Friday, April 10, 2009

Πολιτική Παχυδερμία

Του Γιάννη Βούλγαρη*

Όταν η πολιτική παχυδερμία δεν σου επιτρέπει να καταλάβεις πώς πρέπει να φερθείς ως υπουργός Παιδείας το βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου 2008, γιατί θα σου επιτρέψει να σεβαστείς ως υπουργός Μεταφορών την ελπίδα πέντε εκατομμυρίων Αθηναίων για καλύτερο συγκοινωνιακό σύστημα; Το πρόβλημα όμως δεν είναι ο χυδαίος πολιτικαντισμός ενός περαστικού υπουργού. Το ζήτημα είναι γιατί εμείς δεχόμαστε το «δικαίωμά» του να φτύνει την καθημερινότητά μας για λίγες κομματικές ψήφους που είναι αμφίβολο αν θα τις πάρει. Την καθημερινότητα των χιλιάδων Αθηναίων που θέλουμε να χρησιμοποιούμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς ελπίζοντας σε μια λειτουργική και καθαρότερη πόλη. Ζητάμε από τα κόμματα της αντιπολίτευσης να καταδικάσουν απερίφραστα το πολιτικάντικο μέτρο της σιωπηρής κατάργησης των λεωφορειολωρίδων. Ζητάμε από το ΠΑΣΟΚ να δηλώσει ευθαρσώς ότι ως κυβέρνηση θα ακυρώσει το «μέτρο». Εκτός αν νομίζουν ακόμα ότι ο κόσμος διαμορφώνει πολιτική άποψη μέσα στα ταξί. Θα ήταν μια θλιβερή αυταπάτη ανθρώπων που κυκλοφορούν με κρατικό αυτοκίνητο και οδηγό-αστυνομικό.

Γιάννης Βούλγαρης είναι καθηγητής στο Tμήμα Πολιτικής Επιστήμης & Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Το σχόλιό του δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Τα Νέα στις 9 Απριλίου.


Συνυπογράφουμε τη Δήλωση Βούλγαρη και θα επανέλθουμε δυναμικά στο σχετικό θέμα.

70 comments:

  1. Oι τιμές των ΤΑΞΙ στην Ελλάδα είναι οι ίδιες με αυτές στην Νέα Υόρκη, όπου απαγορεύεται αυστηρώς η άγρα και μεταφορά επί πλέον πελατών. Αν δεχθούμε ότι σε ώρες αιχμής, ουσιαστικά από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ, κάθε ταξιτζής μεταφέρει 2-3 πελάτες, το εισόδημα του Αθηναίου ταξιτζή είναι 2-3 φορές αυτού της Νέας Υόρκης.

    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ περί ΜΙΑΣ ΑΙΣΧΡΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ

    οι οποίοι έχουν ισχυρότατες διασυνδέσεις με αμφότερα τα κόμματα εξουσίας,

    με την ΨΥΧΗ ΑΜΦΟTΕΡΩΝ των ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

    Ο Στυλιανίδης είναι ένα άλαιμον bull dog που δεν έχει θέση στην πολιτισμένη κοινωνία.

    Ατυχώς, και η ΣΥΜΜΟΡΙΑ του 81 στηρίζει και υποστηρίζει με ΠΑΘΟΣ τους ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ.

    Κυρίες και κύριοι

    οι τρεις μεγαλύτεροι δυνάστες της Ελληνικής Κοινωνίας, που εκμεταλλεύονται ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΩΣ τον ΛΑΟ και εξ αιτίας των ΑΜΟΙΒΩΝ των ΟΠΟΙΩΝ το ΚΟΣΤΟΣ ΖΩΗΣ στην Ελλάδα είναι στα ουράνια, είναι

    1) Ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ

    2) Ο ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΣ

    3) Ο ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Mοναδική απάντηση:
    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΔΕΙΩΝ και ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ και των ΤΡΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ.

    ReplyDelete
  2. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ να μας δώσει το πρωτότυπον κείμενο του μέτρου.

    ΚΑΙ να το επαναλάβω, καθότι επανάληψις μήτηρ παθήσεως,

    ο ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΝ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑ

    ReplyDelete
  3. @ G700
    Ζητάμε από το ΠΑΣΟΚ να δηλώσει ευθαρσώς ότι ως κυβέρνηση θα ακυρώσει το «μέτρο».

    Mα οι ταξιτζήδες είναι η ΨΥΧΗ του ΠΑΣΟΚ.

    Οι ταξιτζήδες είναι η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΑΞΗ που ΕΞΕΘΡΕΨΕ

    την ΑΥΡΙΑΝΗ
    το ΠΑΣΟΚ
    την ΑΠΑΤΗ.

    ReplyDelete
  4. Βλ. Ανδρουλάκη προχθές στη ΝΕΤ στον Ζούλα, όπου δεν τολμούσε να τα χώσει στον Πίδη επί της ουσίας.

    Απ΄ εξώ απ΄εξώ μην θίξουμε το αληταριό.

    Μέτρο νούμερο ένα για καλύτερα ταξί: 24ωρη αστυνόμευση του Κιφησού.

    Αυτό που συμβαίνει μετά τις 12 ειδικά στον σταθμό μόνο στην Καλκούτα.

    ReplyDelete
  5. Στην Ελλάδα έχει πλέον ΚΑΤΑΛΥΘΕΙ ο ΝΟΜΟΣ

    Στην Ελλάδα, που τον ΓΕΝΝΗΣΕ, έχει πλέον ΚΑΤΑΛΥΘΕΙ και αποδομηθεί ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ως ΑΝΑΘΕΜΑ και ΕΧΘΡΟΣ του ΛΑΟΥ.

    Το ΠΑΣΟΚ εισήγαγε και ΕΠΕΒΑΛΕ διά της ΑΥΡΙΑΝΗΣ την "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ" όπως την συνέλαβε το διεστραμμένο μυαλό ενός ΠΟΡΝΟΑΛΚΟΟΛΙΚΟΥ, δλδ "--MAΩ, ΔΕΡΝΩ και ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ"

    ΕΛΛΑΔΑ 2009 = CHICAGO 1929

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Επειδή η σοβαρότητα δεν περισσεύει καλό θα ήταν αυτήν την οποία διαθέτει ο καθένας να την εξαντλεί.

    Σπεύδω να πω ότι ουδεμία σχέση έχει έχω με την συμπαθή κατηγορία των ταξιτζήδων πλην της πελατειακής.

    Τώρα τα βάζετε και με τους ταξιτζήδες;
    Και για να το κοιτάξουμε πρακτικά… Από τη μέση του δρόμου θα πάρει ο άλλος πελάτη ή από την μέση του δρόμου θα πάρει ο πελάτης ταξί;; και πάει λέγοντας για όλα τα πρακτικά θέματα

    Ήμαρτον ρε παιδιά!
    Έκαστος στο είδος του, αλλά αυτά μας έφαγαν η πολυπραγμοσύνη και παντογνωσία.
    Ο Στυλιανίδης είναι υπουργός από νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση, αν δεν κάνει υπάρχει η ψήφος, απλά πράγματα. Ο καθένας την έχει δει πολιτικός παράγοντας. Κοιτάξτε ο καθένας την δουλειά του, θα ήταν πιο ευεργετικό για όλους.

    Και για τυχόν ανόητα σχόλια…δεν με ενοχλεί ότι κάποιος διαφωνεί, αλλά γιατί η διαφωνία και η άποψη του καθένα μας πρέπει να είναι και η πολιτικά ορθή και να διατυπώνετε ως τέτοια…ποτέ δε το κατάλαβα! Και με το πρόσταγμα να γίνει και πολιτική πράξη η κάθε άποψη. Απίθανα πράγματα!

    Όπως επίσης είναι τρομερό η άποψη ενός καθηγητή πολιτικής επιστήμης παρακαλώ να διατυπώνετε με τέτοια οξύτητα, αυτά τα ήθη πολιτικού διαλόγου προάγεικαι από την θέση του στο πανεπιστήμιο; Άκου πολιτική παχυδερμία…

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Ο Βούβαλος ρίχνει λάδι στη φωτιά.Τροφοδοτεί με τη συμπεριφορά του τη τυφλή βία.Αυτό είναι το τεράστιο πρόβλημα που θεριεύει κάθε μέρα.Καμμία σχέση αυτό που συμβαίνει στη σημερινή Ελληνική κοινωνία με προηγούμενες εποχές.Δεν πρόκειται για κοινωνικές συγκρούσεις αλλά για τυφλή βία.Αρα κάθε Υπουργική απόφαση και συμπεριφορά πρέπει να σταθμίζεται και να περνάει από το φίλτρο των επιταγών της "δίκαιης κοινωνίας" για να λειτουργεί θετικά στους πολίτες λαμβάνοντας υπόψη ότι βρισκόμαστε μπροστά στο φαινόμενο της μάχης "όλοι εναντίον όλων".

    ReplyDelete
  10. ΤΑ ΔΙΠΛΑ και ΤΡΙΠΛΑ ΑΓΩΓΙΑ πρέπει να απαγορευθούν!

    Το ΜΕΤΡΟ ΑΥΤΟ, ας σημειωθεί, ΕΙΣΗΧΘΗ ΕΠΙ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ 81,

    και

    ΑΠΟ την ΣΥΜΜΟΡΙΑΝ του 81.

    Το ΠΑΣΟΚ, κυρίες και κύριοι,

    ΕΙΣΗΓΑΓΕΝ ΕΠΙΣΗΜΩΣ την ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΝ ως ΤΡΟΠΟΝ ΖΩΗΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ!!!!

    ReplyDelete
  11. Οι αστικές συγκοινωνίες οφελούν ΚΥΡΙΩΣ τους νέους, πέρα από τα υπόλοιπα. Δε φτάνει που έχουμε γεμίσει ταξιτζήδες απατεώνες που πουλάνε τις άδειες και βγάζουν εκατομύρια για να βάζουν μετανάστες και Γ700ους να τα δουλεύουν για 3 κι 60 12 ώρες την ημέρα, τώρα θα ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ με την πρόταση Στυλιανίδη και τη χρηστικότητα των λεωφορειόδρομων. Κι όλα αυτά γιατί κάποιοι μοιράζουν εκλογικά ρουσφέτια.

    Ε όχι 1+1, τη δουλειά μας κοιτάμε και στη δουλειά για να πάω δε θέλω να τρώω στη μάπα επιπλέον 40 λεπτά κίνηση γιατί οι ταξιτζήδες αλωνίζουν στους δρόμους της αστικής συγκοινωνίας. Έτσι θα λυθεί το κυκλοφοριακό και θα προωθηθούν οι αστικές συγκοινωνίες? Μη γίνεσαι προβοκάτορας, δες και το δικό σου συμφέρον, ως πολίτη της Αθήνας (αν ζεις εδώ φυσικά)

    ReplyDelete
  12. Aλλά, κατά 50%, ΦΤΑΙΤΕ και ΣΕΙΣ.

    Γιοί και κόρες των sans souliers et sans culotte, μου θέλετε ταξί γιά να πάτε 1 χιλιόμετρο παρακάτω!!!

    την ΣΤΙΓΜΗ που οι μανάδες και πατεράδες σας έμπαιναν σε ταξί

    ΜΟΝΟ την ΗΜΕΡΑ του ΓΑΜΟΥ τους
    και
    στη ΚΗΔΕΙΑ των γονιών τους.

    ReplyDelete
  13. Σήμερα ανακοινώθηκε ότι σκέφτονται να μειώσουν τις τιμές στα εισιτήρια στα μέσα μαζικής μεταφοράς:

    "Στοχευμένες" μειώσεις εισιτηρίων από ΟΑΣΑ (MEGA)

    Σε μείωση κατά 50% της αξίας του εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες για ορισμένες ομάδες πληθυσμού προχώρησε το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών.

    Όπως ανακοινώθηκε, ο ΟΑΣΑ, στο πλαίσιο ανάδειξης του κοινωνικού χαρακτήρα και για τη διάδοση της χρήσης των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών, μειώνει το εισιτήριο στους συγκοινωνιακούς φορείς των περιοχών Αθήνας, Πειραιώς και περιχώρων:

    - Για τα άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών
    - Για τα άτομα ηλικίας έως 18 ετών
    - Για τους σπουδαστές δημόσιων και ιδιωτικών ΙΕΚ μέχρι 22 ετών
    - Για τους σπουδαστές των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών, καθώς και
    - Για τους φοιτητές σχολών και πανεπιστημίων του εξωτερικού, με την επίδειξη της διεθνούς φοιτητικής κάρτας.

    Σημειώνεται ότι οι φοιτητές σε ΑΕΙ-ΤΕΙ έχουν ήδη έκπτωση 50% στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών.


    Μήπως κάτι δεν κολλάει στα παραπάνω; Μήπως πάνε να πετύχουν "2 σε 1";

    Εκτός από το βόλεμα των ιδιωτικών ΙΕΚ και ΚΕΣ, που τώρα θα αποκτήσουν κανονικές "φοιτητικές" παροχές, πάνε να χρυσώσουν το χάπι για την αύξηση 100% στα ταξί.

    Αλλά τι να περιμένεις από τον Ευριπίδη (κρίμα το όνομα)...

    ReplyDelete
  14. @1+1
    "Σπεύδω να πω ότι ουδεμία σχέση έχω με την συμπαθή κατηγορία των ταξιτζήδων"

    ε, όχι και καμμία.Με τέτοιο ύφος γραφής, 24 ταξιτζήδων!

    ReplyDelete
  15. Mακάρι να μειωθούν οι τιμές των εισιτηρίων στα ΜΜΜ.

    Tα ΜΜΜ είναι ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΟΣ ΛΙΘΟΣ της ζωής στις ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΙΣ.

    NONETHELESS,

    προς ενημέρωση παντός και κυρίως των Ξένων Ανταποκριτών που μπαίνουν εδώ μεσα

    ΜΜΜ στην Αθήνα ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
    1) οι ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟΙ και
    2) le citoyen du Monde όταν βρίσκεται στην Ελλάδα

    Ο ισχυρισμός του Jack Herrer ότι οι νέοι χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ είναι ΨΕΥΔΗΣ.
    ΜΟΝΟ μειονοτικοί ΝΕΟΙ και πάσης ηλικίας παίρνουν ΜΜΜ.

    This is the truth, the whole truth and nothing but the truth.

    MΟΝΑΔΙΚΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ είναι το ΜΕΤΡΟ που πράγματι χρησιμοποιείται ευρέως και αυτό διότι στο Μετρό οι "Αθηναίοι" έχουν την ψευδαίσθηση ότι είναι Ευρωπαίοι και ζουν στην Ευρώπη.

    ReplyDelete
  16. Jack Herrer… εγώ δεν είμαι τόσο καλός στα μαθηματικά και σε ότι άλλο χρησιμοποίησες για να βρεις ότι θα αυξηθεί ο χρόνος μετάβασης σου προς την εργασία σου κατά 40 λεπτά…αλλά δεν νομίζω να αυξηθεί καθόλου…αφού έτσι κι αλλιώς μπαίνουν στις λεωφορειολωρίδες οι ταξιτζήδες, μάλλον προσπάθεια για να τους εντάξει στην νομιμότητα και όχι ουσιαστικό προνόμιο είναι η όλη ιστορία.

    Jaga… γιατί αυτοί που πηγαίνουν σε ιεκ κεκ κλπ τι είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού;; Δε το κατάλαβα αυτό το μοντέλο σκέψης και σιγά το δημοσίο πανεπιστήμιο που πρέπει να έχει και προνόμια και αυτό και αυτοί που φοιτούν σε αυτά τα χαμαιτυπεία. Κοίτα τι τον πείραξε τον άλλον…
    Πού να πάει μπροστά αυτή η κοινωνία…όταν υπάρχουν άνθρωποι που τους πειράζει η διεύρυνση προνομίων σε μια κατηγορία όπως είναι οι φοιτητές,…τι να πεις;; Σε ποιον να απευθυνθείς;; Με ποιον να συζητήσεις! Κατάλαβες…και μετά βγαίνουν τύποι που χρησιμοποιούν την ορολογία παχύδερμοι κλπ και έχουν κοινό…και απορείς εσύ με το φτωχό σου το μυαλό…και αυτό κακό είναι ρε φίλε η μείωση για τους φοιτητές στα ιεκ κλπ πως τα λένε. Ακού λέει για βόλεμα των ιδιωτικών λες και ζούμε σε καμια σοσιαλιστική δημοκρατία, σε καμια χούντα που μόνο με ένα τρόπο πρέπει να γίνονται τα πράγματα, να μην υπάρχει τίποτα πέρα από δημόσια πανεπιστήμια…και να πεις ότι ήταν και τίποτα σοβαρά ιδρύματα, αυτά τα στοκ πειραγμένων εγκεφάλων που έχουν κάποιοι το θράσος να τα αποκαλούν και πανεπιστήμια. .. ο κάθε αρπαγμένος είναι σε αυτά τα ιδρύματα, τους σύγχρονους καιάδες που λέγονται ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια.

    Τρομερά πράγματα!

    ReplyDelete
  17. Όντως, το Μετρό είναι το ομορφότερο κομμάτι της Αθήνας και χρησιμοποιείται ΚΑΙ από middle-class Έλληνες.

    Τα λεωφορεία τα χρησιμοποιούν κυρίως μετανάστες και όσοι δεν έχουν την επιλογή ΙΧ/ταξί.

    ReplyDelete
  18. @ jaga
    Εκτός από το βόλεμα των ιδιωτικών ΙΕΚ και ΚΕΣ, που τώρα θα αποκτήσουν κανονικές "φοιτητικές" παροχές, πάνε να χρυσώσουν το χάπι για την αύξηση 100% στα ταξί.

    Eίσαι ο τέλειος agent provocateur!

    ReplyDelete
  19. Oρισμένοι ΑΛΗΤΑΓΚΟΥΡΕΣ θεωρούν την ΙΕΡΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ, δλδ την ΙΔΙΟΤΗΤΑ του ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ως ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ εξ ου και η ΧΡΟΝΙΟΤΗΣ πολλών, των περισσοτέρων.

    Το μόνο που δεν έχουν ζητήσει ακόμα είναι η "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ" τoυ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ, των Κρατικών ΑΕΙ-ΤΕΙ εννοείται.

    Εμείς οι τω όντι σοσιαλφιλελεύθεροι βαρέως φορολογούμενοι Ελληνες Πολίτες

    ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ

    ότι θα ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ την ΜΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ από έτος σε έτος αυτών που ΧΡΩΣΤΟΥΝ πλέον των 2 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

    και

    ότι ΜΟΛΙΣ οι full-time φοιτητές 4ετούς προπτυχιακής παιδείας συμπληρώσουν 6ετία φοίτησης [και οι part-time 8ετία]

    θα ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΧΙΛΙΑ ΕΥΡΩ ΜΗΝΙΑΙΩΣ εάν θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους!

    PERIOD!

    ReplyDelete
  20. @ Κομφούκιος

    εγώ δε μιλάω με στατιστικά στοιχεία στα χέρια μου, που απορώ αν υπάρχουν για τη χρήση ταξί, ούτε το παίζω επιστήμονας. Μιλάω εκ βιωματικής εμπειρίας, προσωπικής, αλλά και ορισμένων κι εκλεκτών φίλων, που έχουμε επιλέξει να μένουμε στο κέντρο της Αθήνας, γιατί κατ' αυτόν τον τρόπο έχουμε άμεση πρόσβαση σε χρόνο ρεκόρ, και με τα πόδια μάλιστα, στα περισσότερα σημεία ψυχαγωγίας, άθλησης, ενημέρωσης, και εργασίας. Μάλιστα στη δουλειά που με μετρό συνολικό χρόνο από είσοδο σπιτιού μέχρι είσοδο γραφείου κάνω 25 λεπτά, με τα πόδια και shortcuts κάνω 33. Βάσει του πενιχρού μισθού μου (payment per hour) με συμφέρει να περπατάω, συν του ότι καθώς δουλειά γραφείου, προτιμώ το περπάτημα για αναζωγόνηση εγκεφάλου και σώματος. Τεσπα, τα κλέφτες, πουτάνες και ψέφτες να τα λες εκεί που ξέρεις, εσύ που ευαγγελίζεσαι το όχι στη λασπολογία σε προσωπικό επίπεδο.

    ReplyDelete
  21. βιωματικής εμπειρίας > βιωματικής εμπειρίας και προσωπικής επιλογής.

    Δε σε ξέρω δε με ξέρεις, κοίτα να κρίνεις εκεί που σε παίρνει.

    Κι ούτως ή άλλως, αν ενισχύσουμε πολιτικές που προωθούν τη μαζικότερη και αποδοτικότερη σε κόστος και χρόνο λειτουργία των ΜΜΜ ο κόσμος δεν είναι ηλίθιος, θα ακολουθήσει. Όταν μου βάλεις 100 ταξί μπροστά από ένα λεωφορείο όμως και τα 40 λεπτά για γραφείο τα κάνεις 105, τότε ή θα επωμιστείς βραχυπρόθεσμα το κόστος του ταξί (γιατί μακροπρόθεσμα πίστεψε με αν τα πληρώνεις από την τσέπη σου με τα 700 ευρώ θα δημιουργήσεις λύσεις) ή θα είσαι πιο ξύπνιος και θα βρεις άμεσα εναλλακτικές λύσεις (περπάτημα, ποδήλατο κλπ.) μέχρι να σπάσεις το πόδι σου από τα μη υπάρχοντα πεζοδρόμια ή από τους απρόσεκτους, νευρικούς και τσαμπουκάδες οδηγούς. Ή αν δε θες να πεθάνεις από το κάρβουνο των εξατμίσεων επίσης.

    ReplyDelete
  22. Το καλοκαίρι επίσης περπατάω μόνο στην επιστροφή από τη δουλειά, γιατί κάνει ζέστη, ιδρώνω πολύ και δεν θα ήμουνα δυστυχώς ευπαρουσίαστος στη δουλειά, καθώς δύο κοστούμια ταχω και η δουλειά του Business Executive 700euros απαιτεί και προσεγμένο ντύσιμο.

    ReplyDelete
  23. @ 1+1

    έμμεσα απαντάω και σε σένα. Βγάλε τα σπασμένα σου όσο θέλεις, αλλά τα ρουσφέτια εδώ μέσα δεν περνάνε. Βάλτο καλά στο μυαλό σου.

    @ Γ700

    Εύχομαι να μην αφήσετε το θέμα να περάσει έτσι. Τέτοια θέματα σηκώνουν offline ακτιβισμό. Αφορούν όλους μας.

    ReplyDelete
  24. Από το

    ΔIKTYO Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ.

    Για λίγες ψήφους στην Κομοτηνή;

    ΝΤΡΟΠΗ

    ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΧΡΟΝΩΝ
    Διαλύθηκε με τη μία το θεμέλιο της συγκοινωνίας, η προτεραιότητα των λεωφορείων



    (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΣΤΙΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΛΩΡΙΔΕΣ)

    9/4/2009

    Το Δίκτυο Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ. (Για την Δημόσια Συγκοινωνία και την Βιώσιμη Κινητικότητα) καταδικάζει απερίφραστα την πρωτοφανή και εκτός πάσης λογικής απόφαση του Υπουργείου Μεταφορών για ελεύθερη είσοδο των ταξί στις λεωφορειολωρίδες, έστω και με τον τρόπο με τον οποίο εξαγγέλθηκε το μέτρο (ως δοκιμαστικό πριν ληφθούν τελικές αποφάσεις για την οριστικοποίησή του και ισχύον μόνο για τις εκτός δακτυλίου λεωφορειολωρίδες και μονάχα για έμφορτα ταξί).

    Θεωρούμε το μέτρο αυτό σαν ένα μεγάλο πισωγύρισμα σε σχέση με τις θετικές εξελίξεις και κατακτήσεις της Δημόσιας Συγκοινωνίας τα τελευταία 10 χρόνια, σε μια μητροπολιτική περιοχή όπως αυτή της Αθήνας που μαστίζεται κατ’εξοχήν από το κυκλοφοριακό πρόβλημα, το νέφος και την πολύμορφη υποβάθμιση της ποιότητας ζωής.

    Η απόφαση αυτή βρίσκεται σε κατάφωρη αντίθεση με την πάγια ακολουθούμενη πολιτική των τελευταίων τουλάχιστον 20 ετών, που είχαν ακολουθήσει όλοι οι προκάτοχοι του κ. Ευρ. Στυλιανίδη υπουργοί. Πάρθηκε χωρίς καμμία δημόσια διαβούλευση με τους συναρμόδιους συγκοινωνιακούς, πολιτικούς, επιστημονικούς και κοινωνικούς φορείς (ΟΑΣΑ, Τοπική Αυτοδιοίκηση, ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΟΚΕ, Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, ΤΕΕ, ΕΜΠ, Δίκτυο Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ. κλπ). Δεν πιστεύουμε ότι χρειάζεται καμμία δοκιμαστική εφαρμογή για να αποδείξει το αυτονόητο, ότι ένα τέτοιο μέτρο θα συμβάλει στην υποβάθμιση των λειτουργικών χαρακτηριστικών (μέση ταχύτητα, επίπεδο εξυπηρέτησης κλπ) των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) και άρα στην απαξίωσή τους και την μείωση της επιβατικής τους κίνησης, πολύ περισσότερο που υπάρχει η κτηθείσα εμπειρία από την αποτυχημένη εφαρμογή του μέτρου στην Θεσσαλονίκη.

    Πράγματι η εφαρμογή του μέτρου στη Θεσσαλονίκη είχε σαν αποτέλεσμα την μείωση στο μισό της μέσης ταχύτητας των λεωφορείων και τον διπλασιασμό του χρόνου διαδρομής τους, την απώλεια δρομολογίων σε σημαντικό ποσοστό και την μείωση της επιβατικής κίνησης κατά 30%. Στην Αθήνα που ο αριθμός των ταξί είναι όχι απλά κατά πολύ μεγαλύτερος, αλλά ο μεγαλύτερος της Ευρώπης (αναλογικά με τον πληθυσμό της πρωτεύουσας), οι δυσμενείς επιπτώσεις στην λειτουργία των ΜΜΜ αναμένεται να είναι πολλαπλάσιες. Ειδικά αν συνεκτιμηθούν η ελλιπής αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων και το περιορισμένο του δικτύου τους, καθώς και οι γενικότερες κυκλοφοριακές συνθήκες.

    Οσον αφορά το μέτρο της αύξησης των κομίστρων του ταξί, είναι ένα μέτρο που κατ’αρχήν βρίσκεται στην σωστή κατεύθυνση, δεδομένου ότι το ταξί θα πρέπει, αζημίως για τους ιδιοκτήτες του, να πάψει να παίζει τον ρόλο της παρασυγκοινωνίας και να βρεί τον πραγματικό χαρακτήρα του. Θα πρέπει κατόπιν σχετικών μελετών να θεσπιστεί μία σταθερή σχέση μεταξύ του κομίστρου της Δημόσιας Συγκοινωνίας και του κομίστρου του ταξί, που να διασφαλίζει αυτόν τον χαρακτήρα.

    Χρειάζονται βέβαια και άλλα μέτρα για την βελτίωση της παρεχόμενης εξυπηρέτησης από τα ταξί, που θα πρέπει ενδεχομένως να αντιμετωπιστούν (επιμόρφωση και έλεγχοι, προδιαγραφές ποιότητας, κλιματισμός των οχημάτων, οργάνωση των σταθμών ταξί – πιάτσες, γενίκευση της ραδιοεπικοινωνίας – ραδιοταξί και της χρήσης GPS, μέτρα για την ασφάλεια των οδηγών ταξί, πάταξη της πειρατείας, της επιλογής μίσθωσης κ.ο.κ.), ώστε η ποιότητα εξυπηρέτησης από τα ταξί να προσεγγίσει τα δυτικοευρωπαικά πρότυπα. Παρεμπιπτόντως, όλες οι ταμειακές μηχανές για τις οποίες έγινε τεράστιος ντόρος είναι ήδη ξεχασμένες στα ντουλαπάκια των ταξί

    ReplyDelete
  25. Η απόφαση του Υπουργού κύριου Στυλιανίδη είναι στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση από αυτή του προκατόχου του Υπουργού Μεταφορών κυρίου Κωστή Χατζηδάκη ο οποίος σε πείσμα των συντεχνιών και μετά την κατακραυγή από τη G700 και άλλες ομάδες της κοινωνίας των πολιτών και απλούς πολίτες, προχώρησε με τη μεταμεσονύχτια λειτουργία του μετρό βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής στην πόλη της Αθήνας.

    ReplyDelete
  26. Jack Herrer «βγάλε τα σπασμένα σου», τα «ρουσφέτια», «εδώ μέσα»;; Δεν σε καταλαβαίνω όσο και αν προσπαθώ, αλλά πιθανόν να μην έχει και πολύ σημασία μιας και το είπες για να το πεις και όχι για να γίνεις αντιληπτός, συχνό φαινόμενο, καθώς στα σημεία των καιρών είναι και ο διάλογος εν μονολόγω.
    Άλλωστε δεν γράφω και κάπου ότι διαφωνώ ή συμφωνώ με το εν λόγω μέτρο για να παίρνεις στάση απέναντί μου.

    Πάντως μιας και όλοι παίρνουν θέση να δηλώσω και εγώ με την σειρά μου ότι διαφωνώ.

    ReplyDelete
  27. 1+1, σχετικά με Βούλγαρη. Πρόκειται για έναν εξαιρετικά πράο και ευγενικό άνθρωπο, με ήπιο τρόπο γραφής, ο οποίος για να γράψει τόσο αιχμηρά και καταγγελτικά σήμερα πάει να πει ότι βγήκε στην κυριολεξία έξω από τα ρούχα του. Σε κάθε περίπτωση η πολιτική παχυδερμία είναι χαρακτηρισμός που αφορά στην πολιτική συμπεριφορά του εν λόγω υπουργού και όχι στην προσωπική συμπεριφορά του ως ανθρώπου. Τον χαρακτηρίζει ως προς τον τρόπο που επιτελεί το δημόσιο ρόλο του και όχι προσωπικά.

    Το θέμα εδώ είναι ένα κατά την άποψή μας. Ότι στην πόλη της Αθήνας προτεραιότητα πρέπει να έχουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και οι πεζοί και ό,τι μεταρρύθμιση γίνεται στις συγκοινωνίες πρέπει να εξυπηρετεί πρωτίστως αυτή την προϋπόθεση.

    ReplyDelete
  28. Με την όπισθεν στους λεωφορειόδρομους

    Του Πάσχου Μανδραβέλη

    Υπάρχει λόγος να σπαταλούν οι εργαζόμενοι περισσότερες ώρες ημερησίως για να γίνει το χατίρι μιας συντεχνίας;

    Ένα από τα πολλά παράπονα για το ΠΑΣΟΚ -που το πλήρωσε το 2004- είχε να κάνει και με τους λεωφορειόδρομους. Όπως κάθε μέτρο εκσυγχρονισμού δημιουργούσε πολλούς δυσαρεστημένους. Πρώτοι ήταν οι ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί, οι οποίοι αντέδρασαν δυναμικά: έκλεισαν πολλάκις το κέντρο της Αθήνας, προπαγανδίζοντας ότι το μέτρο τους αφαιρεί πελάτες. Δεύτεροι ήταν οι οδηγοί αυτοκινήτων, οι οποίοι δυσφόρησαν διότι μία λωρίδα λιγότερη για τα Ι.Χ. στους δρόμους σήμαινε περισσότερη ταλαιπωρία για τους ίδιους. Και τρίτοι ήταν οι σώφρονες. Αυτοί δεν λογάριαζαν πολιτικό κόστος και αιτιολογημένα ισχυρίζονταν ότι το μέτρο ήταν μεν θετικό, αλλά ήταν λίγο. «Οι λεωφορειόδρομοι», έλεγαν, «έπρεπε να εξαπλωθούν ταχύτατα παρά την κοινωνική δυσφορία και τις συντεχνιακές αντιδράσεις».

    Τελικά, και παρά τις γκρίνιες, το μέτρο πέρασε για να αποδειχθεί ότι οι συγκοινωνιολόγοι είχαν δίκιο. Η ταχύτητα των λεωφορείων διπλασιάστηκε: από τα 7 χλμ./ώρα κατά μέσον όρο στο κέντρο, φτάνει στους λεωφορειόδρομους τα 15 χλμ./ώρα. Ο στόχος, όμως, που δεν επιτεύχθηκε και δημιούργησε και δικαιολογημένες γκρίνιες, ήταν τα 23 χλμ./ώρα και ορθώς επεσήμανε στο προεκλογικό της πρόγραμμα, του 2004, η Νέα Δημοκρατία: «η ανεπαρκής λειτουργία των λεωφορειολωρίδων... κρατάει καθηλωμένο το επίπεδο λειτουργίας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς». («Χάρτα της Καθημερινότητας» σελ. 8)

    Αλλά πάλι το μέτρο ήταν καινούργιο και εκτός από τις κοινωνικές και συντεχνιακές αντιδράσεις που έπρεπε να καμφθούν, χρειαζόταν χρόνος για να επισημανθούν και να διορθωθούν οι ατέλειες. Χρόνο που είχε άπλετο η νέα κυβέρνηση...

    Η αλήθεια είναι ότι όχι μόνο δεν διορθώθηκαν οι ατέλειες -λόγω ελλιπούς αστυνόμευσης και των λεωφορειόδρομων- αλλά το μέτρο άρχισε από πέρυσι να ξηλώνεται. Ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη, όπου επετράπη η είσοδος των ταξί στους λεωφορειόδρομους και αυτομάτως η συμπρωτεύουσα επέστρεψε στο παρελθόν: η ταχύτητα των λεωφορείων μειώθηκε πάλι κατά 50,8%. Προχθές, ο υπουργός Μεταφορών αποφάσισε να αφήσει τα ταξί να μπαίνουν και στους λεωφορειόδρομους της Αθήνας.

    Εντάξει! Εκλογές έρχονται, αλλά τα οφέλη των λεωφορειόδρομων δεν ήταν μόνο συγκοινωνιακά. Μια σημαντική παράμετρος που ελάχιστα συζητήθηκε ήταν ότι είχαμε ένα μέτρο κοινωνικής δικαιοσύνης. Μέσα Μαζικής Μεταφοράς χρησιμοποιούν οι πολλοί μη έχοντες και κατέχοντες για να πάνε στη δουλειά τους και οι λεωφορειόδρομοι τους έδωσαν μια μικρή ανάσα στη δύσκολη καθημερινότητά τους.

    Αυτό το ξέρει ο πρωθυπουργός. Μιλώντας το 2003 στο Περιστέρι επεσήμανε ότι «ο μέσος πολίτης του Λεκανοπεδίου σπαταλά μιάμιση ώρα ημερησίως στις μετακινήσεις του. Συνολικά, χάνεται μία εργάσιμη ημέρα την εβδομάδα, δυο φορές η ετήσια άδειά μας» (1.11.2003).
    Υπάρχει λόγος τώρα να σπαταλούν οι εργαζόμενοι περισσότερες ώρες ημερησίως για να γίνει το χατίρι μιας συντεχνίας;


    Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Καθημερινή» στις 10.4.2009

    ReplyDelete
  29. By the way, στις πρώτες πρωινές ώρες το Χ95 χρειάζεται ακριβώς 40 λεπτά γιά τα 34 χιλιόμετρα από την Πλατεία Ρηγίλλης (στάση μπρος από το Βυζαντινό Μουσείο) μεχρι το Βενιζέλος.

    Σε ώρες αιχμής, που συνήθως φθάνω, απαιτούνται 55 λεπτά γιά την αντίστροφη διαδρομή (Βενιζέλος - Μέγαρον Σταθάτου) και οι απώλειες σημειώνονται κυρίως στις Αλβανικές (λόγω οικοδομικής αναρχίας όπως τις αποκαλώ) περιοχές ήτοι Κάντζα, Αλμυρά Νερά κλπ.

    ΚΑΙ μόλις 3.20 ευρώ.

    ΠΑΝΤΩΣ, δεν ξέρετε τι ηδονή βιώνω το χάραμα όταν με παρακαλάνε οι ταξιτζήδες. Στέκομαι μπροστά από το στέγαστρο της στάσης και σταματούν όλοι οι αληταράδες γιά να πάρουν το αγώγι, τι φανάρια αναβοσβήνουν, τι... τι.... τι

    και

    το ΤΙ ακούνε,

    το ΤΙ ακούνε,

    το ΤΙ ακούνε,

    Οργασμική εμπειρία

    ReplyDelete
  30. ΔΙΟΤΙ όπως έχουμε πει επανειλημμένα, στην ζούγκλα δεν λες, "Κύριε λέων σας παρακαλώ μη με φάτε".

    Στον Λαλιώτη (Αρβανίτη κατά Σπυρίδωνα Τρικούπην) μιλάς πάντα στην Λαλιωτική. Την μόνη γλώσσα που καταλαβαίνει.

    Αλλά εσείς είστε φελλοί.

    ReplyDelete
  31. Η απόφαση του Υπουργού κύριου Στυλιανίδη είναι στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση από αυτή του προκατόχου του Υπουργού Μεταφορών κυρίου Κωστή Χατζηδάκη

    Oπως έχουμε πει επανειλημμένως, ο Χατζηδάκης είναι ΑΤΟΜΟ ΕΠΙΠΕΔΟΥ!!

    PERIOD

    ReplyDelete
  32. Στην Ελλάδα όλα γίνονται στο πόδι και πάντα γιά το φαίνεσθαι.

    Η διαφορά μεταξύ Στυλιανίδη και Χατζηδάκη είναι ότι ο 2ος είναι πιο PR oriented από τον 1ο.
    Επί της ουσίας και οι δύο, 0+0=0.

    Ο χώρος των ΤΑΞΙ είναι άλλο ένα γκέτο αναρχίας. 2-3 νονοί και πολλοί μεροκαματιάρηδες που δουλεύουν ως επι το πλείστον ανασφάλιστοι (προ μηνός σε έλεγχο δεν βρέθηκε το 80% των οδηγών ανασφάλιστο?)

    Στην Ελλάδα τιμωρείται η άρνηση μίσθωσης ΑΝ ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.
    Τα ραδιοταξί κάνουν ραδιο-επιλογή πελάτη- κύρωση καμία.

    Στην Ελλάδα υπάρχουν κρυφές χρεώσεις. Τόσα από αεροδρόμιο, τόσα από λιμάνι, τόσα γιά λιμάνι, τόσα για αποσκευή >10 Kg (ζυγαριά είσαι ρε μεγάλε?)

    Την καθημερινότητα την ξέρουμε όλοι. Αυτό που δεν ξέρουμε είναι ότι μέχρι πρόσφατα καταγγελίες δεν γινόταν στην Αστυνομία αλλά στον ΣΑΤΑ !!
    Εβαλαν δηλαδή το λύκο να φυλάει τα πρόβατα....

    Τι θα έκανα εγώ αν ήμουν ΥΜΕ ?
    1- Θα συνέδεα το κόμιστρο με την τιμή των καυσίμων με τρόπο ώστε να αυξηθεί η ταρίφα
    2- Θα έκανα υποχρεωτικά τα ταξίμετρα που δίνουν αποδείξεις
    3- Θα αυξανα τη "σημαία"
    4- Θα όριζα ανώτατη ηλικία οχήματος ΤΑΞΙ τα 5 έτη
    5- Θα καταργούσα όλα τα "εξτρα"
    6- Και φυσικά θα απαγόρευα την ερώτηση "που πάτε?" στα ραδιοταξί

    Και πάνω απ' όλα ξέρετε τι θα έκανα ? Ανασχεδιασμό των δημόσιων μεταφορών

    Γιατί το κέντρο της Αθήνας να διασχίζεται από 70 γραμμές ΕΘΕΛ και 10 ΗΛΠΑΠ ?
    Γιατι να υπάρχει εξπρές λεωφορέιο γιά αεροδρόμιο από Σύνταγμα ΚΑΙ από Εθ. Αμυνα ?
    Γιατί στη Μεσογείων 25 γραμμές κανουν κοινή διαδρομή και στην Κηφισίας άλλες τόσες ?

    κλπ κλπ

    γι' αυτό λέω ότι για το φαίνεσθαι είναι όλα αυτά. Επιφανειακά....

    ReplyDelete
  33. @ ser

    Aν υπάρχει μιά Γραμμή που είναι ακόμα ΚΑΙ στις 4 το πρωί ασφυκτικά γεμάτη και αποτελεί succes fou είναι το Χ95.

    ReplyDelete
  34. κομφούκιε
    δεν αντιλέγω. Ομως είναι ΠΕΡΙΤΤΟ να εχεις 2 γραμμές απο Εθ. Αμυνα-> Αεροδρόμιο.

    Αρκεί η γραμμή Συνταγμα-Αεροδρόμιο

    ReplyDelete
  35. Oι τιμές των ΤΑΞΙ στην Ελλάδα είναι οι ίδιες με αυτές στην Νέα Υόρκη, όπου απαγορεύεται αυστηρώς η άγρα και μεταφορά επί πλέον πελατών.

    Κάτι το οποίο δεν είναι καθόλου πρακτικό. Προτιμώ να μοιραστώ το ταξί, ώστε να είναι πιο εύκολο να βρω ταξί και να φτάσω γρηγορότερα εκεί που θέλω και να βγάλει και ο ταξιτζής κάτιο παραπάνω.


    Πρακτικότητα και ταχύτητα χρειάζονται τα μέσα μαζικής μεταφοράς (και χαμηλότερες τιμές, εάν είανι δυνατόν), όχι επιτροπές και φιλοσοφίες.

    ReplyDelete
  36. Mα έτσι ξεκίνησαν όλα στην Ελλάδα. Να τους αφήσουμε να πάρουν και δεύτερο και τρίτο πελάτη γιά να βοηθήσουμε το κυκλοφοριακό

    ΚΑΙ ΕΤΣΙ

    καταντήσαμε όπου είμαστε!!!!!!!!!!

    Προ καιρού μπήκα σε ένα ταξί στην Ευελπίδων, έβρεχε. Είχε μέσα 2 κυρίες. Πήγαμε την πρώτη στο Ψυχικο, την δεύετερη στην Κατεχάκη. Με άλλα λόγια, πήγα στην Πλατεία Ρηγίλλης μέσω Ορεινής Μακεδονίας

    και η χρέωση 15 ευρώ!!!!!!!!!!!!

    ΚΑι του ευχήθηκα 15 να είναι οι ωρες του!

    ReplyDelete
  37. Συμφωνώ και επαυξάνω.

    'Εχω ορκιστεί να μην ξαναμπω σε ταξί στην Ελλάδα. Ακόμα κι αν χρειαστεί να περπατήσω μέχρι την κόλαση!!!

    Ταξιτζήδες στην Ελλάδα = τραμπούκοι και απατεώνες.

    ReplyDelete
  38. H προσωπική μου αίσθηση είναι ότι ο Λαός έχει αρχίσει να αντιλαμβάνεται την διεθνή οικονομική συγκυρία.
    Τώρα, ίσως, κολλάει το σίδερο γιά να περάσουν οι Κυβερνήσεις μέτρα που είναι δίκαια, αλλά εχουν μεγάλο πολιτικό κόστος.

    Αλλά ουδέν θα επιτευχθεί χωρίς συναίνεση του πολίτη. ΚΑΙ προκειμένου να αποσπάσουν αυτή την συναίνεση σε και γιά θυσίες, πρέπει να δώσουν στον Ελληνα την αίσθηση ειλικρινούς διάθεσης μέσα από πειστικές χειρονομίες. Παραδείγματος χάριν, η ρύθμιση της λειτουργίας των ταξί με, όπως είπε ο ser, ταξίμετρα εφοδιασμένα με αυτόματη εκτύπωση αποδείξεων και η τιμωρία των παρανομούντων,

    θα έστελνε αμέσως ένα μήνυμα στον Ελληνικό Λαό.

    ΟΜΩΣ, εκτός από τον κύριον κύριον Σημίτη που αντιπαθούσε και αντιπαθεί την τάξη των ταξιτζήδων, όλοι οι πολιτικοί και ιδίως η ΣΥΜΜΟΡΙΑ του 81, είναι οι

    Π Ρ Ο Σ Τ Α Τ Ε Σ τους.

    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ του 81 ΥΠΕΘΑΛΨΕ αυτήν την κατάσταση και επειδή η ΝΔ θέλει ΚΑΙ αυτή 1/4 έως 1/3 του χρόνου εξουσίας, σου λέει, "Γιατί να βγάλω εγώ το φίδι από την τρύπα".

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
    Το ΠΑΣΟΚ κατέστρεψε την Ελλάδα σπέρνοντας ΑΠΑΤΗ εν ονόματι του ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΥ και των ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ. Τώρα θερίζουμε ΛΑΜΟΓΙΟΥΣ.

    ReplyDelete
  39. Εάν ο Καραμανλής έπαιρνε ΕΝΑ,έστω ΕΝΑ, σωστό μέτρο θα θριάμβευε στις εκλογές του Ιουνίου.Είναι φοβερό το πως αυτός ο άνθρωπος δεν μπορεί να μοιράσει σε δυό γαιδούρια άχυρο.Αρχισα να τον συμπαθώ γι'αυτή του την αναπηρία.Και είναι το μόνο για το οποίο θα μπορούσε να ασχοληθεί κανείς μαζί του.Βλέπω και το ΓΑΠ, τελευταία, να τον αντιμετωπίζει με την ευαισθησία που αντιμετωπίζει όλα τα μειονεκτούντα άτομα.Ακόμα και την πρωθυπουργία αρνείται σε μια προσπάθειά του να συμπαρασταθεί στον πάσχοντα συντεχνίτη του.

    ReplyDelete
  40. Μιλάω για τις Ευρωπαικές εκλογές.Βουλευτικές ΔΕΝ θα γίνουν,παρά του ότι είναι επιβεβλημένες, για λόγους οικονομικούς, πολιτικούς, κοινωνικούς και Εθνικούς.
    θα τη βγάλουμε αρκετούς μήνες, ακόμη αραχτοί, ρίχνοντας "άπλετον φώς" σε κάθε πικραμένο.Αρκετά απέδοσε η πολιτική του "βάζουμε το μαχαίρι βαθειά στο κόκκαλο".

    ReplyDelete
  41. Θα σαπίζουμε για αρκετούς μήνες ακόμα.

    ReplyDelete
  42. Το φαινόμενο του Αμπχάζιου νεαρού, δολοφόνου και αυτόχειρα, για μια ακόμη φορά, προσπαθούν να το εξηγήσουν με ψυχιατρικούς όρους.Αυτή η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ιατρικοποίηση και ψυχιατρικοποίηση της βίας τροφοδοτεί και παράγει βία.
    Τη λεκτική βία, που ασκεί, ας πουμε ο Κομφούκιος, στους ταξιτζήδες, με πολύ ευρηματικούς χαρακτηρισμούς,θα το λέγαμε άρρωστη συμπεριφορά;

    ReplyDelete
  43. Θα πρότεινα στο Κομφούκιο να φτειάξει ένα κατάλογο χαρακτηρισμών λεκτικής βίας και να μας μοιράσει αντίγραφά του.Ετσι κάθε φορά που ένας οδηγός ΤΑΧΙ θα τα βάζει μαζί μας θα τρώει όλο το κατάλογο στη μούρη.

    ReplyDelete
  44. "Τείχος θα χωρίζει πλούσιους και φτωχούς
    Σάββατο 11 Απριλίου

    ΜΠΟΥΕΝΟΣ ΑΪΡΕΣ.

    Σφοδρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην Αργεντινή η απόφαση του δημάρχου του Σαν Ισίδρο να υψώσει τείχος προκειμένου να χωρίσει τις πλούσιες από τις φτωχές περιοχές. Ο δήμαρχος του αριστοκρατικού προαστίουΓκουστάβο Ποσέεανακοίνωσε την πρόθεσή του να φτιάξει ένα τείχος άνω του 1,5 χλμ. σε μήκος, προκειμένου να καταπολεμήσει την ανασφάλεια που νιώθουν οι πολίτες. Η εγκληματικότητα έχει αυξηθεί σημαντικά στην Αργεντινή- ιδιαίτερα στο Μπουένος Αϊρες των 12 εκατομμυρίων κατοίκων- το τελευταίο διάστημα, λόγω και της οικονομικής κρίσης"

    ReplyDelete
  45. «Δεν έχω πλέον λόγο να συνεχίσω να ζω. Δυστυχώς για εσάς, είμαι πολύ εγωιστής για να φύγω και να σας αφήσω να ζήσετε τις γαμημένες ζωές σας. Πριν πεθάνω θα σας στερήσω ότι πολυτιμότερο έχετε. Δεν έχω σεβασμό για την ανθρώπινη ζωή. Φτύνω κατάμουτρα στην «αξιοπρέπεια» και την «τιμή» σας και σε ότι έχετε ιερό. Έχω πάρει την απόφασή μου και δεν πρόκειται να κάνω πίσω. Οποιοσδήποτε βρεθεί μπροστά μου το πρωί της 10ης Απριλίου 2009 γίνεται άμεσα στόχος - δεν θα υπάρξει καμία διάκριση στην ηλικία, το φύλο ή την καταγωγή εκείνων που θα δολοφονήσω, για εμένα είστε όλοι σκουπίδια. Θα σας σκοτώσω γιατί έτσι γουστάρω και θα φροντίσω να το ευχαριστηθώ όσο περισσότερο γίνεται. Για τους περισσότερους απο εσάς μπορεί να ακούγομαι παρανοϊκός, εγκληματίας ή δολοφόνος... Κάνετε λάθος, εσείς είστε τα νοητικώς στερημένα θρασύδειλα εγκληματικά καθάρματα που βρίζουν υπό την κάλυψη της ανωνυμίας, της ιδιότητας του καθηγητή ή των πολυάριθμων παρεών. Μέχρι στιγμής δεν έχω εισπράξει τίποτα άλλο παρά την απόρριψη και την ύβρη των γύρω μου. Σας τα επιστρέφω με την υπόσχεση να περάσετε τις τελευταίες στιγμές σας παρακαλώντας για την ελεεινή και τρισάθλια ζωή σας - σύντομα θα δείτε πως είμαι άνθρωπος που τηρεί τις υποσχέσεις του... Δεν είμαι αναγκασμένος να δώσω περαιτέρω εξηγήσεις για τις πράξεις μου. Δεν έχω γνωρίσει παρά ένα άτομο που να αξίζει σαν άνθρωπος και με την οποία πίστευα πως είχα ερωτευτεί. Νιώθω πολύ άσχημα που με απέρριψε και ελπίζω πως με ότι κάνω την Παρασκευή θα αλλάξει γνώμη για μένα».

    Αυτό ήταν το σημείωμα που άφησε ο Δημήτρης Πατμανιδης - σε παγκάκι που κάθησε μετά τις επιθέσεις και στο προφίλ που διατηρούσε στο myspace - προτού στρέψει το όπλο προς το κεφάλι του και αυτοτραυματιστεί θανάσιμα. Εν τω μεταξύ, το προφίλ του νεαρού δράστη στο myspace, στο οποίο είχε ανεβάσει προσωπικές φωτογραφίες και κείμενα, διαγράφηκε.
    ----------------------
    Πολύ καλογραμμένο κείμενο,που θα το ζηλεύαμε πολλοί απο μας.Δείχνει άνθρωπο πολύ διαβασμένο και πολύ "μορφωμένο" για την ηλικία του.
    Στους υπαρξιακούς του προβληματισμούς και όχι στην ψυχιατρική θα πρέπει να αναζητηθεί μια κάποια εξήγηση για το αποτρόπαιο έγκλημα.ΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ.ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ.ΧΩΡΙΣ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΑ.ΧΩΡΙΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΗΡΩΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.

    ReplyDelete
  46. Δύο φοβερά διαρθρωτικά μέτρα πήρε η κυβέρνηση την τελευταία Εβδομάδα για την αντιμετώπιση της κρίσης.
    1.Επιδότηση του κόστους αγοράς της Καγιέν.
    2.Επιδότηση ΚΑΙ διευκόλυνση των ταξιτζήδων να χρησιμοποιούν τις λεωφορειολουρίδες για να μην μπορούν τα ΜΜΜ να κυκλοφορούν ελεύθερα.

    ReplyDelete
  47. Ενώ,η κυβέρνηση, θα έπρεπε να μην ασχολείται με την τιμολογιακή πολιτική ούτε της τιμής των αυτοκινήτων ούτε των κομίστρων των ΤΑΧΙ.Αλλά με την απελευθέρωση της Αγοράς απο τους προστάτες.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ.Αντί αυτών προστατεύουν τους προστάτες.
    ΛΕΦΤΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ.

    ReplyDelete
  48. ego leo na kleisei to kentro sta ix, na kleisei oli i ermou kai i athinas, na mpoainoyn mono epaggelmatika tis agoras, na mpoun diodia stis alles perioxes tsouxtera, i oti allo den ksero, ta taxi na ginoyn opos leei o ser ki o komfoukios. Athens City exthriki sta ix oudeteri me ta taxi, filiki sta mesa mazikis metaforas.

    ReplyDelete
  49. @ parmenides
    NAI, εντυπωσιάστηκα και γω. Συγκλονίστηκα Παρμενίδη.

    Στην ανάλογη περίπτωση, στας Αμερικάς, ένας νεαρός σκότωσε τρεις αστυφύλακες, διότι εκπροσωπουν την Εξουσία δλδ τον κύριον Πρόεδρον των ΗΠΑ, κ. Β Obama [the Chimp, όπως το αποκαλούσε], που θα του έπαιρνε τα όπλα.

    Διαταραγμένες προσωπικότητες ΚΑΙ οι δύο:
    Ο ένας γεννημένος παρανοϊκός, θρησκόληπτος born-again Evangelical Christian, μισαλλόδοξος, ρατσιστής, homophobic, "pro-Lifer", ακροδεξιός, προϊόν της κουλτούρας του ΜΙΣΟΥΣ και της ΒΙΑΣ των Nεο-HITLERΙΑΝ commentators του FOX Channel, Bill O' Reilly και Glenn Beck που είναι αμφότεροι επαγγελματίες-χριστιανοπατριώτες, by-products των liaisons dangereuses (επικινδύνων σχέσεων) του Ronald Reagan με την Moral Majority (Hθικήν Πλειοψηφίαν) του Jerry Falwell και την Christian Coalition (Χριστιανική Συμμαχία) του Pat Robertson;

    O άλλος προϊόν μιάς κουλτούρας άσκοπης, νιχιλιστικής και αλόγιστης βίας-passatempo: "Βία διά την Βίαν". Πληροφορούμαι ότι στο Μενίδι, όπου ζουν κυρίως οι Ελληνο-Ρωσοπόντιοι, άλλοι Παρευξείνιοι και Ρόμα, κυκλοφορία στους δρόμους μετά τις 6 το απόγευμα ισοδυναμεί με vivere pericolosamente, δλδ ζην επικινδύνως.

    ReplyDelete
  50. Chimp συντομογραφία του chimpanzee.

    Φαντασθείτε ότι υπάρχουν περί τα 20 εκατομμύρια Αμερικανών (δλδ ~7% του Λαού) που αποκαλούν τον Πρόεδρό τους ανοικτά, ωμά, απερίφραστα και, συχνά, με bumper stickers, χιμπαντζή.
    Η αποθέωσις του ρατσισμού.

    ReplyDelete
  51. καλησπερα.
    Στην ερώτηση ‘Θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων?’
    η απάντηση: -"Παρτε τα αρχίδια μου"
    θεωρείται θετική ή αρνητική?

    ReplyDelete
  52. Περί ΜΜΜ το σχόλιο, ένα θέμα που δεν θίξατε, αν και το περίμενα...

    Οι σοφοί εγκέφαλοι του υπουργείου μεταφορών, κανόνισαν να κάνουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, τα έργα στο Μετρό και στον ΗΣΑΠ. Ετσι από τη μιά διακόπηκε το Μετρό από Αεροδρόμιο έως Εθνική άμυνα, και από την άλλη η κυκλοφορία στον ΗΣΑΠ διεξάγεται ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΑΡΓΑ, με διακοπές και διαλείψεις. Φυσικά οι επιβάτες του Μετρό μετεφέρθησαν στον ΗΣΑΠ γιά να εξυπηρετηθούν αλλά οι συρμοί του ΗΣΑΠ αραίωσαν, με αποτέλεσμα να περνούν χωρίς να παίρνουν επιβάτες. Ετσι, η διαδρομή, με οιοδήποτε συνδυασμό ΜΜΜ (όλους τους δοκίμασα, συμπεριλαμβανομένων του προαστειακού αλλά και λεωφορείων) από εκεί που μένω προς την εργασία μου στον Πειραιά έγινε από 1 ώρα περίπου, 1 ώρα και 55 λεπτά, και φυσικά κατέληξα να ξαναχρησιμοποιήσω ΙΧ μετά από πολλά χρόνια που είχα εγκαταλείψει τη χρήση του διότι ο χρόνος μετάβασης ήταν ο ίδιος με τα ΜΜΜ. Και ας έρθει ο οιοσδήποτε σοφός να με πείσει να ξαναχρησιμοποιήσω ΜΜΜ κάτω από αυτές τις συνθήκες....

    ReplyDelete
  53. και ο lebowski να αφήσει τις εξυπνάδες από το Λονδίνο. Ας έρθει εδώ και τα ξανασυζητάμε...

    ReplyDelete
  54. Aρχισαν τώρα τα έσχατα των εσχάτων των βρωμοπόδαρων χωρικών να δηλώνουν στο facebook θαυμαστές της G700!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και μου λέει το facebook, "Γίνε και συ θαυμαστής του G700".

    Τώρα μου δείχνει (τo facebook) ένα άλλο arch-εκπρόσωπο της ΠΟΔΑΡΙΛΑΣ, τον Σκανδαλίδη να δηλώνει θαυμαστής της G700.
    Πολύ άντρας και μαγκας ο λεβέντης από το καρπουζονήσι.

    ΗΤΑΝ πριν περίπου 6 χρόνια, Παραμονή Πρωτοχρονιάς, το μεσημέρι. Ημουν σαν τη καλή χαρά, en forme, και η πάρλα σύννεφο. Συνόδευα δυό κυρίες, μιά συμβουλο πρωθυπουργού εν ενεργεία και μιά κόρη πρώην πρωθυπουργού. Μαζί μας ήσαν και άλλα τέσσαρα-πέντε άτομα. Είχαμε κλείσει τραπέζι στο Deals, στο Νέο Ψυχικό.

    Φθάνουμε στην ώρα μας και περιμένουμε να μας οδηγήσουν στο τραπέζι. Ξαφνικά, βιώνουμε μιά αναστάτωση, μιά βαβούρα. Βλέπουμε να καταφθάνει μιά χονδροειδής BMW [ιδιοκτησίας του Λαού ενοοείται, αφού ο ιδιοκτήτης της ουδέποτε δούλεψε].

    Την οδηγούσε ο ίδιος ο βλαχο-μπαρόκος. Την ΣΤΑΘΜΕΥΕΙ, μάρτυς μου ο Θεός, ΚΑΤΑΜΕΣΙΣ της οδού. Βγαίνει, συνοδεύοντας μιά Οτάνα - ξέρετε σαν αυτές με το bouffant hairdo, stiletto shoes και μελιτζανί νύχια, ένα πόντο έξω.

    Μπουκάρει, μέσα στο μαγαζί, χαιρετούρες κλπ. Προφανώς είχε κάποιου είδους σχέσεις με τον μαγαζάτορα .........

    Πάει και κάθεται σε τραπέζι 8 θέσεων (το δικό μας) με την Οτάνα.
    Αρχοντόπαιδο, ε;;;

    Θα μου πείτε ΚΑΦΡΟΣ και ο μαγαζάτορας. Ασφαλώς!!!
    Αλλωστε, όλοι οι καταστηματάρχες της Αθήνας, του χώρου της διασκέδασης εννοώ, είναι μέλη του demi-monde ή του υποκόσμου.

    ΚΑΠΟΤΕ, ετηρούντο έστω τα προσχήματα.

    Οι ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ κάνουν την ΑΠΑΤΗ ΠΑΝΤΑ ΝΥΧΤΑ.

    ΑΛΛΑ Οι ΠΑΣΟΚΟΙ κάνουν την ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ και ΑΠΑΤΗ, πάντα στο φως της ημέρας, κοιτώντας ΣΕ, τον ΠΟΛΙΤΗ, στα μάτια!!!!!!!!!!!!!

    και

    ΜΕΤΑ σου κάνουν και ΜΑΘΗΜΑ ΦΩΦΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ και ΛΑΛΙΩΤΙΚΟΥ ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΥ.

    Αλλά γιά να επιστρέψουμε στο θέμα, εγώ ΔΕΝ δήλωσα θαυμαστής της G700. ΠΩΣ είναι δυνατόν, άλλωστε, να θαυμάζεις αυτούς που ΔΕΝ γνωρίζεις, ΠΟΙΟΙ είναι, ΠΟΣΟΙ είναι και ούτω καθ' εξής;;;;!!!!! Τον Ατανάζ Γκάγκλας τον γνωρίζω προσωπικώς και τον εκτιμώ, αλλά ουδένα από τους υπολοίπους.

    Να με καλέσουνε να πάω να τους γνωρίσω, ή να έρθουνε αυτοί στο μικρό μουσείο. Να γίνει ΔΙΑΛΟΓΟΣ να καταλάβω ΤΙ ΚΑΠΝΟ ΦΟΥΜΑΡΕΙ ο καθένας τους. ΕΤΣΙ δεν είναι;;;

    Am I saying something illogical?

    ReplyDelete
  55. Εκτός εάν με το G700 αναφερόμαστε στο Blog per se, στο Forum. Eκεί δεν έχω πρόβλημα.

    Αλλά γιά G700 ως Κίνηση ή Κίνημα;;;;;

    Αλλίμονο..................

    Θα επαναλάβουμε την ιστορία;;;;

    Ο καλός μου πατέρας [και πολύς άλλος προοδευτικός κόσμος] είχε γραφτεί στο ΕΑΜ αν και αντι-κομμουνιστής - άλλωστε η ιδιότητα του Τέκτονα και του Κομμουνιστή είναι ασύμβατες, διότι ΔΕΝ ήξερε, τότε, ότι το ΕΑΜ ήταν καπελλωμένο από το ΚΚΕ.

    Αλλίμονο!

    Τι είναι το Γ700, Βουγιουκλάκη, γιά να δηλώσω ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ;;;;;

    ReplyDelete
  56. Βλακεία χωρίς σύνορα!!! Με συγχωρείται για το άσχετο αλλά είναι πολύ γραφικό για να το προσπεράσει κανείς έτσι.

    Μομφές προς τοπικό ζωολογικό κήπο εξαπέλυσε Πολωνός πολιτικός επειδή στον χώρο φιλοξενείται ένας αρσενικός ελέφαντας με «προτίμηση» προς το ίδιο φύλο, όπως δημοσιεύει το πρακτορείο Reuters.
    Ο λόγος που ο πολιτικός διάκειται αρνητικά προς το ζώο είναι επειδή δε πρόκειται να κάνει απογόνους ώστε να διαιωνιστεί το είδος του στον συγκεκριμένο ζωολογικό κήπο.
    «Δεν πληρώσαμε 11 εκατομμύρια δολάρια για να κατασκευάσουμε χώρο στον οποίο θα φιλοξενηθεί ένας gay ελέφαντας. Εμείς σκοπεύαμε να γίνει κοπάδι αλλά πως να πραγματοποιηθεί αυτό αφού ο Ninio (ελέφαντας) προτιμά τη συντροφιά αρσενικών ελεφάντων παρά θηλυκών;» , δήλωσε ο Michal Grzes, συντηρητικός σύμβουλος της πόλης Poznan στη Δυτική Πολωνία.
    Πάνω σε αυτό το θέμα ο επικεφαλής του ζωολογικού κήπου ανέφερε πως ο Ninio είναι αρκετά νέος-10 χρονών- ώστε να ξεκαθαρίσει τι προτιμά, καθώς η σεξουαλική ταυτότητα του συγκεκριμένου είδους ζώων καθορίζεται στην ηλικία των 14!

    By cosmo.gr

    ReplyDelete
  57. Οι σοφοί εγκέφαλοι του υπουργείου μεταφορών, κανόνισαν να κάνουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, τα έργα στο Μετρό και στον ΗΣΑΠ.

    Σωστός, ξεχειλίζει η σοφία anax.

    ReplyDelete
  58. Mιας και αναφέρθηκε το facebook πιο πάνω, πληροφοριακά για όποιον ενδιαφέρεται στο METROPOLIS Weekend που κυκλοφορεί με τη free press Metro έχει μια μίνι συνέντευξή μας για το fbk στο πλαίσιο σχετικού αφιερώματος.

    ReplyDelete
  59. Aλλωστε, οι ελεύθεροι ΑΝΘΡΩΠΟΙ δεν ανήκουν σε ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ και ΟΜΑΔΕΣ ΘΑΥΜΑΣΤΩΝ.

    Εγώ είμαι μέλος της Αmerican Heart Association. Eκεί αρχίζουν και εκεί τελειώνουν οι σύνδεσμοί μου.

    Γιά λόγους αρχής, αν και Λυκιδεύς από ηλικία 11 ετών, που μου επιτρέπει να εισέλθω ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ σε οιανδήποτε Στοά του ΣΚΩΤΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ του Κόσμου, ουδέποτε πήγα στον ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟ.

    ΚΑΙ θα γίνω τώρα ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ;;;!!!!!!!

    Και η Μάγια Μελάγια νάσουνα Ατανάζ ΔΕΝ θα σου έκανα τη χάρη.

    ReplyDelete
  60. Δεδομένου ότι ελάχιστοι μας ξέρουν προσωπικά, αυτές οι κονσερβοποιημένες facebookικες προσκλήσεις αναφέρονται στο profil, το group ή το page της G700στο facebook.

    ReplyDelete
  61. Γι' αυτό αν είσαι πρωτάρης στο fbk χαλάρωσε and take it easy. After all you can reject or simply ignore the invitation. Αν ο καθένας που λάμβανε μία αυτόματη πρόσκληση από κάποιον τρίτο που δε γουστάρει έκανε τέτοια φασαρία θα το είχαμε κλείσει το μαγαζί.

    ReplyDelete
  62. @ G700

    Μιά και

    Μιά και

    Μιά και

    το Μιάς και είναι ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ

    ReplyDelete
  63. Κομφούκιος"Οι ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ κάνουν την ΑΠΑΤΗ ΠΑΝΤΑ ΝΥΧΤΑ.
    ΑΛΛΑ Οι ΠΑΣΟΚΟΙ κάνουν την ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ και ΑΠΑΤΗ, πάντα στο φως της ημέρας, κοιτώντας ΣΕ, τον ΠΟΛΙΤΗ, στα μάτια!!!!!!!!!!!!! "

    Είκοσι χρόνια στην εξουσία, μια απάτη της προκοπής,να έχει κάποιες αισθητικές προδιαγραφές βρέ αδελφέ, δεν μπόρεσαν να κάνουν αυτοί οι πασόκοι.Και ήλθαν οι δάσκαλοι, με όλο το copy right και όλο το know how, και επί πέντε χρόνια, ολημερίς και κυρίως ολονυχτίς, διδάσκουν.Μέχρι χειρουργικά γάντια φοράνε όταν πιάνουν τις βαλίτσες με το αναθεματισμένο το μαύρο.Και με προτίμηση στα δομημένα.Τί κομψότητα! Τί τρόποι! Τί ευγένεια! Μέχρι και οι βαλίτσες πρέπει να είναι ασορτί με το κοστούμι!
    Ενω οι πασόκοι σε κοιτάνε στα μάτια σαν να σου ζητάνε την άδεια,σαν να ζητάνε την άδεια απο τους Μάστερ.Και μετά σε ρωτάνε.Το έκανα καλά;
    Ανίδεοι είναι Κομφού.Ανίδεοι που λέει και ο Αλογοσκούφης για τους κλεφτες δομημένων.Αντε να τους εμπιστευτείς να μας κυβερνήσουν.

    ReplyDelete
  64. ΝΑΙ Νormad μου, ακριβώς έτσι. Ο ΠΑΣΟΚΟΣ φτιάχνει ΝΟΜΟ γιά να σου κλέψει τα λεφτά. Σου τα κλέβει "νομίμως", με τη βούλα και με το μαχαίρι, ωσάν καρπούζι Αστακού.

    ΚΑΙ αφου σου τα κλέψει δεν τα δίνει τουλάχιστον στο φτωχό-φτωχό να πεις "Ας πάει το παληάμπελο". Ισα-ίσα, τον φτωχό τον ΕΞΑΘΛΙΩΣΕ through and through.

    Αλλά τα δίνει στους LUMPEN μικροαστούς του ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ και του ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΥ, τα χυδαία καταναλωτικά στρώματα που κρύβονται πίσω από την ΨΕΥΔΗ ανάπτυξη της Ελλάδος επί ΠΟΛΥΕΤΙΕΣ καθώς και την ασφαλιστική πτώχευση του έθνους.

    Αυτά τα στρώματα, που όχι μόνο διατηρούσαν τον ΡΥΘΜΟ ανάπτυξης σε ΥΨΗ δυσθεώρητα γιά τα οποία μας "θαύμαζαν" οι Δυτικές Οικονομίες, αλλά και ΕΚΤΙΝΑΞΑΝ το
    ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ ΤΡΕΧΟΥΣΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ σε αστρονομικά ύψη.

    ΚΑΙ έτσι καταλήξαμε να δανειζόμαστε με 300 μονάδες ψηλότερο επιτόκιο από ό,τι η Γερμανία κλπ.

    ReplyDelete
  65. By the way, Athanase, εσύ γιατί δεν έχεις profile ατομικό ώστε να σου στείλω μηνυματάκι, "Ατανάζ θέλεις να γίνουμε φίλοι;"

    χαααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ReplyDelete
  66. Η οικονομία δε χωράει καμία ααμφιβολία ότι κουβαλάει πάνω της τις αμαρτίες και το χρέος του '80, όμως ο δανεισμός 300 μονάδες βάσης πάνω σε σχέση με τη Γερμανία είναι αποκλειστικό επίτευγμα των τελευταίων 5 ετών διακυβέρνησης. Υπενθυμίζουμε ότι το 2004 δανειζόμασταν με 30 μ.β πάνω από Γερμανία δηλαδή τίποτα. Όχι γιατί είχαμε λύσει τα προβλήματά μας αλλά γιατί διαθέταμε αξιοπιστία και ήμαστε πιο συνετοί σητ δημοσιονομική διαχείριση.

    ReplyDelete
  67. Eννοείται. Αλλά αυτό οφειλόταν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην σύνεση και στο διεθνές prestige του κυρίου κυρίου Κώστα Σημίτη. ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση είχε με την ΣΥΜΜΟΡΙΑ 81.

    ReplyDelete
  68. Πρωτίστως, όμως ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη. Υπήρχε συγκεκριμένη οικονομική πολιτική, (και πολιτικό και τεχνοκρατικό επιτελείο), που αντικειμενικά αξιογούνταν θετικά από την ΕΕ. Οι εκκρεμότητες βέβαια ήταν γνωστές, όπως γνωστό ήταν επίσης το ότι η δημοσιονομική θέση της Ελλάδας λόγω ασφαλιστικού κυρίως και δευτερευόντως λόγω μεγάλου και ελάχιστα παραγωγικού δημοσίου ήταν μακροπρόθεσμα μη βιώσιμη.

    ReplyDelete