tag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post166690814433987213..comments2024-02-27T11:52:08.507+02:00Comments on Η Γενιά των 700 ευρώ: Μένουν με τον μπαμπά και τη μαμά και έχουν μισθό... χαρτζιλίκιG700http://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comBlogger71125tag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-48481078872865970452007-10-15T17:50:00.000+03:002007-10-15T17:50:00.000+03:00Εάν η οικογένεια ξαφνικά σταματούσε να τσοντάρει τ...Εάν η οικογένεια ξαφνικά σταματούσε να τσοντάρει τη νεολάια, άραγε θα σταματούσαν τις σπατάλες οι νέοι; Αν από μικρή ηλικία μάθαιναν την αξία της εργασίας, τα πράγματα θα ήταν καλύτερα τώρα; Στο εξωτερικό νομίζω ότι οι γονείς σταματούν να ενισχύουν οικονομικά τα παιδιά τους μόλις γίνους 18, ώστε να σταθούν στα πόδια τους. Δεν ξέρω αν είναι απόλυτα αληθές, πάντως αν συνέβαινε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα θα είχε αποτέλεσμα;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-85872424357678272242007-08-02T12:50:00.000+03:002007-08-02T12:50:00.000+03:00είναι δικαίωμα του καθενός να γκρινιάζει όσο θέλει...είναι δικαίωμα του καθενός να γκρινιάζει όσο θέλει, όμως γινόμαστε ενοχλητικοί και επιμένουμε με το θέμα, διότι η συζήτηση μαζί σου μας δίνει την ευκαιρία να περάσουμε ένα μήνυμα: η αστική γκρίνια των φιλελευθέρων από τη μία και ο κοινωνικός πεσιμισμός των αριστερών από την άλλη δεν δημιουργεί καλές συνθήκες για να λυθούν προβλήματα. <BR/><BR/>Δεν μας αρέσει η γκρίνια και η μιζέρια. Η G700 χρησιμοποιεί πολεμική γλώσσα, υιοθετεί ένα πολεμικό-διεκδητικό ύφος, αλλά δεν γκρινιάζει. Είμαστε αισιόδοξοι. peace!G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-49712802327592382482007-08-02T12:17:00.000+03:002007-08-02T12:17:00.000+03:00"όχι η αισθητική και ηθική ποινικοποίηση της βλαχο..."όχι η αισθητική και ηθική ποινικοποίηση της βλαχογκλαμουριάς, η οποία κατά την άποψή μας είναι έννοια σχετική και υφίσταται από τους χιλ μπίλις των ΗΠΑ μεχρί τους "ρώσους" Βλαδιβοστόκ"<BR/><BR/>ξεχασες μερικες λεξεις που χρησιμοποιησα "ανοητα σπάταλη".<BR/>Οταν δεν εχεις να ταϊσεις τα παιδια σου και ξοδευεις 500 ευρω για ενα μπουκαλι ποτο κατι δεν παει καλα. Οταν μαλιστα τα ξοδευεις για λουλουδια που τα ριχνεις στο πατωμα ειναι κατι που δεν μπορω να βρω παραλληλη στον πολιτισμενο κοσμο. Και οχι για μενα οι Ρωσοι μαφιοζοι ΔΕΝ ανηκουν στον πολιτισμενο κοσμο.<BR/><BR/>Αυτες οι χυδαιες σπαταλες ειναι συνηθως δειγμα οτι σε αυτην την κοινωνια που ξοδευει ετσι τα βγαζουν χωρις να τα αξιζουν, συχνα και με "παραβατικες συμπεριφορες" που λες και συ.<BR/><BR/>Τωρα σε ενα επιπεδο παραπανω νομιζω οτι ναι μπορω να γκρινιαζω ακομα και για την αισθητικη ρυπανση, αν οποιος με το που βγαλει λιγα λεφτα τα ξοδευει σε εκτρωματα, ειτε μιλαμε για σπιτι ειτε για αυτοκινητα. Αν εμενε στην σπηλια του δεν θα με ενοχλουσε, αλλα προσπαθει να επιβαλει αυτην την αισθητικη και σε μενα, τριπλοπαρκαρωντας το αντιαισθητικο του ΙΧ πανω στο πεζοδρομιο μου...<BR/><BR/>Στην τελικη ξανατονιζω, αλλο να γκρινιαζω για την επελαση της κιτσαριας (δικαιωμα μου) και αλλο να θελω να την απαγορευση ακομα και αν δεν παραβαινει κανεναν νομο (πραγμα που δεν ειναι δικαιωμα μου και δεν κανω βεβαια. ειναι ομως δικαιωμα μου να μην παταω στα μερη της Ελλαδας που πασχουν απο τετοια χάλια).S Ghttps://www.blogger.com/profile/15494314043804907813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-61169008296276800742007-08-02T10:09:00.000+03:002007-08-02T10:09:00.000+03:00φίλε s.g. λες"Αλλο δυνατη καταναλωτικη ταση, αλλο ...φίλε s.g. λες<BR/><BR/>"Αλλο δυνατη καταναλωτικη ταση, αλλο ανοητη βλαχογκλαμουρια"<BR/><BR/>Αυτό ακριβώς είναι ενοχοποίηση και ποινικοποίηση μιας συγκεκριμένης καταναλωτικής συμπεριφοράς στη βάση καθαρά αισθητικών-ηθικών κριτηρίων. <BR/><BR/>λες επίσης<BR/><BR/>"απο το δευτερο (Peugeot 106 με 5 σποϊλερ και 6 εξατμισεις πχ) νομιζω πασχουν σχεδον αποκλειστικα υπαναπτυκτες κοινωνιες..."<BR/><BR/>Το car-tuning, τα φορτηγάκια 4χ4 dodge των 3000 cc, τα hummer, οι λίστες με τους πλουσιότερους ανθρώπους του Forbes, το glam του Λονδίνου και το ITV (αντίστοιχο του δικού μας STAR), οι Πόρσε και τα καγιέν του Μονάχου, οι νέοι κλάμπερς και κλαμπ όουνερς του Βερολίνου των ναρκωτικών και των parties, όλα αυτά είναι διαφορετικές εκφάνσεις της κοινωνίας της κατανάλωσης και της αφθονίας σε διαφορετικές χώρες. <BR/><BR/>Ο κοινός παρονομαστής είναι ότι παντού σε όλες τις χώρες οι πολίτες θέλουν να καταναλώσουν μια ευρεία γκάμα καταναλωτικών αγαθών: από αντικείμενα χρήσης και πολυτέλειας μέχρι ταξίδια, μορφωτικά αγαθά ακόμα και εμπειρίες ζωής. <BR/><BR/>Η απαίτηση της πλειοψηφίας στις περισσότερες χώρες είναι για περισσότερες δυνατότητες κατανάλωσης είτε μέσα από περισσότερα χρήματα είτε μέσα από περισσότερο ελεύθερο χρόνο. <BR/><BR/>Εμείς λέμε ότι η απαίτηση αυτή είναι φυσιολογική και δίκαιη όταν προέρχεται από ανθρώπους που ασκούν παραγωγική εργασία και δημιουργούν προστιθέμενη αξία. Η απαίτηση αυτή οδηγεί σ'έναν παρασιτικό καταναλωτισμό όταν προέρχεται από ανθρώπους οι οποίοι βασίζουν την καταναλωτική τους δύναμη σε παραβατικές ή μη παραγωγικές συμπεριφορές.<BR/><BR/>Με λίγα λόγια δεν μας ενδιαφέρει αν καταναλώνει κάποιος μπουζούκια, χιπ χοπ ή rave parties, αλλά εάν μπορεί να στηρίξει με υγιείς τρόπους αυτό το καταναλωτικό πρότυπο. Και φυσικά εάν αυτά τα οποία καταναλώνει βλάπτουν ή όχι το κοινωνικό σύνολο και το φυσικό περιβάλλον. Εδώ ακριβώς μπαίνει το ζήτημα της ατομικής ευθύνης και υπευθυνότητας με θετικό τρόπο και όχι η αισθητική και ηθική ποινικοποίηση της βλαχογκλαμουριάς, η οποία κατά την άποψή μας είναι έννοια σχετική και υφίσταται από τους χιλ μπίλις των ΗΠΑ μεχρί τους "ρώσους" Βλαδιβοστόκ.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-9173745854170701692007-08-01T17:22:00.000+03:002007-08-01T17:22:00.000+03:00g700 δεν θελω να αλλαξω κανεναν οσο δεν με ενοχλει...g700 δεν θελω να αλλαξω κανεναν οσο δεν με ενοχλει. Τον ταξιτζη που ξοδευε το βδομαδιατικο σε μια νυχτα ουτε τον εβρισα ουτε τον κοροϊδεψα, μαλιστα μερικες φορες εχω ετσι μια περιεργεια πως ειναι να ζεις τοσο σπαταλα και κοντοφθαλμα. Ισως περναει καλα και αφου εχουμε βρει μ%$^%$ να μας τρεφουν (λεγε με ΕΕ) δεν δρεπει καν τους καρπους των λαθων του.<BR/><BR/>"η πίεση των περισσότερων πολιτών για μεγαλύτερες δυνατότητες κατανάλωσης, [...] πρέπει να λαμβάνονται υπόψη σε οποιοδήποτε προσπάθεια γίνεται να φτιαχτούν δυο τρεις σοβαρές προτάσεις πολιτικής"<BR/><BR/>προφανως οταν φτιαχνεις ενα μοντελο τα λαμβανεις ολα υποψιν, απλα λεω οτι δεν με απασχολουν ιδιαιτερα με την εννοια οτι θα πω: α τους κακομοιρους ή οτι θα προσπαθησω να τους αλλαξω.<BR/><BR/>"Η μαζική κατανάλωση του τύπου που περιγράφουμε συνιστά φαινόμενο το οποίο συναντάται σε όλες τις ανεπτυγμένες κοινωνίες."<BR/><BR/>ε οχι βεβαια! η σπάταλη επιδειξιομανια που συναντα κανεις σε χωρες σαν την Ελλαδα (και στους νεοπλουτους του Μεξικου, της Βραζιλιας, Ρωσιας ή της Ινδιας) στην δυτικη Ευρωπη μαλλον σπανιζει. Δεν εχω συναντησει ποτε μα ποτε μου οπου εχω μεινει συνηθεια σαν την αγορα λουλουδιων σε απιστευτες τιμες για να τα ριξεις στο πατωμα!<BR/><BR/>Αλλο δυνατη καταναλωτικη ταση, αλλο ανοητη βλαχογκλαμουρια. Απο το πρωτο πασχουν ισως πολλες δυτικες χωρες, αντιστροφως αναλογα με την κουλτουρα τους βεβαια (οι ΗΠΑ ας πουμε πασχουν περισσοτερο αποτι πολιτισμενες χωρες οπως η Γερμανια), απο το δευτερο (Peugeot 106 με 5 σποϊλερ και 6 εξατμισεις πχ) νομιζω πασχουν σχεδον αποκλειστικα υπαναπτυκτες κοινωνιες... <BR/><BR/>"Η σνομπίστικη και απαξιωτική στάση απέναντι στους ανθρώπους, η οποία αντί να προβάλει με θετικό τρόπο το πρότυπο της ατομικής υπευθυνότητας και της προσωπικής ευθύνης, επιλέγει την ενοχοποίηση της ατομικής συμπεριφοράς"<BR/><BR/>τι θα πει ενοχοποιηση? ζητησα να τιμωρηθουν? το μονο που θελω ειναι να μην μου ζητουν τα ρεστα. Εδω και δεκαετιες οι Ελληναρες αποφασισαν οτι ειναι ο εκλεκτος λαος που τρωει περισσοτερο αποσο παραγει, μαλιστα βριζουμε και αυτους που μας τρεφουν, "τους ξενερωτους τους Γερμανους που μονο να δουλευουν ξερουν". Δεν νομιζω οτι ειναι και τοσο τραγικο μια φορα καποιος να μιλησει υπερ του μερμηγκα και οχι του τζιτζηκα...<BR/><BR/>"Ο φιλελευθερισμός είναι κοινωνικό κίνημα και όχι προϊόν ακαδημαϊκού εργαστηρίου. Ως γνήσιοι σοσιαλφιλελεύθεροι πραγματικά εκνευριζόμαστε όταν ταυτίζεται η φιλελεύθερη σκέψη με την ποινικοποίηση, την τιμωρία, την ηθική κατσάδα, την ενοχοποίηση."<BR/><BR/>ο φιλελευθερισμος για μενα ειναι απλο φιλοσοφικο ρευμα και σταση ζωης, κανενα κινημα, αλλα τεσπα. Επιμενω να μην καταλαβαινω τι εννοεις ποινικοποιηση ή ηθικη καστσαδα. το οτι καποιες τασεις τις βρισκω γελοιες ή συμπλεγματικες και μιζερες δεν σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι θαθελα να απαγορευτουν. αυτη θα ελεγα ειναι η ουσια του φιλελευθερισμου.S Ghttps://www.blogger.com/profile/15494314043804907813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-48830097870144647712007-07-31T13:40:00.000+03:002007-07-31T13:40:00.000+03:00G700"Η σνομπίστικη και απαξιωτική στάση απέναντι σ...G700<BR/>"Η σνομπίστικη και απαξιωτική στάση απέναντι στους ανθρώπους, η οποία αντί να προβάλει με θετικό τρόπο το πρότυπο της ατομικής υπευθυνότητας και της προσωπικής ευθύνης, επιλέγει την ενοχοποίηση της ατομικής συμπεριφοράς, είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους δύσκολα θα στεριώσουν οι φιλελεύθερες απόψεις, τις οποίες εκφράζεις και εσύ αλλά και η φιλελεύθερη μπλογκοπαρέα, στην Ελλάδα." <BR/><BR/>Eδώ έχεις απόλυτο δίκαιο και δηλώνω ΕΝΟΧΟΣAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-19219352089691063022007-07-31T11:49:00.000+03:002007-07-31T11:49:00.000+03:00@ s.g.είπαμε προηγουμένως ότι"Με βάση τα παραπάνω ...@ s.g.<BR/><BR/>είπαμε προηγουμένως ότι<BR/>"Με βάση τα παραπάνω δεδομένα δεν πρέπει να μας εκπλήσσει η λαϊκή απαίτηση, συμπεριλαμβανομένων και των μεσοστρωμάτων, για ΙΣΟΤΗΤΑ στην κατανάλωση."<BR/><BR/>λες εσύ<BR/>"να μας εκπλησσει μαλλον οχι το ερωτημα ειναι αν θα πρεπει να μας απασχολει."<BR/><BR/>Πρέπει να μας απασχολεί διότι πολύ απλά η πίεση των περισσότερων πολιτών για μεγαλύτερες δυνατότητες κατανάλωσης, τα μέσα τα οποία εξασφαλίζουν την κατανάλωση (από δανεικό χρήμα μέχρι εκτεταμένη παραβατικότητα) καθώς και οι επιπτώσεις ενός υπερκαταναλωτικού πολιτισμού στην υγεία, το περιβάλλον κοκ, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη σε οποιοδήποτε προσπάθεια γίνεται να φτιαχτούν δυο τρεις σοβαρές προτάσεις πολιτικής (policy).<BR/><BR/>Αυτό μας πάει στο επόμενο σχόλιό σου όπου λες<BR/><BR/>"Εν τελει το οτι υπαρχει οπως παρατηρησε καποιος μια ταση μιμησης και overshooting της καταναλωτικης σπαταλης των "πλουσιων" απο τα κατωτερα οικονομικα στρωματα πρεπει να ειναι απο τις ελληνικες σταθερες." <BR/><BR/>Εδώ μάλλον εκφράζεις μια εντελώς προσωπική και biased άποψη η οποία παρακάμπτει με μία μονοκονδυλιά τη βιβλιογραφία και την παγκόσμια συζήτηση των τελευταίων τριάντα ετών γύρω από το φαινόμενο της κατανάλωσης. <BR/><BR/>Η μαζική κατανάλωση του τύπου που περιγράφουμε συνιστά φαινόμενο το οποίο συναντάται σε όλες τις ανεπτυγμένες κοινωνίες. Στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε εμβρυακή κατάσταση. Πρέπει κατανοήσουμε το φαινόμενο αυτό ως αναπόσπαστο μέρος της αναπτυξιακής διαδικασίας και του εκσυγχρονισμού των κοινωνιών, και να μην το απορρίψουμε ως ελληνική ιδιοτροπία και μόνο.<BR/><BR/>και συνεχίζεις λέγοντας ότι<BR/><BR/>"Προσωπικα ελαχιστο χρονο ή προσοχη μπορω να διαθεσω στις γκρινιες ατομων που δεν εκαναν τιποτα για να χτισουν το ανθρωπινο κεφαλαιο τους (βλεπε συζητηση στον συνδεσμο που παρεθεσα ανω), που δεν εκαναν καμμια θυσια αλλα περιμενουν ξαφνικα να εχουν τεραστια εισοδηματα χωρις κοπο."<BR/><BR/>Εντάξει δεν σε πιέζει κανείς ν' ασχοληθείς. Όμως η προσωπική άποψη που εκφράζεις δε συνιστά βάση για σοβαρή συζήτηση σε επίπεδο policy. Τι συζήτηση να κάνεις και με ποιον, όταν αυτόν, του οποίου τη συμπεριφορά θέλεις ν'αλλάξεις, τον ενοχοποιείς συστηματικά και με μονίμως αρνητικό τρόπο;<BR/><BR/>Μία τελευταία παρατήρηση. <BR/><BR/>Η σνομπίστικη και απαξιωτική στάση απέναντι στους ανθρώπους, η οποία αντί να προβάλει με θετικό τρόπο το πρότυπο της ατομικής υπευθυνότητας και της προσωπικής ευθύνης, επιλέγει την ενοχοποίηση της ατομικής συμπεριφοράς, είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους δύσκολα θα στεριώσουν οι φιλελεύθερες απόψεις, τις οποίες εκφράζεις και εσύ αλλά και η φιλελεύθερη μπλογκοπαρέα, στην Ελλάδα. <BR/><BR/>Ο φιλελευθερισμός είναι κοινωνικό κίνημα και όχι προϊόν ακαδημαϊκού εργαστηρίου. Ως γνήσιοι σοσιαλφιλελεύθεροι πραγματικά εκνευριζόμαστε όταν ταυτίζεται η φιλελεύθερη σκέψη με την ποινικοποίηση, την τιμωρία, την ηθική κατσάδα, την ενοχοποίηση. Όταν δηλαδή συντηρητικοποιείται και μικροαστικοποείται. Ιστορικά και τελειώνουμε μ'αυτό ο Φιλελευθερισμός κέρδισε μάχες(βλ Βενιζέλος, Γ Παπανδρέου κλπ) όποτε εκφράστηκε ως αίτημα από την κοινωνία υπέρ της κοινωνίας.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-53513171955253655212007-07-31T10:38:00.000+03:002007-07-31T10:38:00.000+03:00"Ισχυρίζομαι ότι αν δεν υπήρχε στην Ελλάδα ο άτυπο..."Ισχυρίζομαι ότι αν δεν υπήρχε στην Ελλάδα ο άτυπος μηχανισμός κοινωνικής πρόνοιας που λέγεται Ελληνική οικογένεια, οι άποροι θα σου ήταν επώδυνα ορατοί."<BR/><BR/>πολύ εύστοχη η παρατήρηση του Talos. Το ίδιο πιστεύουμε κι εμείς.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-1724980887507972972007-07-31T03:29:00.000+03:002007-07-31T03:29:00.000+03:00WELL SAID SGWELL SAID SGWELL SAID SGWELL SAID SG<BR/><BR/>WELL SAID SG<BR/><BR/>WELL SAID SGAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-90784625155404065012007-07-30T13:28:00.000+03:002007-07-30T13:28:00.000+03:00Ταλω ας δεχτω οτι υπαρχουν τα ατομα που αναφερεις ...Ταλω ας δεχτω οτι υπαρχουν τα ατομα που αναφερεις και ας δεχτω οτι ειναι πολλοι. Και παλι ομως η ποσοτητα της γκρινιας, στα ΜΜΕ στα καφενεια και στα μπλογκ ειναι πραγματικα δυσαναλογη σε σχεση με το πραγματικο προβλημα, αν υπαρχει. Ολοι γκρινιαζουν, κανεις δεν λεει ποτε:<BR/><BR/>ναι ρε υπερκαταναλωνω, υπερχρεωνομαι επειδη ειμαι ηλιθιος, δεν βρισκω δουλεια επειδη τα εξυνα στο πανεπιστημιο, δεν με κρατανε στην δουλεια γιατι ειμαι τεμπελης και ανικανος κτλ κτλ<BR/><BR/><BR/>"Ισχυρίζομαι ότι αν δεν υπήρχε στην Ελλάδα ο άτυπος μηχανισμός κοινωνικής πρόνοιας που λέγεται Ελληνική οικογένεια, οι άποροι θα σου ήταν επώδυνα ορατοί."<BR/><BR/>δυσκολο ερωτημα, ο μαϊκωλ <A HREF="http://anamorfosis.net/blog/?p=74" REL="nofollow"> προσφερει εδω μια πολυ ενδιαφερουσα οπτικη νομιζω</A>, σε σχεση με τον θεσμο της οικογενειακης βοηθειας προς τους νεους και την γενικοτερη φιλολογια περι της γενιας των 700 ευρω.<BR/><BR/>G700<BR/>"Με βάση τα παραπάνω δεδομένα δεν πρέπει να μας εκπλήσσει η λαϊκή απαίτηση, συμπεριλαμβανομένων και των μεσοστρωμάτων, για ΙΣΟΤΗΤΑ στην κατανάλωση."<BR/><BR/>να μας εκπλησσει μαλλον οχι (αν και εξαρταται πως το εννοεις λιγο, τα μεσα στρωματα δεν θελουν εξισωση με τα χαμηλα νομιζω, ε?) το ερωτημα ειναι αν θα πρεπει να μας απασχολει. Προσωπικα ελαχιστο χρονο ή προσοχη μπορω να διαθεσω στις γκρινιες ατομων που δεν εκαναν τιποτα για να χτισουν το ανθρωπινο κεφαλαιο τους (βλεπε συζητηση στον συνδεσμο που παρεθεσα ανω), που δεν εκαναν καμμια θυσια αλλα περιμενουν ξαφνικα να εχουν τεραστια εισοδηματα χωρις κοπο.<BR/><BR/>Εν τελει το οτι υπαρχει οπως παρατηρησε καποιος μια ταση μιμησης και overshooting της καταναλωτικης σπαταλης των "πλουσιων" απο τα κατωτερα οικονομικα στρωματα πρεπει να ειναι απο τις ελληνικες σταθερες. Δεν εχω πατησει ποτε σε σκυλαδικο και απορουσα ποιος παει και σκαει εκει περα 200 ευρω για ενα μπουκαλι ποτο, μεχρι που γνωρισα ταξιτζη που μου ειπε ευθεως οτι ολη την εβδομαδα δουλευει για να τα φαει σε ενα σαββατοβραδο! (να μην συζητησω για αθλια εθιμα οπως το να αγοραζεις λουλουδια για να τα ριξεις στο πατωμα! τι ειδους ιεροτελεστιες υπαναπτυκτης σπαταλης επιδειξιομανιας ειναι αυτες?)S Ghttps://www.blogger.com/profile/15494314043804907813noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-74326070973869824042007-07-28T16:44:00.000+03:002007-07-28T16:44:00.000+03:00Παιδιά, ποιό μισθό θεωρείτε ικανοποιητικό? Π.χ. 10...Παιδιά, ποιό μισθό θεωρείτε ικανοποιητικό? Π.χ. 1000 είναι οκ?MetroGuardianhttps://www.blogger.com/profile/06450997907355218261noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-40877960399937931292007-07-28T13:18:00.000+03:002007-07-28T13:18:00.000+03:00@ parmenidisείπες φεύγουμε από την εποχή της εργασ...@ parmenidis<BR/><BR/>είπες<BR/> φεύγουμε από την εποχή της εργασίας καί πάμε στην εποχή της σχόλης.<BR/><BR/>Ναι ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει να ισορροπήσει ανάμεσα σε δύο σημαντικές και αντικρουόμενες πολλές φορές ιδιότητες: α) του απασχολούμενου που αναζητάει την απόδοση που θα του φέρει χρήματα , και β) του καταναλωτή που αναζητάει τη σχόλη και τον ελεύθερο χρόνο για τα ξοδέψει αγοράζοντας αντικείμενα ή βιώματα και εμπειρίες ακόμα και αξίες.<BR/><BR/>Ένας από τους λόγους για τους οποίους ο συνδικαλισμός αποτυγχάνει να εκπροσωπήσει τα συμφέροντα των πολιτών είναι γιατί αγνοεί πλήρως την καταναλωτική διάσταση του ανθρώπου και την πραγματικότητα της κοινωνίας της σχόλης.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-21225397309728716942007-07-28T13:11:00.000+03:002007-07-28T13:11:00.000+03:00@ c.a.είπεςνα δούμε ΟΛΑ τα ΠΑΙΔΙΑ να ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΝΤΑΙ...@ c.a.<BR/><BR/>είπες<BR/>να δούμε ΟΛΑ τα ΠΑΙΔΙΑ να ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΝΩ και όχι<BR/>ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ <BR/><BR/>ΣΩΣΤΟΣG700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-59211364547309606222007-07-28T13:02:00.000+03:002007-07-28T13:02:00.000+03:00@ talosείπεςΈχετε δει εταιρείες να διώχνουν "ακριβ...@ talos<BR/><BR/>είπες<BR/><BR/>Έχετε δει εταιρείες να διώχνουν "ακριβότερους" (πιο καταρτισμένους και με μεγαλύτερη εμπειρία) εργαζόμενους για να πάρουν ανειδίκευτους 700ρηδες (το πολύ 700), με μηδενικά εργασιακά δικαιώματα γιατί σε πολλούς κλάδους δεν υπάρχει καμία προστιθέμενη αξία στην ποιότητα;<BR/><BR/>Σωστός. Η αυξημένη Επιχειρηματικότητα Ανάγκης που παρατηρείται στην Ελλάδα αντί για για μια Επιχειρηματικότητα Υψηλών Δυνατοτήτων που έπρεπε να έχει αναπτυχθεί είναι κρισιμότατο εμπόδιο στη βελτίωση της επαγγελματικής προοπτικής των νέων.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-48870146968054629382007-07-28T12:59:00.000+03:002007-07-28T12:59:00.000+03:00@ talosείπες"Ισχυρίζομαι ότι αν δεν υπήρχε στην Ελ...@ talos<BR/><BR/>είπες<BR/><BR/>"Ισχυρίζομαι ότι αν δεν υπήρχε στην Ελλάδα ο άτυπος μηχανισμός κοινωνικής πρόνοιας που λέγεται Ελληνική οικογένεια, οι άποροι θα σου ήταν επώδυνα ορατοί. Την μαλακία όπου χρεώνονται όλοι για λίγη παραπάνω κατανάλωση μακαρίως αδιαφορούντες για την ώρα που θα φτάσει ο κόμπος στο χτένι, την ξέρω την έχω δει και έχω δει και το επόμενο στάδιο: πουλιέται (ή κατάσχεται) το αμάξι, κόβονται τα καινούρια ρούχα, περιορίζονται (ή κλείνουν) τα κινητά κοκ."<BR/><BR/>Σωστός. Πρόσθεσε εδώ και τον δανεισμό αλλά και τις παραβατικές συμπεριφορές μέσω των οποίων επιχειρείται από αρκετούς η απύξηση εισοδήματος.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-7020271913353958382007-07-28T08:43:00.000+03:002007-07-28T08:43:00.000+03:00ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ δεν υπάρχει πρόβλημα ανεργίας. Αφού υπάρ...ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ δεν υπάρχει πρόβλημα ανεργίας. Αφού υπάρχει απασχόληση και όχι εργασία, έπρεπε να μιλάμε για ΑΝΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-63990332029763805992007-07-27T18:46:00.000+03:002007-07-27T18:46:00.000+03:00Εγώ μπαίνω στα καταστήματα όπου μου προσφέρουν καφ...Εγώ μπαίνω στα καταστήματα όπου μου προσφέρουν καφέ δωρεάν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-38847301495650874732007-07-27T18:40:00.000+03:002007-07-27T18:40:00.000+03:00Tony Montana said... "Όσοι νομίζετε ότι το εργασια...Tony Montana said... <BR/>"Όσοι νομίζετε ότι το εργασιακό πρόβλημα στην Ελλάδα περιορίζεται αποκλειστικά σε μερικούς αργόσχολους νέους που κάθονται στην καφετέρια και χαζεύουν αντί να δουλεύουν τότε μάλλον ζείτε σε άλλη πραγματικότητα: ή είστε τίποτα ακοινώνητοι ακαδημαϊκοί, ή έχετε στο μυαλό σας τους χαβαλέδες φοιτητές 18-24, ή δεν έχετε δουλέψει ποτέ από το πρωί μέχρι το βράδυ σερί στη ζωή σας από ανάγκη ή το οικογενειακό-συγγενικό περιβάλλον στο οποίο μεγαλώσατε είναι περίχωρα Κολωνακίου και βορείων προαστίων και μάλλον σίγουρα δεν είχατε ποτέ ανθρώπους αγρότες, μετανάστες, ή εργάτες δίπλα σας."<BR/><BR/>Ακριβώς επειδή μένω στο Κολωνάκι, αγαπητέ φίλε, μπορώ να σου πώ με βεβαιότητα ότι οι νέες και οι νέοι που λιάζονται και αερίζονται στην Τσακάλωφ και στην Μηλιώνη ΔΕΝ είναι από το Κολωνάκι αλλά από τις συνοικίες και την επαρχία και ΔΕΝ είναι παιδιά της "αστικής" τάξης - αν υπάρχει τέτοιο πράγμα στην Ελλάδα. Ολοι είναι μονίμως με τα κινητά και ακούς να λένε, "Ελα είμαι στο Κολωνάκι τώρα". <BR/>Μιά μέρα πέρασε ένας φίλος Κορίνθιος από το σπίτι και πήγαμε στην Πλατεία. Χαιρετούσε λοιπόν όλο το κόσμο οπόταν ρώτησα έκπληκτος, "Μα πως τους ξέρεις όλους αυτούς;". Εσκασε τότε στα γέλια και είπε, "Μα έχουν έρθει με πούλμαν, οι από da Capo μεριά είναι από τη Κόρινθο και οι από Peros μεριά από Ξυλόκαστρο" και συνέχισε "θεωρείται πολύ μόδα να έρχεσαι για καφέ στο Κολωνάκι".<BR/><BR/>Οι κάτοικοι της περιοχής δεν κάθονται σ΄ αυτά, διότι<BR/>1) το κόστος είναι απαράδεκτο <BR/>2) έχουν καλύτερα πράγματα να κάνουμε και<BR/>3) είναι, όπως είπε και η Βανέσσα παραπάνω, passe' και declasse'Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-8829956826703415132007-07-27T18:02:00.000+03:002007-07-27T18:02:00.000+03:00@ parmenidis "G700Οι παρατηρήσεις σου είναι κοινων...@ parmenidis <BR/><BR/>"G700<BR/>Οι παρατηρήσεις σου είναι κοινωνιολογικά ρηξικέλευθες αλλά...δυσκολοχώνευτες!<BR/>Εάν αυτά ισχύουν τότε θα πρέπει να δεχθούμε ότι:<BR/>1- φεύγουμε από την εποχή της εργασίας καί πάμε στην εποχή της σχόλης.<BR/>2- δεν θα μιλάμε πιά για εργαζόμενους αλλά για απασχολούμενους.<BR/>3- η αποδοση της δημοκρατίας δεν θα κρίνεται από τη παροχή "ίσων ευκαιριών για όλους" αλλά από τη παροχή "ίσων δυνατοτήτων γιά όλους".<BR/>4- η "αξιοσύνη" και ο "ανταγωνισμός"θα παράγουν κοινωνικές ανισότητες που για να αντισταθμισθούν θά πρέπει η κοινωνία να αναλάβει την "ηθική αποστολή"να εξασφαλίζει σε όλους(αέργους,ανέργους,ανήμπορους η απρόθυμους να εργασθούνκλπ,κλπ) πρόσβαση σέ καταναλωτικά αγαθά υψηλής ποιότητας,αλλοιώς η Δημοκρατία θα χάσει τη νομιμοποίησή της.<BR/>Ετσι είναι νομίζω τα πράματα και καλώς να έλθουν όσα ακόμη δεν έχουν έλθει!"<BR/><BR/>Evidently, ο κεντρικός κλιματισμός αποκατεστάθη!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-87399521457954833142007-07-27T16:22:00.000+03:002007-07-27T16:22:00.000+03:00@μάρνυ: προφανώς συμφωνώ. Και προφανώς τα μειωμένα...@μάρνυ: προφανώς συμφωνώ. Και προφανώς τα μειωμένα ποσοστά τηλεθέασης μεταξύ των μικρότερων ηλικιών δείχνουν ότι υπάρχουν πολλοί που κάνουν τέτοιες επιλογές.<BR/><BR/>@σαμάνθα: Εξ ορισμού σε μία χώρα που εισήγαγε 900,000+ οικονομικούς μετανάστες, υπάρχει ΑΕΡΓΙΑ (δηλαδή επιλογή του ατόμου να ΜΗΝ εργάζεται), αλλά ΟΧΙ ΑΝΕΡΓΙΑ για τους ιθαγενείς, επειδή υπάρχει ακόμα σχετικά η οικογενειακή καβάντζα και πολλές οικογένειες προτιμούν να πληρώνουν την ζωή των παιδιών τους από τα να τα στέλνουν για να δουλεύουν με μισθούς και όρους εργασίας μεταναστών (που είναι αυτοί που είναι μετά από εσκεμμένη πολιτική μειωμένων ή ανύπαρκτων εργασιακών δικαιωμάτων για τους μετανάστες). Στα τέλη της δεκαετίας του 80, ήξερα πως στην χειρότερη στραβή μπορούσα να πάω να δουλέψω στην οικοδομή (και σε άλλα χειρωνακτικά - χαμηλής ειδίκευσης επαγγέλματα) και να βγάζω, όχι πολλά, αλλά αρκετά για να συντηρούμαι.Σήμερα μόνο όσοι έχουν εξαντλήσει κάθε περιθώριο εναλλακτικής εργασίας θα πάνε να δουλέψουν γιαπί, γιατί εμ θα σκοτώνονται καθημερινά, εμ θα πρέπει να συνεχίζουν να μένουν με τους γονείς τους γιατί τα λεφτά δεν θα τους φτάνουν για να ανοίξουν δικό τους σπίτι. Προφανώς η συζήτησή μας γίνεται γιατί όλο και περισσότεροι αναγκάζονται να πάνε να δουλέψουν για μισθούς Τουρκίας. Ήταν πράγματι επιλογή του Ελληνικού κράτους αυτό. <BR/><BR/>Και συγγνώμη τελικά: έχετε κάποια σχετική εποπτεία των Ελληνικών ιδιωτικών εργασιακών χώρων; Έχετε δει παιδιά (με πτυχία, διπλώματα και όρεξη) που έρχονται σε εταιρείες και <I>παρακαλούν</I> α δουλέψουν <B>τζάμπα</B> (για να φτιάξουν βιογραφικό); Έχετε δει τους σχετικούς μισθούς για έναν προγραμματιστή π.χ. στην Ελλάδα που κάνει το ίδιο ακριβώς πράγμα με έναν συνάδελφό του στην Ολλανδία, ας πούμε, για λιγότερα από τα μισά λεφτά, περισσότερες ώρες και ασύγκριτα μικρότερες κοινωνικές παροχές; Σε εταιρείες που σε μεγάλο ποσοστό το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι τα κρατικά έργα (δικαιολογημένα - πληρώνουν καλύτερα) αλλά έχουν ανάλογες κερδοφορίες με τις Ολλανδικές αντίστοιχες π.χ; Έχετε δει εταιρείες να διώχνουν "ακριβότερους" (πιο καταρτισμένους και με μεγαλύτερη εμπειρία) εργαζόμενους για να πάρουν ανειδίκευτους 700ρηδες (το πολύ 700), με μηδενικά εργασιακά δικαιώματα γιατί σε πολλούς κλάδους δεν υπάρχει καμία προστιθέμενη αξία στην ποιότητα; Έχετε δει την έργω αποθάρρυνση της "νεανικής επιχειρηματικότητας", όπου μια μικρή εταιρεία λογισμικού τριών πιτσιρικάδων στην επαρχία, φορολογείται με το ίδιο ποσοστό που φορολογείται η Intrasoft; Ερήμην των πραγματικών δεδομένων της πραγματικής αγοράς πολλές ιδεοληψίες ανθίζουν.<BR/><BR/>Και μην αρχίσω με τις ανοησίες ότι φταίει η ποιότητα σπουδών για την ανεργία. Είκοσι Χάρβαρντ να είχαμε στην Ελλάδα, το μοναδικό αποτέλεσμα θα ήταν εξάγουμε περισσότερο εργατικό δυναμικό ως μετανάστες.<BR/><BR/>@Αρκάδα ανώνυμε: παρά λοιπόν την προκοπή της Αρκαδίας, ο νομός έχει υψηλότατη ανεργία ιδιαίτερα μεταξύ των νέων και συνεχιζόμενη εσωτερική μετανάστευση: "<A HREF="http://www.greekretail.gr/articles/1680/index.html" REL="nofollow">Παρά τη σημαντική μείωση της ανεργίας</A> στο σύνολο της χώρας, σε 13 νομούς καταγράφηκε αύξηση του ποσοστού (Κιλκίς, Ζακύνθου, <B>Αρκαδίας,</B>, Πρέβεζας, Κέρκυρας, Τρικάλων, Κυκλάδων, Χίου, Χανίων, Λασιθίου, Φθιώτιδας, Ροδόπης, Χαλκιδικής)." <BR/><BR/>S_G: "ελα ρε ταλω. Μια ματια στους δρομους αρκει"<BR/><BR/>Όχι ρε Σωτήρη δεν αρκεί και το ξέρεις. Βλέπεις εκείνους και μόνο εκείνους που έχουν την πολυτέλεια να κάθονται "κάθε μερα στα μπαρ και να δινουν 5-6 ευρω για μια μπυρα" και εκείνους και μόνο εκείνους που έχουν αυτοκίνητα "που κανουν αρκετα λεφτα". Εκείνοι που δεν έχουν την δυνατότητα να τα κάνουν αυτά σου είναι αόρατοι - και μη έχοντας κάποιο μέτρο για να εκτιμήσεις την ποσοστιαία σύσταση των δύο αυτών κατηγοριών, γενικεύεις με βάση ένα de facto biased δείγμα. Ισχυρίζομαι ότι αν δεν υπήρχε στην Ελλάδα ο άτυπος μηχανισμός κοινωνικής πρόνοιας που λέγεται Ελληνική οικογένεια, οι άποροι θα σου ήταν επώδυνα ορατοί. Την μαλακία όπου χρεώνονται όλοι για λίγη παραπάνω κατανάλωση μακαρίως αδιαφορούντες για την ώρα που θα φτάσει ο κόμπος στο χτένι, την ξέρω την έχω δει και έχω δει και το επόμενο στάδιο: πουλιέται (ή κατάσχεται) το αμάξι, κόβονται τα καινούρια ρούχα, περιορίζονται (ή κλείνουν) τα κινητά κοκ.<BR/><BR/>Τέλος για την γενιά των 700 ένα έχω να πω: αν νομίζετε ότι τώρα τα πράγματα είναι δύσκολα, όταν και αν κάνετε ποτέ οικογένεια, φτάσετε σε ένα επίπεδο μισθολογικό ψιλοανεκτό και έχετε να αντιμετωπίσετε τον ανταγωνισμό των καινούριων "700άρηδων" που θα "απειλούν" να σας πάρουν την θέση και θα κάνετε κωλοτούμπες στον εργοδότη για να μην πεινάσουν τα παιδιά σας, φοβάμαι ότι θα δείτε πως υπάρχουν και χειρότερα. Κάνω πλέον τέσσερις ("υψηλά ειδικευμένες") δουλειές σε παρτ-τάιμ, αφενός για βγαίνουν τα απαραίτητα και αφετέρου για να μην εξαρτώμαι απόλυτα από κανέναν εργοδότη.<BR/><BR/>@Μεγάλε Κουβανέ αρχιμαφιόζε Τόνυ Μοντάνα, σωστά αλλά ματαίως τα λες. Αν δεν τάχει δει / ζήσει ο άλλος, δεν τα πιστεύει.taloshttps://www.blogger.com/profile/13680864841710474232noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-3735218764146976892007-07-27T13:25:00.000+03:002007-07-27T13:25:00.000+03:00@ s.g.είπες«ελα ρε ταλω. Μια ματια στους δρομους α...@ s.g.<BR/><BR/>είπες<BR/><BR/>«ελα ρε ταλω. Μια ματια στους δρομους αρκει, καθε μερα τα μπαρ ειναι γεματα με ατομα που δινουν 5-6 ευρω για μια μπυρα, οι δρομοι γεματοι με αυτοκινητα που κανουν αρκετα λεφτα (ειμαι σχεδον 27, με εισοδημα μαλλον μεγαλυτερο απο τον μεσο Ελληνα νεο και ακομα δεν εχω διανοηθει να αγορασω ΙΧ. Φαινεται δεν ξερω εγω απο "αναγκες") κτλ κτλ»<BR/><BR/>Σήμερα η μεγάλη κινητήρια δύναμη της συμπεριφοράς των περισσότερων ανθρώπων είναι η ανάγκη για κατανάλωση. Η υπέρβαση της σπάνης των αγαθών (επίτευγμα της μεταπολίτευσης-πλέον δεν παλεύομε για να μην πεινάσουμε) έχει δημιουργήσει μια κοινωνία αφθονίας καθώς και τις προϋποθέσεις για τη διάδοση των ηδονιστικών τάσεων που ενθαρρύνουν τη μαζική κατανάλωση (τώρα παλεύουμε να καταναλώσουμε: υλικά αγαθά, αντικείμενα χρήσης, μορφωτικά αγαθά, ελεύθερο χρόνο, αξίες, εμπειρίες, βιοτικά ιδεώδη). <BR/><BR/>Στη λαϊκή φαντασία ο ήρωας της κατανάλωσης υποκαθιστά τον ήρωα της εργασίας. Τα ΜΜΕ προβάλουν αδιάκοπα τον κόσμο της σύγχρονης «αριστοκρατίας», της οποίας τα μέλη προέρχονται από διάφορες ελίτ, όλα τους όμως είναι υπερκαταναλωτές, διαθέτουν τα πάντα, όλα όσα παρέχει η σύγχρονη τεχνόλογία και βιομηχανία και όσα μπορεί κανείς να ονειρευτεί.<BR/><BR/>Στα ανώτερα εισοδηματικά στρώματα, όπου υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, οι αποφάσεις λαμβάνονται κυρίαρχα με βάση την προσωπική επιλογή και το γούστο, και εξηγούνται με βάση κάποια ανώτερη αντίληψη για την αισθητική και τον πολιτισμό. Στα κατώτερα λειτουργεί η αντίληψη του anything goes όμως προέχει πρώτα απ’όλα να βρεθεί το απαραίτητο χρήμα. <BR/><BR/>Και στις δύο εισοδηματικές κατηγορίες οι άνθρωποι χρειάζονται και απαιτούν ελεύθερο χρόνο. Και στις δύο ένα κομμάτι της κατανάλωσης είναι παρασιτικό.<BR/><BR/>Συντηρείται δηλαδή όχι μέσα από παραγωγικές δραστηριότητες υψηλής προστιθέμενης αξίας, αλλά μέσα από το δανεισμό, την παραβατικότητα, το ξόδεμα της οικογενειακής περιουσίας, τον «αέρα». <BR/><BR/>Ο «Ακάλυπτος», ο χαρακτήρας που ενσάρκωσε ο Αντώνης Καφετζόπουλος στην πετυχημένη τηλεοπτική σειρά «Και οι Παντρεμένοι έχουν Ψυχή», είναι η προσωποποίηση της αεριτζίδικης αντίληψης για την οικονομία και του παρασιτικού καταναλωτισμού που αφορά σε ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας. <BR/><BR/>Με βάση τα παραπάνω δεδομένα δεν πρέπει να μας εκπλήσσει η λαϊκή απαίτηση, συμπεριλαμβανομένων και των μεσοστρωμάτων, για ΙΣΟΤΗΤΑ στην κατανάλωση. <BR/><BR/>Το κρίσιμο ερώτημα τελικά είναι εάν η ατομική απαίτηση του καθενός για αύξηση των δυνατοτήτων κατανάλωσης μπορεί να συνδυαστεί με: υγιείς παραγωγικές δομές και όχι με εθνικό χαβαλέ και λαμογιά, με προστασία και αξιοποίηση του φυσικού περιβάλλοντος και όχι καταστροφή της οικολογικής ισορροπίας, με διαγενεακή δικαιοσύνη και όχι διαγενεακό κανιβαλισμό, με αύξηση του ελεύθερου χρόνου και όχι με υπερ-εργασία, με εσωτερική ισορροπία και ψυχική υγεία όχι με ψυχοπαθολογικά φαινόμενα, με ευτυχία και όχι δυστυχία.G700https://www.blogger.com/profile/02148911035437562534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-77700567492854812402007-07-27T11:31:00.000+03:002007-07-27T11:31:00.000+03:00Όσοι νομίζετε ότι το εργασιακό πρόβλημα στην Ελλάδ...Όσοι νομίζετε ότι το εργασιακό πρόβλημα στην Ελλάδα περιορίζεται αποκλειστικά σε μερικούς αργόσχολους νέους που κάθονται στην καφετέρια και χαζεύουν αντί να δουλεύουν τότε μάλλον ζείτε σε άλλη πραγματικότητα: ή είστε τίποτα ακοινώνητοι ακαδημαϊκοί, ή έχετε στο μυαλό σας τους χαβαλέδες φοιτητές 18-24, ή δεν έχετε δουλέψει ποτέ από το πρωί μέχρι το βράδυ σερί στη ζωή σας από ανάγκη ή το οικογενειακό-συγγενικό περιβάλλον στο οποίο μεγαλώσατε είναι περίχωρα Κολωνακίου και βορείων προαστίων και μάλλον σίγουρα δεν είχατε ποτέ ανθρώπους αγρότες, μετανάστες, ή εργάτες δίπλα σας. <BR/><BR/>Anonyme καριόλη say hello to your little friend μουνόπανο.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-46719083261972180852007-07-27T11:16:00.000+03:002007-07-27T11:16:00.000+03:00Δε συμφωνώ με την άποψη του Rifkin Παρμενίδη. Σήμε...Δε συμφωνώ με την άποψη του Rifkin Παρμενίδη. Σήμερα πολυαπασχολούμαστε και δεν παράγουμε αρκετό πλούτο σε ατομικό επίπεδο. Μακροοικονομικά ναι, η τεχνολογία έχει σπάσει όλους τους φραγμούς και η παραγωγή του παγκόσμιου πλούτου έχει εκτοξευτεί στα ύψη. Παράλληλα μεγαλώνουν συνεχώς οι οικονομικές ανισότητες παγκοσμίως, και ο απαιτούμενος πλούτος για να ζούμε όλοι καλά είναι καλά φυλαγμένος μακριά μας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-83023375702643831272007-07-27T11:06:00.000+03:002007-07-27T11:06:00.000+03:00Στην εποχή της σχόλης είναι αρκετή μιά ευάριθμη αρ...Στην εποχή της σχόλης είναι αρκετή μιά ευάριθμη αριστοκρατική ελίτ εργατών της γνώσης και άριστων χειριστών της τεχνολογίας να παράγει όλο τον απαιτούμενο πλούτο για να ζούμε όλοι καλά.<BR/>Οι υπόλοιποι θα σχολάζουν "εργαζόμενοι" στο τομέα τών εμπειριών άλλοτε ως προμηθευτές, άλλοτε ως καταναλωτές καί άλλοτε,το καί πιθανότερο,καί τα δύο σε διάφορους συνδυασμούς.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098410698862974038.post-87603966965371153532007-07-27T11:03:00.000+03:002007-07-27T11:03:00.000+03:00Η γενιά των παππούδων μας, η γενιά ακόμα και των γ...Η γενιά των παππούδων μας, η γενιά ακόμα και των γονιών μας, πέρασαν δύσκολα χρόνια, πόλεμο, χούντα... πείνα, φτώχεια. Γιατί όμως αυτοί οι άνθρωποι μπόρεσαν και έκτισαν τα σπίτια τους και μπόρεσαν και μεγάλωσαν τις οικογένειες τους;<BR/>Όχι δεν μιλάω για την υπερκαταναλωτικη μας γενιά γιατί ναι είμαστε και από αυτό, αλλά φανταστείτε ένα νέο ζευγάρι σήμερα, χωρίς καμία βοήθεια από την οικογένεια του, να θέλει να παντρευτεί! Ο νέος μισθό 1200 ευρώ και η νέα 800 ευρώ! Σπίτι πουθενά, λεφτά για δάνειο ούτε καν! Ενοίκιο, έχει πάρει φωτιά!!! Όσο για τα υπόλοιπα βασικά, φαγητό, λογαριασμοί ... και άλλα και άλλα.<BR/>Πάρε “εργάτη-σκλάβε” ένα ξεροκόμματο και σκύψε και πολύ σου είναι.<BR/>Μήπως είναι καιρός να πάψουμε να είμαστε “εργάτες-σκλάβοι”......enitoyshttps://www.blogger.com/profile/10108294569672272367noreply@blogger.com