tag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post4617499144927596722..comments2024-02-27T11:52:08.507+02:00Comments on Η Γενιά των 700 ευρώ: Ο φόβοςG700http://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comBlogger68125tag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-78107839295069250322007-12-24T13:11:00.000+02:002007-12-24T13:11:00.000+02:00Κοίτα έχεις δίκιο εφόσον το μόνο που θέλουμε είναι...Κοίτα έχεις δίκιο εφόσον το μόνο που θέλουμε είναι να προαχθεί ο πολιτισμένος διάλογος . <BR/><BR/>Ωστόσο εμείς δε θέλουμε μόνον αυτό. Ο διάλογος δεν είναι αυτοσκοπός. Είναι διαδικασία , μέσο για να φτάσεις κάπου. Να σκεφτείς, να συζητήσεις, να τεκμηριώσεις, να ψάξεις , να διερευνήσεις, να συκγρίνεις , και στο τέλος να φτιάξεις προτάσεις . ΝΑΙ. Σαφέστατα. Αλλά, αν είσαι κίνηση και όχι όμιλος προβληματισμού στυλ Oxbridge, οι διαδικασίες κάποτε πρέπει να κλείνουν, και να αρχίζουν τα politics. Δηλαδή οι αποφάσεις να λαμβάνονται και δράσεις να οργανώνονται.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-49447748290221873412007-12-24T12:53:00.000+02:002007-12-24T12:53:00.000+02:00"Ωστόσο μία κίνηση πολιτών που ουσιαστικά δεν διαλ..."Ωστόσο μία κίνηση πολιτών που ουσιαστικά δεν διαλέγεται απλώς , αλλά επιχειρεί να παρέμβει στη δημόσια σφαίρα μέσω της διαδικτυακής κοινωνίας των πολιτών πρέπει, αν θέλει να είναι επιτυχημένη, να αποφύγει να μετατραπεί σε ένα συμβατικό όμιλο προβληματισμού σαν τους εκατοντάδες που φτιάχνονται κατά καιρούς."<BR/><BR/>Το οποίο, αγαπητοί Γ700, σημαίνει πως και αυτή η κίνηση πρέπει να χρησιμοποιήσει συνθήματα που απευθύνονται στο θυμικό (επικαλούνται το συναίσθημα του χυδαίου όχλου, κατά Κομφούκιον); Γιατί να μην μπορεί να γίνει η παρέμβαση στη βάση της διαλεκτικής; Διότι, αλλιώς, πολύ φοβάμαι πως θα αναπαραχθούν οι ίδιες αρρωστημένες καταστάσεις. <BR/><BR/>Θεωρώ πως η καταπολέμηση κάθε (συχνά παράλογου) σχήματος που επιτείνει την κοινωνική πόλωση είναι απαραίτητο στοιχείο για να προαχθεί ο διάλογος στην κοινωνία μας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-33750277087163868832007-12-24T12:27:00.000+02:002007-12-24T12:27:00.000+02:00Τα απλοϊκά δυαδικά σχήματα όντως δεν έχουν θέση σε...Τα απλοϊκά δυαδικά σχήματα όντως δεν έχουν θέση σε μια νηφάλια και σε βάθος συζήτηση των κοινωνικών θεμάτων.<BR/><BR/>Ωστόσο μία κίνηση πολιτών που ουσιαστικά δεν διαλέγεται απλώς , αλλά επιχειρεί να παρέμβει στη δημόσια σφαίρα μέσω της διαδικτυακής κοινωνίας των πολιτών πρέπει, αν θέλει να είναι επιτυχημένη, να αποφύγει να μετατραπεί σε ένα συμβατικό όμιλο προβληματισμού σαν τους εκατοντάδες που φτιάχνονται κατά καιρούς. <BR/><BR/>Πρέπει δηλαδή ο λόγος της να έχει αιχμές , και η δράση της να είναι αγωνιστική ενίοτε ενοχλητική , αλλά πάντα χωρίς να βρίζει , χωρίς να είναι χυδαία και χωρίς να συκοφαντεί.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-8535113609864703902007-12-24T12:19:00.000+02:002007-12-24T12:19:00.000+02:00άλλο πάθος άλλο παραφορά well saidάλλο πάθος άλλο παραφορά well saidG700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-91141364475504875352007-12-24T12:07:00.000+02:002007-12-24T12:07:00.000+02:00Με αφορμή το εξαιρετικά εύστοχο σχόλιο του Κομφούκ...Με αφορμή το εξαιρετικά εύστοχο σχόλιο του Κομφούκιου περί των "επαγγελματιών της επικοινωνίας", να επαναλάβω κάτι που έγραψα νωρίτερα. <BR/><BR/>Αν οι Γ700 (και οποιοσδήποτε άλλος) επιθυμούν την ποιοτική αναβάθμιση του κοινωνικού διαλόγου (εκ των ων ουκ άνευ για την πρόοδο της χώρας), το πρώτο που πρέπει να καταπολεμηθεί είναι τα απλοϊκά δυαδικά σχήματα ("επιχειρήματα ή εργαλεία πρόκλησης κοινωνικής πόλωσης") που απευθύνονται στο θυμικό ("Επικαλούνται με άλλα λόγια το συναίσθημα του χυδαίου όχλου") και χρησιμοποιούν αδίστακτα οι εκάστοτε 'επαγγελματίες της επικοινωνίας'. Η στάση σας, κυρίες και κύριοι Γ700, ενάντια σε όλους αυτούς (που είναι "τροχοπέδη στην εξέλιξη της διαλεκτικής") πρέπει να είναι αμείλικτη.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-77755077350059716352007-12-24T11:56:00.000+02:002007-12-24T11:56:00.000+02:00@κομφούκιοςH λέξη "πάθος" είναι μιά, από πολλές, μ...@κομφούκιος<BR/><B>H λέξη "πάθος" είναι μιά, από πολλές, με άπειρες έννοιες και, ατυχώς, ο "εθνικός" λεξικολόγος τις περιπλέκει. <BR/>Ορισμένες από αυτές τις έννοιες του πάθους, όπως η προσήλωση, αφοσίωση και τήρηση χωρίς παρεκκλίσεις ενός συστήματος αρχών και αξιών είναι ΕΥΛΟΓΙΑ και μακάρι οι Ελληνες να είχαν τέτοιου είδους "πάθη".</B><BR/><BR/>Αγαπητέ κομφούκιε, η διευκρίνισή σας με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.<BR/><BR/><B>Από την άλλη, το πάθος υπό την έννοια της στείρας εμμονής σε, και εξάρτηση από, ένα "αντικείμενο", "σύμβολο" στο βαθμό που διαστρεβλώνει την αντίληψη της πραγματικότητας, ή οδηγεί σε αποσύνδεση από αυτήν [πχ πάθος για μιά γυναίκα, τον λαϊκισμό, μαρξισμό κλπ] συνιστά μεγάλη τροχοπέδη στην εξέλιξη της διαλεκτικής.<BR/>Στα παραπάνω, όμως, παραδείγματα που αναφέρατε, θα άρμοζε περισσότερο η λέξη παραφορά. Δεν υφίσταται καν θέμα πάθους. Δλδ, εδώ έχουμε άτομα του απολύτου πεζοδρομίου [διάβαζε, της τηλεόρασης και της πολιτικής] που κινητοποιούν "προ-κατασκευασμένα", οιονεί θεμιτά, επιχειρήματα ή εργαλεία πρόκλησης κοινωνικής πόλωσης. Επικαλούνται με άλλα λόγια το συναίσθημα του χυδαίου όχλου προς ίδιον όφελος, οτέ μεν οικονομικό [πχ ακροαματικότητα καναλιών, tirage εφημερίδων], οτέ δε πολιτικό. Αυτοί οι άνθρωποι, αγαπητέ, δεν διακατέχονται από κανένα πάθος, είναι "επαγγελματίες" της "επικοινωνίας".</B><BR/><BR/>...δυστυχώς, η ελληνική κοινωνία έχει γεμίσει από τύπους σαν τους τελευταίους, των οποίων η στάση συγχέεται με το πάθος που περιγράφετε στην αρχική σας παράγραφο.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-37250515688203568022007-12-24T11:28:00.000+02:002007-12-24T11:28:00.000+02:00@ παθιασμένος εραστής "Το πάθος δεν έχει καμία θέ...@ παθιασμένος εραστής <BR/>"Το πάθος δεν έχει καμία θέση στο διάλογο. Παραμορφώνει τα επιχειρήματα και τα μετασχηματίζει σε υπεραπλουστευτικά δίπολα χωρίς να επιτρέπει την ανάλυση σε βάθος. Δημιουργεί καταστάσεις σαν και το 'διάλογο' που βλέπουμε συχνά στα τηλεπαράθυρα (που φυσικά κάθε άλλο παρά διάλογος είναι...).<BR/><BR/>Άλλο πράγμα το πάθος στις προσωπικές και φιλικές σχέσεις και άλλο πράγμα το πάθος εκεί όπου απαιτείται διάλογος και σύνθεση. Αντίστοιχα πάθη οδήγησαν σε θλιβερές καταστάσεις στη σύγχρονη ελληνική ιστορία."<BR/><BR/>December 23, 2007 3:08 PM<BR/><BR/>H λέξη "πάθος" είναι μιά, από πολλές, με άπειρες έννοιες και, ατυχώς, ο "εθνικός" λεξικολόγος τις περιπλέκει. <BR/>Ορισμένες από αυτές τις έννοιες του πάθους, όπως η προσήλωση, αφοσίωση και τήρηση χωρίς παρεκκλίσεις ενός συστήματος αρχών και αξιών είναι ΕΥΛΟΓΙΑ και μακάρι οι Ελληνες να είχαν τέτοιου είδους "πάθη". <BR/>Από την άλλη, το πάθος υπό την έννοια της στείρας εμμονής σε, και εξάρτηση από, ένα "αντικείμενο", "σύμβολο" στο βαθμό που διαστρεβλώνει την αντίληψη της πραγματικότητας, ή οδηγεί σε αποσύνδεση από αυτήν [πχ πάθος για μιά γυναίκα, τον λαϊκισμό, μαρξισμό κλπ] συνιστά μεγάλη τροχοπέδη στην εξέλιξη της διαλεκτικής.<BR/>Στα παραπάνω, όμως, παραδείγματα που αναφέρατε, θα άρμοζε περισσότερο η λέξη παραφορά. Δεν υφίσταται καν θέμα πάθους. Δλδ, εδώ έχουμε άτομα του απολύτου πεζοδρομίου [διάβαζε, της τηλεόρασης και της πολιτικής] που κινητοποιούν "προ-κατασκευασμένα", οιονεί θεμιτά, επιχειρήματα ή εργαλεία πρόκλησης κοινωνικής πόλωσης. Επικαλούνται με άλλα λόγια το συναίσθημα του χυδαίου όχλου προς ίδιον όφελος, οτέ μεν οικονομικό [πχ ακροαματικότητα καναλιών, tirage εφημερίδων], οτέ δε πολιτικό. Αυτοί οι άνθρωποι, αγαπητέ, δεν διακατέχονται από κανένα πάθος, είναι "επαγγελματίες" της "επικοινωνίας".Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-6065309631963971312007-12-24T09:46:00.000+02:002007-12-24T09:46:00.000+02:00έτσι όλοι δικεδικούν ενίσχυση μέσω σύνταξης και όχ...έτσι όλοι δικεδικούν ενίσχυση μέσω σύνταξης και όχι μέσω της υποστήριξης που προσφέρουν τα κοινωνικά αγαθά.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-61806502480048083042007-12-24T09:38:00.000+02:002007-12-24T09:38:00.000+02:00Τα ΒΑΕ κινούνται στη λογική του ελληνικού μεσογεια...Τα ΒΑΕ κινούνται στη λογική του ελληνικού μεσογειακού κοινωνικού κράτους. Δηλαδή αντί να έχουμε ένα ανεπτυγμένο και ενεργό κοινωνικό κράτος (με υποδομές και επιδόματα) έχουμε ένα διογκωμένο συνταξιοδοτικό κράτος που λύνει τα προβλκήματα κόβοντας συντάξειςG700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-84921905261512554602007-12-24T09:37:00.000+02:002007-12-24T09:37:00.000+02:00πάντως η συζήτηση για τα ΒΑΕ είναι σημαντική, όμως...πάντως η συζήτηση για τα ΒΑΕ είναι σημαντική, όμως το θέμα είναι μικρορεκτιφιέ μπροστά σ' αυτά που πρέπει να γίνουνG700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-36926602720254655502007-12-24T09:36:00.000+02:002007-12-24T09:36:00.000+02:00@ Αντώνη δεν την έχουμε τη λίστα με τα ΒΑΕ , αλλά ...@ Αντώνη δεν την έχουμε τη λίστα με τα ΒΑΕ , αλλά θα τη βρούμε και θα στη στείλουμεG700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-32937242208048436322007-12-24T08:51:00.000+02:002007-12-24T08:51:00.000+02:00Παιδιά μην τρελένεστε το ερώτημα στην υπόθεση Ζ εί...Παιδιά μην τρελένεστε το ερώτημα στην υπόθεση Ζ είναι το εξής: γάμαγε ή έτρωγε; <BR/><BR/>Απ' ότι φαίνεται μάλλον και τα δύοG700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-52213002223932843992007-12-24T01:32:00.000+02:002007-12-24T01:32:00.000+02:00Οι Ζαχόπουλοι είναι τόσοι όσες και οι διαχειριστικ...Οι Ζαχόπουλοι είναι τόσοι όσες και οι διαχειριστικές αρχές ευρωπαϊκών κονδυλίων μέσω των ΚΠΣ. Είναι οι εισπράκτορες της κυβέρνησης, αθώοι όχι, θύτες ποτέ.<BR/><BR/>Και το μεγάλο φαγοπότι καλά κρατεί.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-4472066614998530262007-12-24T01:30:00.000+02:002007-12-24T01:30:00.000+02:00This comment has been removed by the author.Mesout Tavazhttps://www.blogger.com/profile/09352285295374300169noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-15047428530390248932007-12-23T23:44:00.000+02:002007-12-23T23:44:00.000+02:00@ European Boulis@ η ντροπή είναι γένους θηλυκού ...@ European Boulis<BR/><BR/>@ η ντροπή είναι γένους θηλυκού <BR/><BR/>@ αιδώς! αιδοιο-αναλυτές <BR/><BR/>Προσωπικά, τουλάχιστον, έκατσα να αναλύσω και στοιχειοθετήσω τους συλλογισμούς μου. Σεις προτιμήσατε χαρακτηρισμούς και αφορισμούς!<BR/><BR/>Σε τελική ανάλυση, τα πάντα είναι θέμα αγωγής, παιδείας και παράδοσης του καθενός.<BR/>Αλλοι από μας μεγάλωσαν στα μουσεία και άλλοι βλέποντας Νίκο Ξανθόπουλο και Μάρθα Βούρτση, και μάλιστα, ετεροχρονισμένα<BR/>Η<BR/>ακούγοντας τον πατερούλη Ανδρέα να εκμαυλίζει τις ευάλωτες αμαθείς μάζες.<BR/><BR/>Και αυτό φαίνεται......<BR/>Κράζει .....<BR/>Βοά.....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-25543635010232479672007-12-23T22:11:00.000+02:002007-12-23T22:11:00.000+02:00Κρίση ειλικρίνειας ή σκοπιμότητα λόγω των νέων εσω...Κρίση ειλικρίνειας ή σκοπιμότητα λόγω των νέων εσωκομματικών συσχετισμών στο ΠΑΣΟΚ; <BR/><BR/>λες? Μακάρι<BR/><BR/>Λαρισινο γκόλ<BR/>Έχεις την λίστα με όλα τα βαρέα θα ήθελα να την δώ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-47561298914064106192007-12-23T21:57:00.000+02:002007-12-23T21:57:00.000+02:00(να ευχαριστήσω Γ700 για το χαιρετισμό και να αντα...(να ευχαριστήσω Γ700 για το χαιρετισμό και να ανταποδόσω - έλειψα γιατί είχα τρεξίματα τον τελευταίο καιρό κτλπ.)...<BR/><BR/>Λοιπόν δεν ξέρω πως πιάσαμε τη συζήτηση περί Ζαχόπουλου. Μόλις σήμερα διάβασα τα γεγονότα, δεν κατάλαβα πάρα πολλά, κάτι για την εξωσυζυγική σχέση του Ζάχου με την 35άρα και κάτι για εκβιασμούς από την κοπέλα ή/και άλλους από πίσω που θέλαν να περάσουν τα κόλπα τους. Ο Ζάχος αρνήθηκε, οι πιέσεις συνεχίστηκαν και αυτός οδηγήθηκε στην αυτοκτονία. Σημειωτέον όμως ότι ο Ζάχος είχε πολύ άσχημη υγεία (όλα παίζουν το ρόλο τους).<BR/><BR/>Το παραπάνω γεγονός όμως είναι κάτι πάρα πολύ συνηθισμένο στην Ελλάδα. Ρε δεν υπάρχει δημόσια υπηρεσία, ιδιωτική εταιρία, εργατικό συνδικάτο και μη κυβερνητικός οργανισμός στον οποίο οι διευθύνοντες να μην έχουν ερωτικές (αν αυτό μπορεί και λέγεται έρωτας) σχέσεις με κάποια υπάλληλο. 'ντάξη και στο εξωτερικό γίνονται αυτά συχνά αλλά εκεί τουλάχιστον είναι κάπως πιο δύσκολο λόγω των τυπικών εργασιακών σχέσεων. Στην Ελλάδα του 'πολλάβαρύ' αφεντικού (τα είπαμε άλλωστε σε άλλα θέματα για το πώς προσλάμβάνουν και πώς απολύουν), η πλειονότητα των αφεντικών κάθε είδους δεν μπορούν χωρίς την 'παράνομη' γκόμενα που ντε και καλά πρέπει να είναι και υπάλληλος ή προμηθευτής ή αιτούμενη δουλειάς κτλπ. Ναι θα μου πεις δεν υπάρχει χρόνος να βρουν πουθενά αλλού και το σπιντ ντέητινγκ είναι και λίγο άουτ στην Ελλάδα! Και δεν είναι βέβαια τα αφεντικά (βρίσκουν και κάνουν), είναι φυσικά και οι γυναίκες. Μου αρέσει που πριν 15 χρόνια οι Ελληνίδες κορόιδευαν τις Ανατολίκές ως πρόστυχες και τώρα που σφίγγουν το ζωνάρι κάνουν τα ίδια και παραπάνω (καταλήγοντας στο γενικό ρητό που λέν όλοι οι άντρες ότι δηλαδή όλες ίδιες είναι στην τελική).<BR/><BR/>Είναι αλήθεια ότι το παραπάνω γεγονός είναι αρκετά κλασσικό ώστε να σηκώσει τα παραπάνω σχεδόν κιτς σχόλια. Αλλά και πώς να γίνει αλλιώς; Όλοι μας το έχουμε δει πως έχουν παραγριέψει τα πράγματα. Με τον έναν να καρφώνει τον άλλον, με τον έναν να βάζει τρικλοποδιές στον άλλον, με τις γυναίκες να εκβιάζονται κανονικά (και πολλές να υποκύπτουν), άλλες πάλι να κουνάνε από μόνες τους την ουρά για να πετύχουν ένα ψίχουλο παραπάνω. Και δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις δισεκατομυρρίων (όπου 'λογικό' να γίνονται και τέτοια). Μιλάμε για απλές δουλειές. Θυμάμει τον τέως δήμαρχο Καλαμαριάς (ναι τον γνωστό), που δεν έκανε και άσχημη δουλειά αλλά που παρεπιπτώντως πααάρα πολλά από τα έργα του δήμου ανατίθονταν σε εταιρίες που ανήκανε ή τρέχανε από γυναίκες συνήθως κάτω των 40 ετών... μία περίπτωση μιας πολιτικού μηχανικού γνωρίζω από δέυτερο χέρι - μάλιστα το γνώριζε και ο άντρας της... τι να πει κανείς... για ένα έργο παραπάνω, για λίγα εκατομύρρια και μια βίλα στη Χαλκιδική που λένε... ντροπή μεν πικρή αλήθεια δε. Για την τιμή αυτών των γύναιων ουδείς λόγος (ούτε για την τιμή του άντρα αυτού), επίσης δεν πιστεύω χρηματικά να ζημιώθηκε τόσο πολύ πια ο δήμος (άντε τα έργα να κλείστηκαν σε λιγάκι πιο αυξημένη τιμή). Αλλά γιατί να γμάει με το χρήμα του λαού ο κάθε πολλά βαρύς αυτό δεν το καταλαβαίνω. Και γιατι να γίνεται το έργο βάση της επιλογής του πουλιού του κάθε πολλά βαρύ και πάλι δεν το καταλαβαίνω.<BR/><BR/>Όμως η ελληνική κοινωνία συνήθως δε χαλιέται από κάτι τέτοια, απεντίας τα γελάει και τα κοροιδεύει μέχρι που να έρθει σε θέση ο καθένας (για τους άντρες ως αφεντικά και για τις γυναίκες ως κουνίστρες) για να τα επαναλάβουν.<BR/><BR/>Και σόρυς που κάθομαι και το αναλύω τόσο πολύς αλλά πραγματικά είναι ένα ακόμα σημάδι της παθογένειας της ελληνικής κοινωνίας.Unknownhttps://www.blogger.com/profile/07411721584689117634noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-63147522665333208592007-12-23T20:56:00.000+02:002007-12-23T20:56:00.000+02:00Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥΚΑΙ Ο ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΠΕΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΥ...Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ<BR/><BR/>ΚΑΙ Ο ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΠΕΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΥΤΕΣ.<BR/>ΟΙ ΘΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-74592979211966659252007-12-23T19:16:00.000+02:002007-12-23T19:16:00.000+02:00Για τον κάθε Κομφούκιο,Ζαχοπουλότερον του Ζαχόπουλ...Για τον κάθε Κομφούκιο,Ζαχοπουλότερον του Ζαχόπουλου.<BR/><BR/>---------------------------------<BR/>"Ενα ηθικό παράπτωμά μου έδωσε την ευκαιρία σε εκβιαστές να αποκτήσουν υλικό και εμμέσως διευκολύνσεις σε αρχαιολογικά θέματα.Αρνήθηκα να υποκύψω,μου έδωσαν και αριθμό λογαριασμού που ανήκε σε έναν από τους πρωτεργάτες.Το υλικό αυτό βρήκε ευήκοα πολιτικά ώτα,προκειμένου να γίνει πιό εύπεπτος ο πολιτικός εκβιασμός".<BR/> Ζαχόπουλος<BR/>---------------------------------<BR/>Αυτά που λέει ο άνθρωπος ειναι ΣΚΕΤΑ ΜΑΦΙΟΖΙΚΑ και να αφήσετε τη κοπέλα ήσυχη,που ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΥΤΗΣ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-83289288680293525292007-12-23T18:37:00.000+02:002007-12-23T18:37:00.000+02:00"Το πάθος είναι απαραίτητο στο debate, το οποίο δε..."Το πάθος είναι απαραίτητο στο debate, το οποίο δεν είναι ακριβώς διάλογος, και το οποίο κυριαρχεί στην ελληνική σκηνή, όχι μόνο πολιτική, αλλά παντού.<BR/><BR/>Γιαυτό οι νομικού υπόβαθρου, αν και αεριτζήδες ή επικίνδυνοι / σκοτεινοί, πολιτικοί και opinion makers, είναι πολύ δυνατοί παίκτες στη δημόσια αντιπαράθεση. Και συνήθως κερδίζουν τις εντυπώσεις."<BR/><BR/>Το μήνυμα αυτό δείχνει ακριβώς την κρατούσα αντίληψη στην ελληνική κοινωνία για το τι σημαίνει διάλογος (να μην μιλήσουμε για σύνθεση απόψεων, εύρεση κοινής συνισταμένης μέσα από διαφορετικές θέσεις, κ.ο.κ.). Στην ελληνική κοινωνία λοιπόν (παραδοσιακά ανίκανη να δει λίγο πιό κάτω από την επιφάνεια των θεμάτων), ουσιαστικά δεν υφίσταται διάλογος, αλλά αντιπαράθεση και δη μετωπική: όπου φυσικά ο κυρίαρχος τα παίρνει όλα και είναι αυτός που θα κερδίσει τις εντυπώσεις: ήγουν ποιός θα χρησιμοποιήσει ρητορικές, πομπώδεις εκφράσεις που απευθύνονται στο θυμικό, όχι στη λογική και στην ουσία των ζητημάτων, για να αναφωνήσουν οι ιθαγενείς: 'τι ωραία που τα λέει αυτός!'. Καμία σχέση με λογική ανάλυση σε βάθος και επιχειρηματολόγηση. Λίγο-πολύ ό,τι γίνεται στις τηλεσυζητήσεις.<BR/><BR/>Το λυπηρό είναι που κάποιοι νομίζετε πως έτσι γίνεται και αλλού. Αν νομίζετε πως, επειδή μάθατε το debate, έτσι κάνουν <B>διάλογο</B> και πορεύονται οι εξελιγμένες κοινωνίες της Δύσης, πλανάσθε πλάνην οικτράν. Τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις, που νομίζετε πως είναι διάλογος, είναι καλές μόνο για την Ανατολή.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-75090196648196662122007-12-23T18:17:00.000+02:002007-12-23T18:17:00.000+02:00H γραμμή του Μαξίμου στο θέμα Ζαχόπουλου(του προστ...H γραμμή του Μαξίμου στο θέμα Ζαχόπουλου(του προστατευόμενου της Νατάσας) είναι: "αυτοκτόνησε" απο "υπερβάλλουσα εντιμότητα". Τη γνωρίζεις αυτή την αρρώστεια Κομφούκιε; Κάτι θα ξέρεις εσύ που την υιοθετείς.<BR/>Για τα όσα είπες για τη κοπέλλα "ντρέπομαι για λογαριασμό σου" που θα έλεγε και η Μάννα σου.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-51178747742361441882007-12-23T18:12:00.000+02:002007-12-23T18:12:00.000+02:00ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΣΟζαχοπουλος δεν ειναι μια απλη περιπτωσ...ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΣ<BR/>Οζαχοπουλος δεν ειναι μια απλη περιπτωση ενος που ερωτευτηκε την γραμματεα του.ΛΑΘΟΣ.Εξαλλου δεν μ ενδιαφερουν οι ερωτες του Ζαχοπουλου.Εδω υπαρχει θεμα διαφθορας με πολλα λεφτα που κινουνται παρανομα.Και οι καλοι εισαγγελεις αντι να υπηρετησουν και να προστατεψουν το δημοσιο συμφερον,προφυλακιζουν μια κοπελα 34 ετων για να την εξουθενωσουν σωματικα και ψυχικα και να την εξουδετερωσουν πολιτικα.Ο στοχος τους ειναι να προστατεψουν τον καραμανλη.ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-66258303672227507002007-12-23T17:23:00.000+02:002007-12-23T17:23:00.000+02:00Το πάθος είναι απαραίτητο στο debate, το οποίο δεν...Το πάθος είναι απαραίτητο στο debate, το οποίο δεν είναι ακριβώς διάλογος, και το οποίο κυριαρχεί στην ελληνική σκηνή, όχι μόνο πολιτική, αλλά παντού.<BR/><BR/>Γιαυτό οι νομικού υπόβαθρου, αν και αεριτζήδες ή επικίνδυνοι / σκοτεινοί, πολιτικοί και opinion makers, είναι πολύ δυνατοί παίκτες στη δημόσια αντιπαράθεση. Και συνήθως κερδίζουν τις εντυπώσεις.<BR/><BR/>Πχ, τι είπε ο Παυλόπουλος στη Βουλή, τι έχει κάνει μέχρι τώρα και τι εντυπώσεις αφήνει?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-87805267404561994042007-12-23T16:08:00.000+02:002007-12-23T16:08:00.000+02:00Το πάθος δεν έχει καμία θέση στο διάλογο. Παραμορφ...Το πάθος δεν έχει καμία θέση στο διάλογο. Παραμορφώνει τα επιχειρήματα και τα μετασχηματίζει σε υπεραπλουστευτικά δίπολα χωρίς να επιτρέπει την ανάλυση σε βάθος. Δημιουργεί καταστάσεις σαν και το 'διάλογο' που βλέπουμε συχνά στα τηλεπαράθυρα (που φυσικά κάθε άλλο παρά διάλογος είναι...). <BR/><BR/>Άλλο πράγμα το πάθος στις προσωπικές και φιλικές σχέσεις και άλλο πράγμα το πάθος εκεί όπου απαιτείται διάλογος και σύνθεση. Αντίστοιχα πάθη οδήγησαν σε θλιβερές καταστάσεις στη σύγχρονη ελληνική ιστορία.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-4296178223304787882007-12-23T15:27:00.000+02:002007-12-23T15:27:00.000+02:00O πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κύριος Γιωργάκης Assad, επευφ...O πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κύριος Γιωργάκης Assad, επευφημούμενος από ενθουσιωδώς γαυγίζον και αλαλάζον πλήθος, δήλωσε πως θα επιμείνει μέχρι τελικής εκλογής του στην πρωθυπουργία, ό εστί μεθερμηνευόμενο, ad infinitum.<BR/><BR/>Αγαπητέ κύριε Assad θα έχετε την απόλυτη στήριξή μας.Anonymousnoreply@blogger.com