Το παρακάτω άρθρο έχει αποσταλεί στην εφημερίδα Καθημερινή και τον κύριο Μπάμπη Παπαδημητρίου ως απάντηση στο άρθρο του τελευταίου με τίτλο "Η σύγχυση των 700 ευρώ". Ευελπιστούμε για τη γραπτή ή προφορική ανταλλαγή απόψεων.
Η G700 αποτελεί μια ανεξάρτητη εναλλακτική κίνηση του διαδικτύου, με διαφοροποίηση ως προς την κομματική ταύτιση των μελών της, και μοναδικό στόχο να δώσει φωνή στους νέους που αισθάνονται ανεκπροσώπητοι και γι’ αυτό σιωπηλοί και αδιάφοροι για τα κοινά.
Ο προσανατολισμός μας είναι σταθερά και απαρέγκλιτα προς την κοινωνία των πολιτών.
Επιθυμία μας είναι να λειτουργούμε, και σύντομα θα οργανωθούμε κιόλας, ως ένα εναλλακτικό συνδικάτο νέων. Όχι σαν παρακλάδι κάποιου συγκεκριμένου κόμματος, ούτε σαν παραδοσιακό εργατικό σωματείο.
Αυτό που μας ενώνει είναι το κοινό για όλους βίωμα της υπερεργασίας , της πολυαπασχόλησης, και των αναντίστοιχων με την παραγωγικότητά μας αμοιβών, σε μια κατά βάση «αεριτζίδικη» οικονομία και μια μεσαιωνική αγορά εργασίας , όπως είναι η ελληνική. Επιπρόσθετα μας ενώνει η θέληση να βρούμε πρακτικές λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η νέα γενιά, ενώ μας φέρνει κοντά η απόρριψη ιδεολογικά φορτισμένων συνταγών. Πάνω απ’ όλα μας συνδέει ο προβληματισμός και η ανησυχία που έχουμε όλοι για το μέλλον.
Γι’ αυτό άλλωστε κατεβήκαμε στην απεργία της 12ης Δεκέμβρη. Για να αθροίσουμε τις δυνάμεις μας με το κοινό μέτωπο αγωνίας σε ένα κρίσιμο ζήτημα όπως το ασφαλιστικό.
Η απόφασή μας αυτή δεν εμπεριέχει κανένα απολύτως στοιχείο σύγχυσης. Εδώ και πάρα πολύ καιρό λέμε ότι η επίλυση του ασφαλιστικού απαιτεί υπεύθυνο διάλογο, αξιόπιστους συνομιλητές , οριοθέτηση των προτεραιοτήτων και σαφές χρονοδιάγραμμα. Σήμερα τίποτα απ’ όλα αυτά δεν υπάρχει.
Ταυτόχρονα μας βρίσκουν απόλυτα σύμφωνους τα αιτήματα των συνδικάτων για πάταξη της εισφοροδιαφυγής, χρηστή διαχείριση των ταμείων , περιορισμό των αλόγιστων και ύποπτων ιατροφαρμακευτικών δαπανών, διασφάλιση της θεσμοθετημένης κρατικής χρηματοδότησης και αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας, η οποία κατά κύριο λόγο πλήττει τους νέους και τις γυναίκες.
Τέτοια αυτονόητα αιτήματα όμως, δεν πρέπει να μετατρέπονται σε πρόσχημα για να μην αλλάξει τίποτα. Κι εκεί ακριβώς διαφέρουμε ριζικά τόσο από τα συνδικάτα, όσο και από τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Για εμάς η απεργία δεν ήταν σε καμία περίπτωση μια μάχη οπισθοφυλακής. Ήταν μια ευκαιρία να επικοινωνήσουμε το μήνυμα ότι είμαστε δυναμικά παρόντες και διαθέτουμε εναλλακτική πρόταση.
Θεωρούμε ότι μια μακροπρόθεσμη και διαγενεακά δίκαιη λύση του ασφαλιστικού προβλήματος εδράζεται σε ένα νέο μοντέλο κοινωνικής ασφάλισης.
Προς αυτή την κατεύθυνση έχουμε προτείνει :
α) τη δημιουργία ενός ενιαίου κοινωνικού συνταξιοδοτικού ταμείου για όλους τους Έλληνες , με κοινούς κανόνες λειτουργίας και ένα ενιαίο και ευμεγέθη αποθεματικό , το οποίο θα λειτουργεί στη λογική του κοινού «εθνικού κορβανά». Το ταμείο αυτό μπορεί να δημιουργηθεί με τη σταδιακή συγχώνευση όλων των ταμείων κύριας και επικουρικής ασφάλισης στο ΙΚΑ και να αποτελέσει τον αναδιανεμητικό πυλώνα ασφάλισης , παρέχοντας μια Κοινωνική Σύνταξη στη βάση εισφορών ενισχυμένης ανταπόδοσης για τους μη έχοντες.
β) τη διατήρηση όλων των επαγγελματικών ταμείων ως ανεξάρτητα ταμεία συμπληρωματικής οικειοθελούς ασφάλισης, που δεν θα χρηματοδοτούνται από πόρους υπέρ τρίτων , και τα οποία μαζί με την ιδιωτική ασφάλιση, θα αποτελέσουν τον κεφαλαιοποιητικό πυλώνα του συστήματος.
γ) το λογιστικό και ουσιαστικό διαχωρισμό των προνοιακών δαπανών που χρηματοδοτεί ο κρατικός προϋπολογισμός από τις δαπάνες για συντάξεις .
δ) την αποδέσμευση του κλάδου υγείας από τον κλάδο σύνταξής μέσα από την κατάργηση των επιμέρους ταμείων υγείας και το πέρασμα των υποδομών τους στο ΕΣΥ.
Τα παραπάνω δεν έλειψαν ως συνθήματα από την απεργία. Σίγουρα δεν πρόκειται να λείψουν ως αιτήματα της γενιάς των 700 ευρώ στο μέλλον.
Τέλος, είναι αυτονόητο ότι οι απόψεις μας δε συνιστούν θέσφατο. Σκοπός μας είναι να ρίξουμε γέφυρες προς όλες τις κατευθύνσεις και να συζητήσουμε νηφάλια χωρίς να υψώνουμε τείχη ισοπεδωτικής άρνησης στις απόψεις με τις οποίες διαφωνούμε.
ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ-ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ POST ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ
ReplyDeleteΑυτή η καταθλιπτική άποψη για την εργασία σκοτώνει κάθε διάθεση να εντάξουμε τον εργασιακό μας βίο σε ένα σχέδιο ποιοτικής ζωής.
Ευελεξία δεν σημαίνει εκμετάλευση.Η εκμετάλευση είναι σκληρότερη στην εργασιακή ακαμψία.
Ισχυρό κράτος Δικαίου και ισχυρό Κοινωνικό Κράτος απο τη μια, που εξασφαλίζουν την εποπτεία ,τον έλεγχο,την ασφάλεια στους χώρους δουλειάς, και ελευθερία στις επιλογές όλων μας από την άλλη ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ.
Αυτά στο Σκανδιναβικό μοντέλο πάνε μαζί.
-ΙΣΧΥΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ
-ΙΣΧΥΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ
-ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
-ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΑΓΑΘΑ
-ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΟ ΙΣΧΥΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΓΟΡΑ.
ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΩΝ ΒΟΛΕΜΜΕΝΩΝ, ΤΩΝ ΕΥΝΟΗΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ "ΦΟΡΟΥΣ ΥΠΕΡ ΤΡΙΤΩΝ" ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ.
ReplyDelete-ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
-ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ.
-ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΟ ΠΡΟΝΟΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
-ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΗ, ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ.
ReplyDelete-ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
-ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΟΙΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
-ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΥΣ.
Προσέξτε όμως, αν φτιάξετε συνδικάτο, μπορεί και να χάσετε τον έλεγχό του...
ReplyDelete(Κάτι που είναι βέβαιο με τα μυαλά που κουβαλάτε)
γιατί μια χαρά μυαλά κουβαλάμε
ReplyDeleteγ700
ReplyDeleteΗ συμπεριφορά σας προς τον Κομφούκιο τη περασμένη Κυριακή ήταν αγενής.Παρά του ότι έμμεσα το αναγνωρίσατε θα περίμενα ένα ποιό ευθύ mea culpa.
δεν κατάλαβες φιλαράκο...
ReplyDeleteΔεν υπάρχει Κομφούκιος. Είναι περσόνα των Γ700 που αποφάσισαν να εγκαταλείψουν διότι δημιουργούσε μεγαλύτερα προβλήματα από όσα έλυνε
ΦΙΛΑΡΆΚΟ
ReplyDeleteΕάν ενοείς ότι με το τρόπο σου "βοήθησες" τους γ700 να πέσουν στην παγίδα τότε μπράβο σου.
Giati Parmenides htan ageneis oi g700? Den katalaba?
ReplyDeleteΕίστε ανίδεοι αν πιστεύετε ότι οι Γ700 έχουν ανάγκη να επινοούν χαρακτήρες για να διατυπώνουν τις απόψεις τους....wake up...anonymous loosers!!
ReplyDeleteδεν κατάλαβες φιλαράκο...
ReplyDeleteΔεν υπάρχει Κομφούκιος. Είναι περσόνα των Γ700 που αποφάσισαν να εγκαταλείψουν διότι δημιουργούσε μεγαλύτερα προβλήματα από όσα έλυνε
To exo pei kai to ksanaleo: XILIES FORES ANONYMIA. Oi "persones" kai oi "eponymoi-pseydonymoi" xalane tin piatsa, opos kai apodeixtike.
Ektos an theloume/xreiazomaste anagnorismenous leaders kai oxi apli antalagi gnomis kai apopsis. O monos pou tha'prepe na exei pseydonymo edo mesa einai o (oi) G700 aplos kai mono gia na eksypireteitai to moderation.
Enw esy eisai "sfixtos" me onomatepwnymo! Oust re!
ReplyDeleteΑς φανταστούμε ένα σπίτι που έχει παλιώσει, και το οποίο έχει πιάσει φωτιά. Το σπίτι είναι έτοιμο να καταρρεύσει.
ReplyDeleteΜέσα στο παλιό αυτό σπίτι βρίσκονται εγκλωβισμένοι άνθρωποι, οι οποίοι φέρουν όλοι ευθύνη για τη φωτιά. Παιδιά, ηλικιωμένοι, άρχοντες του σπιτιού, εργάτες του σπιτιού.
Στο φλεγόμενο σπίτι υπάρχει μόνο μία πόρτα – έξοδος διαφυγής.
Η λύση για τη σωτηρία των ανθρώπων είναι μία, η έξοδος από τη μία και μοναδική πόρτα. Οι τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι θα βγούνε από το φλεγόμενο σπίτι ποικίλουν.
Αν οι εγκλωβισμένοι τρέξουν όλοι να σωθούνε χωρίς συνεννόηση και συνεργασία, θα πατήσουν ο ένας τον άλλον και πολλοί θα καούνε ζωντανοί. Σε αυτή την περίπτωση θα γλιτώσουν κυρίως αυτοί που βρίσκονται δίπλα στην πόρτα, και ίσως οι νέοι που έχουν τη δύναμη να κάνουν πέρα τους ηλικιωμένους. Ενδέχεται επίσης να γλιτώσουν οι άρχοντες του σπιτιού, αν, μέσα στον πανικό τους, οι εργάτες του σπιτιού, δεν τους ποδοπατήσουν και σκοτώσουν μερικούς από αυτούς.
Αν οι εγκλωβισμένοι αποφασίσουν να μην πανικοβληθούν, να αφήσουν στην άκρη τις όποιες διαφορές, ιδιότητες και ιεραρχίες, αν αποφασίσουν να συνεργαστούν, θα βγούνε όλοι από τη μία πόρτα οργανωμένα, έγκαιρα και σώοι.
Το σπίτι τελικά καταρρέει, και οι άνθρωποι πρέπει να χτίσουν ένα καινούριο σπίτι.
Αν ισχύσει το πρώτο σενάριο του πανικού και της ασυνεννοησίας, οι πολλές απώλειες ανθρώπων δυσκολεύουν αφάνταστα το έργο της κατασκευής του νέου σπιτιού. Αν δε οι διαφορές, ιεραρχίες και ιδιότητες δεν παραμεριστούν, πολλοί από τους διασωθέντες αποφασίζουν να φύγουν και να βρούνε άλλο σπίτι για να μείνουν, αφήνοντας τους άρχοντες και τους ευνοούμενους της φωτιάς να χτίσουν το νέο σπίτι μόνοι τους.
Αν ισχύσει το δεύτερο σενάριο, υπάρχουν πολλά χέρια που θα χτίσουν το νέο σπίτι. Όλοι έχουν αφήσει τις διαφορές τους πίσω τους, συνεργάζονται και αποκτούν μια νέα κατοικία.
Παρ’ όλα αυτά, και στα δύο σενάρια, το νέο σπίτι που χτίζεται κινδυνεύει να πάρει άμεσα κι αυτό φωτιά. Αν το σπίτι χτιστεί γρήγορα, χωρίς τον κατάλληλο σχεδιασμό για την ασφάλεια και την πρόληψη κινδύνων, η κατάρρευση δε θα αργήσει να επαναληφθεί.
Το ασφαλιστικό σύστημα στην Ελλάδα καταρρέει. Είναι γεμάτο ανισότητες και προνόμια. Η μόνη διέξοδος από την κατάρρευση είναι η αλλαγή. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να επιτευχθεί αυτή η αλλαγή, και να χτιστεί ένα καινούριο σύστημα.
Πρέπει πρώτα απ’ όλα να υπάρξει συναίνεση και καθολική συνεργασία μεταξύ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της ελληνικής κοινωνίας. Το πολιτικό κόστος μερικών, το πολιτικό όφελος άλλων, τα προνόμια και οι ανισότητες, ο άγονος ανταγωνισμός, πρέπει να παραμεριστούν, πρέπει να αναζητηθεί δίκαιη λύση για όλους, που θα εξισώνει, για μερικούς προς τα κάτω, για μερικούς προς τα πάνω, το ρόλο στο σπίτι.
Υπάρχει όμως ένας οριζόντιος κίνδυνος που υπονομεύει όλη αυτή τη διαδικασία. Η εισφοροδιαφυγή, η φοροδιαφυγή, τα φτηνά υλικά κατασκευής (ελλιπής χρηματοδότηση), η καταλήστευση και η αλόγιστη κακοδιαχείριση των ταμείων, η έλλειψη ασφάλειας και μηχανισμών πρόληψης κι αντιμετώπισης κινδύνων, θα συνεχίζουν να βάζουν φωτιά σε όποιο νέο σπίτι και να χτιστεί.
Παιδιά μην τρελένεστε. Είπαμε το όλο σκηνικό του Σαββάτου ήταν απαράδεκτο. Από τους σχολιαστές, γιατί μετέτρεψαν τα σχόλια σε αρένα τύπου press gr και από εμάς γιατί μπήκαμε και αρχίσαμε να σβήνουμε με επιθετική μανία ότι βλέπαμε.
ReplyDeleteΟ Κομφούκιος, που είναι υπαρκτό πρόσωπο -κανείς δεν γράφει τόσο προσπωικά, βιωματικά, με τόσο καλή χρήση της ελληνικής γλώσσας και σε βάθος ως persona-, τα άκουσε διότι ήταν βασικός συντελεστής στο χάος καθώς και ο μόνος που ήταν παρόν για να υπερασπιστεί τη θέση του.
Αναγνωρίσαμε το λάθος και το διορθώσαμε σβήνοντας εξολοκλήρου το post.
Από εκεί και πέρα όποιος θέλει γράφει όποιος θέλει αποχωρεί. Όλοι πάντως είναι ευπρόσδεκτοι.
keep blogging
Παρμενίδη βγάλε ένα google account και άσε κατά μέρος τις παροτρύνσεις
ReplyDeleteΑγαπητοί φίλοι τα λέμε...του χρόνου!
ReplyDeleteΧρόνια πολλά, καλή χρονιά!
Επιστροφή 7/1!
Ο επιθεωρητής Εργασίας-blogger
vaschr74@gmail.com
20 meres adeioula o epitheoritis? Ti les bre paidi mou...
ReplyDeleteoute daskalos na htan o epi8ewrhths
ReplyDeleteMa kai oi daskaloi ligotero pairnoun
ReplyDeleteChris - επιθεωρητή εργασίας blogger γράφε με το account που έχεις από το blog.
ReplyDeleteΆσχετα από πολιτικές σκοπιμότητες, η κυβέρνηση της ΝΔ έδωσε μια μοναδική ευκαιρία στην κοινωνία να ξεκινήσει έναν ουσιαστικό διάλογο γύρω από ένα θέμα εθνικής σημασίας, το ασφαλιστικό. Ήταν αναμενόμενο τα κόμματα της αντιπολίτευσης, με πρωτοστάτη την αξιωματική αντιπολίτευση, να προσπαθήσουν να αρμέξουν το μέγιστο δυνατό πολιτικό όφελος, μουλαρώνοντας και κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι δεν έχει πρόγραμμα και σαφείς θέσεις για το ασφαλιστικό.
ReplyDeleteΕίναι αλήθεια ότι άσχετα από το τι αλλαγές τελικά θα γίνουν, αλλαγές που κλείνουν δημοσιονομικές τρύπες είναι υποχρεωτικές. Τους κανόνες τους βάζει η ΕΕ. Είναι αλήθεια όμως ότι δημιουργείται μια μοναδική ευκαιρία για την ελληνική κοινωνία να συζητήσει, να προτείνει και να αντιπροτείνει απόψεις, να δείξει την επαφή της με την πραγματικότητα, να δείξει ότι θέλει να αρχίσει μια μακρόχρονη διαδικασία διαλόγου που θα οδηγήσει σε αλλαγή. Στο χέρι της είναι να δείξει την ωριμότητα που χρειάζεται έτσι ώστε οι αλλαγές που θα επέλθουν να έχουν συναινετικό χαρακτήρα.
Κατά κάποιον τρόπο οι τακτικές κινήσεις της ΝΔ ξεγύμνωσαν το κενό της ελληνικής κοινωνίας, μιας κοινωνίας χαμένης στην αντίδραση, κρυμμένης πίσω από κούφια ιδεολογικά δόγματα, είτε δεξιά, είτε αριστερά, αλλά κατά βάση κάθετα προς οποιαδήποτε αλλαγή.
Τα ΜΜΕ συνεισφέρουν τρομακτικά στην αδράνεια, συντηρητικά, καλλιεργώντας την κινδυνολογία και τη φοβία. Ίσως είναι και τα περισσότερο ευνοούμενα από τη σημερινή κατάσταση της υπέρτατης διαπλοκής, κρατικοδίαιτης λειτουργίας κι εξάρτησης από μια χαμηλότατου επιπέδου κουλτούρα και παιδεία των Ελλήνων πολιτών. Ίσως τα ΜΜΕ θα μπορούσαν να παίξουν το ρόλο του αφυπνιστή και του κινητοποιητή (motivator) της αδρανούς ελληνικής κοινωνίας. Αντίθετα όμως τα ΜΜΕ κατακεραυνώνουν κάθε αξιόλογη προσπάθεια ομάδων πολιτών για αλλαγή και συμμετοχή, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι μόνο αυτά έχουν δικαίωμα φωνής, εκτός των πολιτικών και των παραγόντων της αγοράς και του κράτους. Ακυρώνουν κάθε ειλικρινή προσπάθεια προωθώντας τη δική τους ατζέντα. Έχουν γίνει θεσμός στη διαιώνιση της αδράνειας και του πελατειακού χαρακτήρα που διέπει οριζόντια όλες τις συναλλαγές και ανταλλαγές των ελλήνων πολιτών.
Γιατί όμως η ελληνική κοινωνία χάνεται στην αντίδραση? Η εμπειρία μου λέει ότι όταν πραγματικά βιώνεις το πρόβλημα στα κόκαλα σου, τότε ξυπνάς και αποδεσμεύεσαι από ουτοπίες, ιδεολογίες, και τον καναπέ σου, συμμετέχεις και ψάχνεις γέφυρες επικοινωνίας με εκείνους που είναι διατεθειμένοι να συζητήσουν μαζί σου. Ακόμα κι αν πραγματικά εκείνοι δεν θέλουν να σε ακούσουν, αξίζει να προσπαθήσεις να τους δείξεις ότι έχεις θέσεις, ότι προσπαθείς να κατανοήσεις την ανάγκη για αλλαγή, ότι προσπαθείς να αποφύγεις την περιθωριοποίηση. Όσο δε συμμετέχεις, όσο μόνο αντιδράς και δε δρας, μένεις στην απ’ έξω. Προκαλείς, με την έλλειψη δράσης, να μην είσαι υπολογίσιμος στις αλλαγές που άλλοι θα κάνουν ούτως ή άλλως χωρίς τη δική σου παρουσία, και το πιο πιθανό εις βάρος σου. Είναι αλήθεια όμως ότι όταν είσαι χορτάτος, όταν είσαι βολεμένος, η κάθε αλλαγή φαντάζει ενοχλητική, ως και απειλητική προς τον σχετικά καλό τρόπο ζωής σου. Όταν είσαι χορτάτος επίσης γκρινιάζεις και μιζεριάζεις ακόμα πιο εύκολα. Σίγουρα σταματάς να σκέφτεσαι και να δρας συλλογικά. Τελικά μήπως είμαστε πολλοί χορτάτοι σε αυτή τη χώρα?
Θα ικανοποιήσουμε τελικά το συμπέρασμα ης κυβέρνησης ότι είμαστε κοινωνία χωρίς άποψη, ότι είμαστε κοινωνία χωρίς κοινωνική και συλλογική ευαισθησία? Ότι δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε ούτε καν τα δικά μας συμφέροντα? Ότι είμαστε τόσο αδύναμοι ώστε αυτή να πάρει το πράσινο φως για δράση χωρίς εμάς να μας πέφτει λόγος?
This comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDeleteαφαιρέστε αυτή την αηδία έχει από πάνω. έχει μία απαίσια φωτογραφία που "διαφημίζει"
ReplyDeletepeace to you too bro, αλλά δε θα πάρουμε
ReplyDeleteH κυβέρνηση της ΝΔ έδωσε μια μοναδική ευκαιρία στην κοινωνία να ξεκινήσει έναν ουσιαστικό διάλογο γύρω από ένα θέμα εθνικής σημασίας, το ασφαλιστικό.
ReplyDeleteKamia eykairia den edose, anagastike na probei se dialogo giati o kompos ftanei sto xteni kai stin poreia anagastike na "skoupisei" kai kapoies akatharsies kato ap'to xali - typical kai anamenomeno.
Κατά κάποιον τρόπο οι τακτικές κινήσεις της ΝΔ ξεγύμνωσαν το κενό της ελληνικής κοινωνίας, μιας κοινωνίας χαμένης στην αντίδραση, κρυμμένης πίσω από κούφια ιδεολογικά δόγματα, είτε δεξιά, είτε αριστερά, αλλά κατά βάση κάθετα προς οποιαδήποτε αλλαγή.
O kosmos to'xei toumpano Mesout. Den mas anoikse ta matia i ND. Aytoi pou einai kollimenoi itan kai paramenoun kollimenoi. Aytoi pou einai eleytheroi itan kai paramenoun eleytheroi.
Τελικά μήπως είμαστε πολλοί χορτάτοι σε αυτή τη χώρα?
Mono etsi eksigeitai.
Θα ικανοποιήσουμε τελικά το συμπέρασμα ης κυβέρνησης ότι είμαστε κοινωνία χωρίς άποψη, ότι είμαστε κοινωνία χωρίς κοινωνική και συλλογική ευαισθησία? Ότι δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε ούτε καν τα δικά μας συμφέροντα? Ότι είμαστε τόσο αδύναμοι ώστε αυτή να πάρει το πράσινο φως για δράση χωρίς εμάς να μας πέφτει λόγος?
Ayto akribos epalitheyoume edo kai dekaeties, to erotima einai pote kai pos tha stamatisoume kai tha ksypnisoume.
άντε ο Μεσούτ έβγαλε account ο επόμενος
ReplyDeleteΜεσούτ συμφωνούμε ότι σαν Έλληνες χανόμαστε στη μετάφραση, μας πιάνουν τα επαναστατικά σύνδρομα, κλπ κλπ, όμως το να λες ότι μας άνοιξε τα μάτια κι η ΝΔ η οποία επί 4 χρόνια έλεγε "δεν ανοίγω το ασφαλιστικό" "δεν ανοίγω το ασφαλιστικό" "δεν "ανοίγω το ασφαλιστικό" και η οποία κατήγγειλε όλες τις προηγούμενες αλλαγές είτε ως λίγες είτε ως αντικοινωνικές ε, είναι λίγο too much.
ReplyDeleteΣτην πολιτική να η Ρόδος να και το πήδημα. Εκ του αποτελέσματος κρίνεται κανείς.
Αλλά βέβαια , εμείς δεν πρέπει να τα λέμε αυτά, γιατί θα κατηγορηθούμε για κρυφοπασοκισμό.
Οπότε κάνε πως δεν τα άκουσες...
ΒΓΑΛΕ ΕΝΑ ACCOUNT ΚΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ!
ReplyDeleteKamia eykairia den edose, anagastike na probei se dialogo giati o kompos ftanei sto xteni kai stin poreia anagastike na "skoupisei" kai kapoies akatharsies kato ap'to xali - typical kai anamenomeno.
ReplyDeleteΔε διαφωνώ καθόλου μαζί σου. Αντιθέτως, την ευκαιρία την έδωσε όχι επειδή το θέλησε, αλλά επειδή αναγκάζεται αποκλειστικά λόγω της αναγκαιότητας των δημοσιονομικών ρυθμίσεων που απαιτεί η ΕΕ. Ξέρει πολύ καλά η ΝΔ, και θυμάται πολύ καλά από το στραπάτσο του ΠΑΣΟΚ – Γιαννίτση, ότι το πολιτικό - πελατειακό κόστος θα ήταν πολύ μεγάλο για αυτή. Ουσιαστικά άνοιξε το διάλογο υπονομεύοντας τον από την αρχή, χωρίς να καταθέσει σαφή θέση, ανεμίζοντας 3 εξαγγελίες, και αναγνωρίζοντας το κενό άποψης της ελληνικής κοινωνίας, αναγκάζοντας μας σε στρατηγικό σφάλμα που επαναφέρει τον έλεγχο της κυβέρνησης στη διατήρηση των προνομίων και των συμφερόντων που δεν ήθελε να διακινδυνεύσει, όπως μια καλή εταιρεία προασπίζεται τις απαιτήσεις των πελατών της. Μάλιστα, οι χαριστικές ρυθμίσεις που προηγήθηκαν του ανοίγματος του φακέλου του ασφαλιστικού, δεν ήταν τυχαίες, αλλά φαντάζουν περισσότερο ως προληπτική δράση προστασίας, σε περίπτωση που η ελληνική κοινωνία ξάφνιαζε και άρπαζε την ευκαιρία για δράση.
O kosmos to'xei toumpano Mesout. Den mas anoikse ta matia i ND. Aytoi pou einai kollimenoi itan kai paramenoun kollimenoi. Aytoi pou einai eleytheroi itan kai paramenoun eleytheroi.
Όχι, δεν είπα ποτέ ότι η ΝΔ μας άνοιξε τα μάτια. Επαλήθευσε όμως την σωβινιστική της άποψη για την ελληνική κοινωνία, δηλαδή ότι είμαστε τα κατώτερα ανθρωπάκια, τα πρόβατα που πέφτουν στον γκρεμό το ένα μετά το άλλο.
Η ΝΔ πόνταρε στο κενό μας. Πρόσφερε το καρότο κι εμείς επιβεβαιώσαμε ότι είμαστε ο γάιδαρος.
ReplyDeleteΣτην Ελλάδα όπου οι ευκαιρίες για αλλαγή είναι ελάχιστες (ΕΛΕΟΣ), πρέπει να τις αρπάζουμε και να δείχνουμε παρόντες. Όπως οι G700, όχι όπως η ΓΣΕΕ. Εγώ δεν αισθάνομαι καθόλου καλά που έδωσα το δικαίωμα, σαν Έλληνας πολίτης, στη ΝΔ να επαληθεύσει την απαρτχαϊντίστικη άποψη της για μένα.
Τι ωραία που είναι με τα accounts
ReplyDeleteΤο πολιτικό κενό του ΠΑΣΟΚ και των υπόλοιπων κομμάτων της αντιπολίτευσης όμως G700 δεν είναι περισσότερο αθώο.
ReplyDeleteΤο σπίτι καίγεται κι όσοι γλιτώσουμε θα ακολουθήσουμε το δρόμο του Κομφούκιου και του Ulis, όσοι τουλάχιστον έχουμε ηθικές αναστολές για να μη γίνουμε ό,τι και οι προηγούμενοι μας.
G700
ReplyDeleteGiati einai oraia me ta accounts? Gia na mporoume kathe sxolio na to anagoume se prosopiko epipedo kai prosopikes diamaxes?
Kapoios prin kairo empaine kai sxoliaze os Ulis ton thymasai?
Opoios barietai na zymosei...Oso oi kyberniseis kai i koinonia i idia eksanagazontai na kanoun sosta ti douleia tous kathysterimena kai me to stanio, prokopi ayti i xora de tha dei. O gaidaros pou proaneferes otan moularosei oute to karoto de tou kanei koukou.
ReplyDeleteΝαι και πριν από πολύ καιρό έμπαινε κάποιος Αντώνης Πολιτάκης από Λονδίνο μηχανικός, φίλος της ΦΣ
ReplyDeleteΚαι πριν από ακόμη περισσότερο καιρό έμπαινε μια κοπέλα η παπ και σχολίαζε τα εργασιακά μάλλον το κατείχε επιστημονικά το αντικείμενο.
Όμως όλοι αυτοί εγκαταλείπουν την προσπάθεια να σχολιάζουν όταν τα σχόλια εκτροχιάζονται και γίνεται το έλα να δεις και δέχονται επιθέσεις από ανώνυμους ή ψευδώνυμους καλοθελητές.
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteE kala g700, o Politakis eytyxws pou esoure! Malakas olkhs htan, pws na to kanoume!
ReplyDeleteΌχι παιδιά δεν είναι έτσι, μαλάκας ξεμαλάκας είναι άλλης τάξεως ζήτημα που δεν μας αφορά. Σημασία έχει ότι έλεγε πράμα και συνεισέφερε στη συζήτηση
ReplyDeleteΌμως όλοι αυτοί εγκαταλείπουν την προσπάθεια να σχολιάζουν όταν τα σχόλια εκτροχιάζονται και γίνεται το έλα να δεις και δέχονται επιθέσεις από ανώνυμους ή ψευδώνυμους καλοθελητές.
ReplyDeleteNai ma ayto pou leo einai pos isos na min egateleipan an den eixan eks arxis pseydonyma pou oi "kakoitheis" ekmetalleyontan gia prosopikes epitheseis.
Blepeis omos edo opos kai pantou yparxei polemos gia to "poios exei to dikio". Ayti einai kyrios i magia oxi na baloun 5,10,100,1000 anthropoi kato ta myala tous kai na doun syllogika ti mporei na bgei ap'tin zymosi.
An kapoioi den epitithontan se prosopiko epipedo, kai kapoioi alloi den epairnan orismena sxolia prosopika (akoma kai an itan prosopika)isos na min peftame apo ta 200 comments per post sta 30...
Eimai tis apopsis pos o kathenas prepei na leei oti tou katebainei kai na sxoliazei panta epi tou thematos oxi epi tou prorospou. Lathi tha akoustoun polla. Kai polloi tha mathoun apo tis syzitiseis. Gi'ayto eimaste edo.
Oi prosopikes epitheseis, alla akoma kai oi epainoi se prosopiko epipedo blaptoun eksisou sobara ton eleythero dialogo. Kai ennoo eleythero dialogo oxi diplomatikes diapragmateyseis opos ennoeitai o dialogos stin politiki.
Epimenw oti den elege tipota plhn tou gnwstou paroli peri fileley8erismou, Mano, Mitsotaki, Andrianopoulo klp klp.
ReplyDeleteEinai k sto Londino k synexizei tis malakies, dld myalo den bazei!
Ti einai loipon?
Oi prosopikes epitheseis, alla akoma kai oi epainoi se prosopiko epipedo blaptoun eksisou sobara ton eleythero dialogo. Kai ennoo eleythero dialogo oxi diplomatikes diapragmateyseis opos ennoeitai o dialogos stin politiki.
ReplyDeleteΣΩΣΤΟ
Proteino na anartithei ena basiko code of conduct gia to blog pou na apagoreyei rita ta prosopika sxolia. Merikoi oute na syzitisoun den keroun. Osa sxolia exoun prosopiko xaraktira na diagrafontai aytomatos kai o kathenas pou postarei na apodexetai aytomatos tous orous.
ReplyDeleteΚαι τα accounts προστατεύουν ως ένα βαθμό την ανεξαρτησία της G700. Δεν χρεωνόμαστε τους ανωνυμο-ψευδώνυμους σχολιαστές ακόμα κι αν κατά καιρούς συμφωνούμε μαζί τους.
ReplyDeleteΠρώτα απ 'όλα δεν μπορείς να προτείνει κάτι τέτοιο ως ανώνυμος διότι ο λόγος σου δεν έχει αξιοπιστία
ReplyDeleteTo oti eimai anonymos de simainei pos den eimai yparktos anthropos. Eimai enas agent tou blog isaksios se ola me tous ypoloipus agents eite pseydonymous, eite anonymous. Den eimai bot. Mono ayto xreiazetai gia na exei aksiopistia o logos mou se ena tetoio eikoniko periballon.
ReplyDeleteόταν από τη συζήτηση πάμε στη διαπραγμάτευση τότε αλλάζουν τα rules of the game
ReplyDeleteΚαι θα στο εξηγήσουμε πως λειτουργεί. Ένας ανώνυμος μπορεί να είναι και ένας από τους admin του blog ο οποίος κάνει εσωτερικό διάλογο με τον εαυτό του για να επιβάλει και να νομιμοποιήσει μια θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του blog.
ReplyDeleteή ο ανώνυμος μπορεί να είναι κάποιος εγκάθετος τρελός που έχει κάποιο συμφέρον να πιέσει να κλείσουν ή να περιοριστούν τα σχόλια με κάποιο τρόπο. Συνεπώς negotiations τέτοιου τύπου δε γίνονται
ReplyDeleteΓι' αυτό πάρτε accounts για τη δική μας και τη δική σας προστασία και ανεξαρτησία και για να μην αφήνονται σκιές. Στο εξωτερικό δεν απαντάει σχεδόν κανένας στους ανώνυμους σαν αρχή του blogging, μιας και μιλάμε για κώδικα δεοντολογίας
ReplyDeletemagkes h apopsh mou einai eley8eria se ola! Ayto einai to wraio me ta blog! An arxisoume oxi proswpika sxolia, oxi to ena, oxi to allo pisteyw oti to gamame to nohma tou blogging! Anwnyma, psedonyma h epwnyma gia mena den exei shmasia!
ReplyDelete@g700
ReplyDeleteΕάν θεωρείτε ότι το moderation έχει μεγάλο κόστος σε χρόνο διότι θα πρέπει να εγκρίνετε κάθε σχόλιο που γράφεται προτού εμφανιστεί, μία εναλλακτική λύση για να επιβάλλετε τα accounts είναι να μη δέχεστε ανώνυμα σχόλια. Αυτό υπάρχει ως επιλογή στον blogger.
Ένας ανώνυμος μπορεί να είναι και ένας από τους admin του blog ο οποίος κάνει εσωτερικό διάλογο με τον εαυτό του για να επιβάλει και να νομιμοποιήσει μια θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του blog.
ReplyDeleteNai , kai enas admin tou blog mporei na exei 2 kai 3 accounts gia ayto to skopo. Kai mporei oi G700 na einai 2,3 i 1013 ego pou to ksero?
Yparxoun polla "an" kai "isos". Gia mena skopos tou moderation einai na diatireitai o xaraktiras tis syzitisis kai na min parektrepetai apo ton protarxiko tis skopo. Kai ayto prepei na epidioketai me opoiodipote meso.
ναι το ξέρουμε, νικόλα οι επιλογές είναι άπειρες, ωστόσο δε θέλουμε να τις χρησιμοποιήσουμε διότι πιστεύουμε ότι μπορούμε να συζητήσουμε νορμάλ χωρίς να βάλουμε την τεχνολογία να κάνει αυτόματο περιορισμό των ανωνυμο-ψευδώνυμων
ReplyDeleteΑυτή είναι μια συζήτηση που θα άρεσε στον Μανώλη Ανδριωτάκη ο οποίος ασχολείται με τα new social media και τα ζητήματα που αυτά θέτουν για το δημόσιο λόγο
ReplyDeleteΑνδριωτάκης
ReplyDeleteAnyway sto thema mas, diabazo kai ksanadiabazo tin protasi sas gia to asfalistiko kai tha ithela na afierosete ligo xrono gia merikes epeksigiseis gia emas pou den ta pianoume ola:
ReplyDeleteProteinete:
α) τη δημιουργία ενός ενιαίου κοινωνικού συνταξιοδοτικού ταμείου για όλους τους Έλληνες , με κοινούς κανόνες λειτουργίας και ένα ενιαίο και ευμεγέθη αποθεματικό , το οποίο θα λειτουργεί στη λογική του κοινού «εθνικού κορβανά»
To eymegethes apothematiko pos tha dimiourgithei otan ta tameia einai meion? Apo pou tha brethoun lefta? Mporeite ayti tin protasi na tin ypostiriksete esto kai me ta stoixeiodi noumera?
b) τη διατήρηση όλων των επαγγελματικών ταμείων ως ανεξάρτητα ταμεία συμπληρωματικής οικειοθελούς ασφάλισης, που δεν θα χρηματοδοτούνται από πόρους υπέρ τρίτων , και τα οποία μαζί με την ιδιωτική ασφάλιση, θα αποτελέσουν τον κεφαλαιοποιητικό πυλώνα του συστήματος.
Pos orizontai edo oi poroi yper triton kai kefalaiopoiitikos pylonas?
γ) το λογιστικό και ουσιαστικό διαχωρισμό των προνοιακών δαπανών που χρηματοδοτεί ο κρατικός προϋπολογισμός από τις δαπάνες για συντάξεις .
Pos orizontai oi pronoiakes dapanes kai pos diaferoun apo tis dapanes gia syntakseis?
An mpeite ston kopo na eksigisete ta parapano, eyxaristo ek ton proteron gia tis dieykriniseis.
hremia apopse blepw
ReplyDeleteΚοίτα δεν είμαστε τεχνοκράτες ή παντογνώστες ωστόσο να διευκρινήσουμε όσο μπορούμε
ReplyDelete1.το αποθεματικό θα δημιουργηθεί από pooling των αποθεματικών όλων των ταμείων κύριας και επικουρικής ασφάλισης σε ένα . Υπολογίζεται ότι όλα αυτά μαζί κάνουν ένα αποθεματικό της τάξης του 30% του ΑΕΠ, μικρό βέβαια και πάλι αν το συγκρίνει κανείς με άλλες χώρες, αλλά ικανό αν αξιοποιηθεί σωστά να μεγαλώσει
2.ταμεία όπως το ΤΣΜΕΔΕ, το ΤΣΠΕΑΘ (εδώ δημιουργείται ένα ενιαίο ταμείο Τύπου) κοκ γίνονται αυτοδιαχειριζόμενα ΝΠΙΔ , όποιος θέλει ασφαλίζεται σε αυτά (η συνδικαλιστική του κάλυψη δεν θα εξαρτάται από τον έχει ασφαλιστεί ή όχι), έχει ατομικό λογαριασμό και κωδικό ασφάλισης και η σύνταξη που παίρνει εξαρτάται από το τι δίνει ως ειφορά και τι είδους προσωπικό χαρτοφυλάκιο επιλέγει για τον εαυτό του. Σε κάθε περίπτωση τα ταμεία δεν θα τα χρηματοδοτεί ο κόσμος από κοινωνικούς πόρους.
ReplyDeleteΩς προς το προνοιακό κομμάτι:
ReplyDeleteΤα ταμεία επιβαρύνονται σε σημαντικό βαθμό με παροχές καθαρά προνοιακού χαρακτήρα.
Τέτοιες παροχές είναι οι βασικές συντάξεις του Ο.Γ.Α., το προνοιακό μέρος των κατώτατων ορίων συντάξεων και πολλά επιδόματα, τα οποία δεν είναι ανταποδοτικές παροχές ασφάλισης.
Επίσης, η κάλυψη των αναγκών ευαίσθητων ομάδων του πληθυσμού (ομογενείς, επαναπατρισθέντες, άνεργοι, χαμηλοσυνταξιούχοι κ.λ.π.) ήταν μια υποχρέωση της Πολιτείας, η οποία σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό μεταφέρθηκε στα Ταμεία, χωρίς την ανάλογη χρηματοδότηση από την πλευρά του κράτους.
Το ίδιο έγινε και γίνεται με τις εισφορο-απαλλαγές και εκπτώσεις που αποφασίζονται σε σχέση με υποχρεώσεις πολλών ομάδων επιχειρήσεων.
Όλα αυτά δημιούργησαν και δημιουργούν μια μεγάλη οικονομική επιβάρυνση στα Ταμεία και δεν είναι μόνο αυτά.
Τα Ταμεία και το σύστημα γενικότερα καλείται συχνά πυκνά να πληρώσει:
-Τα προγράμματα ΄΄εξυγίανσης΄΄ των ΔΕΚΟ και των τραπεζών
-Την διεύρυνση της ανεργίας σε άτομα ηλικίας 50 ετών και άνω (με τις εθελούσιες εξόδους)
-Την πριμοδότηση με πλασματικά χρόνια για διάφορες ομάδες, όπως στρατιωτικούς, αστυνομικούς κ.λ.π. προκειμένου να συνταξιοδοτηθούν σε ηλικίες 45 ή 50 ετών
ΣΥΝΕΠΩΣ : προτείνουμε
το λογιστικό διαχωρισμό των προνοιακών παροχών και μεταφορά τους στον κρατικό προϋπολογισμό και την κοινωνική πολιτική όπου πραγματικά ανήκουν. Ούτε ένα ευρώ επιβάρυνση των ταμείων για δαπάνες προνοιακού χαρακτήρα.
άλλο η κοινωνική πολιτική μέσω της αναδιανομής που γίνεται από τη φορολογία και τον προϋπολογισμό και άλλο οι συντάξεις, και άλλο φυσικά κι η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Εδώ τα έχουμε όλα (υποδομές και δπάνες) φορτώσει στα ταμεία
ReplyDeleteΣτο 2 επαγγελματική ασφάλιση συμετέχει υποχρεωτικά και ο εργοδότης
ReplyDelete@ ΑΝΟΝΥΜΟΣ
ReplyDeleteΕίσαι οκ με τις εξηγήσεις ;
Με το δ. σημείο σας συμφωνώ.
ReplyDeleteΣυμφωνώ επίσης υπό όρους με το να
διαχωριστεί η κύρια προνιακή σύνταξη που θα δίνεται σε όλους από τον κρατικό προϋπολογισμό από την κύρια σύνταξη που θα βασίζεται σε κεφαλαιοποιητικές διαδικασίες.
Όμως με το να αποδέχεστε την ιδωτική ασφάλιση - και άρα το ενδεχόμενο κερδοσκοπίας πάνω σε αυτό το ευάισθητο ζήτημα- και να λέτε να καταργηθούν οι εισφορές υπερ τρίτων με στρέφετε εναντίον σας.
Υπερασπιζετε ή όχι τους 700άρηδες που είναι δημιούργημα της κοινωνίας, της οικονμίας και του κράτους των Πολυεθνικών;
Εισφορές υπέρ τρίτων πρέπει να υπάρχουν παντού.
Ειδικά στα ευαίσθητα στρώματα.
Κια βέβαια φόρος στα χρηματοπιστωτικά προϊόντα υπέρ της κοινωνικής ασφάλισης!
Οι είσφορές του λαού, υπέρ ταμείων τρίτων προσώπων είναι κοινωνικά άδικες και φασιστικές.
ReplyDeleteΓιατί εγώ που πληρώνω τις εισφορές μου πρέπει να πληρώνω και 4% σε κάθε μελέτη υπέρ ΤΣΜΕΔΕ;
Γιατί εγώ που διαφημίζομαι στην εφημερίδα , και στη δική μου δουλειά πληρώνω τις εισφορές κανονικά, πρέπει να πληρώνω και την εργοδοτική εισφορά των εφημεριδαρχών (αγγελιόσημο 20%);
Γιατί εγώ ο απλός εργαζόμενος που πληρώνω εισφορές και αναζητάω νομική στήριξη όταν πληρώνω αδρά τις υπηρεσίες ενός δικηγόρου πρέπει να πληρώνω και τέλος υπέρ ταμείου νομικών;
Εμένα ποιος με πληρώνει; Η κοινωνική αλληλεγγύη δεν είναι one way road to hell, δεν μονόδρομος προς όφελος των οργανωμένων επαγγελμάτων. Ας δώσουν αυτοί κάτι υπέρ των αδύνατων.