Είναι βολικό; Ναι.
Χρήσιμο; Αναμφισβήτητα.
Αναντικατάστατο; Σε καμία περίπτωση.
Ακριβό; Εκτός κι αν είσαι «έλληνας κροίσος με τρία γράμματα», θες σίγουρα δάνειο για να το αγοράσεις.
Ρυπογόνο; Αδιαμφισβήτητα.
Σε ποιον ανήκει; Στην Ελλάδα, οι περισσότεροι ενήλικες πολίτες έχουν από ένα.
Που το φτιάχνουν; Ιαπωνία, Κορέα, Γερμανία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Σουηδία, ΗΠΑ...
Είναι το ΙΧ αυτοκίνητο. Πλέον βασικό λαϊκό αγαθό που ερχέται απ’ έξω, εργαλείο δουλειάς και “family Μομπίλ”, αλλά και σύμβολο κοινωνικοοικονομικού στάτους του ελληνάρα. Ειδικά ως προς το τελευταίο απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είναι μεγάλο, δίλητρο και γρήγορο.
Η εμπορία αυτοκινήτων τώρα τελευταία βέβαια έχει κάτσει. Από την εκρηκτική άνοδο στις πωλήσεις την τελευταία δεκαετία πήγαμε στην δραστική μείωση του κύκλου εργασιών κατά 41% μέσα σε μερικούς μήνες. Τα πρώτα κανόνια εμπόρων ΙΧ έσκασαν ήδη. Γνωστός έμπορος από την Κηφισιά, μπροστά στη χρεοκοπία, τα μάζεψε και έφυγε για χώρες εξωτικές, αφήνοντας πίσω του ένα χάος.
Θα έπρεπε αυτό να μας ενδιαφέρει; Ο πανικός που σπέρνουν πίσω τους τα λαμόγια στην προσπάθεια διάσωσής τους, σίγουρα ναι. Η μείωση στις πωλήσεις ΙΧ, όμως, καθόλου. Γιατί άραγε πρέπει να ενδιαφερθούμε για ένα προϊόν το οποίο δεν παράγουμε παρά αγοράζουμε σαν τρελοί από το εξωτερικό, εκτοξεύοντας στα ύψη το εμπορικό έλλειμμα; Γιατί θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει αν φέτος στην Αθήνα θα προστεθούν στην κυκλοφορία ακόμα πόσες χιλιάδες ΙΧ αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να αυξάνεται το μποτιλιάρισμα στους δρόμους; Γιατί πρέπει να μας ενδιαφέρει το συμβατικό αυτοκίνητο που ρυπαίνει το περιβάλλον και η βιομηχανία που το παράγει, την οποία μάλιστα δε διαθέτουμε; Γιατί πρέπει να κλάψουμε για τον καημένο τον έμπορο αυτοκινήτου της Κηφισιάς και όχι για μία παραγωγική βιομηχανία της βορείου Ελλάδος που πλήττεται από την οικονομική κρίση;
Μα, δεν πρέπει. Αντιθέτως πρέπει να εξοργιστούμε με την απόφαση της κυβέρνησης να μειώσει το τέλος ταξινόμησης με σκοπό να δώσει ανάσα στην αγορά εμπορίας ΙΧ. Τη στιγμή που κουβεντιάζουμε για πράσινη οικονομία, απολύσεις και ανεργία στην εγχώρια βιομηχανία, μείωση της ιδιωτικής κατανάλωσης, γενιά των 700 ευρώ και ευρωπαϊκό πρεκαριάτο, νέο μοντέλο ανάπτυξης, καθαρές τεχνολογίες, διαρθωτικές αλλαγές σε ασφαλιστικό και δημοσιονομικό, καταλήγουμε να επικεντρώνουμε στα εντελώς αντίθετα και βλαβερά. Με τη μείωση της φορολογίας στα ΙΧ η κυβέρνηση επέλεξε μια λύση, η οποία είναι κοινωνικά απαράδεκτη και οικονομικά επιζήμια. Ποια είναι αυτή; Να βάλει το χέρι στην τσέπη των καταναλωτών και του κρατικού κορβανά για να κόψει κονδύλι στους εμπόρους αυτοκινήτων και κατ’ επέκταση τις ευρωπαϊκές συμβατικές βιομηχανίες.
Όχι κύριοι. Δεν μας νοιάζει καθόλου αν έπεσαν οι πωλήσεις συμβατικών αυτοκινήτων. Όποιος δε βγαίνει οικονομικά ας βαρέσει πτώχευση. Έτσι κι αλλιώς έχουμε γίνει μια τεράστια μάντρα αυτοκινήτων σαν αυτές στο TEXAS που βλέπουμε στις ταινίες. Όχι μόνο δεν πρέπει να μειώσουμε τα κόστη των ΙΧ. Αντιθέτως, το συμβατικό αυτοκίνητο πρέπει κατά την άποψή μας να γίνει ακόμα πιο ακριβό: να φορολογείται υψηλά, τόσο κατά την αγορά όσο και κατά την κίνηση στο δρόμο. Εκτός λοιπόν κι αν έχουμε σκοπό να επενδύσουμε στην καθαρή τεχνολογία αυτοκίνησης δεν υπάρχει κανένας λόγος να μας πιάνει πρεμούρα με την αγορά ΙΧ στην Ελλάδα και συγκεκριμένα με το τι θα πάθουν δυο τρεις έμποροι στα οικονομικά τους λόγω της κρίσης. Εδώ ολόκληρες ΗΠΑ, με παράδοση στην αυτοκινητοβιομηχανία κι επιχειρούν εν μέσω κρίσης να προωθήσουν νέες τεχνολογίες (2,4 δις έδωσε ο Ομπάμα για ανάπτυξη ηλεκτρικών), εμείς θα υποστηρίξουμε τα εισαγόμενα «παλιά»;
Έλα όμως που η κυβέρνηση ξέρει τι κάνει. Μοιράζει χάντρες σε ιθαγενείς. Μαγεμένοι όλοι οι ελληνάρες, εκεί που «πεινούσαν» θα σπεύσουν τώρα να επωφεληθούν της προσφοράς για ένα καινούριο S3 δίλητρο.
ΕπΕτρεψέ μου, μετά συμπαθήσεως και άνευ παρεξήγησης [Βασιλειάδου]:
ReplyDeleteΣε καλά Ελληνικά το ΚΟΣΤΟΣ δεν έχει πληθυντικό!
From a strictly macroeconomic point of view, ΟΛΑ όσα λες είναι
ReplyDeleteirrelevant!
Aυτό που μπορείς και ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΣΑΙ να διαλογισθείς και να διαλογίζεσαι είναι
ReplyDeleteΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
eg ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ vs ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ
or a mix thereof [at specified percentages]
θέλει η Ελλάδα.
ΚΑΙ εάν μου πεις ότι θέλεις παραγωγικό μοντέλο,
ΤΟΤΕ
ΤΟΤΕ
ΤΟΤΕ
αντιτάσσω, "ΠΩΣ προωθείς την environment-friendly πράσινη οικονομία, η οποία επίσης κατά 70% και άνω θα αφορά μεταπώληση ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΩΝ προϊόντων [από αυτοκίνητα μέχρι μονωτικά οικοδομικά υλικά]."
Δεν υπάρχει strict macroeconomic point of view. Να βρεθεί ο έμπορας και να τον ρίξουν στο κλουβί με τις ξανθιές και τις φεράρι.
ReplyDelete@ gμόσιος
ReplyDeleteΜα ΤΙ λες ανθρωπέ μου!!!
ΕΤΣΙ είναι απαξάπασα η Ελληνική Οικονομία.
ΑΗΡ ΦΡΕΣΚΟΣ
Μισό γιατί δεν κατάλαβα. Η μείωση του τέλους είναι μόνο για τα συμβατικά ή για όλα τα αυτοκίνητα;
ReplyDeleteΚαθώς poignantly έλεγε η διαπρεπής μαμά, "Στα 50ς ρώταγες 'Τι δουλειά κάνετε;' και σου απαντούσε με ύφος 'Αγοραπωλησίες, μαντάμ'. Τώρα, στην ίδια ερώτηση, σου λέει με αέρα 7 καρδιναλίων, 'Σύμβουλος'"
ReplyDeleteΠόσο μου λείπει αυτή η σπουδαία, συνετή, προσγειωμένη γυναίκα!
Λύνω το εμπάργκο προς κομφούκιο μόνο για τώρα.
ReplyDeleteα. macro: δεν είναι 100% ακριβής επιστήμη ΑΛΛΑ είναι τόσο ώστε άμα πέφτουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων να βελτιώνεται το ισοζύγιο.
β. Τα μονωτικά υλικά τα φτιάχνουν στην Ελλάδα. Τα νέου τύπου πάλι στην Ελλάδα μπορούν να τα φτιάξουν. Πλήρωνει η ΕΕ για ανάπτυξη και τέτοια.
γ. Αυτοκίνητα δύσκολα θα φτιάξουμε. Φτιάχνουμε μάλλον συναρμολογούμε όμως συμβατικά λεοφωρεία. Ας προσπαθήσουμε να φτιάξουμε ηλεκτρικά ή αερίου.
δ. είπες για πράσινη. Σου λέω ότι φτιάχνουμε φωτοβολταϊκά πάνελ στην Πάτρα μπορούμε και αλλού.
ε. πως θέτεις ερώτημα για παραγωγικό μοντέλο όταν προεξοφλείς ότι είμαστε ανίκανοι εκ των προτέρων να μεταβούμε σ' αυτό με τις δικές μας παραγωγικές δυνάμεις; Δεν καταλαβαίνω. Εδώ υπάρχει αντίφαση.
Πάνο
Από τα στοιχεία που δημοσιεύει «Το Βήμα» της Κυριακής
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=16&artId=262507
βάσει πραγματικών τιμών πώλησης, η μείωση του φόρου είναι αισθητή στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και σχεδόν αμελητέα στα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού. Αυτό διότι στα αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού εφαρμόζεται συντελεστής ως και 50%, ενώ στα «μικρά», δηλαδή όσα είναι ως 1.400 κυβικά εκατοστά, ο συντελεστής διαμορφώνεται σε 5% ή 12%. Σημειώνεται ότι ο συντελεστής τέλους ταξινόμησης υπολογίζεται στην εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου, δηλαδή σε αξία πολύ μικρότερη της τιμής πώλησης.
Χαιρετώ πρέπει να φύγω.
To S3 δίλητρο όπως λέει και το άρθρο των τζι. Τρέχα να προλάβεις.
Χαιρετώ γιατί έχω δουλειά.
Ωραίο το άρθρο καλά τα χώνετε.
ReplyDeleteΣτην Ινδία βγάλανε πρόσφατα βέβαια νέο αυτοκίνητο το Nano κάτι, τιμή αγοράς 2.000 $. Αν καταφέρουν και πιάσουν και τις "διεθνείς" προδιαγραφές ρύπων τότε είμαι σίγουρος Δυτικές μεγαλουπόλεις θα πλυμμηρίσουν. Αν θέλουν οι έμποροι να σωθούν μπορούν να δούν τη δουλειά τους και πιο δημιουργικά / ανταγωνιστικά αντί να παρακαλάνε για επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές και ιστορίες από το δημόσιο κορβανά. Άει στο διάολο πια, επιστήμη το κάναμε το κρατικοδίαιτο business. Λαμόγια ε λαμόγια.
@ G700
ReplyDeleteKάτσατε εσείς ποτέ [το πράξατε, αλλά με δορυφορικά και ανοργάνωτα σχόλια], γιά παράδειγμα,
να πείτε στους συνομιλήκους σας
"Παιδία ΜΗ ΔΑΝΕΙΖΕΣΘΕ, ΜΗ ΞΟΔΕΥΕΤΕ".
ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ, μπορώ να ανατρέξω σε πολλά posts όπου ΕΜΜΕΣΩΣ πλην ΣΑΦΩΣ ευλογείτε την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και την ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, άρα και το ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;;;;;
Ο ΛΟΓΟΣ, ο μοναδικός λόγος που επηρεάσθηκε ήδη η Ελληνική Οικονομία είναι
η ΜΕΙΩΣΗ της ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ που, εν σειρά, έχει in toto ψυχολογική βάση, διότι τα εισοδήματα ΔΕΝ μειώθηκαν, ώστε να δικαιολογείται μιά σχέση αιτίου-αιτιατού μεταξύ αγοραστικής δύναμης/διαθεσίμου εισοδήματος και της [μικρής αλλά σημαντικής πτώσης] κατανάλωσης.
Ο λόγος δε που άρχισαν τα ΚΑΝΟΝΙΑ είναι ότι
ΟΛΕΣ οι ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ στην Ελλάδα είναι ΟΡΙΑΚΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!
S3: cock mobile that gives 24mpg
ReplyDeleteTriumph Bonneville T100: a beauty that does not cause congestion, is not too noisy (Κομφού θα σου 'ρθω κάτω απ' το σπίτι σου και θα μαρσάρω για να δεις), and gives 50mpg.
hahaha
Η κατανάλωση στην Ελλάδα, from a strictly macroeconomic point of view, ενισχύεται ΚΥΡΙΩΣ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ από τις ηλικίες 35+ με αυξανόμενο per capita consumption όσο κανείς προσεγγίζει τα 65 που είναι και ηλικία συνταξιοδότησης. Κι οι επιχειρήσεις δεν είναι άμορφες, κάποιοι τις τρέχουν, τις διοικούν και τρέφονται από αυτές. Και ποιοι είναι αυτοί? Οι ηλικίες που σου λέω από πάνω.
ReplyDelete"ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ, μπορώ να ανατρέξω σε πολλά posts όπου ΕΜΜΕΣΩΣ πλην ΣΑΦΩΣ ευλογείτε την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και την ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, άρα και το ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ."
Μη δημιουργείς φαντασιώσεις και μην κάνεις misquote για να ενισχύσεις το επιχείρημα σου. Αυτά τα λέει ο Κρούγκμαν και αν θυμάμαι καλά αναπτύχθηκε ενδιαφέρουσα θεωρητική και εν μέρει φιλοσοφική συζήτηση που συνεχίζεται αποσπασματικά σε πολλά ποστ τελευταία, σχετικά με την κρίση, μέτρα λύσεις τάσεις προβλήματα πολιτικές.
Αναλαμβάνουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν, αυτό είπε ο Δημήτρης σε πρωτοχρονιάτικο τεύχος και έγινε η ατάκα όλων των πολιτικών για τους επόμενους μήνες μετά. Αν θες translation, μπες στο systran να στο πει στα Αμερικάνικα να το εμπεδώσεις καλύτερα.
H ΤΡΑΓΩΔΙΑ της ΕΛΛΑΔΟΣ είναι [και το ξέραμε όλοι, αλλά ουδείς διαμαρτυρόταν, η μεν λαϊκή τάξη διότι βολευόταν, η δε κατέχουσα διότι δεν ήταν πολιτικά και "οικονομικά" ορθόν] ότι
ReplyDeleteΛΟΓΩ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΦΟΡΩΝ [μηδενικής φορολόγησης, in fact] από περίπου ΔΥΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΥΚΟΚΥΡΙΑ, υπήρχε ένα διαθέσιμο εισόδημα της ΤΑΞΗΣ των 4.000 ΕΥΡΩ PER CAPITA Ελληνα.
Από αυτά τα 4.000 ευρώ, 75% προωθούνταν στην αγορά ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΩΝ ΕΙΔΩΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ από τους, μέχρι ανόδου της ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ στην εξουσία, ΑΒΡΑΚΩΤΟΥΣ (sans culotte) και ΑΝΥΠΟΔΗΤΟΥΣ (sans souliers).
Indeed, περίπου 30-40 ΔΙΣ ΕΥΡΩ πήγαιναν γιά την αγορά υποδημάτων, εσωρρούχων και ειδών parfumerie.
OΛΟΙ οι γιδοβοσκοί στα Φάρσαλα, στην Καρδιτσομαγούλα Καρδίτσης, στο Μεσενικόλα Καρδίτσης, στην Λλλλλλλάρsha, στον Τύρναβο φορούν εσώρρουχα Calvin Klein, παπούτσια Sebago και κολώνια Ted Lapidus.
ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ Η ΕΚΡΗΞΗ του ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ στο ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΤΡΕΧΟΥΣΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ.
Ωρύομαι επ' αυτού επί χρόνια.
ΚΑΙ τώρα, οψίμως, επειδή ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ θυμηθήκατε ότι υπάρχει πρόβλημα;;;;;;;;;;;;;;
ΚΑΙ αντί να προσεγγίσετε το ΘΕΜΑ σφαιρικά, καταπιάνεστε με ΛΑΪΚΙΣΤΙΚΑ aspects της υπόθεσης, δλδ τα 4 x 4, επειδή ο "μικρός" δεν τα αντέχει και ζηλεύει που τάχει κάποιος άλλος, ΑΡΑ το θέμα είναι βέβαιον πως υα πουλήσει;;;;
ΑΙΣΧΟΣ
ΑΙΣΧΟΣ
ΑΙΣΧΟΣ
Ως γιατρός ουδέποτε θεράπευσα τον πυρετό, αλλά πάντα αναζητούσα την αιτία του.
ReplyDeleteΑΣΦΑΛΩΣ και η μείωση του τέλους ταξινόμησης είναι ΒΛΑΚΕΙΑ, ΜΝΗΜΕΙΩΔΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑ, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ, ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΒΛΑΚΕΙΑ, whatever you want to say! I can't agree more.
AΛΛΑ, θα ασχοληθούμε με το ΤΙ πράττει ένας ανόητος, έμπορος το επάγγελμα, ο κύριος Παπαθανασίου, και μιά ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ κυβέρνηση;;;;;;
Η θα ασχοληθούμε με τον ΚΟΜΒΟΝ του ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ,
δλδ ΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΧΕΙ η ΕΛΛΑΔΑ
και ΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΧΕΙ.
@ ventrilό
ReplyDeleteΕγώ, πάλι, προτιμώ τις στιβαρές μηχανές.
Για να αντιληφθείς δεν την τρομακτική διαίσθηση και ιδιοφυϊα του parmie, είπε μιά μέρα, εικάζοντας και τελείως τυχαία, τι μάρκας και ποιό μοντέλο αυτοκινήτου έχω.
Guess what!!!!!!!!! He was right on both.
[Σημειωτέον, με τον Παρμενίδη δεν γνωρίζομαι προσωπικώς, ουδέποτε έχω μιλήσει γιά αυτοκίνητα΄και αυτοκίνητο έχω μόνο στας Αμερικάς].
«Ρύθμιση χρεών και προϋποθέσεις απαλλαγής των υπερχρεωμένων καταναλωτών από τα χρέη τους» που παρουσιάστηκε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου από την πολιτική Εκπρόσωπο του Τομέας Οικονομίας Λούκα Κατσέλη και τον πολιτικό Εκπρόσωπο του Τομέα Ανάπτυξης Μιχάλη Χρυσοχοϊδη.
ReplyDeleteΠράγματι, η κυρία Κατσέλη και ο κ. Χρυσοχοϊδης ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ στον
ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ a la grecque
δλδ
ΖΩ ως ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗΣ, αλλά
ΑΠΑΛΛΑΣΣΟΜΑΙ των ΕΥΘΥΝΩΝ μου καθότι είμαι ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ!!!!!
Ελληνίδες, Ελληνες
ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
και ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΝ!!!!!!!!!!
To 1967
ReplyDeleteo ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΡΕΓΡΑΨΕ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΧΡΕΗ
Ο Μάνος Χατζηδάκης είπε, "Το ΠΑΣΟΚ και η ΑΥΡΙΑΝΗ είναι η ΦΥΣΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ της ΧΟΥΝΤΑΣ"
O Kομφού λέει, "Το ΠΑΣΟΚ και η ΑΥΡΙΑΝΗ είναι η ΦΥΣΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ της ΧΟΥΝΤΑ"
"ΖΩ ως ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗΣ, αλλά
ReplyDeleteΑΠΑΛΛΑΣΣΟΜΑΙ των ΕΥΘΥΝΩΝ μου"
Αυτό ταιριάζει σε μια χώρα,τη Μπαταχτσία, γνωστή και ως ΗΠΑ,η οποία πλημμυρίζει το κόσμο με πράσινα χαρτιά για να μη πληρώσει το χρέος της.
Αυτή ακριβώς είναι η ΤΡΑΓΩΔΙΑ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ μου!
ReplyDeleteΑντιγράφει ΟΛΑ τα ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ των Αμερικανών
και ΠΟΤΕ τα ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ τους!
Ελληνίδες, Ελληνες
ReplyDeleteΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
και ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΝ!!!!!!!!!!
Εχεις δικιο ρε Κομφουζιε
Καλυτερα να αυτοκτονησουμε αν δεχτουμε τη μεγαλυτερη ατιμια που μπορει να γινει σε μια προσωπικοτητα..
Να εχουμε συνεχως απο πανω μας καμερες!
Να απλωνεται ενα βλεμμα επανω μας χωρις να μπορουμε να το ανταποδωσουμε...Ολοκληρωτικη γυμνια και εξαθλιωση
Οτι αλλο λετε εδω μεσα ειναι μικρο και αναξιο εστω και για μια λεξη
η ουσία είναι μία-
ReplyDeleteδίνονται κίνητρα γιά να αγοραστούν εισαγόμενα προιόντα
επιπλέον τα κίνητρα που δίνονται μειώνουν τα έσοδα του κράτους
Ερασιτεχνισμός Α' τάξεως.
Και μετά περιμένετε να αντιμετωπίσουν κρίση οι μη έχοντες κρίση, μπλε και πράσινοι ?
ΥΓ
ReplyDeleteεισαγόμενα προιόντα = το χρήμα φεύγει έξω άρα τον πολλαπλασιαστή καρπούνται άλλοι
δηλαδή το χρήμα θα κυκλοφορήσει σε άλλες οικονομίες
Tα τρισέγγονα του Στάλιν,
ReplyDeleteεμφανίστηκαν και πάλιν.
Γιούρι είσαι απ'αυτά,
τα πολύ τα εκλεκτά.
χαχαχα
ReplyDeleteΚαλυτερα τρισεγγονο του Σταλιν παρα απογονος της μοναδικης χωρας που τολμησε να πεταξει ατομικη βομβα σε ανθρωπους...
Ο αλλος(ο ser) λεει οτι θα καρπωθουν αλλες χωρες τον ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ!!!!
ReplyDeleteΤι λες ρε τεραστιε????!!!!!!!!!!!!
Ρε που τα σκεφτεστε ενα ενα και τα λετε?
Μαλλον νομιζετε οτι θα μπει καποιος εδω μεσα και θα ψαρωσει καθοτι χαχολος και σεις διανοιες!!
hold your horses...dudes...
Toby Talbot/Associated Press
ReplyDeleteSame-Sex Marriage Is Legalized in Vermont
By ABBY GOODNOUGH and ANAHAD O’CONNOR 2:51 PM ET
The Legislature overrode a veto, making Vermont the first state to allow gay marriage through legislative action. Above, Beth Robinson, a gay- marriage advocate
Aυτό είναι το εκπληκτικό. Σε μιά χώρα με τόσο συντηρητισμό, ειδικά στον σκοταδιστικό Νότο όπου θεωρούν τους ομοφυλόφιλους μάγους και μάγισσες, να μπορεί να παίρνει προχωρημένες θέσεις ΚΑΙ μάλιστα μέσα από Νομοθετικά Σώματα!!!!
H πολυπολιτισμικότης και ο πλουραλισμός είναι vaggelas o TETAΡΤΟΣ λόγος γιά τον οποίο οι ΗΠΑ λάμπουν και θα λάμπουν.
ReplyDeleteΠροχθές διάβασα κάπου, "Impeach the chimp" γιά τον κύριον κ. Πρόεδρο των ΗΠΑ. Στονοχωρήθηκα τόσο πολύ που σκέφθηκα να καταθέσω τα έγγραφα της Πολιτογράφησής μου.
ΑΛΛΑ πάντα κάτι συμβαίνει στο τέλος, που λες, "This COUNTRY is great!" παρότι έχω ενστάσεις στο συγκεκριμένο θέμα ως προς την διατύπωση και τον όρο - αλλά αυτό παρέλκει.
KAI
ReplyDeleteKAI
KAI
να ΜΗ ξεχνάμε ποτέ μιάν σημαντική ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ που φέρει ένα ονοματάκι που λατρεύετε.
Addendum (also from the New York Times)
ReplyDeleteApril 7, 2009
Same-sex marriage first became a reality in the United States in 2004, when the Supreme Court in Massachusetts ruled that it was required under the equal protections clause of the state's Constitution. Connecticut began allowing same-sex marriages in the fall of 2009. In April 2009, Iowa's Supreme Court ruled in favor of allowing same-sex couples to marry, giving advocates an important first victory in the nation's heartland and thwarting the notion that only the Northeast will accept it.
ΔΕΝ είναι δε ΤΥΧΑΙΟΝ ότι και στις τρεις αυτές Πολιτείες βρίσκονται ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ!!!
όπου διαμορφώνεται ο ΤΡΟΠΟΣ του ΣΚΕΠΤΕΣΘΑΙ ΟΛΗΣ της ΥΔΡΟΓΕΙΟΥ.
@ γιούρι
ReplyDeleteΠάρε μερικά μαθήματα για της συνθήκες ρήψης των ατομικών όπλων το 45, και μετά κάνε τα πικρόχολα σχόλιά σου...
Kατά την διάρκεια του 1944-45 οι αμερικανοί μετά και την κατάληψη της Οκινάβα, προετοίμαζαν την εισβολή στην Ιαπωνία (Operation Downfall). Η επιχείρηση θα ξεκινούσε με την κατάληψη της νήσου Κιούσου το Νοε. του 1945 (Operation Olympic), για την οποία οι συντηρητικές εκτιμήσεις προέβλεπαν 250.000 απώλειες αμερικανών στρατιωτών, χωρίς να υπολογίζονται αυτές των Ιαπώνων αμάχων και στρατιωτών. Το 60% της δύναμης των πρώτων αποβατικών κυμάτων δεν θα έφταναν στα 20 μ από την ακτή.
Η δεύτερη φάση της εισβολής, το Μάρτιο του 1946 (Operation Coronet) προέβλεπε την εισβολή στο νησί Χονσού και κατάληψη της πρωτεύουσας του Τόκιο. Οι Ιάπωνες δεν έδειχναν καμία διάθεση να παραδωθούν και προέτοιμάζονταν εντατικά για την εισβολή των συμμαχικών δυνάμεων. Η προετοιμασία τους περιλάμβανε και την συγκέντρωση 2000 αεροσκαφών οι οποίες θα δρούσαν σαν ιπτάμενες βόμβες καμικάζε και θα προσπαθούσαν να πλήξουν τις αποβατικές δυνάμεις και τα αεροπλανοφόρα στη θάλασσα. Μιλάμε για επιχειρήσεις οι οποίες θα κόστιζαν στους αμερικανούς και στους Ιάπωνες απώλειες της τάξης των πολλών εκατομμυρίων νεκρών.
Α, και να μην ξεχάσω. Χωρίς την τεράστια στρατιωτική αμερικανική βοήθεια σε μέσα και υλικά, ο Στάλιν το 1942-43 θα έβοσκε μαζί με τους ταράνδους, χαμένος κάπου στην Σιβηρία...
Μολις διαβασα το σχολιο σου vaggelas..
ReplyDeleteΑν καταλαβα σωστα με λιγα λογια δικαιολογεις τη ριψη των ατομικων βομβων αφου εγιναν για ανθρωπιστικους,προφανως, λογους...
Το να μας κατηγορουν κατι κουμασια σαν εσενα για σταλινικους ολοκληρωτικους κλπ κλπ ειναι τουλαχιστον φαιδρο...Ή, μαλλον, τωρα που το σκεφτομαι ειναι και τιμητικο!
Ρε βαγγελα δηλαδη, για να σωθει στρατιωτικος πληθυσμος δικαιολογουνταν η θυσια αμαχου πληθυσμου...Καταλαβα σωστα η αλλο λες?
ReplyDelete" Κομφούκιος said...
ReplyDeleteToby Talbot/Associated Press
Same-Sex Marriage Is Legalized"
Αυτό μας μάρανε.Και γιατί είναι προοδευτικό αυτό παρακαλώ; Επειδή το επέβαλλαν οι χαρουμενάκηδες;
"Η πραγματική δύναμη βρίσκεται στα χέρια μικρών ομάδων ανθρώπων»
Μπόμπ Ντύλαν
Μικρών αλλά πολύ δυναμικών και αδίστακτων μειοψηφιών φίλε Μπόμπ.
Το πως ολόκληροι λαοί καταλήγουν να αντιπροσωπεύουν ιδεολογίες είναι μία πολύπλοκη διαδικασία, διαφορετική κάθε φορά. Όταν λοιπόν θέλουμε να μιλήσουμε σοβαρά και με ακρίβεια, αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε.
ReplyDeleteΟ δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος, οι μάχες μεταξύ στρατιωτών, οι στοχευμένες εξοντώσεις πληθυσμών, η χρησιμοποίηση της Γνώσης για Φόνο, είναι το προπατορικό μας αμάρτημα. Βαραίνει όλους μας και θα μας βαραίνει για πάντα. Είναι η απόδειξη ότι όλοι είμαστε ικανοί για όλα, ανεξάρτητα από την ιδεολογία που αντιπροσωπεύουμε. Είναι η απόδειξη ότι στο όνομα της "περίστασης" οι ιδεολογίες γίνονται απλά εργαλεία εκλογίκευσης και η εφαρμογή τους αναστέλλεται. Κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν υπάρχει άμαχος πληθυσμός. Υπάρχουν μόνο τρόποι και ευκαιρίες νίκης. Η έννοια του άμαχου πληθυσμού είναι στην πράξη μία πολυτέλεια για πολέμους με σίγουρη έκβαση.
Η λογική των αριθμών για τους μεγάλους πολέμους του 20ου αιώνα είναι ανεύθυνη. Η πρακτική της εκλογίκευσης μέσω των ιδεολογιών επονείδιστη. Δύο πτυχές μετράνε. Η αξιολόγηση της εκμετάλλευσης του αποτελέσματος ενός γεγονότος που δυστυχώς δεν αλλάζει και η κατανόηση του βάρους του προπατορικού μας αμαρτήματος που φανερώνει τη φύση μας. Από το τελευταίο προκύπτει και το σημαντικότερο μάθημα. Πρέπει να χάσουμε την εμπιστοσύνη στη φύση μας και να επικεντρωθούμε στην διαμορφωση "περιστάσεων" που δεν την οδηγούν σε μονόδρομους ή αδιέξοδα.
Με άλλα λόγια, πρέπει να καλλιεργήσουμε τον κήπο μας, που είπε και ο αγαπημένος μου Candide.
@ κομφούκιος σχετικά με κατανάλωση και καταναλωτική κοινωνία
ReplyDeleteΘεωρούμε ότι δεν αντιφάσκουμε στο συγκεκριμένο ζήτημα. Η G700 από την πρώτη μέρα λειτουργίας της στηλιτεύει τη χλιδαεργία και τον υπερκαταναλωτισμό και μιλάει για τον homo consumerus-άνθρωπο ανυπόμονο καταναλωτή- τον οποίο πρέπει να βγάλουμε από το μυαλό μας. Δεν πρέπει να έχουμε σαν πρότυπο τον άνθρωπο που έχει 4 πιστωτικές κάρτες και ψωνίζει διαρκώς πέρα από τα οικονομικά του όρια άχρηστα πράγματα.
Σχετικά με την ιδιωτική κατανάλωση η οποία είναι η ατμομηχανή της ελληνικής ανάπτυξης έχουμε πει, στο πλαίσιο διάφορων συζητήσεων για το ισοζύγιο πληρωμών και το ελληνικό μοντέλο ανάπτυξης, ότι καλώς πέφτει από το εξαιρετικά υψηλό 4% ρυθμό αύξησης στο 2% σήμερα (πιο κοντά στα συνήθη ευρωπαϊκά δεδομένα).
ReplyDeleteΩς προς την κατανάλωση του κράτους έχουμε υποστηρίξει ότι πρέπει να αυξάνεται κάτω από το ύψος του πληθωρισμού ουσιαστικά να μειωθεί σε σταθερές τιμές.
Έχουμε δε υποστηρίξει ότι σημαντικότερο ρόλο στην αναπτυξιακή διαδικασία πρέπει από εδώ και στο εξής να παίξουν οι παραγωγικές επενδύσεις (δημόσιες και ιδιωτικές) σε μια σειρά από πράγματα με κυρίαρχο το περιβάλλον και την πράσινη οικονομία.
@ κομφούκιος,
ReplyDeleteΛες
θα ασχοληθούμε με τον ΚΟΜΒΟΝ του ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ,
δλδ ΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΧΕΙ η ΕΛΛΑΔΑ
και ΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΧΕΙ.
Θεωρούμε ότι αυτό κάνουμε όλοι καθημερινά. Κάποιες φορές χρειάζονται ζωντανά παραδείγματα για να πούμε τι οικονομία θέλουμε και τι όχι. Εμείς σ' αυτό το post λέμε ότι ΔΕΝ θέλουμε μια οικονομία όπου η εμπορία συμβατικών ΙΧ αυτοκινήτων έχει περίοπτη θέση.
ventriloquist εισαι παραδειγμα ψυχραιμιας και νηφαλιας ιστορικης αποτιμησης!!
ReplyDeleteΜακαρι να εδειχνες την ιδια νηφαλιοτητα οταν μιλουσες και για το αποβλητο ,οπως εχει καταληξει, της ιστοριας, τη Σοβιετικη Ενωση..
Οσο για το αλλο, για τη φυση μας και πως δεν πρεπει να την εμπιστευομαστε ειναι φτηνα...Δεν ειμασταν ολοι και δε θα ειμαστε ποτε συνυπευθυνοι για τους παγκοσμιους πολεμους οσο και αν το θελεις...Τι να πω ισως εχεις αναγκη τετοια ενοχη...αλλα αυτο δεν ειναι πολιτικο και ιστορικο θεμα...
@ γιούρι
ReplyDeleteΟτι αλλο λετε εδω μεσα ειναι μικρο και αναξιο εστω και για μια λεξη
Πρόσθεσε τη δική σου αξία για να γίνει ό,τι λέμε εδώ μέσα καλύτερο και να πληροί τις δικές σου προδιαγραφές ποιότητας.
Σε κάθε περίπτωση αυτό που είναι πράγματι ενοχλητικό και αντιπαραγωγικό, είναι οι συνεχείς παρεκλσεις από το θέμα, τα άσχετα συνθήματα ή οι ειδήσεις για τα κόμματα και τα συνεχή off topic σχόλια. Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι τα σχόλια του blog δεν είναι chat και να βοηθήσουν να διατηρείται ένα επίπεδο που να τα καθιστά ελκυστικά για όποιον τα διαβάζει προκαλώντας τον να λάβει μέρος με δικές του απόψεις γνωρίζοντας ότι η άποψή του θα γίνει σεβαστή και ότι δεν θα πέσει σε ναρκοπέδιο.
Πολλοί επικαλούνται την ατομική ευθύνη. Είναι οι ίδιοι υπέυθυνα άτομα;
Keep Blogging.
Δεν πληρώνω! Δεν πληρώνω!, του Ντάριο Φο.
ReplyDeleteΚαι για να σας βοηθήσω, βρήκα ότι παίζεται αυτή την περίοδο στο Θέατρο Αλέκος Αλεξανδράκης, Κυψέλης 54, Κυψέλη.
:-)
Τι να κανουμε γ700?
ReplyDeleteΙεραρχω διαφορετικα τι ειναι σημαντικο...Και οταν βλεπω οτι δεν εχετε αρθρωσει λεξη για το επικειμενο ξεβρακωμα μας σαν υπαρξεις εξεγειρομαι...
Μα το αίσθημα ενοχής είναι βασικό γνώρισμα του πραγματικού αριστερού της εποχής μας, Γιούρι!
ReplyDelete@ Γ700
Αυτό δεν είναι άσχετο με το post...
Αυτο το αισθημα ενοχης ειναι γνωρισμα του μοντερνου ακτιβιστη που αλλαζει λαμπες και κλεινει τα φωτα του στην ωρα της γης
ReplyDeleteΘεωρούμε ότι αυτό κάνουμε όλοι καθημερινά. Κάποιες φορές χρειάζονται ζωντανά παραδείγματα για να πούμε τι οικονομία θέλουμε και τι όχι. Εμείς σ' αυτό το post λέμε ότι ΔΕΝ θέλουμε μια οικονομία όπου η εμπορία συμβατικών ΙΧ αυτοκινήτων έχει περίοπτη θέση.
ReplyDeleteLikewise,
ΚΑΙ εμείς οι ΤΩ ΟΝΤΙ και ΤΗ ΠΡΑΞΕΙ ανά την ΓΗ ΣΟΣΙΑΛΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ και βαρέως φορολογούμενοι [σε αντίθεση με σας και τους πατεράδες σας που ουδέποτε πληρώσατε Φ ΜΑΠ και ως εκ τούτου είστε 9.963.000 ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ] Ελληνες Πολίτες,
λέμε
ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
του Prada
ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
των ΣΚΥΛΑΔΙΚΩΝ (έως χίλια ευρώ κατά κεφαλήν, καθότι ο μανάβης πασόκος του Ρέντη και ο υπουργός της ΝΔ πρέπει να δείξουν την αρχοντιά τους)
ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
των Sebago
ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
των βλαχο-GANT των μαύρων
ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
του Calvin Klein
ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
του Ted Lapidus
OTAN θα μιλάμε θα τα λέμε ΟΛΑ. ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ=ΨΕΜΜΑ
H διαπρεπής μαμά με δίδαξε να ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ σε, και να ΑΠΟΡΡΡΙΠΤΩ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΕΝΟΧΕΣ (collective guilt) που ΟΥΔΕΝ προσφέρουν,
ReplyDeleteΑΛΛΑ
να είμαι πάντα μπροστά σε θέματα ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (collective duty).
@ vaggelas
ReplyDelete@ γιουρι
Γιά τους Αμερικανούς η ανθρώπινη ζωή έχει την αυτή αξία ανεξαρτήτως συνθηκών. Το Διεθνές πάλι Δίκαιο ΟΡΘΟΤΑΤΑ αντιμετωπίζει αλλιώς τον άμαχον πληθυσμό, αλλιώς τους αιχμαλώτους πολέμου και αλλιώς τους μαχόμενους.
ΤΙ θα έπραττα στην θέση των Αμερικανών έχοντας πλήρη γνώση της ψυχοσύνθεσης των Ιαπώνων;;;
Ο,ΤΙ έπραξαν οι Αμερικανοί. Nonetheless, ό,τι έγινε, αν και αναπόφευκτον, ήταν ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΝΟΣΙΟΤΗΤΟΣ κατά της ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.
@ Ventrilό
@ γιούρι
Re: Θεμελιώδεις ανθρώπινες αξίες/αρχές vs εθνικο-ή γεω-πολιτικές σκοπιμότητες
ΚΑΙ οι δυό απόψεις έχουν λογική βάση και υπ' αυτήν την έννοια είναι θεμιτές
ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ
ότι εφαρμόζονται με διαλεκτική συνέπεια.
Σύμφωνα, λοιπόν, με την θέση περί αναστολής θεμελιακών αρχών κλπ, η θυσία αμάχου πληθυσμού της Hiroshima και Nagasaki είναι "κατανοητή" εφόσον εξυπηρέτησε βραχυ- και μακρο-πρόθεσμα την ειρήνη με τις "μικρότερες" δυνατές απώλειες. Εξ ίσου, η "εξαφάνιση" 20 εκατομμυρίων πολιτών των ΕΣΣΔ και οι εξορίες, φυλακίσεις και εγκλεισμοί σε ψυχιατρεία τουλάχιστον ισαρίθμων επί Στάλιν, είναι "κατανοητή" στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης της πολιτικο-κοινωνικής σταθερότητας σε μιά αχανή χώρα.
Εάν, από την άλλη, δεχθούμε τους βομαβρδισμούς ως εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας, οφείλουμε εξ ίσου να καταγγείλουμε όσα έλαβαν χώρα επί Στάλιν ως ωμές θηριωδίες!
ΔΙΑΛΕΓΕΤΕ και παίρνετε
http://www.nytimes.com/2009/04/08/opinion/08friedman.html?th&emc=th
ReplyDeleteΓια να τελειώνουμε με τις ενοχές. Στο πολύ απλό και συγκεκριμένο σχόλιό μου για τους μεγάλους πολέμους δεν μίλησα και δεν εννόησα τίποτα για ενοχές. Μίλησα για αξιολόγηση, ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ διαπιστώσεις, συμπεράσματα και μαθήματα.
ReplyDeleteΤι θα γίνει επιτέλους, δε θα μάθουμε ποτέ; Αν οι τραγικότερες περίοδοι της ανθρώπινης ιστορίας δε μας κάνουν να ανοίξουμε τα μάτια μας.... περιμένετε να τα ανοίξουμε για τους φόρους για τα αυτοκίνητα.
Επίτρεψέ μου και σύ Κομφούκιε, στα ελληνικά (υπάρχουν και κακά ελληνικά;) η προστακτική δεν παίρνει αύξηση.
ReplyDeleteΤο κόστος, το ύφος και όλα τα παρόμοια τριτόκλιτα ουδέτερα, έχουν και αριθμούς και πτώσεις. Αρκεί να ξέρουμε να τα χρησιμοποιούμε.
Βέβαια η γλώσσα μας τελευταία έχει μία και μοναδική πτώση: την κατακόρυφη!!!