tag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post5632547529218317760..comments2024-02-27T11:52:08.507+02:00Comments on Η Γενιά των 700 ευρώ: Όχι άλλος διάλογος για την παιδείαG700http://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comBlogger98125tag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-52074792256565787342009-01-26T07:28:00.000+02:002009-01-26T07:28:00.000+02:00το πρόβλημα G700 είναι ότι βλέπεις τι έγινε/γίνετα...το πρόβλημα G700 είναι ότι βλέπεις τι έγινε/γίνεται στις άλλες χώρες αλλά όχι ΠΩΣ έφτασαν να το κάνουν<BR/><BR/>το να ζητάμε γενικώς δεν είναι λύση <BR/><BR/>τρανή απόδειξη το σημείο που φτάσαμε σήμεραSGThttps://www.blogger.com/profile/08846683983421333721noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-2729859407776414492009-01-26T02:45:00.000+02:002009-01-26T02:45:00.000+02:00@Κομφούκιος:Από ότι φαίνεται, οι γνώσεις σου στις ...@Κομφούκιος:<BR/><BR/>Από ότι φαίνεται, οι γνώσεις σου στις ατάκες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου είναι πολύ καλύτερες από τα οικονομετρικά σου.<BR/><BR/>Μείωση της επιχείρησης από 20 σε 5 υποκαταστήματα, έστω και χωρίς απολύσεις, σημαίνει συρρίκνωση, τελεία. Το μέγεθος μιας εταιρίας το μετράμε σε σχέση με το τζίρο, δηλαδή τους πελάτες της, δηλαδή την πρόσβαση που μπορεί να έχει στην αγορά μέσω της υποδομής της. Αν μειώσεις τα σημεία παρουσίας στο 25% του αρχικού, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι δεν θα διατηρήσεις το 100% των πελατών σου. <BR/><BR/>Σε επίπεδο ανώτατης Παιδείας, αυτό που προτείνεις σημαίνει ότι διατηρούμε το 1/4 των ΑΕΙ/ΤΕΙ αλλά κρατάμε τον ίδιο αριθμό εισακτέων. Το αν πράγματι χρειαζόμαστε τόσους πολλούς εισακτέους είναι ένα ξεχωριστό ζήτημα (κυρίως εργασιακό), όμως αυτό που προτείνεις είναι απλά μη ρεαλιστικό.<BR/><BR/>Αν έχεις βρει τρόπο να στοιβάξεις 2000 πρωτοετείς φοιτητές (αντί για 500-600 σήμερα) σε οποιοδήποτε από τα μεγάλα *κρατικά* Πανεπιστήμια της χώρας, χωρίς αύξηση των κονδυλίων και χωρίς υποβάθμιση της ποιότητας σπουδών, προτείνω να πας αμέσως στο ΥΠΕΠΘ γιατί σε χρειάζονται απεγνωσμένα.<BR/><BR/>Jaga off.Harrishttps://www.blogger.com/profile/03510802401638472909noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-48766223230352271232009-01-26T02:29:00.000+02:002009-01-26T02:29:00.000+02:00@ jagaΠΑΡΑΚΑΛΩ θερμώς κύριε ΟΣΑ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ επ...@ jaga<BR/><BR/>ΠΑΡΑΚΑΛΩ θερμώς κύριε ΟΣΑ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ επιχειρήματα παρουσιάζετε (αριθμός κενών τμημάτων, αριθμός φοιτητών, χορηγίες κλπ κλπ)<BR/><BR/>ΝΑ ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΤΕ<BR/><BR/>Komfou is an old whore and he shall neither allow nor tolerate<BR/><BR/>distortion of the facts.Κομφούκιοςhttps://www.blogger.com/profile/12355693006187484695noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-22939605525882331382009-01-26T02:13:00.000+02:002009-01-26T02:13:00.000+02:00EYΣΕΒΩΣ δε υποβάλλω ότι ακόμα και σε μιά ΚΟΜΜΟΥΝΙΣ...EYΣΕΒΩΣ δε υποβάλλω ότι ακόμα και σε μιά <BR/><BR/>ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ χώρα, την ΚΟΥΒΑ, που είναι μεν εξαθλιωμένη κυρίως λόγω του embargo, αλλά<BR/><BR/>διαθέτει ΚΑΛΗ ΠΑΙΔΕΙΑ και ΑΡΙΣΤΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ<BR/><BR/>KAI η οποία έχει ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ <BR/><BR/>τον ΙΔΙΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ με την Ελλάδα <BR/><BR/>και την ΙΔΙΑ ΕΚΤΑΣΗ με την Ελλάδα<BR/><BR/>ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ είναι<BR/><BR/><B>ΔΕΚΑ ΕΠΤΑ</B><BR/><BR/>Aτουταλέρ (Βασιλειάδου)Κομφούκιοςhttps://www.blogger.com/profile/12355693006187484695noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-61657111297444927542009-01-26T02:00:00.000+02:002009-01-26T02:00:00.000+02:00Ας πούμε, αντί να έχεις επιχείρηση με 10 υπαλλήλου...<B>Ας πούμε, αντί να έχεις επιχείρηση με 10 υπαλλήλους και να πουλάς 10 αυτοκίνητα σε 10 πελάτες, απολύεις τους 9, εισάγεις μόνο 1 αυτοκίνητο και κάθε 1 πελάτης που αγοράζει σου αποφέρει πλέον το 100% των εσόδων σου... Στα οικονομικά αυτό λέγεται "συρρίκνωση", όχι "βελτίωση" της επιχείρησης</B>.<BR/><BR/>ΑΥΤΗ η υπόθεση είναι ΑΠΟΚΥΗΜΑ της ΟΡΓΙΑΖΟΥΣΑΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ σου όπως και της θείας Φωφώς.<BR/><BR/>ΑΥΤΟ που πρότεινα και θα γίνει είναι<BR/><BR/>ότι αντι να έχω μιά επιχείρηση<BR/>με 20 υπαλλήλους σε 10 ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ [απέχοντα 5 χιλιόμετρα το ένα από το άλλο], που συνολικά πουλάει<BR/>10 αυτοκίνητα σε 10 πελάτες<BR/><BR/>μειώνω τα ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ σε 5 με 10 συνολικά υπαλλήλους ΚΑΙ εξακολουθώ να πουλάω<BR/>10 αυτοκίνητα σε 10 πελάτες.<BR/><BR/>ΑΥΤΟ στην γλώσσα του banker καλού μου πατέρα και της διαπρεπους μαμάς,<BR/><BR/>λέγεται<BR/><BR/>restructuring and efficiency enhancement<BR/><BR/>Αρεβουάρ (Αυλωνίτης)Κομφούκιοςhttps://www.blogger.com/profile/12355693006187484695noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-50780864782959493862009-01-26T01:56:00.000+02:002009-01-26T01:56:00.000+02:00¨"Ποια είναι Λευτέρη η πρότασή σου για την τριτοβά...¨"Ποια είναι Λευτέρη η πρότασή σου για την τριτοβάθμια;"<BR/><BR/><BR/>Δεν έχω πρόταση, διότι δεν είμαι ειδικός. Το ότι δεν έχω πρόταση, δεν μου στερεί το δικαίωμα:<BR/>α) Να λέω τη γνώμη μου<BR/>β) Να αγανακτώ διότι έζησα και τους καλούς φοιτητές, οι οποίοι χάνονται εκεί μέσα... καταστρέφεται ο κόπος τους και διακυβεύεται η φήμη τους.<BR/><BR/><BR/>Όσον αφορά τους τεμπέληδες και τους καταστροφείς που νομίζουν ότι θα τη βγάλουν καθαρή, ας ρίξουν μια ματιά στην Καλιφόρνια... εκεί οι Μεξικάνοι ήταν 51% και αυξάνονται κατά 140.000 κάθε χρόνο έναντι του υπόλοιπου πληθυσμού (και είναι οι περισσότεροι χαμηού μορφωτικού επιπέδου και ικανοτήτων). Η Καλιφόρνια αυτή τη στιγμή δεν έχει χρήματα να πληρώσει τις επιστροφές φόρων. Και θα χειροτερέψει. Αυτή είναι η μοίρα όσων νομίζουν ότι θα τη βγάουν καθαρή με τη τεμπελιά και το "εύκολο χρήμα", ή τις "εύκολες σπουδές" κλπ.=======<BR/>===========================<BR/><BR/><I>"Γνωρίζω προσωπικά ανθρώπους που έχουν φάει τα χρόνια στους στα θρανία, έχουν πτυχία MSc και PhD, και το καλύτερο που μπορούν να ελπίζουν στην Ελλάδα για δουλειά είναι δάσκαλος σε σχολείο. Λες και ένα ολόκληρο κράτος δεν μπορεί να τους αξιοποιήσει καλύτερα"</I><BR/><BR/><BR/>Η δουλειά του κράτους είναι να παίρνει χρήματα από τους φορολογουμένους και να κάνει διανομή τους εδώ και εκεί (έργα κλπ). Το κράτος ΔΕΝ μπορεί να παράγει πλούτο. Μόνο αναδιανομή κάνει. Και οι όποιες δουλειές στο μεταξύ, είναι προσωρινές. <BR/><BR/>Όσοι πήραν MSc στο εξωτερικό και γυρίσανε στην Ελλάδα, είναι καμικάζι.Lefterishttps://www.blogger.com/profile/17687063658397302493noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-46447218797968613962009-01-26T01:42:00.000+02:002009-01-26T01:42:00.000+02:00ΚΑΙΚΑΙΚΑΙγιά τους πανεπιστημιακούςθα υπάρχουν1) Τe...ΚΑΙ<BR/><BR/>ΚΑΙ<BR/><BR/>ΚΑΙ<BR/><BR/>γιά τους πανεπιστημιακούς<BR/><BR/>θα υπάρχουν<BR/><BR/>1) Τenure-track positions, όπου οι academics θα αποκτούν ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ (tenure) MONO <BR/>εάν ΜΕΤΑ ΕΠΤΑΕΤΙΑ ή ΟΚΤΑΕΤΙΑ<BR/><BR/>περάσουν το "test" ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ<BR/><BR/>2) Θα προβλέπονται ΑΠΕΙΡΕΣ <BR/>αλλά <BR/><BR/>AD PERSONAM, OWN FUND-DEPENDENT, NON- TENURE TRACK positions<BR/><BR/>οι οποίες θα είναι ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΣ ΙΣΟΤΙΜΕΣ<BR/>αλλά με ΟΥΔΕΜΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ εκ μέρους του Πανεπιστημίου.<BR/><BR/>ΑΥΤΟΙ, όμως, θα έχουν την ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ μιάς ΑΝΕΥ ΟΡΙΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ, βασιζόμενης πάντα στην αξιολόγηση του ερευνητικού τους ΕΡΓΟΥ και στις ΔΗΜΟΣΙΕΣ και ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ad personam ΧΟΤΗΓΙΕΣ.<BR/><BR/>Ερχεται, λοιπόν, η Δρ Βυζαντάκη-Πουτανόπουλος και ο Δρ Κουμάσι Τουκεράτα από το διάσημο πανεπιστήμιο του Essen-Hessen να συναντήσουν τον Πρύτανη που είναι καλοπροαίρετος άνθρωπος.<BR/>Ο πρύτανης γνωρίζει ότι δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή tenure-track θέσεις και τους λέει ειλικρινώς και εντίμως,<BR/>"Ακούστε Δρ Βυζαντάκη-Πουτανόπουλος και Δρ Τουκεράτα ΑΥΤΗ την στιγμή ΔΕΝ έχουμε οργανικές, έμμισθες θέσεις ΑΛΛΑ θέλουμε να σας ενσωματώσουμε στην ακαδημαϊκή μας κοινότητα.<BR/>Γνωρίζω ότι αμφότεροι έχετε τεράστια grants. To πανεπιστήμιο θα επιτρέπει να αποσπάτε γιά τον μισθό σας ποσόν ίσον προς τον μισθό ομοβάθμων σας σε οργανικές θέσεις ή 25% επί των grants σας [whichever is greater]. ΔΕΧΕΣΤΕ;<BR/><BR/>SMART GUY HUH!!!!!???Κομφούκιοςhttps://www.blogger.com/profile/12355693006187484695noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-40980079437911017702009-01-26T01:28:00.000+02:002009-01-26T01:28:00.000+02:00@G700:jaga το συγκεκριμένο ποσοστό για δαπάνες παι...@G700:<BR/><BR/><I>jaga το συγκεκριμένο ποσοστό για δαπάνες παιδείας οι χώρες έξω΄, απ' όσο γνωρίζουμε, το πετυχαίνουν με συνδυασμό κρατικής και ιδιωτικής χρηματοδότησης και όχι με αμιγώς κρατικούς πόρους.</I><BR/><BR/>Αυτό το γνωρίζω, όπως γνωρίζω ότι εδώ και δεκαετίες στην Ελλάδα τα διάφορα τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ στην επαρχία ιδρύονταν βάσει επιδοτήσεων και έκτακτων χορηγιών της ΕΕ. Αποτέλεσμα: σήμερα πολλά από αυτά κινδυνεύουν (σωστά) να κλείσουν, όχι τόσο λόγω έλλειψης φοιτητών αλλά λόγω έλλειψης χρημάτων, αφού ποτέ δεν υπολογίστηκαν σοβαρά στον κρατικό προϋπολογισμό.<BR/><BR/>Ο τρόπος που δουλεύουν τα ξένα Πανεπιστήμια είναι μικτός ως προς τα έσοδά τους (κρατική/ιδιωτική χρηματοδότηση), αλλά τα πάγια έσοδα, δηλαδή υποδομής, μισθών, κτλ, σαφώς και καλύπτονται 100% από το κράτος. Με άλλα λόγια, η βασική λειτουργία τους είναι εξασφαλισμένη. Τα επιπλέον έσοδα υπάρχουν και αξιοποιούνται σε αναπτυξιακά προγράμματα, σε επιδοτήσεις φοιτητών, σε χρηματοδότηση δραστηριοτήτων και έρευνας, σε αξιοποίηση και εμπορική εκμετάλλευση εφαρμοσμένης έρευνας (έξοδα κατοχύρωσης πατέντας), κ.ά. <BR/><BR/>Άλλωστε, ήδη τα ελληνικά Πανεπιστήμια έχουν ιδιωτικούς πόρους από ερευνητικά προγράμματα που συμμετέχουν, μέσω των οποίων πληρώνουν έξοδα έρευνας, ερευνητές και υποψήφιους διδάκτορες, ακόμα και πάγια έξοδα. Όταν μιλάμε για 5% του ΑΕΠ στην Παιδεία πρέπει εννοούμε αποκλειστικά και μόνο την επένδυση του ίδιου του κράτους, πόσο σημαντικό θεωρούμε δηλαδή το συγκεκριμένο ζήτημα ως κοινωνία σε οικονομικό επίπεδο.<BR/><BR/>@Κομφούκιος<BR/><BR/>Μια και μπήκες στον κόπο να γράψεις σοβαρό comment, απαντώ:<BR/><BR/>Σύμφωνα με όσα λες, αν θέλεις να αυξήσεις την οικονομική αξία του κάθε πελάτη (ως μονάδα) στην επιχείρηση, συρρικνώνεις την επιχείρηση και τον τζίρο της, οπότε κάθε πώληση αποτελεί μεγαλύτερο ποσοστό επί των κερδών. Ας πούμε, αντί να έχεις επιχείρηση με 10 υπαλλήλους και να πουλάς 10 αυτοκίνητα σε 10 πελάτες, απολύεις τους 9, εισάγεις μόνο 1 αυτοκίνητο και κάθε 1 πελάτης που αγοράζει σου αποφέρει πλέον το 100% των εσόδων σου... Στα οικονομικά αυτό λέγεται "συρρίκνωση", όχι "βελτίωση" της επιχείρησης.<BR/><BR/>Αν θέλεις να συγκρίνεις το αμερικανικό με το ελληνικό σύστημα Παιδείας, καλύτερα να μετρήσεις όχο μόνο τα ανώτατα ιδρύματα αλλά και τα high-schools, τα junior schools, το ποσοστό των dropouts, το ποσοστό των αφροαμερικανών που μένουν εντελώς εκτός του συστήματος, τα επίπεδα εγκληματικότητας εντός και εκτός των σχολείων. ΟΛΑ. Μετά, θα αποφασίσουμε αν είναι πιο σημαντικά αυτά ή το institutions-per-capita.Harrishttps://www.blogger.com/profile/03510802401638472909noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-45946963705908911342009-01-26T01:10:00.000+02:002009-01-26T01:10:00.000+02:00@ ΚομφούκιοςΜα εμείς είμαστε λαός υψηλής διανοησία...@ Κομφούκιος<BR/><BR/>Μα εμείς είμαστε λαός υψηλής διανοησίας. Αυτό έλειπε να να μην έχουμε διπλάσιο αριθμό πανεπιστημίων από την χώρα των φυτών.<BR/><BR/>Εμείς βρε φτιάχναμε πολιτισμό όταν αυτοί κρεμόντουσαν από κλαδιά.<BR/><BR/>Κομφού είσαι αντιδραστικός, φασίστας και εχθρός του ΛΑΪΚΟΥ, ΜΑΖΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ.<BR/><BR/>ΚΑΙ γιά να σκάσεις παληοκάθαρμα σήμερα συνεννοήθηκα με τον Υπερπρύτανη των Ελληνικών Πανεπιστημίων κύριο Αλαβάνο και συμφωνήσαμε να <BR/>δημιουργήσουμε<BR/>ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ στην TARTE BAVAROISE στην Χαροκόπειο <BR/><BR/>ΜΕΓΑΛΗ των ΥΠΗΡΕΤΡΙΩΝ ΣΧΟΛΗ<BR/><BR/>ώστε να μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τους δικηγόρους σου με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.<BR/><BR/>Κακό ψόφο νάχεις, δήθεν, γελοίΕ υποκείμενΕΦωφώ, Θεομήτωρ της Ελλάδοςhttps://www.blogger.com/profile/08564816109042202232noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-43776344789668475932009-01-26T00:53:00.000+02:002009-01-26T00:53:00.000+02:00Jaga saidΜε μία διαφορά. Θα δώσετε επιτέλους το 5%...Jaga said<BR/><B>Με μία διαφορά. Θα δώσετε επιτέλους το 5% του ΑΕΠ στην Παιδεία, έστω και με τη μορφή εγγυήσεων δανειοδότησης, έμμεσων παροχών, επενδύσεων υποδομής ή ότι άλλο.</B><BR/><BR/>AΣΦΑΛΩΣ ΟΧΙ<BR/><BR/>JAMAIS<BR/><BR/>ΠΟΤΕ <BR/><BR/>NEVER<BR/><BR/>Mόνο πάνω από το πτώμα μου<BR/><BR/>Η per capita πανεπιστημιακού και per capita φοιτητού ΚΡΑΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ θα <BR/><BR/>ΑΥΞΗΘΕΙ <BR/><BR/>ΜΟΝΟ μέσα από περιορισμόν του ΑΡΙΘΜΟΥ των ανωτάτων ιδρυμάτων (ΑΕΙ+ΤΕΙ) ώστε η πυκνότητά τους να είναι at the most ΙΣΗ με αυτήν των ανωτάτων ιδρυμάτων στις ΗΠΑ<BR/><BR/>και<BR/><BR/>ΟΧΙ με ΑΥΞΗΣΗ της ΣΥΝΟΛΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ εκ του ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ.<BR/><BR/><B>ΚΥΡΙΕΣ και ΚΥΡΙΟΙ<BR/> <BR/>as of 2004, in the USA, there were<BR/><BR/>622 PUBLIC 4-YEAR INSTITUTIONS<BR/><BR/>that is, <BR/><BR/>0.207 per 100.000 pop.<BR/><BR/>[SOURCE: http://www.infoplease.com/ipa/A0908742.html]<BR/><BR/>In Greece, as of 2008, there are<BR/><BR/>44 PUBLIC 4-YEAR INSTITUTIONS,<BR/><BR/>that is, <BR/><BR/>0.44 per 100.000 pop.<BR/></B><BR/><BR/>Με άλλα λόγια, στην Ελλάδα vesus ΗΠΑ, και ανά μονάδα πληθυσμού<BR/><BR/>ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΟΝ ΑΡΙΘΜΟ <BR/><BR/>ΚΡΑΤΙΚΩΝ, ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΤΕΤΡΑΕΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ<BR/><BR/>ΔΙΠΛΑΣΙΟΝ<BR/><BR/>ΔΙΠΛΑΣΙΟΝ<BR/><BR/>ΔΙΠΛΑΣΙΟΝ<BR/><BR/>Πασόκια ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ σας θέλω ΝΕΚΡΟΥΣΚομφούκιοςhttps://www.blogger.com/profile/12355693006187484695noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-83371579922336260712009-01-26T00:26:00.000+02:002009-01-26T00:26:00.000+02:00jaga το συγκεκριμένο ποσοστό για δαπάνες παιδείας ...jaga το συγκεκριμένο ποσοστό για δαπάνες παιδείας οι χώρες έξω΄, απ' όσο γνωρίζουμε, το πετυχαίνουν με συνδυασμό κρατικής και ιδιωτικής χρηματοδότησης και όχι με αμιγώς κρατικούς πόρους.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-66444231581927434162009-01-25T23:53:00.000+02:002009-01-25T23:53:00.000+02:00ser δε ρωτήσαμε αν βρίσκεις ρεαλιστικά ή όχι αυτά ...ser δε ρωτήσαμε αν βρίσκεις ρεαλιστικά ή όχι αυτά που λέμε, αλλά ποιος είναι ο αντίλογος επί των συγκεκριμένων προτάσεων. Μπέρδεψε κανείς τα ΑΕΙ με τα ΤΕΙ; Είπαμε ότι η χρηματοδότηση δε συνδέεται με την αξιολόγηση; Πραγματικά λυπούμαστε που δεν κατάλαβες τι λέμε; Είπε κανείς ότι η χρηματοδότηση θα είναι μόνο κρατική; Πραγματικά αναρωτιόμαστε αν μπήκες καν στον κόπο να διαβάσεις το σχόλιό μας. <BR/><BR/>Εν πάση περιπτώσει εντοπίζεις τη λύση στην εισαγωγή διδάκτρων. Μάλιστα. Το Cambridge που λες όπως και όλα τα βρετανικά πανεπιστήμια μέχρι το 2001 δεν είχε δίδακτρα για EU students και ήταν νούμερο 1 στην Ευρώπη και τρίτο στον κόσμο. Τώρα έχει κάτι ψιλά που θέσπισαν οι Εργατικοί ανάλογα με το εισόδημα. Κι άσε το Κέιμπριτζ απέξω. Τα ελληνικά μεταπτυχιακά προγράμματα ξάφνου έγιναν τα καλύτερα γιατί έβαλαν δίδακτρα; Μην τρελαθούμε τώρα. Τι είδους πρόταση είναι αυτή λοιπόν ότι η εισαγωγή διδάκτρων θα λύσει το πρόβλημα στην Ελλάδα κι όλα τα άλλα είναι ήσσονος σημασίας και μη ρεαλιστικά; Δεν την κατανοούμε. Ούτε ο Μπήτρος δεν τα λέει αυτά.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-59235463792169225652009-01-25T23:43:00.000+02:002009-01-25T23:43:00.000+02:00Απαντώ μόνο σε ότι αφορά τα δικά μου comments:@ser...Απαντώ μόνο σε ότι αφορά τα δικά μου comments:<BR/><BR/>@ser<BR/><BR/><I>το περίφημο "5%" έχει ηλικία περίπου 30 ετών.<BR/>Και τι θλιβερό το να παρατηρείς ότι το εκάστοτε 5% είναι συνεχώς περισσότερο αλλά η Παιδεία βουλιάζει διαρκώς.</I><BR/><BR/>Το περίφημο 5% ποτέ δεν δόθηκε. Αντίθετα, αν υπολογίσει κανείς τη ραγδαία και ενίοτε αδικαιολόγητη αύξηση εισακτέων με το στανιό, διατηρώντας ταυτόχρονα πάνω-κάτω τα ίδια "έξοδα" για την τριτοβάθμια, το κατά κεφαλήν ποσό -μειώνεται- αντί να αυξάνεται. Άρα, εφόσον ακόμα και τα στοιχειώδη εφόδια και υποδομές μειώνονται ανά φοιτητή, έχει δικαίωμα να φωνάζει και να σκούζει όσο θέλει, είτε είναι τεμπέλης είτε όχι. Αυτή είναι η πραγματικότητα.<BR/><BR/><I>Αν ήταν στο χέρι μου δεν θα έδινα τίποτα- διότι είναι καιρός να γίνει κατανοητό ότι δεν είναι δικαίωμα του κάθε κόπανου να κολοβαράει τζάμπα εις βάρος του κοινωνικού συνόλου και να φιλοσοφο-μπουρδολογεί άνευ αιδούς</I><BR/><BR/>Ευτυχώς που δεν είναι στο χέρι σου, γιατί η *δωρεάν* δημόσια Παιδεία, χωρίς εξαιρέσεις (ακόμα και για τον κόπανο ή τον τεμπέλη), είναι κομμάτι του Συντάγματος της Ελλάδας. Τονίζω περισσότερο το "δωρεάν" (γιατί για την "αποκλειστικά δημόσια" υπάρχουν εύλογες αντιρρήσεις). Αλλιώς μιλάμε για προληπτική καταστρατήγηση των νόμων για οικονομικούς λόγους, επειδή υπάρχουν κάποιοι που τους καταχρώνται. Οποιαδήποτε θέσπιση διδάκτρων από τους φοιτητές καταργεί την ίδια την έννοια της ελεύθερης πρόσβασης, οποιαδήποτε πρόφαση και αν διατυπώσει κανείς για το αντίθετο. Κάθε φορολογούμενος *ήδη* χρηματοδοτεί την Παιδεία. Αν πάλι θέλεις να καταργήσεις εντελώς το Σύνταγμα, αυτό είναι δική σου υπόθεση και πολιτική άποψη, όχι επιχείρημα.<BR/><BR/><I>Ειναι πραγματικά απίστευτο το τι βλέπω και το τι ακούω καθημερινά από πτυχιούχους ελληνικών ΑΕΙ- είναι η ΝΤΡΟΠΗ της αμάθειας. ΑΓΝΟΙΑ, πλήρης άγνοια και ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ</I><BR/><BR/>...Άρα σύμφωνα με τη δική σου λογική, για τα Πανεπιστήμια ισχύει: δημόσιο = βγάζει στόκους, ιδιωτικό = βγάζει σοφούς. Θα έχει πολύ δύσκολο έργο όποιος προσπαθήσει να επιχειρηματολογήσει στα αλήθεια επ' αυτού, μια και όπως λένε στα δημόσια ΑΕΙ δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση, άρα δεν ξέρουν αν βγάζει πραγματικά στόκους ή διαμάντια, έτσι δεν είναι; Υποτίθεται ότι η αξιολόγηση πρέπει να γίνει αμερόληπτα και αντικειμενικά, σωστά;<BR/><BR/>Για δείτε τι είπε ο κ. Καρκανιάς, πρόεδρος των ιδιωτικών κολεγίων στην Ελλάδα, όταν <A HREF="http://www.skai.gr/master_avod.php?id=107079&cid=61569&bc=61569&lsc=1" REL="nofollow">ρωτήθηκε στους "Νέους Φακέλους" (ΣΚΑΪ)</A> γιατί δεν λένε στους σπουδαστές τους ότι έχουν ελάχιστες πιθανότητες να γίνουν δεκτοί ως 2ετείς σε αντίστοιχα ξένα Πανεπιστήμια μετά το "πτυχίο" τους στο κολέγιο: στα φυλλάδια προώθησης (διαφημιστικά) δεν λες πάντα αυτό ισχύει αλλά αυτό που πρέπει. <BR/><BR/><I>Δίδακτρα παντού -και στα δημόσια ΑΕΙ -<BR/>και μην ακούσω κροκοδίλεια δάκρυα γιά "φτωχούς", εργαζόμενους" κτλ</I><BR/><BR/>Εσύ μπορεί αν μην θέλεις τα ακούσεις τίποτα από όλα αυτά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι αλήθεια. Και για τα παιδάκια που πεθαίνουν από την πείνα δεν θέλουμε να ακούμε γιατί μας στεναχωρούν, αλλά αυτά πεθαίνουν έτσι κι αλλιώς.<BR/><BR/><I>Γνωρίζω ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ άνθρωπο που πήρε πτυχίο χωρίς ΟΥΤΕ 1 ΜΕΡΑ ΚΑθΥΣΤΕΡΗΣΗ και ήταν εργαζόμενος φοιτητής από την πρώτη μέρα των σπουδών του.<BR/>Επίσης γνωρίζω ότι άλλοι συμφοιτητές του σε χειρότερη (?) οικονομική κατάσταση δεν δούλεψαν ή δούλευαν περιστασιακά και πήραν (?) πτυχίο πολλά χρόνια αργότερα.</I><BR/><BR/>Αν θέλουμε να δούμε μεμονωμένες περιπτώσεις, ψάξτε να δείτε όσο εύκολα μπορείτε να πάρετε PhD μέσω διαδικτύου από κάποιο υπαρκτό ή ανύπαρκτο Πανεπιστήμιο των ΗΠΑ ή της Αγγλίας, δηλώνοντας μόνο τα επαγγελματικά σας προσόντα και τυχόν προηγούμενες σπουδές. Έτσι απλά.<BR/><BR/>Γνωρίζω προσωπικά ανθρώπους που έχουν φάει τα χρόνια στους στα θρανία, έχουν πτυχία MSc και PhD, και το καλύτερο που μπορούν να ελπίζουν στην Ελλάδα για δουλειά είναι δάσκαλος σε σχολείο. Λες και ένα ολόκληρο κράτος δεν μπορεί να τους αξιοποιήσει καλύτερα, ή λες και όλα αυτά τα πτυχία είναι τόσο του για τα σκουπίδια που δεν μπορούν να διδάξουν σε ανώτερη βαθμίδα. <BR/><BR/>Ο μέσος χρόνος αναμονής μέχρι την πληρωμή ενός πρωτοδιόριστου π.χ. λέκτορα σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ, όχι μόνο επαρχίας αλλά και στα μεγάλα κέντρα, είναι από 1 ως δύο χρόνια *δωρεάν* και *ανασφάλιστης* εργασίας προς το Δημόσιο. Και τι έκπληξη, το ΥΠΕΠΘ έχει σταματήσει πλέον να προκηρύσσει νέες θέσεις ΔΕΠ για αύξηση του διδακτικού προσωπικού (ούτε καν αντικατάσταση όσων βγαίνουν σε σύνταξη), προφανώς για οικονομικούς λόγους.<BR/><BR/><I>Το πολύ αρχοντιλίκι μας έφαγε σε αυτή τη χώρα. Φιλοσοφούμε μετ' ευτελείας αλλά δυστυχώς δεν φιλοκαλούμε.......</I><BR/><BR/>Εγώ επαναλαμβάνω την μοναδική λύση για συναίνεση και καλή διάθεση:<BR/><BR/>Κυβέρνηση: "...Διαθέτω από αύριο το πρωί 12 δισ. ευρώ για την Παιδεία το 2010. Ελάτε να συζητήσουμε πως θα τα αξιοποιήσουμε σωστά και υπεύθυνα"<BR/><BR/>Οι μαθητές και οι φοιτητές έχουν φάει τους δρόμους σε καταλήψεις και πορείες, αλλά πολλοί από αυτούς δεν ψηφίζουν ακόμα και επιπλέον οι δράσεις τους δεν επηρεάζουν σημαντικά ούτε την οικονομία ούτε το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Αποτέλεσμα: λίγοι τους παίρνουν στα σοβαρά. Αντίθετα, οι αγρότες, με το που κατέβηκαν στους δρόμους και έκοψαν την Ελλάδα σε εκατό κομμάτια, παραλύοντας τα πάντα και εξοργίζοντας τον κόσμο, η κυβέρνηση σε μια εβδομάδα τους υποσχέθηκε ότι είχε και δεν είχε. <BR/><BR/>Συμπέρασμα: Όποιος κυβερνά έχει την ευθύνη της πρωτοβουλίας, την ευθύνη της επίλυσης προβλημάτων και την ευθύνη απέναντι στο κοινωνικό σύνολο. Οι υπόλοιποι, καραγκιόζηδες, κλέφτες, τεμπέληδες, κτλ, είναι φτηνές προφάσεις και παιδιάστικες δικαιολογίες για να μην τηρεί τις στοιχειώδεις υποχρεώσεις της προς ΟΛΟΥΣ τους πολίτες.Harrishttps://www.blogger.com/profile/03510802401638472909noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-33612833321762734852009-01-25T23:30:00.000+02:002009-01-25T23:30:00.000+02:00και μιά και προ(σ)καλείτε αντίλογο στην πρότασή σα...και μιά και προ(σ)καλείτε αντίλογο στην πρότασή σας:<BR/><BR/>1- Να απεμπλακεί από το δημόσιο λογιστικό αλλά να είναι και επιδοτούμενο. Η χαρά της διαφθοράς θα γίνει. <BR/>2- Να εκτελεί με "ταχύτητα φωτός" ? Ποιός το ελληνικό ΑΕΙ των κομματικών ισορροπιών και των χτισμένων γραφείων? Το ΑΕΙ του ασύλου και του "δε βαριέσαι" ?<BR/>Του "θα σε κρεμάσουμε φασίστα Χ" και του "λευτεριά στην Παλαιστινη"?<BR/>Το ΑΕΙ του ενός συγγράματος ?<BR/><BR/>Εκτέλεση με ταχύτητα φωτός σημαίνει εξουσία και κανείς δεν την έχει στα ΑΕΙ σήμερα.<BR/>Άσε που αύριο πχ ένας πρύτανης μπορεί να "τρελλαθεί" και να θέλει να απολύσει (μόνιμους) Δ.Υ. , να βάλει παραδόσεις& εργαστήρια Σάββατα & Κυριακές, να αλλάξει το εξεταστικό σύστημα όπου ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ το 10% θα κόβεται κτλ κτλ<BR/>Να θέλει να επενδύσει τους πόρους (θα γίνει των δομημένων), να θέλει να συνεργαστεί με ιδιωτικές "κακες" εταιρείες ή πολυεθνικές...<BR/><BR/>3- Όταν τα έσοδα σου δεν είναι αυτοτελή και υπόκεισαι σε χρηματοδότηση όλα τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού<BR/><BR/>4- Μην μπερδεύετε τα ΑΕΙ με τα ΤΕΙ. Ειδικά αν ρωτήσετε το ΤΕΕ θα δείτε την "αγάπη" που υπάρχει <BR/>Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα από εκεί πρέπει να ξεκινήσει- τη συγχώνευση των 2 βαθμίδων<BR/><BR/>5- Χρηματοδότηση & αξιολόγηση συνδέονται. Αξιολόγηση δεν υπάρχει και ούτε θα υπάρξει<BR/>Εδώ γιά τους υποψήφιους διδάκτορες έχει μπει και πλαφόν - 3 δημοσιεύσεις. Κοροιδία πλήρης.<BR/><BR/>Αρκεί και ΜΙΑ αλλά ΜΙΑ, όχι αρθράκια στο "ΒΗΜΑ" και συντεχνιακά περιοδικά.<BR/><BR/>Ποιός θα χρηματοδοτήσει τι και γιατί ?<BR/>Ας απαντήσει κάποιος, ποιά ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ έρευνα έγινε σε ελληνικό ΑΕΙ την τελευταία 20-ετία?<BR/><BR/>6- Επανάκριση των καθηγητών όλων των βαθμίδων ανά 5ετία από επιστημονικό πάνελ<BR/><BR/>Η λύση είναι μία -<BR/><BR/>Δίδακτρα παντού. Το κάθε ΑΕΙ είτε δημόσιο είτε ιδιωτικό να ανταγωνίζεται και να αγωνίζεται.<BR/><BR/>Ο φοιτητής θα μπορεί να επιδοτείται γιά την περίοδο των σπουδών του, αλλά θα πρέπει να γίνει φοιτητής πραγματικός.<BR/><BR/>Με υποχρεώσεις άγνωστες γιά τη σημερινή χαβαλεδοκατάσταση αλλά και ουσιαστικές απαιτήσεις (πχ γιά πρακτικές εφαρμογές, εργαστήρια κτλ) και όχι "λευτεριά στην Παλαιστίνη".<BR/><BR/>Με ανταγωνισμό αληθινό που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αποβολή όσων δεν τα καταφέρνουν.<BR/>Καλώς ή κακώς έτσι είναι η πραγματικότητα.<BR/><BR/>Περιβάλλον "δε βαριέσαι" και "έχει γιά όλους" δεν υπάρχει πια.<BR/><BR/>Όταν εισαχθούν δίδακτρα θα ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι και θα μειωθεί το έλλειμα της ΠαιδείαςSGThttps://www.blogger.com/profile/08846683983421333721noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-20232259728007952482009-01-25T22:58:00.000+02:002009-01-25T22:58:00.000+02:00g700παρακαλώ σε οτιδήποτε στείλετε στον οποιοδήποτ...g700<BR/>παρακαλώ σε οτιδήποτε στείλετε στον οποιοδήποτε να διευκρινήσετε ότι αποτελεί ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ σας θέση και όχι της "γενιάς 700"<BR/>Το έχω ξαναπεί -εκπροσωπείτε εαυτούς και όχι ημάς. Καλό είναι να το καταλάβουν και οι αποδέκτες των (όποιων) απόψεών σας.<BR/><BR/>Lefteris<BR/>λυπάμαι, ειλικρινά λυπάμαι <BR/>που πρέπει να συμφωνήσω μαζί σου, ειδικά στην τελευταία πρότασή σου<BR/><BR/>Εδώ και πολλά χρόνια θυμάμαι την συζήτηση σε αυτή την χώρα να είναι το αν τα θέματα των Πανελληνίων ήταν 'εύκολα ή δύσκολα'<BR/>Κανείς δεν βγήκε να πει στους ΗΛΙΘΙΟΥΣ ότι οι επιτυχόντες θα ήταν έτσι και αλλιώς οι top X%<BR/><BR/>Όταν όμως η Μαριέττα είπε το πασιφανές (το "10") πέσαν όλοι να την φάνε<BR/><BR/>@Jaga<BR/>το περίφημο "5%" έχει ηλικία περίπου 30 ετών.<BR/>Και τι θλιβερό το να παρατηρείς ότι το εκάστοτε 5% είναι συνεχώς περισσότερο αλλά η Παιδεία βουλιάζει διαρκώς.<BR/><BR/>Αν ήταν στο χέρι μου δεν θα έδινα τίποτα- διότι είναι καιρός να γίνει κατανοητό ότι δεν είναι δικαίωμα του κάθε κόπανου να κολοβαράει τζάμπα εις βάρος του κοινωνικού συνόλου και να φιλοσοφο-μπουρδολογεί άνευ αιδούς<BR/><BR/>Ειναι πραγματικά απίστευτο το τι βλέπω και το τι ακούω καθημερινά από πτυχιούχους ελληνικών ΑΕΙ- είναι η ΝΤΡΟΠΗ της αμάθειας. ΑΓΝΟΙΑ, πλήρης άγνοια και ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ<BR/><BR/>Δίδακτρα παντού -και στα δημόσια ΑΕΙ -<BR/>και μην ακούσω κροκοδίλεια δάκρυα γιά "φτωχούς", εργαζόμενους" κτλ<BR/><BR/>Γνωρίζω ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ άνθρωπο που πήρε πτυχίο χωρίς ΟΥΤΕ 1 ΜΕΡΑ ΚΑθΥΣΤΕΡΗΣΗ και ήταν εργαζόμενος φοιτητής από την πρώτη μέρα των σπουδών του.<BR/><BR/>Επίσης γνωρίζω ότι άλλοι συμφοιτητές του σε χειρότερη (?) οικονομική κατάσταση δεν δούλεψαν ή δούλευαν περιστασιακά και πήραν (?) πτυχίο πολλά χρόνια αργότερα.<BR/><BR/>Το πολύ αρχοντιλίκι μας έφαγε σε αυτή τη χώρα. Φιλοσοφούμε μετ' ευτελείας αλλά δυστυχώς δεν φιλοκαλούμε.......SGThttps://www.blogger.com/profile/08846683983421333721noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-58248099429903048502009-01-25T22:32:00.000+02:002009-01-25T22:32:00.000+02:00"Παραλάβατε σοβαρά εκπαιδευτικά ιδρύματα και τα κά...<I>"Παραλάβατε σοβαρά εκπαιδευτικά ιδρύματα και τα κάνατε μπουρδέλα".</I> Ποιος παρέλαβε; Δεν το πιάσαμε το υπονοούμενο; Ποιοι είναι οι εμείς και ποιοι οι άλλοι ειλικρινά δεν γνωρίζουμε. Και τι σόι καλά πανεπιστήμια παραλάβαμε(νε), αφού όταν ήσουν εσύ στο πανεπιστήμιο όπως λες ήταν χαβαλέ και γκόμενες ήδη η κατάσταση. Please explain. <BR/><BR/><I>"Και μη μου λες για "κοινωνικούς διαλόγους" και μαλακίες για παντελώς ανίκανους και διανοητικά καθυστερημένους."</I> <BR/><BR/>Είπε κανείς κάτι τέτοιο;<BR/><BR/>Και εν πάση περιπτώσει πες μας εάν και που διαφωνείς με την πρόταση που κάναμε παραπάνω για την τριτοβάθμια και άσε τις ηθικοπλαστικές γενικολογίες κατά μέρους. Δε μιλάς σε άβγαλτους χωριάτες ιθαγενείς. Δόξα συ ο θεός στην ομάδα έχουμε περάσει όλοι από καμιά τετραετία μέσο όρο (και βάλε) εξωτερικό ΗΠΑ, Αγγλία, Σουηδία, Γερμανία, Βέλγιο κ.α.και ξέρουμε τι παίζει και ποιες είναι οι διαφορές με εδώ. Επί του πρακτέου τι γίνεται; Ποια είναι Λευτέρη η πρότασή σου για την τριτοβάθμια; Τι θα πει υπευθυνότητα; Πώς θα προωθηθεί η υπευθυνότητα και πως; <BR/><BR/>Εάν το πρόβλημα σου είναι τα λεφτά που ξοδεύονται να μην πετιούνται σ' ένα τρύπιο κουβά όπως ίνεται είμαστε μαζί σου. Αλλά πως; Μπες στο ψητό.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-75275914286381911712009-01-25T22:14:00.000+02:002009-01-25T22:14:00.000+02:00Ανεξάρτητα από το τι πιστεύει κανείς για ιδιωτικά ...Ανεξάρτητα από το τι πιστεύει κανείς για ιδιωτικά ή/και δημόσια Πανεπιστήμια, για "αιώνιους" φοιτητές (αλήθεια, γιατί να μην σκεφτούμε και για τους "αιώνιους" πολιτικούς;...), για τρόπους αξιολόγησης των σπουδών και της έρευνας, για ΚΑΘΕ ΤΙ που έχει αναφερθεί όλα αυτά τα χρόνια, το όμορφο αγόρι του ΥΠΕΠΘ (υπουργός, νέος και με φωτογένεια), λέει "όλα από την αρχή".<BR/><BR/>Σε αυτό υπάρχει μία απάντηση, απλή και ξεκάθαρη, που καλύπτει όλα τα παραπάνω: Κάντε ότι νομίζετε, οργανώστε τα πράγματα όπως θέλετε, όπως σας βολεύει. Με μία διαφορά. Θα δώσετε επιτέλους το 5% του ΑΕΠ στην Παιδεία, έστω και με τη μορφή εγγυήσεων δανειοδότησης, έμμεσων παροχών, επενδύσεων υποδομής ή ότι άλλο.<BR/><BR/>Το επίσημο ΑΕΠ της Ελλάδας (2006) ήταν 305,595 δισ. δολάρια δηλαδή 238,84 δισ. ευρώ σε σημερινές τιμές. Το 5% μεταφράζεται σε 11,942 δισ. ευρώ για την Παιδεία, δηλαδή αρκετά λιγότερο από το μισό όσων χαρίστηκαν στις τράπεζες για το καλό της αγοράς. Στο κάτω-κάτω, η Παιδεία είναι μακροχρόνια επένδυση στα μυαλά και στους μελλοντικούς εργαζόμενους της χώρας.<BR/><BR/>Κύριε Άρη, έχετε τα κότσια να ζητήσετε ως ενίσχυση το 42% του πακέτου που στηρίζει σήμερα τις τράπεζες; Μπορείτε να υποστηρίξετε με σθεναρότητα ότι η Παιδεία αξίζει τουλάχιστον τα διπλά από ότι η ανάγκη ρευστότητας στην αγορά; Μπορείτε να πείσετε την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό ότι το αίτημα αυτό είναι δίκαιο και απαραίτητο για όλα τα υπόλοιπα; <BR/><BR/>Αν ναι, τότε να τα κουβεντιάσουμε όλα με τη σειρά τους όταν έρθει η ώρα. Διαφορετικά, μην περιμένετε κατανόηση και καλή διάθεση από όλους τους άλλους.Harrishttps://www.blogger.com/profile/03510802401638472909noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-19095772827075110502009-01-25T22:00:00.000+02:002009-01-25T22:00:00.000+02:00Λυπάμαι μόνο το έργο των φιλότιμων Ελλήνων φοιτητώ...Λυπάμαι μόνο το έργο των φιλότιμων Ελλήνων φοιτητών. Πολλοί απ' αυτούς έχουν φοβερό μυαλό και ταλέντο. Μακάρι να ήμουν πλούσιος να τους έστελνα όλους αυτούς σε καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού,χωρίς δεσμεύσεις και μετά να κάνουν ότι θέλουν (θα έδινα και στον καθένα 100Κ να ξεκινήσει τη ζωή του όπου θέλει). <BR/><BR/>Δυστυχώς το έργο αυτών των ανθρώπων που ΑΓΑΠΟΥΝ την επιστήμη και τη δουλειά τους, αμαυρώνεται ή και καταστρέφεται από τα τσογλάνια του "ασύλου" (οι καλοί φοιτητές ΔΕΝ το χρειάζονται το άσυλο).<BR/><BR/>Οι υπόλοιποι, τα φρικιά, οι τεμπέληδες, οι κακοί καθηγητές και οι "πολιτικοί παράγοντες", πιάσανε το φάρο της ανθρωπότητας και τον κάνανε σκουπίδι.<BR/><BR/>Κι έχουνε και το θράσσος να αυτοαποκαλούνται απόγονοι του Πλάτωνα... ενώ έπρεπε να μετονομάσουν τη χώρα σε "Βαλκανιστάν" για να δικαιολογούν το καθημερινό τους ρεζιλίκι. Λες και νομίζουν ότι δεν τα μαθαίνουμε οι υπόλοιποι σε όλο τον κόσμο. Κάνανε την Ελλάδα μια ημικομμουνιστική έκδοση της Αλαμπάμας με μολότωφ. Κι αντί να διαβάζουν Αριστοτέλη, διαβάζουν Λένιν... ήθελα να ξερα τι τους ταϊζανε οι μανάδες τους και γίνανε τόσο ηλίθιοι... γιατί χαντόγκια σαν τ' αμερικανάκια δεν τρώνε... οπότε κάτι πρέπει να είναι στο νερό... 'ξερω γω...<BR/><BR/>Αλλά είπαμε... "σ' αυτό τον τόπο όσοι αγαπούνε, τρώνε βρώμικο ψωμί".Lefterishttps://www.blogger.com/profile/17687063658397302493noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-58238328155045627142009-01-25T21:57:00.000+02:002009-01-25T21:57:00.000+02:00Για ενημέρωση όλων, τα περισσότερα κορυφαία πανεπι...Για ενημέρωση όλων, τα περισσότερα κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ λειτουργούν ως Not-for Profit private corporations; many of them they also administer huge endowments (νομίζω ο ορος ειναι κληροδοτηματα στα ελληνικά). Μαλιστα το Harvard, τυγχάνει να είναι το πρώτο corporation in the US.<BR/><BR/>To γεγονός και μόνο οτι 9 (ή κατά άλλους 8)στα 10 κορυφαία πανεπιστήμια στον κόσμο βρίσκονται στις ΗΠΑ, δείχνει οτι το σύστημά τους είναι το καλύτερο...που με την σειρά του σημαίνει οτι αν θέλουμε πραγματική παιδεια, δεν είναι ανάγκη να reinvent the wheel: υιοθετούμε το καλύτερο και το προσαρμόζουμε στις ιδιαιτερότητες μας, end of story...<BR/><BR/>For some reason when I think of greek universities, I remember my granpa who used to say that "το τζάμπα το τρώνε οι σκύλοι" στην περιπτωσή μας οι έλληνες...<BR/>Έχω εκφράσει στο παρελθόν, και δεν θέλω να επαναλάβω την βαθιά μου προφρόνηση προς το ελληνικό σχολειό, ιδιαίτερα το δευτεροβάθμιο και τριτοβάθμιο, με όλη την οργη και απαξία κάποιου που αφού το έφαγε στη μάπα, δοκίμασε και το αμερικάνικο (αναγκαστικά αφού το μόνο που πήρα απο το Καποδiστριακό πανεπιστήμιο ηταν ο τίτλος, με ελάχιστες competitive skills). <BR/>Εκείνο που θέλω να πώ ειναι ότι κανεις δεν χρωστάει κανενός καλή μόρφωση, και οτι η καλή μόρφωση κοστίζει χρήματα. Πολύ περισσότερα απο οτι ο προυπολογισμός ενος αποτυχημένου κράτους μπορεί να διαθέσει, ή οι γραφειοκράτες μιας διεφθαρμένης και ανίκανης διοίκησης μπορούν να προσφέρουν...<BR/>Όλα τα πανεπιστήμια πρέπει να γίνουν not-for profit private corporations υπο την εποπτεία του υπουργειου παιδείας που να λειτουργούν με ιδιοτικοοικομικά κριτήρια. Τα δίδακτρα, ο ανταγωνισμός, τα φοιτητικά δάνεια για τους οικομικά ασθενέστερους, και οι υποτροφίες, θα καταφέρουν σε μερικά χρόνια να κάνουν ότι το κράτος δεν κατάφερε σε δεκαετίες...<BR/>Οταν τα πανεπιστήμια θα πρέπει να ανταγωνιστουν στην ελεύθερη διεθνή αγορα της μόρφωσης, θα αποκτήσουν to ισχυρότερο κίνητρο να χτίσουν reputation, και με τις δυνατότητες που τα δίδακτρα θα τους δώσουν, να δείτε για πότε θα φέρουν τους καλύτερους έλληνες και ξένους καθηγητές, τα καλύτερα εργαστήρια, ερευνητικά προγράματα, online courses, επιχειρηματικες διασυνδέσεις, και τόσα άλλα...<BR/><BR/>Καληνύχτα, stay safe and smartNeologoshttps://www.blogger.com/profile/09887075912535190094noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-47279049974387492912009-01-25T21:50:00.000+02:002009-01-25T21:50:00.000+02:00"Θέλεις να πεις ότι στην Αγγλία όπου έχεις πλήρως ..."Θέλεις να πεις ότι στην Αγγλία όπου έχεις πλήρως ανεξάρτητα ΑΕΙ υπάρχει αυτό το σύστημα της αυτοδιάθεσης του φορολογούμενου; Ή ακόμα και στις ΗΠΑ των υψηλών διδάκτρων;"<BR/><BR/>Όχι φίλε μου. Θέλω να τονίσω ότι η όλη καραμέλα περί "πλήρους αυτοδιάθεσης", δεν οδηγεί παρά στην ασυδοσία και την παντελή έλλειψη υπευθυνότητας.<BR/>Ο λόγος για τον οποίο πάσχει η Ελληνική παιδεία (και η Αμερικάνικη οικονομία σήμερα), είναι η παντελής έλλειψη υπευθυνότητας.<BR/><BR/>Στις ΗΠΑ και Αγγλία, ο φοιτητής διαλέγει το σχολείο του. Στις ΗΠΑ, πληρώνει ο ίδιος. Δεν καταστρέφεις κάτι που το πληρώνεις, έτσι;<BR/><BR/>Στην Ελλάδα, επικρατεί απλά ΚΛΟΠΗ των χρημάτων των φορολογουμένων. Πληρώνει ο οικοδόμος φόρους και πάνε τα άεργα τσογλανάκια και καταστρέφουν ότι έχει φτιάξει με τον ιδρώτα του. <BR/><BR/>Και μη μου λες για "κοινωνικούς διαλόγους" και μαλακίες για παντελώς ανίκανους και διανοητικά καθυστερημένους. Πέρασα κι εγώ από το πανεπιστήμιο στην Ελλάδα και θυμάμαι πολύ καλά ότι όλοι είχαν το μυαλό τους στο χαβαλέ. Ουδεμία σχέση έχουν οι καταλήψεις και οι καταστροφές με "κοινωνικούς αγώνες". Το μυαλό τους στην τεμπελιά, το χαβαλέ και το εύκολο μουνί. Μεταξύ σας μπορεί να κρύβεστε, αλλά από τους βετεράνους σαν κι εμένα δεν κρύβεστε.<BR/><BR/>Ντροπή και αίσχος για την παιδεία. Παραλάβατε σοβαρά εκπαιδευτικά ιδρύματα και τα κάνατε μπουρδέλα (και να ήταν τουλάχιστον και τίποτα όμορφοι να γυρίζαμε καμιά τσόντα... όλοι τους είναι σαν τα πιθήκια και οι γκόμενες δεν είναι καθόλου ευχάριστες). Και καλά να πάθετε για την κατάντια σας. Την αξίζετε 100% (όπως αξίζουν και τ' αμερικανάκια το αποτέλεσμα της σπατάλης τους).<BR/><BR/>Σας δώσανε χρυσάφι και το κάνατε σκατά.Lefterishttps://www.blogger.com/profile/17687063658397302493noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-60091365771387949932009-01-25T21:49:00.000+02:002009-01-25T21:49:00.000+02:00" G700 said... By the way excellent analysis on th..." G700 said... <BR/>By the way excellent analysis on the Obama effect methodology.<BR/><BR/>January 25, 2009 9:35 PM"<BR/><BR/>Αριστουργηματική.Από τα διαμάντια του Κομφούκιου.parmenideshttps://www.blogger.com/profile/00110427248627733575noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-83715146556155043002009-01-25T21:35:00.000+02:002009-01-25T21:35:00.000+02:00By the way excellent analysis on the Obama effect ...By the way excellent analysis on the Obama effect methodology.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-11582454841684956202009-01-25T21:33:00.000+02:002009-01-25T21:33:00.000+02:00Διότι άνοιξε ένας διάλογος για την παιδεία και πάλ...Διότι άνοιξε ένας διάλογος για την παιδεία και πάλι, προσχηματικός, με πρωτοβουλία του νέου υπουργού παιδείας και βασική θεματολογία το άσυλο στα πανεπιστήμια και το εξεταστικό στα λύκεια. Η g700 είχε ξεκινήσει τη λειτουργία της αν θυμάσαι την εποχή που έπαιζε όλος αυτός ο μύθος περί γενιάς του 16 κλπ, και δεν είχαμε προλάβει να τοποθετηθούμε και επισήμως στο θέμα τριτοβάθμια εκπαίδευση οπότε τώρα μας δίνεται μια καλή ευκαιρία να επανέλθουμε στο θέμα ολοκληρωμένα. Αργότερα το βράδυ θα αναρτήσουμε κι ένα σχετικό post με την άποψή μας για το τοπίο της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και θα το στείλουμε με τη μορφή επιστολής και στους αρμόδιους: Υπουργό Παιδείας, Σκιώδη υπουργό παιδείας, εκπροσώπους παιδείας άλλων κομμάτων κοκ. Και φυσικά δεν ξεχνάμε το menu of pain.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-13613512491219472982009-01-25T21:24:00.000+02:002009-01-25T21:24:00.000+02:00@ Γ700Τα σημεία που θίγετε, σήμερα, by the way, εί...@ Γ700<BR/><BR/>Τα σημεία που θίγετε, σήμερα, by the way, είναι θαυμάσια αλλά<BR/>ΔΕΝ μπορώ να καταλάβω. <BR/>ΓΙΑΤΙ επανερχόμαστε ξανά και ξανά.<BR/><BR/>Το ΘΕΜΑ έχει εξαντληθεί.<BR/><BR/>Ο Ελληνικός Λαός ενδιαφέρεται<BR/>γιά<BR/><BR/>1) Πετσί + ΞΥΛΟ + "Σε γνωρίζω από την όψη"<BR/>2) ΣΚΥΛΑΔΕΣ+ΣΚΥΛΟΥΔΕΣ+ επτραπέζιον ΚΑΡΣΙΛΑΜΑΝ<BR/>3) ΦΑΪ μέχρι ΚΤΗΝΩΔΙΑΣ<BR/>4) ΣΕΞ<BR/>5) ΠΕΡΔΕΣΘΑΙ<BR/>6) ΡΕΥΕΣΘΑΙ<BR/>7) ΑΦΟΔΕΥΕΙΝ<BR/>8) ΜΗΧΑΝΟΒΙΑΚΩΣ ΘΟΡΥΒΕΙΝ<BR/><BR/>ΚΑΙ απαιτεί να του παρέχει το κράτος ΟΛΟΥΣ τους ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ γι αυτούς τους ευγενείς σκοπούς.Κομφούκιοςhttps://www.blogger.com/profile/12355693006187484695noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-68864947226110012052009-01-25T21:20:00.000+02:002009-01-25T21:20:00.000+02:00Θέλεις να πεις ότι στην Αγγλία όπου έχεις πλήρως α...Θέλεις να πεις ότι στην Αγγλία όπου έχεις πλήρως ανεξάρτητα ΑΕΙ υπάρχει αυτό το σύστημα της αυτοδιάθεσης του φορολογούμενου; Ή ακόμα και στις ΗΠΑ των υψηλών διδάκτρων;G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.com