tag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post7080427373706207876..comments2024-02-27T11:52:08.507+02:00Comments on Η Γενιά των 700 ευρώ: Η G700 ψηφίζειG700http://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comBlogger43125tag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-5498216630658632009-06-18T13:17:46.532+03:002009-06-18T13:17:46.532+03:00για την αποχή στο επόμενο postγια την αποχή στο επόμενο postG700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-20513118160015182062009-06-18T13:16:56.146+03:002009-06-18T13:16:56.146+03:00Zestimos, επαναλαμβάνουμε ότι οι Ευρωπαίοι Πράσινο...Zestimos, επαναλαμβάνουμε ότι οι Ευρωπαίοι Πράσινοι, το ALDE και το PES είναι τρεις μαζικοί χώροι στο Ευρωκοινοβούλιο ιδιαίτερα προνομιακοί, μέσα από τους οποίους μπορεί να προωθηθεί η ατζέντα του Πρεκαριάτου και της γενιάς των 700 ευρώ. Καταρχάς είναι οι μόνοι χώροι που αν ενωθούν και συμπράξουν και κάποιοι μικροί μπορούν να διώξουν τον Μπαρόζο, έναν άνθρωπο που έχει συνδεθεί με τη διακυβερνητική Ευρώπη της ανεξέλεγκτης αγοράς, τον Μπους και το Ιράκ. <br /><br />Αν πετύχει το εγχείρημα δε το ξέρουμε δες το παρακάτω<br /> <a href="http://www.euractiv.com/en/eu-elections/support-growing-verhofstadt-replace-barroso/article-183074" rel="nofollow">Liberals,Greens and Socialists have started joining forces to prevent José Manuel Barroso from being re-appointed as next president of the European Commission, instead proposing Belgium's former Prime Minister Guy Verhofstadt</a>G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-28225364125049136842009-06-17T16:50:57.065+03:002009-06-17T16:50:57.065+03:00Μπράβο! Ψηφίστε Γιωργάκη και Οικολόγους! Επανάστασ...Μπράβο! Ψηφίστε Γιωργάκη και Οικολόγους! Επανάσταση! Απλώς αλλάξτε και το όνομα σε G7000 για να συμβαδίζει με τις νέες εξελίξειςzestismoshttps://www.blogger.com/profile/15089654191645773697noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-10050434342304896092009-06-08T17:11:20.290+03:002009-06-08T17:11:20.290+03:00Για την Ελλάδα και την ελληνική πολιτική πραγματικ...Για την Ελλάδα και την ελληνική πολιτική πραγματικότητα, το συμπέρασμα των εκλογών είναι (1) ότι το σύστημα Καραμανλή πέθανε ως σύστημα εξουσίας. (2) Ο ΓΑΠ παραμένει ξένο στοιχείο στα μάτια και τις καρδιές των περισσότερων Ελλήνων. Τις εκλογές τις κέρδισε μόνος του. Το ΠΑΣΟΚ τον περιμένει στη γωνία με την πρώτη ευκαιρία να τον πετσοκόψει. (3) Η νίκη του ΠΑΣΟΚ με το ποσοστό αυτό και το ποσοστό αποχής δείχνει ότι σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του περασμένου έτους ελάχιστη ως μηδαμινή ήταν η αύξηση της δημοτικότητας του κόμματος στην ευρύτερη εκλογική βάση της χώρας. (4) η νίκη του ΓΑΠ σε αυτές τις εκλογές, η πρώτη του, μπορεί να σηματοδοτήσει το πρώτο σημάδι πραγματικής συσπείρωσης του κόμματος και πραγματικής συνεργασίας των διαφόρων στοιχείων του κόμματος. Μόνο αν αυτοί αποφασίσουν να δουλέψουν κι αποδεχτούν το ΓΑΠ ως αρχηγό τους, μπορεί το ΠΑΣΟΚ να ελπίζει σε καλύτερα πράγματα στις εθνικές εκλογές. (5) Πάμε για ανασχηματισμό στην κυβέρνηση. Άλλοι 6 μήνες προεκλογικής σφαγής και σκανδαλολογίας προς όλες τις κατευθύνσεις, πάγωμα του ΕΣΠΑ, μεγάλες ζημιές για επιχειρήσεις. (6) Δύσκολη 10ετία έρχεται πολύ δύσκολη. το διακύβευμα των εκλογών αυτών ήταν η κατάρρευση ή όχι της ευρωπαίκής ιδέας, η ενίσχυση ή αποδυνάμωση της δημοκρατίας στα μάτια και τις καρδιές των πολιτών, ιδιαίτερα των νέων. Δύσκολες οι τάσεις και ως προς τα δύο.Unknownhttps://www.blogger.com/profile/10252825744435751200noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-75607974922208176552009-06-08T12:34:19.912+03:002009-06-08T12:34:19.912+03:00Και τωρα τι καταλαβαμε ολοι οι Ευρωπαιοι με την απ...Και τωρα τι καταλαβαμε ολοι οι Ευρωπαιοι με την αποχή στο 47% και διατήρηση της εξουσίας του ΕΛΚ? Θα πάει η Ευρώπη μπροστά ετσι? Θα συνεχισει η κοινωνικη προνοια να υφίσταται εν μεσω παγκοσμιας χρηματοπιστωτικης κρίσης? Δεν ειδα κανενα να γκριναζει για τις τρελες αμοιβες των Ευρωυπαλλήλων...Χαιρομαι παρα πολυ που ειμαστε ολοι εδω στο μπλογκ της γενιας των 700 ευρω...αλλα δε χαιρομαι που δε θα καταφερουμε να αλλαξουμε τιποτα παλι...PetuniaIncomunicada_Mental in Athenshttps://www.blogger.com/profile/05870865554470269377noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-34892920701033729182009-06-08T10:30:20.567+03:002009-06-08T10:30:20.567+03:00Μα ρε σερ και το administration που επαγγέλεσαι εί...Μα ρε σερ και το administration που επαγγέλεσαι είδος πολιτικής είναι και αυτό, απλά ένα είδος που δεν το εξασκούν τα ελληνικά κόμματα για διάφορους λόγους.<br /><br />Μην απαξιώνεις έτσι την πολιτική, ειδικά εσύ που έχεις βαρύνουσα σημασία στο λόγο σου και πλάθεις περισσότερο νεανικές αντιλήψεις. Η πολιτική έγινε όμηρος της οικονομικής ανάπτυξης (growth όχι development). Η κατανάλωση και η ευημερία όπλισε ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού σε όλη τη Δύση με τεμπελιά, αρχοντιά και παντογνωσία του καναπέ.<br /><br />Η αποχή είναι πολιτική στάση ναι, όχι όμως δημοκρατική. Η αποχή είναι πολιτική στάση ναι, είναι στάση του καναπέ και της τεμπελιάς. Τα υπόλοιπα φούμαρα ότι το σύστημα είναι έτσι κι αλλιώς είναι δικαιολογίες για την απάθεια κι αδιαφορία που διακατέχει ένα μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, ειδικά τους νέους. Αν δε σου αρέσει το σύστημα το αλλάζεις, συμμετέχωντας δυναμικά στις πολιτικές διεργασίες, όχι απέχοντας και περιμένοντας φωστήρες κρυμμένος στη γωνία με την πρώτη ευκαιρία να γιουχάρεις όποιον ξαφνικά κάνει κάτι που σου φαίνεται χαζό ή λάθος. Και στην τελική, για δες τον Έλληνα πώς είναι πώς σκέφτεται και τι κάνει. Τελικά ποιος είναι ο σάπιος, το πολιτικό σύστημα ή η ελληνική κοινωνία?rat700https://www.blogger.com/profile/12521265367683441262noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-48043525342568017082009-06-08T07:20:56.538+03:002009-06-08T07:20:56.538+03:00@zouf
βεβαίως! Διότι αν θεωρείς αυξημένα ποσοστά τ...@zouf<br />βεβαίως! Διότι αν θεωρείς αυξημένα ποσοστά το 32% και το 36% (επί του 50%) να γελάσουμε όλοι μαζί.<br />Μονομπλοκ το ΚΚΕ που πηρε 8% στο 50% (δηλ. 4-4.5% που παραδοσιακά έχει)<br /><br />Το μήνυμα στους πολιτικούς είναι οτι ο κόσμος τους γυρίζει την πλάτη αφού πρώτοι του την γύρισαν αυτοί<br /><br />Φτάνει τόση πολιτική τόσα χρόνια-χορτάσαμε. Η Ελλάδα δεν χρειάζεται πολιτική, administration χρειάζεται.SGThttps://www.blogger.com/profile/08846683983421333721noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-34196362797659690512009-06-08T01:57:21.252+03:002009-06-08T01:57:21.252+03:00Αποχή = αυξάνω το αποτέλεσμα των άλλων σε ποσοστό....Αποχή = αυξάνω το αποτέλεσμα των άλλων σε ποσοστό. Χαρήκατε τώρα εσείς οι φαν της αποχής;zoufhttps://www.blogger.com/profile/17875122750258731218noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-72794894853168078482009-06-08T01:55:34.493+03:002009-06-08T01:55:34.493+03:00Εγώ χαίρομαι που βγαίνουν οι ΟΠ ευρωβουλή. Πολύ μί...Εγώ χαίρομαι που βγαίνουν οι ΟΠ ευρωβουλή. Πολύ μίσος ρε συ Τζιμ πολύ μίσος. Δε μας είπες τι ψήφισες όμως... Οικολόγοι Πράσινοι πάουερ.zoufhttps://www.blogger.com/profile/17875122750258731218noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-89131663416786194932009-06-07T22:53:40.212+03:002009-06-07T22:53:40.212+03:00Εγώ ανειλικρινής; Απο που κι ως που;
Δεν έχω πρόβ...Εγώ ανειλικρινής; Απο που κι ως που;<br /><br />Δεν έχω πρόβλημα με προτροπή ψήφου σε Οικολόγους ή Φιλελευθερη Συμμαχία. 'Ομως έχω και παραέχω με προτροπή ψήφου προς το ΠΑΣΟΚ.<br /><br />Δεν κατάλαβα δηλαδή, ξεχάσαμε που οδήγησε τη χώρα το ΠΑΣΟΚ; Του δώσαμε συγχωροχάρτι επειδή έγινε πρόεδρος ο ΓΑΠ; Θα δώσουμε κι άλλη ευκαιρία να ξανακυβερνήσουν οι Παπανδρέου, Διαμαντοπουλοι, Βενιζέλοι, Φλωρίδηδες, Παπουτσήδες, ή και γιατί να μη ξαναφέρουμε κανα Λαλιώτη ή κανα Κουλούρη; 'Ετσι, για θυμηθούμε τα παλιά.<br /><br />'Όχι εγώ.<br /><br />Προτιμώ να δω κυβέρνηση ΚΚΕ να μας βάλει όλους να δουλεύουμε σε κολεκτίβες, προτιμώ να δω κυβέρνηση ΛΑΟΣ να κάνει πογκρόμ κατα των μεταναστών..<br /><br />..Αλλα κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ δε θέλω να ξαναδώ.<br /><br />Αλλα απ' οτι φαίνεται, εσείς G700 blog πιστεύετε οτι το ΠΑΣΟΚ άλλαξε. Ναι, άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.<br /><br />Μέσα στα πολλα στραβά που έλεγε ο Κομφούκιος έλεγε και πολλά σωστά. Εγώ δεν ξεχνάω, αρνούμαι να ξεχάσω, ποιός οδήγησε την Ελλάδα σ' αυτη τη σιχαμερή κατάσταση. Αν εσείς ξεχάσατε, πρόβλημα σας.Jim Sliphttps://www.blogger.com/profile/15325962115410722474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-13578648083191852922009-06-07T20:50:34.963+03:002009-06-07T20:50:34.963+03:00Κέρδισε το κόμμα της παραλίας, όπως ήταν αναμενόμε...Κέρδισε το κόμμα της παραλίας, όπως ήταν αναμενόμενο άλλωστε.<br /><br />Με 46% αποχή βγήκαν όλα τα μεγαλοστελέχη στα κανάλια και άρχισαν τις αρλούμπες. <br /><br />Το πως θα ερμηνεύσει ο καθένας το αποτέλεσμα θα το δούμε και θα το κρίνουμε εδώ μέσα.<br />+<br /><br />G700 - κάνεις λάθος αν νομίζεις ότι εκνευρίστηκα. <br /><br />Το μήνυμα που έπρεπε να πάρεις είναι ότι αν το blog επιθυμεί να εκφράζει τη γενιά 700 τότε πρέπει να κρατάει ίσες αποστάσεις και να μην δίνει "γραμμή" προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση, αλλά να προάγει το γόνιμο διάλογο.<br /><br />Αν όμως το blog επιθυμεί να εκφράσει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ άτομα της γενιάς 700 τότε θα εκφυλιστεί σε κομματικό λόγο και κομματικές αντιπαραθέσεις.SGThttps://www.blogger.com/profile/08846683983421333721noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-8956388889775116972009-06-07T18:03:43.815+03:002009-06-07T18:03:43.815+03:00Ήταν αναμενόμενο ότι η πρότασή μας για ψήφο στους ...Ήταν αναμενόμενο ότι η πρότασή μας για ψήφο στους Οικολόγους-Πράσινους, τη Φιλελεύθερη Συμμαχία ή το ΠΑΣΟΚ, ανάλογα με τις προτιμήσεις που έχει ο κάθενας θα ευχαριστούσε πολλούς και αντίστοιχα θα δυσαρεστούσε κάποιους.<br /><br />Κάποιοι θα δυσαρεστούνταν για διάφορους λόγους. Λόγους ειλικρινούς ανησυχίας για τη G700 ή απλά λόγους προσωπικής πολιτικής διαφοροποίησης.<br /><br />Ειλικρινής είναι ο xanoum mpourek ο οποίος ανησυχεί γιατί διαβλέπει κίνδυνο ταύτισης του blog με κόμματα και άρα ενδεχόμενο χάσιμο της δυναμικής του.<br /><br />Επίσης ειλικρινή θεωρούμε την τοποθέτηση του thougtsofashy που λέει ότι δεν θα έπρεπε να προτείνουμε ποιον να μην ψηφίσουν οι αναγνώστες διότι έτσι αποκλείεται κάποιος κόσμος από πολλούς χώρους και έτσι ζημιώνεται η κίνηση.<br /><br />Xanoum Mpourek και thoughtsofashy, το να προτείνεις κάποιον βάσει συγκριτικής ικανότητας να προωθήσει μια ατζέντα δεν είναι κακό.<br />Καταρχάς η συντριπτική πλειοψηφία των Μέσων και των οργανώσεων της ΚτΠ τοποθετούνται. Ακόμα και ο Economist ψηφίζει σε κάθε εκλογική αναμέτρηση χωρίς να συμβιβάζει την ανεξαρτησία της γνώμης του και χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όποιος ψηφίζει αντιπροσωπεύει τα πιστεύω του συγκεκριμένου περιοδίκου. Επίσης δείτε για παράδειγμα τι λέει η WWF για τις φετινές ευρωεκλογές. "Η ώρα της ψήφου. Ψηφίζω και για το κλίμα." Δηλαδή τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια. Πάντως όχι το ΛΑΟΣ.<br />Δεύτερον, παρά την αποκάλυψη των ευρωεκλογικών μας προτιμήσεων για τις 7 Ιουνίου, εμείς μιλάμε και ζυμωνόμαστε με ανθρώπους όλων των πολιτικών χώρων. Εάν έρθει αύριο η επίσημη ΝΔ και πει αλλάζω το ασφαλιστικό και κάνω ειλικρινή προσπάθεια να συμμαζέψω το σύστημα θα πούμε μπράβο πως μπορούμε να βοηθήσουμε; Άλλωστε στις ψιλοαλλαγές που πήγε να κάνει είχαμε βάλει πλάτη και τότε έβγαινε οι άλλοι και φώναζαν. Επίσης αν έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ και πει κάνω δράση για τις λεωφοριολωρίδες ελάτε, θα πάμε.<br /><br />Ειλικρινής όπως πάντα είναι και ο ser, όμως θεωρούμε ότι έχει εκνευριστεί και ρίχνει επιλεκτικά στοχευμένες ρυπές περί "φυλλαδίου ΠΑΣΟΚ", υπό την έννοια ότι αγνοεί επιδεικτικά την πρότασή μας για αντισυστημική ψήφο υπέρ της Φιλελεύθερης Συμμαχίας, την οποία μάλιστα ο ίδιος είχε πει ότι συμπαθεί και σκεφτόταν να ψηφίσει. Ser, θα μπορούσες κάλλιστα να τοποθετηθείς επ' αυτού λέγοντας ναι συμφωνώ με τη ΦΙΣ ή όχι δε συμφωνώ γι' αυτό θα πάω παραλία γιατί και η ΦΙΣ δεν έχει πυγμή κλπ. Αντ' αυτού παίζεις κρυφτούλι. Η επιλεκτική χρέωση στο ΠΑΣΟΚ είναι προβληματική και δείχνει ότι σ' έχει ενοχλήσει υπέρ το δέον που προσθέσαμε και το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε ένα από τα τρία κόμματα που προτείνουμε.<br /><br />Ανειλικρινής είναι ο Jim Slip, και μας ξαφνιάζει αυτό, διότι ο ίδιος έχοντας μάλιστα δηλώσει στο παρελθόν θαυμαστής της αυστριακής σχολής του Χάγιεκ (διόρθωσέ μας αν κάνουμε λάθος) α) παραβλέπει την επιλογή Φιλελεύθερη Συμμαχία και β) μας χρεώνει στο ΠΑΣΟΚ και τη Διαμαντοπούλου. Εκτός και αν θίγεσαι προσωπικά επειδή ψηφίζεις ΔΡΑΣΗ Jim Slip δεν καταλαβαίνουμε προς τι το μένος και η συνωμοσιολογία. Εμείς πάντως γελάμε διότι η χρεώση της G700 στην ΑΔ είναι τόσο γελοία όσο αυτά που έλεγαν διάφοροι τύποι (ανένταχτοι και πασόκοι) τον πρώτο χρόνο λειτουργίας μας, ότι η G700 είναι κάτι δημοσιογράφοι της Καθημερινής που δουλεύουν για τη ΝΔ. Έλεος δηλαδή.<br /><br />byron, μπορείς να γράφεις ο ίδιος συχνότερα για να γίνει ξανά το blog πιο αντικειμενικό. Μην περιμένεις να κάνουν οι άλλοι, ό,τι θα μπορούσες να κάνεις ο ίδιος για τον εαυτό σου.<br /><br />Για εμάς σημασία έχει ότι:<br /><br />α) συνεχίζουμε σαν ομάδα πίεσης στην Κοινωνία των Πολιτών με ανοιχτά χαρτιά ως προς τις ευρωεκλογικές μας προτιμήσεις στις εκλογές του 2009.<br /><br />β) οι Οικολόγοι Πράσινοι δηλαδή οι Ευρωπαίοι Πράσινοι, η Φιλελεύθερη Συμμαχία δηλαδή το ALDE (Ευρωπαίοι Φιλελεύθεροι) και το ΠΑΣΟΚ δηλαδή το PES είναι τρεις χώροι στο ΕΚ προνομιακοί, μέσα από τους οποίους μπορούμε να προωθήσουμε την ατζέντα του Πρεκαριάτου και της γενιάς των 700 ευρώ.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-89978287902713683642009-06-07T16:45:42.228+03:002009-06-07T16:45:42.228+03:00@Notorious
'Οτι είχα να πω το είπα.
Ωστε ξαφ...@Notorious<br /><br />'Οτι είχα να πω το είπα.<br /><br />Ωστε ξαφνικά το ΠΑΣΟΚ έγινε αξιοπιστη κυβερνητική επιλογή, ε;<br /><br />Επίτρεψε μου λοιπόν να πιστεύω πως είτε είσαι πολύ μικρός σε ηλικία και δεν έχεις ζήσει τη λαίλαπα του ΠΑΣΟΚ που λεηλάτησε τη χώρα, είτε έρχεσαι εκ του πονηρού να μου κάνεις σύγκριση με τη ΝΔ. 'Αλλωστε είπα ήδη οτι η ΝΔ είναι τραγική.<br /><br />Αλλα ξανά ΠΑΣΟΚ; Ευχαριστώ αλλα δεν θα πάρω.<br /><br />'Οσο για τη νέα γενιά που θα είναι πιο αισιόδοξη, θέλω να δω πόσο αισιοδοξη θα παραμείνει οταν μπει στην αγορά εργασίας. Αυτή είναι η κρίσιμη καμπή στη ζωή του ανθρωπου.Jim Sliphttps://www.blogger.com/profile/15325962115410722474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-2798324655659171662009-06-07T16:19:22.549+03:002009-06-07T16:19:22.549+03:00Jim Slip
Όλα είναι αποτέλεσμα ΠΑΣΟΚ, να σου πω τη...Jim Slip<br /><br />Όλα είναι αποτέλεσμα ΠΑΣΟΚ, να σου πω την αλήθεια, κι αυτή την 5ετία, το ΠΑΣΟΚ κυβερνούσε, ψέμματα σου είπανε, ο χοντρός ήταν βιτρίνα μόνο.Unknownhttps://www.blogger.com/profile/08066935384848140876noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-77814566292344406972009-06-07T16:16:27.267+03:002009-06-07T16:16:27.267+03:00Το πρόβλημα με τους νέους της νέας γενιάς που νομί...Το πρόβλημα με τους νέους της νέας γενιάς που νομίζουν ότι μεγάλωσαν και μιλάνε με εμπειρίες χρόνων για να ανοίξουν τα μάτια των νεοτέρων που δεν έζησαν ΠΑΣΟΚ σε εξουσία, είναι ότι οι ίδιοι ζήσανε την απαξίωση του ΠΑΣΟΚ και του πολιτικού συστήματος στην Ελλάδα, την τερατογέννηση του κοινωνικού φαινομένου νεοελληνας που τα ξέρει όλα και φταίνε όλοι οι άλλοι.<br /><br />Τώρα αυτοί οι νέοι λοιπόν που νόμισαν ότι ζήσανε το κακό ΠΑΣΟΚ γεύονται όμορφα την ωραία μας δεξιά και την ανικανότητα. Κι ακόμα θέλει χρόνο για να καταλάβουν αυτοί οι έμπειροι και παντογνώστες νέοι οργισμένοι, ότι τα δύο δεν είναι διόλου ίδια. Σιγά σιγά, υπάρχει πάντα και το πρόβλημα του ότι εμείς οι Έλληνες πάντα τα ξέρουμε όλα. Ειδικά στην κριτική, έχουμε έτοιμες τις απαντήσεις από τη γέννηση του σύμπαντος μέχρι και το τέλος του.<br /><br />Πάντως η γενιά που ακόμα δεν ψηφίζει, θα είναι μια πιο τυχερή γενιά, θα μεγαλώσει μέσα σε κύμα μεγαλύτερης αισιοδοξίας, και πιστεύω ότι θα θελήσει περισσότερο δυναμικά κι όχι αφοριστικά να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που συναντά μπροστά της.<br /><br />Εμείς παραλία, γκρίνια και φθόνος προς όλες τις κατευθύνσεις.Unknownhttps://www.blogger.com/profile/08066935384848140876noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-71237376062007244132009-06-07T15:52:32.791+03:002009-06-07T15:52:32.791+03:00@xanoum
Δυστυχώς το blog G700 προωθεί το ΠΑΣΟΚ σε...@xanoum<br /><br />Δυστυχώς το blog G700 προωθεί το ΠΑΣΟΚ σε μια νέα γενιά που δεν έχει προλάβει να ζήσει έργα και ημέρες του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία.<br /><br />Όλα αυτά που το blog G700 κατηγορεί τη ΝΔ (και δε λέω οτι η ΝΔ είναι άμοιρη ευθυνών, αφου ουσιαστικά δεν έχει κάνει τίποτα όσα χρόνια είναι κυβέρνηση) είναι αποτελέσματα των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ.Jim Sliphttps://www.blogger.com/profile/15325962115410722474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-63056154793178179612009-06-07T08:31:51.549+03:002009-06-07T08:31:51.549+03:00για να μην έχει κανείς αμφιβολία γιά τις "σχέ...για να μην έχει κανείς αμφιβολία γιά τις "σχέσεις" διαφόρων βαρόνων (τύπου, επιχειρήσεων,κατασκευών κτλ) ρίξτε μιά ματιά στο πρωτοσέλιδο του Βήματος σήμερα και βγάλτε τα συμπεράσματά σαςSGThttps://www.blogger.com/profile/08846683983421333721noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-55132051409069555142009-06-07T00:36:59.750+03:002009-06-07T00:36:59.750+03:00Επίσης η Αννούλα ήταν και ευρωπαϊκή επίτροπος και ...Επίσης η Αννούλα ήταν και ευρωπαϊκή επίτροπος και απ’ όσο γνωρίζω έχαιρε της εκτίμησης των υπολοίπων ευρωπαίων.<br /><br />Θα διαφωνήσω μαζί σου, το να είσαι πολιτικός είναι επάγγελμα (με την καλή την έννοια)<br /><br />Δεν είμαι οπαδός της Αννούλας. Μου αρέσει όμως γιατί είναι αφέντρα.<br /> <br />Παρόλα αυτά θα συμφωνήσω μαζί σου. <b>Η πολιτικοποίηση του blog θα αφαίρεση από τη δυναμική του.</b><br /><br />Το πρόβλημα μου με το ΠΑΣΟΚ είναι ότι στα λόγια και σε επίπεδο συμβολισμών τα πηγαίνει καλά, η πράξη με φοβίζει.xanoum mpourekhttps://www.blogger.com/profile/18401569151274074040noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-59581647688020618372009-06-06T23:55:30.248+03:002009-06-06T23:55:30.248+03:00@xanoum
Ναι, είναι. Η Διαμαντοπούλου είναι το κλα...@xanoum<br /><br />Ναι, είναι. Η Διαμαντοπούλου είναι το κλασικό παράδειγμα ανεπάγγελτου πολιτικού, δικτυωμένη μέσα απο νεολαία κόμματος, υπερξύλινος λόγος κλπ.<br /><br />25 χρονών Νομάρχης Καστοριάς. Χα! ΧΑ!!<br /><br />Καλεσμένη της λέσχης Μπίλντεμπεργκ. ΧΑ!!!!!<br /><br />Αυτή θα σώσει την κοινωνία; Απο που; Ως τι;<br /><br />'Εχουνε γίνει λέει σημαντικά βήματα σε επίπεδο συμβολισμου και διαλογου. ΧΑ!!!!!!!!<br /><br />Το blog G700 πολιτικοποιείται επικίνδυνα, και όποιος πολιτικοποιείται στο συγκεκριμένο σύστημα γίνεται μέρος του κατεστημένου.<br /><br />Εγώ ανήκω στη γενιά των 600 ευρώ (ούτε καν 700). 'Οποιος συνεργάζεται με το ΠΑΣΟΚ δεν είναι εκπρόσωπος μου!!!!Jim Sliphttps://www.blogger.com/profile/15325962115410722474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-72238117516676429822009-06-06T22:30:09.166+03:002009-06-06T22:30:09.166+03:00@Jim Slip
Είναι κακό να συζητάς με την Αννούλα;
Μ...@Jim Slip<br />Είναι κακό να συζητάς με την Αννούλα;<br /><br />Μπορεί να θεωρώ άστοχη την σημερινή τοποθέτηση των Γ700 (προσωπική άποψη) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι διαγράφω την όλη δουλεία που έχουν κάνει αυτά τα παιδιά. Δεν με πείραζε να γίνουν μέρος του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και οποιασδήποτε άλλης παράταξης. Αν υπάρχει ένα πρόβλημα στο σημερινό πολίτικο σκηνικό είναι οι κλειστές δομές των κομμάτων. Το μπόλιασμα με νέους ανθρώπους και φρέσκες ιδέες δεν είναι κακό και ιδιαίτερα από παιδιά όπως οι Γ700, στο κάτω – κάτω αυτοί αποφασίζουν και ο καθένας μπορεί να τους κρίνει.xanoum mpourekhttps://www.blogger.com/profile/18401569151274074040noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-11913661978400788612009-06-06T20:34:04.580+03:002009-06-06T20:34:04.580+03:00Φίλε @Jim Slip,
Γειά στο στόμα σου! Ή μάλλον στο...Φίλε @Jim Slip,<br /><br /><br />Γειά στο στόμα σου! Ή μάλλον στο πληκτρολόγιό σου!...<br /><br /><br />Τα λέμε.LeftG700https://www.blogger.com/profile/18204086053591634946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-15450487681376541292009-06-06T17:57:58.048+03:002009-06-06T17:57:58.048+03:00Ελάτε που δεν είχατε καταλάβει οτι το G700-blogspo...Ελάτε που δεν είχατε καταλάβει οτι το G700-blogspot (και όχι η γενιά των 700 ευρώ, απο πότε έγινε το συγκεκριμένο μπλογκ εκπρόσωπος της εν λόγω γενιάς;) φλερτάρει με το ΠΑΣΟΚ. Δηλαδή οι συζητήσεις με την Αννούλα να έβαιναν άκαρπες;Jim Sliphttps://www.blogger.com/profile/15325962115410722474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-49876583640955081942009-06-06T17:57:16.629+03:002009-06-06T17:57:16.629+03:00This comment has been removed by the author.Jim Sliphttps://www.blogger.com/profile/15325962115410722474noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-6602428672787699432009-06-06T11:22:50.238+03:002009-06-06T11:22:50.238+03:00Καλημέρα,
Η G700, αντί να αναπροσανατολίσει την αν...Καλημέρα,<br />Η G700, αντί να αναπροσανατολίσει την αντίληψη για τις ευρωεκλογές στο ορθό (εκλογές για την Ευρώπη, όχι δημοψήφισμα και δημοσκόπηση για τις προσεχείς εθνικές), παραμένει στο διαστρεβλωμένο σχήμα -έστω και εάν το απαλύνει με το "δεν παύει, όμως, να είναι ψήφος μεγάλης πολιτικής σημασίας".<br />Συμφωνώ και εγώ στην συμμαχία της συμμετοχής, στην μη-οχύρωση πίσω από το "όχι σε όλα". Από την άλλη, εάν δεν υπήρχαν επιλογές θα έπρεπε να κατέβει η G700 ως κόμμα; Δεν γνωρίζω. Μπορεί. Όμοως πολιτική ασκείται και από τον χώρο της κοινωνίας των πολιτών, ο οποίος πρέπει να ενισχυθεί αντί να υπάρξει κομματοποίηση διαφόρων φορέων του.<br />Δεν καταψηφίζουμε, ούτε υπερψηφίζουμε κανέναν με αναγωγή στην εσωτερική πολιτική σκηνή. Δεν γινόμαστε ούτε ο πολιορκητικός κριός της αντιπολίτευσης, ούτε η ασπίδα της Κυβέρνησης κλπ. Προσπαθούμε να βρούμε ποιές είναι οι θέσεις τους για την Ευρώπη των ίδιων των ελληνικών κομμάτων και των ευρω-κομμάτων, που συμμετέχουν. <br />Πέραν αυτών, γνώμη μου είναι ότι δεν θα έπρεπε η G700 να προτείνει τί να (μην) ψηφίσουμε. Η κίνηση αυτή θα μπορούσε να απομακρύνει κόσμο, που να έδειχνε ενδιαφέρον στην κίνηση αυτή και στο τί προσπαθεί να υπερασπιστεί, θεωρώντας την ως κρυφό κομματικό προπαγανδιστικό μηχανισμό. Καλύτερο θα ήταν να πρότεινε απλώς την αντίληψή της για την Ευρώπη. Οι πολίτες, συμφωνώντας ή όχι, θα ψήφιζαν το ανάλογο κόμμα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-91684084422821568822009-06-06T09:21:58.628+03:002009-06-06T09:21:58.628+03:00αστοχο το σημερινο post
σαν προεκλογικό φυλλάδιο τ...αστοχο το σημερινο post<br />σαν προεκλογικό φυλλάδιο του ΠΑΣΟΚ, θα συμφωνήσω με xanoum mpourek<br /><br />καμιά κολυμπήθρα του Σιλωαμ δεν πρόκειται να ξεπλύνει τα λάθη του ΠΑΣΟΚ που έφτασαν την χώρα εδώ που είναι σήμερα σε επίπεδο οικονομίας και διαφθοράς<br /><br />Προσωπικά δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη στις ικανότητες των Ελληνων πολιτικών πόσο μάλλον όταν πρόκειται γιά το Ευρωκοινοβούλιο που αποτελεί τόπο εκδρομής για τους περισσότερους<br /><br />Θυμίζω ότι η επιλογή γίνεται με κομματική λίστα <br /><br />Καλές βουτιές λοιπόν!SGThttps://www.blogger.com/profile/08846683983421333721noreply@blogger.com