Monday, January 12, 2009
Κωνσταντίνα Κούνεβα: Βιτριόλι στη δημοκρατία
Η γκαγκστερική επίθεση δολοφονίας με βιτριόλι εναντίον της συνδικαλίστριας Κωνσταντίνας Κούνεβα, έρχεται και προστίθεται σε μία σειρά απανωτών γεγονότων καταπάτησης των θεσμών και των δικαιωμάτων στη χώρα. Η επίθεση σε μία νέα γυναίκα, μητέρα, μετανάστρια και αγωνίστρια των εργατικών δικαιωμάτων είναι χτύπημα στον θεωρούμενο πιο αδύναμο κρίκο του συστήματος. Ο αγώνας της ενάντια στη μαύρη εργασία ενοχλεί ένα σύστημα που έχει εθιστεί στην πλήρη ανομία, στο νόμο της επιβολής του ισχυρού και στη νοοτροπία ‹‹το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό››.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteΤο θέμα εδώ δεν είναι οι συμβάσεις αλλά : πρώτον οι ΣΩΜΑΤΕΜΠΟΡΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΧΕΙΡΩΝΑΚΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ όπως λες, θυμήσου τι έγινε με τις φράουλες στην Ηλεία, δεύτερον η συστηματική ημι-θεσμοθετημένη παραβίαση του εργατικού δικαίου από το δημόσιο και τρίτον μια κατάσταση όπου έχουμε εργαζόμενους δύο ταχυτήτων, τους μέσα και βολεμένους και τους έξω και φτυσμένους.
ReplyDeleteΣτις ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΔΥΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ,
ReplyDeleteο ΕΛΛΗΝΑΣ είναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
και ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ των ΠΟΛΙΤΩΝ,
ναι διότι εκεί υπάρχει ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteΝαι αλλά από το 1998 και μετά επί Γιαννίτση Σημίτη και έπειτα κι επί ΝΔ έγιναν ένα σωρό τροποποιήσεις στα εργατικά που μόνο την τεμπελιά δεν προάγουν. Ας είμαστε λοιπόν λίγο σοβαροί. Θεσμοί υπάρχουν ένα σωρό. Τι να το κάνεις όμως όταν το ίδιο το κράτος έχει δύο καθαρίστριες μόνιμο προσωπικό που κάθονται και άλλες πέντε που τις προσλαμβάνει μέσω εταιρείας του κάθε τραμπούκου για να κάνουν τη δουλειά. Ο παρτακισμός του βολεμένου από τη μία vs ο φασισμός του καουμπόι στο εργασιακό ελ ντοράντο της Ελλάδας από την άλλη.
ReplyDeleteΕδώ δεν κρίνεται λοιπόν η τεμπελιά και γι' αυτό μη διαστρεβλώνεις τα πράγματα. Εδώ κρίνεται η απουσία κράτους δικαίου.
η πληροφορία 10:34 είναι παντελώς άσχετη και απλώς μπουκώνει τα σχόλια. Παρακαλούμε για την απόσυρσή της.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteκαι την επανίδρυσή της από τον Κωστάκη θες να πεις γιατί τώρα έχουμε φρέσκα κλούρια απλά δυο τρεις που γράφετε εδώ πέρα έχετε μείνει ακόμα στο 80
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteτώρα τι να σου πω που τα σβησες όλα; άντε ρε κάθομαι κι ασχολούμαι...άντε και... ντροπή
ReplyDeleteΗ Κωσταντίνα Κούνεβα σακατεύτηκε με μαφιόζικη μέθοδο.Η καθαριότητα των χώρων των δημόσιων υπηρεσιών, και όχι μόνο,περνάει, σιγά-σιγά, στη Μαφία,όπως γίνεται στη Νάπολη της Ιταλίας.
ReplyDeleteO μεγαλύτερος ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ που έβγαλε ποτέ η ΑΜΕΡΙΚΗ
ReplyDeleteΗΤΑΝ
ΗΤΑΝ
ΗΤΑΝ
ένας ΡΕΠΟΥΜΠΛΙΚΑΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ο Τheodore Roosevelt (συγγενής του μετέπειτα Δημοκράτη Προέδρου, Franklin Delano Roosevelt).
ΑΥΤΟΣ, λοιπόν, ο ΣΟΦΟΣ άνθρωπος είπε,
"ΥΠΟΧΡΕΟΥΜΑΙ να ΑΠΟΔΙΔΩ την ΑΦΟΣΙΩΣΗ μου ΕΞ ΙΣΟΥ, 50:50 και όχι 50.1 : 49.9, αλλά 50 : 50,
στον ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΚΑΙ στον ΕΡΓΟΔΟΤΗ"
Mε την τρέχουσα ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ και ΑΚΑΜΠΤΩΣ ΦΙΛΕΡΓΑΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ της ΕΛΛΑΔΟΣ
1) ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ
είναι ΔΥΝΑΤΗ
2) Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΑΜΕΝΟΣ είναι ΤΕΛΙΚΑ και ΕΙΡΩΝΙΚΟΤΑΤΑ, ο ίδιος ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ διότι, οι ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ, φοβούμενοι την ΑΚΑΜΨΙΑ του ΝΟΜΟΥ προσλαμβάνουν και θα προσλαμβάνουν ΕΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με
ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΟΥ.
Ατουταλέρ (Αυλωνίτης)
ΔΙΟΤΙ
ReplyDeleteΔΙΟΤΙ
ΔΙΟΤΙ
μόλις τους προσλάβεις
αρχίζουν
Αχ ο πατερούλης μου έχει καρκίνο
Αχ η μανούλα μου έχει σκλήρωση καζαμπλάνκας [sic]
Αχ ο αδερφούλης μου έχει πρόλαπση [sic] μιτρΑειδούς [sic]
και ουκ έστι τέλος............
Bρε σας έχει πάρει ΧΑΜΠΑΡΙ η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.....
ΓΙΑΤΙ νομίζετε ΟΥΔΕΙΣ μα ΟΥΔΕΙΣ είναι ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ να αγοράσει ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ
ΑΚΟΜΑ
ΑΚΟΜΑ
ΑΚΟΜΑ
και με ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ;;;;
ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;;;;
Προ ετών, κύριο σκεφθηκε να αποκαταστήσει το Μέγαρο στο Πριγκηπάτο.
ReplyDeleteΟ προϋπολογισμός, χωρίς την διευθέτηση των εκ δώδεκα στρεμμάτων κήπων, χωρίς την αποκατάσταση των σταύλων, χωρίς την αποκατάσταση των ορνιθώνων, χωρίς την αποκατάσταση του πέτρινου μανδρότοιχου, χωρίς χωρίς χωρίς..........
είχε εκτιμηθεί
σε 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ
ΟΣΑ χρειάζονται γιά να ΑΝΕΓΕΡΘΕΙ στο
PALM BEACH η Βίλλα Kennedy ή η The Trump Estate που διαθέτουν έκαστη 5.000 ΤΜ εσωτερικούς χώρους, πισίνες, σταύλους, μανδρότοιχους 210 cm κλπ κλπ.
ΚΑΙ ΚΥΡΙΟ είπε,
"Πάρτε δέκα ΠΑΛΗΑΝΘΡΩΠΟΙ!!"
και το πάρτυ συνεχίζεται
ReplyDeleteμε την απαγωγή του Παναγόπουλου.
Ελ ντοράντο.
Κομφούκιε το θέμα είναι ότι της έριξαν ΒΙΤΡΙΟΛΙ!!!
ReplyDeleteΕΛΕΟΣ, ΕΛΕΟΣ, ΕΛΕΟΣ, ΕΛΕΟΣ, ΕΛΕΟΣ
Κύριο
ReplyDeleteΔΕΝ το βλέπει ως ΒΙΤΡΙΟΛΙ ΚΑΤΑ της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΕΙΝΑΙ
ΕΙΝΑΙ
ΕΙΝΑΙ
ΒΙΤΡΙΟΛΙ ΚΑΤΑ του ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ
Kύριο
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΠΑΣΑ ΒΙΑ πολύ δε περισσότερο ΒΙΑ κατά της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ
ακόμα και ενός κατ εξακολούθησιν ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ
Ακόμα και ο Jack the Ripper έχει δικαίωμα στο due process.
Tην ΖΩΗ μας την ΧΑΡΙΖΕΙ ο ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ της ΦΥΣΗΣ
και
ΜΟΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να μας την ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ.
ΚΑΙ ΔΕΝ μου λέτε βρε
ΟΤΑΝ πέρυσι
ένα ΠΑΛΛΗΚΑΡΑΚΙ 17 ΕΤΩΝ έχασε το ΠΟΔΑΡΙ του ΕΠΕΙΔΗ οι ΑΓΓΕΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΙ του Νοσοκομείου Αλεξανδρουπόλεως
ήσαν σε ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΘΕΡΟΥΣ
λόγος γιά τον οποίον στις ΗΠΑ θάχε πέσει ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΕΣΕΙΣ
ΠΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
ΒΡΙΣΚΟΣΑΣΤΑΝ
να ΔΕΙΞΕΤΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ;;;;;;;;;;
ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΣΤ
ΘΕΑΤΡΙΝΟΙ του ΚΑΡΑΚΕΡΑΤΑ
ΑΝΟΙΞΑΤΕ βρε ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ σε ΚΑΜΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ γι αυτό το ΕΡΗΜΟ ΠΑΙΔΙ
ReplyDeleteΟΧΙ βέβαια
ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ θα ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ να ΕΙΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ με τον ΕΑΥΤΟ σας;;;
ΠΟΤΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΠΟΥ ΗΤΑΝ ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ να
ReplyDeleteΑΦΑΙΡΕΣΕΙ την ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΕΩΣ από ΑΜΦΟΤΕΡΟΥΣ τους ΓΙΑΤΡΟΥΣ
διότι ΑΚΟΜΑ και να είχαν ΤΥΠΙΚΩΣ ΛΑΒΕΙ ΑΔΕΙΑ
οι ΓΙΑΤΡΟΙ ΔΕΣΜΕΥΟΝΤΑΙ
ΕΝΑΝΤΙ του ΑΣΘΕΝΟΥΣ
ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ
ΣΥΜΦΩΝΑ με τον ΟΡΚΟ του ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ.
Αλλά ούτε ΓΑΤΑ ούτε ΖΗΜΙΑ.
Ιn other words, you have developed a FLAT AFFECT (ισοπεδωμένο ΘΥΜΙΚΟ)
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΦΥΠΝΙΖΕΤΑΙ
ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ
or should I say
ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΝ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΝΤΡΟΠΗΣ
Jack the Ripper, ελληνιστί, Τζακ ο Αντεροβγάλτης
ReplyDeletedue process -> θεσμική διαδικασία
ReplyDeleteΩραία αυτά που λες αλλά τι σχέση έχουν με αυτά που έγραψες στο προηγούμενο post.
ReplyDeleteΓνωρίζεις τις συνθήκες εργασίας κάτω από τις οποίες είναι αναγκασμένοι να δουλεύουν αυτοί οι άνθρωποι; Δεν μιλάμε πλέον για τις καθαρίστριες της ολυμπιακής.
Το ότι ο συνδικαλισμός περνάει κρίση εδώ και πολλά χρόνια δεν σημαίνει ότι όλοι όσοι οργανωμένα προσπαθούν να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο είναι ΡΟΥΦΙΑΝΕΙ.
Προσβάλεις και τα παιδιά εδώ μέσα αν δεν το καταλαβαίνεις.
Σε λίγο θα μας πεις ότι έχουν νευρικό σύστημα και οι εργοδότες.
Τα επιχειρήματα σου είναι επιπέδου Γιακουματου!!!
ΤΕΛΟΣ
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ στο
ReplyDelete"διότι ΑΚΟΜΑ και να είχαν ΤΥΠΙΚΩΣ ΛΑΒΕΙ ΑΔΕΙΑ
οι ΓΙΑΤΡΟΙ ΔΕΣΜΕΥΟΝΤΑΙ
ΕΝΑΝΤΙ του ΑΣΘΕΝΟΥΣ
ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ."
Εννοώ ότι ΩΦΕΙΛΑΝ να ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΝ οι ΔΥΟ-ΤΡΕΙΣ αγγειοχειρουργοί μεταξύ τους
ΚΑΙ να πουν
"Καλά, αν φύγουμε ΟΛΟΙ ποιός θα αντιμετωπίσει τα ΤΡΟΧΑΙΑ ειδικά αφού τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ όλος ο Κόσμος των Μεγαλουπόλεων ΦΕΥΓΕΙ προς την ΥΠΑΙΘΡΟ άρα οι πιθανότητες τροχαίων ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΕΚΘΕΤΙΚΩΣ;;;"
ΚΑΙ δεν το ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ,
ΔΙΟΤΙ οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΡΟΙ είναι
ΠΡΟΒΙΕΣ, ΑΝΑΙΣΘΗΤΑ ΓΟΜΑΡΙΑ και ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ όπως ΟΛΟΣ ο ΛΑΟΣ.
Κύριο είπε,
ReplyDelete"Να το ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΛΑ στο ΜΥΑΛΟ σας.
Εγώ θα ΣΤΕΚΩ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ
ως ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ της ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ σας.
ΣΙΧΑΘΗΚΑ πιά τον ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟ σας
ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ
Θα γίνεται εδώ όπως στην ΑΡΧΑΙΑ
ΤΡΑΓΩΔΙΑ.
Θα ξυπνάτε στις 3 το πρωί με
ΕΦΙΑΛΤΕΣ"
Οι ΟΙΟΝΕΙ ΣΩΜΑΤΕΜΠΟΡΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ και οι ΤΑΚΤΙΚΕΣ τους
ReplyDeleteΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΘΕΜΑ
ΠΡΟΣΒΛΛΕΙ την ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
και
ΕΚΘΕΤΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ την ΧΩΡΑ ΔΙΕΘΝΩΣ.
Nonetheless, δεν είναι παρά το
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΝ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΝ ΥΨΗΛΟΥ ΠΥΡΕΤΟΥ (πες 42 βαθμών Κελσίου) δηλαδή ΣΥΜΠΤΩΜΑ και ΟΧΙ ΑΙΤΙΟΝ ΝΟΣΟΥ.
Ο ΚΑΛΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ θεραπεύει ΠΑΝΤΑ τον ΠΥΡΕΤΟ γιά να ΜΗ πεθάνει ο ΑΣΘΕΝΗΣ από ΥΠΕΡΘΕΡΜΙΑ
ΑΛΛΑ
ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ
αναζητεί και, αφού τα ΑΠΟΜΟΝΩΣΕΙ,
ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ τα ΑΙΤΙΑ.
Στην ΕΛΛΑΔΑ,
με 50 : 50 ΣΥΝΕΝΟΧΗ, ΣΥΝΑΥΤΟΥΡΓΙΑ και ΣΙΩΠΗΡΗ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΑΟΥ
από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου
ΑΛΛΑ σε ΕΚΘΕΤΙΚΑ μεγαλύτερη ένταση από 1982 και εντεύθεν
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ
ΜΟΝΟ τα ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ
και ΑΝΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ AD INFINITUM
oi ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ των ΑΙΤΙΩΝ.
KAI εσείς ΑΝΤΙ να ΑΠΟ και ΕΠΙ- ΖΗΤΕΙΤΕ την ΘΕΡΑΠΕΙΑ των ΑΙΤΙΩΝ των ΔΕΙΝΩΝ της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,
ΚΟΜΒΙΚΑ των οποίων είναι
το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ
η ΑΛΟΓΙΣΤΩΣ ΠΡΩΙΜΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ
η ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΦΟΡΩΝ
η ΔΙΑΦΘΟΡΑ
(γιά να αναφέρω λίγα προς χάριν του παραδείγματος)
ΔΙΟΡΘΩΣΗ των ΟΠΟΙΩΝ
ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ και ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΤΙΚΩΣ θα ΕΛΥΕ και τα ΔΕΙΝΑ της ΓΕΝΙΑΣ σας
ασχολείσθε με την ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΗ παρουσίαση των προβλημάτων του ΗΛΙΚΙΑΚΟΥ σας group
ΠΡΑΓΜΑ που όχι ΜΟΝΟ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΙ
διότι δημιουργεί την [ΨΕΥΔΗ;] ΑΙΣΘΗΣΗ
ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ
ΑΛΛΑ
ΑΛΛΑ
ΑΛΛΑ
ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΚΑΙ την ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
που είναι
ΕΘΝΙΚΟ
ΓΕΝΙΚΟ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ
ΔΙΑ ΓΕΝΕΑΚΟ
δηλαδή ΑΦΟΡΑ ΟΛΕΣ τις ΓΕΝΙΕΣ
και ΔΙΑΠΕΡΝΑ ΟΛΕΣ τις ΤΑΞΕΙΣ.
@Mesout, g700
ReplyDeleteΟ Freedman είναι απο τις σημαντικότερες φωνές στον κόσμο. Το πρόσφατο βιβλίο του "hot, flat and crowded" είναι μνημείο οξυδέρκειας και farsightedness... Το παρακάτω απόσπασμα,
απο το άρθρο που ο Μεσουτ μας παρέπεμψε, εκφράζει την γενικότερη θέση του οτι η οικονομία της γνώσης είναι ο μόνος way out απο την κρίση, και ο μόνος way in σε μακροπρόθεσμη ευημερία... Για χώρες σαν την δική μας, η μη συμετοχή σ'αυτό ακριβώς το μοντέλο ανάπτυξης ισούται με εθνική αυτοκτονία (χρησιμοποιώ τον όρο ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ)
Απο το άρθρο:
...Even before the current financial crisis, we were already in a deep competitive hole — a long period in which too many people were making money from money, or money from flipping houses or hamburgers, and too few people were making money by making new stuff, with hard-earned science, math, biology and engineering skills.
The financial crisis just made the hole deeper, which is why our stimulus needs to be both big and smart, both financially and educationally stimulating. It needs to be able to produce not only more shovel-ready jobs and shovel-ready workers, but more Google-ready jobs and Windows-ready and knowledge-ready workers.
If we spend $1 trillion on a stimulus and just get better highways and bridges — and not a new Google, Apple, Intel or Microsoft — your kids will thank you for making it so much easier for them to commute to the unemployment office or mediocre jobs.
Thence
ReplyDeleteΔΙΑ ΓΕΝΕΑΚΟ
δηλαδή
και ΝΕΟΥΣ και ΜΕΣΗΛΙΚΕΣ και ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ
ΔΙΑ ΤΑΞΙΚΟ
δηλαδή αφορά
ΚΑΙ ΑΣΤΟΥΣ και Μεσαία Τάξη και lumpen
"....or money from flipping houses or hamburgers, and too few people were making money by making new stuff, with hard-earned science, math, biology and engineering skills."
ReplyDeleteΝαι ρε παιδιά, δώστε τίποτα και σε μας που προσπαθούμε να προάγουμε τη γνώση. Τα παίρνουν όλα οι χαμπουργκεράδες και οι μεσίτες πάσης φύσεως. Γίνεται να επιστάμεθα χωρίς λεφτά; Που ακούστηκε αυτό;
Θα ζητήσω κι εγώ επίδομα θέρμανσης μου φαίνεται, όπως ισχυρίζεται ότι χρειάζεται το 40% των Ελληνικών νοικοκυριών, σύμφωνα με γκάλοπ (και αυτό ήταν πριν την κρίση!).
Koμφούκιε-μαργαρίτα κ.
ReplyDeleteΛες
KAI εσείς ΑΝΤΙ να ΑΠΟ και ΕΠΙ- ΖΗΤΕΙΤΕ την ΘΕΡΑΠΕΙΑ των ΑΙΤΙΩΝ των ΔΕΙΝΩΝ της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,
ΚΟΜΒΙΚΑ των οποίων είναι
το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ
η ΑΛΟΓΙΣΤΩΣ ΠΡΩΙΜΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ
η ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΦΟΡΩΝ
η ΔΙΑΦΘΟΡΑ
(γιά να αναφέρω λίγα προς χάριν του παραδείγματος)
ΔΙΟΡΘΩΣΗ των ΟΠΟΙΩΝ
ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ και ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΤΙΚΩΣ θα ΕΛΥΕ και τα ΔΕΙΝΑ της ΓΕΝΙΑΣ σας
ασχολείσθε με την ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΗ παρουσίαση των προβλημάτων του ΗΛΙΚΙΑΚΟΥ σας group
και μετά συνεχίζεις λέγοντας για την προσέγγισή μας ότι
ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΚΑΙ την ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
που είναι
ΕΘΝΙΚΟ
ΓΕΝΙΚΟ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ
ΔΙΑ ΓΕΝΕΑΚΟ
δηλαδή ΑΦΟΡΑ ΟΛΕΣ τις ΓΕΝΙΕΣ
και ΔΙΑΠΕΡΝΑ ΟΛΕΣ τις ΤΑΞΕΙΣ.
ΔΙΑ ΓΕΝΕΑΚΟ
δηλαδή
και ΝΕΟΥΣ και ΜΕΣΗΛΙΚΕΣ και ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ
ΔΙΑ ΤΑΞΙΚΟ
δηλαδή αφορά
ΚΑΙ ΑΣΤΟΥΣ και Μεσαία Τάξη και lumpen
ααααaaaaaa somebody save us.... oh dear god have mercy on us please. we'll go to church every Sunday please...we'll become good and devout Christians.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
1.είπαμε ότι θα λειτουργούμε σαν σκληρή συντεχνία διότι μόνο έτσι θα καταλάβουν αυτοί που βγαίνουν στην πρόωρη στα 50 επιβαρύνοντας τους νέους και τις μελλοντικές γενιές, δεν πληρώνουν φόρους, δίνουν τις μισές εισφορές από αυτές που πρέπει και λαδώνουν για να κάνουν τη δουλειά τους. Δεν είπαμε ποτέ ότι θα γίνουμε αναδιανεμητική συμμαχία του δημόσιου πλούτου, παρτάκηδες που θα βολεύονται και μετά θα αφήνουμε τους άλλους να κουρεύονται.
2. χαιρόμαστε που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ότι η ΔΙΑ-ΓΕΝΕΑΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ αφορά στους πάντες και δεν αποτελεί κόλπο υπέρ μιας συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας. Αυτούς που θα σκίσει εάν εφαρμοστεί ένα πρόγραμμα διαγενεακής δικαιοσύνης είναι οι προσοδοθήρες μεσήλικες και οι εν δυνάμει προσοδοθήρες νέοι. Η διαγενεακή δικαιοσύνη δε συσκοτίζει αλλά ΔΙΑΦΩΤΙΖΕΙ ως προς τις λύσεις που πρέπει να ακολουθηθούν σε εθνικό επίπεδο στο χρέος, το ασφαλιστικό, το περιβάλλον, τα συλλογικά αγαθά, την αγορά εργασίας, την κατανομή επαγγελματικών ευκαιριών.
προς όλους-
ReplyDeleteλυπούμαι διότι ΟΛΟΙ χάσατε τον στόχο.
Πράγματι το συμβάν είναι θλιβερό. Μιά φτωχή γυναίκα, μετανάστρια, παλεύει γιά τη ζωή της και αν ζήσει θα μείνει εσαεί σακατεμένη επειδή κάποιοι "ενοχλήθηκαν".
Τέτοια περιστατικά συμβαίνουν και θα συμβαίνουν διότι ο άνθρωπος είναι το αγριότερο ζώο.
ΟΜΩΣ
υπάρχει μιά συντεταγμένη πολιτεία, αυτή της οποίας έχουμε την "τιμή" να είμαστε χρηματοδότες (μέσω φόρων).
Όπως κάθε οργανωμένη κοινωνία δικαίου έχει μηχανισμούς ελέγχου και απόδοσης δικαιοσύνης.
Είδατε εσείς κανέναν εισαγγελέα να ασκεί δίωξη ? Είδατε κανένα αξιωματούχο της αστυνομίας να δηλώνει ότι θα ασχοληθούν ?
Ας είμαστε ειλικρινείς - τέτοια κοινωνία φτιάξαμε, τέτοια κοινωνία ανεχόμαστε.
Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Τι να συζητάμε για έννοιες με υψηλά νοήματα, όπως "διαγενεακή δικαιοσύνη", όταν δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε το ελάχιστο επίπεδο λειτουργίας του κράτους ως ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΛΕΙΔΑ ενάντια στην όποια αυθαιρεσία ?
Το ζητούμενο δεν είναι οι εργολάβοι, οι καθαρίστριες, οι φράουλες κλτ
Το ζητούμενο είναι ότι ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ (αν και κανείς δεν το παραδέχεται) ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
ΚΑΙ
ότι η (κάποτε) φιλότιμη ελληνική κοινωνία έχει μεταβληθεί σε κοινωνία ανάλγητη, κοινωνία ΓΑΙΔΟΥΡΙΩΝ
Δυστυχώς.....
Πέρα από τους εισαγγελείς
ReplyDeleteείδατε μήπως τις εταιρείες του δημοσίου που συμβάλλονται με τους γκάγκστερ εργολάβους της καθαριότητας
να ξεκινούν προσπάθεια διερεύνησης των συνθηκών απασχόλησης των καθαριστριών από τους εργολάβους.
Φυσικά και το κράτος ξέρει τις συνθήκες απασχόλησης και τις ενθαρρύνει
γιατί έτσι μειώνει και τα έξοδά του.
Να χαιρόμαστε το κράτος δικαίου...
Eάν η Κωσταντίνα ήταν μέλος του ΠΑΜΕ δεν θα τολμούσε κανείς να της ρίξει βιτριόλι.
ReplyDeleteΚαι αν αυτό κατά λάθος συνέβαινε,και η Αστυνομία αδυνατούσε να τους συλλάβει, τότε το ΠΑΜΕ, λόγω ανωτέρας επιχειρησιακής ικανότητας, θα τους συλλάμβανε μόνο του.Οπότε αλλοίμονό τους.Και αυτουνών και των εργοδοτών τους.
Η μόνη σταθερά σαυτή τη χώρα της ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ είναι το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ.Και άν αύριο οι αγορές τιμήσουν τα ομόλογά μας θα το οθείλουμε σ'αυτούς τους δύο Εθνικούς Οργανισμούς Σταθερότητας του Συστήματος.
Η Κωσταντίνα έφυγε απο το ΠΑΜΕ Βουλγαρίας και ήλθε να συνδικαλισθεί, ελεύθερα, στην Ελλάδα.Αμ δε Κωσταντίνα.Εξω από τα ΠΑΜΕ υπάρχει μόνο βιτριόλι.
ReplyDeleteΕίδατε εσείς κανέναν εισαγγελέα να ασκεί δίωξη ? Είδατε κανένα αξιωματούχο της αστυνομίας να δηλώνει ότι θα ασχοληθούν ?...
ReplyDelete....Τι να συζητάμε για έννοιες με υψηλά νοήματα, όπως "διαγενεακή δικαιοσύνη", όταν δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε το ελάχιστο επίπεδο λειτουργίας του κράτους ως ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΛΕΙΔΑ ενάντια στην όποια αυθαιρεσία ?
ser, προφανώς. Αυτό προσπαθούμε να πούμε στο παρόν άρθρο. Καμία πρόθεση για υψηλά νοήματα όταν δεν υπάρχει κράτος δικαίου. Αλλά δεν μπορούμε να αφήσουμε και αναπάντητη την εφ' όλης της ύλης επίθεση που δεχόμαστε...Εδώ η μαργαρίτα κ. μας προσάπτει μέσα από δέκα κατεβατά σχόλια ηλικιακό συντεχνιασμό και επιλεκτικό ανθρωπισμό. Ότι δηλαδή είμαστε παρτάκηδες και ανειλικρινείς. Τι να κάνουμε δηλαδή; Εσύ δε θα απαντούσες;
Α ναί.Ξέχασα τη ΚΝΕ.Μόλις ο γραμματέας της εδήλωσε ότι, η "ΚΝΕ θα προστατέψει το Πανεπιστημιακό Ασυλο", οι κουκουλοφόροι τη κοπάνησαν.Εξαφανίστηκαν κυριολεκτικά.Δεν είναι αυτό μια "ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΛΕΙΔΑ ενάντια στην όποια αυθαιρεσία " Ser?
ReplyDeleteKKE,ΠAME,KNE : οι ασφαλιστικές δικλείδες.
Αύριο θα το δούμε με τα ομόλογα.Να δείτε που οι αγορές θα το εκτιμήσουν.Για να μη νομίζουν ότι στην Ελλάδα κάνει ο καθένας ό,τι θέλει.Μπορεί το κράτος να είναι σε "κατάσταση επανίδρυσης" αλλά έχουμε και πέντε-δέκα εναλλακτικές δικλείδες ασφαλείας.
Συστήνω στους εφοπλιστές να γίνουν μέλη του ΠΑΜΕ, για να γλιτώσουν τις απαγωγές.
ReplyDeleteΠαρμενίδη, είσαι φοβερός. Ξέρεις όμως τί νομίζω θα ήταν ακόμη καλύτερο; Να δωθεί η δυνατότητα σε Έλληνες συμπολίτες μας, που έχουν τα λεφτά να το κάνουν και φυσικά διαθέτουν και στιβαρή Αστική συνείδηση και φιλοπατρία, να συντηρούν μιλίτια που θα μπορούν να επεμβαίνουν διασωστικά για την ασφάλεια και το κύρος της πατρίδας μας... Θα ήταν πιστεύω η καλύτερη ασφαλιστική δικλείδα.
ReplyDelete-Βεβαίως και η πρόταση του Normad είναι άψογη!
@
ReplyDelete"....Τι να συζητάμε για έννοιες με υψηλά νοήματα, όπως "διαγενεακή δικαιοσύνη", όταν δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε το ελάχιστο επίπεδο λειτουργίας του κράτους ως ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΛΕΙΔΑ ενάντια στην όποια αυθαιρεσία ?"
το κράτος δικαίου είναι η ιστορική εξέλιξη της δημοκρατίας
στον αντίποδα του αστυνομικού κράτους.
Αυτό είναι το πρώτο και το στοιχειώδες.
Στην Ελλάδα προσπαθούμε να κάνουμε το γρήγορο πέρασμα από το βαλκανικό (όχι αστυνομικό αλλά) πελατειακό στο ευρωπαϊκό κράτος δικαίου.
Αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος, η ελληνική.
Η διαγενεακή ανισότητα είναι ευρωπαϊκό φαινόμενο. Η μάχη για πιο βαθιά και ποιοτική δημοκρατία και σοβαρούς θεσμούς
ενσωματώνει και τη μάχη για μία κοινωνία με περισσότερες ευκαιρίες και αξιοπρέπεια.
Αξιοπρέπεια είναι να μην σκύβεις το κεφάλι στον τελευταίο επαρχιώτη βουλευτή για ένα stage στο δημόσιο
επειδή έχεις καλές σπουδές και έχεις πολλές ευκαιρίες για καλές δουλειές.
Το αίτημα για σταθερούς κανόνες είναι αίτημα δημοκρατίας
αλλά παραμένει άψυχο, πιθανόν χωρίς φορτίο μαχητικότητας
όταν δεν πηγαίνει μαζί με το αίτημα δικαιοσύνη
στην οικονομία, την αγορά εργασίας και το περιβάλλον.
"ο ΕΛΛΗΝΑΣ είναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΣ
ReplyDeleteΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
και ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ των ΠΟΛΙΤΩΝ,
ναι διότι εκεί υπάρχει ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ"
Λάθος. Γνώρισα αρκετούς Ελληνοαμερικάνους. Τις κακές τους συνήθειες τις διατήρησαν στο ακέραιο, αλλά τις περιορίζουν μόνο εντός της οικογένειάς τους και του φιλικού τους κύκλου. Απ' έξω μιμούνται τους άλλους και το παίζουνε σοβαροί.
Δεν είναι βέβαια όλοι έτσι. Διότι στην Ελλάδα γνώρισα πολλούς άψογους επαγγελματίες και ανθρώπους. Όσον αφορά τα ρεμάλια, ε, το ίδιο ποσοστό περίπου σε όλες τις χώρες. Απλά σε άλλες χώρες είναι δύσκολο να τους διακρίνεις διότι δεν ζεις εκεί και δεν ξέρεις πώς να τους διακρίνεις.
Για παράδειγμα, ένας που θεωρείται λεχρίτης στις ΗΠΑ από τους ντόπιους, στην Ελλάδα μπορεί να τον λατρεύουν ως μεγάλη προσωπικότητα... ουδείς προφήτης στον τόπου του.
Όσον αφορά το θέμα του βιτριολιού, αίσχος! Θυμίζει λατινοαμερικάνικες δικτατορίες.
@ Lefteris
ReplyDeleteSWSTO to teleutaio sou sxolio. AKRIBWS etsi einai.
Τι έγινε ρε G700; Τώρα το μάθατε εσείς για την Κούνεβα; Άντε καλά κρασιά.
ReplyDeleteΠηγαίνετε να εκπροσωπήσετε τους εαυτούς σας στα μίντια και αφήστε τα "μαχητικά" άρθρα. Δεν σας πάει τόσο.
Α, και ρίχτε 5-6 κομφούκιους να σας ανεβάζουν τον αριθμό σχολίων με σκουπίδια.
Το τι θα γίνει από εδώ και στο εξής μ' αυτά τα φαινόμενα είναι το θέμα κι όχι τα κροκοδείλια δάκρυα ορισμένων έξω από το νοσοκομείο με το που σκάσει το θέμα. Καλό αγώνα και σ' εσένα.
ReplyDeleteΤι προτείνει λοιπόν να κάνουμε το G700 γι'αυτό το θέμα;
ReplyDeleteΝα συναντηθούμε με τον πρόεδρο της δημοκρατίας και να παίξουμε μουσικές καρέκλες;
αυτοί που καίνε τη δημόσια περιουσία των ΑΕΙ και των ΤΕΙ και τα μαγαζάκια να πάνε να κάψουν αυτούς τους αλήτες μαφιόζους της εταιρείας αυτό προτείνουμε. Αλλά έλα που εκεί δεν έχει άσυλο να μπεις μέσα να κρυφτείς...
ReplyDeleteΑυτή είναι δηλαδή η επίσημη απάντηση του G700; Δηλαδή προτείνετε να πάει ο κόσμος να κάψει τα γραφεία της εν λόγω εταιρίας, να κάνουμε δηλαδή πράξεις τρομοκρατίας;
ReplyDeleteΜήπως το G700 χαιδεύει τα αυτιά των κουκουλοφόρων;
Δεν θα ρίξω το επίπεδο παρακάτω και θα ξαναρωτήσω σοβαρά. Τι προτείνει σαν δράση το G700 για το γεγονός της Κούνεβα;
Μπα σοβαρέψαμε τώρα; Μουσικές καρέκλες...
ReplyDeleteTo G700 μας μιλά για την εργοδοτική αλητεία και το πραγματικό πρόσωπο των σχέσεων εργοδοσίας.
ReplyDeleteΚαι τί προτείνει
Bέβαια
ReplyDeleteΜΙΑ και μιλάμε για ΣΩΜΑΤΕΜΠΟΡΟΥΣ
και μάλιστα της χείριστης ΜΟΡΦΗΣ
διότι αυτοί που επιτέθηκαν κατά της κυρίας Κούνεβα προκάλεσαν ανεπανόρθωτες βλάβες στην ΦΥΣΙΚΗ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ μόνο ενός ΑΤΟΜΟΥ
ΟΙ ΣΩΜΑΤΕΜΠΟΡΟΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ που ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΕΣ και ΑΔΥΝΑΜΕΣ να ΣΤΑΘΟΥΝ έστω και στοιχειωδώς στην ΔΙΕΘΝΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΡΕΝΑ
είναι ΕΧΘΡΟΙ του ΕΘΝΟΥΣ
Το όνομα δε αυτών:
ΣΥΡΙΖΑ - ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
και σε ελάσσονα βαθμό
το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ (ΠΑΣΟΚ)
Καταρχάς οι νέοι μπορούμε στη δική μας προσωπική ζωή και επαγγελματική δραστηριότητα να γίνουμε περισσότερο υπεύθυνοι από τις προηγούμενες, να σεβαστούμε τους νόμους και να φερθούμε δίκαια, νόμιμα και ανθρώπινα στους συμπολίτες μας, στους συνεργάτες μας, στους – πιθανότατα για αρκετούς από εμάς – υπάλληλους μας. Αυτή είναι μια bottom up προσέγγιση που είναι εύκολα εφαρμόσιμη – απαιτεί όμως αίσθηση δικαίου και ατομικής ευθύνης.
ReplyDeleteΑπό την άλλη πλευρά, και πάλι με υπεύθυνο τρόπο, θα πρέπει επιτέλους να λειτουργήσουν περισσότερο αποτελεσματικά και με μεγαλύτερη διαφάνεια οι θεσμοί της δικαστικής εξουσίας, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί στην αγορά εργασίας, οι θεσμοί καταπολέμησης της διαφθοράς και του οικονομικού εγκλήματος στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Δεν αρκεί απλά η θεσμοθέτηση αρχών και φορέων, επιβάλλεται κυρίως η εφαρμογή των αρμοδιοτήτων τους. Οι θεσμοί δεν είναι απρόσωποι, οι θεσμοί έχουν πρόσωπα και σε τελική ανάλυση διαμορφώνονται από τις πράξεις ή την απραξία αυτών. Κι αν πειστούμε όλοι μας, ειδικά εμείς οι νέοι που σιγά σιγά αντικαθιστούμε τις παλαιότερες γενιές στα πράγματα, να επιδείξουμε την ευθύνη που μας αναλογεί στη δική μας ζωή και στις σχέσεις μας με την υπόλοιπη κοινωνία, τότε μπορούμε να είμαστε σίγουροι για ένα καλύτερο μέλλον.
Aφού όμως ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ το ΣΥΜΠΑΝ στην ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ,
ReplyDeleteτο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ (ΠΑΣΟΚ),
που ουδεμιά έχει Επλέον EΠΙΡΡΟΗ στους φοιτητές και στη νεολαία
ΚΑΙ, επειδή έχει περιέλθει σε ΑΠΟΛΥΤΗ, ΟΡΙΣΤΙΚΗ και ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ KOINΩNIKH ΑΝΥΠΟΛΗΨΙΑ,
και
αφού ΜΥΡΙΣΤΗΚΕ ΜΑΣΕΣ εν μέσω ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ μετά 27 χρόνια
από την ΕΙΣΑΓΩΓΗ του ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ
και ΖΗΤΕΙ
και ΖΗΤΕΙ
και ΖΗΤΕΙ
αυτό που κύριο Κομφού ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ πρίν 10 ΜΗΝΕΣ
δλδ να ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ το ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ πρότυπο της αστυνόμευσης των Πανεπιστημίων με ίδιο Σωμα Ασφάλειας
(University Campus Police).
Ας είναι έστω και έτσι
ΑΛΛΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΛΗΤΟΠΑΣΟΚΙΑ αν δεν
ΑΛΛΑΞΕΤΕ εκ ΘΕΜΕΛΙΩΝ!
Ένα ακόμα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για την εισαγωγή φόρου στις απορρυθμισμένες χρηματοοικονομικές αγορές, ως πρόταση χρηματοδότησης των γιγάντιων δημοσιονομικών δεσμεύσεων για την έξοδο από την κρίση, στις ΗΠΑ.
ReplyDeletehttp://www.nytimes.com/2009/01/13/opinion/13herbert.html?th&emc=th
Το Center for Economic and Policy Research είναι ένα, κατά την άποψη μου, από τα καλύτερα Think Tanks στον κόσμο όσον αφορά το συγκεκριμένο τομέα, κι ο Ομπάμα θα εντάξει ένα σημαντικό αριθμό προσώπων που στελεχώνουν τον οργανισμό στη νέα κυβέρνηση των ΗΠΑ.
Obama takes the world back to school. Άραγε θα μάθουμε από τις ΗΠΑ για ακόμα μια φορά? Μακάρι.
Καλα. Θα αλλάξει η κατάσταση με ευχολόγια περί προσωπικής ευθύνης. Να αγαπάμε αλλήλους, να είμαστε ευγενικοί και να περνάμε γιαγιάδες απέναντι.
ReplyDeleteΝα τα αποφεύγετε τέτοια άρθρα, G700. Όταν το οικονομικό σύστημα ποδοπατεί φυσικά ανθρώπους, όταν δεν μπορείτε να μιλήσετε με αοριστίες περί "διαγενεακής δικαιοσύνης" μπροστά στους τραυματισμένους τις ταξικής πάλης(quelle banalité!), η ιδεολογική σας σιωπή είναι εκκωφαντική.
Το βιτριόλι δεν χύθηκε επειδή ο εργοδότης είναι αλήτης. Το σύστημα φτιάχνει και επαινεί τέτοιους εργοδότες.
Γυρίστε στα άρθρα για την επιχειρηματικότητα των νέων(αφού δεν έχετε ψωμί, φάτε παντεσπάνι!). Τέτοια γεγονότα σας προκαλούν ιδεολογικό cognitive dissonace(μιας και σας αρέσουν οι αμερικανιές), γνωσιακή παραφωνία και το γυρίζετε στα περί προσωπικής ευθύνης για να επιστρέψει η ψυχολογική σας ισορροπία.
Δεν πείθουν δυστυχώς.
@ indio
ReplyDeleteεγώ λέω την προσωπική μου άποψη, μη βάζεις λέξεις που δεν ειπώθηκαν σε στόματα επιπόλαια και ζηλόφθονα.
Αλλά εσύ στον κόσμο σου, κι εγώ στο δικό μου. Ζήσε εσύ με τις δικές σου συνωμοσίες κι εγώ με τις δικές μου αρχές στη ζωή μου. Αλλά τσογλανισμό στη δική μου ζωή δε θα μου επιβάλει κανένας. Φταίω που παρασύρομαι να ανοίξω κουβέντα και πέφτω πάνω σε φρούτα σαν κι εσένα. Αλλά ξέχασα, ο σκοπός σου εδώ δεν είναι ο διάλογος, αλλά η αποδόμηση του. Συγνώμη αλλά δε θα παίξω το παιχνίδι σου. Καλή συνέχεια στον κομματικό σου αγώνα.
Mesout δεν βαζω λέξει στα στόματα κανενός. Απλά εφόσον δεν απαντά παρά μόνο με υπεκφυγές o G700 υποθέτω (και έχω ξαναδεί τις απόψεις του) ότι τον καλύπτεις εσυ.
ReplyDeleteΔεύτερον δεν αποδομώ κανένα διάλογο. Μίλα ελεύθερα αγόρι μου.
Τρίτον, εγώ απάντησα συγκεκριμένα σε αυτά που έγραψες και εσύ με αποκαλείς φρούτο.
Άντε το ξαναγράφω με άλλη γλώσσα για να μην νομίζεις οτι είμαι ΚΝίτης. Οι απόψεις περι προσωπικής ευθύνης δεν είναι σοβαρές. Δεν μπορείς να θεωρείς στηλοβάτη σου την προσωπική ευθύνη, όταν το οικονομικοπολιτικό σύστημα στο οποιο δρα ο καθένας ως πρόσωπο βασίζεται στο κέρδος και στο νόμο του ισχυροτέρου(γνωστό και ως ελεύθερη αγορά).
(για συνομωσίες που έβαλες εσύ στο στόμα μου δεν σχολιάζω, είναι απλά άκυρο)
Μα ΥΠΑΡΧΕΙ μιά, έστω μιά ΧΩΡΑ στην ΔΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ όπου ΔΕΝ επιτρέπεται η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ των ΙΔΕΩΝ ή όπου ΔΙΩΚΕΤΑΙ ο ακαδημαΙκός πολίτης γιά τις ΙΔΕΕΣ του;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ReplyDeleteΑΠΑΝΤΗΣΗ: OΥΔΕΜΙΑ
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteTOTΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ο ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟΣ ΝΟΜΟΣ περί ΑΣΥΛΟΥ;;;;;;;;;;;;;
ReplyDeleteΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μα είναι ΑΠΛΟ ΒΛΑΞ
Υπάρχει για να ΜΠΟΡΟΥΜΕ να ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕ το ΑΣΥΛΟ και να ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΜΕ ΝΟΜΙΜΑ τις ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ του ΔΙΠΛΑΝΟΥ μας
@ indio
ReplyDeleteυποθέτεις λάθος, αλλά αφού το διευκρινίσαμε φαντάζομαι ότι αυτό το θέμα έληξε. Από τη στιγμή που ρωτάς στο χώρο του σχολιασμού, φαντάζομαι όλοι μας έχουμε το δικαίωμα να πούμε τη γνώμη μας. Κι έτσι απάντησα κι εγώ με τη σειρά μου.
Η άποψη περί προσωπικής ευθύνης είναι πολύ σημαντική, στο βαθμό που αυτή επηρεάζει τη δική μας ζωή και τις σχέσεις μας με τους άλλους. Σαν άτομο, εγώ ο Μεσούτ ας πούμε, πόσο μάλλον όταν είμαι εκτός των δυνάμεων χάραξης κι εφαρμογής πολιτικής, το πρώτο σημείο από το οποίο μπορώ να ξεκινήσω, είναι να φροντίσω να συμπεριφέρομαι με δίκαιο και ανθρώπινο τρόπο στους ανθρώπους γύρω μου. Αν γίνω κάποια στιγμή εργοδότης ας πούμε, στο χέρι μου είναι να ασφαλίσω, και να εκπληρώσω τις μισθολογικές και εργασιακές μου υποχρεώσεις προς όλους τους εργαζόμενους μου. Η κοινή λογική της μεταπολιτευτικής εποχής θα μου έλεγε να ιδρύσω, ή να συμμετάσχω σε ένα συνδικάτο (εργοδοτών στη δική μου υποθετική περίπτωση) και να παραπονεθώ για την αδικία των νόμων και των ρυθμίσεων, να τα φορτώσω όλα στο εκάστοτε κράτος και να νίψω τας χείρας μου από τις ευθύνες και τις ενοχές που μου αναλογούν αθετώντας τις υποχρεώσεις μου. Αυτό λοιπόν, η προσωπική μου υπεύθυνη στάση, είναι σίγουρα στο χέρι μου, κι αυτό ανεξάρτητα από το τι πολιτικές εφαρμόζονται.
Από τα πολλά στραβά που κληρονομήσαμε από την προηγούμενη γενιά ίσως το μεγαλύτερο ήταν η άγνοια και άρνηση ανάληψης της ατομικής μας ευθύνης καθώς και η μετακύληση αυτής για την επίλυση των προβλημάτων μας σε άλλους, και μάλιστα προς κάθε μεριά. Αν θα μπορούσαμε να διδαχτούμε από κάποιο λάθος της προηγούμενης γενιάς – βέλτιστη πρακτική των προηγούμενων από αυτήν – και να διδάξουμε τις μελλοντικές βάσει των lessons learned, αυτό είναι η ανάληψη των ατομικών ευθυνών μας μαζί με πολύ δουλειά αλλά και μαχητικότητα στο κοινωνικοπολιτικό πεδίο. Και η μαχητικότητα προϋποθέτει ισχυρό κοινωνικό διάλογο, όχι αποδόμηση του.
Όμως, όπως έγραψα και πριν, αυτή είναι η μία διάσταση του θέματος. Και σίγουρα αυτή που μπορώ σίγουρα να αλλάξω, ως άτομο. Η άλλη διάσταση βέβαια είναι αυτή που βρίσκεται σε πλήρη αντιδιαστολή με τη δική σου. Εσύ λες ολική ρήξη του συστήματος (φαντάσματος ή καινοφανούς προσέγγισης όπως το εκλαμβάνω εγώ), ενώ εγώ λέω εφαρμογή των υφιστάμενων νόμων, διατάξεων και αρμοδιοτήτων των σχετικών θεσμών με περισσότερη αποτελεσματικότητα και διαφάνεια. Και αναφέρω ενδεικτικά (1) τη δικαστική εξουσία, (2) τους ελεγκτικούς μηχανισμούς στην αγορά εργασίας, που αφορούν την ασφάλιση, τις συνθήκες απασχόλησης, τις συνθήκες ασφάλειας και υγιεινής κλπ. (3) τη δίωξη και πάταξη του οικονομικού εγκλήματος και της διαφθοράς στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Αυτά μπορεί για σένα να ακούγονται κούφια λόγια, καθώς πιστεύεις ότι πρέπει να γκρεμιστεί τελείως το φάντασμα που σε τρομάζει. Αλλά τι προτείνεις από εκεί και πέρα που θα πείσει κι εμένα? Αν δεν ξέρεις, μπορείς να το πεις, και να δουλέψουμε μαζί σε πιθανές λύσεις. Συζητώντας.
Indio, χωρίς την προσωπική ευθύνη του καθενός μας ως στηλοβάτη των αλλαγών, καμιά αλλαγή δεν πρόκειται να έχει απολύτως καμία επιτυχία.
Tι ΕΛΛΑΔΑ
ReplyDeleteΤι ΡΑΜΑΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΑ
και που είστε
το Λ να το λέτε με
ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟ-ΣΛΑΒΟ-ΜΑΚΕΔΟΝΟ-ΡΩΣΟΠΟΝΤΙΑΚΗ οιονεί ΓΑΛΛΙΚΗ
ΠΡΟΦΟΡΑ
Μαργαρίτα Κ.,
ReplyDeleteπολύ ΛΑΟΣ ρε παιδί μου, πωπωπω.
Δεν έχεις κι άδικο εδώ που τα λέμε. Όμως η συζήτηση περί ασύλου είναι προσχηματική και αποφεύγει τον πυρήνα του θέματος, καθώς δεν υφίσταται άσυλο νομικά στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Θα μπορούσαν τα περί της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών να παραμείνει ως μια από τις βασικές αρχές της κοινωνικής και δημοκρατικής συνοχής (που ούτως ή άλλως είναι), όχι ως νόμος. Συμφωνούμε.
Όμως το ζήτημα είναι κι εδώ, όπως και στο βιτριόλι, η εφαρμογή των νόμων και το κουβάρι που ξετυλίγεται σε περίπτωση πρωτοβουλίας κάποιου να εφαρμόσει, πόσο μάλλον να μην εφαρμόσει το νόμο. Είμαστε μια κοινωνία που τιμωρεί βάσει συμφερόντων κι όχι βάσει δικαίου. Και τα κόμματα είναι λαμπρή αντανάκλαση αυτού. Και πώς αλλάζουμε? Ανάληψη ατομικής ευθύνης και συνεχής ευρύς κοινωνικός διάλογος.
@ indio
ReplyDeleteΜε βάση την κομμουνιστική θεωρία, που αποδέχεται την αναγκαιότητα της χρήσης βίας στα πλαίσια της ταξικής πάλης, το συμβάν με το βιτριόλι δεν είναι παρά μία αναμενόμενη εξέλιξη, η οποία μάλιστα βοηθάει στην πορεία προς την αποδοχή από το προλεταριάτο της βίας ως αποδεκτό μέσο.
Όμως κακώς κατηγορείς τους Γ700 για ψευτο-"μαχητικότητα". Δεν ζητούν τίποτε το ιδιαιτέρως "επαναστατικό" (αν κατάλαβα καλά από το ποστ). Ζητούν την εφαρμογή της νομοθεσίας.
-Ό,τι δηλαδή ζητάει και η κ Κούνεβα, αλλά και η Παναττική Ένωση Καθαριστριών και Οικιακού Προσωπικού (μπορείς να διαβάσεις την ανακοίνωσή τους για το γεγονός και να το διαπιστώσεις).
Το ΚΚΕ, πέρα από την υπαρξιακά μπερδεμένη ιδεολογία του, τις απαιτήσεις σε αυθαίρετη - σχεδόν καλλιτεχνικής έμπνευσης - βάση και την άνεσή του στο νταβατζιλίκι, έχει παίξει και παίζει σημαντικότατο ΘΕΤΙΚΟ ρόλο προς αυτή την κατεύθυνση. Με τη γνωστή αγωνιστικότητα και φοβερούς μηχανισμούς, που πάμπολλες φορές έχει παινέψει και ο Παρμενίδης και άλλοι εδώ, έχει βοηθήσει πάρα πολύ με επίκαιρες και καίριες καταγγελίες κτλ, που η κοινή γνώμη έχει προσέξει και προσέχει.
Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η Γ700 στην προκειμένη περίπτωση καθόλου δεν προβληματίζεται από cognitive dissonance, διότι δε ζητά τίποτα καινούριο ή διαφορετικό (ή επαναστατικό).
Το ΚΚΕ από την άλλη, πάντα βραχυκύκλωνε όταν άλλοι υπερασπίζονταν δικαιώματα των εργατών, γιατί βασικό θεμέλιο της ιδεολογίας του είναι ότι αυτό (το ΚΚΕ) είναι ο μόνος γνήσιος υπερασπιστής της εργατικής τάξης και των δικαιωμάτων της (το πρόβλημα του "νταβατζιλικίου" που ανέφερα παραπάνω).
Πασίγνωστα πράγματα δηλαδή, αλλά να, με βρήκες σε φάση που προσπαθώ να αποφύγω να κάνω κάτι στη δουλειά.
Μασούτ,
ReplyDeleteΠροφανώς και δεν διαφωνώ στην προσωπική ευθύνη. Απλά αυτό δεν συνιστά πολιτική άποψη/θέση, ούτε καν τρόπο δράσης. Είμαι σίγουρος πως και ο πρόεδρος της Τράπεζας της Ελλάδος τα ίδια έλεγε με εσένα όταν ήταν μικρός, ή τα λέει ακομα. Αλλά αυτό που κάνει είναι να ανεβάζει το όριο συνταξιοδότησης ώστε να "μειωθούν τα μη παραγωγικά στρώματα της κοινωνίας". Και στον εαυτό του φυσικά αύξηση στην πρώτη συνεδρίαση.
Αυτό για εκείνον είναι η δική του βερζιόν της "προσωπικής ευθύνης".
Μιλάς για το κράτος δικαίου που πρέπει επιτέλους να εφαρμοστεί. Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι δεν είναι θέμα εφαρμογής ή μη εφαρμογής: έτσι ορίζεται το κράτος σήμερα. Για να παραφράσω τον Τσομσκυ που το θέτει ακριβέστατα:
"Η κατάσταση στη νέα τάξεη πραγμάτων είναι ίδια με την παλαια: για τους αδύναμους ισχύουν οι νόμοι και το κράτος δικαίου, ενώ για τους ισχυρούς ισχύει το δίκαιο του ισχυροτέρου".
Υπό αυτό το πρίσμα, η προσωπική ευθύνη ως πολιτική θέση είναι κενή νοήματος.
η οποία μάλιστα βοηθάει στην πορεία προς την αποδοχή από το προλεταριάτο της βίας ως αποδεκτό μέσο.
ReplyDelete->η οποία μάλιστα βοηθάει στην πορεία προς την αποδοχή από το προλεταριάτο της βίας ως αποδεκτOY μέσOY.
Το "αποδεκτό μέσο" στέκει εδώ ως προσδιορισμός της "βίας". Αφού το ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΟ είναι στην ΓΕΝΙΚΗ
και ο ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ οφείλει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να διατυπωθεί στην ίδια ΠΤΩΣΗ.
Ventriloquist: γιατί μου μιλάς για το ΚΚΕ, δεν καταλαβαίνω. Τι σχέση έχει με αυτά που είπα; Δεν με ενδιαφέρει η στάση του ΚΚΕ στο ζήτημα, εν προκειμένω με ενδιαφέρει η στάση που έχει το G700. Επίσης συμφωνώ μαζί σου με την ανάλυση περί του το ότι το χτύπημα ήταν λογικό και αναμενόμενο. Προφανώς και ήταν.
ReplyDeleteΤο congitive dissonace έγκειται κατά τη γνώμη μου πάντα, στο εξής. Επέτρεψε μου την περεταίρω χρήση Παπαριγ-ικής φρασεολογίας.
Άτομα φιλελεύθερης ιδεολογίας (με την σημερινή έννοια όχι αυτήν του διαφωτισμού) δεν μπορούν να χωρέσουν στην κοσμοθεωρία τους τέτοια γεγονότα απόλυτης όξυνσης των ταξικών αντιθέσεων. Κωλώνουν και το αποσιωπούν, όπως κάνουν τα μιντια τόσο καιρό, ή το μόνο που μπορούν να ψελλίσουν είναι "Αστυνομία!Εισαγγελέας!".
Όταν λοιπόν τους ρωτάς "ωραία, ρίξαν βιτριόλη, τι πρέπει να κάνουμε γιαυτό ως κακο-απασχολούμενοι νέοι;", δεν έχουν τιποτα να πουν. Το να δώσουν την προφανή απαντηση "να βγούμε στους δρόμους" είναι κάτι που δεν μπορούν να επιτρέψουν στους εαυτούς τους, γιατί τόσο καιρό σνομπάρουν τέτοιου είδους αντιδράσεις.
Οπότε δεν λένε τίποτα, ή στην συγκεκριμένη περίπτωση πετάνε μπροστά τον κομφούκιο να ρίξει σύννεφα σκουπιδιών.
ΥΓ:την άποψη μου για τη θεωρία του κράτους δικαίου την έγραψα πριν. Καλό είναι να κυνηγήσεις το δίκιο σου νομικά αλλά όπως φαίνεται δεν δουλεύει ή δουλεύει όταν είναι πλέον πολύ αργα(το πρόσωπό της δεν θα είναι ποτέ το ίδιο)
indio, υπογράφουμε αυτά που λέμε και δε μας καλύπτει κανένας τρίτος. Ό,τι βασικό είχαμε να πούμε επί του θέματος το είπαμε στο post. Ξαναδιαβασέ το με προσοχή. Από εκεί και πέρα αποπροσανατολίζεις όταν ειρωνεύεσαι και παραπλανείς όταν συνδέεις παλιότερα άρθρα της G700 που έχουν άσχετη θεματολογία με το σημερινό. Ποιος σου είπε ότι δεν αποδεχόμαστε την άποψη ότι η Κ είναι θύμα της ταξικής πάλης; Ότι πλήρωσε, γιατί αγωνίστηκε σκληρά ενάντια σε εργοδότες μαφιόζους με σκοπό να αλλάξει τις εργασιακές συνθήκες προς το καλύτερο; Κι ότι αυτό είναι προϊόν μιας αχαλίνωτης αγοράς με κεντρικό προαγωγό το ελληνικό κράτος αδίκου.
ReplyDeleteΕπί τη ευκαιρία πάμε κι ένα βήμα παραπέρα και λέμε ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ομάδα εργαζόμενων που βρίσκονται πραγματικά στο σκοτάδι και κανείς δε μιλάει γι αυτούς γιατί δεν είναι της μόδας όπως έγινε η γενιά των 700 ευρώ τα τελευταία δύο χρόνια ή γιατί οι περισσότεροι από εμάς τους νεοέλληνες δε βιώνουμε τέτοιες καταστάσεις. Έχουμε να κάνουμε με μια γενιά στο σκοτάδι, από κάτω απ' τους εργάτες γνώσης της γενιάς των 700 ευρώ, που είπε και η δημοσιογράφος Λαμπρινή Θωμά σε πρόσφατο άρθρο της.
Εμείς σαν οργάνωση αυτό που μπορούμε να πράξουμε είναι να γράψουμε, να μιλήσουμε, να δημιουργήσουμε συνείδηση του προβλήματος, να κινητοποιηθούμε συμβολικά με δραστηριότητες ή συναντήσεις τύπου Προέδρου που τις κοροϊδεύεις -έτσι όμως βγαίνουν τα θέματα στην επιφάνεια και ανοίγουν οι συζητήσεις και σπάνε οι ατζέντες των φρουρών της δημόσιας επετηρίδας-, να παρέχουμε έμπρακτα υποστήριξη και συμβουλές σε εργασιακά θέματα μέσω του Συνήγορου του Εργαζόμενου που έχουμε φτιάξει αν χρειαστεί. Αυτά τα λίγα προσπαθούμε να τα κάνουμε καλά. Κι αυτό για την Ελλάδα του λέγε λέγε και μην κάνεις τίποτα αποτελούν πιστεύουμε μια μικρή ανατροπή. Την επανάσταση την αφήνουμε στους διάφορους υπεργολάβους της.
Οι άνεργοι, οι νέοι εργαζόμενοι, οι αυτοαπασχολούμενοι και οι παράνομοι μετανάστες είναι οι τέσσερις βασικές ομάδες που υποστηρίζουν την προσφορά στη μαύρη οικονομία, με πρωτοστάτες τους αυτοαπασχολούμενους. Η ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών που στηρίζονται στην αδήλωτη εργασία – μαύρη οικονομία - δείχνουν ότι παρά τις καινοφανείς ευαισθησίες του πληθυσμού, οι ‘καταναλωτές’ (συμπεριλαμβανομένου και του δημοσίου) πάσχουν έντονα από καταναλωτική συνείδηση ιεραρχώντας τις προτεραιότητες τους βάσει των φθηνότερων τελικών τιμών αυτών των προϊόντων/υπηρεσιών στην αγορά, στηρίζοντας έτσι έμμεσα την άνθιση της μαύρης οικονομίας.
ReplyDeleteΕνδιαφέρον έχει επίσης η διαφοροποίηση του όγκου της μαύρης οικονομίας (ζήτηση και προσφορά) και η συμβολή του στο συνολικό τζίρο των εθνικών οικονομιών μεταξύ διαφορετικών χωρών στην Ευρώπη. Σε χώρες όπως τη Δανία, την Ολλανδία και τη Σουηδία, οι ώρες αδήλωτης εργασίας είναι πολύ κάτω του επίσημου μέσου όρου χρόνου απασχόλησης, υποδηλώνοντας ότι η μαύρη εργασία στις χώρες αυτές αφορά κατά βάση την εύρεση συμπληρωματικού μόνο εισοδήματος. Σε χώρες όπως την Ελλάδα, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Οι ώρες αδήλωτης εργασίας ξεπερνάνε κατά πάρα πολύ (ένα από τα σημαντικότερα ποσοστά στην ΕΕ) τον επίσημο μέσο όρο χρόνου απασχόλησης, με σημαντικό ποσοστό επί του συνολικού τζίρου της εθνικής οικονομίας, σε αντίθεση με τις Βορειοκεντρικές χώρες της ΕΕ. Σημειώνεται δε ότι η Ελλάδα έχει τη μεγαλύτερη αναλογία αυτοαπασχολούμενων επί του συνολικού ενεργού πληθυσμού στην Ευρώπη. Οι κατασκευαστικές υπηρεσίες και οι λεγόμενες «οικιακές» υπηρεσίες (όπως αυτή της προκείμενης περίπτωσης με το βιτριόλι) είναι οι πιο συνηθισμένοι κλάδοι της οικονομίας όπου ανθίζει και η ζήτηση και η προσφορά της μαύρης οικονομίας. Κι όταν ο δημόσιος τομέας είναι ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες αυτών των υπηρεσιών, αυτόματα γίνεται εμφανής η συμμετοχή του στο πρόβλημα.
Παράλληλα, ο κίνδυνος εντοπισμού από τις αρμόδιες αρχές – και λήψης ανάλογης δράσης – της μαύρης δραστηριότητας είναι αμελητέος. Αυτό ισχύει οριζόντια σε όλες τις χώρες μέλη της ΕΕ, αλλά πολύ περισσότερο στις χώρες της Νότιας και Ανατολικής Ευρώπης. Μάλιστα ο πιο αδύναμος κρίκος στον κλάδο της μαύρης οικονομίας, είναι οι παράνομοι μετανάστες, εν ελλείψει βασικών δικαιωμάτων λόγω παράνομης παρουσίας στη χώρα.
Τα παραπάνω δεδομένα δείχνουν το βαθμό κωλυσιεργίας και συμμετοχής του κράτους αλλά και της ίδιας της κοινωνίας στο πρόβλημα (κατά μέσο όρο στην ΕΕ το 25% του πληθυσμού συναλλάσσεται στη μαύρη οικονομία, ενώ στην Ελλάδα ξεπερνά το 30%), μια από τις πολλές παράπλευρες συνέπειες του οποίου είναι και τα περιοδικά φαινόμενα βιτριολιού.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ανατρέξετε στο Ευρωβαρόμετρο για τη μαύρη εργασία, στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση:
http://ec.europa.eu/public_opinion/archives/ebs/ebs_284_en.pdf
Μετά από καιρό "ζεστάθηκε" η κουβέντα έτσι ?
ReplyDelete@κομφούκιε/μαργαρίτα
χωρίς να θεωρηθεί ότι υπερασπίζομαι το G700 ή ότι καταφέρομαι εναντίον σου επέτρεψέ μου να σου πω το εξής:
σε πολλά από αυτά που λες έχεις δίκιο. Δυστυχώς ο τρόπος με τον οποίο τα εκφράζεις πετυχαίνει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα απο αυτό που επιδιώκεις: αντί να προβληματίζεται η "γενιά 700" σε απορρίπτει ως μισαλλόδοξο.
Είναι κρίμα διότι -επαναλαμβάνω- σε πολλά έχεις δίκιο. Λες ΜΑΥΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ αλλά με ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ
Εγώ θα είμαι ο τελευταίος που θα υπερασπιστεί το G700 (το blog) και τους administrators. Οπως θα έχεις δει τους τα έχω "χώσει" πολλές φορές
-και γιά βερμπαλισμό (sorry indio προηγούμαι)
-και γιά έπαρση (sorry Dr.Marx τους τα είπα από την επίσκεψη στον Παπούλια, ότι η δημοσιότητα ενίοτε λειτουργεί όπως η λάμπα στις πεταλούδες και ότι εκπροσωπούν μόνο τα σαρκία τους και όχι την "γενιά 700")
αυτό όμως που δεν μπορώ να τους προσάψω είναι κακή πρόθεση. Είναι καλοπροαίρετοι και "ψάχνονται". Μακάρι και οι υπόλοιποι νέοι να ήταν έτσι.
@G700
ομολογουμένως ο indio έθεσε πολύ ωραία το θέμα.
Καλά τα άρθρα και το Προεδρικό Μέγαρο αλλά η ζωή είναι εκεί έξω.
Σου προτείνω εγώ λοιπόν το εξής (μετά τον Πρόεδρο θα έχεις και απήχηση):
Αύριο κιόλας να καταθέσεις μήνυση εναντίον όλων των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ που αμέλησαν ή παρέλειψαν να πράξουν τα εκ της θέσεως τους δέοντα.
Αυτό περιλαμβάνει αστυνομία, δικαστές,εισαγγελείς, επιθεώρηση εργασίας,ΙΚΑ κτλ κτλ
Όλους τους λουφάζοντες βολεμένους-
Να δεις τι ωραία ατμόσφαιρα - και εκεί χαλάλι σας ΟΛΑ τα κανάλια.
+
Αλλιώς θα καθόμαστε εδώ και θα ακούμε ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΕΣ περί ΠΑΜΕ, ΚΝΕ κτλ
Διότι σήμερα είναι η ΚΝΕ και αύριο η Χρυσή Αυγή.
Και μην επιχαίρεις Παρμενίδη γιά τα "ομόλογα". Ούτε ομόλογα να βγάλουμε...
Γραμμάτια! Μόνο! Λίγων μηνών και με ισχυρή παρέμβαση από Σταδίου, Πανεπιστημίου, Ακαδημίας και πέριξ οδών
"Η κατάσταση στη νέα τάξη πραγμάτων είναι ίδια με την παλαιά: για τους αδύναμους ισχύουν οι νόμοι και το κράτος δικαίου, ενώ για τους ισχυρούς ισχύει το δίκαιο του ισχυρότερου".
ReplyDeleteΑλήθεια διαχρονική. Για να απαντήσω λίγο μπακαλίστικα, αν ο εργοδότης μου (αυτός σε θέση ισχύος) σαν ας πούμε του Μεσούτ, προσπαθούσε ειλικρινά να εφαρμόσει τους νόμους που διέπουν τις σχέσεις του με τους εργαζομένους του (προσωπική ευθύνη), θα βρισκόταν μπροστά σε έναν κυκεώνα στρεβλώσεων, προβλημάτων, κοστών, περιορισμών, κλπ. σε καθημερινή βάση που θα βάραινε ίσως και περισσότερο αυτόν απ’ ό,τι τους εργαζόμενους. Γιατί κατά γράμμα αν εφαρμοζότανε η εργασιακή νομοθεσία στην Ελλάδα, θα ήμασταν οι πιο ευτυχισμένοι εργαζόμενοι στην ΕΕ (δε μιλάω για τις απολαβές, αυτό είναι άλλο θέμα). Κι αν ήταν συνεπής στις υποχρεώσεις του παρά ταύτα, αντί να παρακάμπτει συνεχώς και να παρανομεί εις βάρος των εργαζομένων, θα σιχτίριζε τόσο πολύ, που θα έβγαινε πρώτος μπροστά να διαπραγματευτεί πρώτα με τους εργαζομένους, και μετά με τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής ένα νέο πλαίσιο εργασιακών ρυθμίσεων. Και σε αυτή τη διαδικασία κινητήρια μοχλός θα ήταν η προσωπική ευθύνη. Όχι και θέσφατο όμως. Αλλά ούτε και κενή περιεχομένου.
Και για το δίκαιο του ισχυρότερου? Εδώ είναι που χρειάζονται οι αποτελεσματικοί, διαφανείς κι ενεργοί θεσμοί που ανέφερα παραπάνω για να διασφαλίσουν τη συμμόρφωση του ανεύθυνου εργοδότη μου. Όταν ο ίδιος είναι υπεύθυνος όμως, κι όταν ο εργαζόμενος είναι κι αυτός υπεύθυνος (γιατί η προσωπική ευθύνη αντανακλάται και στη μάχη στο κοινωνικοπολιτικό πεδίο αντίστοιχα), κι ερχόμαστε μπροστά στον παραλογισμό των ρυθμίσεων που θα μπορούσαμε να πούμε σύστημα, τότε ποιος γίνεται ισχυρότερος του ισχυρού?
Και για να κλείσω μπακαλίστικα επίσης, όταν ο εργοδότης τα κάνει πλακάκια με τις εφορίες, τους ελεγκτές, τα ασφαλιστικά ταμεία, τους υπεύθυνους πολιτικής, τις τοπικές και περιφερειακές αυτοδιοικήσεις, τότε δε μιλάμε για κράτος δικαίου όπως το ορίζει ο Τσόμσκυ, αλλά για πλήρη κατάλυση του κράτους δικαίου, κι εδώ τα θύματα είναι ο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας του Τσόμσκυ, οι εργαζόμενοι.
To XΑΟΣ στα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ εξέθρεψε
ReplyDeleteτo KKE και τον ΣΥΝ στα 80-90ς που ήσαν και είναι, ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΙ και ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΟΙ οι πρώτοι, ΠΡΑΙΤΩΡΕΣ του ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΥ οι δεύτεροι, έτσι ώστε πέτυχαν εν ονόματι των "ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ" να καπελλώσουν τα ανεγκέφαλα μικρόνοα ΧΩΡΙΑΤΟ-ΠΑΣΟΚια.
Βλέπετε οι ΚΝΙΤΕΣ είναι ΛΑΪΚΑ ΠΑΙΔΙΑ αλλά των ΑΣΤΙΚΩΝ κέντρων, οι ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΙΤΕΣ παιδιά της Μικρομεσαίας και Μεσαίας τάξης επίσης των αστικών κέντρων, ενώ τα ΠΑΣΟΚια ήσαν και είναι ΑΞΕΣΤΟΙ ΧΩΡΙΑΤΕΣ.
ΜΠΙΤ γιά ΜΠΙΤ.
ETΣΙ φθάσαμε στην ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ του ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ-ΜΑΣΤΡΩΠΟΥ
ΠΡΥΤΑΝΗ του ΕΜΠ να δίνει ΣΥΝΕΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ έχοντας στο πλευρό του ως ΙΣΟΤΙΜΟ ΕΤΑΙΡΟ
τον πρόεδρο της ΚΝΕ!!!!!!!!!!!!
Το ΟΤΙ η ΚΝΕ είναι ο ΜΟΝΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ή ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΑΞΗΣ στα ΣΧΟΛΕΙΑ, ΑΕΙ, ΤΕΙ ή δεν ξέρω ΤΙ,
ΣΥΝΙΣΤΑ
ΑΠΑΞΙΩΣΗ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
που ένα κουτάλι σούπας σταλινικός ολοκληρωτισμός, 2 κουτάλια Αργεντίνικος Λαϊκισμός, 2 κουταλάκια γλυκού Maynard keynes και ένα κουταλάκι γλυκού laissez faire
διότι γιά
ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ
ας ΜΗ γίνεται κουβέντα στην Ελλάδα.
Αλλο tarte Βavaroise άλλο εκμέκ γκαταϊφι
@ Μαργαρίτα κ.
ReplyDeleteΣε ευχαριστώ που επιμένεις στη συγκεκριμένη διόρθωση, όποτε χρειάζεται. Ελπίζω η εμμονή σου τελικά να μας βοηθήσει.
@indio
Το ΚΚΕ το ανέφερα σε σχέση με το congitive dissonance που ανέφερες εσύ, γιατί νομίζω ότι εκεί ταιριάζει περισσότερο. Μπορεί και να κάνω λάθος στη χρησιμοποίηση του συγκεκριμένου όρου, αλλά ένα βραχυκύκλωμα το έχουν σίγουρα σε ό,τι αφορά την κατάσταση που περιέγραψα. -Δηλαδή όταν και άλλοι πάνε να πουν κάτι υπέρ των εργατών και των δικαιωμάτων τους.
Επίσης, congitive dissonance θα υπήρχε στην περίπτωση των φιλελεύθερων πολιτών, ΜΟΝΟ εαν θεωρούσαν προφανές - όπως εσύ - ότι η λύση βρίσκεται στο να "βγουν στους δρόμους". Σε αυτή την περίπτωση όμως δε συμβαίνει αυτό. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι απλώς διαφωνούν με σένα για το ποια μπορεί να είναι η λύση.
Ακόμη, όπως μας έδειξαν τα πρόσφατα γεγονότα, ένα ποσοστό των Ελλήνων δεν έχει και πολλούς ενδοιασμούς να βγει στους δρόμους. Αλλά και πάλι, προσωπικά, δεν κατάλαβα αυτοί οι "εξεγερμένοι" να έχουν τα ίδια αιτήματα και τους ίδιους στόχους μ' εσένα.
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις εσύ ώς frustrated κομμουνιστής στην Ελλάδα δεν είναι η έλλεψη αγωνιστικότητας των Ελλήνων πολιτών/εργατών στη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους. Το πρόβλημά σου είναι το ίδιο με το πρόβλημα όλων. Ότι οι Έλληνες πολίτες είναι λίγο περισσότερο απ΄όσο θά έπρεπε της καλοπέρασης και του προσωπικού, και πάνω απ'όλα εύκολου, ωφέλους. Το πρόβλημα αυτό κάνει τους Έλληνες να απορρίπτουν τον γνήσιο κομμουνισμό ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ - ακόμη και σε ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ επίπεδο. Δυστυχώς, το ίδιο πρόβλημα κάνει τους Έλληνες να απορρίπτουν το Κράτος Δικαίου ΑΤΟΜΙΚΑ και συνεπώς σε ΠΡΑΚΤΙΚΟ επίπεδο.
MH BAZETE ΑΥΞΗΣΗ στην ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ
ReplyDeleteΕΠIΤΡΕΨΕ
G700 μαγκιά σου που κάνεις τον ακτιβισμό που κάνεις (κάνετε). Σου βγάζω το καπέλο και σε βάζω πάνω από τους περισσότερους που δεν κάνουν τίποτα.
ReplyDeleteΑπλά είναι πρόδηλη μια "απολιτικ" προσέγγιση στα προβλήματα. Όπως θα ξέρεις, θέλω να ελπίζω, η απολιτίκ προσέγγιση δεν συνιστά κενό/ανύπαρξία ιδεολογίας. Αντιθέτως συνιστά την ιδεολογία της δεδομένης τάξης των πραγμάτων.
Με φοβίζει λοιπόν όταν βλέπω κάποιον να μάχεται "για μένα", χρησιμοποιώντας ως όπλα τις ίδιες τις ιδέες που καλείται να αντιπαλέψει. Φυσικά διαφωνείς και είναι δεκτό, απλά τώρα ξέρεις την άποψή μου για πολλά από αυτά που λέτε. Και ίσως να σας αλλάξει λιγάκι προς τη μεριά που πιστεύω εγώ.
βρε ser, με τα κανάλια δεν έχουμε καμιά πρεμούρα. Απλά μερικά γεγονότα δημιουργούν αναπόφευκτα κύμα δημοσιότητας. πχ Πρόεδρος, Μετρό κλπ. Είναι ένδειξη ότι κάτι πέτυχες και κάποιος σε άκουσε. Ότι σου αναγνωρίζεται μια αξία. Επειδή όμως στόχος μας δεν είναι τα κανάλια αλλά ο ακτιβισμός κι αν κάποιος αισθάνεται ότι είναι στην απέξω προτείνουμε όποιος είναι γενιά 700 ευρώ ή νέος εργαζόμενος που αντιμετωπίζει δυσκολίες και θέλει να βγει να πει την άποψή του την προσωπική, να έρθει σε επαφή μαζί μας να κανονίσουμε για την επόμενη φορά. Ειλικρινά τι άλλο να κάνουμε ως προς το συγκεκριμένο θέμα.
ReplyDeleteΑυτό που λες με τις μηνύσεις είναι ενδιαφέρον θα το αξιολογήσουμε. Εδικά τώρα που θα οργανωθούμε και καλύτερα (Συνήγορος του Εργαζόμενου offline) θα μπορούμε να κάνουμε πιο εύκολα τέτοια πράγματα.
@ indio
ReplyDelete"Δεν μπορείς να θεωρείς στηλοβάτη σου την προσωπική ευθύνη, όταν το οικονομικοπολιτικό σύστημα στο οποιο δρα ο καθένας ως πρόσωπο βασίζεται στο κέρδος και στο νόμο του ισχυροτέρου(γνωστό και ως ελεύθερη αγορά)."
Η συζήτηση για την προσωπική ευθύνη θυμίζει το πιγκ πογκ "η κότα έφτιαξε το αυγό ή το αυγό την κότα;".
Σε οποιδήποτε σύστημα, δημοκρατικό ή ολοκληρωτικό, καπιταλιστικό ή ό,τι άλλο ο καθένας δρα ΚΑΤΑΡΧΑΣ ως άτομο και ως πρόσωπο.
Πρώτον, οι συλλογικότητες δημιουργούνται από τη συμμετοχή και την ένταξη. Δεν είναι προκατασκευασμένες από το σύστημα.
Δεύτερον, κάθε σύστημα στηρίζεται στο νόμο του ισχυρότερου. Όλα τα άλλα είναι αγαθές σκέψεις αλλά δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.
Συστήματα πιο ανοιχτά στο διάλογο και τον πλουραλισμό, καταφέρνουν και πλαταίνουν την έννοια της ισχύος.
Ισχύς στη δημοκρατία δεν είναι η δύναμη της γκαγκερικής επίθεσης, η ωμή βία δηλ., αλλά η δύναμη επηρεασμού των κέντρων εξουσίας μέσα από το θεσμοθετημένο power game. Το ένα άκρο είναι οι γκάγκστερ, το άλλο άκρο είναι οι θεσμοί. Τα διάφορα συστήματα κινούνται στο φάσμα ανάμεσα σε αυτούς τους δύο πόλους.
Στην Ελλάδα τους τελευταίους μήνες όλο και συγκλίνουμε με την ωμή βία ως τρόπο επιβολής. Επιθέσεις με βιτριόλι, απαγωγές, ωμή κοινωνική βία στα γήπεδα και στους δρόμους.
Congitive dissonance: αρνητική εμπειρία που συναντάται όταν το άτομο κρατά/πιστευει σε δύο ιδέες που είναι αυτο-αποκλειώμενες ή όταν γεγονότα φαίνεται να αποκλείουν την ορθότητα των ιδεών του.
ReplyDeleteΗ απόδoση δική μου. Σίγουρα το να βγεις στους δρόμους δεν είναι ούτε η μόνη λύση, ούτε η σωστή λύση κατά πολλούς. Αλλά, όπως έδειξε η Ιστορία αυτές τις μέρες, το να κάθεσαι στον καναπέ και να "κοιτάς την δουλεία σου", δεν αποτελούν λύσεις για τα προβλήματα. Αποτελούν μάλλον αιτίες.
@ panagriotatos
ReplyDeleteΓουστάρω όταν οι λεγόμενοι φιλελεύθεροι μιλάνε για την κοσμοθεωρία τους καθαρά και ξάστερα. Κοινωνία Ζώων και όποιος αντέξει, γιατί έτσι είναι η φύση μας. Ωχ, συγνώμη μου ξέφυγε, εννοούσα "θεσμοθετημένο power game".
Indio, δεν είναι απολιτίκ. Είναι τρέ πολιτίκ. Απλά δεν είναι μια κλασσική αριστερή προσέγγιση όπου εχθρός είναι συλλήβδην το κεφάλαιο και πρωτοπορία εξολοκλήρου η εργατική τάξη και μοναδικός στόχος η ανατροπή του καπιταλισμού. Ούτε μια αμιγώς φιλελεύθερη άποψη όπου οι επιχειρήσεις και η ελεύθερη αγορά είναι εγγενώς καλά και το κράτος με τα συνδικάτα είναι η πέτρα του σκανδάλου και πηγή του κακού.
ReplyDeleteH δική μας είναι μια πολιτικότατη άποψη που α) απορρίπτει ότι το μονοπώλιο της σοφίας και της ερμηνείας την έχουν οι μεγάλες αφηγήσεις της βιομηχανικής εποχής και του 20ου αιώνα σοσιαλισμός φιλελευθερισμός β) επιχειρεί να δημιουργήσει μια νέα αφήγηση όπου εχθρός στην πρόοδο είναι το μεταπολιτευτικό status quo, ηλικιακό, οικονομικό, επιχειρηματικό, κραιτστικό κακές νοοτροπίες κλπ και πρωτοπορία εν δυνάμει μπορούν να γίνουν οι νέοι και οι εργάτες γνώσης όλου του ηλικιακού φάσματος. γ) να εισάγει νέες αξίες και κανόνες ηθικής πχ διαγενεακή δικαιοσύνη
Τεσπα. Μεγάλη αυτή η συζήτηση. Εδώ είμαστε να την αναλύσουμε. Βάσει αυτής της άποψης μιλάμε πολλές φορές είτε για αριστερό δήθεν είτε για αφελή φιλελευθερισμό πολλές φορές και μας παρεξηγούν ή απλώς δε μας κατανοούν.
ΠΕΡΙΠΟΥ 33 - 50% των λαμβανόντων ΕΠΙΔΟΜΑ του ΟΑΕΔ από 450 ευρώ τον ΜΗΝΑ είχαν και έχουν ΜΑΥΡΗ δουλειά που πληρώνει από 800 εώς 2000 το ΜΗΝΑ.
ReplyDeleteΣτις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ περιπτώσεις έχει βρεθεί ότι ΚΑΙ οι ίδιοι οι ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ επιδιώκουν η ΔΟΥΛΕΙΑ να είναι ΜΑΥΡΗ ώστε να ΜΗ χάνεται το ΕΠΙΔΟΜΑ του ΟΑΕΔ.
ΤΩΡΑ
ΤΩΡΑ
ΤΩΡΑ
Τα ΛΑΜΟΓΙΑ αυτά θα αμείβονται ε τον ΚΑΤΩΤΑΤΟ ΜΙΣΘΟ του ΔΗΜΟΣΙΟΥ
ΑΛΛΑ
ΑΛΛΑ
ΑΛΛΑ
θα δουλεύουν στο ΔΗΜΟΣΙΟ 8ωρο.
ΗΓΟΥΝ ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΔΗΛΑΔΗ
Θα κλάψουν ΜΑΝΟΥΛΑΙ και θα ΠΕΝΘΗΣΟΥΝ τέκνα (Βασιλειάδου)
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ κυρία ΠΕΤΡΑΛΙΑ. This was a POSITIVE MOVE.
Aν σας πω ποιανού ήτανε η ιδέα δεν θα με πιστέψετε οπότε σιωπώ.
ReplyDeleteΑΜΟΙΒΑΙΩΣ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΕΣ (mutually exclusive) ανόητε
ReplyDeleteκαλα λες μαργαριτα. μπράβο.
ReplyDeleteΝαι βρε indio. Αυτό που σου λέω εγώ είναι ότι στους Γ700 δε διακρίνω congitive dissonance, διότι δε νομίζω ότι θέλουν να βγουν στο δρόμο, όπως το εννοείς εσύ - δηλαδή "επαναστατικά", με βία και κόντρα στο σύστημα καθολικά. Ένα θέλουν (πάλι όπως εγώ, προσωπικα, το αντιλαμβάνομαι). Οι θεσμοί του συστήματος να εφαρμοστούν και πιθανώς να βελτιωθούν. Δεν υπάρχει μπέρδεμα.
ReplyDeleteΤο ΚΚΕ ΚΑΙ θέλει το καλό των εργατών (όπως τουλάχιστο ισχυρίζεται) ΚΑΙ ΔΕ θελει να τους βοηθάει κανένας άλλος εκτός από αυτό. -> Δυνητικά αμοιβαία αποκλειόμενα, αλλά στον Περισσό προφανώς ξέρουν τι κάνουν. Γι αυτό με καλοσύνη μας εξήγησαν ότι απλώς κανείς άλλος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να βοηθήσει τους εργάτες.
εντάξει έχεις δίκιο ότι δεν είναι και η καλύτερη χρήση του όρου, αλλά μην κολλάμε και πολύ εκεί. Εγώ δεν ρώτησα πόσο επαναστάτες θέλουν να είναι οι G700. Εγώ απλά ρώτησα τι προτείνουν να γίνει, και απο το ποστ δεν προκυπτει κάτι.
ReplyDeleteΓια την γνωσιακή παραφωνία, ίσως μπορούμε να την δούμε συνολικά σε μια ελληνική κοινωνία που πίστευε ότι αμα "κοιτάς τη δουλίτσα σου" όλα θα πάνε καλά, αλλά βλέπουν τα παιδιά τους να δολοφονούνται και τον κόσμο τους να καταρρέει.
Διακρίνουν αχνά λοιπόν οτι ο κόσμος τους κατάρρευσε γιατί κοίταζαν την δουλίτσα τους. Και κωλώνουν. Και αυτό ίσως αποτελεί καλύτερο παράδειγμα μια τέτοιας παραφωνίας.
H MONAΔΙΚΗ ΧΩΡΑ του ΔΥΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ReplyDeleteόπου (με εξαίρεση 500-1000 μεγιστάνες)
οι ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
είναι
ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ
ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ
ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΙ
ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΒΟΗΘΟΙ, ιδίως ΒΟΥΛΓΑΡΕΣ, που προσφέρουν συνήθως και άλλες υπηρεσίες
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ
ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΙ
ΠΟΛΕΟΔΟΜΟΙ
ΜΙΚΡΟ-ΕΣΤΙΑΤΟΡΕΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕΣΗΣ που κάνουν ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ
ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ που διδάσκουν στα παιδιά Σλαβο-μακεδονο-βουλγαρο-ποντιακά και άλλες ξένες γλώσσες
ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ
ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΑΝΤΙΝΑΣ με chaises longues (ΞΑΠΛΩΣΤΡΕΣ)
ΒΑRΜΕΝ-ΠΡΟΑΓΩΓΟΙ
ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΘΛΙΩΝ ΕΝΟΙΚΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ στο ΒΛΑΧΟΝΗΣΙ
COΝSOMMATRICES-ΠOTANAKIA-ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ
ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ-ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ και πάσης φύσεως ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ του ΚΚΕ και ΣΥΝ που ΕΜΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ την προαγωγή των ΦΟΙΤΗΤΩΝ με αντάλλαγμα ΕΙΣ ΕΙΔΟΣ
είναι η ΕΛΛΑΔΑ μας
ΚΑΙ
ΚΑΙ
ΚΑΙ
το ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟΝ της είναι
η ΤΑΞΗ των ΜΙΣΘΩΤΩΝ (συνήθως μορφωμένων και μεσοαστών) και ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΩΝ με 100% ΔΗΛΟΥΜΕΝΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ
ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ
ReplyDeleteη ΙΣΤΟΡΙΚΗ
RAISON d' ETRE
του Κομμουνισμού
έχει εκ των
ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΑΥΤΟ-ΑΝΑΙΡΕΘΕΙ, ΑΥΤΟ-ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ
στην ΧΩΡΑ μας.
H ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΛΑΪΚΗ ΤΑΞΗ της Ελλάδας είναι η ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΗ
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ΚΑΙ ΤΩΡΑ
ReplyDeleteΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τις προάλλες συνέφαγα με λατρεμένο μου φίλο και την καλή του γυναίκα.
Μου διηγήθηκε κάτι που μου σήκωσε τη τρίχα.
Του τηλεφωνεί μιά μέρα ένας σεβάσμιος κύριος, κάπου 78 ετών και συστήνεται ως κύριος Κοντέλης. Ζήτησε rendez-vous και πήγε να τον συναντήσει.
Του λέει ο γεράκος,
"Κύριε Αντιπρύτανη,
Λέγομαι Κοντέλης. Είμαι ιδιοκτήτης της ομώνυμης επιχείρησης εισαγωγής και πώλησης αγροτικών μηχανημάτων [σσ την γνωστή σε όλους μας στην Λεωφόρο Καβάλας]. Παιδιά δεν έχω παρά μόνο ανέψια. Μιά ζωή έβγαλα χρήματα από τους αγρότες και επιθυμώ να επιστρέψω στους αγρότες. Γι αυτό θέλω να γίνει ένα Ινστιτούτο στο Πανεπιστήμιό σας γιά ΕΡΕΥΝΑ στα ΒΙΟΚΑΥΣΙΜΑ."
ΚΑΙ συνέχισε, "Οι δικηγόροι σας και οι δικοί μου θα κάνουν τα χαρτιά. Θα σας δώσω αρχικά 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΟ ΕΥΡΩ και κάθε δύο χρόνια και εφόσον θα προάγεται η έρευνα θα παίρνετε ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ"
ΓΙΝΟΝΤΑΙ τα χαρτιά, υπογράφει ο φίλος μου ως αντιπρύτανης Οικονιμίκών Υποθέσεων
ΚΑΙ
ΚΑΙ
ΚΑΙ
ΚΑΙ
ΚΑΙ
ΒΓΑΙΝΕΙ το
ΚΚΕ
στην ΙΕΡΑ ΟΔΟ και μπλοκάρει το ΣΥΜΠΑΝ με ΠΑΝΩ και ΩΡΥΟΜΕΝΗ ΝΕΟΛΑΙΑ
ΚΑΤΩ οι ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πολύ ενδιαφέροντα τα όσα λέγονται εδώ. Ξεκινάμε από μια καταδικαστέα απαράδεκτη νταβατζοπράξη και καταλήγουμε να μιλάμε και εν δυνάμει να συμφωνούμε για το ότι πρέπει να ξηλώσουμε πολλά σ αυτή τη χώρα και να εκδημοκρατιστούμε ως οφείλουμε.
ReplyDeleteΗ πρόταση της υποβολής μηνύσεων προς τους ανευθυνουπεύθυνους θα ήταν ότι καλύτερο και θα τύγχανε της ευρείας αποδοχής της ελληνικής κοινωνίας.
Κατα τ αλλα έχω να τονίσω ότι η στασημότητα των κομματων της αντιπολίτευσης τείνει να μας λημνάσει στο βούρκο εκ νέου!
H πρόβλεψή μου είναι ότι μέχρι τον Απρίλιο,
ReplyDeleteΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ θα βγει ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ αλλά χωρίς ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ, οπόταν θα ΔΙΑΛΥΘΕΙ η ΒΟΥΛΗ και θα ΠΡΟΚΗΡΥΧΘΟΥΝ νέες ΕΚΛΟΓΕΣ
και στις ΜΕΘΕΠΟΜΕΝΕΣ, οπότε θα ΙΣΧΥΣΕΙ το BONUS των 50 ΕΔΡΩΝ, βοηθούσης ΚΑΙ λίγης τύχης [δηλαδή αν ΔΕΝ βγεί 6ο κόμμα] θα ΑΠΟΣΠΑΣΕΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ.
ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ μου και την ΙΣΤΟΡΙΑ της ΒΕΝΙΖΕΛΙΚΗΣ-ΠΛΑΣΤΗΡΙΚΗΣ-ΠΑΠΑΝΔΡΕΪΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ μου,
ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΩ υποψήφιο της ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ, την κυρία ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ
Χαιρετίζω εγκαρδίως το μοναδικό και ανεπανάληπτο με την καλή εννοια άτομο που ακούει στο ψευδώνυμο κομφούκιος , μ αρέσει που πολλές φορές διαφωνω μαζί του και άλλοτε μου ΄ρχεται να τον στραγγαλίσω.
ReplyDeleteΧαιρετιζω όλους τους αθεράπευτα ρομαντικούς 700άρηδες εδώ μέσα κι όσους ενίοτε ασχολούνται μαζί μας.
Τέλος χαιρετίζω εκ βαθέων τους ακούραστους ,ευγενέστατους,αθεράπευτα ρομαντικούς οικοδεσπότες μας στο μπλόγκ.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!!!!!!!
Kαι όταν λέω "Παπανδρεϊκή" αναφέρομαι φυσικά στον ΓΕΡΟ
ReplyDeleteκαι ΟΧΙ στον ΦΟΝΙΑ και ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑ του ΕΘΝΟΥΣ.
O ΓΕΡΟΣ του ΑΝΕΝΔΟΤΟΥ ήταν ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ ΟΛΚΗΣ. ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΤΕ, ο ΣΟΦΟΥΛΗΣ του είχε βγάλει το παρατσούκλι
"Η ΗΡΩΔΕΙΑΣ"
ΑΛΛΑ
είχε ένα ΠΑΘΟΣ το οποίον ΕΤΙΜΗΣΕ,
ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ και τις ΤΕΧΝΕΣ
ΚΡΑΤΗΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ το ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ
και με ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ τον ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ
ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΠΑΠΑΝΟΥΤΣΟ
παρήγαγε ΕΡΓΟΝ.
Οπως ξέρετε
έχω και γώ ΑΥΤΟ το ΠΑΘΟΣ.
Τα ΓΡΑΜΜΑΤΑ, την ΤΕΧΝΗ, τα ΜΟΥΣΕΙΑ και την ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
και ας μην έχω να φάω.
Επίσης στο cognitive dissonance, παρότι κύρια ερμηνεία της dissonance είναι η παραφωνία, ασυγχορδία (;),
ReplyDeleteστην προκείμενη φράση ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ εννοιολογικά ως ΑΝΤΙΘΕΤΟΝ
του CONSONANCE (ΣΥΜΦΩΝΙΑ), consonant (σύμφωνον).
Τόψαξα και στα ελληνικά λεξικά και δεν βρήκα τίποτα καλύτερο από το
ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ, ή αν προτιμάτε ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΑΛΛΗΛΟΑΝΑΙΡΕΣΗ.
Πάντως το ΠΑΡΑΦΩΝΙΑ είναι απολύτως άσχετο.
@ ventriloquist
ReplyDeleteΔΕΝ πρόκειται περί ΕΜΜΟΝΗΣ αλλά ΕΠΙΜΟΝΗΣ
Η ΕΜΜΟΝΗ είναι σημασιολογικά αρνητική έννοια (=perseveration) και χαρακτηρίζει το οrganic brain syndrome.
ΕΠΙΜΟΝΗ (perseverance) είναι ή σωστή λέξη εδώ.
Αντε, σήμερα μάθαμε και λίγο αγγλικούλια και ελληνικούλια όπως λένε οι υπήκοοι στο Πριγκηπάτον.
Λοιπόν παιδιά την κλείνουμε τώρα εδώ τη συζήτηση και τη μεταφέρουμε ή την ξαναρχίζουμε, όπως θέλετε πείτε το, στο επόμενο ποστ για τους μετανάστες 2ης γενιάς. Εκεί να δείτε τι γίνεται...
ReplyDeletemalakas, μιας και δεν τα είπαμε όλο αυτό το διάστημα καλή χρονιά και σ' εσένα με υγεία.
ReplyDeleteπρος ενημέρωση των οψίμως ενδιαφερομένων G700:
ReplyDeleteτο θέμα της Κούνεβα έλαβε δημοσιότητα λόγω της δράσης της ανοιχτής συνέλευσης που δημιουργήθηκε για την κούνεβα μέσα από την εξέγερση και η οποία έχει φέρει σε πέρας τις εξής ενέργειες.
- άμεση αυθόρμητη συγκέντρωση έξω από το νοσοκομείο
- κατάληψη του ησαπ
- πορεία από τον ησάπ στον ευαγγελισμό
- πορεία στον πειραιά, επίθεση στα γραφεία της οικομετ με μπογιά και πέτρες και διάλυση της διμοιρίας που τα φρουρούσε.
- πορεία στα πετράλωνα
- παρεμβάση στο σταθμό του μετρού και του ησαπ στην ομόνοια με κατάληψη της μικροφωνικής.
κ.ο.κ.
Αφήστε λοιπόν τις ιστορίες για αγρίους. Αν αυτός ο κόσμος δεν είχε τρέξει το ζήτημα δεν θα μίλαγε κανείς τώρα για αυτό.
επίσης ξεχνάτε να πείτε ότι η κούνεβα εργαζόταν για λογαριασμό της οικομετ στον ΗΣΑΠ και στο ΜΕΤΡΟ. Η δημιουργία αυτών των επαχθών εργασιακών σχέσεων για τις καθαρίστριες ήταν αποτέλεσμα της κρατικής πολιτικής με στόχο το σπάσιμο της μόνιμης εργασιακής σχέσης μέσα στο στενό και τον ευρύτερο δημόσιο τομέαν και την αντικατάσταση των μόνιμων καθαριστριών (και όχι μόνο) με ενοικιαζόμενες και άκρως εκμεταλλεύσιμες.
ReplyDelete