Έχουν δίκιο; Κατά την άποψή μας καθόλου. Η ευγενής επαγγελματική τάξη των ιδιοκτητών φορτηγών είναι ένα παρακλάδι της γενικότερης φυλής των βαμπίρ που κυριάρχησε στον φεουδαλικό ελληνικό μεταπολιτευτικό καπιταλισμό. Οι ιδιοκτήτες φορτηγών, ως άλλοι φεουδάρχες, κατάφεραν όλα αυτά τα χρόνια και κράτησαν την αγορά τους κλειστή, ελεγχόμενη και σχεδόν κληρονομική. Μια ολόκληρη γενιά πήρε άδειες άσκησης επαγγέλματος -οι περισσότερες δόθηκαν επί χούντας- και εκ τότε ρύθμισε το παιχνίδι για όλους τους υπόλοιπους. Οι κανόνες για όποιον ήθελε να δουλέψει φορτηγό ήταν μέχρι σήμερα απλοί και σαφείς. Αφού βγάλεις το επαγγελματικό δίπλωμα οδήγησης, είτε κληρονομείς την άδεια απ’ τον πατέρα σου (ελέω θεού φορτηγατζής), είτε πληρώνεις τα μαλλιά της κεφαλής σου για να αγοράσεις μια άδεια από κάποιον που την πουλάει ή αντίστοιχα τα σκας στον υπάλληλο της νομαρχίας να σε βάλει σε κάποιο κόλπο με άδειες μαϊμούδες, είτε τέλος απλά γίνεσαι μισθωτός σε έναν ιδιοκτήτη φορτηγού (υποτελής στον φεουδάρχη), νοικιάζοντας ουσιαστικά το φορτηγό του λαμβάνοντας αμοιβή στο πλαίσιο της εξαρτημένης σχέσης εργασίας.
Με την απελευθέρωση της αγοράς φροτηγών δημόσιας χρήσης αυτό που ουσιαστικά συμβαίνει είναι ότι κάποιος νέος ή άλλος εργαζόμενος οποιασδήποτε ηλικίας ή εταιρεία, μπορεί να εισέλθει με μεγαλύτερη ευκολία στη συγκεκριμένη αγορά. Ταυτόχρονα, κι επειδή πολλοί ιδιοκτήτες φορτηγών έχουν πληρώσει αρκετά λεφτά για να βγάλουν άδεια κατά το παρελθόν, ρυθμίζεται ο τρόπος αποζημίωσής τους. Για να υπάρξει ισορροπία και δικαιοσύνη.
Τα βαμπίρ όμως δεν βάζουν νερό στο κρασί τους και γι΄ αυτό αντιδρούν λυσσαλέα. Ουσιαστικά, κρατώντας όμηρο την κοινωνία, δεν θέλουν να ανοίξει η αγορά ούτε στο ελάχιστο. Δε θέλουν από τη φεουδαρχία να περάσουμε σ’ έναν πιο οργανωμένο και ρυθμισμένο καπιταλισμό. Δε μιλάμε εδώ για τη γη της επαγγελίας αλλά για μια αγορά με δικαιότερους κανόνες σε σχέση με πριν. Δίνουν ως αποτέλεσμα μάχες οπισθοφυλακής. Έτσι, μπροστά στον αυταρχισμό του δικού τους τρόπου μαχητικής διεκδίκησης που αγνοεί την κοινή λογική και υπονομεύει το ευρύτερο κοινωνικό συμφέρον, ήταν λογικό κι επόμενο, έως και λαϊκή απαίτηση, να επιστρατευτεί από την κυβέρνηση η λογική της έκτακτης ανάγκης. Ο νόμος της ετερογονίας των σκοπών σε όλο του το μεγαλείο. Η πολιτική επιστράτευση ήρθε με εξίσου αυταρχικό τρόπο να τους τελειώσει οριστικά. Φορτηγατζήδες βαμπίρ τέλος.
Δι΄αυτό ψηφίζωμεν τρόικαν δαγκωτήν!
ReplyDeleteΕπιτέλους, περιορίζεται η μεταπολιτευτική γαλαντομία των εκλεκτών ημών αντιπροσώπων (με ξένα κόλλυβα)!
Όλαι αι ΠαΣοΚικαί ομάδαι προνομίων υποχωρούν , παρά τες γονυκλισίες του κάθε γελοίου Ρέππα.
Έρρωσθε!
Γεια σας,
ReplyDeleteκατ' αρχάς ωραίο redesign του blog!
Ύστερα, αν και συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο,
νιώθω ότι οι φορτηγατζήδες είναι ο εύκολος πρώτος στόχος. Τι θα συμβεί όμως όταν έρθει η σειρά των αρχι-βαμπίρ (ΤΕΕ, δικηγόροι);
Θα πρότεινα ένα αιχμηρό και τεκμηριωμένο άρθρο γι αυτούς τους τομείς, ώστε να ενημερώσει και να προετοιμάσει τους αναγνώστες.
Κατά τ' άλλα, καλή συνέχεια και καλή ξεκούραση σε όσους (θα) κάνουν διακοπές.
Μιχάλης
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες.
ReplyDeleteΚι εγώ ψηφίζω τρόικα. 'Εστω και με το ζόρι, κάτι φαίνεται να προχωράει.
Κι εγώ θέλω να δω τι θα συμβεί με τα αρχι-βαμπίρ.
Σήμερα επίσης βγήκε ο αρχι-συνδικαλιστής της ΔΕΗ και απείλησε οτι θα σβήσουν τα φώτα σε όλη τη χώρα αν η κυβέρνηση τολμήσει να πουλήσει λιγνιτικές και υδρο-ηλεκτρικές μονάδες.
Από : http://www.skai.gr/news/finance/article/148841/sti-diethni-organosi-ergasias-prosfeygei-i-gsee/
ReplyDelete"Αίτηση ακύρωσης του μνημονίου που έχει υπογράψει η χώρα με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, κατέθεσαν ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, η ΑΔΕΔΥ και άλλοι φορείς."
goas
ReplyDelete! 10' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δυστυχώς τόσα χρόνια έχουμε δημιουργήσει virtual reality καταστάσεις
Οι φορτηγατζήδες έχουν δίκιο όταν λένε ότι το κόστος της άδειας είναι το εφάπαξ τους.
Η χούντα έδωσε ΜΗ μεταβιβάσιμες άδειες. Η μεταπολίτευση τις έκανε μεταβιβάσιμες...
Και το ΠΑΣΟΚ σήμερα αντιμάχεται τους συνδικαλιστές του...
Μηδένα προ του τέλους μακάριζε- η καλύτερη τιμωρία των σοσιαλ-τίποτα (αλήθεια είδατε καθόλου τον Ρέππα? Ατσαλάκωτος...)
Θα ακολουθήσουν φαρμακεία, ταξί, συμβολαιογραφεία κτλ. Ο Σεπτέμβριος θάναι θερμός απ'όλες τις απόψεις.
Η τιμωρία του ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ είναι η κατάλυση του ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα
Και το καλύτερο γιά το τέλος-
σεβαστός και ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΟΣ Γερμανός του χρηματοοικονομικού χώρου είναι στην Ελλάδα αυτές τις μέρες
Live your myth in Greece
Το Μουσείο της Ακρόπολης ΚΛΕΙΣΤΟ την Δευτέρα !!!!!!!
Η Εθνική Γλυπτοθήκη ΚΛΕΙΣΤΗ την Τρίτη
Που πάμε ? Που πάμε κυριολεκτικά!
Με κοίταξε περίλυπος και μου είπε "my friend there are things to change in this country"
Εγώ θέλω όλα τα βαμπίρ να τελειώσουν including τα λαμόγια-βουλευτές
Εντάξει, όλοι τα έχουν βάλει τώρα μου τους φορτηγατζήδες, που αναστάτωσαν την αγορά, που έχουν κάνει παραεμπόριο της άδειες που πήραν τζάμπα επί χούντας, κτλ κτλ.
ReplyDeleteΠολύ ωραία. Η κυβέρνηση τι έκανε; Κατάφερε να φτάσει τα πράγματα στα άκρα, να βρούνε αδιέξοδο, να αναγκαστεί να κάνει επιστράτευση, και όλοι να λένε "...τι ωραία λύση, να την εφαρμόσουμε και αλλού".
Πάρτε το χαμπάρι. Κυβέρνηση δική μας δεν υπάρχει. Ο πρωθυπουργός κάνει μονίμως διακοπές (δεν αντέχει την πίεση το παιδί) και κουμάντο κάνει ο χοντρός. Με τέτοια χουνταίικη νοοτροπία, η επιστράτευση θα γίνεται πλέον σε εβδομαδιαία βάση. Δεν αποκλείεται να δούμε και πάλι στρατιωτικά φορτηγά στο δρόμο να κουβαλάνε γάλατα και γριές, όταν θα έχουμε απεργίες από Σεπτέμβρη.
Και όπως ανέφεραν και οι υπόλοιποι, αν έχουν τα κάκαλα, ας κάνουν επιστράτευση σε δικηγόρους και μηχανικούς. Και ας βγούνε να πουν ότι οι δημοσιογράφοι -απαγορεύεται- να απεργούν σε ημέρα γενικής απεργίας της ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ, λόγω "εθνικού συμφέροντος" και επειδή ο κόσμος πρέπει να ενημερωθεί.
Εδώ μια διάταξη πήγαν να περάσουν για τις ραδιοσυχνότητες και μόλις άρχισαν το κράξιμο από τα δελτία ειδήσεων το μάζεψαν άρον-άρον. Η πλήρης Μπερλουσκονοποίηση.
Όσο για τους φορτηγατζήδες, αυτό που προτείνεται, δηλαδή η σταδιακή φοροαπαλλαγή για να "ισοφαρίσουν" τη χασούρα από τις άδειες, είναι διπλά άδικο και προκλητικού για όλους εμάς τους υπόλοιπους.
ReplyDeleteΔηλαδή ο φορτηγατζής που τόσο καιρό έκανε παραεμπόριο της άδειάς του και έβγαζε μαύρα σχεδόν μισό εκατ ευρώ από τη "μεταβίβαση" (παράνομη) της άδειά του σε άλλον, τώρα υποτίθεται θα τα βγάλει σε 3-5 χρόνια στην πλάτη όλων μας, μην πληρώνοντας τους αντίστοιχους φόρους.
Είτε θα πρέπει να τους πει τέλος, δεν παίρνετε μία και όποιος διαμαρτυρηθεί θα πάει κατηγορούμενος για μαύρο χρήμα, είτε θα τους τα πληρώσει όλα μια κι έξω ως αποζημίωση γιατί τόσα χρόνια νομιμοποίησε την παρανομία τους.
Να δω τώρα που θα "ανοίξει" η αγορά πόσο θα πληρώνουμε τη βενζίνη. Υποψιάζομαι ότι η μεταβολή θα είναι και πάλι προς τ απάνω, όπως πάντα άλλωστε. Έτσι κι αλλιώς τα 3/4 της σημερινής τιμής είναι φόροι και κρατικά τέλη, όχι προμήθεια στα μεταφορικά.
Μόνο αν υπάρχει δίκαιη αποζημίωση συμφωνώ μαζί σας.
ReplyDeleteΑυτοί οι άνθρωποι έχουν δώσει κάποια λεφτά για να πάρουν τις άδειες αυτές, τα οποία τα χάνουν. Γιατί;
Ο νόμος προβλέπει αποζημίωση. Να ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα και όπου χρειάζεται να ρυθμιστούν με κριτήριο την εξασφάλιση της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας και όχι όπως γίνεται σήμερα με σκοπό την αναδιανομή και το μοίρασμα της πίτας και της αγοράς υπέρ της συντεχνίας μέσα από γεωγραφικά, διοικητικά και τιμολογιακά κριτήρια. Ζήτω το άνοιγμα.
ReplyDeleteΓια μένα η φοροαπαλλαφή είναι προτιμότερη από την αποζημίωση του προηγούμενου νομοσχεδίου που το γύρισε η τρόικα. Γιατί; Διότι έτσι δεν γίνεται απαγορευτική η είσοδος νέων στο επάγγελμα. Πριν σου έβαζε να αγοράσεις άδεια που έδινες κάποιες δεκάδες χιλιάρικα και σε τελείωνε. Τι το άνοιγε, τι όχι το ίδιο και το αυτό. Τώρα τσούζει αλλά ανοίγει.
ReplyDeleteΜιχάλη τα αρχιβαμπίρ θα τα κανονίσουν λέει με νομοσχέδιο σκούπα το Φθινόπωρο.
ReplyDeleteser όλα θα μπουν στη σειρά πιστεύω τα παραδείγματα που δίνεις είναι απ' τον παλιό κόσμο που αντιστέκεται αλλά σιγά σιγά θα εκλείψει.
ReplyDelete""Να δω τώρα που θα "ανοίξει" η αγορά πόσο θα πληρώνουμε τη βενζίνη.""
ReplyDeleteΔυστυχώς, αν και δεν οδηγώ οπότε δε με αγγίζει άμεσα, συμφωνώ με jaga.
Καμία τιμή δε θα πάει προς τα κάτω ποτέ σ'αυτή τη χώρα.
Ετσι έγινε και με το ψωμί στα σύπερ μάρκετ, ΄ετσι και με τα φάρμακα θα γίνει (πάλι στα σούπερ μάρκετ) κλπ.
Το θέμα είναι πως ενώ η κυβέρνηση άρχισε καλά, πλέον κανείς δεν της έχει εμπιστοσύνη εξαιτίας μερικών λανθασμένων επιλογών της.
Και έχει δίκιο ο κόσμος αυτός.
Οσο για τους φορτηγατζήδες, στην αρχή ήμουν τελείως κατά και στο νταβατζιλίκι και στην απεργία τους.
Αν μη τι άλλο ας είχαν πρσωπικό ασφαλείας.
Βλέποντας όμως ειδήσεις επί δύο συνεχείς μέρες, παραλίγο να τους κατασυμπαθήσω!
Μόνο την κρίση ολόκληρη δεν τους έχουνε φορτώσει!
Ο τουρισμός είχε ήδη τα μαύρα του τα χάλια, οι μισοί Ελληνες δε θα πάνε διακοπές εξαιτίας οικονομικών πρβλημάτων, η εγκληματικότητα (παθούσα πολύ πρόσφατα)καλπάζει...ΚΑΙ ΦΤΑΙΝΕ Ο ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ που χάλασαν την ειδυλιακή ατμόσφαιρα μ΄σα στην οποία ζούσαμε??????
Για όνομα του Θεού!
Τις ίδιες σκέψεις διαβάζω και σε πολλά άλλα μπλόγκς.
Οπως και το ότι όντως επίτηδες έγινε Αυγουστο το σκηνικό για να μείνει ο Ελληνας που πάει διακοπές αλλά και τα νησιά από βενζίνη και να στραφεί περισσότερο εναντίον των απεργών.
Το ξαναλέω, παρ'όλο που δεν είμαι με το μέρος τους, αυτά με χαλάνε πολύ.
Eπίσης, μια ηλίθια απορία:
ReplyDeleteΟ δικηγόροι και οι συμβολαιογράφοι γιατί θεωρούνται κλειστά επαγγέλματα???
Αν θυμάμαι καλά με εξετάσεις δεν έπαιρναν την άδεια???
Ειχα μια γνωστή παλιότερα που θυμάμαι περιμενε να κλείσειτα 28 της για να δώσει εξετάσεις για άδεια συμβολαιογράφου...
@patsiouri:
ReplyDelete"...Ο δικηγόροι και οι συμβολαιογράφοι γιατί θεωρούνται κλειστά επαγγέλματα???
Αν θυμάμαι καλά με εξετάσεις δεν έπαιρναν την άδεια???..."
Η έννοια του "κλειστού" επαγγέλματος στους μηχανικούς, συμβολαιογράφους και δικηγόρους έχει άλλη έννοια: το νομοθετικά θεσμοθετημένο νταβατζηλίκι, με υποχρεωτική συμμετοχή τους σε νόμιμες διαδικασίες (συμβόλαια, άδειες) και μάλιστα με συγκεκριμένη ταρίφα.
Οποιοδήποτε επάγγελμα τροφοδοτείται νόμιμα και υποχρεωτικά σε κάθε συνδιαλλαγή που σχετίζεται με αυτό, αποτελεί εν γένει κλειστή "κάστα", σε οικονομικό επίπεδο. Εισπράττει χρήματα από όλους μας για το συμφέρον αποκλειστικά και μόνο για το καλό των επαγγελματιών του κλάδου. Δεν μιλάμε για νόμιμες αμοιβές για παροχή υπηρεσιών και για ελεύθερη αγορά. Μιλάμε για το ακριβώς αντίθετο: νομοθετημένο "καρτέλ" στο συγκεκριμένο επάγγελμα.
Πρακτικά, είναι π.χ. σαν όλα τα σούπερ-μάρκετ να συμμαχήσουν και να πούνε ότι όποιος μπαίνει σε ένα τέτοιο κατάστημα πληρώνει υποχρεωτικά ένα ποσό "ταρίφας", είτε ψωνίσει είτε όχι, ενώ παράλληλα οποιοδήποτε μπακάλικο εκτός της "συμφωνίας" αυτής είναι παράνομο (δεν μπορεί να πουλάει ούτε τσίχλες).
...Και συνεχίζουν να τρώνε και να πίνουν στην υγειά των κορόιδων:
ReplyDelete"Όλες οι λεπτομέρειες για τη βραδιά στην «Αίγλη» του Ζαππείου" (29/7):
http://tinyurl.com/33dfq7f
"«Πλούσιο» μενού, «καυτά» θέματα στο δείπνο..." (29/7):
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11420&subid=2&pubid=22482965
"...Το δείπνο ξεκίνησε και έκλεισε με ελληνικά προϊόντα. Πρώτο πιάτο; Αβγοτάραχο Μεσολογγίου, χόρτα και ψημένο μανούρι. Δεύτερο πιάτο; Φιλέτο μόσχου και πουρές αγκινάρας και για τους ψαροφάγους, τσιπούρα με κριθαράκι. Το πολιτικό μενού στο δείπνο ανάμεικτο. Ο Γιώργος Παπανδρέου πέρασε και από τα έξι τραπέζια, στην Αίγλη του Ζαππείου, όπου οι 52 βουλευτές του α’ θερινού τμήματος περίμεναν τσιμπώντας μεζέδες και πίνοντας κρασί από κτήματα της Φλώρινας..."
Το δούλεμα συνεχίζεται κανονικά. Εξακολουθούμε να ζούμε σε παράλληλες πραγματικότητες, αυτές του 0,1% και αυτή των υπολοίπων 99,9%. Επόμενο είναι να μην έχουν συναίσθηση τι κάνουν, πόσο κρίσιμη είναι η κατάσταση και πως αυτό φαίνεται στον απλό πολίτη - ειδικά όταν ο πρωθυπουργός βγαίνει και λέει στο υπουργικό συμβούλιο "πηγαίνετε διακοπές, σαν χρειάζονται!"
Προφανώς το μενού πέρασε από έγκριση από την τρόικα. Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος από δαύτους να πλήρωσε ούτε το νερό από την τσέπη του (παρόλο που πάλι εμείς τους πληρώνουμε μέχρι και τη μετακίνηση στο φαγοπότι).
Μετά το "άνοιγμα" της αγοράς στους μεταφορείς, η κυβέρνηση βάζει πλώρη για "κλείσιμο" τις αγοράς στις ΑΠΕ:
ReplyDelete---
(Ενημερωτικό δελτίο ΕΒΕΑ, 30/7/2010)
ΕΚΤΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ
Εκτός του νέου αναπτυξιακού νόμου τίθενται τα επενδυτικά σχέδια για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά συστήματα, ενώ αναμένεται να εξαιρεθούν και τα αιολικά συστήματα μέχρι ορισμένης ισχύος, όπως ανακοίνωσε η υπουργός Οικονομίας κυρία Λούκα Κατσέλη χθες στην αρμόδια Κοινοβουλευτική Επιτροπή, παρουσιάζοντας τις αρχές του νέου αναπτυξιακού νόμου. Παράλληλα, τόνισε ότι προβλέπονται επενδύσεις συνολικού ύψους 9,6 - 11 δισ. ευρώ την τετραετία 2010-2013, μέσω του υφιστάμενου αλλά και του νέου αναπτυξιακού νόμου που θα ισχύσει από την 1η Ιανουαρίου 2011. Οι βασικές μορφές ενίσχυσης που προβλέπει ο νέος αναπτυξιακός νόμος είναι φορολογικές απαλλαγές, επιχορήγηση κεφαλαίου, επιχορήγηση χρεολυσίου μακροπρόθεσμου δανείου διάρκειας έως 10 έτη, επιδότηση χρηματοδοτικής μίσθωσης μηχανολογικού εξοπλισμού έως 7 έτη και επιδότηση του κόστους της δημιουργούμενης απασχόλησης.
---
Τα φωτοβολταϊκά είναι αυτή τη στιγμή η πιο προσιτή τεχνολογία ΑΠΕ για τον μικροεπενδυτή, με κόστος επένδυσης (σε κατοικία, για ιδιοχρησία και μεταπώληση στη ΔΕΗ) της τάξης των 3000-5000 ευρώ. Οι ανεμογεννήτριες είναι πολύ πιο ακριβές, αλλά κατά πάσα πιθανότητα η αμέσως επόμενη πιο προσιτή τεχνολογία, π.χ. για επένδυση συνεταιρισμών ή ακόμα και ΟΤΑ.
Με την εξαίρεση αυτών των δύο βασικών τεχνολογιών, που εξάλλου είναι οι πιο προσοδοφόρες ΑΠΕ για τις Μεσογειακές χώρες, η Κατσέλη και η κυβέρνηση συνολικά "κλείνει" την αγορά γύρω από τους γνωστούς εθνικούς κατασκευαστές. Όποιος πλέον θέλει να αγοράσει φωτοβολταϊκά ή να επενδύσει σε ανεμογεννήτριες πρέπει να έχει ταμείο της τάξης των 7-8 μηδενικών και πάνω, ώστε να έχει όλες τις ευεργετικές διατάξεις του νέου αναπτυξιακού νόμου (επιδοτήσεις, μακροχρόνια δάνεια, φοροαπαλλαγές, κτλ).
Έτσι, για να ξέρουμε τι ακριβώς εννοεί ο George όταν λέει ότι θέλει να ανοίξει τα κλειστά επαγγέλματα (και να "κλείσει" τις αγορές).
Παίδες, οι οδηγοί φορτηγών δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τους ιδιοκτήτες οι οποίοι απεργούν. Οι απλοί οδηγοί (υπάλληλοι) δουλεύουν 16 με 20 ώρες την ημέρα (ενω η νομοθεσία ορίζει μαξιμουμ 6μιση ώρες ημερησίως) και ολο το χρήμα πάει στους επι του καναπέως αναπαυόμενους κατέχοντες το κωλόχαρτο (την άδεια).
ReplyDeleteΚαι ΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΞΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙ.
Με δυο λογια, αν ο παππούς πήρε την άδεια δώρο απο τον νομάρχη, ζουν και τα δισέγγονα (και φυσικά ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ, απλα βάζουν 2 υπαλλήλους οδηγούς να τρέχουν όλη μερα και τους αρμέγουν κανονικά και με τον νόμο).
Επιπλέον για όσους δεν γνωρίζουν (πχ.patsiouri), οι άδειες δίδονταν απο το κράτος -τον βουλευτή δηλαδή ή τον νομάρχη επι χούντας- (όταν διδονταν) ΤΣΑΜΠΑ! Οι "τιμές" των 300.000 ευρώ η κάθε άδεια είναι όχι μόνο "αέρας", αλλα αδήλωτα, ΜΑΥΡΑ ΛΕΦΤΑ, καθώς τα χρήματα αυτά δεν δηλώνονταν στην εφορία.
Άν λοιπόν ο παππούς είχε πάρει 2 αδειες απο την χούντα, ζούσε όλη η οικογένεια πλουσιοπάροχα χωρίς να δουλεύει ΚΑΝΕΙΣ τους (ας είναι καλά τα κορόϊδα οι οδηγοί που έφερναν το χρήμα). Επι πλέον, οι εισοδηματίες έχουν το θράσος να βγαίνουν και να θεωρούν τις άδειες... ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ !!! Δηλαδή, θεωρούν ενα κωλόχαρτο που πήρε ο παππούς τσάμπα απο το κράτος σαν να είναι το μαγαζί τους !
@ patsiouri said...
""Να δω τώρα που θα "ανοίξει" η αγορά πόσο θα πληρώνουμε τη βενζίνη.""
Στην βενζίνη και στα κόμιστρα ταξι και σε όλα τα συναφή, ενα μεγάλο μερος την αξίας πάει (μάντεψτε που...) ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΗΣ ΦΟΥΣΚΑΣ ("Αϋλης υπεραξίας" που λέει και ο Ρέππας). Με απλά λογια απο τα 3 ευρώ που δίνετε στον οδηγό ταξί, το 1 και πλέον ευρώ πάει στον ιδιοκτήτη λόγω "κατοχής της άδειας".
Το ξέρατε αυτό???
Και ου το καθ εξής περι οχημάτων ΔΧ.
Τέλος, για το κύριο άρθρο g700 συγχαρητήρια, και λίγα γράψετε. Θα ήθελα να συμπληρώσω οτι οι ιδιοκτήτες όλα αυτα τα χρόνια έκαναν μεγάλες περιουσίες και χοντρή κονόμα πάνω στις πλάτες των οδηγών, μονο και μονο επειδή οι παππούδες τους πήγαν και έγλυψαν τον νομάρχη για να πάρουν τις άδειες. Απο την άλλη τα κορόιδα της παρέας, οι απλοί οδηγοί οι οποίοι δεν είχαν... ξύπνιο παππού, δουλεύουν ωστε να ταϊζουν τους "αδειοφόρους".
Για όλη αυτή την αδικία, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΞΙ! Αλλιώς, κλείστε όλα τα επαγγέλματα και δώστε σε όλους τους πολίτες απο μια άδεια για ενα επάγγελμα να τελειώνουμε. Όχι απο την μια οι έξυπνοι κι απο την άλλη οι λαμάκες.
Πολύ καλό άρθρο. Συμφωνώ και με το Γιάννη από την Κρήτη. Ας τα ανοίξουν όλα τα επαγγέλματα.
ReplyDeleteΗ ουσία είναι όμως η εξής: τα κλειστά επαγγέλματα όπως φορτηγατζήδες κλπ, πλήττουν κυρίως έλληνες που θέλουν να αποκτήσουν άδεια φορτηγού γιά να δουλέψουν. Και γιά να την αποκτήσουν πρέπει να πληρώσουν νταβατζηλίκι.
Οι δικηγόροι, μηχανικοί, έχουν μιά διαφορά: εκεί οι αμοιβές τους είναι "φιξαρισμένες" από το κράτος (όπως πχ τώρα με τους ημιυπαίθριους πρέπει κάποιος να πληρώσει συγκεκριμένη αμοιβή γιά την "μελέτη" του μηχανικού). Από την άλλη, ένας που έχει τα προσόντα ακόμα και ξένος, μπορεί πχ να εγγραφεί στο ΤΕΕ και να ασκεί το επάγγελμα του μηχανικού. Δηλαδή κάποιος που έχει αναγνωρισμένο πτυχίο μπορεί να βγάλει άδεια να εργαστεί. (αντίστοιχα πχ θα ήταν κάποιος με επαγγελματικό δίπλωμα οδηγού να μπορεί να πάρει άδεια). ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΛΙΚΙ ΣΕ ΜΑΝΤΡΑ Ή ΑΛΛΟΥ. Υπό αυτή την έννοια δεν καταλαβαίνω πως είναι κλειστό το επάγγελμα.
Προσωπικά είμαι υπέρ της κατάργησης των συγκεκριμένων αμοιβών, αλλά από αυτό το σημείο μέχρι να τους λέμε "αρχιβαμπίρ" πάει μακριά.
Οι συμβολαιογράφοι, μάλιστα είναι κλειστό επάγγελμα πάει το "αρχείο" από πατέρα σε γιό ή πωλείται έναντι αντιτίμου.
Αυτά γιατί μερικοί εδώ τα τσουβαλιάζουν όλα.
Να τα φάνε στους γιατρούς ότι βγάλουν. Ένας αγανακτησμένος πολίτης.
ReplyDeleteYanniskriti συγχαρητηρια ετσι ειναι
ReplyDeleteτα πραγματα.
Πρεπει να μπει ενα τελος στα τριτοκοσμικα φεουδα.
Κανενα κλειστο επαγγελμα πλεον.
Η Ελλαδα υπεφερε πολυ απο αυτες
τις απαραδεκτες τριτοκοσμικες πρακτικες.
Συντομα πρεπει να ανοιξουν και τα ταξι.
Καλά τι ασχετοσύνες είναι αυτές.
ReplyDeleteΑπό πότε το επάγγελμα των μηχανικών είναι κλειστό. Όποιος έχει το πτυχίο μπορεί να ανοίξει γραφείο.
Το επάγγελμα των συμβολαιογράφων είναι κλειστό γιατί είναι περιοριασμένος ο αριθμός τους. Δεν μπορεί ο κάθε δικηγόρος να γίνει συμβολαιογράφος.
Πρέπει να περάσει τις εξετάσεις και να ανοίξει μία υπάρχουσα θέση.
Το να εξαπολύουμε μύδρους εναντίον κοινωνικών ομάδων οσάν να διαβιούμε στην Ιαπωνική επικράτεια, όπου η ακούσια απελευθέρωση αερίων δύναται να οδηγήσει το δράστη, στη μόνη αποδεκτή διέξοδο που επιβάλει η κουλτούρα της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου, δηλαδή το σεπούκου, ενώ την ίδια στιγμή, κατειλημμένοι από το σύνδρομο της Στοκχόλμης, αδυνατούμε να αντιληφθούμε ότι η τιμή και αξιοπρέπεια μας έχει απαχθεί και κατά συρροή βιασθεί από πολιτικούς που όζουν και σήπονται, αλλά παρόλα αυτά, ανερυθρίαστα, παρουσιάζονται ως άλλοι μεσσίες, που θα μας βοηθήσουν να διαβούμε τον Ρουβίκωνα, συνεπικουρούμενοι από τροϊκανές ειδικές δυνάμεις, οι οποίες αδυνατούν να κατανοήσουν τις πομπές του πληθωρισμού, ο οποίος εξακολουθεί να καλπάζει προς τη δόξα, ενώ όλα πάνε σύμφωνα με το αριστουργηματικό τους σχέδιο, είναι τουλάχιστον υπερβολικό.
ReplyDeleteΗ ηθική αυτουργία όλων αυτών των τραγελαφικών καταστάσεων μπορεί να αποδοθεί μόνο στο κάλπικο, από καιρό χρεοκοπημένο, μεταπολιτευτικό, πολιτικό σύστημα, που διάγει τις τελευταίες ημέρες της Πομπηίας. Το να επιρρίπτουμε την απόλυτη ευθύνη για όλα τα κακέμφατα του τόπου, παρασυρόμενοι από τα κίβδηλα μαζικά μέσα χειραγώγησης, τα οποία όλοι γνωρίζουμε που ανήκουν και ποια συμφέροντα εξυπηρετούν, στους εκάστοτε φυσικούς αυτουργούς, που το μόνο που έκαναν είναι να λειτουργήσουν στο πλαίσιο ασυδοσίας, αναρχίας, νεποτισμού και παρατυπίας, στο οποίο λειτουργεί, εξ απαλών ονύχων, ολόκληρη η ελληνική κοινωνία, ένα πλαίσιο που τέθηκε από την πιο δυσώδη συντεχνία που έχει αναδείξει ποτέ η χώρα, τη συντεχνία των πολιτικάντηδων, φαντάζει κατά την ταπεινή μου άποψη υπεραπλουστευτικό. Δεν είναι λογικό να επιτιθέμεθα με τον αγριότερο τρόπο εναντίον του αιτιατού, ενώ την ίδια στιγμή κλείνουμε πονηρά το μάτι στο αίτιο, το οποίο, ενίοτε μας χρησιμοποιεί ακόμα και για να ενισχύσει τη θέση του μέσα στο ελληνικό κοινοβούλιο.
Σαφώς και για λόγους ηθικής τάξης και μόνο, θα έπρεπε κάποια στιγμή να ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα. Το επιχείρημα όμως, ότι αυτή η θεσμική αλλαγή, θα επιφέρει κατακόρυφη πτώση των τιμών προς όφελος του καταναλωτή, είναι έωλο και δείχνει ακροθιγή προσέγγιση, καθώς στη χώρα των ολιγοπωλίων και των πιο ισχυρών καρτέλ (σιδήρου, τροφίμων, καυσίμων κοκ) που η επιτροπή ανταγωνισμού υφίσταται μόνο ως ανέκδοτο, ο υγιής ανταγωνισμός είναι αδύνατο να λειτουργήσει. Παρόλα αυτά, εύχομαι να διαψευστώ.
«Η κρίση, είναι μια κρίση συνείδησης, μια κρίση που δε μπορεί πια να δεχτεί τους παλιούς νόμους, τα παλιά σχέδια, τις αρχαίες παραδόσεις, αναλογιζόμενοι πως είναι ο κόσμος τώρα, με όλη αυτή τη μιζέρια, τις αντιθέσεις, την καταστρεπτική αγριότητα, την επιθετικότητα και ούτω καθεξής. Ο άνθρωπος έχει παραμείνει ακριβώς όπως ήταν, είναι ακόμη άγριος, βίαιος, επιθετικός, άπληστος, ανταγωνιστικός και έχει χτίσει μια κοινωνία μέσα σε αυτά τα όρια» Jiddu Krisnamurti , 1895-1986, Ινδός συγγραφέας και φιλόσοφος.
«Εις νόμος απαιτείται εις αυτήν τη χώραν, ο οποίος να επιτάσσει την εφαρμογήν όλων των υπολοίπων νόμων.» Εμμανουήλ Ροΐδης,1836-1904, Έλληνας λογοτέχνης.
ΝικΝικ
Όπως εξήγησαν και τα παιδιά πιο πάνω είναι κλειστά όχι με την έννοια της ακριβής και περιορισμένης σε αριθμό άδειας, αλλά της καθορισμένης κρατικής αμοιβής, των γεωγραφικών περιορισμών κοκ. πχ δικηγόρος αθηνών δεν μπορεί να πάει να δικηγορίσει για μια υπόθεση στο Βόλο. Ή μηχανικός πληρώνεται με κρατικό τιμολόγιο φιξ ως ποσοστό αξίας ακινήτου. το ίδιο και συμβολαιγοράφος δες τα λεφτά της γυναίκας του βουλγαράκη για Βατοπαίδι αέρας κοπανιστός αλλά ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό έτσι και με τα κλειστά επαγγέλματα.
ReplyDeleteΣχόλιο για τον spy1551.
ReplyDeleteΣχόλιο για Νικ. Το σάπιο μεταπολιτευτικό κατεστημένο είναι ο μεταπολιτευτικός φεουδαλικός καπιταλισμός που λέει η g700. Φεουδάρχες οι αρχηγοί των κλειστών.
Ανοίξτε τα όλα να δουλέψει κανάς νέος και να πέσει και καμιά τιμή. όχι άλλο χαρτζιλίκι απ' τους γονείς βαμπίρ.