Το κείμενο που ακολουθεί είναι η εισήγηση εκπροσώπου της G700 στην εκδήλωση του Εθνικού Συμβουλίου Νεολαίας (Ε.ΣΥ.Ν) με τίτλο «Η συμμετοχή των νέων και τα Νέα Μέσα του διαδικτύου» στα πλαίσια του Forum Ευρωπαίος Πολίτης, που διεξήχθη το Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2008 στο Athens Hilton. Στην εκδήλωση συμμετείχαν ως ομιλητές οι Νίκος Δρανδάκης – nylon.gr & sync.gr, social media consultant, Αχιλλέας Ιωακειμίδης – Dorabak.gr web team, Κώστας Κουκόπουλος – e-rooster.gr & greekliberals.net, Παναγιώτης Βρυώνης – vrypan.net & ΠΑΣΟΚ social media consultant, Ασημάκης Βαλαβάνης – Ινστιτούτο για την Έρευνα και Μελέτη των Επιστημών του Διαδικτύου, Νεκτάριος Συλλιγαρδάκης – προγραμματιστής & nsyll.net. Την εκδήλωαη συντόνισε ο Θοδωρής Καραουλάνης (fileleytheros.wordpress.com), αντιπρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Νεολαίας.
Καλησπέρα,
λέγομαι Θανάσης Γκούγκλας και είμαι ιδρυτικό μέλος της διαδικτυακής κίνησης πολιτών η γενιά των 700 ευρώ, της λεγόμενης G700.
H G700, η οποία διαθέτει ένα blog που το επισκέπτονται περίπου 1000 επισκέπτες την ημέρα, μια σελίδα στο facebook με 1300 φίλους, μια νέα σελίδα στο Twitter κι ένα site υπό κατασκευή, ανήκει σ' αυτό που οι αγγλοσάξονες και συγκεκριμένα οι Αμερικανοί έχουν ονομάσει κίνημα των Netroots.
Είναι το κίνημα των ακτιβιστών του διαδικτύου. Αυτών που χρησιμoποιούν το internet και συγκεκριμένα τα νέα μέσα, τα New Media όπως είναι γνωστά, για δράση και επικοινωνία.
Η λέξη Netroots προέρχεται απο τις λέξεις internet + roots και περιγράφει την κοινωνική δράση που είναι ριζωμένη στο διαδίκτυο. Αποτελεί παράφραση της γνωστής πιστεύω σε όλους λέξης grass roots που αναφέρεται στη παραδοσιακή συλλογική δράση μέσα από κινήσεις βάσης στα πλαίσια της κοινωνίας των πολιτών.
Όταν λοιπόν αποφασίσαμε να οργανωθούμε σαν ομάδα, πριν από δύο περίπου χρόνια, συμφωνήσαμε ότι η ενεργός συμμετοχή στον τότε υπό διαμόρφωση ακόμα κόσμο των Ελλήνων netroot ακτιβιστών είναι η μόνη επιλογή.
Οπουδήποτε αλλού κι αν πηγαίναμε μας περίμεναν οι φρουροί κάποιας ατζέντας και οι κλειδοκράτορες της σοφίας, μαζί με τις συνήθεις ιδεοληψίες, τις κοκαλωμένες ιεραρχίες και τις σκληρές ηλικιακές επετηρίδες των διαφόρων ομάδων, κομμάτων ή συνδικάτων.
Εμείς αυτό που θέλαμε να κάνουμε ευθύς εξαρχής ήταν χωρίς περικοπές κι εκπτώσεις:
-να εισάγουμε το θέμα της γενιάς των 700 ευρώ στην ατζέντα της δημόσιας συζήτησης
-να δώσουμε φωνή όσο ήταν αυτό δυνατό σε μια ανεκπροσώπητη κατά την άποψή μας κοινωνική πλειοψηφία που ήταν οι νέοι εργαζόμενοι ηλικίας 25 με 35
-να μιλήσουμε για τα δικαιώματα των μελλοντικών γενεών και τη διαγενεακή δικαιοσύνη
-να μπούμε σφήνα ανάμεσα στους παραδοσιακούς θεσμούς εκπροσώπησης τα κόμματα και τα συνδικάτα.
Ο καλύτερος τρόπος να το πετύχουμε ήταν αρχικά να φτιάξουμε ένα blog.
Ο πλέον αφιλτράριστος, αφού δεν υπάρχουν άνωθεν εντολές από αρχισυντάκτες και επικεφαλής που θα σου πούνε τι να γράψεις ή τι να πεις.
Ο πιο εύκολος και γρήγορος, αφού φτιάχνεται μέσα σε 5 λεπτά
Με μηδενικό κόστος.
Ο πιο μαζικός, αφού ο οποιοσδήποτε μπορεί να σε επισκεφτεί από οπουδήποτε.
Θεωρώ ότι η συνταγή σε μεγάλο βαθμό πέτυχε.
Ειδικά να αναλογιστεί κανείς ότι πριν από δύο χρόνια κανείς δε μιλούσε για τη γενιά των 700 ευρώ και σήμερα γίνεται ολόκληρη εξέγερση στο όνομα ΚΑΙ της γενιάς των 700 ευρώ. Τα γεγονότα των τελευταίων ημερών βέβαια είναι άλλης τάξεως ζήτημα κι αν θέλετε το συζητάμε στο τέλος των εισηγήσεων, όταν θα ανοίξει η συζήτηση και θα γίνουν ερωτήσεις.
Αυτό που θέλω να πω εδώ είναι ότι η G700 και κατ' επέκταση το πρόβλημα της γενιάς των 700 ευρώ δεν θα έβγαινε στην επιφάνεια αν δεν υπήρχαν τα new media.
Θα ήταν απλώς μια σκέψη, μια υποσημείωση σε κάποιο λόγο πολιτικού, ένα καταχωνιασμένο αρθρίδιο γνώμης στις πίσω σελίδες μιας εφημερίδας, μια κομμένη φράση στο κείμενο κάποιου ακαδημαϊκού.
Χωρίς τα new media η γενιά των 700 ευρώ θα περέμενε απλώς η γνώμη κάποιων νέων χαβαλέδων που θα συνέχιζαν να πίνουν καφέ μετά τη δουλειά και να γκρινιάζουν, άντε να κουβεντιάζουν εποικοδομητικά, για ό,τι συμβαίνει γύρω τους.
Χάρη στα New media, όμως, η γενιά των 700 ευρώ αναγνωρίζεται από την κοινωνία και τους παραδοσιακούς πολιτικούς παίκτες ως κρίσιμο κοινωνικό ζήτημα, και η οργάνωση g700 φτάνει μέχρι τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για να θέσει το αίτημα της διαγενεακής δικαιοσύνης.
Εδώ ακριβώς βρίσκεται η αξία των Νέων Μέσων.
ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΥΝ τους φρουρούς της δημόσιας ατζέντας και τους κλειδοκράτορες της σοφίας, και λειτουργούν έτσι ως εργαλεία αυθεντικού και ραγδαίου εκδημοκρατισμού.
Όπως το έθεσε ο Αμερικανός blogger και πρωτοπόρος netroot activist, Markos Mulitsas, στο πρόσφατο βιβλίο του “Taking on the System”:
Η εποχή του φύλακα της πύλης τελείωσε. The era of the gatekeeper is over.
Στη σημερινή ψηφιακή εποχή ο απλός πολίτης μπορεί να ενημερώνεται, να συνδέεται και να δημιουργεί καταστάσεις που μπορεί να αλλάξουν τον κόσμο δραματικά. Έχοντας απελευθερωθεί από τους περιορισμούς που του θέτουν οι ελίτ, οι πολίτες είναι σε θέση να οδηγήσουν τις κοινωνικές, πολιτικές και πολιτισμικές αλλαγές από κάτω προς τα πάνω αξιοποιώντας εργαλεία που κανείς δε είχε στο νου του πριν από 10 χρόνια.
Η τεχνολογία μας δίνει τη δυνατότητα να διαμορφώσουμε εμείς την ατζέντα και τη ζωή μας. Μέσα από το blogs, το podcasting, τα social networking sites όπως το myspace και το facebook, τα wikis και το Youtube οι άνθρωποι συμμετέχουν ενεργά στα κοινά και την παραγωγή πολιτισμού.
Αντι να τα χώνουμε στα Μέσα γινόμαστε το Μέσο.
Αντί να βρίζουμε το πολιτικό κατεστημένο, το επηρεάζουμε και σε πολλές περιπτώσεις το καταλαμβάνουμε.
Αντί να βρίζουμε το hollywood για τις άθλιες ταινίες φτιάχνουμε εμείς τις ταινίες που μας αρέσουν.
Αντί να μας περιορίζουν οι δισκογραφικές εταιρείες τις παρακάμπτουμε πλήρως.
Τα λόγια αυτά ανήκουν σ' έναν άνθρωπο, που μαζί με τον έταιρο διάσημο διαδικτυακό ακτιβιστή Jerome Armostrong, προσδιόρισαν το κίνημα των Netroots στις ΗΠΑ και κατ' επέκταση σ' ολόκληρο τον πλανήτη. Τα παραθέτω όχι μόνο γιατί ο Mulitsas “τα λέει καλά”, αλλά γιατί ο ίδιος, μ' ένα blog κολοσό, το DailyKos που το επισκέπτονται 1 εκ επισκέπτες την ημέρα, κι ένα συνέδριο το Netroots Nation που έχει χτυπήσει την παντοδυναμία του κάποτε κραταιού Democratic Leadership Council στο χώρο των Δημοκρατικών, αποτελεί ζωναντό παράδειγμα πετυχημένου netroot ακτιβισμού, αλλά και χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πως μπορεί να μπει κανείς σφήνα σ' ένα αρκετά σκληρό πολιτικό και ακτιβιστικό κατεστημένο σαν αυτό των ΗΠΑ.
Βεβαίως, και μ' αυτό κλείνω, τα new media δεν είναι μια αποκλειστικά ευτυχισμένη ιστορία όπου πάντα υπάρχει happy end χωρίς προβλήματα. Τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές ατυχείς χρήσεις των νέων μέσων κύριως για λόγους συκοφαντικής δυσφήμισης κάποιου δημόσιου προσώπου ή για συγκεκαλυμένη εμπορική διαφήμιση κάποιου προϊόντος.
Στην Ελλάδα συγκεκριμένα όλοι γνωρίζουμε ότι ανθεί η παραδημοσιογραφία, τα παραπολιτικά και όλη αυτή η αρρωστημένη μικροπολιτική και κίτρινη κατάσταση, αυτή η κιτρινίλα που βλέπουμε ή διαβάζουμε στα παραδοσιακά Μέσα. Το αναφέρω αυτό διότι σήμερα από το βήμα αυτής της ημερίδας δεν αναφέρθηκε σχεδόν κανείς στην κακή πλευρά των νέων μέσων και καλό θα ήταν κατά τη διάρκεια της συζήτησης που θα γίνει στη συνέχεια να ανοίξει και αυτό το θέμα.
Δεν θα σας κουράσω άλλο.
Θα κλείσω λέγοντας ότι η πρόκληση για εμάς στη G700 αλλά και γενικότερα για το ελληνικό κίνημα των netroots είναι μία: να συνδυάσουμε τη διαδικτυακή παρέμβαση με την offline κοινωνική συνεύρεση και διεκδίκηση. Από τα netroots να περάσουμε και στα grassroots. Εμείς αυτό ακριβώς ξεκινήσαμε να κάνουμε πέρυσι με τη δράση τότε υπέρ της μεταμεσονύχτιας λειτουργίας του μετρό και σ' αυτή τη λογική προετοιμάζουμε εδώ και μερικούς μήνες τη μετατροπή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας παροχής εργασιακών συμβουλών σε έναν πραγματικό Συνήγορο του Εργαζόμενου.
Ευχαριστώ
This comment has been removed by the author.
ReplyDelete"ΔΙΕΘΝΗΣ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, της ΛΟΓΙΚΗΣ και, πάνω απόλα, του ΗΘΙΚΟΥ ΣΘΕΝΟΥΣ, στην οποία ΥΠΟΚΛΙΝΟΝΤΑΙ πολλοί ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ Αμερικανοί (όχι αυτοί που εσείς ξέρετε ή νομίζετε ότι ξέρετε)"
ReplyDeleteΚαι 'γω, αν και όχι Αμερικανός, ΥΠΟΚΛΥΝΟΜΑΙ.Εκφράζω δε τη λύπη μου για όσους εδώ μέσα αρνούνται να ΥΠΟΚΛΥΘΟΥΝ.
ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΜΑΧΙΜΟΥ Η ΑΦΥΠΝΙΣΗ "ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΗΣΥΧΩΝ" ΚΑΙ Η ΔΕΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΜΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
ReplyDeleteΗ μέθοδος Κοσίγκα, που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση κατά κόρον και καταχρηστικά, για να διαχειρίζεται τις κοινωνικές αντιδράσεις και να εισπράττει απο αυτές παραταξιακά οφέλη,οδηγεί την Ελληνική κοινωνία με μαθηματική ακρίβεια σε μια Ιταλοποίησή της.Δηλαδή σε μια κοινωνία που να να βλέπει ως μόνη διέξοδο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της την κατάργηση της Δημοκρατίας.
Ηδη τα καλάσνικωφ ηχούν.
Και ναι μεν η Δεξιά παράταξη θα ανακάμψει και θα συνεχίσει να κυβερνά και να κερδίζει εκλογές,η Δημοκρατία όμως θα αρχίσει να ενοχοποείται από τις μάζες.Και ο νοών νοείτω.
Σε ρόλο Κοσίγκα ο ημέτερος Παυλόπουλος.Το ερώτημα είναι: αντέγραψε ο Παυλόπουλος τον Κοσίγκα ή το σχέδιο έχει άλλον εμπνευστή όπως τότε.
Πάντως ο Παυλόπουλος είναι ο Καταλληλότερος Κοσίγκα.
Το βέβαιο είναι ότι το δίδυμο Καραμανλής-Παυλόπουλος ΔΕΝ θα προσφύγει στη λαική ετυμηγορία αν δεν έχει δημοσκοπικά στοιχεία ότι ο λαός "επείσθη" για την μακροημέρευσή τους στην Εξουσία,το φυσικό τους δικαίωμα.
μάγκυ ντίαρ το αφιλτράριστος απ' ότι εγώ καταλαβαίνω πάει αλλού όχι στα σχόλια. αλλά και στα σχόλια δε βλέπω να γίνεται κανά τρομερό φιλτράρισμα που υπονοείς. Το αντίθετο γίνεται. μην τρελαθούμε τώρα. το Moderation της τζι είναι του κώλου κι εντελώς υποτυπώδες. ό,τι θέλει λέει ο καθένας, ό,τι κατεβάσει η κούτρα του. αυτό για μένα δεν είναι μεγάλο πρόβλημα όυτε είναι τίποτα τρομερό αν κάποιος θέλει να εξυμνύει τον ΓΑΠ ή την Παπαρήγα ή τον Καραμανλή. η επανάληψη με κουράζει δε λέω, αλλά πρόβλημά του όποιου την κάνει απ' τη στιγμή που έχει και μια ανάλυση και σου λέει εγώ αυτός είμαι αυτά πιστεύω και στα παρουσιάζω. Για μένα οι βρισιές και οι κρεμάλες είναι το πρόβλημα. Να λες τα ίδια βρίζοντας. Ο τάδε ο δείξε ο μπήξε ο κουφιοκεφαλάκης ο τζόνι ο φάλενας και τέτοια. Χωρίς ίχνος θετικής παρουσίας. Υπάρχει έλλειμμα θετικού λόγου από όλους μας και περίσσευμα απαξίας για τα πάντα. Ειδικά η μιζέρια και η επιθετικότητα και η ξερολίαση περισεύουν. Πιστεύω ότι άμα ο διεθνούς φήμης έβριζε λιγότερο θα ήταν καλύτερα. Δε του αρέσει ο χ ο ψ ο y ας βρει στοιχειθετημένα επιχειρήματα βρε παιδάκι μου ή ακόμα καλύτερα θετικά πρότυπα και να τα αναδείξει. να μάθουν.
ReplyDeleteας πούμε Μουλίτσας σου λέει η τζι. Θετικό πρότυπο. κι αρχίζουν μετά όλοι από κάτω και λένε ότιναναι. με εκνευρίζει αφάνταστα να μη γίνονται σχόλια σχετικά με το θέμα του Post και να καταντάει πολιτικό καφενείο η υπόθεση.
netroot nation duuudes
ReplyDeleteΠίσω ολοταχώς
ReplyDeleteΛίγες μόνο εβδομάδες μετά το τραγικό θάνατο του νεαρού και ότι επακολούθησε, η Ελληνική κυβέρνηση παρασέρνοντας και την ηγεσία της ΕΛΛΑΣ, ακροβατεί επικίνδυνα στην λογική της αναζωπύρωσης της τρομοκρατίας στην χώρα μας. Κανείς από αυτούς τους άχρηστους πολιτικούς, δεν πρόσταξε τα συμφέροντα της χώρας και του λαού της, κανείς από αυτούς τους τραγελαφικούς τύπους δεν συλλογίστηκε την σοβαρότητα στο να παραχωρεί έδαφος για δράση σε νεαρά επικίνδυνα πλην όμως αναδιοργάνωτα άτομα, κανείς τους και πρωτίστως ο ακαταλληλότερος δεν έχει συνειδητοποιήσει τί σημαίνει τρομοκρατία, τί αναρχία και τί αδυναμία διαχείρισης αυτών.
Η Ελλάδα πλήρωσε για πολλά χρόνια την ύπαρξη της τρομοκρατίας μέσα από την δράση της 17Ν. Η πολιτική και επιχειρησιακή αποφασιστικότητα να εξαρθρωθεί ή έστω για τους άπιστους να κατασταλεί η δράση της έως τότε Ν1 τρομοκρατικής οργάνωσης, έβγαλε την χώρα από το στόχαστρο της διεθνούς κατακραυγής και αποδυνάμωσε τα σενάρια που καλλιεργούσαν διάφοροι άσπονδοι φίλοι μας.
Όμως όλα τα προηγούμενα έτη η χώρα αποτελούσε παράδειγμα προς αποφυγήν για τους πολίτες του κόσμου, ήταν μια χώρα που κανείς δεν πίστευε ότι μπορούσε να εγγυηθεί την ασφάλεια των πολιτών της και των θεσμών της. Αθώοι πολίτες πλήρωσαν με την ζωή τους την δράση των τρομοκρατών και οικογένειες θρήνησαν θύματα εν καιρώ ειρήνης.
Όλα αυτά όμως τελείωσαν το 2002, έκτοτε ή Ελλάδα ήταν η χώρα των Ολυμπιακών αγόνων, η προεδρεύουσα της Ε.Ε. , ο εκφραστής της ειρήνης και της σταθερότητας στα Βαλκάνια και την Μ. Ανατολή και γενικά άρχισε να κερδίζει τον Διεθνή σεβασμό.
Γιατί λοιπόν σήμερα μετά από όλα αυτά η κυβέρνηση ανοίγει το μπαούλο με τα φαντάσματα και προσπαθεί να θυματοποιηθεί ;
Γιατί εφόσον διαθέτουν πάνω από 1000 αποτυπώματα της γνωστής παρέας των γνωστών- άγνωστων δεν προβαίνουν σε διορθωτικές κινήσεις;
Δεν βλέπουν ότι ο χθεσινός τρόπος πυροβολισμού έχει εκδηλωθεί και με ψεύτικα πυρά στο πρόσφατο παρελθόν;
Γιατί αναγάγουν την αναρχία σε τρομοκρατία;
Γιατί την επίθεση στην κλούβα των ΜΑΤ την χαρακτήρισαν μεμονωμένο περιστατικό; Μήπως ήξεραν ότι θα προκύψει και άλλο σύντομα;
Μήπως η αναρχία είναι πιο κοντά στο παρακράτος παρά στην τρομοκρατία;
Πολλά θα μπορούσε κανείς να αναρωτηθεί αλλά όλα τελικά φαίνονται. Τίποτα λοιπόν δεν κρύβεται μπροστά στην ακυβερνησία και στην κατάρρευση του κράτους.
Όσα παιχνίδια και στήσουν δεν πρόκειται να εξιλεωθούν στα μάτια των Ελλήνων αλλά και ολόκληρου το κόσμου που σήμερα αποτελούμε 2ο θέμα.
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteΝεολαία- κράτος μια επικίνδυνη σχέση
ReplyDeleteΤου Δ. ΤΖΙΟΒΑ | Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009
" Oσοι ξένοι παρακολούθησαν από τις εφημερίδες ή τις τηλεοράσεις τα πρόσφατα επεισόδια στην Ελλάδα προσπαθούσαν να κατανοήσουν και να ερμηνεύσουν αυτό το ξέσπασμα ποικιλοτρόπως. Οι παλαιότεροι έκαναν αναδρομές στη δικτατορία ή έβλεπαν αναλογίες με τον Μάη του ΄68, άλλοι τα θεώρησαν προάγγελο των συγκρούσεων που η οικονομική κρίση θα επιφέρει σε διεθνές επίπεδο. Ολοι σχεδόν αντιμετώπιζαν τα επεισόδια με απορία και κρυφό δέος γιατί αντιλαμβάνονταν την αφορμή αλλά δεν μπορούσαν να καταλάβουν την αιτία τους.
Οι αναταραχές δεν είχαν ταξικό ή φυλετικό χαρακτήρα, όπως αυτές στη θατσερική Αγγλία της δεκαετίας του 1980 ή οι πιο πρόσφατες στις φτωχοσυνοικίες του Παρισιού, αλλά είχαν πρωταγωνιστή την ελληνική νεολαία, που θα μπορούσε να θεωρηθεί μια ιδιαίτερη κοινωνική κατηγορία για τα ελληνικά δεδομένα. Οι κοινωνιολόγοι μιλούν για ένα είδος underclass (υποτάξη) στις βιομηχανικές κοινωνίες, ομάδες δηλαδή πληθυσμού που εξακολουθητικά δεν μπορούν να επωφεληθούν από την οικονομική πρόοδο και παραμένουν στο περιθώριο. Αναρωτιέμαι αν η ελληνική νεολαία αποτελεί την τάξη χωρίς μέλλον, ένα είδος underclass της ελληνικής κοινωνίας.
Ανέκαθεν η Ελλάδα διακρίνεται για την ταξική της ρευστότητα, έπασχε όμως και πάσχει από έντονη πατερναλιστική ιεράρχηση και «κατά σειράν αρχαιότητας» νοοτροπία, που προκαλούν τεράστια απογοήτευση στους νέους, ωθώντας τους ενίοτε στα όρια της οργής. Προσέξτε πόσες φορές το επίθετο «νέος» χρησιμοποιείται συγκαταβατικά για ελπιδοφόρους δημιουργούς ή ακόμη και πολιτικούς για να τους υπενθυμίσει έμμεσα την επετηρίδα και ότι θα πρέπει να περιμένουν. Η ελληνική κοινωνία τιμά ρητορικά τους αγώνες της νεολαίας, είναι ωστόσο κατά βάση αντι-νεολαιίστικη. Για πολλά χρόνια εξασφάλιζε περισσότερο τις μεγάλες ηλικίες παρά τις μικρότερες και ως εκ τούτου η ανεργία μεταξύ των νέων στην Ελλάδα ήταν πάντα μεγαλύτερη. Μπορεί να εκφράζει τη συμπάθειά της για τη γενιά των 700 ευρώ, ξεχνά όμως ότι στην Ελλάδα τα όρια των συντάξεων αγγίζουν το 80% των μισθών ενώ σε άλλες χώρες δεν είναι ούτε καν το 40%. Αλλού το κράτος πρόνοιας αναλαμβάνει την ανεργία των νέων, ενώ στην Ελλάδα το επωμίζεται η οικογένεια, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Πρόκειται για μια κοινωνία σταθερά προσανατολισμένη και βασισμένη στις μεγαλύτερες ηλικίες"...
.....
---------------------------------
Ο ΔΗΜ.ΤΖΙΟΒΑΣ είναι καθηγητής νεοελληνικών σπουδών στο πανεπιστήμιο του Μπέρπιγχαμ.
margarita k.
ReplyDeleteDhladh mas les oti h xwra einai opws thn afhse o Shmiths?
Nai, isws o xarakthras mas kai h paideia mas den alla3an. Alla polla alla alla3an kai malista me tropo pou de boh0aei oute to xarakthra mas oute thn paideia mas.
H twrinh kubernhsh exei kataferei na sundiasei ola ta kaka twn prwtwn kubernhsewn tou PASOK, ths kubernhshs Mhtsotakh kai, ap' oti fainetai, twn prwtwn kubernhsewn tou gerou Karamanlh, kai mas ta dinei paketo.
Tipote apo ta kala, ektos apo mia afhrhmenh dia0esh fileleu0erismou pou, opws kai o Mhtsotakhs, den mporoun na programmatisoun, na diaxeiristoun kai na efarmosoun. H xwra paei pisw olotaxws.
Ean auth h opis0odromish den stamathsei suntoma, oi pragmatikes epiptwseis ths 0a ftasoun kai stous polites. Auto den exei sumbei apo to '74 kai meta. Tetoia ka0olikh opis0odromish den yphr3e pote sthn metapoliteutikh periodo. Oles oi kubernhseis ths metapoliteushs KATI 0etiko eixan na dei3oun (mazi me ta polla arnhtika). Touth h kubernhsh KANENA. OYTE ENA.
Dianuoume mia oktaetia stadiakhs aposun0eshs kai sapismatos.
Mε αφορμή την λαμπρή εισήγησή σας πάνω στα Νεα Μεσα του Διαδικτύου, θα ήθελα να παραθέσω κάποια στατιστικά που βρήκα πρόσφατα on the subject "Internet users by country in 2008"...I am sure that many of you must have an inkling as to where Greece may lie in this respect, as I myself had, but this statistic proved to exceed my worst expectations...
ReplyDeleteOnce upon a time the socio-economic prowess (or backwardness) of nations was measured thru indicators such as: electricity connections, automobile ownership, telephones, or refrigerators per capita, and so on. Today, the safest indicator of a society's participation in the countless economic, social, political, and educational benefits of the information age, is the number of internet users. This is a field that the country's backwardness and marginalization comes alive… Care for some pain? Here are some 2008 statistics that can reduce to tears all greeks educated enough to appreciate their short and long term impact :
(οι αριθμοι ειναι σε 000ς)
Country Population Users %
Greece 10,706 3,800 35.5%
Portugal 10,643 7,783 73.1%
Romania 22,267 7,000 31.4%
Turkey 71,159 16,000 22.5%
UK 60,776 40,363 66.4%
Spain 40,448 22,844 56.5%
Slovenia 2,009 1,251 62.2%
Slovakia 5,448 2,256 41.4%
Holland 16,541 14,544 87.8%
Norway 4,628 4,074 88.0%
Island 302 258 85.4%
Irland 4,109 2,060 50.1%
Italy 58,148 33,143 57.0%
US 301,140 215,089 71.4%
Η γλώσσα των αριθμών ειναι αμίληκτη, ain't it?
Καληνύχτα, stay safe and smart
δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στις νέες τεχνολογίες η Ελλάδα έχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης
ReplyDeleteούτε υπάρχει αμφιβολία ότι ένα Blog είναι καλός και εύκολος τρόπος να προσεγγίσει κανείς μεγάλο κοινό
και ο gmosios δικιο έχει - παρότι τα περισσότερα από αυτά τα ζητήματα συνδέονται άμεσα ή έμμεσα, οπότε λίγο stray walking είναι φυσικό ενίοτε
το ζήτημα είναι από εκεί και ύστερα πως φιλτράρεις τις απόψεις, τη γνώση και τις θέσεις και πως παράγεις νέες ιδέες
εδώ υπάρχει πεδίο δόξης γιά το G700
και μια και μιλάμε γιά νέους, νέα γνώση, νέα Media κτλ ας κάνουμε μιά δημοσκόπηση:
είμαστε υπέρ ή κατά της εντατικοποίησης των σπουδών ?
είμαστε υπέρ ή κατά της πλήρους κατάργησης του ασύλου ?
@VENTRILOQUIST
ReplyDelete" Dianuoume mia oktaetia stadiakhs aposun0eshs kai sapismatos.
January 5, 2009 8:17 PM"
-------------------------
Ενα ακόμα κατόρθωμα του Φαυλόπουλου,του σύγχρονου Μαυρογιαλούρου.
Αντιγράφω από σημερινές Εφημερίδες:
"....Ο κατάλογος των έμμισθων λειτουργών της αυτοδιοίκησης είναι μακρύς. Με ένα πρόχειρο υπολογισμό οι αιρετοί που, είτε ως δήμαρχοι, είτε ως αντιδήμαρχοι, είτε, ως αντινομάρχες, είτε ως πρόεδροι Συμβουλίων, είτε ως πρόεδροι κάθε λογής Οργανισμών, λαμβάνουν αντιμισθία ή έξοδα παράστασης......αυξήθηκαν..… δραματικά, μετά την αναθεώρηση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων από τον Προκόπη Παυλόπουλο, ο οποίος διπλασίασε τις έμμισθες θέσεις, στην Τοπική Αυτοδιοίκηση!
Προφανώς, ο Νόμος δίνει το δικαίωμα και οι αιρετοί κάνοντας χρήση αυτού του δικαιώματος, λαμβάνουν και τις αντιμισθίες οι οποίοι δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητες.......Η αύξηση των επί πληρωμή θέσεων, είναι ένα… επίτευγμα της σημερινή κυβέρνησης. Οι αιρετοί, μέσω των θεσμικών τους οργάνων, ΚΕΔΚΕ, ΕΝΑΕ, ζήτησαν και πέτυχαν περισσότερες θέσεις με αντιμισθία για όλους. Και η κυβέρνηση για να τους κάνει το χατίρι, το θεσμοθέτισε.... Αυτή είναι η πραγματικότητα των αντιμισθιών σε Δήμους υπερχρεωμένους και αδύναμους να ανταποκριθούν στις βασικές ανάγκες των δημοτών...."
Η επανίδρυση έγινε απλά φαυλοκρατία.
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ
ReplyDeleteάρθρο 2 του Ν.1268/82
1. Η ακαδημαϊκή ελευθερία στη διδασκαλία και την έρευνα καθώς και η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών κατοχυρώνεται στα Α.Ε.Ι.
2. Δεν επιτρέπεται η επιβολή ορισμένων μόνον επιστημονικών απόψεων και ιδεών και η διεξαγωγή απόρρητης έρευνας.
3. (α) Όλοι οι εργαζόμενοι στα Α.Ε.Ι. όπως και οι φοιτητές είναι ελεύθεροι να εκφράζονται συλλογικά μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα που διευκολύνονται στη λειτουργία τους από τις Πανεπιστημιακές αρχές.
(β) Οι εκπρόσωποι των φοιτητών στα όργανα που προβλέπει ο νόμος εκλέγονται αναλογικά από ένα φοιτητικό σύλλογο που λειτουργεί ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου σε κάθε Τμήμα. Στα Τμήματα ή στις Σχολές που θα μετατραπούν σε Τμήματα με βάση την παρ. 1 του άρθρου 30 του νόμου αυτού, όπου κατά την έναρξη της ισχύος του νόμου αυτού λειτουργεί ήδη ένας φοιτητικός σύλλογος, ο σύλλογος αυτός και μόνο έχει την ευθύνη της εκλογής των παραπάνω εκπροσώπων.
4. Για την κατοχύρωση της ακαδημαϊκής ελευθέριας, της ελεύθερης επιστημονικής αναζήτησης και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών, αναγνωρίζεται το Πανεπιστημιακό Άσυλο.
5. Το Πανεπιστημιακό Άσυλο καλύπτει όλους τους χώρους των Α.Ε.Ι. και συνίσταται στην απαγόρευση επέμβασης της δημόσιας δύναμης στους χώρους αυτούς χωρίς την πρόσκληση ή την άδεια του αρμόδιου οργάνου του Α.Ε.Ι., όπως αναφέρεται στη συνέχεια.
6. (α) Το όργανο αυτό είναι τριμελές και αποτελείται από τον Πρύτανη ή το νόμιμο αναπληρωτή του και ανά ένα εκπρόσωπο του Διδακτικού-Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) και των φοιτητών.
(β) Ο εκπρόσωπος του Δ.Ε.Π. μαζί με έναν αναπληρωτή είναι μέλη της Συγκλήτου και εκλέγονται από το σύνολο των συγκλητικών μελών του Δ.Ε.Π. Ο εκπρόσωπος των φοιτητών μαζί με τον αναπληρωτή του είναι μέλη της Συγκλήτου και εκλέγονται από το σύνολο των φοιτητών συγκλητικών.
(γ) Το όργανο αυτό αποφασίζει μόνο με ομοφωνία όλων των μελών του. Σε περίπτωση διαφωνίας συγκαλείται έκτακτα η Σύγκλητος του Α.Ε.Ι. την ίδια μέρα προκειμένου να αποφασίσει σχετικά. Η τελική απόφαση παίρνεται με πλειοψηφία των 2/3 του συνόλου των παρόντων.
7. Επέμβαση δημόσιας δύναμης χωρίς την άδεια του αρμοδίου οργάνου του Α.Ε.Ι. επιτρέπεται μόνον εφ' όσον διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα ή αυτόφωρα εγκλήματα κατά της ζωής.
8. Οι παραβάτες των διατάξεων της παρ.5 για το Πανεπιστημιακό Άσυλο τιμωρούνται με φυλάκιση τουλάχιστον 6 μηνών μετά από έγκληση του οργάνου της παρ.6 ή της Συγκλήτου.
ΣΥΝΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟ.
ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ.
neologos, τα στοιχεία που παρέθεσες μιλούν από μόνα τους. Το χαμηλό ποσοστό διείσδυσης του internet στην Ελλάδα δείχνει ότι α) έχουμε πρόβλημα τεχνολογικού αναλφαβητισμού β) υπάρχει ψηφιακό χάσμα σε σχέση με άλλες χώρες. Ο Παναγιώτης Βρυώνης το έθιξε κατά την ομιλία του στην εκδήλωση και αφιέρωσε αρκετό χρόνο για να μιλήσει γι' αυτό το θέμα. Η αντιμετώπιση του τεχνολογικού αναλφαβητισμού στην Ελλάδα πρέπει να μπει ψηλά στις προτεραιότητες της πολιτείας.
ReplyDeletelibertarian καλό το άρθρο του Τζιόβα ίσως το αναρτήσουμε ολόκληρο και σαν ποστ.
ReplyDeleteo Markos Moulitsas Zuniga, ιδρυτής του blog DailyKos, γνωστός και ως Kos από το παρατσούκλι του στον αμερικανικό στρατό όπου μπήκε Ρεπουμπλικανός και έφυγε Δημοκρατικός, είναι ο Sun Zu των netroot ακτιβιστών. Το πρόσφατο βιβλίο του Taking on the System είναι μία " Τέχνη του Πολέμου" για την ψηφιακή εποχή.
ReplyDeleteΟι 7 εντολές
1. Become a new insurgent.
Bypass the Gatekeeper. Crush the Gatekeeper. Influence the Gatekeeper.
2.Mobilize
Raise an Army. Don't wait for Authorisation. Cultivate your Allies
3.Set the Narrative
Target the Villain. Craft your hero. Exploit Their Weaknesses. Reinforce the Narrative. Aim for the Gut, Not the Brain. Own the Story.
4.Reinvent the street protest
Adapt and innovate. Speak with one voice. Build a Wave.
5.Feed the Backlash
Embrace the Attacks. Know when to Ignore an Attack. Don't bring a Spork into a Gunfight.
6. Don't believe the hype
Work your niche. Guard your Credibility. Factor Reality into your Plans.
Fight Small, Win Big
Advane and Hold Enemy Ground. Pick your Battles. Don't Cross Enemy Lines. Do what You Can.Rally the Troops.
anax εάν παρακολουθείς το blog, το email του andromeda που είχε δείξει ενδιαφέρον για μια δουλειά που είχες προτείνει αλλά δεν μπόρεσες να τον βρεις γιατί δε λειοτυργούσε το email, τώρα μας λέει ότι δουλεύει. Μας ζήτησε να το μεταβιβάσουμε. space_51x@yahoo.gr.
ReplyDeleteευχαριστώ Παρμενίδη
ReplyDelete"Επέμβαση δημόσιας δύναμης χωρίς την άδεια του αρμοδίου οργάνου του Α.Ε.Ι. επιτρέπεται μόνον εφ' όσον διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα ή αυτόφωρα εγκλήματα κατά της ζωής"
"Ο ΧΡΟΝΟΣ,Η ΑΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ"
ReplyDeleteΧρήστος Γιανναράς.Καθημερινή 04-01-09
"....Αλλά ο κωμικοτραγικός πια πρωθυπουργός της χώρας σχεδιάζει (τι πρωτοτυπία, αλήθεια!) καινούργιο «διάλογο» για τον τρόπο εισόδου από το αποσυντεθειμένο σχολειό στο ανύπαρκτο πανεπιστήμιο..."
Είναι η τελευταία παράγραφος της επιφυλλίδας.
Με τάραξε όταν το διάβασα.Πόνεσε η ψυχή μου.Πολύ βαρύς ο χαρακτηρισμός απο ένα τόσο σπουδαίο διανοούμενο.
Τι να πούμε τώρα για το άσυλο.Μαύρισε η καρδιά μου.Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο πρωθυπουργός της Πατρίδας μου είναι μια κωμικοτραγική φιγούρα.
Διαφωνώ με το Γιανναρά σε πολλά.Ούτε σαυτό μπορω να συμφωνήσω μαζί του.Αλλά αν έχει δίκιο εκείνος;
Συζήτηση, λέει, τη Παρασκευή στη Βουλή για τη παιδεία.Μα επι δύο χρόνια δεν κάναμε ένα "εξαντλητικό διάλογο" επι Γιαννάκου;
Δεν καταλαβαίνει αυτός ο άνθρωπος ότι με την επαναφορά για συζήτηση ενός τόσο ευαίσθητου θέματος δυναμιτίζει τις κοινωνικές εντάσεις;
Η μήπως αυτό επιδιώκει;
Και αν ναί,πρός τί;
This comment has been removed by the author.
ReplyDelete(Από το Wikipedia):
ReplyDeleteSōichirō Honda was a Japanese engineer and industrialist, and founder of Honda Motor Co., Ltd.. Soichiro was born in Hamamatsu, Shizuoka, Japan.
Honda spent his early childhood helping his father, Gihei, a blacksmith, with his bicycle repair business. At the time his mother, Mika, was a weaver. At 15, without any formal education, Honda arrived in Tokyo to look for work. He obtained an apprenticeship at a garage in 1922, and after some vacillation over his employment, he stayed for six years, working as a car mechanic before returning home to start his own auto repair business in 1928 at the age of 22.
In 1937 Honda began producing piston rings for small engines which lead to manufacturing small engines to be used in motorcycles, and then in 1948 he started producing complete motorcycles as president of the Honda Motor Company. Honda turned the company into a billion-dollar multinational that produced the best-selling motorcycles in the world. Honda's excellent engineering and clever marketing resulted in Honda motorcycles out-selling Triumph and Harley-Davidson in their respective home markets. In 1959 Honda Motorcycles opened its first dealership in the United States.
Honda remained president until his retirement in 1973, stayed on as director, and was appointed "supreme adviser" in 1983. His legendary status was such that People magazine placed him on their "25 Most Intriguing People of the Year" list for 1980, dubbing him "the Japanese Henry Ford." In retirement Honda busied himself with work connected with the Honda Foundation. He died in 1991 from liver failure.
================================
Το επόμενο άρθρο θα είναι:
Majority of yound and middle aged men and women of the 21st century:
a bunch of anonymous and insignificant inactive TV watchers and computer screen observators.
Ή μπορεί να έχει ως εξής:
ReplyDeleteΜέγας Αλέξανδρος: Κατέκτησε τον τότε γνωστό κόσμο με ολίγο στρατό, καβάλα σε ένα άλογο (όχι σε Hummer).
Νέοι του 21ου αιώνα στη Δύση: θέλουν να βγάζουν χρήματα και μόνο χωρίς να παράγουν απολύτως τίποτα, μέσω αορίστων δραστηριοτήτων για άτομα (activities for individuals), δηλαδή με blogs κλπ. Βασικοί υπεύθυνοι για τον υπερπληθωρισμό και την αναδυόμενη αναπηρία σώματος και πνεύματος του δυτικού κόσμου.
Και μετά αναρωτιώνται γιατί καταρρέει η ψεύτικη οικονομία μας... γιατί πολύ απλά, κανείς δεν είναι διατεθειμένος να ανταλλάξει (να εμπορευτεί, να κάνει "trade") μπριζόλες για ιστολόγια, ή ρούχα για αναρτήσεις σε newsgroups, ή μηχανήματα για σχεδόν οτιδήποτε υπάρχει στο Internet. Το μόνο που ανταλλάσσουν είναι χρήμα χωρίς αντίκρυσμα (fiat money) το οποίο λέγεται επίσης και πληθωριστικό χρήμα.
Κάτσετε στο Internet να παίζετε κάθε μέρα και θα βγάλετε πολλά λεφτά... θα φτιάξετε και ωραίο σώμα :-) :-)
"Και μετά αναρωτιώνται γιατί καταρρέει η ψεύτικη οικονομία μας... "
ReplyDeleteΚαταρρέει γιατί ακριβώς οι νέες τεχνολογίες αυξάνουν γεωμετρικά την πολυπλοκότητα (κυρίως της πληροφορίας) μέσα στο παγκόσμιο σύστημα. Η αύξηση της πολυπλοκότητας δημιουργεί αστάθεια που με την σειρά της κάνει το σύστημα περισσότερο ευάλωτο στις τυχαίες μεταβολές.
Μέσα όμως από την τυχαιότητα και την ανάγκη θα δημιουργηθούν οι νέες απαιτούμενες συνθήκες ισορροπίας στην θέση των παλιών. Και αυτό ισχύει λίγο πολύ για κάθε ανθρώπινο σύστημα.
Όσον αφορά τα παραδείγματα που ανέφερες για τον Honda και τον Μ. Αλέξανδρο, αυτοί κατάφεραν ότι κατάφεραν προσπαθώντας μέσα σε ένα παγκόσμιο σύστημα το οποίο ήταν πάρα πάρα πολύ λιγότερο πολύπλοκο σε σχέση με το σημερινό. Δεν έχει πχ την ίδια αξία η επικράτηση ενός οργανισμού σε ένα παρθένο χώρο, με κάποιον τρίτο ο οποίος ανταγωνίζεται να επιβιώσει μέσα σε ένα άκρως κορεσμένο περιβάλλον από εχθρικούς οργανισμούς.
Η Γ700 στην ομιλία που παρέθεσε έδωσε το στίγμα των επερχόμενων αλλαγών...
ReplyDeleteΠολύ καλά τα λετε κύριε Λευτέρη.
ReplyDeleteΝους υγιές εν σώμα υγιής όπως είπαν και οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι.
Ο εγχώριός μας μπακάλης, k.Παπαθανασίου, στη θέση του τιμονιέρη της Εθνικής οικονομίας.Καλός και στη νοηματική.
ReplyDeleteήρθε κι ο ανασχηματισμο΄ς σωθήκαμε τώρα
ReplyDeletehttp://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=973158&lngDtrID=244
Lefteris, δηλαδή λες ότι στην πληροφορία και τις νέες τεχνολογίες δεν υπάρχει καμία οικονομική αξία; Ο Bill Gates δεν παράγει τίποτα; Η Silicon Valley είναι μία φούσκα; Ένας blogger τύπου Kos που χτυπάει ευθέως την πρωτοκαθεδρία του Τύπου κι αυτός αεριτζής είναι;
ReplyDeleteΕπίσης ο Madoff και όλοι αυτοί οι τύποι ήταν νέοι και δεν το ήξερα;
επίσης όλη αυτή τη βιομηxανία του parallel banking από το 80 και μετά που δεν την έπιανε καμία ρύθμιση και πάθαμε όπως η ΗΠΑ το 1907 με τα trusts ποιος την έστησε κανένας νέος 25χρονος;
ReplyDeleteena alogo gia ton lefteris please dudes to basileio to pariggila stin amazon ki erxetai osonoypo toykoytoyktoyktoyk
ReplyDeleteEίναι σαφές ότι ο Ανασχηματισμός έχει καθαρά ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ και ΟΧΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
ReplyDeleteΕιλικρινέις, όπως πάντα με τα 10 εκατομμύρια ΛΑΜΟΓΙΩΝ που κατοικούν αυτή τη χώρα, εμείς στο ΠΑΣΟΚ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟΙ και ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΙ τόσο στο ΤΥΠΙΚΟ όσο και στην ΟΥΣΙΑ των πραγμάτων.
ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ την ΕΠΙΘΥΜΙΑ του ΛΑΟΥ:
ΑΠΑΤΗ FOR EVER.
Φώφη, batista-peron-apateon-curie said...
ReplyDeleteEίναι σαφές ότι ο Ανασχηματισμός έχει καθαρά ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ και ΟΧΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Για κράξιμο είναι.Καλή διασκέδαση.
- είμαστε υπέρ ή κατά της εντατικοποίησης των σπουδών ?
ReplyDeleteΥπέρ της εντατικοποίησης των σπουδών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Υπέρ της διεύρυνσης της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και της αναπροσαρμογής της βάσει των τεχνολογικών, κοινωνικών και πολιτικών αλλαγών.
Υπέρ της εισαγωγής της έννοιας «internship» στο εκπαιδευτικό σύστημα από μικρότερες ηλικίες, από το λύκειο, αν όχι και από το γυμνάσιο ακόμα. Ας πούμε 2 μήνες το έτος (αντί για 2 μήνες επιπλέον διακοπών κάθε καλοκαίρι).
Υπέρ της εισαγωγής υποχρεωτικής εθελοντικής εργασίας και συμμετοχής σε κοινωφελείς δραστηριότητες, ακόμα και με θεματολογία ανά έτος εκπαίδευσης ή ηλικίας, ξεκινώντας από το δημοτικό.
- είμαστε υπέρ ή κατά της πλήρους κατάργησης του ασύλου ?
Υπέρ της πλήρους κατάργησης του ασύλου και της εισαγωγής εσωτερικού συστήματος ασφάλειας και προστασίας σε κάθε πανεπιστήμιο. Η αστυνομία μπορεί να έχει πρόσβαση σε χώρο πανεπιστημίου μόνο κατόπιν συνεννόησης κι έγκρισης από την πανεπιστημιακή αρχή, σε περίπτωση φυσικά που η ίδια δεν μπορεί να διαχειριστεί το πρόβλημα. Αυτό βέβαια σημαίνει βούληση από την ίδια την πανεπιστημιακή κοινότητα.
Το άσυλο το κατήργησε η Γιαννάκου τέλος. Δεν το εφαρμόζει η αστυνομία και οι πρυτάνεις οι μπουχέσες. Τι άλλο να γίνει δηλαδή;
ReplyDeleteΕδώ ένα άρθρο στο in.gr για το facebook ¨ενα από τα πιο δημοφιλή νέα μέσα
"Lefteris, δηλαδή λες ότι στην πληροφορία και τις νέες τεχνολογίες δεν υπάρχει καμία οικονομική αξία;"
ReplyDeleteκλπ κλπ
Ο Bill Gates παράγει software και το πουλάει.
Παράγει προϊόντα ο άνθρωπος και τα ανταλλάσει με χρήματα και άλλα αγαθά.
Θυμάστε πώς κατέρρευσαν οι dot.com εταιριούλες που δεν παρήγαγαν τίποτα (μόνο "υπηρεσίες" πουλάγανε λέει...). Η καθαρή τους αξία ήταν μηδέν.
Το ίδιο μηδενική είναι και η αξία όλων των "συνεδρίων" αυτών των αρρώστων στις ΗΠΑ που κάθονται και κάνουν "διαδικτυακές και μη συνελεύσεις". Τι μαλακίες θεέ μου. Εδώ αυτούς τους έχουμε για πέταμα, μαζί με τα βλήτα που τους ακολουθούν.
Οι πληκτρολογούντες στα blog δεν παράγουν τίποτα και δεν έχουν τίποτα να ανταλλάξουν. Χάνουν το χρόνο τους. Αν δεν κάνω λάθος, κάθε στιγμή που περνάει είναι μοναδική και έχουμε όλοι μία και μόνο ζωή.
Και καλά, εδώ κάνει κρύο και πληκτρολογούμε και καμιά μαλακία... στην Ελλάδα με τόσο ωραίο κλίμα και ομορφιές, μπροστά στη δισδιάστατη οθόνη την περνάτε;
Επί τη ευκαιρία, οι Ινδοί φτιάχνουν ένα κάρο software. Αυτό είναι πραγματική πληροφορική, όχι τα blogs. Τα blogs είναι σαν την παιδική αλληλογραφία της Unicef. Ακόμα και τα πιο "σοβαρά" blogs είναι κατά 99% μαλακίες και σχόλια στον αέρα.
ReplyDeleteΦτιάχτε κάνα software, hardware, δίκτυα, κάτι που να μπορείτε να πουλήσετε, να εξάγετε. Αυτό είναι πληροφορική... ποιος σας είπε ότι πληροφορική είναι τα blogs... αν είναι δυνατόν!
Mesout Tavaz said...
ReplyDelete"Υπέρ της εισαγωγής υποχρεωτικής εθελοντικής εργασίας..."
Mesout, δεν ξέρω άμα σου ξέφυγε αυτό και το είπες. Νοηματικά είναι πολύ αστείο και για μερικά δευτερόλεπτα με έκανε και γέλασα. Αμέσως μετά συνειδοτοποίησα ότι το αστείο είναι μάλλον πικρό, γιατί εμπεριέχει ένα από τα βασικά προβλήματα της Ελλάδας. Το ότι δεν υπάρχει φιλότιμο.
9 στους 10 γνωστούς μου στην Αγγλία έχουν κάνει κάποιο είδος εθελοντικής εργασίας, ιδίως στα φοιτητικά και μαθητικά τους χρόνια, κι αρκετοί το κάνουν ακόμη και τώρα. Στην Ελλάδα ούτε 1 στους 10.
Η απουσία του φιλότιμου έχει φυσικά πολλές εκφάνσεις, αλλά γενικά μπορεί να τη συνοψίσει κανείς λέγοντας πως η έννοια του κοινωνικού οφέλους για τον Έλληνα αποτελεί μία εντελώς αφηρημένη έννοια που μπορεί να προσβληθεί μόνο από πράξεις τρίτων, αλλά ποτέ από πράξεις του ιδίου.
Αυτά φυσικά είναι χιλιοειπωμένα, αλλά να - μου το ξαναθύμισες.
Υποχρεωτικός εθελοντισμός λοιπόν. Κάτι σαν τα ανέκδοτα της χούντας. Δε γίνεται δουλειά έτσι.
@ Lefteris
Υπερβάλλεις μου φαίνεται. Δεν είναι μόνο τα υλικά αγαθά που μπορούν να στηρίξουν μία οικονομία με πραγματικούς όρους.
Και από την άλλη, υπάρχουν και άχρηστες άυλες υπηρεσίες, αλλά φυσικά και παν-άχρηστα υλικά αγαθά.
Και αφού ζεις και εργάζεσαι στην Αμερική, όπου η αξία της πληροφορίας εκτιμάται πάρα πολύ ψηλά- και σωστά, θα περίμενα να έχεις μία πιο ισορροπημένη άποψη.
Τα μπλογκς έχουν γίνει σημαντικά γιατί έχουν γίνει πηγές, ή τουλάχιστον δίοδοι, μαζικής πληροφόρησης (ή πάραπληροφόρησης). Είναι de facto σημαντικά, έστω και αν - όπως σωστά λες - είναι τίγκα στην ανοησία.
@Lefteris
ReplyDeleteEλπίζω να παρανοώ οτι κατα κάποιον τρόπο θεωρείς το διαδύκτιο "παιχνίδι" χωρίς πραγματική οικονομική αξία, γιατί αν αυτό εννοείς, σφάλεις οικτρά. Ούτε θέλω ούτε μπορώ να σού απαριθμήσω τούς τρόπους με τους οποιους η πρόσβαση στο διαδύκτιο δημιουργησε τα μεγαλυτερα κέρδη σε ανταγωνιστικότητα, παραγωγικότητα, και πραγματικό πλούτο που ο κόσμος έχει γνωρίσει ποτέ, για έναν και μόνο λόγο: ειναι άπειροι.
Αρκει μόνο να ξέρεις... Οι περισσότεροι έλληνες πάνω των 40, και όχι μόνο, νιώθουν δέος και αμηχανία μπροστα στίς νέες τεχνολογίες. Η πολυπλοκότητα και το άγνωστο τρομάζουν. Και εκεί ειναι το πρόβλημα.
Οσο για τις ιστοσελίδες χωρίς αξια, θα σου δώσω ενα και μόνο παράδειγμα: Απο την συνδρομή μου το 2006 για δύο μήνες σε μια database service που μού κόστισε $25 το μήνα, βρήκα μια θέση που πρόσφερε ΚΑΘΑΡΑ $18,000 το χρόνο παραπάνω απο την τοτε δουλιά μου. Φυσικά, ζώ στις ΗΠΑ...
Οσο για ευκαιρίες πλουτισμου ΚΑΙ κοινωνικής προσφοράς...ήμαστε πάλι στη σφαίρα του απείρου...
Να μια ιδεα: Βρες μου κεφάλαια και ενα panel πρωτης τάξης εκπαιδευτικών και software engineers, και σου φτιάχνω μια participatory on line service που θα κάνει την παραπαιδεία (=φροντιστήρια) παρελθον...
Μπριζόλες για ιστοσελίδες?????? Εγώ θα έλεγα χρυσό για ΤΕΤΟΙΕΣ ιστοσελίδες...
Καληνύχτα, stay safe and smart
"Απο την συνδρομή μου το 2006 για δύο μήνες σε μια database service που μού κόστισε $25 το μήνα, βρήκα μια θέση που πρόσφερε ΚΑΘΑΡΑ $18,000 το χρόνο παραπάνω απο την τοτε δουλιά μου. "
ReplyDeleteΜε δυο λόγια, αγόρασες μια υπηρεσία από μια εταιρία παροχής υπηρεσιών. Η οποία υπηρεσία υπήρχε πάντα (εφημερίδες κλπ), απλά τώρα είναι πιο γρήγορη και εύκολη.
Αλλά εγώ δεν μίλησα για ανθρώπους ή εταιρίες που έχουν και κάνουν κάποια εργασία στο διαδίκτυο (παροχή υπηρεσιών). Μίλησα για τους χασομέρηδες... οι οποίοι είναι πολύ περισσότεροι.
Από την άλλη, κάποιοι σαν το Μάρκο Μουλίτσα (ελληνοαμερικανάκι - έχει ο μπαμπάς λεφτά κλπ) νομίζουν ότι πραγματικά έχουν επιρροή σε κάτι... ε, ας πάει να πει στον Πούτιν "ρε συ Βλαδίμοιρε, γιατί έκοψες το γκάζι στην Ευρώπη; έχω blog εγώ, ξανάνοιξέ το...".
Ή μπορεί να κάνει κάνα δημοψήφισμα στο blog του για να εξισορροπήσει την παγκόσμια οικονομία... θα μπούνε μέσα όλοι οι μελαγχολικοί πιτσιρικάδες που δεν τους έχει δει ο ήλιος για 5 χρόνια, θα λένε αρλούμπες και όλο και κάποιος θεός θα τους ακούσει.
Κάτσε να δεις γέλια μέχρι το τέλος του 2009...
giati oi alloi mporoyn na poyn ston putin? i paizei kapoios na strosei tin oikonomi? rotao coz i' m a bit stoned at the moment duude
ReplyDelete@ ventriloquist
ReplyDeleteστο I.B. για να πάρει κάποιος δίπλωμα, πρέπει να συμπληρώσει τις δύο τελευταίες, μόνο, χρονιές εκπαίδευσης περίπου 150 ώρες εθελοντικής εργασίας ή/και συμμετοχής σε αθλητικά events. Χωρίς αυτές δεν παίρνει λυκειακό δίπλωμα.
Αυτή είναι η υποχρεωτική, εθελοντική εργασία, ως κομμάτι της βασικής εκπαίδευσης.