Η μαζική καθημερινή ανταπόκρισή σας στη διαδικτυακή κίνηση G700 και τα ενθαρρυντικά σας σχόλια που μας παροτρύνουν να συνεχίσουμε, μας έβαλαν να σκεφτούμε πώς θα μπορούσαμε να πάμε ένα βήμα παρακάτω αυτήν την προσπάθεια.
Εξαρχής άλλωστε έχουμε δηλώσει ότι το blog αυτό δεν φιλοδοξεί να αποτελέσει απλά και μόνο ένα χώρο διαδικτυακής εκτόνωσης –αρκετά συχνό γνώρισμα της blogoσφαιρας- που λειτουργεί σε πολιτικό και κοινωνικό κενό, ερήμην της σκληρής εργασιακής πραγματικότητας που όλοι βιώνουμε.
Επιθυμούμε να εντάξουμε στο πολιτικό μας λεξιλόγιο όπως και στη δημόσια agenda τους προβληματισμούς και τα αιτήματα της γενιάς των 700 ευρώ.
Για να συμβεί όμως κάτι τέτοιο χρειάζεται να ξεκινήσουμε από τα βασικά. Να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα προβλήματα. Να αρχίσουμε να ανιχνεύουμε πιθανές απαντήσεις-λύσεις σε αυτά.
Με λίγα λόγια να ξεκινήσει μια συστηματικότερη προσπάθεια χαρτογράφησης της εργασιακής πραγματικότητας που βιώνουν οι νέοι και οι νέες σήμερα στην Ελλάδα.
Η προσθήκη παροχής δωρεάν νομικών συμβουλών στους επισκέπτες και τις επισκέπτριες της G700 αποτελεί συνεπώς μια μάλλον εύλογη κίνηση.
Δεν έχετε παρά να στείλετε με e-mail το ερώτημα-αίτημά σας στην δικηγόρο-εργατολόγο της κίνησης (από εδώ και στο εξής e-εργατολόγος) και θα λάβετε την απάντησή μας με συμβουλές, οδηγίες ή παρατηρήσεις εντός τεσσάρων ημερών.
Η υπηρεσία αυτή φυσικά θα λειτουργήσει αμφίδρομα.
Με καθαρά πρακτικό, άμεσο και δωρεάν αντίκρισμα για όσους και όσες από εσάς επιλέξουν να την αξιοποιήσουν.
Με χρήσιμο -ελπίζουμε- υλικό για εμάς το οποίο και θα επιχειρήσουμε να αναλύσουμε, να κωδικοποιήσουμε και να μετουσιώσουμε σε μεταρρυθμιστικές πολιτικές προτάσεις κομμένες και ραμμένες στα μέτρα της ελληνικής αγοράς εργασίας.
Συμμετέχοντας δε βοηθάτε μόνο τον εαυτό σας. Ασκείτε ουσιαστική πίεση στην κατεύθυνση της δημιουργίας μιας μεταρρυθμιστικής κίνησης από τα κάτω με στόχο τον σεβασμό των νόμιμων δικαιωμάτων των νέων στον εργασιακό χώρο.
Πριν κλείσουμε μια ΑΝΑΓΚΑΙΑ υποσημείωση: η νέα αυτή προσθήκη είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ δωρεάν και δεν σκοπεύουμε σε καμία περίπτωση να μετεξελιχθεί μελλοντικά σε μια επί πληρωμή υπηρεσία.
Εξαιρετική η ροσπάθειά σας παιδια!:-)
ReplyDeleteΙδίως το σημείο όπου αναφέρεται η "προσπάθεια χαρτογράφησης της εργασιακής πραγματικότητας που βιώνουν οι νέοι και οι νέες σήμερα στην Ελλάδα."
@rodia
ReplyDeleteRodia συμφωνώ και με τις 3 προτάσεις σου.Κύρια με την πρότασή σου για συνεργασία 3,4,5 ατόμων για την απο κοινού διαχείρηση μιας επιχειρηματικής ιδέας.Ιδιαίτερα ο τομέας της κοινωνικής οικονομίας προσφέρει ευκαιρείες.Οπου όλοι οι συμμετέχοντες συνδιαμορφώνουν το εργασιακό τους περιβάλλον.Και όπου θα κυριαρχεί η περιβαλλοντοκεντρική και κοινωνιοκεντρική αντίληψη.Η G700 πρέπει να αγκαλιάσει αυτή την ιδέα.
συνεχίζoυμε τη συζήτηση από το προηγούμενο post εδώ έτσι ώστε και το blog να ανανεωθεί με καινούριο υλικό, και να συμμαζευτεί λίγο το σεντόνι με τα 130 comments
ReplyDelete@ Rebel at Work
ReplyDeleteΑν γύρω στα 1900 δέσποζε στον κοινωνικοπολιτικό στίβο το λεγόμενο τότε «κοινωνικό ζήτημα», το οποίο έμπαινε αναπόδραστα μέσα στο εκάστοτε εθνικό πλαίσιο εξαιτίας της ολιγαρχικής φύσης του αστικού φιλελευθερισμού,
για την εποχή γύρω στο 2000 το χαρακτηριστικό είναι ότι τα επίμαχα κοινωνικά ζητήματα και οι συγκρούσεις εμφανίζονται πάνω στην βάση της υψηλής συλλογικής κατανάλωσης και της υψηλής παραγωγικότητας στα πλαίσια μιας μαζικής δημοκρατίας και κοινωνίας.
Ταυτόχρονα, κι εδώ βρίσκεται το σημείο κλειδί, το «παχνίδι» παίζεται πλέον σε όλο και στενότερα δημογραφικά και οικολογικά όρια.
Κατά συνέπεια στον μεγάλο βαθμό που συνεχίζει να τίθεται το «κοινωνικό ζήτημα» συνδέεται τώρα με αυτούς τους παράγοντες και η αντιμετώπισή του δεν γίνεται με σύνθημα το γκρέμισμα των ταξικών ιεραρχιών όπως τις ήξερε ο 19ος αιώνας, αλλά με νέα μέσα, νέα συνθήματα και νέες αναλύσεις.
@ rodia
ReplyDeleteευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.
Οι εταιρείες ενοικίασης προσωπικού είναι προσωρινή μόνο λύση για κάποιον ο οποίος "καίγεται" να μπει στην αγορά εργασίας΄. Υπάρχουν πολλά ζητήματα σχετικά με τη λειτουργία τους τα οποία πρέπει να διερευνηθούν.
@ φίλος
ReplyDeleteο τομέας της κοινωνικής οικονομίας, διαρθρωμένος σε ευρωπαϊκά πρότυπα, προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες για τη νέα γενιά.
@G700
ReplyDeleteΓράφεις:
«οι συγκρούσεις εμφανίζονται πάνω στην βάση της υψηλής συλλογικής κατανάλωσης και της υψηλής παραγωγικότητας στα πλαίσια μιας μαζικής δημοκρατίας και κοινωνίας.
Ταυτόχρονα, κι εδώ βρίσκεται το σημείο κλειδί, το «παχνίδι» παίζεται πλέον σε όλο και στενότερα δημογραφικά και οικολογικά όρια.»
Τελικά, ίσως ασυνείδητα και παρά τη θέληση σου, διατυπώνεις μερικές μαρξιστικές θέσεις. Η «υψηλή παραγωγικότητα» (εγώ θα έλεγα η αύξηση της παραγωγικότητας της κοινωνίας) είναι νομοτελειακή συνέπεια της ανταγωνιστικής φύσης του καπιταλισμού και δεν λές τίποτε καινούργιο. Για τη «συλλογική κατανάλωση» έχω να πώ το εξής: η κοινωνία, μέσω της εργασίας παράγει αξία, ένα κοινωνικό προϊόν, που κατανέμεται εις και καταναλώνεται από την κοινωνία. Απλά, υφίστανται κοινωνικές τάξεις που καταναλώνουν μια μεγαλύτερη μερίδα του πλούτου που η κοινωνία παράγει, δυσανάλογα μεγάλη σχετικά με την αξία (εργασία) που προσφέρουν, και άλλες τάξεις που τους επιστρέφεται άμεσα (μέσω της τιμής της εργατικής τους δύναμης) ή έμμεσα (μέσω κοινωνικών παροχών) ένα πολύ μικρότερο κομμάτι αυτού του πλούτου. Αυτό είναι τόσο κοινότυπο, που δεν τολμώ να αναφερθώ στο Μαρξ. Αλλά είναι αυτό που εννοείς ώς «συλλογική κατανάλωση»? Ο κοινωνικός πλούτος με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την αύξηση της παραγωγικότητας αυξάνει, όπως, δυστυχώς, αυξάνουν και οι ανισότητες και ασυμμετρίες στην κοινωνική κατανομή αυτού του πλούτου.
Οτι το «παιχνίδι παίζεται σε όλο και στενότερα δημογραφικά και οικολογικά όρια» είναι απόλυτα σωστό και είναι μια καινότομη διατύπωση της μαρξιστικής περιγραφής των αντιθέσεων του καπιταλισμού. Ως άναρχο και χαοτικό σύστημα παραγωγής, αυτή η άναρχη παραγωγή έρχεται σε αντίθεση με τον κοινωνικο χαρακτήρα (καταμερισμό) της εργασίας και η βελιστοποίηση της απόδοσης του κεφάλαιου και του κέρδους (που είναι, βέβαια, και το νόημα ύπαρξης του) είναι τυφλή σε δημογραφικά όρια (εξ ου και τα σκαμπανεβάσματα του ποσοστού ανεργίας και των τιμών αγοράς της εργατικής δύναμης, αλλά και των κυκλικών κρίσεων υπερπαραγωγής-υποκατανάλωσξς) και φυσικά στη διαθεσιμότητα των φυσικών πόρων για την παραγωγή και των επιπτώσεων στο φυσικό περιβάλλον από αυτήν την παραγωγή.
Αρα οι δαπιστώσεις που προβάλλεις ώς κάποια καινούργια φάση-παιχνίδι που «πλέον» παίζεται, δεν είναι τίποτε εκπληκτικό από τη μαρξιστική σκοπιά, θα έλεγα ότι είναι η αναμενόμενη συμπεριφορά και εξέλιξη του οικονομικού μας συστήματος. Ο καπιταλισμός στην υπανάπτυχτη Ελλάδα έχει τις ιδιομορφίες και τις ιδιαιτερότητες (υπέρογκος δημόσιος τομέας και γραφειοκρατία, τεχνολογική υπανάπτυξη και εξάρτηση, κτλ.) που ενισχύουν και δημιουργούν πρόσθετες εκδηλώσεις αυτών των αντιθέσεων.
@ Rebel at Work
ReplyDeleteλες "Τελικά, ίσως ασυνείδητα και παρά τη θέληση σου, διατυπώνεις μερικές μαρξιστικές θέσεις".
όχι διαφωνούμε. Με θρησκευτική ευλάβεια, όπως κάθε καλός χριστιανός ή θρήσκος-δογματικός άνθρωπος, χρησιμοποιείς όλα τα επιχειρήματα, ως αποδείξεις του σωστού της θεωρίας στην οποία πιστεύεις (το γνώστο σε κάθε δόγμα cyclical argument). Στην προκειμένη περίπτωση της μαρξιστικής.
ΟΧΙ αυτό το οποίο λέμε εμείς είναι ότι ο μαρξισμός και ο αστικός φιλελευθερισμός της βιομηχανικής εποχής πάει πέθανε, τέρμα, caput.δεν έχει καμία χρησιμότητα πλέον διότι αγνοεί τις κινητήριες δυνάμεις της ιστορίας.
Δεν βλέπω κανένα αντιεπιχείρημα σε αυτά που έγραψα, άρα το ποστ σου το εκλαμβάνω ως συγκατάβαση.
ReplyDeleteΟ ισχυρισμός ότι ο μαρξισμός και ο "αστικός φιλελευθερισμός" (δεν γνωρίζω πως ορίζεται αυτό το πράμα) "πέθαναν" δεν λέει απολύτως τίποτε, μάλλον υποδηλώνει ιδεολογικά αδιέξοδα, για να μην πώ απωθημένα.
Ας το αφήσουμε εδώ.
@g700
ReplyDeleteΛες:
"Αν γύρω στα 1900 δέσποζε στον κοινωνικοπολιτικό στίβο το λεγόμενο τότε «κοινωνικό ζήτημα», το οποίο έμπαινε αναπόδραστα μέσα στο εκάστοτε εθνικό πλαίσιο εξαιτίας της ολιγαρχικής φύσης του αστικού φιλελευθερισμού,
για την εποχή γύρω στο 2000 το χαρακτηριστικό είναι ότι τα επίμαχα κοινωνικά ζητήματα και οι συγκρούσεις εμφανίζονται πάνω στην βάση της υψηλής συλλογικής κατανάλωσης και της υψηλής παραγωγικότητας στα πλαίσια μιας μαζικής δημοκρατίας και κοινωνίας."
Και πιο κατω:
"ΟΧΙ αυτό το οποίο λέμε εμείς είναι ότι ο μαρξισμός και ο αστικός φιλελευθερισμός της βιομηχανικής εποχής πάει πέθανε, τέρμα, caput.δεν έχει καμία χρησιμότητα πλέον διότι αγνοεί τις κινητήριες δυνάμεις της ιστορίας."
Θα ξεκινησω το σχολιασμο μου απο το πρωτο για να καταληξω στο δευτερο.
Αναφερεις την υψηλη παραγωγικοτητα και την υψηλη συλλογικη καταναλωση αλλα παραβλεπεις τις αιτιες που γεννουν αυτα τα φαινομενα. Η αιτια ξεκινα απο την προαιωνια απληστια του κεφαλαιου να αυξησει ακομα περισσοτερο το κεφαλαιο που κατεχει. Προαιωνια αλλα στη χειροτερη μορφη της σημερα λογω της εδραιωσης του καπιταλισμου. Σε συνδιασμο με τη σκοπιμη δημιουργια της παγκοσμιοποιημενης κοινωνιας και τις ψευτικες αναγκες που αυτη συνεπαγεται, την προπαγανδα και την παραπληροφοριση, δημιουργειται ενας φαυλος κυκλος παραγωγης-καταναλωσης με εναν και μονο κερδισμενο. Ή μηπως υπαρχει στον κυκλο αυτο η παραμικρη υπαρξη ηθικης; Στιγνη εργασιακη εκμεταλλευση, καταστροφη του περιβαλλοντος, εξαφανιση των φυσικων πορων και ποσα αλλα. Αυτο ειναι το προσωπο του καπιταλισμου. Παραγωγη οχι συμφωνα με τις φυσικες αναγκες αλλα συμφωνα με τις αναγκες που εχει επιβαλει αυτος που παραγει.
Κατα την προσωπικη μου αποψη, η ταξικη θεωρια του Μαρξ (προσαρμοσμενη στα σημερινα δεδομενα)ειναι πιο επικαιρη παρα ποτε. Επειδη δηλαδη δεν υπαρχει φυσικη στερηση ελευθεριας, δεν υπαρχει και σκλαβια; Δεν ειναι το ιδιο με το να δουλευεις και να σε παρακολουθει μια καμερα (οπως και στο δρομο φυσικα); Δεν ειναι το ιδιο οταν εισαι ομηρος της "νεας τεχνολογιας" που σε καθηστα αναλωσιμο σε λιγα χρονια; Και η απαντηση σας (οχι της g700,του καπιταλισμου) ποια ειναι; Η συνδεση των εταιριων με τα πανεπιστημια για να ξεδιαλεγει τις καλες απο τις κακες ντοματες και να φτιαχουν το προγραμμα σπουδων συμφωνα με τις αμεσες αναγκες τους. Γιατι; Γιατι το επιβαλλει το κεφαλαιο.
Και εδω ειναι που διαφωνω με το νεοφιλελευθερο "κινημα" σας (ετσι το λετε εσεις, εγω το λεω κουβεντουλα). Η πρακτικη του νεοφιλελευθερισμου ειναι για πρωτη φορα στην ιστορια αυτα που οι εργοδοτες παλια εκαναν ετσιθελικα, να γινονται με νομοθετικη καλυψη, με προσχημα π.χ. την επιλυση του ασφαλιστικου και δημιουργωντας αποπροσανατολιστικα διαχωρισμους αναμεσα σε γενιες. Απελευθερωση απολυσεων στις εταιριες, αυξηση οριων συνταξιοδωτησης, αυξηση εισφορων και παραλληλα μειωση συνταξεων. Αυτο ειναι η λυση και οχι (σαν πρωτο βημα) η αυξηση των εισφορων και η παταξη της φοροδιαφυγης στα μεγαλα εισοδηματα;
Και μιας και οπως λετε συνεχως η g700 αφουγκραζεται το διεθνες σκηνικο, (και ας μας απαντησουν και οι φιλοαμερικανοι σε αυτο) ποσο πιο επικαιρος θα μπορουσε να ειναι ο μαρξ οταν ελεγε: Ιμπεριαλισμος, το ανωτατο σταδιο του καπιταλισμου. (η μηπως κανω λαθος και ο πολεμος στο ιρακ εγινε για τον εκδημοκρατισμο της χωρας;)
Βαζω και εγω γνωση μου μιας και το διδακτορικο μου και η ερευνα που κανω εχει να κανει με learning, workplace climate, labour markets κλπ.
ReplyDeleteMia aporeia. h 1 maioy einai h den einai argia?
Αυτά που έγραψε ο nihardal αποδεικνύουν με αποτελεσματικότατο τρόπο την ιδεολογική σαθρότητα και τις αντιφάσεις του όλου εγχειρήματος των G700, όπως τουλάχιστον εκδηλώθηκε μέχρι σήμερα.
ReplyDeleteΜπορεί το blog αυτό να μετεξελιχθεί σε έναν εξαιρετικό πόλο συζήτησης για τα ουκ ολίγα προβλήματα των νέων, αλλά να αυτοχρίζεται "κίνημα";
Επίσης ο "νεοφιλελευθεριστικός" χαρακτηρισμός (και χαρακτήρας;) της "κίνησης" - κατά τον nihardal, ομολογουμένως με ξάφνιασε. Είναι όντως έτσι;
Στην προηγουμενη συζητηση ο g700 ειπε:
ReplyDelete"Η G700 εχει ξεκαθαρίσει ότι ο ιδεολογικός προσανατολισμός της είναι καθαρά σοσιαλφιλελεύθερος.
Πιστεύουμε ότι "ένα κομμάτι της ιστορίας του σοσιαλισμού σημαδεύεται από τη σταθερή παρουσία ενός φιλελεύθερου προσανατολισμού. Ο φιλελευθερισμός και ο σοσιαλισμός είναι δυνατόν να συμφιλιωθούν..."
@rebel,nihardal
ReplyDeleteΗ G700 είναι το όνομα μιας γενιάς εκατοντάδων χιλιάδων νέων που έχουν χειραφετηθεί πλήρως από όλους όσους χρησιμοποιούν τις διάφορες θεωρίες όχι γιά να κατανοήσουν τα διαδραματιζόμενα αλλά γιά να πολεμήσουν αποτελεσματικότερα τις διαφορετικές απόψεις.
Σας δηλώνουμε ότι δεν θα σας ακολουθήσουμε σε πρακτικές αποπροσανατολισμού της συζήτησης που σκοπό έχουν να καταλήγουν μεθοδευμένα και πάντα (και άσχετα με το θέμα) στο συμπέρασμα οτι "για το πόλεμο στο Ιράκ φταίνε οι Αμερικανοί".
ΑΥΤΌ ΤΟ ΔΡΌΜΟ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΉΣΕΤΕ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΙ.
Αν επειδη ονομασες (μιλαω σε δευτερο ενικο γιατι φαινεται οτιεισαι εκπροσωπος) το blog g700 νομιζεις οτι εκπροσωπευεις "μια γενιά εκατοντάδων χιλιάδων νέων που έχουν χειραφετηθεί πλήρως από όλους όσους χρησιμοποιούν τις διάφορες θεωρίες όχι γιά να κατανοήσουν τα διαδραματιζόμενα αλλά γιά να πολεμήσουν αποτελεσματικότερα τις διαφορετικές απόψεις" τοτε τι να σου πω. Θα κατοχυρωσω και εγω το ονομα koala.blogspot.com και θα μιλαω εξ ονοματι ολων των κοαλα.
ReplyDeleteΕιναι σοβαρη απαντηση αυτη που δινεις; Ωραιο επιχειρημα το: ΑΥΤΌ ΤΟ ΔΡΌΜΟ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΉΣΕΤΕ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΙ.
ΥΓ. Μου ειναι παντελως αδιαφορο αν εχεις ιδεα, αν σε νοιαζει, αν σε στεναχωρει τι γινεται και ποιος φταει για οτι γινεται στο ιρακ. Ξερω τι γινεται και δε θελω να απαντησεις. Η αναφορα εγινε για το κατα ποσο ειναι επικαιρο αυτο που ειπε ο μαρξ.
Αμα ομως θες να πιαστεις απο κατι, πιανεσαι...
RE PAIDIA LIGO PIO PROTOTYPOI OXI MIMITISMOS TO 1000 EUROS TOY IATALIKOY FORTONONTAS TOY POLITIKO KAPELO......MONOI SAS THA TO DIAVAZETE ...ANTIKEIMENIKOTHTA ....
ReplyDelete@ Rebel at Work
ReplyDelete@ nihardal
ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις σας παιδιά. Όμως γίνεστε λίγο εμπαθείς, όχι τόσο ο Rebel όσο ο Nihardal (koala blogspot κλπ).
Στην μακροσποπική ανάλυση της ιστορίας, αλλά και σε αμιγώς ιδεολογικά-θεωρητικά θέματα, δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε.
Τεσπά, ο parmenidis, τον οποίο σημειωτέον δεν το γνωρίζουμε όπως υπονοεί ο nihardal, το έθεσε σωστά. Η συζήτηση γίνεται αποπροσανατολιστική.
Κατά την άποψή μας κανέναν νέο σήμερα δεν τον ενδιαφέρει ο μαρξισμός ή προοπτική μιας σοσιαλιστικής επανάστασης στη χώρα ή το μέλλον του φιλελευθερισμού αντίστοιχα.
Ο νέος άνθρωπος θέλει ίσες ευκαιρίες, δουλειά, αποκατάσταση, ανεξαρτησία από τους γονείς του, ταξίδια, δυνατότητες για κοινωνική εξέλιξη, καταναλωτικά αγαθά και καλές υπηρεσίες.
Θέλει φρέσκες πολιτικές ιδέες ταυτόχρονα ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες και ένα αίσθημα του ανήκειν.
Σας ευχαριστούμε πάντως για τη συμμετοχή σας.
Αν το blog δεν σας εκφράζει τότε μπορείτε να μην στέλνετε comments ή να μην το παρακολουθείτε καν.
Το πρόβλημα είναι ότι ως συνεπείς μαρξιστές δεν πρόκειται να τολμήσετε και να δείτε κάποια πράγματα μέσα από διαφορετική οπτική γωνία. Δικαίωμά σας.
Σε κάθε περίπτωση η κίνηση του διαδικτύου Γενιά των 700 ευρώ (G700) επιδιώκει την αποκαθήλωση των μεγάλων μύθων, των αφηγήσεων των θεωριών, αλλά και των συμβόλων του 20ου αιώνα και αυτή την ατζέντα θα την ακολουθήσει με συστηματικό και μεθοδικό τρόπο.
Η G700 αναζητάει νέους δρόμους και προσπαθεί να μιλήσει από την πλευρά της κοινωνίας και όχι από την πλευρά αφηρημένων ιδεών.
Σας αφήνουμε με έναν ακόμη αφορισμό του Σλοβένου καλλιτέχνη και συγγραφέα Ζάρκο Πετάν ότι "όταν κάποιος σπεύδει προς τον σοσιαλισμό με μεγάλα άλματα μπορεί και να τον υπερπηδήσει".
Αν και ειναι ηλιθιο να απανταω σε αυτο, αρχιζω με το οτι δεν υπονοω οτι γνωριζετε τον παρμενιδη, αυτος χρησιμοποιει το "εμεις" μιλωντας για τη g700 κατι που προφανως σημαινει οτι σας εκπροσωπει.
ReplyDeleteAnyway, αφου ειναι εμφανες οτι διαφορετικες φωνες δεν θελετε εδω μεσα και μου ζητατε να φυγω απο τη συζητηση το κανω με μεγαλη ευχαριστηση. Αν σε καλυπτει το σχολιο του παρμενιδη, αυτο σημαινει πολλα. Σε καλυπτει ενα ποστ που δε λεει τιποτα, περαν του "δεν απανταω γιατι δε μου αρεσει αυτο που λες" και αυτο απο μονο του αποτελει απαντηση που εμενα με καλυπτει.
Οσο για το κοαλα φιλε, καταλαβε οσο ειναι νωρις οτι ειναι πιο ευκολο να εκπροσωπησεις τα συμπαθη αυτα ζωα, παρα "μια γενιά εκατοντάδων χιλιάδων νέων που έχουν χειραφετηθεί πλήρως από όλους όσους χρησιμοποιούν τις διάφορες θεωρίες όχι γιά να κατανοήσουν τα διαδραματιζόμενα αλλά γιά να πολεμήσουν αποτελεσματικότερα τις διαφορετικές απόψεις" που εχεις την ψευδαισθηση και το θρασος να νομιζεις οτι εκπροσωπεις. Ελεος με αυτη τη μεγαλομανια σας.
Αν αυτο που θελετε ειναι να γραφετε 10 ατομα τα δικα σας, να τα διαβαζετε και να αλληλοσυγχαιρεστε, μετα να μπαινουν (γιατι η ελευθεροτυπια το βρηκε πιασαρικο και εγραψε δυο αραδες κατι που προφανως σας ξαναχαροποιησε) αλλοι 10 που δεν ξερουν τι ειναι blog και να δινουν συγχαρητηρια (γιατι δεν γινεται να συγχαιρεις ενα blog, ειναι εξ ορισμου τρελο) και να ξαναχαιρεστε, αντι για πραγματικο διαλογο, τοτε να σας αφησουμε να βαυκαλιζεστε στο μικροκοσμο σας. Αν νομιζεις οτι απο αυτους διαβαζουν, ολοι συμφωνουν...ζητω που καηκαμε, εχεις παρει πολυ στα σοβαρο το "ρολο" σου.
Κλεινω ευχομενος καλη επιτυχια στο "κινημα" σας. Μιας και διαφωνουμε δε θα σας ψηφισω οταν κατεβειτε στις εκλογες, μια φωνη ομως παραπανω στην βουλη ειναι σε καθε περιπτωση παραπανω απο καλοδεχουμενη.
Καλο αγωνα...
@rebel@work
ReplyDelete@Nihardal
"δεν μπορείς να αγαπήσεις η να μισήσεις κάτι το οποίο μόλις έχεις αρχίσει να γνωρίζεις..."
Πλάτων
μη βιάζεστε να χαρακτηρίσετε, να κρίνετε και να μηδενίσετε τη G700.
επιτέλους μια νέα φωνή με πολιτικό λόγο
ακούγετε, ώρα για να ξυπνήσουμε!!
Τα προβλήματα της νέας γενειάς είναι υπαρκτά και μέσα απο τέτοιες κινήσεις μπορούμε μόνο να κερδίσουμε.
@ nihardal
ReplyDeleteκαλά ε , μην κλάψεις κιόλας
@nihardal
ReplyDeleteΤι σου φταίνε τα κοάλα και θες να τα εκπροσωπήσεις;
τελικα δεν μου ειπατε, η 1 Μαη ειναι ή δεν είναι αργία;
ReplyDeleteΤο να βάζεις μαζι σοσιαλδημοκρατια και φιλελυθερισμο θεωρειται απο δεξιους και αριστερους συντηριτικους (αυτοι που δημιουργησαν το κρατος τερας) ως αμαρτία, ξεχναμε ομως οτι ζουμε σε μια ελευθερη οικονομια και κοινωνια και το κρατος πρεπει να ορισει τα rules of engagment.
είναι αργιο-απεργία
ReplyDelete@γατόπαρδος
ReplyDeleteΑπ'ότι ξέρω γατόπαρδε τα κοάλα είναι αμερικανάκια. Καλά να πάθουν.
Απεργία ή αργία; έχει διαφορά, ίσως καιρος ειναι το κρατος να αποφασισει επιτελους.
ReplyDeleteΓια τον ανεργο ειναι αργία χωρίς μια ..για τους αλλους εκδρομή... στην εξοχή...και ο στρατευμένος διαδηλωτής μετα τα γαρίφαλα τα πλακατ ...σε καμια πλατεία...θα παρει την οικογενεια που εχει διορισμένη στο συνδικατο και θα πανε για ψαροταβερνα...
ReplyDeleteτο γεγονός ότι δεν γίνεται περικοπή αποδοχών, καθώς και το γεγονός ότι όλα , υπηρεσίες, επιχειρήσεις, παραμένουν κλειστά σημαίνει ότι είναι αργία, μια ημέρα τιμητική , μια ημέρα κατά την οποία τιμάμε τους αγώνες του εργατικου κινήματος.
ReplyDeleteΕπικαλούμαστε τον όρο απεργία εθιμοτυπικά.
Καλησπέρα και συγχαρητήρια.Σχετικά με τα πανεπιστήμια έχω γράψει¨Αλλά το παραμύθι αυτό δεν με πείθει,το ότι αυτό πρεπει να ξεκινήσει απο την ιδιωτικοποίηση των πανεπηστημίων η δημιουργία σωστού εκπαιδευτικου συστηματος που να ακολουθεί τις απαιτήσεις της εποχής μας.Να ξεκινήσουμε αν θες μια σοβαρή κουβέντα και θα δεις ότι θα συμφωνήσουμε στο τέλος.Σαφώς και θα γίνει κι αυτό σαφώς ότι θα έπρεπε να είχαν γίνει όλα όσα πρέπει να προηγηθούν και ήδη να είχαμε 'ελεύθερα' πανεπιστήμια.Όσοι όμως λένε ΄΄οτι πρέπει να γίνει τώρα κάτι τέτοιο για να τελιώνουμε,κάνουν λάθος εγκληματικό.ΚΥΡΙΟΙ ας σοβαρευτούμε.ΑΝ αγαπάμε εμείς οι νέοι την Ελλαδίτσα μας θα πρέπει να πούμε την αλήθεια.Ότι δηλαδή για να φτάσουμε στα ΕΛΕΥΘΕΡΑ πανεπιστήμια ο σωστός δρόμος κοστίζει σε χρόνο 18+1 χρόνια.Ας το παραδεχθούμε.Δεν χρειάζεται να "ανακαλύψουμε την Αμερική".Εχει προηγηθεί η Γερμανία και πολλές σοβαρες χώρες.Αναφέρω τη Γερμανία επειδή το εν γένει σύστημά της(πολιτικοοικονομικο-δικονομινό)έχει πολλές ομοιότητεςή αν θέλετε είναι το πλησιέστερο στο δικό μας.Θα επανέλθω ως ιδιαίτερα προβληματισμένος νέος εφτακοσάρης,αλλά είμαι σχετικά και μακροπρόθεσμα αισιόδοξος.΄¨"
ReplyDeleteΜία θέση προβληματισμού και ευθύνης περιμένω από τη ΓΕΝΙΑ700.
Να ξεκινήσουμε να πούμε για το ασφαλιστικό??????Ποιό ασφαλιστικό?Ασφαλιστικό θέμα?Ασφαλιστικό πρόβλημα????
Αααααα!Μην κουράζεσαι!Η πρωτομαγιά είναι αργία.Επειδή κάποτε πέτυχε μια απεργία.Ποιούς βολεύει να τη βλέπουν απεργία?
ReplyDeleteΜήπως όσοι φοβούνται την ιστορική μνήμη των άλλων και τη δική τους?
Λέμε τώρα.......
Συμφωνώ εν μέρη με τον apostolis
ReplyDeleteΦυσικά σε ότι αφορά την πρωτομαγια
ReplyDeleteσυμφωνώ απόλυτα με τον apostolis και νομίζω όλοι το πιάσαμε το υπονοούμενο.Χαίρομαι που υπάρχουν ακόμα και σε νέους τέτοια μυαλά
Ιστορικά και συμφωνα με τη Νομοθεσία, η Πρωτομαγιά είναι αργία ώστε να μπορούν οι εργαζόμενοι να απεργούν και να διαδηλώνουν. Το αν οι εργαζόμενοι ¨χρησιμοποιούν πλέον την αργία αυτή γιά άλλο σκοπό είναι άλλο θέμα.
ReplyDeleteΕΘΙΜΙΚΑ (δηλαδή, κατ έθιμον) όχι εθιμοτυπικά (που σημαίνει σύμφωνα με το πρωτόκολλο-εθιμοτυπία).
εισαι αψογος ανώνυμε.Συμφωνώ μαζί σου.
ReplyDeleteΕξαιρετική η προσπάθειά σας παιδια! Δίπλα σας σε ότι χρειαστείτε
ReplyDeleteΕξαιρετική η προσπάθειά σας παιδια! Δίπλα σας σε ότι χρειαστείτε
ReplyDeleteΚαλημερα υπαρχει ενα θεμα στο εργοστασιο που εργαζομαι....Ο διευθυντης παραγωγης μας ''εκβιαζει''πως εαν δεν παμε να δουλεψουμε υπερωρια θα διωξει τα μισα ατομα αυτη την εβδομαδα και τα αλλα μισα την αλλη..να αναφερω πως βρισκομαστε και εμεις στο σταδιο της εκ περιτροπης!!!Νομιζς πως ειναι παραλογο να γινεται εκ περιτροπης και να σου ζηταει να κανεις υπερωριες...θα ηθελα τα φωτα σας πανω σε αυτο το θεμα!!Ευχαριστω!!
ReplyDeleteΚαλημέρα σας,
ReplyDeleteεργάζομαι σε μια εταιρία σαν προϊστάμενος μηχανογράφησης. Έχω 3 άτομα υφισταμένους και έχω γενικά την ευθύνη λειτουργίας και σχεδιασμού της τεχνολογίας και πληροφορικής της εταιρείας. Πρόσφατα διάβασα σε ένα άρθρο σε περιοδικό ότι σε περίπτωση που υπάρξει έλεγχος για παράνομο λογισμικό και βρεθεί παράβαση χρεώνεται στον νομικά υπεύθυνο της επιχείρησης καθώς και στον υπεύθυνο μηχανογράφησης! Συζητώντας με τον Γενικό Διευθυντή της επιχείρησης για τον προβληματισμό μου μου απάντησε: "Και που ξέρουν ποιος είναι ο υπεύθυνος μηχανογράφησης;". Με αυτήν την απάντηση όμως προέκυψε θέμα νομιμότητας της επιχείρησης απέναντί μου καθόσον από ότι κατάλαβα δεν είμαι με κάποιο τρόπο δηλωμένος ως προϊστάμενος. Η σύμβασή μου γράφει ότι απασχολούμε ως προγραμματιστής και δεν γράφει πουθενά για θέση προϊσταμένου. Βέβαια στον χώρο μας κανείς δεν παίρνει τα χρήματα που ορίζονται από τις αντίστοιχες συλλογικές συμβάσεις εργασίες οπότε τα χρήματα που παίρνω είναι αρκετά παραπάνω από την ΣΣΕ και πιθανόν καλύπτουν και τυχόν διευθυντικό επίδομα.
Να κυνηγήσω το θέμα ή όχι;
Και αν για κάποιο λόγο στο μέλλον χρειαστεί να αποδείξω ότι εργαζόμουν ως προϊστάμενος; "Παίζει" αυτό ή διυλίζω τον κώνωπα;
ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΛΕΓΟΜΑΙ ΣΤΕΛΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ReplyDeleteΕΙΜΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ 6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΛΙΟΥ. ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΚΛΑΔΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ, ΜΑΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ.
ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΕΥΩ ΤΗΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΟΥ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΙΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΦΟΥ ΘΑ ΦΑΙΝΟΜΑΙ ΩΣ ΝΕΟΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΣ;
ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟ stefstath@sch.gr
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΕΚΑΝΑ ΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ 22 ΙΟΥΛΙΟΥ 2004 ΓΙΑ ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ,ΒΓΗΚΕ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΙΣ 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011 ΠΗΡΑ ΤΟ ΠΟΣΟ 9928 ΕΥΡΩ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ ΤΟΚΩΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟ xarisg4@hotmail.com . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ReplyDeleteΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΝΑ ΚΑΝΩ.... ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ....ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΩ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΠΛΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ....ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΚΑΠΟΥ ΑΥΤΟ??.... ΟΠΩΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ Κ ΤΑΜΕΙΟ ..... Η ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΙΚΟ?? ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΛΗΜΑ...?? ΥΠΟΓΡΑΦΩ???...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!
ReplyDeleteΕιμαι σε μια υπηρεσια 8 χρονια σαν οδηγος.Τα τελευταια 7 χρονια δουλευω εκει σαν τεχνιτης λογο οτι ειχα προυπηρεσια 15 ετων και γνωριζα τη δουλεια.Εδω και ενα χρονο εχω καταθεσει χαρτια και προυπηρεσια για να παρω κανονικη αποσπαση και να δικαιουμε και την προυπηρεσια μου {τα πρωτα 6 χρονια δεν τη δικαιομουν λογο κανονισμου} αλλα συνεχως με αγνοουν και αναβαλουν την περιπτωση μου.Τι μπορω να κανω νομικα εγω για ολο αυτο? Ευχαριστω και αναμενω απαντηση
ReplyDeleteΚαλησπέρα.
ReplyDeleteΣτη δουλειά ,ενώ η σύμβαση μας είναι για 5μερο ,μας έβαλαν να δουλεύουμε 7μερα.Θέλω να ρωτήσω αν αυτό είναι νόμιμο και αν ναι υπό ποιές προυποθέσεις.
Ευχαριστώ.
Καλημέρα. Λέγομαι Δήμητρα και δούλεψα φέτος ως εποχική πλύντρια στον Αστέρα Βουλιαγμένης, μέσω της εταιρείας ISS HUMAN RESOURSES ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ. Εργάστηκα από μέσα Απριλίου έως μέσα Νοεμβρίου.
ReplyDeleteΑπό το 2012 κάνω το ίδιο, και μετά μπαίνω στον ΟΑΕΔ και παίρνω το επίδομα που δικαιούμαι ως εποχική. Έτσι και φέτος πήγα να κάνω το ίδιο στον ΟΑΕΔ Ιλίου-Αγίων Αναργύρων.
Όταν πήγα στον κισέ του ΟΑΕΔ την Τρίτη 8-12-15, μου ζήτησαν για πρώτη φορά ένα χαρτί όπου δεν μου είχε ζητηθεί άλλοτε, ούτε ζητήθηκε από τις συναδέλφους μου στα άλλα ΟΑΕΔ που κατέφυγαν και πήραν κανονικά το επίδομα.
Μου ζήτησαν δικαιολογητικό που λέγεται βεβαίωση εποχικότητας. Συγκεκριμένα είπαν ότι πρέπει να αναγράφει ότι η εταιρία που με προσέλαβε απασχολεί το 75% εργαζόμενους προσωρινής απασχόλησης και 25% μόνιμους. Επιπλέον να είναι και η ίδια η εταιρία πρόσληψης προσωρινής απασχόλησης.
Εγώ έχω όλα τα δικαιολογητικά να μπω στο ταμείο και εξαιτίας αυτού του δικαιολογητικού έχει μπλοκάρει όλη η διαδικασία. Η εταιρία μου λέει ότι δεν μπορεί να μου εκδώσει τέτοιο έγγραφο διότι η ίδια δεν είναι προσωρινής απασχόλησης (κι ας λέγεται ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ η επωνυμία της) αλλά αυτοί που προσλαμβάνει είναι προσωρινής απασχόλησης.
Τρέχω τώρα μια εβδομάδα από το Ίλιον στο Χαλάνδρι χωρίς αποτέλεσμα. Όλοι οι άλλοι συνάδελφοι έχουν μπει στο ταμείο και πληρούν τις ίδιες προδιαγραφές με εμένα και μάλιστα εγώ έχω και παραπάνω μέρες.
Πείτε μου σας παρακαλώ τι πρέπει να κάνω;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλησπερα σας.Ψαχνω αμεσα στην Θεσσαλονικη εναν καλο εργατολογο οχι για απλη υποθεση ομως.Προκειται για κοντρα με μεγαλο ομιλο.-Παρακαλω προτασεις για καλο εργατολογο Θεσσαλονικη
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteΈχω δύο παιδιά ΑΜΕΑ και παίρνουμε τα προνοιακά επιδόματα. Θεωρούμαστε μονογονεική οικογένεια. Βάσει των επιδομάτων το εισόδημα γίνεται 14.000+10.000= 24.000, όπου και ξεπερνάμε το όριο για το επίδομα Α21. Γνωρίζετε αν έχουν γίνει διαβήματα ή νομικές αντιδράσεις από γονείς που να μπορεί να συμμετάσχει κανείς; Μπορεί κανείς να απευθυνθεί στο συνήγορο του παιδιού;
ReplyDeleteΣύμφωνα με νέο νόμο οι γονείς εκπαιδευτικοί με παιδί ΑΜΕΑ εξισώνονται στις παροχές με τους πολυτέκνους. Αν αυτό ισχύει, έχει κάποια χρησιμότητα στην περίπτωσή μου;
Συγγνώμη, αν σας κούρασα. Απαντήστε στο spetses9@yahoo.gr