Tuesday, April 7, 2009

Μείωση τέλους ταξινόμησης. Πως λέμε χάντρες για ιθαγενείς…

Είναι βολικό; Ναι.

Χρήσιμο; Αναμφισβήτητα.

Αναντικατάστατο; Σε καμία περίπτωση.

Ακριβό; Εκτός κι αν είσαι «έλληνας κροίσος με τρία γράμματα», θες σίγουρα δάνειο για να το αγοράσεις.

Ρυπογόνο; Αδιαμφισβήτητα.

Σε ποιον ανήκει; Στην Ελλάδα, οι περισσότεροι ενήλικες πολίτες έχουν από ένα.

Που το φτιάχνουν; Ιαπωνία, Κορέα, Γερμανία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Σουηδία, ΗΠΑ...

Είναι το ΙΧ αυτοκίνητο. Πλέον βασικό λαϊκό αγαθό που ερχέται απ’ έξω, εργαλείο δουλειάς και “family Μομπίλ”, αλλά και σύμβολο κοινωνικοοικονομικού στάτους του ελληνάρα. Ειδικά ως προς το τελευταίο απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είναι μεγάλο, δίλητρο και γρήγορο.

Η εμπορία αυτοκινήτων τώρα τελευταία βέβαια έχει κάτσει. Από την εκρηκτική άνοδο στις πωλήσεις την τελευταία δεκαετία πήγαμε στην δραστική μείωση του κύκλου εργασιών κατά 41% μέσα σε μερικούς μήνες. Τα πρώτα κανόνια εμπόρων ΙΧ έσκασαν ήδη. Γνωστός έμπορος από την Κηφισιά, μπροστά στη χρεοκοπία, τα μάζεψε και έφυγε για χώρες εξωτικές, αφήνοντας πίσω του ένα χάος.

Θα έπρεπε αυτό να μας ενδιαφέρει; Ο πανικός που σπέρνουν πίσω τους τα λαμόγια στην προσπάθεια διάσωσής τους, σίγουρα ναι. Η μείωση στις πωλήσεις ΙΧ, όμως, καθόλου. Γιατί άραγε πρέπει να ενδιαφερθούμε για ένα προϊόν το οποίο δεν παράγουμε παρά αγοράζουμε σαν τρελοί από το εξωτερικό, εκτοξεύοντας στα ύψη το εμπορικό έλλειμμα; Γιατί θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει αν φέτος στην Αθήνα θα προστεθούν στην κυκλοφορία ακόμα πόσες χιλιάδες ΙΧ αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να αυξάνεται το μποτιλιάρισμα στους δρόμους; Γιατί πρέπει να μας ενδιαφέρει το συμβατικό αυτοκίνητο που ρυπαίνει το περιβάλλον και η βιομηχανία που το παράγει, την οποία μάλιστα δε διαθέτουμε; Γιατί πρέπει να κλάψουμε για τον καημένο τον έμπορο αυτοκινήτου της Κηφισιάς και όχι για μία παραγωγική βιομηχανία της βορείου Ελλάδος που πλήττεται από την οικονομική κρίση;

Μα, δεν πρέπει. Αντιθέτως πρέπει να εξοργιστούμε με την απόφαση της κυβέρνησης να μειώσει το τέλος ταξινόμησης με σκοπό να δώσει ανάσα στην αγορά εμπορίας ΙΧ. Τη στιγμή που κουβεντιάζουμε για πράσινη οικονομία, απολύσεις και ανεργία στην εγχώρια βιομηχανία, μείωση της ιδιωτικής κατανάλωσης, γενιά των 700 ευρώ και ευρωπαϊκό πρεκαριάτο, νέο μοντέλο ανάπτυξης, καθαρές τεχνολογίες, διαρθωτικές αλλαγές σε ασφαλιστικό και δημοσιονομικό, καταλήγουμε να επικεντρώνουμε στα εντελώς αντίθετα και βλαβερά. Με τη μείωση της φορολογίας στα ΙΧ η κυβέρνηση επέλεξε μια λύση, η οποία είναι κοινωνικά απαράδεκτη και οικονομικά επιζήμια. Ποια είναι αυτή; Να βάλει το χέρι στην τσέπη των καταναλωτών και του κρατικού κορβανά για να κόψει κονδύλι στους εμπόρους αυτοκινήτων και κατ’ επέκταση τις ευρωπαϊκές συμβατικές βιομηχανίες.

Όχι κύριοι. Δεν μας νοιάζει καθόλου αν έπεσαν οι πωλήσεις συμβατικών αυτοκινήτων. Όποιος δε βγαίνει οικονομικά ας βαρέσει πτώχευση. Έτσι κι αλλιώς έχουμε γίνει μια τεράστια μάντρα αυτοκινήτων σαν αυτές στο TEXAS που βλέπουμε στις ταινίες. Όχι μόνο δεν πρέπει να μειώσουμε τα κόστη των ΙΧ. Αντιθέτως, το συμβατικό αυτοκίνητο πρέπει κατά την άποψή μας να γίνει ακόμα πιο ακριβό: να φορολογείται υψηλά, τόσο κατά την αγορά όσο και κατά την κίνηση στο δρόμο. Εκτός λοιπόν κι αν έχουμε σκοπό να επενδύσουμε στην καθαρή τεχνολογία αυτοκίνησης δεν υπάρχει κανένας λόγος να μας πιάνει πρεμούρα με την αγορά ΙΧ στην Ελλάδα και συγκεκριμένα με το τι θα πάθουν δυο τρεις έμποροι στα οικονομικά τους λόγω της κρίσης. Εδώ ολόκληρες ΗΠΑ, με παράδοση στην αυτοκινητοβιομηχανία κι επιχειρούν εν μέσω κρίσης να προωθήσουν νέες τεχνολογίες (2,4 δις έδωσε ο Ομπάμα για ανάπτυξη ηλεκτρικών), εμείς θα υποστηρίξουμε τα εισαγόμενα «παλιά»;

Έλα όμως που η κυβέρνηση ξέρει τι κάνει. Μοιράζει χάντρες σε ιθαγενείς. Μαγεμένοι όλοι οι ελληνάρες, εκεί που «πεινούσαν» θα σπεύσουν τώρα να επωφεληθούν της προσφοράς για ένα καινούριο S3 δίλητρο.

49 comments:

  1. ΕπΕτρεψέ μου, μετά συμπαθήσεως και άνευ παρεξήγησης [Βασιλειάδου]:

    Σε καλά Ελληνικά το ΚΟΣΤΟΣ δεν έχει πληθυντικό!

    ReplyDelete
  2. From a strictly macroeconomic point of view, ΟΛΑ όσα λες είναι

    irrelevant!

    ReplyDelete
  3. Aυτό που μπορείς και ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΣΑΙ να διαλογισθείς και να διαλογίζεσαι είναι

    ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

    eg ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ vs ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ

    or a mix thereof [at specified percentages]

    θέλει η Ελλάδα.

    ΚΑΙ εάν μου πεις ότι θέλεις παραγωγικό μοντέλο,

    ΤΟΤΕ

    ΤΟΤΕ

    ΤΟΤΕ

    αντιτάσσω, "ΠΩΣ προωθείς την environment-friendly πράσινη οικονομία, η οποία επίσης κατά 70% και άνω θα αφορά μεταπώληση ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΩΝ προϊόντων [από αυτοκίνητα μέχρι μονωτικά οικοδομικά υλικά]."

    ReplyDelete
  4. Δεν υπάρχει strict macroeconomic point of view. Να βρεθεί ο έμπορας και να τον ρίξουν στο κλουβί με τις ξανθιές και τις φεράρι.

    ReplyDelete
  5. @ gμόσιος

    Μα ΤΙ λες ανθρωπέ μου!!!
    ΕΤΣΙ είναι απαξάπασα η Ελληνική Οικονομία.

    ΑΗΡ ΦΡΕΣΚΟΣ

    ReplyDelete
  6. Μισό γιατί δεν κατάλαβα. Η μείωση του τέλους είναι μόνο για τα συμβατικά ή για όλα τα αυτοκίνητα;

    ReplyDelete
  7. Καθώς poignantly έλεγε η διαπρεπής μαμά, "Στα 50ς ρώταγες 'Τι δουλειά κάνετε;' και σου απαντούσε με ύφος 'Αγοραπωλησίες, μαντάμ'. Τώρα, στην ίδια ερώτηση, σου λέει με αέρα 7 καρδιναλίων, 'Σύμβουλος'"

    Πόσο μου λείπει αυτή η σπουδαία, συνετή, προσγειωμένη γυναίκα!

    ReplyDelete
  8. Λύνω το εμπάργκο προς κομφούκιο μόνο για τώρα.

    α. macro: δεν είναι 100% ακριβής επιστήμη ΑΛΛΑ είναι τόσο ώστε άμα πέφτουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων να βελτιώνεται το ισοζύγιο.

    β. Τα μονωτικά υλικά τα φτιάχνουν στην Ελλάδα. Τα νέου τύπου πάλι στην Ελλάδα μπορούν να τα φτιάξουν. Πλήρωνει η ΕΕ για ανάπτυξη και τέτοια.

    γ. Αυτοκίνητα δύσκολα θα φτιάξουμε. Φτιάχνουμε μάλλον συναρμολογούμε όμως συμβατικά λεοφωρεία. Ας προσπαθήσουμε να φτιάξουμε ηλεκτρικά ή αερίου.

    δ. είπες για πράσινη. Σου λέω ότι φτιάχνουμε φωτοβολταϊκά πάνελ στην Πάτρα μπορούμε και αλλού.

    ε. πως θέτεις ερώτημα για παραγωγικό μοντέλο όταν προεξοφλείς ότι είμαστε ανίκανοι εκ των προτέρων να μεταβούμε σ' αυτό με τις δικές μας παραγωγικές δυνάμεις; Δεν καταλαβαίνω. Εδώ υπάρχει αντίφαση.

    Πάνο

    Από τα στοιχεία που δημοσιεύει «Το Βήμα» της Κυριακής
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=16&artId=262507

    βάσει πραγματικών τιμών πώλησης, η μείωση του φόρου είναι αισθητή στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και σχεδόν αμελητέα στα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού. Αυτό διότι στα αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού εφαρμόζεται συντελεστής ως και 50%, ενώ στα «μικρά», δηλαδή όσα είναι ως 1.400 κυβικά εκατοστά, ο συντελεστής διαμορφώνεται σε 5% ή 12%. Σημειώνεται ότι ο συντελεστής τέλους ταξινόμησης υπολογίζεται στην εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου, δηλαδή σε αξία πολύ μικρότερη της τιμής πώλησης.
    Χαιρετώ πρέπει να φύγω.


    To S3 δίλητρο όπως λέει και το άρθρο των τζι. Τρέχα να προλάβεις.

    Χαιρετώ γιατί έχω δουλειά.

    ReplyDelete
  9. Ωραίο το άρθρο καλά τα χώνετε.

    Στην Ινδία βγάλανε πρόσφατα βέβαια νέο αυτοκίνητο το Nano κάτι, τιμή αγοράς 2.000 $. Αν καταφέρουν και πιάσουν και τις "διεθνείς" προδιαγραφές ρύπων τότε είμαι σίγουρος Δυτικές μεγαλουπόλεις θα πλυμμηρίσουν. Αν θέλουν οι έμποροι να σωθούν μπορούν να δούν τη δουλειά τους και πιο δημιουργικά / ανταγωνιστικά αντί να παρακαλάνε για επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές και ιστορίες από το δημόσιο κορβανά. Άει στο διάολο πια, επιστήμη το κάναμε το κρατικοδίαιτο business. Λαμόγια ε λαμόγια.

    ReplyDelete
  10. @ G700
    Kάτσατε εσείς ποτέ [το πράξατε, αλλά με δορυφορικά και ανοργάνωτα σχόλια], γιά παράδειγμα,
    να πείτε στους συνομιλήκους σας
    "Παιδία ΜΗ ΔΑΝΕΙΖΕΣΘΕ, ΜΗ ΞΟΔΕΥΕΤΕ".

    ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ, μπορώ να ανατρέξω σε πολλά posts όπου ΕΜΜΕΣΩΣ πλην ΣΑΦΩΣ ευλογείτε την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και την ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, άρα και το ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.

    Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;;;;;

    Ο ΛΟΓΟΣ, ο μοναδικός λόγος που επηρεάσθηκε ήδη η Ελληνική Οικονομία είναι

    η ΜΕΙΩΣΗ της ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ που, εν σειρά, έχει in toto ψυχολογική βάση, διότι τα εισοδήματα ΔΕΝ μειώθηκαν, ώστε να δικαιολογείται μιά σχέση αιτίου-αιτιατού μεταξύ αγοραστικής δύναμης/διαθεσίμου εισοδήματος και της [μικρής αλλά σημαντικής πτώσης] κατανάλωσης.

    Ο λόγος δε που άρχισαν τα ΚΑΝΟΝΙΑ είναι ότι

    ΟΛΕΣ οι ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ στην Ελλάδα είναι ΟΡΙΑΚΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. S3: cock mobile that gives 24mpg

    Triumph Bonneville T100: a beauty that does not cause congestion, is not too noisy (Κομφού θα σου 'ρθω κάτω απ' το σπίτι σου και θα μαρσάρω για να δεις), and gives 50mpg.

    hahaha

    ReplyDelete
  12. Η κατανάλωση στην Ελλάδα, from a strictly macroeconomic point of view, ενισχύεται ΚΥΡΙΩΣ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ από τις ηλικίες 35+ με αυξανόμενο per capita consumption όσο κανείς προσεγγίζει τα 65 που είναι και ηλικία συνταξιοδότησης. Κι οι επιχειρήσεις δεν είναι άμορφες, κάποιοι τις τρέχουν, τις διοικούν και τρέφονται από αυτές. Και ποιοι είναι αυτοί? Οι ηλικίες που σου λέω από πάνω.

    "ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ, μπορώ να ανατρέξω σε πολλά posts όπου ΕΜΜΕΣΩΣ πλην ΣΑΦΩΣ ευλογείτε την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ και την ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, άρα και το ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ."

    Μη δημιουργείς φαντασιώσεις και μην κάνεις misquote για να ενισχύσεις το επιχείρημα σου. Αυτά τα λέει ο Κρούγκμαν και αν θυμάμαι καλά αναπτύχθηκε ενδιαφέρουσα θεωρητική και εν μέρει φιλοσοφική συζήτηση που συνεχίζεται αποσπασματικά σε πολλά ποστ τελευταία, σχετικά με την κρίση, μέτρα λύσεις τάσεις προβλήματα πολιτικές.

    Αναλαμβάνουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν, αυτό είπε ο Δημήτρης σε πρωτοχρονιάτικο τεύχος και έγινε η ατάκα όλων των πολιτικών για τους επόμενους μήνες μετά. Αν θες translation, μπες στο systran να στο πει στα Αμερικάνικα να το εμπεδώσεις καλύτερα.

    ReplyDelete
  13. H ΤΡΑΓΩΔΙΑ της ΕΛΛΑΔΟΣ είναι [και το ξέραμε όλοι, αλλά ουδείς διαμαρτυρόταν, η μεν λαϊκή τάξη διότι βολευόταν, η δε κατέχουσα διότι δεν ήταν πολιτικά και "οικονομικά" ορθόν] ότι

    ΛΟΓΩ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΦΟΡΩΝ [μηδενικής φορολόγησης, in fact] από περίπου ΔΥΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΥΚΟΚΥΡΙΑ, υπήρχε ένα διαθέσιμο εισόδημα της ΤΑΞΗΣ των 4.000 ΕΥΡΩ PER CAPITA Ελληνα.

    Από αυτά τα 4.000 ευρώ, 75% προωθούνταν στην αγορά ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΩΝ ΕΙΔΩΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ από τους, μέχρι ανόδου της ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ στην εξουσία, ΑΒΡΑΚΩΤΟΥΣ (sans culotte) και ΑΝΥΠΟΔΗΤΟΥΣ (sans souliers).

    Indeed, περίπου 30-40 ΔΙΣ ΕΥΡΩ πήγαιναν γιά την αγορά υποδημάτων, εσωρρούχων και ειδών parfumerie.

    OΛΟΙ οι γιδοβοσκοί στα Φάρσαλα, στην Καρδιτσομαγούλα Καρδίτσης, στο Μεσενικόλα Καρδίτσης, στην Λλλλλλλάρsha, στον Τύρναβο φορούν εσώρρουχα Calvin Klein, παπούτσια Sebago και κολώνια Ted Lapidus.

    ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ Η ΕΚΡΗΞΗ του ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ στο ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΤΡΕΧΟΥΣΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ.

    Ωρύομαι επ' αυτού επί χρόνια.

    ΚΑΙ τώρα, οψίμως, επειδή ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ θυμηθήκατε ότι υπάρχει πρόβλημα;;;;;;;;;;;;;;

    ΚΑΙ αντί να προσεγγίσετε το ΘΕΜΑ σφαιρικά, καταπιάνεστε με ΛΑΪΚΙΣΤΙΚΑ aspects της υπόθεσης, δλδ τα 4 x 4, επειδή ο "μικρός" δεν τα αντέχει και ζηλεύει που τάχει κάποιος άλλος, ΑΡΑ το θέμα είναι βέβαιον πως υα πουλήσει;;;;

    ΑΙΣΧΟΣ

    ΑΙΣΧΟΣ

    ΑΙΣΧΟΣ

    ReplyDelete
  14. Ως γιατρός ουδέποτε θεράπευσα τον πυρετό, αλλά πάντα αναζητούσα την αιτία του.

    ΑΣΦΑΛΩΣ και η μείωση του τέλους ταξινόμησης είναι ΒΛΑΚΕΙΑ, ΜΝΗΜΕΙΩΔΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑ, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ, ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΒΛΑΚΕΙΑ, whatever you want to say! I can't agree more.

    AΛΛΑ, θα ασχοληθούμε με το ΤΙ πράττει ένας ανόητος, έμπορος το επάγγελμα, ο κύριος Παπαθανασίου, και μιά ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ κυβέρνηση;;;;;;

    Η θα ασχοληθούμε με τον ΚΟΜΒΟΝ του ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ,

    δλδ ΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΧΕΙ η ΕΛΛΑΔΑ

    και ΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΧΕΙ.

    ReplyDelete
  15. @ ventrilό

    Εγώ, πάλι, προτιμώ τις στιβαρές μηχανές.
    Για να αντιληφθείς δεν την τρομακτική διαίσθηση και ιδιοφυϊα του parmie, είπε μιά μέρα, εικάζοντας και τελείως τυχαία, τι μάρκας και ποιό μοντέλο αυτοκινήτου έχω.
    Guess what!!!!!!!!! He was right on both.

    [Σημειωτέον, με τον Παρμενίδη δεν γνωρίζομαι προσωπικώς, ουδέποτε έχω μιλήσει γιά αυτοκίνητα΄και αυτοκίνητο έχω μόνο στας Αμερικάς].

    ReplyDelete
  16. «Ρύθμιση χρεών και προϋποθέσεις απαλλαγής των υπερχρεωμένων καταναλωτών από τα χρέη τους» που παρουσιάστηκε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου από την πολιτική Εκπρόσωπο του Τομέας Οικονομίας Λούκα Κατσέλη και τον πολιτικό Εκπρόσωπο του Τομέα Ανάπτυξης Μιχάλη Χρυσοχοϊδη.

    Πράγματι, η κυρία Κατσέλη και ο κ. Χρυσοχοϊδης ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ στον

    ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ a la grecque

    δλδ

    ΖΩ ως ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗΣ, αλλά
    ΑΠΑΛΛΑΣΣΟΜΑΙ των ΕΥΘΥΝΩΝ μου καθότι είμαι ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ!!!!!

    Ελληνίδες, Ελληνες

    ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ

    και ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΝ!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  17. To 1967

    o ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΡΕΓΡΑΨΕ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΧΡΕΗ

    Ο Μάνος Χατζηδάκης είπε, "Το ΠΑΣΟΚ και η ΑΥΡΙΑΝΗ είναι η ΦΥΣΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ της ΧΟΥΝΤΑΣ"

    O Kομφού λέει, "Το ΠΑΣΟΚ και η ΑΥΡΙΑΝΗ είναι η ΦΥΣΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ της ΧΟΥΝΤΑ"

    ReplyDelete
  18. "ΖΩ ως ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗΣ, αλλά
    ΑΠΑΛΛΑΣΣΟΜΑΙ των ΕΥΘΥΝΩΝ μου"

    Αυτό ταιριάζει σε μια χώρα,τη Μπαταχτσία, γνωστή και ως ΗΠΑ,η οποία πλημμυρίζει το κόσμο με πράσινα χαρτιά για να μη πληρώσει το χρέος της.

    ReplyDelete
  19. Αυτή ακριβώς είναι η ΤΡΑΓΩΔΙΑ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ μου!

    Αντιγράφει ΟΛΑ τα ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ των Αμερικανών

    και ΠΟΤΕ τα ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ τους!

    ReplyDelete
  20. Ελληνίδες, Ελληνες

    ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ

    και ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΝ!!!!!!!!!!


    Εχεις δικιο ρε Κομφουζιε

    Καλυτερα να αυτοκτονησουμε αν δεχτουμε τη μεγαλυτερη ατιμια που μπορει να γινει σε μια προσωπικοτητα..
    Να εχουμε συνεχως απο πανω μας καμερες!

    Να απλωνεται ενα βλεμμα επανω μας χωρις να μπορουμε να το ανταποδωσουμε...Ολοκληρωτικη γυμνια και εξαθλιωση

    Οτι αλλο λετε εδω μεσα ειναι μικρο και αναξιο εστω και για μια λεξη

    ReplyDelete
  21. η ουσία είναι μία-

    δίνονται κίνητρα γιά να αγοραστούν εισαγόμενα προιόντα
    επιπλέον τα κίνητρα που δίνονται μειώνουν τα έσοδα του κράτους

    Ερασιτεχνισμός Α' τάξεως.
    Και μετά περιμένετε να αντιμετωπίσουν κρίση οι μη έχοντες κρίση, μπλε και πράσινοι ?

    ReplyDelete
  22. ΥΓ

    εισαγόμενα προιόντα = το χρήμα φεύγει έξω άρα τον πολλαπλασιαστή καρπούνται άλλοι

    δηλαδή το χρήμα θα κυκλοφορήσει σε άλλες οικονομίες

    ReplyDelete
  23. Tα τρισέγγονα του Στάλιν,
    εμφανίστηκαν και πάλιν.
    Γιούρι είσαι απ'αυτά,
    τα πολύ τα εκλεκτά.

    ReplyDelete
  24. χαχαχα

    Καλυτερα τρισεγγονο του Σταλιν παρα απογονος της μοναδικης χωρας που τολμησε να πεταξει ατομικη βομβα σε ανθρωπους...

    ReplyDelete
  25. Ο αλλος(ο ser) λεει οτι θα καρπωθουν αλλες χωρες τον ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ!!!!

    Τι λες ρε τεραστιε????!!!!!!!!!!!!

    Ρε που τα σκεφτεστε ενα ενα και τα λετε?

    Μαλλον νομιζετε οτι θα μπει καποιος εδω μεσα και θα ψαρωσει καθοτι χαχολος και σεις διανοιες!!

    hold your horses...dudes...

    ReplyDelete
  26. Toby Talbot/Associated Press
    Same-Sex Marriage Is Legalized in Vermont

    By ABBY GOODNOUGH and ANAHAD O’CONNOR 2:51 PM ET
    The Legislature overrode a veto, making Vermont the first state to allow gay marriage through legislative action. Above, Beth Robinson, a gay- marriage advocate

    Aυτό είναι το εκπληκτικό. Σε μιά χώρα με τόσο συντηρητισμό, ειδικά στον σκοταδιστικό Νότο όπου θεωρούν τους ομοφυλόφιλους μάγους και μάγισσες, να μπορεί να παίρνει προχωρημένες θέσεις ΚΑΙ μάλιστα μέσα από Νομοθετικά Σώματα!!!!

    ReplyDelete
  27. H πολυπολιτισμικότης και ο πλουραλισμός είναι vaggelas o TETAΡΤΟΣ λόγος γιά τον οποίο οι ΗΠΑ λάμπουν και θα λάμπουν.

    Προχθές διάβασα κάπου, "Impeach the chimp" γιά τον κύριον κ. Πρόεδρο των ΗΠΑ. Στονοχωρήθηκα τόσο πολύ που σκέφθηκα να καταθέσω τα έγγραφα της Πολιτογράφησής μου.

    ΑΛΛΑ πάντα κάτι συμβαίνει στο τέλος, που λες, "This COUNTRY is great!" παρότι έχω ενστάσεις στο συγκεκριμένο θέμα ως προς την διατύπωση και τον όρο - αλλά αυτό παρέλκει.

    ReplyDelete
  28. KAI

    KAI

    KAI

    να ΜΗ ξεχνάμε ποτέ μιάν σημαντική ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ που φέρει ένα ονοματάκι που λατρεύετε.

    ReplyDelete
  29. Addendum (also from the New York Times)
    April 7, 2009

    Same-sex marriage first became a reality in the United States in 2004, when the Supreme Court in Massachusetts ruled that it was required under the equal protections clause of the state's Constitution. Connecticut began allowing same-sex marriages in the fall of 2009. In April 2009, Iowa's Supreme Court ruled in favor of allowing same-sex couples to marry, giving advocates an important first victory in the nation's heartland and thwarting the notion that only the Northeast will accept it.

    ΔΕΝ είναι δε ΤΥΧΑΙΟΝ ότι και στις τρεις αυτές Πολιτείες βρίσκονται ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ!!!
    όπου διαμορφώνεται ο ΤΡΟΠΟΣ του ΣΚΕΠΤΕΣΘΑΙ ΟΛΗΣ της ΥΔΡΟΓΕΙΟΥ.

    ReplyDelete
  30. @ γιούρι

    Πάρε μερικά μαθήματα για της συνθήκες ρήψης των ατομικών όπλων το 45, και μετά κάνε τα πικρόχολα σχόλιά σου...

    Kατά την διάρκεια του 1944-45 οι αμερικανοί μετά και την κατάληψη της Οκινάβα, προετοίμαζαν την εισβολή στην Ιαπωνία (Operation Downfall). Η επιχείρηση θα ξεκινούσε με την κατάληψη της νήσου Κιούσου το Νοε. του 1945 (Operation Olympic), για την οποία οι συντηρητικές εκτιμήσεις προέβλεπαν 250.000 απώλειες αμερικανών στρατιωτών, χωρίς να υπολογίζονται αυτές των Ιαπώνων αμάχων και στρατιωτών. Το 60% της δύναμης των πρώτων αποβατικών κυμάτων δεν θα έφταναν στα 20 μ από την ακτή.

    Η δεύτερη φάση της εισβολής, το Μάρτιο του 1946 (Operation Coronet) προέβλεπε την εισβολή στο νησί Χονσού και κατάληψη της πρωτεύουσας του Τόκιο. Οι Ιάπωνες δεν έδειχναν καμία διάθεση να παραδωθούν και προέτοιμάζονταν εντατικά για την εισβολή των συμμαχικών δυνάμεων. Η προετοιμασία τους περιλάμβανε και την συγκέντρωση 2000 αεροσκαφών οι οποίες θα δρούσαν σαν ιπτάμενες βόμβες καμικάζε και θα προσπαθούσαν να πλήξουν τις αποβατικές δυνάμεις και τα αεροπλανοφόρα στη θάλασσα. Μιλάμε για επιχειρήσεις οι οποίες θα κόστιζαν στους αμερικανούς και στους Ιάπωνες απώλειες της τάξης των πολλών εκατομμυρίων νεκρών.

    Α, και να μην ξεχάσω. Χωρίς την τεράστια στρατιωτική αμερικανική βοήθεια σε μέσα και υλικά, ο Στάλιν το 1942-43 θα έβοσκε μαζί με τους ταράνδους, χαμένος κάπου στην Σιβηρία...

    ReplyDelete
  31. Μολις διαβασα το σχολιο σου vaggelas..

    Αν καταλαβα σωστα με λιγα λογια δικαιολογεις τη ριψη των ατομικων βομβων αφου εγιναν για ανθρωπιστικους,προφανως, λογους...

    Το να μας κατηγορουν κατι κουμασια σαν εσενα για σταλινικους ολοκληρωτικους κλπ κλπ ειναι τουλαχιστον φαιδρο...Ή, μαλλον, τωρα που το σκεφτομαι ειναι και τιμητικο!

    ReplyDelete
  32. Ρε βαγγελα δηλαδη, για να σωθει στρατιωτικος πληθυσμος δικαιολογουνταν η θυσια αμαχου πληθυσμου...Καταλαβα σωστα η αλλο λες?

    ReplyDelete
  33. " Κομφούκιος said...

    Toby Talbot/Associated Press
    Same-Sex Marriage Is Legalized"

    Αυτό μας μάρανε.Και γιατί είναι προοδευτικό αυτό παρακαλώ; Επειδή το επέβαλλαν οι χαρουμενάκηδες;


    "Η πραγματική δύναμη βρίσκεται στα χέρια μικρών ομάδων ανθρώπων»
    Μπόμπ Ντύλαν
    Μικρών αλλά πολύ δυναμικών και αδίστακτων μειοψηφιών φίλε Μπόμπ.

    ReplyDelete
  34. Το πως ολόκληροι λαοί καταλήγουν να αντιπροσωπεύουν ιδεολογίες είναι μία πολύπλοκη διαδικασία, διαφορετική κάθε φορά. Όταν λοιπόν θέλουμε να μιλήσουμε σοβαρά και με ακρίβεια, αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε.

    Ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος, οι μάχες μεταξύ στρατιωτών, οι στοχευμένες εξοντώσεις πληθυσμών, η χρησιμοποίηση της Γνώσης για Φόνο, είναι το προπατορικό μας αμάρτημα. Βαραίνει όλους μας και θα μας βαραίνει για πάντα. Είναι η απόδειξη ότι όλοι είμαστε ικανοί για όλα, ανεξάρτητα από την ιδεολογία που αντιπροσωπεύουμε. Είναι η απόδειξη ότι στο όνομα της "περίστασης" οι ιδεολογίες γίνονται απλά εργαλεία εκλογίκευσης και η εφαρμογή τους αναστέλλεται. Κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν υπάρχει άμαχος πληθυσμός. Υπάρχουν μόνο τρόποι και ευκαιρίες νίκης. Η έννοια του άμαχου πληθυσμού είναι στην πράξη μία πολυτέλεια για πολέμους με σίγουρη έκβαση.

    Η λογική των αριθμών για τους μεγάλους πολέμους του 20ου αιώνα είναι ανεύθυνη. Η πρακτική της εκλογίκευσης μέσω των ιδεολογιών επονείδιστη. Δύο πτυχές μετράνε. Η αξιολόγηση της εκμετάλλευσης του αποτελέσματος ενός γεγονότος που δυστυχώς δεν αλλάζει και η κατανόηση του βάρους του προπατορικού μας αμαρτήματος που φανερώνει τη φύση μας. Από το τελευταίο προκύπτει και το σημαντικότερο μάθημα. Πρέπει να χάσουμε την εμπιστοσύνη στη φύση μας και να επικεντρωθούμε στην διαμορφωση "περιστάσεων" που δεν την οδηγούν σε μονόδρομους ή αδιέξοδα.

    Με άλλα λόγια, πρέπει να καλλιεργήσουμε τον κήπο μας, που είπε και ο αγαπημένος μου Candide.

    ReplyDelete
  35. @ κομφούκιος σχετικά με κατανάλωση και καταναλωτική κοινωνία

    Θεωρούμε ότι δεν αντιφάσκουμε στο συγκεκριμένο ζήτημα. Η G700 από την πρώτη μέρα λειτουργίας της στηλιτεύει τη χλιδαεργία και τον υπερκαταναλωτισμό και μιλάει για τον homo consumerus-άνθρωπο ανυπόμονο καταναλωτή- τον οποίο πρέπει να βγάλουμε από το μυαλό μας. Δεν πρέπει να έχουμε σαν πρότυπο τον άνθρωπο που έχει 4 πιστωτικές κάρτες και ψωνίζει διαρκώς πέρα από τα οικονομικά του όρια άχρηστα πράγματα.

    ReplyDelete
  36. Σχετικά με την ιδιωτική κατανάλωση η οποία είναι η ατμομηχανή της ελληνικής ανάπτυξης έχουμε πει, στο πλαίσιο διάφορων συζητήσεων για το ισοζύγιο πληρωμών και το ελληνικό μοντέλο ανάπτυξης, ότι καλώς πέφτει από το εξαιρετικά υψηλό 4% ρυθμό αύξησης στο 2% σήμερα (πιο κοντά στα συνήθη ευρωπαϊκά δεδομένα).

    Ως προς την κατανάλωση του κράτους έχουμε υποστηρίξει ότι πρέπει να αυξάνεται κάτω από το ύψος του πληθωρισμού ουσιαστικά να μειωθεί σε σταθερές τιμές.

    Έχουμε δε υποστηρίξει ότι σημαντικότερο ρόλο στην αναπτυξιακή διαδικασία πρέπει από εδώ και στο εξής να παίξουν οι παραγωγικές επενδύσεις (δημόσιες και ιδιωτικές) σε μια σειρά από πράγματα με κυρίαρχο το περιβάλλον και την πράσινη οικονομία.

    ReplyDelete
  37. @ κομφούκιος,

    Λες
    θα ασχοληθούμε με τον ΚΟΜΒΟΝ του ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ,

    δλδ ΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΧΕΙ η ΕΛΛΑΔΑ

    και ΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΧΕΙ.

    Θεωρούμε ότι αυτό κάνουμε όλοι καθημερινά. Κάποιες φορές χρειάζονται ζωντανά παραδείγματα για να πούμε τι οικονομία θέλουμε και τι όχι. Εμείς σ' αυτό το post λέμε ότι ΔΕΝ θέλουμε μια οικονομία όπου η εμπορία συμβατικών ΙΧ αυτοκινήτων έχει περίοπτη θέση.

    ReplyDelete
  38. ventriloquist εισαι παραδειγμα ψυχραιμιας και νηφαλιας ιστορικης αποτιμησης!!

    Μακαρι να εδειχνες την ιδια νηφαλιοτητα οταν μιλουσες και για το αποβλητο ,οπως εχει καταληξει, της ιστοριας, τη Σοβιετικη Ενωση..

    Οσο για το αλλο, για τη φυση μας και πως δεν πρεπει να την εμπιστευομαστε ειναι φτηνα...Δεν ειμασταν ολοι και δε θα ειμαστε ποτε συνυπευθυνοι για τους παγκοσμιους πολεμους οσο και αν το θελεις...Τι να πω ισως εχεις αναγκη τετοια ενοχη...αλλα αυτο δεν ειναι πολιτικο και ιστορικο θεμα...

    ReplyDelete
  39. @ γιούρι

    Οτι αλλο λετε εδω μεσα ειναι μικρο και αναξιο εστω και για μια λεξη

    Πρόσθεσε τη δική σου αξία για να γίνει ό,τι λέμε εδώ μέσα καλύτερο και να πληροί τις δικές σου προδιαγραφές ποιότητας.

    Σε κάθε περίπτωση αυτό που είναι πράγματι ενοχλητικό και αντιπαραγωγικό, είναι οι συνεχείς παρεκλσεις από το θέμα, τα άσχετα συνθήματα ή οι ειδήσεις για τα κόμματα και τα συνεχή off topic σχόλια. Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι τα σχόλια του blog δεν είναι chat και να βοηθήσουν να διατηρείται ένα επίπεδο που να τα καθιστά ελκυστικά για όποιον τα διαβάζει προκαλώντας τον να λάβει μέρος με δικές του απόψεις γνωρίζοντας ότι η άποψή του θα γίνει σεβαστή και ότι δεν θα πέσει σε ναρκοπέδιο.

    Πολλοί επικαλούνται την ατομική ευθύνη. Είναι οι ίδιοι υπέυθυνα άτομα;

    Keep Blogging.

    ReplyDelete
  40. Δεν πληρώνω! Δεν πληρώνω!, του Ντάριο Φο.

    Και για να σας βοηθήσω, βρήκα ότι παίζεται αυτή την περίοδο στο Θέατρο Αλέκος Αλεξανδράκης, Κυψέλης 54, Κυψέλη.

    :-)

    ReplyDelete
  41. Τι να κανουμε γ700?

    Ιεραρχω διαφορετικα τι ειναι σημαντικο...Και οταν βλεπω οτι δεν εχετε αρθρωσει λεξη για το επικειμενο ξεβρακωμα μας σαν υπαρξεις εξεγειρομαι...

    ReplyDelete
  42. Μα το αίσθημα ενοχής είναι βασικό γνώρισμα του πραγματικού αριστερού της εποχής μας, Γιούρι!

    @ Γ700

    Αυτό δεν είναι άσχετο με το post...

    ReplyDelete
  43. Αυτο το αισθημα ενοχης ειναι γνωρισμα του μοντερνου ακτιβιστη που αλλαζει λαμπες και κλεινει τα φωτα του στην ωρα της γης

    ReplyDelete
  44. Θεωρούμε ότι αυτό κάνουμε όλοι καθημερινά. Κάποιες φορές χρειάζονται ζωντανά παραδείγματα για να πούμε τι οικονομία θέλουμε και τι όχι. Εμείς σ' αυτό το post λέμε ότι ΔΕΝ θέλουμε μια οικονομία όπου η εμπορία συμβατικών ΙΧ αυτοκινήτων έχει περίοπτη θέση.

    Likewise,
    ΚΑΙ εμείς οι ΤΩ ΟΝΤΙ και ΤΗ ΠΡΑΞΕΙ ανά την ΓΗ ΣΟΣΙΑΛΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ και βαρέως φορολογούμενοι [σε αντίθεση με σας και τους πατεράδες σας που ουδέποτε πληρώσατε Φ ΜΑΠ και ως εκ τούτου είστε 9.963.000 ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ] Ελληνες Πολίτες,
    λέμε
    ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    του Prada
    ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    των ΣΚΥΛΑΔΙΚΩΝ (έως χίλια ευρώ κατά κεφαλήν, καθότι ο μανάβης πασόκος του Ρέντη και ο υπουργός της ΝΔ πρέπει να δείξουν την αρχοντιά τους)
    ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    των Sebago
    ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    των βλαχο-GANT των μαύρων
    ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    του Calvin Klein
    ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    του Ted Lapidus

    OTAN θα μιλάμε θα τα λέμε ΟΛΑ. ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ=ΨΕΜΜΑ

    ReplyDelete
  45. H διαπρεπής μαμά με δίδαξε να ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ σε, και να ΑΠΟΡΡΡΙΠΤΩ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΕΝΟΧΕΣ (collective guilt) που ΟΥΔΕΝ προσφέρουν,

    ΑΛΛΑ

    να είμαι πάντα μπροστά σε θέματα ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (collective duty).

    ReplyDelete
  46. @ vaggelas
    @ γιουρι

    Γιά τους Αμερικανούς η ανθρώπινη ζωή έχει την αυτή αξία ανεξαρτήτως συνθηκών. Το Διεθνές πάλι Δίκαιο ΟΡΘΟΤΑΤΑ αντιμετωπίζει αλλιώς τον άμαχον πληθυσμό, αλλιώς τους αιχμαλώτους πολέμου και αλλιώς τους μαχόμενους.
    ΤΙ θα έπραττα στην θέση των Αμερικανών έχοντας πλήρη γνώση της ψυχοσύνθεσης των Ιαπώνων;;;
    Ο,ΤΙ έπραξαν οι Αμερικανοί. Nonetheless, ό,τι έγινε, αν και αναπόφευκτον, ήταν ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΝΟΣΙΟΤΗΤΟΣ κατά της ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.

    @ Ventrilό
    @ γιούρι

    Re: Θεμελιώδεις ανθρώπινες αξίες/αρχές vs εθνικο-ή γεω-πολιτικές σκοπιμότητες

    ΚΑΙ οι δυό απόψεις έχουν λογική βάση και υπ' αυτήν την έννοια είναι θεμιτές
    ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ
    ότι εφαρμόζονται με διαλεκτική συνέπεια.

    Σύμφωνα, λοιπόν, με την θέση περί αναστολής θεμελιακών αρχών κλπ, η θυσία αμάχου πληθυσμού της Hiroshima και Nagasaki είναι "κατανοητή" εφόσον εξυπηρέτησε βραχυ- και μακρο-πρόθεσμα την ειρήνη με τις "μικρότερες" δυνατές απώλειες. Εξ ίσου, η "εξαφάνιση" 20 εκατομμυρίων πολιτών των ΕΣΣΔ και οι εξορίες, φυλακίσεις και εγκλεισμοί σε ψυχιατρεία τουλάχιστον ισαρίθμων επί Στάλιν, είναι "κατανοητή" στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης της πολιτικο-κοινωνικής σταθερότητας σε μιά αχανή χώρα.

    Εάν, από την άλλη, δεχθούμε τους βομαβρδισμούς ως εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας, οφείλουμε εξ ίσου να καταγγείλουμε όσα έλαβαν χώρα επί Στάλιν ως ωμές θηριωδίες!

    ΔΙΑΛΕΓΕΤΕ και παίρνετε

    ReplyDelete
  47. http://www.nytimes.com/2009/04/08/opinion/08friedman.html?th&emc=th

    ReplyDelete
  48. Για να τελειώνουμε με τις ενοχές. Στο πολύ απλό και συγκεκριμένο σχόλιό μου για τους μεγάλους πολέμους δεν μίλησα και δεν εννόησα τίποτα για ενοχές. Μίλησα για αξιολόγηση, ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ διαπιστώσεις, συμπεράσματα και μαθήματα.

    Τι θα γίνει επιτέλους, δε θα μάθουμε ποτέ; Αν οι τραγικότερες περίοδοι της ανθρώπινης ιστορίας δε μας κάνουν να ανοίξουμε τα μάτια μας.... περιμένετε να τα ανοίξουμε για τους φόρους για τα αυτοκίνητα.

    ReplyDelete
  49. Επίτρεψέ μου και σύ Κομφούκιε, στα ελληνικά (υπάρχουν και κακά ελληνικά;) η προστακτική δεν παίρνει αύξηση.
    Το κόστος, το ύφος και όλα τα παρόμοια τριτόκλιτα ουδέτερα, έχουν και αριθμούς και πτώσεις. Αρκεί να ξέρουμε να τα χρησιμοποιούμε.
    Βέβαια η γλώσσα μας τελευταία έχει μία και μοναδική πτώση: την κατακόρυφη!!!

    ReplyDelete