο κόμματα μπούν στη βουλή το κυβερνητικό πρόβλημα λύνεται με άριστο τρόπο.
ReplyDeleteΜάνος + Μπακογιάννη + Τζήμερος έπρεπε να βρίσκονται υπό την ίδια κεντροδεξιά στέγη για να καθαρίσουν ένα 5 με 6%. Τώρα τους βλέπω μόνους και απ' έξω. Κρίμα.
DeleteΗ επιχειρηματική ελίτ αποδείχτηκε εξίσου ψοφοδεής και λίγη όσο και οι πολιτικοί μας.
DeleteΚάτι μου λέει ότι η ιθύνουσα τάξη απόψε θα το καταλάβει και θα ρίξει το βάρος της υπέρ των δύο αυτών κομμάτων.Δεν χάλασε ο κόσμος αν το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ πάρουν από μια μονάδα παρακάτω.Οι δύο μονάδες θα κάνουν την επανασταση αν προστεθούν σε Δράση και ΔΗΣΥ.
ReplyDeleteΕτσι μπορεί να δημιουργηθεί μια καθαρή κεντροδεξιά κυβέρνηση και ο κάθε κατεργάρης θα πάει στο παγκο του.
Ειδάλλως βλέπω ως μοναδική λύση αξιόπιστης κυβέρνησης τη συνεργασία ΠΑΣΟΚ-ΝΔ με πρωθυπουργό το Δήμα ο οποίος προπονείται στο παρασκήνιο κάνοντας τα τελευταία stres tests.
Έστω και αργά, το 'πιασες το νόημα, έτσι;
Delete+3% ποσοστό δίνει 8 έδρες. Αλλά αφού σε ΝΔΠΑΣΟΚ δεν ανεβαίνει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ όπως διαπίστωσαν, ψάχνουν μπας και βάλουν στη Βουλή και κανέναν άλλο ευρωλιγούρη.
Αλλά μην ανησυχείς, έχετε ήδη εξασφαλισμένο το ποσοστό της ΔΗΜΑΡ. Ότι και να γίνει, πάντα υπάρχει η εφεδρεία μερικών "αποστατών" που θα στηρίξουν τη νέα συγκυβέρνηση.
This comment has been removed by the author.
DeleteΤελικά, τι ψηφίζει ο jaga;
DeleteΜην ψηφίζετε κόμματα που δεν έχουν πολλές πιθανότητες να μπούνε στη βουλή. Βγάζουμε έξω 29. Μας μένουν 7.
Μην ψηφίζετε μνημονιακούς. Μας μένουν 5.
Στον ΣΥΡΙΖΑ είναι χαζοχαρούμενα παιδάκια. Μας μένουν 4.
Ο Κουβέλης είναι υποψήφιος δοσίλογος. Μας μένουν 3.
Το ΚΚΕ απ' ότι κατάλαβα, όχι. Άρα 2.
Χρυσή Αυγή, γιόκ!
Ο μόνος που μας μένει λοιπόν είναι ο Καμμένος με τους Αν.Ελ. Νταν νταν!
Τι έγινε, δεν βγαίνουν τα κουκιά;
DeleteΓια δαγκωτό ΚΚΕτζή δεν με έχετε;
'Η για Καμένο; 'Η για ΣΥΡΙΖΑ (κλασικό στάνταρ);
Για κάντε ένα exit poll μεταξύ σας...
Βλέπω πολύ πιθανό απόψε το ΚΚΕ να τσοντάρει με κανά δυό μονάδες τα "αστικά" κόμματα.Το έχει κάνει πολλες φορές στο παρελθόν με διάφορους τρόπους.Το είπε άλλωστε ο Μητσοτάκης: "Το ΚΚΕ είναι σοβαρό κόμμα και μπορείς να συνενοηθείς μαζί του".
ReplyDeleteΕτσι και αλλοιώς στη δοκιμασία που περνάει ο τρικομματισμός πρέπει να δείξουν αλληλεγγύη.Αλλαξε άλλωστε και ο εχθρός και το ΚΚΕ θα χρειαστεί να διεξάγει ενδοπαραταξιακό εμφύλιο οσονούπω.Αλλοιώς πέφτει κατηγορία και θα χρειαστεί χρονια να ξαναπεράσει στα σαλόνια.
Ετσι θα έχουμε δεξιοκεντρώα κυβέρνηση και δεν θα πάει χαμένος και η ψήφος του JAGA που θα δώσει στους "εκμαυλισμένους Ελληνες" του Καμένου.
Θα τη δώσει στο Καμένο, εννοείται, μέσω του Δημαρά,της φοβερής αυτής πολιτικής προσωπικότητας της οποίας υπήρξε liker.Την εποχή που,παράλληλα, ήταν fun των "δολοφόνων της Μαρφίν",τους οποίους σαν χθές 5 Μαίου τους έκαψαν ζωντανούς οι "αριστεροί" .Αλλά χθές τσιμουδιά.Ούτε μια απλή συγγνώμη.Ολοι λούφαξαν.
ReplyDeleteΕπειδή κάποιοι ίσως να μην παρακολουθούν το blog εδώ και ίσως να τσιμπήσουν στους Γκεμπελισμούς σου, ορίστε τι λέω από το 2010 σχετικά με τη Marfin:
Delete>> http://thezocalo.blogspot.com/2011/05/blog-post.html
Εγώ τουλάχιστον είχα την ευγένεια να αφήσω το συγκεκριμένο συμβάν εκτός σχολιασμού αυτές τις μέρες για ευνόητους λόγους.
Αλήθεια οι δικοί εκλεκτοί, Παπουτσήδες, Χρυσοχοϊδης και λοιποί, έχουν κάνει κάτι; Είπαν έστω μια δήλωση σχετικά; 'Η ακόμα κυνηγάνε ιερόδουλες για τροφή στα κανάλια;
Τον Κωστάκη τον είδατε αγκαλιές και φιλιά με τον καταδικασμένο οριστικά και αμετάκλητα Πανίκα Ζορό Ψωμιάδη έξω από το εκλογικό κέντρο; Μια εικόνα χίλιες λέξεις για τη νοοτροπία και τις ανίερες συμμαχίες που μας έφτασαν ως εδώ.
ReplyDeleteΣήμερα κανείς δεν πρέπει να πει σε κανέναν τι να ψηφίσει. Όλοι βέβαια (σχεδόν) ξέρουν τι να μην ψηφίσουν.
ReplyDeleteΤο ευχάριστο της υπόθεσης, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, είναι ότι για πρώτη ίσως φορά οι ελληναράδες του φραπέ γίνονται (σε μεγάλο ποσοστό) Έλληνες και παίρνουν στα σοβαρά τις εκλογές.
Βέβαια δεν αλλάζει ο κόσμος μέσα σε μία Κυριακή. Αλλά όπως λέει και η γνωστή ατάκα:
"Big things have small beginnings."
Πολύ καλό εκλογικό αποτέλεσμα.Σκανδιναβικού τύπου.Οδεύουμε ολοταχώς για τη πλουραλιστική μεταπλειοψηφική δημοκρατία.
ReplyDeleteΜεγάλος νικητής η Δεξιά.Επί τέλους αποκτήσαμε δεξιά με ονοματεπώνυμο.Κάτι που έλλειπε μέχρι τώρα γιατί ήταν κρυμμένη μέσα στα άλλα κόμματα.Αυτό αποτελεί παράγοντα ισορροπίας του δημοκρατικού μας πολιτεύματος.
Η Αριστερά είναι η μεγάλη ηττημένη,συνολικά ως παράταξη εννοώ.Είχαμε μόνο ενδοπαραταξιακές μεταβολές αριθμιτικού τύπου και πρόσκαιρες.
Αρα η εντολή σχηματισμού κυβέρνησης από το λαό δόθηκε στη συντηρητική παράταξη.Εαν μόνοι τους τα καταφέρουν και συνενοηθούν και αναλάβουν τις ευθύνες διακυβέρνησης της χώρας θα είναι προτιμότερο.Εαν όχι μένει η δεύτερη λύση των κεντρώων κομμάτων και όσων μπούν στην βουλή και όσων πιάσανε οριακά το ποσοστό με κορμό το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ εννοείται και ΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌΤΗΤΑ ΚΟΙΝΗς ΑΠΟΔΟΧΗΣ.
Τη δεύτερη λύση τη θεωρώ ρεαλιστικότερη.
Πολύ καλό εκλογικό αποτέλεσμα.Σκανδιναβικού τύπου.Οδεύουμε ολοταχώς για τη πλουραλιστική μεταπλειοψηφική δημοκρατία.
ReplyDeleteΜεγάλος νικητής η Δεξιά.Επί τέλους αποκτήσαμε δεξιά με ονοματεπώνυμο.Κάτι που έλλειπε μέχρι τώρα γιατί ήταν κρυμμένη μέσα στα άλλα κόμματα.Αυτό αποτελεί παράγοντα ισορροπίας του δημοκρατικού μας πολιτεύματος.
Η Αριστερά είναι η μεγάλη ηττημένη,συνολικά ως παράταξη εννοώ.Είχαμε μόνο ενδοπαραταξιακές μεταβολές αριθμιτικού τύπου και πρόσκαιρες.
Αρα η εντολή σχηματισμού κυβέρνησης από το λαό δόθηκε στη συντηρητική παράταξη.Εαν μόνοι τους τα καταφέρουν και συνενοηθούν και αναλάβουν τις ευθύνες διακυβέρνησης της χώρας θα είναι προτιμότερο.Εαν όχι μένει η δεύτερη λύση των κεντρώων κομμάτων και όσων μπούν στην βουλή και όσων πιάσανε οριακά το ποσοστό με κορμό το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ εννοείται και ΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌΤΗΤΑ ΚΟΙΝΗς ΑΠΟΔΟΧΗΣ.
Τη δεύτερη λύση τη θεωρώ ρεαλιστικότερη.
Ολα πάνε κατευχήν.Η Ελάδα με αυτό το εκλογικό αποτέλεσμα κάνει ένα τεράστιο βήμα προόδου.Η δημοκρατία μας θα γίνει περισσότερο συμμετοχική.Μένει να αξιοποιήσουμε την ευκαιρία και να μην αρχίσουμε την καταστροφολογία.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteXaos.
ReplyDeleteparmenidi i polyfonia einai apotelesmatiki mono se politismeno periballon. Stin periptosi mas tha prokeitai gia kakofonia omoia me ayti pou blepoume sta tileparathyra. Mexri na ginoume skandinabia exoune akoma na orimasoume kamia dekaria genies opote mi xairesai.
ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ Η ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ
ReplyDeleteΜακάρι να είχαν μπεί και τα άλλα τρία κόμματα(Οικολόγοι,ΔΗΣΥ,ΛΑΟΣ) που για ελάχιστες ψήφους μείνανε έξω.Τότε τα εκλογικά αποτελέσματα θα ήταν και άριστα και σοφά.Τώρα υπάρχει ένα τεράστιο πρόβλημα.Μια μαύρη τρύπα.Το 20% περίπου των εκλογέων δεν εκπροσωπείται στη Βουλή.
Με κομμένη την ανάσα μπαίνουμε σε μια άλλη εποχή με ανοιχτά όλα.Για το χειροτερο ή για το καλύτερο.
Διαφωνώ με όλους όσους πιστεύουν ότι ο Ολάντ θα μας σώσει.Πρόκειται για τεράστια πλάνη και συνάμα παγίδα.Η μπάλλα βρίσκεται στους νικητές των Ελληνικών εκλογών.Δεν πρέπει να τους επιτρέψουμε να τη πετάνε εκτός τεραίν.Πρέπει να τους υποχρεώσουμε να πιούν το πικρό ποτήρι της νίκης.
Το μπαλάκι το έχουν ο Σαμαράς που εκπροσωεί το δεξιό μπλόκ και ο Τσίπρας που εκπροσωπεί το αριστερό.Τα δύο δηλαδή "μεγάλα" κόμματα.Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει καμμιά δουλειά να ανακατευτεί στα πόδια τους.Είναι ο μεγάλος ηττημένος και πρέπει να κατσει στη γωνία για αγρανάπαυση.Και πρέπει να το δηλώσει με σαφήνεια.Πάσχει απο τη νόσο του κυβερνητισμού που για να τη θεραπεύσει θα χρειαστεί να μπεί για αρκετό καιρό σε σανατόριο.
ReplyDeleteΤο ΚΚΕ αιμοδότησε όσο μπόρεσε τους άλλους δύο συνεταίρους του(ΠΑΣΟΚ,ΝΔ)στο τρικομματισμό αλλά δεν μπόρεσε να σώσει το σύστημα.Πλήρωσε και αυτό και θα πληρώσει και άλλο.
ReplyDeleteΤο ΚΚΕ αιμοδότησε όσο μπόρεσε τους άλλους δύο συνεταίρους του(ΠΑΣΟΚ,ΝΔ)στο τρικομματισμό αλλά δεν μπόρεσε να σώσει το σύστημα.Πλήρωσε και αυτό και θα πληρώσει και άλλο.
ReplyDeleteΑλλά ο πολιτισμός, aoua,στη πολιτική,είναι πάνω από όλα η τέχνη της διαχείρησης της νίκης.
ReplyDeleteΕχω ανησυχίες για το κατά πόσο οι νικητές είναι ώριμοι για αυτό το ρόλο.Αναμένω όμως την ευχάριστη διάψευση.Η νίκη σε ωριμάζει.
Κυβέρνηση "εθνικής ενότητας" ή κυβέρνηση "εθνικής σωτηρίας" χωρίς συμμετοχή της ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ, ΔΕΝ νοείται.
ReplyDeleteΔε νοείται κυβέρνηση που θα προκύψει μόνο εξαιτίας των έξτρα 50 εδρών, ενώ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ θα είχε μικρότερο αθροιστικά ποσοστό από ένα σχηματισμό πρόθυμων για συνεργασία κομμάτων με μεγαλύτερο αθροιστικά ποσοστό. Κατά τα άλλα η χώρα πρέπει να κυβερνηθεί άμεσα, διότι πολύ απλά δε γίνεται αλλιώς.
DeleteΠροφανώς θα γίνουν κι άλλες εκλογές πολύ πριν το 2016. Η δημοκρατία λειτουργεί μιά χαρά. Συνεπώς, οι "οργισμένοι" Έλληνες πρέπει να διαπιστώσουν ότι ό,τι ψηφίζουν το λούζονται. Έτσι γινόταν τόσα χρόνια και έτσι γίνεται ακόμη.
Poia niki? Poios nikise telika? Kai mi mas peis i dimokratia. mipos i ND pou san proto komma an symperilabeis tin apoxi pairnei meta bias ena 12% tou eklogikou somatos?
ReplyDeleteTo simerino apotelesma ksegymnose mia koinonia katakermatsmeni kai ektos pragmatikotitas, tis opoias i paideia, orimotita kai synoxi exoun piasei pato.
http://www.ellinaki.blogspot.co.uk/2012/05/intermission-65-edition.html?m=1
ReplyDeleteΕυτυχώς ΠΑΣΟΚ και ΝΔ δεν σχηματίζουν κυβέρνηση αυτοδυναμίας ή σωτηρίας ή και 'γω δεν ξέρω τι άλλο.
ReplyDeleteΕλπίζω ο εκλογικός νόμος να αλλάξει προς το αναλογικότερο. Είναι ντροπή να σχηματίζετε κυβέρνηση με ποσοστό με ποσοστό 34%.
Νιώθω ντροπή για τους συμπολίτες μου που ψήφισαν χρυσή αυγή και ακόμη περισσότερο γι' αυτούς που υποστηρίζουν καλύτερα χρυσή αυγή παρά ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Αν δεν ζούσα στην Ελλάδα πραγματικά θα ευχόμουνα να ζήσουν έστω και για λίγο στη χώρα της χρυσής αυγής.
Και βεβαίως υπάρχουν νικητές.Και ο λαός τούς κατέταξε με συγκεκριμένη σειρά.Αυτό είναι και το μοναδικό κριτήριο και η μοναδική αριθμητική.Υπάρχει πρώτος νικητής(ΝΔ),δεύτερος νικητής(ΣΥΡΙΖΑ),κλπ,κλπ.Αυτό αναγνωρίζει το Σύνταγμα.και οι ευθύνες σχηματισμού κυβέρνησης βαρύνουν τους νικητές.Καθαρές και δημοκρατικές κουβέντες.
ReplyDeleteΣυμφωνώ απολύτως.
DeleteΚαι δεν νοιώθω καμμιά ντροπή για λογαρισμό όσων ψήφισαν τη ΧΑ.Η μάλλον νοιώθω την ίδια ντροπή και για όσους ψηφίζουν τα Σταλινικά κόμματα και τα άλλα δεξιά και αριστερά φασιστικά κόμματα.
ReplyDeleteΓια να εξηγούμαστε δηλαδή.Στο δικό μου προσωπικό δημοκρατικό πολιτισμό δεν υπάρχουν καλά και κακά φασιστικά κόμματα.
Συμφωνώ απολύτως.
DeleteΤο ΠαΣΟΚ "τετέλεσται".Μέχρι να "αναστηθεί" να φροντίσουν οι νικητές-πρωταγωνιστές να αναλάβουν τις τύχες της χώρας.Εαν το ΠΑΣΟΚ δεχτεί τώρα να αναλάβει κυβερνητικές ευθύνες πολύ σύντομα οχι μόνο δεν θα αναστηθεί αλλά θα μπεί στο μαυσωλείο,θα βαλσαμωθεί και θα μουμιοποιηθεί.
ReplyDeleteΤί θα γίνει όμως με όσους κάνανε χρυσές καριέρες βρίζοντας το ΠΑΣΟΚ; Δημοσιογράφοι,μπλόγκερς,πολιτικοί,κόμματα,μέντια,ακαδημαικοί,εργατολόγοι καί άλλοι,και άλλοι; Προβλέπω νέο κύμα ανεργίας.
ReplyDeleteΗ πτώση του ΠΑΣΟΚ θα συνταράξει συνθέμελα την Ελληνική κοινωνία.
Ελπίζω οι πραγματικά φιλελεύθεροι Έλληνες να δουν τα αποτελέσματα και να καταλάβουν την προφανή τους ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ για συνεργασία. Τα ψέματα τελείωσαν.
ReplyDeleteΚαλή σας ημέρα. Καλές σας ημέρες σάς εύχομαι.
Μια φράση για τα αποτελέσματα των εκλογών: ανάμεικτα συναισθήματα.
ReplyDeleteΤα τρία σημαντικότερα σημεία:
1. Τα μνημονιακά παραμάγαζα μας άφησαν χρόνους. Οφείλω να πω ότι περίμενα να μαζέψουν αθροιστικά (όλα μαζί) γύρω στις 155 έδρες, ώστε να κάνουν κουτσά-στραβά μια νέα συγκυβέρνηση. Όχι ότι τώρα έχει αποκλειστεί αυτό το ενδεχόμενο, αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο πλέον. Ειδικά η ΝΔ, αντί για 20,5% που υπολόγιζε, έχασε ένα 2% που πήγε κατευθείαν στη ΧΑ (7% αντί για 5%). Έτσι, παρόλο που δεν μπήκε το 8ο κόμμα στη Βουλή, άρα κατέβηκαν περισσότερο τα ποσοστά αυτοδυναμίας, παρόλα αυτά πάλι δεν κατάφεραν να περάσουν το κρίσιμο όριο του 34% και έμειναν στο 32%.
2. Ο εκλογικός νόμος Παυλόπουλου κατάφερε το ακατόρθωτο, να εξασφαλίσει το αδιέξοδο. Το ποσοστό του πρώτου κόμματος είναι ίδιο με αυτό των κομμάτων εκτός Βουλής (αθροιστικά), αλλά παρόλα αυτά διασφαλίζει πάνω από το 1/3 των εδρών και ταυτόχρονα δεν μπορεί αν κάνει κυβέρνηση. Άψογο.
3. Η πραγματική "κληρονομιά" 2,5 χρόνων μνημονίου είναι οι 21 έδρες στη ΧΑ. Εϊναι απόλυτα φυσιολογικό, ως φαινόμενο, και ίσως να είναι καλύτερα έτσι. Αρχίζει πλέον η έκθεσή τους στα ΜΜΕ και ο κόσμος θα διαπιστώσει πως δεν πρόκειται απλά για "ένα μία ακόμα επιλογή". Ήδη τα καραγκιοζιλίκια ξεκίνησαν εχθές με τις δηλώσεις στους δημοσιογράφους.
Αυτό που μένει τώρα είναι να δούμε αν οι ΝΔΠΑΣΟΚ θα καταφέρουν να διασφαλίσουν, με κάθε μέσο, μερισκούς "αποσχίσαντες" από Καμένο και ΔΗΜΑΡ, ώστε να κάνουν συγκυβέρνηση όπως ήταν αναμενόμενο.
Αν αποτύχουν, και βάσει του εκλογικού νόμου, είναι εξαιρετικά απίθανο να προκύψει εναλλακτική συγκυβέρνηση με πυρήνα το ΣΥΡΙΖΑ. Όχι μόνο λόγω νοοτροπίας και κομματικών στεγανών, αλλά κυρίως γιατί αυτό θα αναγκάσει τους "απένατι" στο εξωτερικό να καταφύγουν σε άλλες λύσεις, κάθε άλλο παρά αμιγώς πολιτικές, που δεν συμφέρουν κανέναν.
Άρα, κάθε άλλο παρά απογοητευτικό το αποτέλεσμα. Αλλά θα πρέπει όλοι να ξέρουν ότι σε κάθε μάχη υπάρχουν απώλειες και καμία νίκη δεν έχρεται χωρίς κόστος.
Για όσους δεν το κατάλαβαν, το κύριο στοιχείο περισυλλογής αυτή τη στιγμή δεν αφορά στο ποια κόμματα πήραν τι ποσοστά, αλλά που πήγε το 7% των πρώην "νοικοκυραίων" που ψήφιζαν ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ.
ReplyDeleteΜόλις τα καραφλά παιδιά θα σκάσουν στη Βουλή με στρατιωτικά και απλωμένα χέρια, θα καταλάβουν ελπίζω όλοι ότι το "εγερθητο" (έτσι ακριβώς) που φώναζαν εχθές στους δημοσιογράφους δεν είναι τσαμπουκάς αλλά ολόκληρη νοοτροπία.
Ας ελπίσουμε ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα ξαναγίνουν εκλογές, ώστε ο κόσμος να διορθώσει σύντομα αυτό το singularity point της όλης διαδικασίας.
Γενικό σχόλιο:
ReplyDeleteΕλπίζω να κατάλαβαν τώρα, ακόμα και αυτοί που έριχναν χολή καθημερινά, τι εννοούσα όταν έλεγα ότι οποιαδήποτε κυβέρνηση και να προκύψει, δεν θα έχει ουσιαστική νομιμοποίηση.
Ο λόγος είναι ο εκλογικός νόμος. Όπως είναι τώρα, μαζί με τα αντίστοιχα άρθρα του Συντάγματος ως έχουν σχετικά με τη δημιουργία κυβέρνησης (αμιγώς κομματικής), για να σχηματιστεί αυτή τη στιγμή κυβέρνηση πρέπει οπωσδήποτε κάποιοι να αθετήσουν τις προεκλογικές τους δεσμεύσεις.
Ήδη έχει ξεκινήσει από ΝΔΠΑΣΟΚ, στρίβοντας 180 μοίρες και συζητώντας τώρα (πάλι) για συγκυβέρνηση.
Ρύποι ατάκτως ειρημμένοι.Ακόμα σιτίζεσαι απο αυτούς.Ψάξε να βρείς καμμιά άλλη δουλειά.
ReplyDeleteΕπιμένω ότι τα εκλογικά αποτελέσματα πρέπει να τα δούμε και να τα χαρούμε ως γιορτή της δημοκρατίας.Μόνο έτσι θα δούμε καθαρά ποιοί είναι οι πρωταγωνιστές και ποιοί πρέπει να αναλάβουν την κυβερνητική ευθύνη.Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει καμμιά δουλειά να ανακατευτεί εκει που δεν το σπέρνουν.Υπάρχουν δύο ισοδύναμοι απο αποψη αριθμιτικής πρωταγωνιστές (Σαμαράς-Τσίπρας) που έχουν το πρώτο ρόλο.Ο Τσίπρας μάλιστα έχει και τη κοινωνική δυναμική με το μέρος του.Ως πολίτες δεν πρέπει να τους επιτρέψουμε να αποποιηθούν των ευθυνών τους.The game is over.
ReplyDeleteΕπιμένω ότι τα εκλογικά αποτελέσματα πρέπει να τα δούμε και να τα χαρούμε ως γιορτή της δημοκρατίας.Μόνο έτσι θα δούμε καθαρά ποιοί είναι οι πρωταγωνιστές και ποιοί πρέπει να αναλάβουν την κυβερνητική ευθύνη.Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει καμμιά δουλειά να ανακατευτεί εκει που δεν το σπέρνουν.Υπάρχουν δύο ισοδύναμοι απο αποψη αριθμιτικής πρωταγωνιστές (Σαμαράς-Τσίπρας) που έχουν το πρώτο ρόλο.Ο Τσίπρας μάλιστα έχει και τη κοινωνική δυναμική με το μέρος του.Ως πολίτες δεν πρέπει να τους επιτρέψουμε να αποποιηθούν των ευθυνών τους.The game is over.
ReplyDeleteΟταν ενα κόμμα όπως ο ΣΥΡΙΖΑ σαρώνει στην Αττικοβοιωτία που κατοικεί πάνω απο τη μισή Ελλάδα και παράγει πάνω απο το μισό ΑΕΠ τότε είναι φανερό ποιόν ο λαός υπέδειξε για πρωθυπουργό.Και αυτός έχει ονοματεπώνυμο και λέγεται Τσίπρας.Πόσο άλλο ποιό απλά να το περιγράψουμε.Και όταν ο Σαμαράς δεν έχει καθόλου διαφορές,ως προς το μνημόνιο, γιατί να μην συνεργαστούν σε μια κυβέρνηση "εθνικής αντιμνημονιακής σωτηρίας";
ReplyDeleteΓιατί ο Σαμαράς (όπως και ολόκληρο το ΠΑΣΟΚ), μαζί και ο Προβόπουλος της ΤτΕ ως "ανεξάρτητος φορέας"(...), έχουν υπογράψει με τα δύο χέρια ότι δεν θα κάνουν τίποτα, είτε ως κυβέρνηση είτε ως αντιπολίτευση, ενάντια στη δεδομένη μνημονιακή πολιτική της αυστηρής λιτότητας και του εξωτερικού ελέγχου που επιβάλλεται από τον κεντρικό άξονα του Eurogroup.
DeleteΠριν λίγο ο Σαμαράς δήλωσε και επίσημα ότι η δική του "διερεύνηση" για κυβέρνηση απέτυχε παταγωδώς. Τώρα αυτό που μένει είναι αν το εσωβουλευτικό αντιμνημονιακό μέτωπο μπορεί αν συμφωνήσει σε κάποια στοιχειώδη ζητήματα και να αποσπάσει και καμιά 50αριά ακόμα ψήφους στήριξης από τους καταδικασμένους των ΝΔΠΑΣΟΚ, έστω και ως προσπάθεια απόσπασης επιείκιας όπως συνιθίζεται στοςυ φυλακισμένους.
Οταν όλη η Ελλάδα είναι γαλάζια και η Αττικοβοιωτία ρόζ δεν βλέπουμε ποιοί είναι οι νικητές; Αχρωματοψία έχουμε;
ReplyDeleteΠαρμενίδη κάποια μηνύματα εμφανίζονται δύο φορές. Αν μπορείς διέγραψε τα.
ReplyDelete"«Η Ελλάδα να γίνει ευρωπαϊκό προτεκτοράτο», προτείνει ο Στραουμπχάαρ" (7/5/2012):
ReplyDelete>> http://topontiki.gr/article/34980
"...Να μετατραπεί η Ελλάδα σε ευρωπαϊκό προτεκτοράτο, για να μπορέσει αυτό το «αποτυχημένο κράτος να προστατευθεί από όσους επωφελούνται από την κρίση» πρότεινε ο επικεφαλής του Ινστιτούτου Παγκόσμιας Οικονομίας του Αμβούργου (HWW), Τόμας Στραουμπχάαρ.
Χαρακτήρισε την Ελλάδα «αποτυχημένο κράτος», ξεκαθαρίζοντας πως δεν μπορεί να αμυνθεί με τις δικές της δυνάμεις. Σημείωσε χαρακτηριστικά πως η Γερμανία μπορεί να της παράσχει «συμβουλευτική και πρακτική υποστήριξη για τη δημιουργία λειτουργικών κρατικών δομών, καθώς απέκτησε σημαντική εμπειρία με τη διαδικασία της επανένωσης»..."
Τουλάχιστον με την είσοδο της ΧΑ στη Βουλή, οι Γερμαναράδες νεοναζί δεν έχουν πλέον καμία δικαιολογία ότι δεν βρίσκουν εδώ ανρθώπους να τους καταλαβαίνουν...
This comment has been removed by the author.
ReplyDelete"Άτακτη υποχώρηση του ΔΝΤ στην Ρουμανία ύστερα από τον καταποντισμό των «μνημονιακών»" (7/5/2012):
ReplyDelete>> http://troktiko.eu/2012/05/atakth-upochorhsh-tou-dnt-sthn-roumania-ustera-apo-ton-katapontismo-ton-mnhmoniakon/
"...Αξίζει να σημειωθεί και να υπογραμμιστεί, πως η κυβέρνηση κατέληξε χθες σε συμφωνία με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο για την αποκατάσταση μισθών και την ελάφρυνση των αυστηρών δημοσιονομικών μέτρων, που είχαν προκαλέσει κάθετη πτώση του βιοτικού επίπεδου..."
No comment...
Μόνο που τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν υπήρξε άτακτη υποχώρηση του ΔΝΤ απ' την Ρουμανία ούτε κυριολεκτικά ούτε μεταφορικά.
DeleteRomania's PM-designate to reassure IMF on reforms
tinyurl.com/bsmpxyf
Με comment
Όταν διαβάζεις από τον σκουπιδοτενεκέ του web είναι λογικό να βγάζεις τέτοιες συνταρακτικές ειδήσεις.
Όλοι οι προδότες μαζεύτηκαν στην Ελλάδα. Δεν αφήσαμε κανέναν για τους άλλους. Ο Σαμαράς θα μπορούσε να κάνει περίπατο σε αυτές τι εκλογές και όμως δεν το έκανε. Γιατί; Είναι προδότης και αυτός; Πρέπει να είσαι βλάκας για να πιστεύεις κάτι τέτοιο.
DeleteΑυτό που έβλαψε περισσότερο απ' όλα αυτή την χώρα είναι η έλλειψη κοινής λογικής.
Στο άρθρο που παραθέτεις, βλέπεις πουθενά να λέει ότι ΔΕΝ θα επαναφέρουν τους μισθούς ή ότι ΔΕΝ θα χαλαρώσουν τους δημοισονομικούς στόχους;
DeleteΕγώ αντίθετα το βλέπω να αναμεταδίδεται παντού, γνωστά πράγματα δηλαδή:
"IMF says ‘yes’ to Romania’s plan to increase public wages to 2010 level" (7/5/2012):
>> http://www.romania-insider.com/imf-says-yes-to-romanias-plan-to-increase-state-pay-to-2010-level/56777/
"...The new Government plans to increase salaries by 8 percent in a first stage in June this year, while paying back the health contributions paid by pensioners...The rest of the increase- another 8 percent- should happen sometime in fall..."
Το "άτακτη υποχώρηση" του άρθρου που παράθεσα παραπάνω δεν σημαίνει ότι το ΔΝΤ φεύγει από τη χώρα, αλλά το ότι αναθεωρεί δραστικά τα πλάνα και τις ρήτρες που θέτει. Αν δεν σου αρέσει ο τίτλος, τα παράπονά σου σε αυτούς, όχι σε εμένα.
Διασταύρωνε τουλάχιστον αυτό που θέλεις να γράψεις πριν πεις ότι κάτι δεν ισχύει, ενώ το γνωρίζουν ήδη οι πάντες.
Και συνεχίζει το άρθρο...
Delete“As an effect of the firm policies and structural reforms included in the IMF agreement, we’ve identified extra amounts which allowed us to increase the budget deficit, while keeping it under the 3 percent target with the EU and the IMF,” said the designated Finance Minster Florin Georgescu. During the week-end, he was part of 12-hour negotiations with the IMF. The increase in pensions ans salaries will trigger a higher budget deficit, of 2.2 percent, from the initial target of 1.9 percent.
Όχι άνθρωπε! Αυτό δεν είναι άτακτη υποχώρηση, αυτό είναι διαπραγμάτευση. Όλα αυτά συμβαίνουν σε μία χώρα που ξέρει τι θα πει φτώχεια.
DeleteΣε αυτό το blog jaga κυκλοφορούν σκεπτόμενοι άνθρωποι, όχι πρόβατα.
Πρώτα έρχεται η απόφαση για αύξηση του ελλείμματος (έστω και προσωρινά), ΜΕΤΑ η διαπραγμάτευση με το ΔΝΤ για το τι μπορεί να γίνει για να καλυφθεί εν μέρει.
ReplyDeleteΟι δικοί μας για δύο χρόνια δουλεύουν ανάποδα. Πρώτα υπογράφουν ακριβώς ότι θέλουν ΕΕ-ΔΝΤ και μετά βλέπουν πόσο πρέπει να κόψουν από μισθούς και συντάξεις. 'Η από κατάργηση του ασφαλιστικού στην πράξη (μία εβδομάδα ήδη offline το επίτευγμα Λοβέρδου για συνταγογράφηση, όλα τα φάρμακα πωλούνται με ατομική πληρωμή).
Η διαπραγμάτευση είναι συνεπαγωγή (προτεραιότητες => αποφάσεις), όχι ισοδυναμία. Δεν δουλεύει ανάποδα.
Ο σύντροφος Τσίπρας τα γνωρίζει αυτά;
DeleteΚαι που θες να ξέρω;
DeleteΕδώ δεν μπορούν να εξηγήσουν στα ΜΜΕ τη διαφορά μεταξύ "ελέγχου αξιοποίησης αποθεματικών" από τη "δέσμευση καταθέσεων" στις τράπεζες.
Αλλά τι περιμένεις. Αν είχαν πιο πολύ μυαλό, ίσως να είχαμε ήδη κυβέρνηση.
This comment has been removed by the author.
DeleteΣτείλε το βιογραφικό σου. Πιστεύω ότι έχεις πολλές πιθανότητες να σε προσλάβουνε ως επιστημονικό σύμβουλο.
DeleteΑααα, εντάξει. Υπάρχουν λεφτά για τις 500.000 δημοσιοτραφείς θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ. Αφού κρατικοποιήσουμε τις τράπεζες θα τα βρούμε στις καταθέσεις των πολιτών και τα αποθεματικά των τραπεζών. Λογικό.
ReplyDeleteΚαι φυσικά, έτσι τα χρήματα όλων μας τα εγγυάται ο κ Στρατούλης και μάλιστα θα αβγατίσουν κιόλας….
Να με συγχωρείτε, αλλά προσωπικά δεν εμπιστεύομαι τον ΣΥΡΙΖΑ στην επενδυτική του δυνότητα σε δημοσίους υπαλλήλους. Άντε να δούμε πόσοι τον εμπιστεύονται με τα λεφτουδάκια τους.
Έτσι Αλέξη, να τα λέμε τα σχέδιά μας στον κόσμο ανοιχτά και με απλά λόγια. Όλοι πρέπει να ξέρουν τι ψήφισαν και τι θα ξαναψηφίσουν.
Αυτά βεβαίως είναι γνωστά σε όποιον μπήκε στον κόπο να διαβάσει το πρόγραμμα του Συνασπισμου. Εκεί κάτω από τον τίτλο "ΣΤΟΧΟΣ 18 Για ένα νέο χρηματοπιστωτικό σύστημα στην υπηρεσία της κοινωνίας και της ανάπτυξης" θα βρείτε ότι χρειάζεστε.
Deletehttp://www.syn.gr/programma/programma.htm
Αυτά όμως πρέπει να τα διαβάζουμε πριν ψηφίσουμε. Ελπίζω οι Έλληνες να επέλεξάν με βάση αυτά που διάβασαν. Αλλά δεν πειράζει, όπως και να 'χει. Εκλογές πάλι σε λίγο. Η δημοκρατία λειτουργεί μια χαρά, ευτύχώς. Ό,τι θέλει ο λαός.
Ούτε την επενδυτική του δεινότητα, βεβαίως… :-)
DeleteΣύνταξη στα 18 στράτευση στα 100.
DeleteΈνας διαφορετικός κόσμος είναι εφικτός.
Έγραψε ο Κ.Γιαννακίδης
ReplyDelete. Διότι το να λες ότι θα ακυρώσεις τις δανειακές συμβάσεις και θα βρεις λεφτά μέσω των καταθέσεων, ισοδυναμεί με το να υπόσχεσαι πετρέλαιο από τον Τσάβες και στην περίπτωση που δεν επαρκεί θα το πάρεις από τις δεξαμενές των πολυκατοικιών.
www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=15041
Τέλειο!
Χθες γιόρταζαν...
ReplyDeleteΜηχανικοί, Δικηγόροι, Φαρμακοποιοί, Πανεπιστημιακοί, Δημόσιοι υπάλληλοί, Εργαζόμενοι σε ΔΕΚΟ, Ταξιτζήδες και άλλα κλειστά επαγγέλματα.
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteΦ. Σαχινίδης: Στους αρχηγούς η απόφαση για το ομόλογο της 15ης/5
ReplyDeletehttp://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2175888
Η ώρα της αλήθειας πλησιάζει
Εγώ λέω να καταργήσουμε τις εκλογές. Νισάφι πια με τους βρωμοέλληνες.
Delete500 εκατ. ευρώ είναι αυτά, και μάλιστα αγγλικού δικαίου.
"Ένας Παπαδόπουλος σας χρειάζεται"...
Α, δε θα γλιτώσετε τόσο εύκολα. Να κυβερνήσετε, κύριοι, αφού οι Έλληνες σας θέλουν και σας ψηφίζουν.
DeleteΤα όρια της διαπραγμάτευσης για να καταλαβαίνουμε την θέση μας.
ReplyDeleteΛέει ο Φ.Σαχινίδης
«Όλοι αναγνωρίζουμε», συνέχισε, «ότι μία επιμήκυνση του προγράμματος κατά έναν χρόνο, δηλαδή μέχρι και το 2015 βεβαίως και θα επέτρεπε να έχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα σε ότι αφορά την αναπτυξιακή πορεία του τόπου». «Αυτό όμως», σημείωσε, «περνάει μέσα από μία προϋπόθεση, ότι δηλαδή τα χρήματα τα οποία είναι διατεθειμένοι να δώσουν οι θεσμικοί μας πιστωτές θα είναι πάνω από τα 130 δισεκατομμύρια τα οποία εξασφαλίσαμε μέσα από το δεύτερο πρόγραμμα… Ακόμα και αν έχει αλλάξει κατ' έναν τρόπο καθοριστικά το κλίμα, ως προς τις προτεραιότητες και ως προς τη σημασία που μπορεί να έχει η ανάπτυξη στα προγράμματα που ακολουθούν οι χώρες, θα πρέπει ταυτοχρόνως να εξασφαλιστεί από τις χώρες οι οποίες δανείζουν αυτή τη στιγμή την Ελλάδα, ότι είναι διατεθειμένες να βάλουν περισσότερα χρήματα. Και πρέπει να υπενθυμίσουμε σε όλους τους Έλληνες ότι σήμερα η Ελλάδα έχει εξασφαλίσει αυτά τα χρήματα με ένα πάρα πολύ φτηνό επιτόκιο της τάξης του 2,5% με 3,5% όταν οι χώρες που μας δανείζουν, όπως η Ισπανία, αναγκάζονται να καταφεύγουν στις αγορές και να δανείζονται με επιτόκια της τάξεως του 5,5% και του 6%».
Σύμφωνα εξάλλου με τον κ. Σαχινίδη, εάν καταγγελθεί το μνημόνιο, όπως προαναγγέλλει ο κ. Τσίπρας, «οι θεσμικοί πιστωτές θα θεωρήσουν, ότι δεν έχουν την υποχρέωση να συνεχίσουν να τροφοδοτούν την Ελλάδα με τα ποσά που είχαν δεσμευτεί στο πλαίσιο των δύο συμφωνιών, της πρώτης και της δεύτερης, βάσει των οποίων η Ελλάδα θα εξασφάλιζε ένα ποσό της τάξης των 240 δισεκατομμυρίων αθροιστικά, για να μπορεί να παραμείνει για ένα εύλογο χρονικό διάστημα έξω από τις αγορές και να υλοποιήσει εκείνες τις αλλαγές που έχει ανάγκη η χώρα … Όσο η χώρα μας έχει πρωτογενή ελλείμματα -αν αφαιρέσουμε τις πληρωμές για τους τόκους, έχει περισσότερα έξοδα απ' ότι έχει έσοδα- η άποψή μου είναι ότι δεν υπάρχει αντικειμενικά καμία δυνατότητα να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της. Αυτό σημαίνει, ότι αν αύριο για παράδειγμα παρθεί μία απόφαση από οποιονδήποτε ότι η χώρα δεν ανταποκρίνεται στις δεσμεύσεις τις οποίες έχει αναλάβει, τότε με βάση τα αποτελέσματα του 2011, όπου το πρωτογενές έλλειμμα είναι της τάξης των 4,5 δισεκατομμυρίων περίπου, θα πρέπει μέσα σε μία νύχτα, από τη στιγμή που θα παρθεί η απόφαση, να γίνουν περικοπές της τάξης των 4,5 δισεκατομμυρίων, έτσι ώστε να μπορέσουμε να ισοσκελίσουμε τα έσοδα με τα έξοδα».
DeleteΗ κατάσταση έχει ως εξής:
ReplyDelete- Πολύ σωστό το αίτημα για νέα επιστολή ακύρωσης των προηγούμενων γραπτών δεσμεύσεων ΝΔΠΑΣΟΚ προς τρόικα. Χωρίς αυτό, είναι φανερός ο καιροσκοπισμός και η παγίδα που στήνουν οι αμετανόητοι υπαλληλίσκοι της τρόικας εσωτερικού.
- Πολύ λάθος ο χειρισμός του όλου θέματος εκ μέρους ΣΥΡΙΖΑ-Καμένου-ΔΗΜΑΡ στα ΜΜΕ, γιατί αντί να συμφωνήσουν από κοινού στο παραπάνω και σε 2-3 βασικά πράγματα, ακόμα δεν έχουν καταλάβει ότι έχουν την πρωτοβουλία κινήσεων.
- Μονομερής καταγγελία των δανειακών συμβάσεων και ακύρωση των μνημονίων σαφώς και φέρει τον κίνδυνο η ΕΚΤ να κλείσει την κάνουλα των ευρώ προς τις τράπεζές μας. Αλλά δεν μπορούν να μας πετάξουν εκτός ευρώ με το έτσι θέλω. Εδώ λοιπόν επανέρχεται, σνισχυμένο, το "Chicken game". Μόνο που τώρα τα αντιμνημονιακά κόμματα έχουν το πλεονέκτημα του momentum και της λαϊκής νομιμοποίησης. Δηλαδή δείχνουν πολύ πιο αξιόπιστα όταν λένε ότι δεν θα κάνουν πίσω.
- Με βάση το παραπάνω, οι τροικανοί έχουν δύο επιλογές: (α) κόψιμο των χρημάτων προς Ελλάδα και τίναγμα της Ευρωζώνης στον αέρα, ή (β) χαλάρωμα των συμβάσεων, έστω και προσωρινά, ώστε να μείνουν στο παιχνίδι.
- Δυστυχώς, τώρα φανερώνεται πλήρως το πρόβλημα του να έχεις μη-κρατική κεντρική τράπεζα, που μάλιστα "εκδίδει" νόμισμα με την άδεια άλλης (ξένης) κεντρικής τράπεζας. Αν η ΤτΕ ήταν κρατική, θα υπήρχε πάντα το χαρτί της έκδοσης εθνικού νομίσματος και το εσωτερικό πρόβλημα θα λυνόταν μέσα σε 1-2 χρόνια, σε συνθήκες λιτότητας φυσικά. Τώρα που η ΕΚΤ ελέγχει πλήρως τη ρευστότητα σε ευρώ (=> δεδομένη και απόλυτα ελεγχόμενη λιτότητα), αυτό είναι πολύ πιο δύσκολο και ίσως αδύνατο εντός Ευρωζώνης (εκτός αν παίξουν καλά το παιχνίδι οι δικοί μας).
- Σε κάθε περίπτωση, η οργισμένη αντίδραση του Antonis στο αίτημα της απόσυρσης των υπογραφών δείχνει τον πανικό του. Τουλάχιστον ο Βουβουζέλος έχει μυαλό και δεν μιλάει πολύ προς το παρόν, τον αφήνει αν εκτίθεται μόνος του.
Αν δεν υπάρξει καραμπόλα μέχρι το τέλος της εβδομάδας, με "αποσχίσαντες" Καμένου και ΔΗΜΑΡ που θα στηρίξουν ΝΔΠΑΣΟΚ, είναι φυσικό επόμενο να ξαναπάμε άμεσα σε εκλογές. Και βάζω στοίχημα ότι δεν θα υπάρξει κανένα "πιστωτικό γεγονός" μέχρι τότε, παρόλες τις παπάρες που τσαμπουνάει ο Σαχινίδης και τα γκεμπελίστικα κανάλια.
Τότε θα δούμε πραγματικά σε ποιο βαθμό οι εταίροι μας φοβούνται ή όχι την έξοδό μας από την Ευρωζώνη, άσχετα με το τι λένε δημόσια. Ελπίζω να "διαβάσουν" σωστά τις αντιδράσεις τους αυτοί που πρέπει.
Ηλίου φαεινότερον, το παιδί έχει τελειώσει την ανωτάτη Λαφαζανιακή με M.Sc στην Καζάκιο Σχολή.
DeleteΜα είναι τόσο καλά υπολογισμένο το σχέδιο, γιατί να υπάρξει καραμπόλα;
Ιδου η Ρόδος... έρχεται και το πήδημα
ReplyDelete