tag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post6598877339221360218..comments2024-02-27T11:52:08.507+02:00Comments on Η Γενιά των 700 ευρώ: AVV: An alternative Labour Union for young and independent workersG700http://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comBlogger51125tag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-36861185113950520732007-06-22T13:23:00.000+03:002007-06-22T13:23:00.000+03:00pos den mporei?pos den mporei?G 700https://www.blogger.com/profile/03366324973883599830noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-20719257878355502202007-06-22T12:14:00.000+03:002007-06-22T12:14:00.000+03:00to 3analew...na kanoume ena diko mas sindikato pou...to 3analew...na kanoume ena diko mas sindikato pou den 8a anikei se koma...mporei h g700 na parei protovoulia?Κοινότητα Εκάληςhttps://www.blogger.com/profile/17102867148497183279noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-26354275609281696382007-06-15T13:25:00.000+03:002007-06-15T13:25:00.000+03:00Η γλωσσική συζήτηση δεν είπαμε να σταματήσει. Παρα...Η γλωσσική συζήτηση δεν είπαμε να σταματήσει. Παρακαλέσαμε να συνεχιστεί στο προηγούμενο post όπου έχει γίνει και η πρόκληση από πλευράς γεωργίας βασιλειάδου.<BR/><BR/>Μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει επιχειρήματα παρά ειρωνείες.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-35952933703817002982007-06-15T13:20:00.000+03:002007-06-15T13:20:00.000+03:00This comment has been removed by the author.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-41007721437121040062007-06-15T13:05:00.000+03:002007-06-15T13:05:00.000+03:00@ g700Γράφεις"σε κάθε περίπτωση, αν συνεχιστεί το ...@ g700<BR/><BR/>Γράφεις<BR/>"σε κάθε περίπτωση, αν συνεχιστεί το γλωσσικό debate εδώ από οποιονδήποτε φίλο blogger θα αναγκαστούμε να το κάνουμε moderate."<BR/><BR/>Παίδαρε, μήπως εννοείς to censor (λογοκρίνω) και μήπως έχεις μπερδέψει censorship με moderation;<BR/><BR/>Εκφράσου λεβεντιά μου να καταλάβουμε κι εμείς κομματάκι.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-88913038019401735792007-06-15T11:18:00.000+03:002007-06-15T11:18:00.000+03:00Οι G700 είναι ολόκληρη η γενιά μας με πτυχία ή χωρ...Οι G700 είναι ολόκληρη η γενιά μας με πτυχία ή χωρίς πτυχία, με μεγάλες προσδοκίες και περιορισμένες δυνατότητες ανέλιξης, αποκομμένοι από και ζητώντας συμμετοχή στην κοινωνία των πολιτών. Πόσο πιο συγκεκριμένα θέλετε να προσδιοριστούν οι G700? Οι θέσεις της G700 είναι θέσεις της κοινωνίας και δε χρειάζονται καταστατικά. Αυτά μας λείπουν τώρα? Αν η κοινωνία έχει αντιφάσεις στις απόψεις της τότε αυτές θα φανούν και στις δομές έκφρασης αυτών. Το χαοτικό στοιχείο τι πειράζει? Αν αυτό μπορεί και διευκολύνει ανθρώπους να εκφραστούνε, τότε αυτό είναι θεμιτό. Πρόγραμμα, κανόνες και ιεραρχίες ακολουθούν κόμματα και συγκεκριμένα συμφέροντα. Το παράδειγμα της Ολλανδίας, όπου κανόνες και δομές έχουν πάρει μορφή, είναι ενδιαφέρον, σε μια χώρα βέβαια που η δυνατότητα δημιουργίας κοινωνικού εταίρου δεν περνάει μέσα από τη χούντα της ΓΣΕΕ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-4481559574135054312007-06-15T09:57:00.000+03:002007-06-15T09:57:00.000+03:00Nα σας πω επ αυτού. Λογοκρισία βέβαια δεν έχει πι...Nα σας πω επ αυτού. Λογοκρισία βέβαια δεν έχει πιά θέση ούτε στη Ζambia αλλά μακάρι να υπήρχε moderation για να εξασφαλιζεται μια συνοχη στη συζητηση.<BR/><BR/>Το πρόβλημα εδω είναι ότι τα ποστ δεν εστιάζουν θεματικά, αλλά και όταν ετσιάζουν, η κουβέντα αρχίζει απο τη Πόλη και τελειώνει ούτε καν στη Βενετιά αλλά στο Κειπ Τάουν. Δηλαδή η κουβέντα είναι χαοτική.<BR/><BR/>Επίσης, ενώ είναι θεμιτό και λογικό να ανακοινώνεται μια επικειμενη δημοσιοποιηση στο Τυπο, είναι παράλογο αυτες οι ανακοινωσεις να αποτελουν και ποστ. Οποτε αρχίζει ο καθενας και λέει το μακρύ και το κοντό του.<BR/><BR/>Το καλο, πάντως, εδω μεσα και ο λογος της επιτυχίας του μπλογκ απορρέει από το γεγονος ότι ο καθένας λέει ό,τι θέλει και εκτονώνενται. Αλλωστε, αφου ουδείς ξέρει αν οι g700 είναι ένας η δέκα χιλιάδες και αφού οι ίδιοι αποφεύγουν επιμελώς να το προσδιορίσουν και τέλος, δεδομένου οτι δεν υπάρχει κάποια εστω και στοιχειώδης οργανωση, με καταστατικό, μέλη, κλπ κλπ, τα περί "θέσεων των g700" και άλλες μεγαλοστομίες πέφτουν στο κενό.<BR/><BR/>Δηλαδή, με όλο το σεβασμό, το ποιά είναι η θέση του μπλογκ στο γλωσσικό, για παράδειγμα, είναι άνευ σημασίας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-52057463251307454662007-06-15T09:24:00.000+03:002007-06-15T09:24:00.000+03:00@anonymousΣε αυτήν την ατελή έκδοση της "πραγματικ...@anonymous<BR/><BR/>Σε αυτήν την ατελή έκδοση της "πραγματικότητας" το όριο της ελευθερίας σου σταματάει εκεί που ξεκινάει το όριο της ελευθερίας του πλησίον σου.<BR/><BR/>Σε κάθε περίπτωση, αν αδυνατείς να ορίσεις και να καθορίσεις σαφώς τα όρια της ελευθερίας σου και κατ΄ επέκταση να συνειδητοποιήσεις και αυτά των πλησίων σου, πάσχεις από έλλειψη αυτογνωσίας.<BR/><BR/>Η έλλειψη αυτογνωσίας οδηγεί σε μη ελεγχόμενες από το "συνειδητό" σου πράξεις. Η αίσθηση της ελευθερίας σου είναι τώρα μια "ψευδαίσθηση", μια παραμορφωμένη εικόνα, έννοια, λέξη, όπως θέλεις πές το, που παράγει μέσα στο μυαλό σου το Matrix.<BR/><BR/>Στην ψευδαίσθηση που βιώνεις στο τώρα, ούτε ελεύθερος είσαι, αλλά πολύ περισσότερο ούτε και φιλελεύθερος.<BR/><BR/>Φιλελεύθερος--> Φίλος της ελευθερίας<BR/> <BR/>It’s funny some times how deep the rabbit hole goes... χε,χεAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-53376750493240885722007-06-15T01:03:00.000+03:002007-06-15T01:03:00.000+03:00G700Μπα;;;Θάχουμε και λογοκρίσία τώρα;;Είσαι απράδ...G700<BR/><BR/><BR/>Μπα;;;<BR/><BR/>Θάχουμε και λογοκρίσία τώρα;;<BR/><BR/>Είσαι απράδεκτος μάγγα. Να χαρώ τον φιλελευθερισμό σου!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-41496128089956948652007-06-14T22:39:00.000+03:002007-06-14T22:39:00.000+03:00@ parmenidisΓια να αντέξει ο πλουραλισμός στην κοι...@ parmenidis<BR/><BR/>Για να αντέξει ο πλουραλισμός στην κοινωνία πρέπει να υπάρξει και πλουραλισμός στα εργαλεία για την ανέλιξη της. Αν θεωρήσουμε την κοινωνία πολυσύνθετη γεννεακά, φυλετικά, οικονομικά κλπ. τότε ίσως πρέπει να στηρίξουμε εργαλεία που τονίζουν και διευκολύνουν τη διαφορετικότητα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-67051410633405411952007-06-14T22:26:00.000+03:002007-06-14T22:26:00.000+03:00σε κάθε περίπτωση, αν συνεχιστεί το γλωσσικό debat...σε κάθε περίπτωση, αν συνεχιστεί το γλωσσικό debate εδώ από οποιονδήποτε φίλο blogger θα αναγκαστούμε να το κάνουμε moderate. <BR/><BR/>Υπάρχει ολόκληρη η θέση της G700 για τη γλώσσα καταγεγραμμένη σε σχόλιο στο post B5 Aktuell κλπ κλπ. Σχολιάστε εκεί για την οικονομία και το fair play της συζήτησης PLEEZ.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-52097507455387122082007-06-14T22:18:00.000+03:002007-06-14T22:18:00.000+03:00@ baroness [ΚΑΡΦΑΡΑ γιά το ατυχές, άκριτο και ανισ...@ baroness<BR/><BR/> [ΚΑΡΦΑΡΑ γιά το ατυχές, άκριτο και ανιστόρητο σχόλιο του Thanassis στο προηγούμενο post όπου μπερδεύει τον φάντη με το ρετσινόλαδο] <BR/><BR/>δεν γράφει μόνο ο Θανάσης στο blog please... άλλος ήταν ο admin που το έγραψε εκείνη τη στιγμή. <BR/>you will never know who exactly dear lady , αλλά όποιος γουστάρει γλωσσικό debate μπορεί να επιστρέψει πίσω 2 posts στο B5 Aktuell και να λάβει μέρος. G700 will be there to bring it on.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-78061658767376197532007-06-14T19:21:00.000+03:002007-06-14T19:21:00.000+03:00Είναι επιτρεπτό να πειςκατ οικονομίαν αντί του "ο ...Είναι επιτρεπτό να πεις<BR/>κατ οικονομίαν αντί του "ο ορισμός της (έννοιας της) λέξης τάδε", "ο ορισμός της λέξης τάδε"<BR/><BR/>Τέλος, ένα εννοιολογικό λάθος δεν επηρεάζει την γλώσσα, ενώ ο (γραμματικός/συντακτικός) βαρβαρισμός την βιάζει. <BR/><BR/>Σε κάθε περίπτωση, το εκ παραδρομής λάθος σου το σχολίασε άλλος. Ο δικός μου σχολιασμός στόχευε πρότερη ανάλυση του Εκπροσώπου περί γλωσσικού θέματος.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-52558137576226519232007-06-14T18:38:00.000+03:002007-06-14T18:38:00.000+03:00@barones thatcherΟι λέξεις οι ίδιες ΔΕΝ ορίζονται....@barones thatcher<BR/><BR/>Οι λέξεις οι ίδιες ΔΕΝ ορίζονται. Ορίζεται μόνο το νόημά τους,το περιεχόμενό τους ,η σημασία τους.Προσπάθησε να καταλάβεις τη διαφορά.Αυτό λέει και ο ορισμός του Μπαμπινιώτη που παραθέτεις.Η φράση "ο ορισμός της λέξης UNIVERSITAS..."είναι ΑΝΟΗΤΗ(δηλ.χωρίς νόημα).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-29653684249014166312007-06-14T18:18:00.001+03:002007-06-14T18:18:00.001+03:00@rat700Δεν προτείνω να μιμηθούμε την Ολλανδία αλλά...@rat700<BR/><BR/>Δεν προτείνω να μιμηθούμε την Ολλανδία αλλά να μελετήσουμε τη κοινωνία της.Το ερώτημα είναι: "πόσο πλουραρισμό μπορεί να αντέξει μια κοινωνία" πριν αρχίσει να ερωτοτροπεί με το φασισμό.Μήπως η ανοχή έχει φτάσει στα όριά της; Το πείραμα δηλ. του πολιτισμικού φιελευθερισμού της Ολλανδίας,όπου δοκιμάζεται η συνοχή των πολυπολιτισμικών κοινωνιών,έχει μέλλον η τελειώνει άδοξα αφήνοντάς μας ως δώρο το"αυγό του φιδιού".Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-63927126294639243872007-06-14T18:18:00.000+03:002007-06-14T18:18:00.000+03:00@ parmenidisΠλανάσαι πλάνην οικτράν και μεγάληνΜπα...@ parmenidis<BR/><BR/>Πλανάσαι πλάνην οικτράν και μεγάλην<BR/><BR/>Μπαμπινιώτης Β Εκδοση Γ Ανατύπωση σελίδα 1277<BR/><BR/>ΟΡΙΣΜΟΣ = ακριβής και σαφής περιγραφή της σημασίας ή των σημασιών μιάς λέξης<BR/><BR/>Αρεβουάρ (Βασιλειάδου)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-8283904965851676232007-06-14T17:54:00.000+03:002007-06-14T17:54:00.000+03:00@nihardal@barones thatcherΕυχαριστώ για τη διόρθωσ...@nihardal<BR/><BR/>@barones thatcher<BR/><BR/>Ευχαριστώ για τη διόρθωση.Αλλωστε από "ανορθογραφίες και ασυνταξίες"βρίθουν τα κείμενα όλων μας.<BR/>Δέστε για παράδειγμα τη φράση της bar.thatcher "ο ορισμός της λέξης...".Αυτή η φράση είναι ΑΝΟΗΤΗ.Οι λέξεις δεν έχουν ορισμούς.Οι λέξεις έχουν μόνο νόημα.Ορίζεις λοιπόν το νόημα ως το πριεχόμενο της λέξης και όχι το κέλυφος του περιεχομένου.<BR/>Τη γλώσσα τη σκοτώνει η αλαζονεία που οδηγεί στο λογιωτατισμό και όχι η αγραμματωσύνη.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-56514023822132869732007-06-14T15:46:00.000+03:002007-06-14T15:46:00.000+03:00"Μάλιστα, οι κατώτερες βαθμίδες εκπαίδευσης, ακόμα..."Μάλιστα, οι κατώτερες βαθμίδες εκπαίδευσης, ακόμα και τα πανεπιστήμια ως ένα μεγάλο βαθμό, πρέπει να προσφέρουν Γενική Παιδεία, η οποία όμως προσαρμόζεται και στη σύνθεση της κοινωνίας κάθε στιγμή στην ανθρώπινη ιστορία. Εδώ η Ελλάδα πάει καλά, αλλά αδυνατεί να κάνει τη γενική παιδεία ελκυστική στους νέους/νέες, για να αποκτήσουν σταθερή επαφή με αυτή και να την καλλιεργήσουν εκτός επίσημων δομών εκπαίδευσης."<BR/><BR/>Διόρθωση : Η Ελλάδα πάει καλά όσον αφορά μια ευρύτερη γκάμα γνώσης - επιφανειακής - σε σχέση με δομές εκπαίδευσης όπως η Αγγλική. Δεν παύει όμως αυτή η παιδεία να ταιριάζει περισσότερο σε μια κοινωνία του μέσου του προηγούμενου αιώνα (αναφορά στη βιομηχανική περίοδο και κοινωνία) και όχι στη σημερινή και μελλοντική κοινωνία.rat700https://www.blogger.com/profile/12521265367683441262noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-72072534304860770012007-06-14T15:42:00.000+03:002007-06-14T15:42:00.000+03:00@ parmenidisΕίπες"Τα πανεπιστήμια ΔΕΝ είναι επαγγε...@ parmenidis<BR/><BR/>Είπες<BR/><BR/>"Τα πανεπιστήμια ΔΕΝ είναι επαγγελματικές σχολές.Δεν είναι ο ρόλος τους να προετοιμάζουν και να παράγουν επαγγελματίες.Η όποια σύνδεσή τους με την αγορά έχει να κάνει περισσότερο με τον εκσυγχρονισμό και την επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών τους και πολύ λιγότερο με τις βραχυπρόθεσμες ανάγκες της αγοράς.Το πανεπιστήμιο διδάσκει μεθοδολογία παραγωγής και διαχείρησης ΓΝΩΣΗΣ."<BR/><BR/>Συμφωνούμε. Όμως θα ήθελα να τονίσω ότι όλες οι βαθμίδες εκπαίδευσης πρέπει να προωθούν την κριτική σκέψη, να διδάσκουν μεθοδολογία και διαχείριση γνώσης.<BR/><BR/>Μάλιστα, οι κατώτερες βαθμίδες εκπαίδευσης, ακόμα και τα πανεπιστήμια ως ένα μεγάλο βαθμό, πρέπει να προσφέρουν Γενική Παιδεία, η οποία όμως προσαρμόζεται και στη σύνθεση της κοινωνίας κάθε στιγμή στην ανθρώπινη ιστορία. Εδώ η Ελλάδα πάει καλά, αλλά αδυνατεί να κάνει τη γενική παιδεία ελκυστική στους νέους/νέες, για να αποκτήσουν σταθερή επαφή με αυτή και να την καλλιεργήσουν εκτός επίσημων δομών εκπαίδευσης.<BR/><BR/>Παράλληλα όμως με τη γενική παιδεία πρέπει το σύστημα να προσφέρει κάποια βασικά πρακτικά εργαλεία για τους νέους/νέες με τα οποία αυτοί κ αυτές θα εισαχθούν στην αγορά εργασίας.<BR/><BR/>Παράδειγμα: Στο Αγγλικό σχολείο οι μαθητές της 1ης Λυκείου (10th grade) μαθαίνουν πώς να αξιολογούν τα προσόντα τους και τα ενδιαφέροντα τους, πώς να φτιάχνουν portfolios και βιογραφικά. Υποχρεούνται δε για 3 εβδομάδες της σχολικής περιόδου να εργαστούν, σε μορφή internship, σε κάποια εταιρία, γραφείο, μη κερδοσκοπική εταιρία, υπηρεσία κλπ. κλπ. Μαθαίνουν να κάνουν αιτήσεις, να γράφουν cover letters, να προετοιμάζονται για συνεντεύξεις, να αναζητούν εργοδότες και δουλειές. Ταυτόχρονα η διαδικασία αυτή φαίρνει κοντά την αγορά εργασίας με το εν δυνάμει ανθρώπινο δυναμικό. Προσωπικά γνωρίζω και περιπτώσεις που εξασφάλισαν δουλειά (χωρίς περαιτέρω πανεπιστημιακές σπουδές)μέσω αυτής της διαδικασίας. Ξέρω όμως και περιπτώσεις που εξασφάλισαν sponsorships και υποτροφίες για να σπουδάσουν, όταν οι γονείς δεν μπορούσαν να παρέχουν την ανάλογη οικονομική βοήθεια.<BR/><BR/>Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τα πανεπιστήμια, μέσω των δομών career planning κλπ.<BR/><BR/>Σε άλλα συστήματα δε, όπως το διεθνές απολυτήριο λυκείου, οι μαθητές, παράλληλα με τα μαθήματα τους, καλούνται να γράψουν εργασίες και κάνουν έρευνα σε θέματα που αυτοί διαλέγουν - εδώ φεύγουμε μακρυά από τη μεθοδολογία της παπαγαλίας - κάνουν ειδικά μαθήματα πάνω στη θεωρία της γνώσης (theory of knowledge), εργαστήρι ανάπτυξης της κριτικής σκέψης. Δε σταματάνε εδώ βέβαια. Παράλληλα με τα μαθήματα οι μαθητές υποχρεούνται να συμπληρώσουν σε 2 χρόνια ένα minimum 150 ωρών εθελοντικής εργασίας, σχετικής με το περιβάλλον, θέματα κοινωνικής ευαισθησίας κλπ. κλπ.<BR/><BR/>Το στοίχημα για την Ελλάδα και την Ευρώπη είναι πώς οι έννοιες διά βίου εκπαίδευση, επαγγελματική κατάρτιση, γενική παιδεία - βασικό αγαθό, ποιοτικό και προσβάσιμο για όλους (ΠΡΟΣΟΧΗ, όχι απαραίτητα δωρεάν, αλλά cost effective για όλους) - δε θα παραμείνουν έννοιες, αλλά θα γίνουν πραγματικότητα. Και πώς παράλληλα η γενική παιδεία και οι εμπειρίες από την αγορά εργασίας και τον εθελοντισμό θα τους κινητοποιήσουν, θα τους ευαισθητοποιήσουν, και θα τους δώσουν εργαλεία και για να πατήσουν στα πόδια τους, αλλά και να ξεφύγουν από το σύνδρομο του "me, myself and I".<BR/><BR/>Το AVV της Ολλανδίας έχει πάρει τους προβληματισμούς της γενιάς από ατομικό επίπεδο σε συλλογικό. Εύχομαι να αποτελέσουν ισχυρή ομάδα πίεσης για την προάσπιση των δικαιωμάτων τους.rat700https://www.blogger.com/profile/12521265367683441262noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-23301481633483321612007-06-14T14:50:00.001+03:002007-06-14T14:50:00.001+03:00Βράδυ της προηγούμενης Κυριακής. Ημουνα καθυστερημ...Βράδυ της προηγούμενης Κυριακής. Ημουνα καθυστερημένος γιά δείπνο σε φιλικό σπίτι. Πήρα ταξί. <BR/><BR/>Προς έκπληξή μου, ο οδηγός ήταν 20-22 ετών, ευγενέστατος και κεφάτος. Λέω "Μπράβο λεβεντιά μου. Είσαι νεαρός και δουλεύεις Κυριακάτικα και καλοκαιριάτικα." <BR/>Απαντά "Σοβαρά το λέτε κύριε;", "Σοβαρότατα" αποκρίνομαι "Μα γιατί εκπλήσσεσαι;" ρωτώ.<BR/>"Να" μου λέει "δουλεύω στο ταξί του πατέρα μου όταν έχω ελέυθερο χρόνο και όλοι οι συμφοιτητές μου, οι φίλοι μου και ο ξάδερφός μου με κοροϊδεύουνε 'ταρίφφα'".<BR/><BR/>Ρωτώ "Ο ξάδερφός σου είναι πλούσιος;"<BR/>"Οχι, αλλά είναι μοναχοπαίδι" αποκρίνεται "απλά πέθανε ο πατέρας του πρόπερσι και η μάνα του, που είναι δημόσιος υπάλληλος κι έχει το μισθό της, του δίνει τα 1000 ευρώ της σύνταξης και άλλα 20 κάθε μέρα."<BR/><BR/>ΟΥΔΕΝ σχόλιοAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-79871830426172565052007-06-14T14:50:00.000+03:002007-06-14T14:50:00.000+03:00@ parmenidisΠιστεύεις ότι η Ολλανδία θα μπορούσε ν...@ parmenidis<BR/><BR/>Πιστεύεις ότι η Ολλανδία θα μπορούσε να θεωρηθεί ένα case study προς μίμηση για την υπόλοιπη Ευρώπη?rat700https://www.blogger.com/profile/12521265367683441262noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-1729762827399006912007-06-14T14:27:00.000+03:002007-06-14T14:27:00.000+03:00@ RaveckWhat is the basic salary for a young gradu...@ Raveck<BR/><BR/>What is the basic salary for a young graduate in Poland?<BR/><BR/>Would you be able to satisfy basic needs with 700 euros? Would you be able to save money with a 700 euro salary?<BR/><BR/>What is your situation in your country in terms of education, national insurance, the labour market and the demographics?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-71268416781192143562007-06-14T14:14:00.000+03:002007-06-14T14:14:00.000+03:00Mην απΗΥδίζεις Maggie μου και πάθεις και άλλο εγκε...Mην απΗΥδίζεις Maggie μου και πάθεις και άλλο εγκεφαλικό τώρα που έρχονται εκλογές και σε χρειαζόμαστε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-90561232144495327552007-06-14T14:02:00.000+03:002007-06-14T14:02:00.000+03:00@ nihardalOρθότατα!!!Επίτρεψε, παράλαβε, παράδωσε ...@ nihardal<BR/><BR/>Oρθότατα!!!<BR/><BR/>Επίτρεψε, παράλαβε, παράδωσε κλπ<BR/><BR/>Αλλο βαρβαρισμοί, σολοικισμοί και αγραμματωσύνη και ΑΛΛΟ η εξέλιξη, ευελιξία, προσαρμοστικότητα της γλώσσας [ΚΑΡΦΑΡΑ γιά το ατυχές, άκριτο και ανιστόρητο σχόλιο του Thanassis στο προηγούμενο post όπου μπερδεύει τον φάντη με το ρετσινόλαδο]Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-49239008174376529682007-06-14T13:53:00.000+03:002007-06-14T13:53:00.000+03:00Δεν είναι ΤΙ θεωρώ εγώ, είναι ο ορισμός της λέξης ...Δεν είναι ΤΙ θεωρώ εγώ, είναι ο ορισμός της λέξης universitas: η οικουμενικότητα της, σε βάθος και εύρος, οργανωμένης και συστηματικής, υπάρχουσας και παραγόμενης, γνώσης, δηλαδή της επιστήμης [επίσταμαι -> γνωρίζω σε βάθος κατ αντιδιαστολή προς την "εμπειρία" και τη "τέχνη"].Anonymousnoreply@blogger.com