Από τον Γιάννη Βούλγαρη,
"Πολλές μετακινήσεις ψηφοφόρων χωρίς κυρίαρχο πολιτικό ρεύμα. Δηλαδή κοινωνία προβληματισμένη με το πολιτικό σύστημα, τιμωρητική προς τα κόμματα εξουσίας, ψήφο αμηχανίας παρά διαμαρτυρίας προς τα μικρότερα.
Κρίση αντιπροσώπευσης; Μπορούμε να πούμε και το αντίθετο. Τα κόμματα αντιπροσώπευσαν πιστά μια "μαγκωμένη κοινωνία". Δηλαδή, μια κοινωνία χωρίς κατεύθυνση, σε ασταθή ισορροπία αφού το παλιό δεν λειτουργεί αποτελεσματικά και το καινούργιο δεν έχει επαρκή δυναμική."
Είναι γεγονός ότι οι εκλογές έγιναν σε έκτακτες συνθήκες, επομένως και το αποτέλεσμα μπορεί να είναι αναστρέψιμο. Μερικές φορές όμως το γεγονός δημιουργεί ιστορία, δρομολογεί εξελίξεις με μόνιμες επιπτώσεις ακόμα και αν ξεκίνησε από τυχαίες περιστάσεις. Είναι προφανές ότι η εξέλιξη θα καθοριστεί πρωτίστως από την διέξοδο που θα δοθεί στην κρίση του ΠΑΣΟΚ και του ευρύτερου κεντροαριστερού χώρου.
"Πολλές μετακινήσεις ψηφοφόρων χωρίς κυρίαρχο πολιτικό ρεύμα. Δηλαδή κοινωνία προβληματισμένη με το πολιτικό σύστημα, τιμωρητική προς τα κόμματα εξουσίας, ψήφο αμηχανίας παρά διαμαρτυρίας προς τα μικρότερα.
Κρίση αντιπροσώπευσης; Μπορούμε να πούμε και το αντίθετο. Τα κόμματα αντιπροσώπευσαν πιστά μια "μαγκωμένη κοινωνία". Δηλαδή, μια κοινωνία χωρίς κατεύθυνση, σε ασταθή ισορροπία αφού το παλιό δεν λειτουργεί αποτελεσματικά και το καινούργιο δεν έχει επαρκή δυναμική."
Είναι γεγονός ότι οι εκλογές έγιναν σε έκτακτες συνθήκες, επομένως και το αποτέλεσμα μπορεί να είναι αναστρέψιμο. Μερικές φορές όμως το γεγονός δημιουργεί ιστορία, δρομολογεί εξελίξεις με μόνιμες επιπτώσεις ακόμα και αν ξεκίνησε από τυχαίες περιστάσεις. Είναι προφανές ότι η εξέλιξη θα καθοριστεί πρωτίστως από την διέξοδο που θα δοθεί στην κρίση του ΠΑΣΟΚ και του ευρύτερου κεντροαριστερού χώρου.
Σοσιαλιστικό πανόραμα
Πέρα από το πρόβλημα ηγεσίας, όλοι οι σχολιαστές τοποθέτησαν την κρίση του ΠΑΣΟΚ στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής αμηχανίας του ευρωπαϊκού σοσιαλισμού: πώς συνδυάζεται η οικονομική αποτελεσματικότητα με την κοινωνική δικαιοσύνη στην εποχή της παγκοσμιοποίησης;
Ορθώς. Θα πρέπει όμως να συμπληρώσουμε ότι το πανόραμα της μεταρρυθμιστικής Αριστεράς παρουσιάζει αρκετή ποικιλία τόσο ως προς τις κυβερνητικές επιδόσεις όσο και ως προς τις εκλογικές. Αλλιώς πήγε ο κεντροευρωπαϊκός σοσιαλισμός ή ο νοτιοευρωπαϊκός, αλλιώς ο σκανδιναβικός ή ο αγγλοσαξονικός.
Δεν βρισκόμαστε δηλαδή ενώπιον ενός γενικευμένου συντηρητικού πολιτικού- εκλογικού κύκλου και αν υπάρχει κάποια γενικότερη τάση, αυτή είναι μάλλον η δυσανεξία προς τα πολιτικά- κομματικά συστήματα που εκδηλώνεται με διαφορετικούς και εν πολλοίς συγκυριακούς τρόπους σε κάθε χώρα. Άλλοτε με κορυφώσεις και άλλοτε με υφέσεις.
Το στρατηγικό πρόβλημα του ευρωπαϊκού σοσιαλισμού πρέπει να χωριστεί σε δύο συνιστώσες. Από τη μια, η κοινή πρόκληση της παγκοσμιοποίησης που ασκεί ομόρροπες πιέσεις περιορισμού των επιλογών στις εθνικές πολιτικές. Από την άλλη, η διαφορετική ικανότητα με την οποία τα εθνικά οικονομικοπολιτικά συστήματα ανταποκρίνονται στην πρόκληση. Ικανότητα που εμπεριέχει τη μικρή ή μεγάλη, θετική ή αρνητική συμβολή των αριστερών κομμάτων, αλλά εξαρτάται από πολυάριθμους άλλους παράγοντες.
Η πρώτη συνιστώσα εξηγεί την κοινότητα των προβλημάτων, η δεύτερη τη διαφορετικότητα των απαντήσεων και των επιδόσεων. Έτσι π.χ., ακολουθώντας η καθεμιά τον δικό της δρόμο, η Σκανδιναβία, η Βρετανία ή η Ισπανία, μπορούν να αξιολογηθούν θετικά, σε αντίθεση με την Ιταλία ή τη Γαλλία. Μπορεί λοιπόν να μην υπάρχει ένα ενιαίο και σαφώς διακριτό «σοσιαλιστικό μοντέλο», αλλά υπάρχουν εθνικές «πετυχημένες ιστορίες» που φέρουν ευδιάκριτα τη σφραγίδα των σοσιαλιστικών κομμάτων.
Η επιτυχία δεν σημαίνει και μακροημέρευση στην εξουσία. Οι σοσιαλδημοκράτες δύο σαφώς πετυχημένων χωρών, της Σουηδίας και της Φινλανδίας, έχασαν τις εκλογές χωρίς οι επόμενες συντηρητικές κυβερνήσεις να αλλάξουν ρότα.
Ορθώς. Θα πρέπει όμως να συμπληρώσουμε ότι το πανόραμα της μεταρρυθμιστικής Αριστεράς παρουσιάζει αρκετή ποικιλία τόσο ως προς τις κυβερνητικές επιδόσεις όσο και ως προς τις εκλογικές. Αλλιώς πήγε ο κεντροευρωπαϊκός σοσιαλισμός ή ο νοτιοευρωπαϊκός, αλλιώς ο σκανδιναβικός ή ο αγγλοσαξονικός.
Δεν βρισκόμαστε δηλαδή ενώπιον ενός γενικευμένου συντηρητικού πολιτικού- εκλογικού κύκλου και αν υπάρχει κάποια γενικότερη τάση, αυτή είναι μάλλον η δυσανεξία προς τα πολιτικά- κομματικά συστήματα που εκδηλώνεται με διαφορετικούς και εν πολλοίς συγκυριακούς τρόπους σε κάθε χώρα. Άλλοτε με κορυφώσεις και άλλοτε με υφέσεις.
Το στρατηγικό πρόβλημα του ευρωπαϊκού σοσιαλισμού πρέπει να χωριστεί σε δύο συνιστώσες. Από τη μια, η κοινή πρόκληση της παγκοσμιοποίησης που ασκεί ομόρροπες πιέσεις περιορισμού των επιλογών στις εθνικές πολιτικές. Από την άλλη, η διαφορετική ικανότητα με την οποία τα εθνικά οικονομικοπολιτικά συστήματα ανταποκρίνονται στην πρόκληση. Ικανότητα που εμπεριέχει τη μικρή ή μεγάλη, θετική ή αρνητική συμβολή των αριστερών κομμάτων, αλλά εξαρτάται από πολυάριθμους άλλους παράγοντες.
Η πρώτη συνιστώσα εξηγεί την κοινότητα των προβλημάτων, η δεύτερη τη διαφορετικότητα των απαντήσεων και των επιδόσεων. Έτσι π.χ., ακολουθώντας η καθεμιά τον δικό της δρόμο, η Σκανδιναβία, η Βρετανία ή η Ισπανία, μπορούν να αξιολογηθούν θετικά, σε αντίθεση με την Ιταλία ή τη Γαλλία. Μπορεί λοιπόν να μην υπάρχει ένα ενιαίο και σαφώς διακριτό «σοσιαλιστικό μοντέλο», αλλά υπάρχουν εθνικές «πετυχημένες ιστορίες» που φέρουν ευδιάκριτα τη σφραγίδα των σοσιαλιστικών κομμάτων.
Η επιτυχία δεν σημαίνει και μακροημέρευση στην εξουσία. Οι σοσιαλδημοκράτες δύο σαφώς πετυχημένων χωρών, της Σουηδίας και της Φινλανδίας, έχασαν τις εκλογές χωρίς οι επόμενες συντηρητικές κυβερνήσεις να αλλάξουν ρότα.
Η Ελλάδα ανήκει ασφαλώς στις «πετυχημένες ιστορίες» της δεκαετίας του ΄90. Η επιτυχία ήταν κυρίως κυβερνητική. Άλλαξε το κλίμα εθνικής παρακμής, εντάχθηκε στο ευρώ αυξάνοντας ταυτόχρονα τους πραγματικούς μισθούς, έδωσε επιτυχείς απαντήσεις στα εθνικά θέματα. Το έλλειμμα ήταν κυρίως πολιτικό- ιδεολογικό. Το εργαλείο διαμεσολάβησης μεταξύ κυβερνητικής πολιτικής και κοινωνίας ήταν ένα αποστεωμένο από την καθεστωτική νοοτροπία κόμμα, ανίκανο να μιλήσει άλλη γλώσσα από εκείνη της «από τα πάνω» διοίκησης. Το «νέο ΠΑΣΟΚ» της αντιπολίτευσης δεν μπόρεσε να αλλάξει τη νοοτροπία, αλλά προσέθεσε την αποσάθρωση.
Η Οικονομία
Και η οικονομία; Το παραγωγικό σύστημα εκμεταλλεύτηκε το νέο μακροοικονομικό, γεωπολιτικό και ευρωπαϊκό περιβάλλον πραγματοποιώντας εντυπωσιακά βήματα εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης, αλλά με εμφανή επίσης όρια. Το δυναμικό ανταγωνιστικό τμήμα της παραγωγικής βάσης παραμένει στενό, ενώ το συνολικό σύστημα κινείται συγκριτικά με τις άλλες αναπτυγμένες χώρες, σε χαμηλό τεχνολογικό και γνωσιακό επίπεδο.
Η περιορισμένη βάση και δυναμική αντανακλάται και μεταφράζεται σε πρόβλημα της μισθωτής εργασίας, ιδίως των νέων. Φτηνή εργατική δύναμη, χαμηλοί μισθοί, εργασιακή ανασφάλεια, δυσκολία εισόδου στην αγορά εργασίας ή από την άλλη, ιδιαίτερα εντατικοί ρυθμοί και λίγος ελεύθερος χρόνος.
Η εργασία φαίνεται ότι αποτελεί τη «σκοτεινή όψη» της προσαρμογής του σημερινού μοντέλου ανάπτυξης στο νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αφημένο στη δική του μόνο δυναμική, το επιχειρηματικό σύστημα της Ελλάδας δεν μπορεί να απαντήσει σε αυτές τις ανάγκες. Το δυναμικό του τμήμα είναι περιορισμένο, ενώ στο πέλαγος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και της αυτοαπασχόλησης, η ειδικευμένη εργασία δημιουργεί την επιχειρηματικότητα, παρά η επιχειρηματικότητα την απασχόληση.
Η Οικονομία
Και η οικονομία; Το παραγωγικό σύστημα εκμεταλλεύτηκε το νέο μακροοικονομικό, γεωπολιτικό και ευρωπαϊκό περιβάλλον πραγματοποιώντας εντυπωσιακά βήματα εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης, αλλά με εμφανή επίσης όρια. Το δυναμικό ανταγωνιστικό τμήμα της παραγωγικής βάσης παραμένει στενό, ενώ το συνολικό σύστημα κινείται συγκριτικά με τις άλλες αναπτυγμένες χώρες, σε χαμηλό τεχνολογικό και γνωσιακό επίπεδο.
Η περιορισμένη βάση και δυναμική αντανακλάται και μεταφράζεται σε πρόβλημα της μισθωτής εργασίας, ιδίως των νέων. Φτηνή εργατική δύναμη, χαμηλοί μισθοί, εργασιακή ανασφάλεια, δυσκολία εισόδου στην αγορά εργασίας ή από την άλλη, ιδιαίτερα εντατικοί ρυθμοί και λίγος ελεύθερος χρόνος.
Η εργασία φαίνεται ότι αποτελεί τη «σκοτεινή όψη» της προσαρμογής του σημερινού μοντέλου ανάπτυξης στο νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αφημένο στη δική του μόνο δυναμική, το επιχειρηματικό σύστημα της Ελλάδας δεν μπορεί να απαντήσει σε αυτές τις ανάγκες. Το δυναμικό του τμήμα είναι περιορισμένο, ενώ στο πέλαγος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και της αυτοαπασχόλησης, η ειδικευμένη εργασία δημιουργεί την επιχειρηματικότητα, παρά η επιχειρηματικότητα την απασχόληση.
Κρυμμένος κοινωνικός δυϊσμός
Υπ΄ αυτές τις συνθήκες, επωάζονται καταστάσεις και δυναμικές έντονου κοινωνικού δυϊσμού. Κάποια στρώματα κινούνται ανοδικά ή αναπαράγουν την προνομιακή κοινωνική τους θέση, καθώς έχουν ήδη τις προϋποθέσεις να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες του διεθνούς ανταγωνισμού. Ή απλώς τις παθογένειες του συστήματος όπως δείχνουν οι κληρονομικές «κάστες» που έχουν διαμορφωθεί σε διάφορους επαγγελματικούς χώρους (πολιτική, πανεπιστήμιο, μέσα μαζικής ενημέρωσης κ.λπ.).
Την ίδια όμως στιγμή, ευρέα τμήματα της ελληνικής κοινωνίας φαίνεται να εγκλωβίζονται στην παγίδα της χαμηλής παραγωγικότητας, της φτηνής εργατικής δύναμης και της απουσίας προοπτικής ανόδου.
Δεν ζούνε μια κατάσταση στέρησης και αποκλεισμού. Η κατάστασή τους δεν καταγράφεται αναγκαστικά ως αύξηση της κοινωνικής ανισότητας, ούτε συλλαμβάνεται από τους αντίστοιχους δείκτες.
Πρόκειται για ανισότητες προοπτικής, για ανισότητες ευκαιριών, για μπλοκάρισμα της ανοδικής κοινωνικής κινητικότητας ή για κυριολεκτική κοινωνική κάθοδο. Η συνεχής αύξηση του εθνικού εισοδήματος και του βιοτικού επιπέδου των οικογενειών συγκαλύπτει τον κοινωνικό δυϊσμό και μετριάζει τις επιπτώσεις. Χωρίς όμως να δίνει πραγματική διέξοδο, καθώς καταναλώνει συνήθως από τα έτοιμα.
SMS και 700 ευρώ
Το κοινωνικό «προφίλ» που ενσαρκώνει όλη αυτή την αντίφαση, είναι οι νέοι της πρόσκαιρης απασχόλησης των 700 ευρώ, που ζουν σε προχωρημένη ηλικία στο γονεϊκό σπίτι, κάνοντας μια ζωή πάνω από τις αποδοχές τους, αλλά κάτω από τη δυνατότητα να σταθούν αυτόνομα εκτός οικογένειας. Η επικοινωνιακή δεξιοσύνη του Α. Αλαβάνου κατέγραψε αυτή την κοινωνική κατάσταση ως νέο ριζοσπαστισμό. Μπορεί όμως να εικονογραφεί πιστότερα μια «μαγκωμένη κοινωνία», ένα μείγμα συντηρητισμού και υποφώσκουσας οργής.
Oπωσδήποτε όμως, χρήσιμη αφετηρία για τον αναστοχασμό μιας σοβαρής μεταρρυθμιστικής πολιτικής της προοδευτικής παράταξης. Η αναδιανομή και η αριστερή στροφή δεν γίνεται με την πελατειακή- εκλογική «ενίσχυση» των αδύναμων στρωμάτων, σαν αυτή που ζήσαμε στην προεκλογική περίοδο όταν έπεφταν βροχή από τα πάνω οι παροχές.
Με κάτι τέτοια ο κόσμος εξομοιώνει τα δύο κόμματα εξουσίας. Η κοινωνική δικαιοσύνη και η ουσιαστική αναδιανομή περνάει σήμερα μέσα από την αναδιανομή των δυνατοτήτων. Η προοδευτική παράταξη και κυρίως το ΠΑΣΟΚ στην αρχική περίοδο της μεταπολίτευσης εξέφρασαν την κοινωνική ανοδικότητα των μεσαίων και των λαϊκών στρωμάτων μέσω του κρατικού μεταρρυθμισμού.
Όταν η πολιτική αυτή τελμάτωσε, το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε τις μακροοικονομικές και γεωπολιτικές συνθήκες μιας νέας ανάπτυξης και κοινωνικού δυναμισμού χάρη στην πολιτική του εκσυγχρονισμού. Σήμερα η προοδευτική παράταξη καλείται να αναστοχαστεί τον ιστορικό της ρόλο στις νέες συνθήκες. Και ο αναστοχασμός δεν μπορεί παρά να στοχεύει στην ποιοτική αναβάθμιση του μοντέλου ανάπτυξης και να θέτει στο κέντρο της προσοχής του την ποιοτική αναβάθμιση της εργασίας, αρθρώνοντας γύρω της όλα τα μείζονα προβλήματα της σύγχρονης και της αυριανής Ελλάδας.
Εκπαίδευση- έρευνα και αγορά εργασίας, ασφάλιση και στήριξη των νέων στην έναρξη της εργασιακής καριέρας, οικογένεια- σχέσεις γενεών και φύλων. Οι κοινωνικές δεκτικότητες μιας νέας μεταρρυθμιστικής πολιτικής υπάρχουν. Εκφράστηκαν με την αυθόρμητη διαδήλωση των SΜS, αποτυπώνονται στο πρόσωπο της γενιάς των 700 ευρώ.
Ο Γιάννης Βούλγαρης διδάσκει στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Το άρθρο του δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Τα Νέα στις 29-9-2007.
Την ίδια όμως στιγμή, ευρέα τμήματα της ελληνικής κοινωνίας φαίνεται να εγκλωβίζονται στην παγίδα της χαμηλής παραγωγικότητας, της φτηνής εργατικής δύναμης και της απουσίας προοπτικής ανόδου.
Δεν ζούνε μια κατάσταση στέρησης και αποκλεισμού. Η κατάστασή τους δεν καταγράφεται αναγκαστικά ως αύξηση της κοινωνικής ανισότητας, ούτε συλλαμβάνεται από τους αντίστοιχους δείκτες.
Πρόκειται για ανισότητες προοπτικής, για ανισότητες ευκαιριών, για μπλοκάρισμα της ανοδικής κοινωνικής κινητικότητας ή για κυριολεκτική κοινωνική κάθοδο. Η συνεχής αύξηση του εθνικού εισοδήματος και του βιοτικού επιπέδου των οικογενειών συγκαλύπτει τον κοινωνικό δυϊσμό και μετριάζει τις επιπτώσεις. Χωρίς όμως να δίνει πραγματική διέξοδο, καθώς καταναλώνει συνήθως από τα έτοιμα.
SMS και 700 ευρώ
Το κοινωνικό «προφίλ» που ενσαρκώνει όλη αυτή την αντίφαση, είναι οι νέοι της πρόσκαιρης απασχόλησης των 700 ευρώ, που ζουν σε προχωρημένη ηλικία στο γονεϊκό σπίτι, κάνοντας μια ζωή πάνω από τις αποδοχές τους, αλλά κάτω από τη δυνατότητα να σταθούν αυτόνομα εκτός οικογένειας. Η επικοινωνιακή δεξιοσύνη του Α. Αλαβάνου κατέγραψε αυτή την κοινωνική κατάσταση ως νέο ριζοσπαστισμό. Μπορεί όμως να εικονογραφεί πιστότερα μια «μαγκωμένη κοινωνία», ένα μείγμα συντηρητισμού και υποφώσκουσας οργής.
Oπωσδήποτε όμως, χρήσιμη αφετηρία για τον αναστοχασμό μιας σοβαρής μεταρρυθμιστικής πολιτικής της προοδευτικής παράταξης. Η αναδιανομή και η αριστερή στροφή δεν γίνεται με την πελατειακή- εκλογική «ενίσχυση» των αδύναμων στρωμάτων, σαν αυτή που ζήσαμε στην προεκλογική περίοδο όταν έπεφταν βροχή από τα πάνω οι παροχές.
Με κάτι τέτοια ο κόσμος εξομοιώνει τα δύο κόμματα εξουσίας. Η κοινωνική δικαιοσύνη και η ουσιαστική αναδιανομή περνάει σήμερα μέσα από την αναδιανομή των δυνατοτήτων. Η προοδευτική παράταξη και κυρίως το ΠΑΣΟΚ στην αρχική περίοδο της μεταπολίτευσης εξέφρασαν την κοινωνική ανοδικότητα των μεσαίων και των λαϊκών στρωμάτων μέσω του κρατικού μεταρρυθμισμού.
Όταν η πολιτική αυτή τελμάτωσε, το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε τις μακροοικονομικές και γεωπολιτικές συνθήκες μιας νέας ανάπτυξης και κοινωνικού δυναμισμού χάρη στην πολιτική του εκσυγχρονισμού. Σήμερα η προοδευτική παράταξη καλείται να αναστοχαστεί τον ιστορικό της ρόλο στις νέες συνθήκες. Και ο αναστοχασμός δεν μπορεί παρά να στοχεύει στην ποιοτική αναβάθμιση του μοντέλου ανάπτυξης και να θέτει στο κέντρο της προσοχής του την ποιοτική αναβάθμιση της εργασίας, αρθρώνοντας γύρω της όλα τα μείζονα προβλήματα της σύγχρονης και της αυριανής Ελλάδας.
Εκπαίδευση- έρευνα και αγορά εργασίας, ασφάλιση και στήριξη των νέων στην έναρξη της εργασιακής καριέρας, οικογένεια- σχέσεις γενεών και φύλων. Οι κοινωνικές δεκτικότητες μιας νέας μεταρρυθμιστικής πολιτικής υπάρχουν. Εκφράστηκαν με την αυθόρμητη διαδήλωση των SΜS, αποτυπώνονται στο πρόσωπο της γενιάς των 700 ευρώ.
Ο Γιάννης Βούλγαρης διδάσκει στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Το άρθρο του δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Τα Νέα στις 29-9-2007.
Paidia as arxisoume to plakwma edw!
ReplyDeleteΟ Γιάννης Βούλγαρης,μαζί ίσως με το Στέλλιο Ράμφο,είναι μακράν ο καλύτερος Ελληνας διανοούμενος των ημερών μας.Δεν έχει βέβαια ακόμη το κύρος που έχουν οι διανοούμενοι άλλων χωρών στο Εθνικό τους αλλά και στο διεθνές ακροατήριο.Εμείς πάσχουμε πολύ σ'αυτό το τομέα.
ReplyDeleteΟ τελευταίος ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ,Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ εφυγε απο τη ζωή νωρίς αλλά άφησε τεράστιο έργο.Οι Γερμανοί,στη γλώσσα των οποίων έγραψε τα ποιό πολλά έργα του, τον τιμούν και του αφιερώνουν ,μέσω Γκαίτε,κάθε χρόνο Ημερίδες.
Parmenides kalo to prwto sou post, but I am sure you can do better!
ReplyDeleteΕάν ο Π. ΚΟΝΔΥΛΗΣ έγραφε στην Αγγλική και αν δεν ήταν ο ίδιος τόσο αντιεπικοινωνιακός και μοναχικός και αν είχε τον Αγγλοσαξωνικό μηχανισμό εκδοτικής υπστήριξης,σήμερα το έργο του θα διδάσκονταν σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου.Παρ'ολα αυτά πιστεύω ότι κάποια μέρα θα συμβεί. Στα Γερμανικά ήδη συμβαίνει.
ReplyDeleteΥποχρεούμαι να εκφράσω την ευαρέσκειά μου, και τιμά τον κύριο Βούλγαρη ότι συμφωνεί verbatim ac litteratim μαζί μου, αν και δεν συζητεί (ή μάλλον αποφεύγει διπλωματικά) πολλά καυτά θέματα της τρέχουσας πολιτικο-κοινωνικής δυναμικής.
ReplyDeleteGeia sou re Komfoukie eisai palhkari, basta oso mporeis!!!
ReplyDeleteΤζιωρτζίνα Δαλαμανάρα
ReplyDeleteΤο σχόλιό σου για τον Κομφούκιο ευθύ,έντιμο,παραστατικώτατο.Προπαντός επειδή εκθέτεις δημόσια στοιχεία της προσωπικής και οικογενειακής ζωής κάποιου φυσικού προσώπου.
Με συγκίνησες αν και εγώ ήμουν σκόπιμα δηκτικός μαζί του στο συγκεκριμένο σχόλιο.
Τζιωρτζίνα Δαλαμανάρα
ReplyDeleteΠρέπει να έφαγε πολύ ξύλο,Τζιωρτζίνα, απο το πατέρα του όταν ήταν μικρός ο Κομφούκιος.Οι σχέσεις του με το Πατέρα του πρέπει να ήταν κάτι ανάλογο με αυτές του Καζαντζάκη με τον Καπετάν Μιχάλη.
"Το «νέο ΠΑΣΟΚ» της αντιπολίτευσης δεν μπόρεσε να αλλάξει τη νοοτροπία, αλλά προσέθεσε την αποσάθρωση."
ReplyDeleteΕμαθα από έγκυρες δημοσιογραφικές πηγές ότι ο Μπλαιρ, ο Βούλγαρης και ο Κομφούκιος είναι πρώτα εξαδέλφια από τις μανάδες τους. Παληόμουτρα δεξιοί και πράκτορες της CIA. Ποιός θα τους τριχοΤΟΜΗΣΕΙ.
Αναστασία φαρμακολύτρια, Νέα Λιόshα
Επί το
Σοσιαλιστικότερον, γκλαμουρότερον και κωστοπουλικότερον
Νάντια, Ιλιον
Αν διαβάσουμε προσεκτικά τι λέει ο Βούλγαρης θα ανακαλύψουμε πολύ ωφέλιμα πράγματα για τις κοινωνικές διεργασίες.Πράγματα που ερεθίζουν έστω και αν διαφωνούμε με πολλά απο αυτά.
ReplyDeleteΤζιωρτζίνα
ReplyDeleteΣήμερα οι γονείς της γ700,που εφάρμοσαν τις παιδαγωγικές μεθόδους του Αμερικανού Σκότ,τρώνε άγριο ξύλο απο τα παιδιά τους.
Δέστε τι γίνεται με τον φερόμενο ως ληστή,γυιό του φερόμενου ως στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ,και φερόμενο ως αντιεξουσιασή νεαρό,που φέρεται ότι έδερνε τον φερόμενο ως πατέρα Πατέρα.
Ε ρε Σημίτη τι μας έκανες μ'αυτή την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που μας έφερες στην Ελλάδα.Μας έκανες όλους ύποπτους για φερόμενους.
ReplyDelete"Πρόκειται για ανισότητες προοπτικής, για ανισότητες ευκαιριών, για μπλοκάρισμα της ανοδικής κοινωνικής κινητικότητας ή για κυριολεκτική κοινωνική κάθοδο"
ReplyDeleteΕμείς αι αγράμμαται γυναίκαι από τον αισθητικόν βόθρον της Β Αθηνών αποκτήσαμε φράγκα, γενήκαμεν κωστοπουλικά μοντέλα, αποκτήσαμε γκλαμουριά, πάμε στο Central κάθε βράδυ, αλλά ο Κομφούκιος πάλι μας αποκαλεί ξανθαί υπηρέτριαι, τσόκαρα και κατωτεριές.
Το λοιπόν, θα κάνουμε επανάστασις για να ανοίξουσι πειραματικά σχολεία να πάμε προς παραμόρφωσις, δεν αντέχω άλλο.
Γαρυφαλλιά, Δουκίσης Πλακεντίας
στο πιό chic
Γκάρυ, Duchesse de Plaisance
Εάν ο Καραμανλής εφαρμόσει επακριβώς Κομφουκιανό ρεαλισμό και λογική στην Παιδεία ΚΑΙ στο Ασφαλιστικό
ReplyDeleteθα επανεκλεγεί ακριβώς 4 φορές serially
@ φερόμενος ως πατέρας
ReplyDelete@ παρμενίδης
Ναι, έ;
Ο Κομφούκιος πάντως ανατράφηκε με την μέθοδο του ανθρωπιστή γιατρού και παιδαγωγού Jean-Ovide Decroly, ήτοι δια της πειθούς και της επαναλήψεως, και δεν έφαγε ξύλο, ίσα-ίσα.
Το πρώτο δε τραγουδάκι που έμαθε ήταν "αχ κουνελάκι κουνελάκι ξύλο που θα το φάαααααας,
μέσα στο ξένο περιβολάκι τρύπες γιατι τρυπάαααααας"
προς εμπέδωση σεβασμού της ξένης περιουσίας.
Plakwsan mounakia shmera, wraia!
ReplyDeletexaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
ReplyDeleteΠαναγιώτα Μπραχάμι
επί το σοσιαλιστικότερον, γκλαμουρότερον και κωστοπουλικότερον
Πάνυ, Ανω Γλυφάδα
ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ
ReplyDeleteby Docteur Jean-Ovide Decroly
The finest ideal for a generation is to strive that the generation that follows may be able to live and enjoy more beauty and more happiness; it is to reduce the causes of misunderstanding, stupid prejudices, unnecessary suffering, useless conflicts. This is the ideal of education. Without it the very purpose of man's existence vanishes. If there were not the child to bring up and protect, to teach and to transform into the man of tomorrow, the man of today would be meaningless and could disappear.
Τhe child is the future. We shape him for the future.
cont'd
ReplyDeleteFrom his years of training Decroly came away with the conviction that a rigorous scientific formation was the only proper way to find solutions to the problems facing humanity... an ethic and a philosophy impregnated with science.
χοιρομάντις
ReplyDeleteΤο ίδιο προβλέπω και γώ.Θα χορτάσουμε ύπνο.Πήρα και το βιβλίο της Βέφας,της Εθνικής μας σέφ,για να μορφωθώ με βάση τις επαναστατικές αλλαγές που συντελούνται στη παιδεία αυτές τις μέρες στην Πατρίδα μου.
Αφιερωμένο σε όλα τα παιδιά που ήλθαν, έρχονται και θα έλθουν.
ReplyDeleteΑφιερωμένο και σε ένα μεγάλο παιδί, τον Κομφούκιο.
"So, if we want to find out what is this extraordinary state that lies beyond the vagaries of the mind really experience it, live with it, and know its full meaning surely there must be freedom, and freedom implies harder work than most of us are willing to undertake.
We would rather be led than discover, but one cannot be led to truth. Do please understand this very simple fact. No swami, no system of yoga, no religious organization, no doctrine or belief can lead you to the discovery of truth. Only the free mind can discover. That is obvious, is it not?
You cannot discover the truth of anything by merely being told what it is because then the discovery is not yours. If you are merely told what happiness is, is that happiness?"
Happiness by Richard Layard
ReplyDeleteΒέφα versus Μαμαλάκης
ReplyDeleteΟλα κρίθηκαν.Ο φαλλοκρατισμός ηττήθηκε κατά κράτος.Το φεμινιστικό κίνημα βρήκε επι τέλους τη δική του εμβληματική φυσιογνωμία στο πρόσωπο της Βέφας.Οι Vefa's studies θα εισαχθούν στη νέα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση.
Κάτι Κρισναμούρτι και κάτι Δαλάι Λάμα δεν έχουν θέση στη νεα Ελλάδα των Μεταρρυθμίσεων.
Κρισναμούρτι
ReplyDeleteΕμείς οι Αρχαίοι Ελληνες πιστεύουμε οτι η Αλήθεια είναι μια κατασκευασμένη, απο μας τους ίδιους τους ανθρώπους,υπόθεση.
Γι'αυτό Κρισναμούρτι το μοναδικό υλικό που χρειαζόμαστε(και έχεις δίκαιο σ'αυτό) είναι η Ελευθερία.
Πιστεύουεμε όμως στην πλαστικότητα της αλήθειας μας γιατί γνωρίζουμε ότι εμείς οι ίδιοι είμαστε θεοί,εμείς οι ίδιοι φτειάχνουμε τους θεούς μας.Γιαυτό και οι θεοί μάς έχουν απόλυτη ανάγκη.Δεν μπορούν να υπάρξουν χωρίς εμάς,ενώ εμείς μπορούμε να υπάρξουμε χωρίς αυτούς.
Μια άλλη επαναστατική(διοικητική αυτή τη φορά)μεταρρύθμιση απειλεί το χωριό μου.Τρείς Νομοί ερίζουν για την απόκτησή του.Ο νομός Τρικάλων,ο Νομός Ιωαννίνων και ο νομός Γρεβενών.
ReplyDeleteΑνθρωπολόγοι,Ιστορικοί,Πολιτισμιολόγοι,Γεωλόγοι,Πολιτικοί,τρείς Περιφερειάρχες,πρόξενοι απο τα Σκόπια και Αλβανία εργάζονται νυχθημερόν για να μη γίνει κανένα μεταρρυθμιστικό λάθος και αποβεί μοιραίο για τη τύχη της χώρας μας.
Οι βλάχοι(άντε βλαχόφωνοι)θέλουν τα Γιάννενα,οι Κοπατσιαραίοι τα Γρεβενά και ο ένας και μοναδικός ΙΩΝ που είμαι εγώ προτιμώ τα Τρίκαλα.Μαζέψαμε όλοι κάτι παλιά όπλα απο Γερμανούς,Ιταλούς και Συμμορίτες και ετοιμαζόμαστε για παν ενδεχόμενο.Χώρια που είναι και η Αρτα που εποφθαλμιά να μας ενθυλακώσει,να μας κάνει δηλ.Νανγκόρνο Καραμπάχ.Εάν όμως συμβεί αυτό θα γίνει εδώ πέρα της...Λωρίδας της Γάζας.
Μια άλλη λύση θα ήταν να παραχωρήσουμε το χωριό μου στο Ναβάρο ,το σύζυγο της Αθηνάς Ωνάση, για να λύσει και το πρόβλημα της ιθαγένειάς του ο άνθρωπος.
ReplyDeleteΕμείς, οι νομάδες της Πίνδου,πλήν Σαρακατσαναίων,που ασχολούνται με το αυθαίρετο του Σουφλιά στην Ανάβυσο,αν και δεν ψηφίζουμε ποτέ ΠΑΣΟΚ ούτε σκοπεύουμε να το κάνουμε,θα υποβάλλουμε τη δική μας πολιτική πλατφόρμα(όλοι το κάνουν γιατί όχι και μείς) στο Εθνικό συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ.
ReplyDeleteθα ζητήσουμε απο το Σουφλιά να ΜΗΝ γκρεμίσει το αυθαίρετό του στην Ανάβυσο σαν έμμεση στήριξη προς το ΓΑΠ για τις φιλομειωνοτικές πολιτικές του.
Έχετε όρεξη σήμερα.
ReplyDeleteΔιαβάστε ένα σύντομο βιογραφικό και μια συνέντευξη
του Παναγιώτη Κονδύλη.
καλή χώνεψη
ReplyDeleteΣυμφωνούμε με τον Παρμενίδη για Βούλγαρη, Ράμφο και Κονδύλη.
ReplyDeleteΣημειωτέον ότι ο Βούλγαρης εδώ και πολύ καιρό αναφέρεται συστηματικά στην εξάντληση του μεταπολιτευτικού μοντέλου διακυβέρνησης και οικονομικής ανάπτυξης.
Θα πρέπει να εξάρουμε τη σημαντική παρουσία του Μίμη Ανδρουλάκη,ως ενεργού και δρώντος διανοούμενου,με σοσιαλφιλελεύθερα χαρακτηριστικά και άψογη θεωρητική κατάρτιση.
ReplyDeleteOXI
ReplyDeleteΠΟΤΕ
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ
Τους σαλταδορους, αρριβίστες, μπαλλαρίνους και νουμερίστες του Peroquet
ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ
Ο Ανδρουλάκης είναι ένας απ' αυτούς.
Επεξήγηση
ReplyDeleteΤο Peroquet ήταν στα παιδικά μου χρόνια Θέατρο τρίτης διαλογής επί παρόδου της Πλατείας Καραϊσκάκη
Komfoukie exeis apolyto dikio, o Androulakis einai gia to poutso! U-turn, flip-flop k kwlotoumpes!
ReplyDeleteAnd I quote, από συνέντευξη του ΚΟΝΔΥΛΗ,
ReplyDelete"Αποφασιστικούς ερεθισμούς στη σκέψη μου έδωσε όμως όχι μόνον η κριτική αντιπαράθεση με τη μαρξιστική θεωρία, αλλά και η κριτική βίωση και παρατήρηση του κομμουνιστικού κινήματος στη διεθνή και διαχρονική του διάσταση. Το καίριο σημείο εδώ ήταν το εξής. Δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπων, πλείστοι όσοι από τους οποίους είχαν ηθικότατες προθέσεις και επέδειξαν συχνότατα απαράμιλλη αυτοθυσία, μάχονταν για την εγκαθίδρυση τής Ουτοπίας, όμως από τη συλλογική τους δράση προέκυπταν αποτελέσματα απ' ευθείας αντίθετα προς τους κεκηρυγμένους σκοπούς, αποτελέσματα που ανακύκλωναν ακριβώς εκείνα τα φαινόμενα που ήθελε και όφειλε να ξεπεράσει η Ουτοπία: την κατεξουσίαση ανθρώπου από άνθρωπο, τη λογική της ισχύος μέσα στην αναίμακτη ή αιματηρή εκδίπλωσή της."
Ο ΚΟΝΔΥΛΗΣ πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία για να αποφευχθούν στο μέλλον τα φαινόμενα ΠΑΣΟΚ και για να ΑΠΟΔΟΜΗΘΕΙ ο ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ, μέσα από την ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΗ του.
Ο ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ είναι ΜΕΓΑΣ εχθρός της Κοινωνίας ΚΑΙ της Ελευθερίας.
ReplyDeleteΚαι παίρνω ΟΛΗ την ευθύνη για την βαρύτητα της κουβέντας!!!
Ακούς εκεί που θα μου βάλεις τον Κονδύλη με τον Ανδρουλάκη
Δηλαδή βγαίνει ο άνθρωπος και μου υπενθυμίζει διαρκώς ότι ο πατέρας του ήταν τσαγκάρης και η μάνα του μοδίστρα.
ReplyDeleteΚαι λέω μέσα μου, "Και τι θέλεις βρε, να νοιώθω ΕΝΟΧΗ απέναντί σου;"
Παληολαϊκιστή του κερατά που κάνεις μονίμως επικλήσεις στο συναίσθημα των ευαλώτων μαζών!
Γι αυτό Κομφουκιέ μου θα ανοιξουμε πειραματικά σε όλη την Ελλάς να μαθαίνουσι τα παιδία Διαφωτισμό και Κονδύλη και να μην είναι ανάλατα.
ReplyDeleteΤΟΤΕ και μόνον τότε το ακροατήριο των ΠΑΣΟΚων και των Ανδρουλάκηδων θα είναι μόνο η σκιά τους.
Re Komfoukie arxises pali me to pasok! Les k einai oi prwtoi h oi teleytaioi dida3ases tou laikismou! Hmarton ths poutanas ginetai par'to xampari! Ta kommata ola einai gia ton poutso kabala, mono memonwmena proswpa einai a3iologa, alla apelipistika liga.
ReplyDeleteΙσαμε δω και ΜΗ παρέκει.
ReplyDeleteΤέλος στην συλλογική ενοχή.
Τώρα αρχίζει η περίοδος της
ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
vigorously so!!!!
Eυδοξία, Μοσχάτο
Επί το σοσιαλιστικότερον, γκλαμουρότερον και κωστοπουλικότερον ΑΪ ΣΙΧΤΙΡ
Gloria, Muscat
tovimadaily
ReplyDeleteΚύριε διευθυντά
Δημήτρης Ψυχογιός
Αραγε, μετά από εκατό χρόνια, ο ιστορικός της εκπαίδευσης στην Ελλάδα κατά τον 21ο αιώνα τι θα κάνει; Αφού περιγράψει σε αρκετές σελίδες την κραταιά μάχη για «το βιβλίο», θα προσθέσει σε υποσημείωση « λίγες ημέρες μετά την απόσυρση “του βιβλίου” από τον νέο υπουργό Παιδείας, δημοσιεύθηκε μελέτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που κατέτασσε τους έλληνες μαθητές τελευταίους στην Ενωση ως προς την ικανότητα να διαβάζουν και να κατανοούν κείμενα: 25% των δεκαπεντάχρονων μαθητών απέτυχαν στις σχετικές εξετάσεις », όπως έγραψε χθες «Το Βήμα»; ΄Η θα διαθέσει πολλές σελίδες για να περιγράψει το χάλι της ελληνικής παιδείας, με βάση πλήθος διεθνείς στατιστικές και, για να γίνουν κατανοητές οι αιτίες, θα έχει ως υποσημείωση και τη διαμάχη για «το βιβλίο»; Μου φαίνεται ότι το δεύτερο θα κάνει ο ιστορικός γιατί θα είναι μακριά από τα πάθη και τις ιδεολογίες των αρχών του 20ού αιώνα που καθυστερημένες δυνάμεις θέλουν να διαιωνίσουν και στον 21ο, με αποτέλεσμα τα ελληνόπουλα να ξέρουν απ΄ έξω και ανακατωτά για το Κρυφό Σχολειό αλλά να είναι τα χειρότερα στην Ευρώπη στο διάβασμα, στη γραφή, στα μαθηματικά, στη φυσική και σε κάθε κλάδο του επιστητού. Το έχουν δείξει πάμπολλες έρευνες, αλλά οι υπουργοί Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων αδιαφορούν: δεν νοιάζονται για την παιδεία, τις επιστήμες και τη γνώση αλλά για τις δύο βαρύνουσες λέξεις του τίτλου τους, το «εθνικό» και το «θρήσκευμα», που απλώς χρησιμοποιούνται ως ευφημισμοί για τον εθνικισμό και τη θρησκοληψία.
Nαι ο Ανδρουλάκης κάνει κωλοτούμπες γιατί είναι ανήσυχος και γιατί εκφράζει μ'αυτές μια γνήσια υπαρξιακή αγωνία.
ReplyDeleteΔρώντας και ζώντας, μπροστά μας, δημόσια και ανηλεώς εκτιθέμενος καθημερινά, πληρώνει το κόστος των αδυναμιών του,για όσους θέλουν να βλέπουν μόνο αυτές.
Είναι κάτι μεταξύ Τόμας Φρίντμαν και Πώλ Κρούγκμαν,για τα Ελληνικά δεδομένα,για όσους γνωρίζουν τι συμβολίζουν αυτοί οι δύο όσον αφορά την ικανότητα εκλαίκευσης και επικοινώνισης,"δημοσιογραφοποίησης" θα έλεγα, ΔΥΣΝΟΗΤΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΩΝ της Μεταμοντέρνας Εποχής μας.
Aλήθεια, τώρα που διαλύθηκε το ΠΑΣΟΚ, ο επίσημος "Χατζηφωτίου" του ΠΑΣΟΚ και διαφωτιστής "κύριος" βλάχος-turned-fake-glamorous Κωστόπουλος ΤΙ θα κάνει με τις βλαχο-γκλαμουριές;
ReplyDelete"Ο επίσημος Χατζηφωτίου του ΠΑΣΟΚ"
ReplyDeleteκαταπληκτικόοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
Καμμιά υπαρξιακή αγωνία. Μοναδικό του κίνητρο (προκύπτει εκ των υστέρων από τον βίο του) ήταν ωμό μίσος προς αυτούς που κοινωνικά ήσαν πάνω απ' αυτόν.
ReplyDeleteΑλλωστε, ΔΕΝ είναι δυνατόν, δεν είναι δυνατόν ένας ιδιοφυής ωσάν τον Ανδρουλάκη να ΜΗΝ ήταν ικανός σε ηλικία ακόμα και 12 χρόνων να συλλάβει την παλινωδία του Μαρξ.
Επ αυτού θα επιμείνω Παρμενίδη. Και άκου δω, εχουμε υποχρέωση να βάλουμε τις εκλογικεύσεις, κοντολογίς και τους ρελατιβισμούς, στη πάντα, διότι εδώ διαβάζει πολύ νεολαία.
ReplyDeleteΕχεις χρέος απέναντι στη πατρίδα σου Παρμενίδη. Μη το ξεχνάς ΠΟΤΕ.
ΚΑΙ
ReplyDeleteΚΑΙ
ΚΑΙ
Ο καθένας μας θα κριθεί ΟΧΙ από τους λόγους του,
ΑΛΛΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΙΟ ΤΟΥ
O Bίος των διανοούμενων είναι παράδειγμα προς αποφυγήν.
ReplyDeleteΗ ζωή του Τολστόι και του Ντοστογέφσκι ήταν Ερείπια!
Το ίδιο και η ζωή του Μάρξ.
Για το Νίτσε δεν σου λέω τίποτα.
ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΗΘΙΚΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ.
Ο Κονδύλης λέει ότι οι ηθικοδιδάσκαλοι κάνανε περισσότερο κακό στην ανθρωπότητα απο τους ιδεολόγους Μηδενιστές.Σαν να έχει δίκαιο μου φαίνεται.
Kαι να σου πω κάτι Κομφούκιε,εγώ αν και ιδεολόγος Μηδενιστής,είμαι πολύ θεοσεβούμενο άτομο.Νομίζω ότι οι Θεοί είναι απο τα καλύτερα εργαλεία που επενόησε ο άνθρωπος για να νοηματοδοτεί τη ζωή του.
ReplyDeleteΜας είναι παρόντες όταν τους επικαλούμαστε και πάντα πρόθυμοι να βοηθήσουν.Εμένα όταν τους επικαλούμε πάντα με βοηθάνε.Και επιδή είμαι και "πολυσυλλεκτικός θειστής" έχω στη διάθεσή μου μεγάλη γκάμα Θεοτήτων.
Δεν μ'ενοχλούν οι Θεοί.Μ'ενοχλούν οι αποκλειστικοί εκπρόσωποί τους, κάτι σαν το Χριστόδουλο,που θέλουν με τη βία να επιβάλλουν τη κυριαρχία τους πάνω μου εκμεταλευόμενοι τη θεοσέβειά μου.
Μ'αυτούς έχω ανοιχτούς λογαριασμούς.Γιατί εγώ είμαι ένας Ειρηνιστής Μηδενιστής που πιστεύει ότι τους τρομοκτάτες πρέπει να είσαι έτοιμος να τους τρομοκροτήσεις, όταν χρειασθεί, και ας με συγχωρέσει ο ΓΚΑΝΤΙ.
Μονίμως αποπροσανατολίζεις την κουβέντα Παρμενίδη.
ReplyDeleteΗ προσωπική ζωή ενός διανοούμενου, ενός πολιτικού, και πολύ περισσότερο του ιδιωτικού ατόμου ΟΥΔΕΝΑ φορά. Και συμφωνώ απολύτως, επαυξάνοντας, ότι ο μηδενιστής τελικά είναι καλύτερος από τον ηθικολόγο.
Ο Δημόσιος όμως Βίος ενός πολιτικού είναι distinct entity και αφορά τους τους πάντες και από ΚΕΙ κρίνεται ΚΑΙ θα κριθεί.
Για παράδειγμα:
Το τι έκανε ή δεν έκανε ο Clinton στην προσωπική του ζωή εμένα ουδέποτε με απασχόλησε και για την ακρίβεια μούφερνε εμετό να διαβάζω όλες τις ηθικολογικές κουταμάρες.
Τα προσωπικά του αφορούν μόνο την κυρία Rodham-Clinton και αυτόν.
ΑΛΛΑ με ενόχλησαν τα εξής δύο:
1. Εκανε sex με υφιστάμενο [κυρία Lewinsky] που συνιστά κατάχρηση εξουσίας και είναι δεοντολογικά απαράδεκτο, και
2. Εκανε sex εν ώρα εργασίας ΚΑΙ στο χώρο της εργασίας, που επίσης είναι δεοντολογικά απαράδεκτο ΚΑΙ κατάχρηση εξουσίας.
Αυτα τα 2 τελευταία άπτονται του Δημόσιου Βίου του και εξ αιτίας αυτών καταδικάζεται.
Παρά ταύτα και προς άρση παρεξηγήσεως, κρίνοντάς τον in toto, εξακολουθώ να πιστεύω πως ήταν ο καλύτερος, ή ακριβέστερα ο μόνος καλός πρόεδρος της 25ετίας και θα υποστηρίξω με πάθος ΚΑΙ τη σύζυγό του αν πάρει το χρίσμα των Δημοκρατικών (στα primaries υποστηρίζω τον k. Obama)
Συμφωνώ για τον Κλίντον.Ομως μια υποκριτική ηθική αλητεία τύπου Μπούς με τρομάζει.
ReplyDeleteΣυμφωνώ για τον Κλίντον.Για τη κατάχρηση εξουσίας πάνω σε μια μαθητευόμενη κοπέλα είναι ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΟΣ.
ReplyDeleteΤο πρόβλημα όμως του σέξ πρέπει να
αποενοχοποηθεί και να αποηθηκοποιηθεί και να αντιμετωπίζεται ως καθαρά φυσιολογική και αισθητική λειτουργία.
Πρέπει να επιτρέπεται και κατα τη διάρκεια της εργάσιμης μέρας και να διευκολύνεται,όπως άρχισε ήδη να συμβαίνει νομίζω με διάφορες καμουφλαρισμένες αθλητικές-ψυχολογικές δραστηριότητες που λειτουργούν ως υποκατάστατα του σέξ.
ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΩΝ:ΣΥΝΑΙΝΟΥΝΤΕΣ ΕΝΗΛΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
ΟΧΙ ΤΥΠΟΥ "ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ-ΘΩΜΑΙΣ".
Τότε εσείς οι βιοστατιστικολόγοι Κομφούκιε θα κληθείτε να μελετήσετε τα ευεργετικά αποτελέσματα επι της εργασίας του νέου ΗΘΟΥΣ και ΤΟΥ ΝΈΟΥ ΕΘΟΥΣ.
Εμένα να δεις. Πήγαινε να διαβάσεις το
ReplyDeletewww.yuricareport.com/Dominionism/
TheDespoilingOfAmerica.hmt
και θα τρομοκρατηθείς.
Μια σύντομη εικόνα σας είχα δώσει προ μηνών όταν μίλησα για την ιδεολογία του Dominionism.
Ο μεγαλύτερος κίνδυνος, όμως, είναι η απίθανη βλακεία του της οποίας δεν έχει επίγνωση.
Ο άνθρωπος έχει ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ την οικονομία.
Παρέλαβε ΧΡΕΟΣ 30% του ΑΕΠ και τόκανε 65%. Παρέλαβε πλεόνασμα 100 δισ. διλ. στο ΙΣΟΖΥΓΙΟ πληρωμών και το μετέτρεψε σε ΕΛΛΕΙΜΜΑ 565 ΔΙΣ ΔΟΛ.
ΚΑΙ είναι ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ.
Μέχρι περυσι το έλλειμμα ήταν 550-570 δισ δολ. Φέτος λοιπόν έρχεται το καθαρματάκι και λέει στο λαουτζίκο:
"I have lowered the Total Deficit to 265 billion dollars"
KAI όπως ξέρεις στις ΗΠΑ δεν μπορείς να πεις ψέμματα.
Αλλά οι κομφούκιοι αναρωτήθηκαν αμέσως ΤΙ εννοεί με τον νεοπαγή όρο "total deficit" που πράγματι δεν υπάρχει στην δημόσια οικονομική.
ΤΙ είχε κάνει λες το καθήκι, προκειμένου να έχει άλλοθι;
Ορισε ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΣ ως ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ, το αλγεβρικό άθροισμα του ελλείμματος με τις ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ των ΕΙΣΦΟΡΩΝ στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ (exactly 300 billion dollars) που στις ΗΠΑ, δια νόμου, δεν λογίζονται ως εισπράξεις του Δημοσίου Ταμείου παρότι οι πληρωμές των Συντάξεων λογίζονται στα "εξερχόμενα" του Προϋπολογισμού.
Αρα (-565) + (+300) = (-265)!!!!!
Ο ΑΛΗΤΗΡΙΟΣ
Πάλι χάλασε ο κλιματισμός σπίτι σου. Βρε τι πάθαμε.
ReplyDeleteΑκουσε Παρμενίδη, θα πας στην Πλατεια ΚλαΘμώνος που λέει η Γεωργία και θα αγοράσεις καινούργιο κλιματιστικό και θα χρεωθεί η πιστωτική μου.
H ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΙ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ;
ReplyDeleteΔιαβάζω στην κατακίτρινη Ελευθεροτυπία:
«Διέρρευσες ένα κείμενο που δεν συζητήσαμε και με ευθύνη σου υπονόμευσε την επιτροπή», του είπε η Φώφη.
«Δεν το διέρρευσα εγώ...», απάντησε ο Κουκουλόπουλος.
Η αγράμματη κυρία Γεννηματά, όπως και η πλειοψηφία των Ελλήνων δημοσιογράφων, ΔΕΝ γνωρίζει ότι το ρήμα ΔΙΑΡΡΕΩ είναι ΑΜΕΤΑΒΑΤΟΝ, άρα ΔΕΝ ακολουθείται από αντικείμενο.
Συνεπώς, το ορθόν είναι ότι "η πληροφορία διαρρέει" ή "κάποιος αφήνει να διαρρεύσει η πληροφορία".
Οπως σωστά το θέτει ο Μπαμπινιώτης, στην περίπτωση που επιθυμούμε χρήση σημασιολογικά ανάλογου ρήματος, αλλά με μεταβατική έννοια, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ΔΙΟΧΕΤΕΥΩ. Αρα, μπορούμε να πούμε:
1. Από το ΠΑΣΟΚ διέρρευσε (η πληροφορία) ότι η κυρία Γεννηματά δεν είναι ηλιθία,
2. Το ΠΑΣΟΚ άφησε να διαρρεύσει (η πληροφορία) ότι η κυρία Γεννηματά δεν είναι ηλιθία
3. Το ΠΑΣΟΚ διοχέτευσε (την πληροφορία) ότι η κυρία Γεννηματά δεν είναι ηλιθία.
Στις περίπτώσεις (1) & (2), η πληροφορία [δλδ "η κυρία Γεννηματά δεν είναι ηλιθία"] είναι το ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ, που συντάσσεται με το αμετάβατον ρήμα "διαρρέω" ενώ στην (3) το ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ κατόπιν του μεταβατικού ρήματος "διοχετεύω".
Μετα τιμής
Ασημίνα Μπραχάμι
Στο πιό chic
Σύλβια, Αγιος Δημήτριος
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 5/10/07
ReplyDeleteΕνα σπαρταριστός διάλογος έγινε με αφορμή παρέμβαση της Τόνιας Αντωνίου, καθώς της θύμισαν το δικό της παρελθόν:
Είπε η κ. Αντωνίου σύμφωνα με πληροφορίες:
- «Να σταματήσει η Χαριλάου Τρικούπη την πολιτική και ιδεολογική τρομοκρατία τύπου Ρέλου...».
Επενέβη ο Πάγκαλος λέγοντάς της:
- «Να σταματήσεις. Οταν ήσουν γραμματέας της νεολαίας, είπες στον Σημίτη να μην τολμήσει να πάει στο συνέδριο της νεολαίας ο υπουργός που είναι ηθικός αυτουργός της παράδοσης του Οτσαλάν (σ.σ. ο ίδιος), γιατί άμα έρθει θα τον φάμε».
Πήρε το λόγο ο Αθανασάκης:
- «Σταμάτα Τόνια. Στη νεολαία πρώτα βγάζατε τα αποτελέσματα και μετά βάζατε τα ψηφοδέλτια στην κάλπη».
Συνέχισε ο Παπουτσής:
- «Τόνια, στα συνέδρια που έλεγχε ο Σημίτης είχαν χαθεί οι μπανάνες από την Αθήνα, γιατί τις είχαν φάει τα μέλη-μαϊμούδες»...
Δηλαδή εδώ έχουμε αυτό που οι Γάλλοι ονομάζουν la creme de la creme!!
la creme de la creme
ReplyDeletexaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
Ετοιμάζω και διαθέτω, για χρήση των μελών του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, 137 πλατφόρμες σε καλή τιμή.Θα τις βρείτε στην είσοδο του χώρου της συνέλευσης.
ReplyDeleteΚαλύπτουν όλες τις πολιτικές τάσεις.Δεξιόστροφες,αριστερόστροφες,κεντρομόλες,φυγόκεντρες,κωλοτουμποειδείς,ερπετοειδείς,οσφυοκαμπτοειδείς,χαμερπειδείς,χαμαιλεωντοειδείς και όλων των συνδυασμών χρωμάτων,κινήσεων και στάσεων.Για όσους πάρουν πάνω απο μία θα υπάρχει και έκπτωση.
Θα μας βρείτε στο στάντ "σοσιαλισμός,η Τόνια".
Kαι επειδή ξέρω, αλλά δεν μου επιτρέπει η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων,να σας πω γιατί αυτό το κορίτσι,η Τόνια,η μασκότ του ΠΑΣΟΚ, προτιμάει τον Οτσαλάν,θα ετοιμάσω μια πολιτική πλατφόρμα στη νοηματική γλώσσα(για να παρακάμψουμε το εμπόδιο της Αρχής) και θα τη δώσω στον Πάγκαλο να την εισηγηθεί καταλλήλως
ReplyDeleteΟ ΒΒ θα καταγγείλει, δια στόματος Τόνιας, τον Κλίντον, για απόπειρα υποστήριξης του ΓΑΠ με τον οποίο και συνέφαγε χθες βράδυ.
ReplyDeleteΣήμερα ο Κλίντον θα συναντηθεί με το FATBOY.Η δική μας Lady δεν θα παραβρίσκεται γιατί όπως ξέρετε ο Κλίντον τα χέρια του τα βάζει σε "κακή μεριά" και εύκολα αφήνει λεκέδες.
Το FATBOY, φερόμενον και ως πρωθυπουργός της Ελλάδας,απέσυρε τη Lady απο τη συνάντηση με τον Κλίντον, παρά του ότι θα του έδινε,σύμφωνα με τους δημοσκόπους του Μαξίμου, 0,008% αύξηση της δημότικότητάς του.
ReplyDeleteΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ στην "κυρία" Αντωνίου
ReplyDeleteSay it now
and say it loud
I'm TSOKARO
And I'm proud
Ξύπνησες Κομφουκιάκο μου;;
ReplyDeleteΚαλημέρα καλό νάχεις
Γεωργία, να λείπουν οι συντροφικές οικειότητες.
ReplyDeleteFamiliarity breeds contempt!
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
ReplyDeleteΠάρτε Θέση όλοι Συντροφοι και μη
Quand meme, cher monsieur, vous n' avez-pas invente' la poudre.
ReplyDeleteH δημοκρατία [μέσα στο ΠΑΣΟΚ] βρίσκεται στο απόσπασμα από τον Ιανουάριο του 1975.
Σας χρειάσθηκαν 32 χρόνια, αγαπητέ κύριε, για να το ανακαλύψετε;;;
I respectfully submit to you, Sir, that you are being intellectually dishonest and fraudulent!
Shame on you, Sir!!!
H γαλλικούρα του κ. Κομφουκίων σημαίνει
ReplyDelete"εν τούτοις, αγαπητέ κύριε, δεν εφηύρατε την πυρίτιδα"
H δημοκρατία [μέσα στο ΠΑΣΟΚ] βρίσκεται στο απόσπασμα από τον Ιανουάριο του 1975.
ReplyDeleteίδιον της ελληνικής κοινωνίας... δυστυχώς...
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
ReplyDeleteΠαπανδρέου= ΑΚΡΩΣ επικίνδυνος καθότι ολίγος και τυραννίσκος.
Βενιζέλος= ΕΚΘΕΤΙΚΑ επικίνδυνος καθότι ευφυής και υπό εκκόλαψη
τυραννίσκος.
Σκανδαλίδης=simply put, trailer park white trash.
Αρα, έχουμε, επικίνδυνον, επικινδυνότερον και την σαβούρα.
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ αυτών, το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ είναι ΑΛΛΟΥ. To ΠΑΣΟΚ [εδώ θα διαφωνήσω ριζικά με τον κύριο Σημίτη] είναι αυτό που είναι όχι διότι είναι προϊόν τυχαιότητας [τυχαίο δείγμα, random sample] του ελληνικού κοινωνικού ιστού. Tους χαρακτήρες των μελών του ΔΕΝ θα τους συναντήσεις ΟΥΤΕ στα καταγώγια της Τρούμπας!!!!!
KAI, επειδή το ανθρώπινο δυναμικό ΔΕΝ αλλάζει, το "κόμμα" πρέπει να διαλυθεί και η Σοσιαλφιλελεύθερη Δημοκρατική Παράταξη να επανιδρυθεί.
Ο Λαός ΔΕΝ τους θέλει και ο Λαός δεν καταψήφισε το ΠΑΣΟΚ λόγω Παπανδρέου, η μόνο λόγω Παπανδρέου, όπως ισχυρίζεται το αεροπλανοφόρο Saratoga.
ΤΕΛΟΣ, ας σημειωθεί πως, ΕΑΝ ο Καραμανλής είχε πλαισιωθεί από έντιμα στοιχεία και όχι κουμπάρους, η επιτυχία του στις εκλογές θα είχε ξεπεράσει το 46% - αυτό σας το υπογράφω!
Anonymous said...
ReplyDeleteH δημοκρατία [μέσα στο ΠΑΣΟΚ] βρίσκεται στο απόσπασμα από τον Ιανουάριο του 1975.
ίδιον της ελληνικής κοινωνίας... δυστυχώς...
ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ.
ΤΟΥΣ ΒΕΡΜΠΑΛΙΣΜΟΥΣ, ΤΙΣ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ, ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΥΣΕΙΣ και ΤΟΥΣ ΓΕΝΝΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ, όχι εδώ μέσα.
Μετά τιμής
Βάσια, White Plains
Για να ευθυμήσουμε λιγάκι στην βαρειά ατμόσφαιρα των ημερών,
ReplyDeleteΚομφούκιέ μου,
είναι αυτο που έλεγε η ανεπανάληπτη θειά σου
"τα σκούπιδα της κατωτάτης κοινωνικής υποστάθμης".
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
@βασίλω τρισμέγιστη
ReplyDelete"ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ.
ΤΟΥΣ ΒΕΡΜΠΑΛΙΣΜΟΥΣ, ΤΙΣ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ, ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΥΣΕΙΣ και ΤΟΥΣ ΓΕΝΝΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ, όχι εδώ μέσα."
Τι είναι ο γεννηματισμός; Όπως λέμε αστιγματισμός;
@ Χρυσοβαλάντου Χατζηκυριάκειο
ReplyDeleteShe was a character, indeed!
Ωραία τα είπε ο Χρυσοχοΐδης για τους Γ700:
ReplyDeleteΑναφερόμενος σε αυτό που συμβολικά αποκαλείται «γενιά των 700 ευρώ» ο κ. Χρυσοχοϊδης είπε ότι «δεν είναι φτωχή, ζει καταναλωτικά με επίπεδο ζωής πολύ ανώτερο από τις πραγματικές τους δυνατότητες, αλλά ως γνωστό αν δεν υπήρχε η οικογένεια θα είχαμε διαλυτικά φαινόμενα στην κοινωνία. Γι' αυτό, αυτό το αδιέξοδο επηρεάζει πρωτίστως τους γονείς αυτών των παιδιών».
πηγή προέλευσης
@ανώνυμος
ReplyDelete"ο κ. Χρυσοχοϊδης είπε ότι «δεν είναι φτωχή"
Μην στενοχωριέσαι ανώνυμε. Τώρα που θα καταργηθεί ο ΦΜΑΠ, οι έχοντες και κατέχοντες θα χρησιμοποιήσουν τα οφέλη που θα έχουν από τη μείωση των φόρων για να αυξήσουν τους μισθούς των νέων υπαλλήλων στα 1400 ευρώ. Έτσι, θα σωπάσουν και την Αλέκα. Σατανικό!
As palepsoume san genia ton 700 euro gia ena neo koinoniko simbolaio, dikaio kai biosimo metaksi ton geneon kai metaksi ton antropon kai tou fusikou kai koinonikou periballontos mas. Kalo einai pou askoume kritiki, bebaia i thesi tou dimiourgou einai panta i pio diskoli. Giauto as min stauronoume tous pantes, eidika tous politikous, alla as tous proseggisoume opos prepei na proseggisoume kai ta problimata mas, tous stoxous mas kai to mellon mas.
ReplyDeleteΟ Κλίντον έδοσε το δαχτυλίδι στο ΓΑΠ.Οπότε τώρα έχει δύο.
ReplyDeleteΑλλά τι λέω ο Σημίτης του το ζήτησε πίσω.
Φαρμάκι στάζει αυτός ο άνθρωπος,σκέτο φαρμάκι.
@ αnonymous 9:23
ReplyDeleteΕκλογίκευση= παρουσίαση ή ερμηνεία ενός φαινομένου ή γεγονότος στο πλαίσιο της κοινής λογικής.
Γεννηματισμός= παρουσίαση μιάς απόλυτα λογικοφανούς ερμηνείας φαινομένου ή γεγονότος, ενόσω ο εκφορέας της ερμηνείας γνωρίζει ή πιστεύει ότι είναι ψευδής.
Εχετε ακούσει τον Fatman να μιλά Αγγλικά με τον Κλίντον; Τύφλα νάχει ο Αρκαδικός ημιόνος.
ReplyDeleteΚαι ο Κλίντον με το στόμα ανοιχτό:
unbelievable!
Διαβάστε εδώ ποιές είναι οι επιπτώσεις των φορολογικών μέτρων της Νέας Δημοκρατίας: έχοντες και κατέχοντες τώρα δικαιώνονται.
ReplyDelete@βάσια (βάσια ή βασίλω; με μπέρδεψες)
ReplyDelete"Γεννηματισμός= παρουσίαση μιάς απόλυτα λογικοφανούς ερμηνείας φαινομένου ή γεγονότος, ενόσω ο εκφορέας της ερμηνείας γνωρίζει ή πιστεύει ότι είναι ψευδής."
Ποιά είναι η ετυμολογία της λέξης; Ο Μπαμπινιώτης δεν την έχει. Να το πάω πίσω το λεξικό; Ελλειπές μου φαίνεται πως είναι.
Ο Κλίντον τρείς ώρες με το ΓΑΠ και μισή με το Κωτσιαρή.Ο οποίος αν και non Αρκάς ημιόνιζε Αγγλιστί.Σπάνιο το είδος.Υπο εξαφάνιση.Κάτι λίγοι έμειναν στην Αρκδία μόνο.
ReplyDeleteΑμα φορέσω τη sans cylotte φουστανέλλα θα σου δείξω εγώ Βασίλω πόσους όνους έχει η Αρκαδία.
ReplyDeletesans culotte αγαπητικέ, sans culotte. Διόρθωσέ το γρήγορα μην μας πάρει χαμπάρει ο κομφούκιος και ποιός μας ακούει μετά.
ReplyDeletesans νάναι κι'ότι νάναι.
ReplyDeleteTo sxolio tou Mixali Xrisoxoidi einai idiaitera elitistiko kai adiko, eidika gia enan politiko pou proerxetai apo to proodeutiko komma tis xoras.. Oi dinatotites kalliergountai kai proothountai sto katallilo periballon, me tis sostes ipodomes, rithmiseis kai eukairies pou dinontai stous polites. Otan loipon to pio sapio sistima paideias, me tin euriteri ennoia makria apo apokleistika tritobathmia idrimata, einai kataskeuasma tis politikis toy dikou tou kommatos, otan oi ergasiakes rithmiseis einai aporroia ton politikon toy kommatos toy kai einai oi pleon akatalliles gia to orama tis Europis sxetika me ena pio dikaio, euelikto kai asfales ergasiako periballon, otan loipon de dinontai ta katallila erethismata gia tis dinatotites na anaptixthoun, otan malista i diki tou genia didaskei ti diki mas sti leitourgia mas entos enos pliros anorthodoxou, sxedon gangsterikou plaisiou ergasiakou kai koinonikou, mallon tha prepei na skeftei protos, pos tha proseggisei ayta ta paidia kai pos tha ta boithisei, os ipeuthinos politikos, na bgoun apo to telma tis adraneias, tis apraksias kai tis lamogias, kai pos oi dinatotites tous na fanoun, esto eis baros ton gonion tous. Outos i allos, enas politikos prepei na koita protos sto mellon, kai to mellon prepei na eimaste emeis.
ReplyDelete@anonymous
ReplyDelete"sans νάναι κι'ότι νάναι."
Ψηφίζω:
sans PASOK
ΜΗ ταλαιπωρείσθε αδίκως.
ReplyDeleteΤα πράγματα είναι απλά. Από τα 1,000,000 ελληνικά νοικοκυριά που έχουν εισόδημα άνω των 250,000 ευρώ και έπρεπε να πληρώνουν ΚΑΠΟΙΟ ΦΜΑΠ, μέχρι σήμερα πλήρωναν 40,000 άτομα. Με βάση ένα μέσο ποσό 5,000 ευρώ ετησίως, το συνολικό προϊόν του ΦΜΑΠ ήταν μέχρι σήμερα περίπου 200-220 εκατομμύρια ευρώ, ήγουν όμφακες, δλδ μόλις ένα χιλιοστό του προϋπολογισμού (ετήσιος προϋπολογισμός, περίπου 190 δισεκατομμύρια ευρώ).
Τώρα, με την επαρχής φορολόγηση της ακινήτου περουσίας όλων, ξεκινώντας από το μηδέν, υπολόγισα grosso modo, ότι το ποσό που θα προκύψει θα είναι 1-1.2 δισεκατομμύρια ευρώ, δλδ σημαντικό ποσό που θα πλησιάζει το 0.64% του προϋπολογισμού.
Καλό είναι οι τεμπέληδες του Δημοσίου και των ΔΕΚΟ να πληρώνουν πίσω ένα ελάχιστο μέρος του μισθού που ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ και που του δίνεται διότι το Ελληνικό Δημόσιο ασκεί χρονίως κοινωνική πολιτική προσλαμβάνοντας υπαλλήλους που δεν χρειάζεται.
Δέστε και καμαρώστε: 100η η Ελλάδα στην δυνατότητα ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας.
ReplyDeleteΗ Ελλάδα έχει κλείσει σαν χώρα προ πολλού. Το μέλλον κάθε ικανού νέου είναι στον ανταγωνιστικό στίβο της Ευρώπης. Εκεί αναπτύσσεται και δημιουργείται ο Ελληνισμός του μέλλοντος.
sans GAP ou sans BB?
ReplyDeleteΚαλό είναι οι τεμπέληδες του Δημοσίου και των ΔΕΚΟ να πληρώνουν πίσω ένα ελάχιστο μέρος του μισθού που ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ και που του δίνεται διότι το Ελληνικό Δημόσιο ασκεί χρονίως κοινωνική πολιτική προσλαμβάνοντας υπαλλήλους που δεν χρειάζεται.
ReplyDeleteΤεμπέλης εγώ; Δεν είναι στο επίπεδό μου και γι αυτό δεν θα σας προσβάλω με τέτοιον τρόπο. Εγώ έχω αγωγή και τρόπους κύριε.
Η πλειοψηφία των Ελλήνων θα πληρώσει γύρω στα 100 ευρώ το χρόνο, άρα ασήμαντο ποσό, ενώ το συνολικό προϊόν που θα προκύψει είναι σημαντικό, 1.2 δισεκατομμύρια.
ReplyDeleteΕπίσης, ΟΡΘΑ και κατ' επιταγήν του Συντάγματος, όπως σας ανέλυσα προ διημέρου, η ΠΡΩΤΗ κατοικία ΔΕΝ θα φορολογηθεί διότι δεν επιτρέπεται να φορολογηθεί.
ΜΗ ταλαιπωρείσθε αδίκως.
ReplyDeleteΤα πράγματα είναι απλά. Από τα 1,000,000 ελληνικά νοικοκυριά που έχουν εισόδημα άνω των 250,000 ευρώ και έπρεπε να πληρώνουν ΚΑΠΟΙΟ ΦΜΑΠ, μέχρι σήμερα πλήρωναν 40,000 άτομα. Με βάση ένα μέσο ποσό 5,000 ευρώ ετησίως, το συνολικό προϊόν του ΦΜΑΠ ήταν μέχρι σήμερα περίπου 200-220 εκατομμύρια ευρώ, ήγουν όμφακες, δλδ μόλις ένα χιλιοστό του προϋπολογισμού (ετήσιος προϋπολογισμός, περίπου 190 δισεκατομμύρια ευρώ).
Τώρα, με την επαρχής φορολόγηση της ακινήτου περουσίας όλων, ξεκινώντας από το μηδέν, υπολόγισα grosso modo, ότι το ποσό που θα προκύψει θα είναι 1-1.2 δισεκατομμύρια ευρώ, δλδ σημαντικό ποσό που θα πλησιάζει το 0.64% του προϋπολογισμού.
Η παραπλάνηση συνεχίζεται. Διότι, αν όντως 1 εκατομμύριο νοικοκυρία έπρεπε να πληρώσουν ΦΜΑΠ (νούμερο για το οποίο ποτέ δεν υπήρξε καμία τεκμηρίωση), και πληρώνουν μόνο 40000, αυτό σημαίνει πως θα μπορούσαν να εισπραχτούν περί τα 4 δις ευρώ. Φυσικά, αντί να γίνει αυτό, οι ευθύνες μετακυλούνται στους χαμηλόμισθους και τους μικροϊδιοκτήτες.
Το σχόλιο της Ελευθεροτυπίας στο λινκ που στάλθηκε νωρίτερα είναι πολύ εύστοχο.
Η πλειοψηφία των Ελλήνων θα πληρώσει γύρω στα 100 ευρώ το χρόνο, άρα ασήμαντο ποσό, ενώ το συνολικό προϊόν που θα προκύψει είναι σημαντικό, 1.2 δισεκατομμύρια.
ReplyDelete100 ευρώ το χρόνο για εκείνον που αμείβεται με 700 ευρώ είναι σημαντικό ποσό. Και αυτό γίνεται για να ωφεληθούν τεράστια ποσά οι κάτοχοι μεγάλης ακίνητης περιουσίας, η παραδοσιακή βάση των ψηφοφόρων της Νέας Δημοκρατίας.
Κομφούκιε, μήπως είσαι νεοδημοκράτης;
ReplyDeleteΘλίβομαι, διότι άλλα μου είπαν για το άτομό σου.
Vasia, White Plains
Ναι θα έπρεπε να είναι γυρω στα 4 δισεκατομμύρια, αλλά οι περιουσίες σε ημιαστικές και αγροτικές περιοχές υπολογίζονται σε σχεδόν μηδενική βάση, εκτός όταν ο τοπικός έφορος είναι λαμόγιος και έχει βάλει κάποιον αστο ή μεγαλοαστό στο μάτι.
ReplyDeleteΝαι θα έπρεπε να είναι γυρω στα 4 δισεκατομμύρια, αλλά οι περιουσίες σε ημιαστικές και αγροτικές περιοχές υπολογίζονται σε σχεδόν μηδενική βάση, εκτός όταν ο τοπικός έφορος είναι λαμόγιος και έχει βάλει κάποιον αστο ή μεγαλοαστό στο μάτι.
ReplyDeleteΕπομένως, λοιπόν, να παταχθεί η φοροδιαφυγή και να πληρώσουν όλοι με βάση το νόμο. Το επιχείρημά σου ισοδυναμεί με το εξής: επειδή κάποιοι έχοντες και κατέχοντες εισφοροδιαφεύγουν, να αυξηθούν οι εισφορές των χαμηλόμισθων.
Ντροπή! Δεν πρέπει να αλλάξουν οι κλίμακες φορολόγησης που έχουν στόχο να επιφέρουν τη μεγαλύτερη αναδιανομή του εισοδήματος εις βάρος των χαμηλόμισθων και των μικροϊδιοκτητών από τη Μεταπολίτευση.
Είπαμε η πρωτη κατοικία ΔΕΝ θα φορολογηθεί. Συνεπως δεν υπάρχει περίπτωση το όλο σου είσόδημα να είναι 700 ευρώ το μήνα και να χρειασθεί να πληρώσεις φόρο ΑΠ.
ReplyDeleteΤhe two together do NOT match.
Your argument is a non sequitur
Είπαμε η πρωτη κατοικία ΔΕΝ θα φορολογηθεί. Συνεπως δεν υπάρχει περίπτωση το όλο σου είσόδημα να είναι 700 ευρώ το μήνα και να χρειασθεί να πληρώσεις φόρο ΑΠ.
ReplyDeleteΤhe two together do NOT match.
Your argument is a non sequitur
Γιατί κύριε κουγκουφούκιε; Δεν μπορεί ο άνθρωπος να έχει 700 ευρώ εισόδημα και να διατηρεί εξοχικό εις τας εξοχάς πέραν της πρώτης κατοικίας του;
Αφήστε δε που, λόγω πενίας, μπορεί να νοικιάζει την μεγαλύτερου μεγέθους πρώτη κατοικία του και να διαμένει εις γκαρσονιέρα.
Αλλά τι ανάγκες έχετε εσείς οι πλούσιοι.
ΔΕΝ εισφοροδιαφεύγουν μόνο οι έχοντες και κατέχοντες. Η ατέλειωτη ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ εισφοροδιαφεύγει.
ReplyDeleteΟι έχοντες και κατέχοντες έχουν ήδη τις περιουσίες τους ως ανώνυμες εταιρείες η off-shore, οπότε εισφοροδιαφεύγουν "νομίμως" .
Και όπως προείπα, φορολόγηση έστω και ΒΑΡΕΙΑ των εχόντων και κατεχόντων ΔΕΝ ΛΥΕΙ το πρόβλημα.
εισφοροδιαφεύγουν->φοροδιαφεύγουν
ReplyDeleteΟι έχοντες και κατέχοντες έχουν ήδη τις περιουσίες τους ως ανώνυμες εταιρείες η off-shore, οπότε εισφοροδιαφεύγουν "νομίμως" .
ReplyDeleteΠάλι απληροφόρητος. Τα ακίνητα των offshore εταιριών φορολογούνται με 3% ετησίως επί της αντικειμενικής αξίας.
@κομφούκιος, (ως βασίλω, ή ό,τι αν είπει τις)
ReplyDeleteΚομφούκιε, ουκ εά σε καδεύδειν το του Γεννηματά τρόπαιον!
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
H οικονόμος μου κυρία Μαργαρίτα Τ. και ο σύζυγός της [τα υπολογίσαμε μαζί διότι προσπαθώ να τους πείσω να αγοράσουν στέγη] έχουν εισόδημα 35,500 ευρώ ετησίως από τα οποία δηλούνται μόνο 12.000.
ReplyDeleteH οικονόμος μου κυρία Μαργαρίτα Τ. και ο σύζυγός της [τα υπολογίσαμε μαζί διότι προσπαθώ να τους πείσω να αγοράσουν στέγη] έχουν εισόδημα 35,500 ευρώ ετησίως από τα οποία δηλούνται μόνο 12.000.
ReplyDeleteΝα καταγγελθούν πάραυτα, ομού μετά του εργοδότου των.
Μόνο εδώ και 3-4 χρόνια, οπότε
ReplyDeleteάλλαξε ο νόμος, ΑΛΛΑ εφόσον είναι ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ισχύει αυτό που είπα. Ζητώ συγγνώμη διότι δεν το επεξήγησα.
Βεβαίως. Και οι απατεώνες που πείθουν αφελείς να αγοράζουν σπίτια αξίας 1000 ςευρώ πληρώνοντας 40,000!!!!!!!!
ReplyDeleteΠρέπει να μπουν στις φυλακές
ΟΤΑΝ θα γίνουν Ελληνες πολίτες και θάχουν ίσα δικαιώματα ΤΟΤΕ και ΜΟΝΟ τότε θα καταγγελθούν.
ReplyDeleteΑτομα που είναι ΛΟΓΩ κακής και ΑΔΙΚΟΥ κοινωνικής πολιτικής σε μειονεκτική θέση ΔΕΝ διώκονται.
ΔΕΝ ήσαν μόνο καλοί όταν μας έφτιαξαν του δρόμους και τα στάδια και τώρα τους αρνούμαστε το δικαίωμα της ιθαγένειας.
Neos Anikanos said...
ReplyDeleteTo sxolio tou Mixali Xrisoxoidi einai idiaitera elitistiko kai adiko, eidika gia enan politiko pou proerxetai apo to proodeutiko komma tis xoras..
Θα είχες την ευγενή καλωσύνη να παρουσιάσεις ποιά σημεία από τον λόγο του Χρυσοχοϊδη είναι ελιτίστικα ή σε κάθε περίπτωση ανάρμοστα σε ένα προοδευτικό κόμμα, ώστε να γίνει κάποιος διάλογος;;;
Κομφούκιος said...
ReplyDeleteNeos Anikanos said...
To sxolio tou Mixali Xrisoxoidi einai idiaitera elitistiko kai adiko, eidika gia enan politiko pou proerxetai apo to proodeutiko komma tis xoras..
Θα είχες την ευγενή καλωσύνη να παρουσιάσεις ποιά σημεία από τον λόγο του Χρυσοχοϊδη είναι ελιτίστικα ή σε κάθε περίπτωση ανάρμοστα σε ένα προοδευτικό κόμμα, ώστε να γίνει κάποιος διάλογος;;;
Ε καλά, στην Ελλάδα προοδευτική πολιτική σημαίνει μοίρασμα χρημάτων, ει δυνατόν με ελάχιστη εργασία.
Ο Χρυσοχοΐδης το έχει πιάσει το νόημα: Η γενιά των 700 ευρώ «δεν είναι φτωχή, ζει καταναλωτικά με επίπεδο ζωής πολύ ανώτερο από τις πραγματικές τους δυνατότητες».
Αλλά μήπως φταίνε οι νέοι; Όταν δεν τους εκπαίδευσαν σωστά ούτε τους δίδαξαν πως να διαμορφώνουν το μέλλον τους, όταν τα παραδείγματα και πρότυπα που βλέπουν τριγύρω τους είναι της ρεμούλας και της απάτης, τότε, με βάση το, κομφουκιανής πρωτοτυπίας, so-called επιχείρημα της Μαργαρίτας, λόγω κακής και αδίκου πολιτικής βρίσκονται σε μειονεκτική θέση, άρα δεν ευθύνονται.
Δεν υπάρχει καμμιά Κομφουκιανή πρωτοτυπία εδώ. Ο Κομφούκιος παιδιόθεν πρωτοτυπεί αλλ' ουδέποτε αυθαιρετεί.
ReplyDeleteΤο Αρθρο 4 εδάφιο 5 του Συντάγματος των Ελλήνων ορίζει:
"Oι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους."
Συνεπώς οι ΜΗ Ελληνες πολίτες ΔΕΝ υποχρεούνται να συνεισφέρουν ενόσω η Πολιτεία δεν τους προσφέρει ισονομία βασικό στοιχείο της οποίας είναι η Ελληνική Ιθαγένεια.
Δεύτερον, ουδείς πολίτης επιτρέπεται να απαντα στο Νόμο του Κράτους χωρίς εκπροσώπηση. ΑΥΤΟ σημαίνει, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ, ότι αν ΔΕΝ έχει εκπροσώπηση στην Νομοθετική [δλδ το δικαίωμα του εκλέγειν] ΚΑΙ, μέσω αυτής, στην Εκτελεστική Εξουσία, ΟΥΔΕΙΣ μπορεί να του επιβάλλει ΔΗΜΟΣΙΑ ΒΑΡΗ, διότι τότε θα ήταν εκτεθειμένος στην αυθαιρεσία του Κράτους και αντικείμενο δουλείας η οποία απαγορεύεται ΚΑΙ εκ του Συντάγματος ΚΑΙ εκ της Συνθήκης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Therefore, η Μαργαρίτα και κάθε Μαργαρίτα είναι ΥΠΟΛΟΓΗ στο Νόμο της Πολιτείας όσον αφορά στα ΒΑΡΗ της Πολιτείας ΜΟΝΟ από την ημέρα που είναι ΠΟΛΙΤΗΣ της χώρας ΚΑΙ έχει δικαίωμα ΨΗΦΟΥ.
Ατουταλέρ (Αυλωνίτης)
Κύριε Κομφουκίων το πιάσαμε το υπονοούμενο.
ReplyDeleteΣου λέει τώρα, ευκαιρία με το θέμα των αλλοδαπών ας πετάξω και το Αρθρο 4 παράγραφος 5 που λέει επακριβώς ότι:
Αρχοντες και πληβείοι, μορφωμένοι και αγράμματοι, γκλαμουράτοι και ξανθές, κωστόπουλοι και τόνιες ΟΛΟΙ, ΜΑ ΟΛΟΙ συμμετέχουμε στα Δημόσια Βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις μας, δλδ με το 0,1%, αυτός που έχει ακίνητα 1,000,000 ευρώ (πέραν της 1ης κατοικίας) πληρώνει 1000 ευρώπουλα και αυτός που έχει περιουσία 1000 ευρώ πληρώνει 1 ευρώ το χρόνο.
ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ, H ΔΙΧΟΤΟΜΟΣ, δλδ ο ΟΥΔΟΣ των 246,000 ΕΥΡΩ, ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ through and through and through and through!!!!!!!!
Εννοείται Ελενά μου, προς άρσιν παρεξηγήσεως, ΟΤΙ όταν υπάρχουν εισοδήματα, τότε, όπως συνηθίζεται στην πολιτισμένη δυτική κοινωνία, ΙΣΧΥΟΥΝ οι ΟΥΔΟΙ (αφορολόγητα όρια) και ισχύουν ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ φορολόγησης. ΟΥΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΕΙ.
ReplyDeleteAλλο πράγμα τα ΑΓΑΘΑ μας και άλλο τα ΕΣΟΔΑ μας. Κολοσσιαία διαφορά.
Ετερον ουδέτερον
Ετερον εκατέρωθεν περικαλώ
ReplyDelete"Η γενιά των 700 ευρώ «δεν είναι φτωχή, ζει καταναλωτικά με επίπεδο ζωής πολύ ανώτερο από τις πραγματικές τους δυνατότητες»."
ReplyDeleteAuto akribos einai to elitistiko simeio filoi mou, giati mallon tha prepei na milame gia plaisio anaptiksis dinatotiton kai ikanotiton. Kai mallon enas politikos prepei na anarotithei akoma to akoloutho: Giati enas neos stin Ellada simera exei dinatotites xamiles, xamiloteres tou boiotikou tou epipedou? Kai einai akribos etsi ta pragmata, i prokeitai gia mia plasmatiki eumareia i opoia einai sto orio tis katarreysis, ki apo pou pigazei auto to plasmatiko boiotiko epipedo? Mipos tha eprepe sto plaisio enos neou koinonikou simbolaiou metaksi ton geneon, sto plaisio tis diageneakis dikaiosinis pou apaitoyme, autoi pou o Mixalis isxirizetai oti disanaloga plironoyn to baros, oi goneis mas, tha eprepe na ksanaskeftoun ton tropo me ton opoio plironoun, isos na kanoun mia pio apodotiki ki apotelesmatiki diaxeirisi ton poron tous? An de gnorizoun, an den exoun mathei pote tous, opos fainetai se ola ta epipeda tis leitourgias tis koinonias mas, mipos tha eprepe na doume, eidika oi politikoi, pos ekpaideuoyme tous eautoys mas se ayti tin kateuthinsi?
An dextoume, pou kata ti gnomi mou einai to proto kai pio simantiko bima, oloi mas, mikroi kai megaloi, tis dikes mas euthines, kai tous dikous mas stoxous gia to mellon mas, tote tha prepei na ksefigoume apo to sindromo tou "katigoro" to kratos, tous politikous, tin koinonia kai tous Amerikanous, kai anti na milame gia poios ferei euthini na milame gia to ti mporei o kathenas mas na kanei gia na sinisferei to diko tou litharaki stin anoikodomisi tis empistosinis metaksi ton geneon. Einai olofanero sti gerontokratiki koinonia tis Elladas oti oi xrisoi mesilikes mas blepete san anikana, amorfota kai aksesta anorima paidia. Einai alithia oti pasxoume apo to sindromo tou overextended teenager, einai alithia oti den ksekinisame ti zoi mas apo tis kakouxies poy mazika ezisan i dikies sas genies. Ta erethismata mas einai diaforetika, alla einai panta auta poy diamorfonoun tous xaraktires mas, tis epithimies mas kai tis ikanotites mas. Pano se auta ta xaraktiristika isos prepei na doulepsoyme mazi, giati o antropos de gennietai ikanos i anikanos, nikitis i xamenos, alla plathetai kata tin poreia tis zois tou, mathenei kai ekselisetai.
Aντιγράφω ένα απόσμασμα από τη συνέντευξη του Κονδύλη...
ReplyDelete"Δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπων, πλείστοι όσοι από τους οποίους είχαν ηθικότατες προθέσεις και επέδειξαν συχνότατα απαράμιλλη αυτοθυσία, μάχονταν για την εγκαθίδρυση τής Ουτοπίας, όμως από τη συλλογική τους δράση προέκυπταν αποτελέσματα απ' ευθείας αντίθετα προς τους κεκηρυγμένους σκοπούς, αποτελέσματα που ανακύκλωναν ακριβώς εκείνα τα φαινόμενα που ήθελε και όφειλε να ξεπεράσει η Ουτοπία: την κατεξουσίαση ανθρώπου από άνθρωπο, τη λογική της ισχύος μέσα στην αναίμακτη ή αιματηρή εκδίπλωσή της. Πώς έπρεπε να ερμηνευθεί αυτό το παράδοξο; Πώς λειτουργεί η ετερογονία των σκοπών μέσα στην Ιστορία, ούτως ώστε, συνηθέστατα άλλωστε, και από τις απαρχές ακόμα της ιστορικής δραστηριότητας, η φορά της απρόσωπης συνισταμένης να αποκλίνει από την φορά των προσωπικών συνιστωσών παρμένων χωριστά; Γιατί, με άλλα λόγια, η συλλογική δράση να μας οδηγεί εκεί όπου δεν επιθυμούσε κανείς από τους ατομικούς φορείς της; Και ακόμα: πώς είναι δομημένη, εννοιολογικά και ψυχολογικά, η ουτοπική και γενικότερα η ιδεολογική σκέψη, ούτως ώστε να επιβιώνει κάθε πρακτικής διαψεύσεως ή πάντως να μεταμορφώνεται και να μετακινείται σ' ένα νέο πεδίο μόλις τα πρακτικά αδιέξοδα στο προηγούμενο γίνουν κραυγαλέα και αφόρητα; Ποιοι ανθρωπολογικοί και πολιτισμικοί παράγοντες ευνοούν ή και επιβάλλουν αυτή τη δόμηση και αυτή την ανθεκτικότητα της ουτοπικής και της ιδεολογικής σκέψης;"
Γίγαντας!
Γ700 ευχαριστώ για το Link!
Anikanow neos
ReplyDeleteOla osa les einai se APOLYTI ARMONIA me ta grafomena tou Xrysoxoidi.
Den diafwneite, mallon symfwneite.
Den mporw akoma na katalavw POU vrikes ton elitismo.
Mετά συγχωρήσεως Βαγγέλα, αυτό τόγραψε ήδη ο Κομφούκιος
ReplyDeleteOctober 5, 2007, 5:32 pm
@ anikanos neos
ReplyDeleteΣυμφωνούμε. Πρέπει να υπογραφεί ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο για τον άάάάάάάάάάάάάνθρωπο
@ Contrat Fofial
ReplyDeleteΠαρακαλώ ΜΗΝ οικειοποιείσθε την πνευματική μου ιδιοκτησία και μάλιστα παραγραμματίζοντας σκωπτικώς τους όρους και ευτελίζοντάς την!
CONTRAT FOFIAL
ReplyDeleteΚομφούκιε έγραψες πάλι ιστορία!!
Sorry παίδες, ήταν τόσο ωραίο που παρασύρθηκα... ας είναι δύο φορές!
ReplyDeleteΑ, ρε Κονδύλη γίγαντα!!!
Μην υπερβάλλεις vaggelas. Καλός είναι όχι και γίγας.
ReplyDeletecontrat fofial
ReplyDeletexaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
Eσύ φυτόν, δούκα της Βλακεντίας, γιατί γελάς;
ReplyDeleteαnonymous 5:20
ReplyDeleteMπροστά σε κάτι εγχώριες "μετριότητες" και "ανθυπομετριότητες" που διαβάζουμε εδώ και εκεί... μου φαίνεται πολύ, μα πολύ ψηλότερος.
Μπαίνει στο ψαχνό χωρίς υπεκφυγές και γι αυτό τον γουστάρω πάρα πολύ!
Διότι μου εξήγησε ο μπαμπάς μου ότι δεν υπάρχει contrat fofial αλλά contrat social που το έγραψε ένας Γάλλος που λεγότανε Ζαν Ζακ Ρουσώ και ότι αυτός που έγραψε το Φοφιάλ ήθελε να κάνει πλάκα στην χαζο-φώφη.
ReplyDeleteΣτο βιβλίο "ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ" είναι γραμμένη η συνέντευξη του Π.Κονδύλη στο Τσακνιά,μαζί με δύο επίσης ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις του στo Marin Terpsta και το Σπύρο Κουτρούλη.ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΦΕΛΗ.
ReplyDeleteΣΥΜΜΕΡΊΖΟΜΑΙ ΤΟΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΌ ΤΟΥ VAGGELAS.
Προτείνω στη γ700 να κάνει τον Κονδύλη Μέντορά της.Και να κάνει κάτι ανάλογο στην Ελλάδα με αυτό που κάνουν οι Γερμανοί για τον Κονδύλη,που τον θεωρούν πνευματικό τους παιδί.Να ξεκινήσει κατ'αρχήν με τη δημιουργία ενός πνευματικού συλλόγου,που θα ασχολείται μετη μελέτη και διάδοση του έργου του Κονδύλη.Πιστεύω ότι θα βρεί και χρηματοδότες για να κάνει κάτι σοβαρό.ΙΔΟΥ ΠΕΔΙΟΝ ΔΟΞΗΣ ΛΑΜΠΡΟΝ.
Mακάρι, μακάρι. Βεβαίως και θα υπάρξουν χρηματοδότες.
ReplyDeleteΠρέπει να προστατευθεί η Ελλάδα από την κόπρο του Αυγείου και τα αρπαχτικά και ΜΟΝΗ οδός είναι η μόρφωση και επιμόρφωση των Ελλήνων.
ReplyDeleteΚαι όχι μόνο.
Μέσα από τέτοιες εταιρείες θα φτιαχθούν πυρήνες ατόμων με κοινωνική συνείδηση και ιδανικά, άρα σωστά μέλη της κοινωνίας των πολιτών.
Εγώ συμφωνώ με τον κύριο Παρμενίων μας. Μου έδωσε καλές ιδέες. Εκανα λοιπόν πρόταση στον χοντρό και για όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβικών να πληρώνουν 1% [επί της αξίας αγοράς με 5% μείωση της αξίας ετησίως].
ReplyDeleteΟΧΙ τίποτ'άλλο, να δούμε τους 500,000 μερσεντέδες "φτωχούς" της να διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους.
Θα είναι ένας θαυμάσιος τρόπος να μετρήσουμε αυτούς τους "φτωχούς", ώστε να μπορούμε να τους βοηθήσουμε τους καημένους όταν χρειασθεί, εμείς οι πλούσιοι που πίνουμε το αίμα του λαού.
Η δέησή σας τέκνα μου εισηκούσθη.
ReplyDeleteΘυσίασα έναν Ανούσιον για να βοηθήσω έναν Περιούσιον βγάζοντας και Γώ τον Επιούσιον.
διόρθωση για κομφούκιο: τα έξοδα του ετήσιου προϋπολογισμού ανέρχονται γύρω στα 50δις ευρώ όχι 170. Περίπου 200 δις είναι το ΑΕΠ.
ReplyDeleteΟ Κονδύλης είναι γίγας. Ήδη διοργανώνονται ημερίδες και συγκροτούνται ομάδες προβληματισμού στην Αθήνα και την επαρχεία για να συζητήσουν το έργο του.
ReplyDeleteΠριν από αρκετούς μήνες είχε γίνει μια μεγάλη συνάντηση στην Πελοπόννησο
ReplyDeleteΗ άποψη Χρυσοχοΐδη παρεξηγήθηκε διότι εστίασε αποκλειστικά στο πρόβλημα των παιδιών της ελληνικής μεσαίας ταξης χωρίς αναφορές στους υπόλοιπους. Σ' αυτούς δηαλδή που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα βασικών απολαβών, πολυεργασίας, υπερεργασίας, και υψηλών καταναλωτικών απαιτήσεων, όμως δεν έχουν από πίσω την οικογένεια να τους υποστηρίζει.
ReplyDelete@ G700
ReplyDeleteEυχαριστώ για την διόρθωση και χαιρομαι διότι τότε το 1 περίπου δισ. ευρώ που θα προκύψςι απο την φορολόγηση της περιουσίας όλων των Ελλήνων θα καλύψει σχεδόν 2% του προϋπολογισ΄μού δλδ θα πλησιάσει τπ έλλειμμα και με καλή προσπάθεια μπορεί να το εξαλείψει.
Θα τα πούμε άλλη ώρα. Υπήρχε και άλλο πρόβλημα με την παρουσίαση Χρυσοχοίδη. Τέλος πάντων ήταν ατυχής, αλλά ο Χρυσοχοϊδης είναι συνετός και συμπαγής.
ReplyDeleteΜέσα σε όλη την ΑΝΟΗΣΙΑ TΩΝ ΜΥΡΙΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ που ακούστηκε, ήταν ΟΑΣΗ και ΥΠΕΡΟΧΗ η ανάλυση ΠΑΓΚΑΛΟΥ.
SOLID THROUGΗ AND THROUGH
Την άκουσα όλη στο e-mail που μούστειλε το ΠΑΣΟΚ.
Βρεστην και βάλε την να την δουν τα παιδιά και να την σχολιάσουμε. Θα τα πούμε από Τετάρτη.
Ωρα καλή